Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Take-Two: Γενική συζήτηση

More
16 Sep 2020 14:05 #238876 by Φίλιππος Κανελλόπουλος
Take-Two: "Να γιατί θα χρεώνουμε τα games 70 ευρώ σε PS5 και Xbox Series X".
Λόγω ποιότητας και πολλαπλάσιου κόστους παραγωγής.


Ο Strauss Zelnick, CEO της Take-Two αναφέρθηκε στο θέμα της αύξησης τιμής των games σε PS5 και Xbox Series X, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι ήταν κάτι που έπρεπε να είχε γίνει προ πολλού.

Ο Zelnick στηρίζει την άποψή του σε δυο βάσεις. Πρώτον, την αύξηση του κόστους παραγωγής των games και δεύτερον, την ποιότητα και ποσότητα των games που η εταιρείες υπό την Take-Two, προσφέρουν.

Ο CEO δήλωσε χαρακτηριστικά: ‘’Το θέμα είναι ότι εδώ και περίπου 15 χρόνια δεν έχουμε δει αύξηση της τιμής παρόλο που τα κόστη αυξήθηκαν κατά 200-300%. Βέβαια οι καταναλωτές μπορεί να μην ενδιαφέρονται γι΄ αυτό αλλά σίγουρα παραλαμβάνουν ένα παιχνίδι πολύ μεγαλύτερο για τα ίδιο ποσό με αυτό που πλήρωναν πριν από 10-15 χρόνια.

Ο Zelnick αναφέρθηκε και στο αντίθετο επιχείρημα, σχετικά με τις μικροσυναλλαγές και το υλικό επι πληρωμή μετά την κυκλοφορία του παιχνιδιού, το οποίο εκτοξεύει την αρχική τιμή. Ο CEO έχει αντίθετη άποψη: ''Η δυνατότητα να ξοδέψεις χρήματα για το παιχνίδι online είναι απόλυτα προσωπική επιλογή του καθενός και κάθε παιχνίδι μας είναι μια τεράστια ολοκληρωμένη εμπειρία ακόμα και αν δεν έχεις ξοδέψει δεκάρα γι΄ αυτό πλην της αγοράς του.’’

Πάντως η Activision έχει ανακοινώσει και αυτή, την αύξηση της τιμής για το Call of Duty: Black Ops Cold War στα 70 ευρώ, ενώ οι Ubisoft και EA δεν έχουν αυξήσει μέχρι στιγμής τις τιμές τους.
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 Sep 2020 16:41 #238979 by Giorgos Tsolaridis
Ο διευθύνων σύμβουλος της Take-Two δεν ενθουσιάζεται με το cloud gaming
Το θεωρεί αντίστοιχο του VR που χαρακτήρισε “πεταμένα λεφτά”.


Ο διευθύνων σύμβουλος της Take-Two Interactive, Strauss Zelnick, δε μασάει τα λόγια του και σε πρόσφατη συνέντευξή του πετσόκοψε τον όλο ενθουσιασμό με το cloud gaming.

Ο Zelnick έχει κάνει αντίστοιχες δηλώσεις στο παρελθόν, όπως όταν είχε πει ότι Google παραφούσκωσε τις υποσχέσεις της για το cloud gaming. Στην τελευταία του συνέντευξη τοποθετείται ξεκάθαρα απέναντι σε αυτό, θέση που μοιάζει με αυτή που είχε πάρει παλιότερα για θέματα VR. “Κάθε νέο όχημα διανομής που προσφέρει υψηλή ποιότητα, αποτελεσματικότητα και μια λογική τιμή είναι καλό για την επιχείρησή μας γιατί η ευρύτερη διανομή είναι πάντα καλύτερη για την βιομηχανία της διασκέδασης. Ωστόσο, πριν χρόνια γινόταν τόση φασαρία για το VR και δεν είχα ενθουσιαστεί και τόσο. Ευτυχώς δεν πετάξαμε χρήματα σε αυτό” δήλωσε ο επί χρόνια διευθύνων σύμβουλος της Take-Two. Πράγματι, η εταιρεία ανάπτυξης είχε επενδύσει ελάχιστα στον τομέα αυτόν, με μόνες αξιόλογες κυκλοφορίες το Borderlands 2 VR και το NBA 2K VR


Στα πλαίσια της ίδιας συνέντευξης, ο Zelnick ανέπτυξε τις σκέψεις του σε σχέση με την ιδέα ότι το cloud gaming θα επεκτείνει την ομάδα των χρηστών, φέρνοντας ως αντεπιχείρημα ότι όποιος ενδιαφέρεται αρκετά για τα games έχει ήδη κονσόλα. “Κάποιοι λέγανε ότι υπάρχουν 130 με 140 εκατομμύρια κονσόλες παρούσας γενιάς εκεί έξω. Οπότε αν έβρισκες κάποιο τρόπο ώστε τα games τους να είναι διαθέσιμα χωρίς πρόβλημα σε όποιον έχει PC ή tablet ή τηλέφωνο, τότε το μερίδιο αγοράς σου θα γινόταν εικοσαπλάσιο με μαθηματικό τρόπο. Αυτό φυσικά δεν έχει καμία λογική. Γιατί υπάρχει η υπόθεση ότι κάποιος ενδιαφέρεται πάρα πολύ για τα games, αλλά δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση να αγοράσει κονσόλα. Θέλω να πω, σίγουρα υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι, αλλά αν είναι πρόθυμοι να πληρώσουν 60 και 70 ευρώ για έναν νέο τίτλο πρώτης γραμμής, δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι είναι απρόθυμοι να ξοδέψουν 250 ευρώ για μια κονσόλα.”

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 Sep 2020 18:21 #239026 by Giorgos Tsolaridis
Take-Two: "Στην κόντρα PS5-Xbox Series X η Microsoft θα τα πάει πολύ καλά"
Ο Strauss Zelnick "παίζει έδρα".

Ο Strauss Zelnick, διευθύνων σύμβουλος της Take-Two, θεωρεί ότι η Microsoft θα τα καταφέρει καλά απέναντι στη Sony στην ένατη γενιά κονσολών.

Λίγο πριν την αποκάλυψη της τιμής και της ημερομηνίας κυκλοφορίας του PS5, ο ισχυρός άνδρας της Αμερικάνικης εταιρείας, στήριξε τους συμπατριώτες του στη Microsoft με την εξής δήλωση: "Μέχρι τώρα πιστεύω ότι οι Sony και Microsoft προσεγγίζουν την κυκλοφορία των κονσολών τους πολύ επιθετικά. Πάντοτε μας άρεσε να συνεργαζόμαστε και με τις δύο. Θα θέλαμε να δούμε και τις δύο να πετυχαίνουν. Σε ορισμένα σημεία ανά τον κόσμο, όπως γνωρίζετε, η Sony είχε μια ευνοϊκή θέση το τελευταίο διάστημα. Πιστεύω ότι η Microsoft δουλεύει πολύ σκληρά για να μην ξανασυμβεί κάτι τέτοιο. Για αυτή θα είναι μια πρόκληση η αγορά της Ασίας, όπου η Sony κυριαρχεί. Αλλά αν έπρεπε να μαντέψω, θα έλεγα ότι η Microsoft θα τα καταφέρει πολύ καλά".

Ο Zelnick πρόσθεσε πάντως ότι όσον αφορά συνδρομητικές υπηρεσίες, όπως το Xbox Game Pass, το οποίο είχε συμπεριλάβει τα Red Dead Redemption 2 και Grand Theft Auto V, "η Take-Two θα είναι πιο επιλεκτική στα business models που θα χρησιμοποιήσει στο μέλλον". Τέλος, όσο για την Sony, ο Zelnick θεωρεί ότι το PS5 marketing θα βασιστεί στα exclusive games. "Η Sony θα είναι πολύ επιθετική στο θέμα marketing σε αυτό και θα εστιάσει στο πλεονέκτημα που έχει με το περιεχόμενο. Η Microsoft προσπαθεί να κάνει το ίδιο αφού έχει εξαγοράσει μερικές εταιρείες".

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
27 Sep 2020 21:43 #239491 by Giorgos Tsolaridis
H Take-Two εξαγόρασε την Playdots
Έναντι 192 εκατομμυρίων δολαρίων.


Η προσπάθεια της Take-Two να επεκταθεί στα δωρεάν mobile games προχωράει ένα βήμα παραπάνω με την αγορά της Playdots.

Η αμερικάνικη εταιρεία Playdots, που ιδρύθηκε το 2013, είναι γνωστή για τα Dots, Two Dots και Dots & Co. και έχει συνολικά από όλα της games πάνω από 100 εκατομμύρια downloads.



Ο Micheal Worosz, υπεύθυνος στρατηγικής μάρκετινγκ και κυκλοφοριών της Take-Two, δήλωσε: "Έχουμε την μεγάλη χαρά να καλωσορίσουμε την ομάδα της Playdots στην οικογένεια της Take-Two και είμαστε ενθουσιασμένοι για τις συνεισφορές που θα κάνουν στην δουλειά μας, με τις δυνατότητες που έχουν στην ανάπτυξη νέων games.

Στη συμφωνία που έγινε, η Playdots έλαβε 90 εκατομμύρια δολάρια σε μετρητά και 102 εκατομμύρια σε αξία μετοχών της Take-Two. Το πρώτο τρίμηνο του 2020 ήταν και από τα πιο επιτυχημένα της Take-Two καθώς είχε εισπράξεις 831.3 εκατομμύρια δολάρια από games όπως GTA Online, NBA 2K20, Read Dead Online και Borderlands 3.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Nov 2020 17:07 - 06 Nov 2020 20:56 #240840 by Βασίλης Κτενίδης
To GTA V ξεπέρασε τις 135 εκατομμύρια πωλήσεις ενώ το Red Dead Redemption 2 έχει μεγάλη αύξηση
Σύμφωνα με την οικονομική αναφορά της Take-Two Interactive.


H Take-Two Interactive, η μητρική εταιρεία της Rockstar Games και 2K Games, δημοσίευσε την πρόσφατη οικονομική της αναφορά και όπως φαίνεται τα Red Dead Redemption II και Grand Theft Auto V έχουν καλή πορεία.

Το Red Dead Redemption 2 είδε αύξηση της τάξης του 124% κατά την διάρκεια Ιουλίου-Σεπτεμβρίου. Αυτό συμπεριλαμβάνει 106% ανάπτυξη στις πωλήσεις του full-game, κάτι στο οποίο συμβάλανε οι καραντίνες και τα μέτρα της πανδημίας όπως σχολιάζει εταιρεία. Ο αριθμός των νέων παικτών αυξήθηκε κατά 47% μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα. Επιπροσθέτως οι μικροσυναλλαγές αυξήθηκαν μέσα στα χρόνια για το Read Dead Online κατά 96%, ξεπερνώντας τις προσδοκίες. Συνολικά το Red Dead Redemption 2 έχει ξεπεράσει τα 34 εκατομμύρια πωλήσεις ενώ αναμένεται νέο περιεχόμενο σύμφωνα με την Take-Two Interactive.

Όσο για το GTA V και GTA Online, οι μικροσυναλλαγές στο GTA Online ήταν περισσότερες σε σχέση με τις προβλέψεις της εταιρείας, ενώ το δεύτερο τέταρτο του οικονομικού έτους, ήταν το καλύτερο δεύτερο τέταρτο του GTA Online όσον αφορά τους ενεργούς και τους νέους παίκτες. Παρά την ηλικία του GTA V η Take-Two περιμένει να φτάσει σε μεγαλύτερα ρεκόρ πωλήσεων και εσόδων μέσα στο τρέχον οικονομικό έτος. Σε αυτό λογικά θα συμβάλει και το επερχόμενο και μεγαλύτερο update μέχρι τώρα που ετοιμάζει η εταιρεία. Δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα, όμως η διοίκηση είπε ότι θα συμπεριλαμβάνει νέα περιοχή μεταξύ άλλων.

Το GTA Online ενδέχεται να δει κι άλλη αύξηση μετά από αυτό, καθώς η Rockstar Games θα κυκλοφορήσει μία free-to-play standalone έκδοση αποκλείστηκα για το PS5 για κάποιους μήνες, ενώ αργότερα θα κυκλοφορήσει και σε Xbox Series X. To GTA V έχει καταφέρει μέχρι σήμερα περισσότερες από 135 εκατομμύρια πωλήσεις καθιστώντας το ένα από τα πιο επιτυχημένα video games στην ιστορία, ενώ αναμένεται ακόμα μεγαλύτερη αύξηση με την κυκλοφορία των PS5 και Xbox Series X εκδόσεων του.
Last edit: 06 Nov 2020 20:56 by Giorgos Tsolaridis.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Nov 2020 11:29 #240946 by Giorgos Tsolaridis
Take-Two: "Μπορούμε να χρεώνουμε τα games πάνω από 60 δολάρια (70 ευρώ)"
Η εταιρεία είναι κατά του free-to-play, αλλά μπορεί να αναθεωρήσει.


Η Take-Two δήλωσε πρόσφατα ότι θα χρεώνει τα games της 60 δολάρια (το οποίο ωστόσο θα είναι 70 ευρώ για την Ευρώπη).

Ο Strauss Zelnick, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, ρωτήθηκε από ένα επενδυτή σε πρόσφατο meeting της εταιρείας, αν θα έκανε games σαν το Grand Theft Auto free-to-play. Ο Zelnick του απάντησε ότι "η Take-Two πουλάει τα games λιγότερο απ' όσο αξίζουν. Οι gamers αγοράζουν games όπως τα Grand Theft Auto 5 και Red Dead Redemption 2 για 60 δολάρια, αλλά παίζουν τα onine modes τους εντελώς δωρεάν. Δίνουμε την υψηλότερη ποιότητα εμπειρίας στην αγορά και χρεώνουμε λιγότερο απ' όσο πιστεύουμε ότι αξίζουμε".

Σχετικά με τα free-to-play games, ο Zelnick πρόσθεσε: "Δίνουμε το online mode δωρεάν, αλλά δεν αποκλείω ορισμένα games να γίνουν τελείως δωρεάν και να μην απαιτείται η αγορά τους. Εμένα μου αρέσουν τα free-to-play games όπου το 100% του κόσμου εκτιμά την αξία του τίτλου και πληρώνει για να το παίξει. Και έτσι έχεις σε μια συνεχή βάση μία free-to-play εμπειρία η οποία μπορεί να κρατήσει χρόνια. Το GTA Online είναι φυσικά επιτυχημένο για επτά χρόνια και θα σημειώσει ένα νέο ρεκόρ το τρέχον οικονομικό μας έτος".

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
08 Dec 2020 21:17 #242076 by Giorgos Tsolaridis
Take-Two: "Τα video games σε 10 χρόνια θα μοιάζουν με live-action ταινίες"
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας μίλησε για το μέλλον των video games.


Ο διευθύνων σύμβουλος της Take-Two Interactive, της μητρικής των Rockstar Games, Private Division, Codemasters και 2K Games, πιστεύει ότι σε δέκα χρόνια, τα video games θα είναι εντελώς ρεαλιστικά.

Με την άφιξη της νέας γενιάς κονσολών, όλοι περιμένουμε να δούμε τις πραγματικές τους δυνατότητες όσον αφορά την οπτική και γραφική απεικόνιση. Ο Strauss Zelnick, διευθύνων σύμβουλος της Take-Two Interactive πιστεύει ότι το μεγαλύτερο βήμα όσον αφορά την γραφική απεικόνιση θα το δούμε σε δέκα χρόνια από τώρα.

Σε πρόσφατη ομιλία του στο UBS Global TMT Virtual Conference, ο Strauss Zelnick μίλησε για το μέλλον των video games και το πως η βιομηχανία θα μπορούσε να αλλάξει μέσα στα επόμενα δέκα χρόνια όσον αφορά την τεχνολογία: "Πιστεύω ότι η δουλειά της Take-Two σε δέκα χρόνια θα μοιάζει πολύ διαφορετική από ότι σήμερα, με τον ίδιο τρόπο που μοιάζει διαφορετική σήμερα σε σχέση με δέκα χρόνια πριν, όταν δεν υπήρχε η βιομηχανία των mobile games αλλά ούτε η συνεχείς αγορά ψηφιακών αγαθών μέσα στα video games. Δεν γνωρίζω τι μπορεί να έπεται, όμως πιστεύω ότι θα δούμε τεχνολογίες που θα επιτρέψουν στους δημιουργικούς μας φίλους να δημιουργήσουν πράγματα που δεν μπορούσαν στο παρελθόν, όπως την ανάπτυξη video games που θα μοιάζουν ακριβώς όπως οι live-action ταινίες. Κάποια πράγματα που κάνουμε στο σήμερα, μοιάζουν αρκετά με live-action ταινία όμως συνεχίζει φαίνεται ότι πρόκειται για animation. Σε 10 χρόνια θα υπάρχει η επιλογή να αναπτυχθεί κάτι που θα είναι εντελώς ρεαλιστικό, όλα δημιουργημένα μέσα από PC, χωρίς να υπολογίσουμε και τις υπόλοιπες τεχνολογίες που θα διευρύνουν τις εφικτές δυνατότητες. Όλα αυτά με κάνουν να πιστεύω ότι θα υπάρξουν τεράστιες κινήσεις στην βιομηχανία, κάποιες από τις οποίες είναι δύσκολο να προβλέψουμε. Θα υπάρξει τεράστια ανάπτυξη στον τομέα και μία δυναμική ευκαιρία τόσο για το δημιουργικό κομμάτι αλλά και για το τι μπορεί να γίνει στο επιχειρησιακό κομμάτι ώστε να εξορύξουμε αυτή τη δημιουργικότητα."

Μέσα στην 8η γενιά κονσολών, είδαμε μεγάλη εξέλιξη όσον αφορά την γραφική απεικόνιση και το πόσο εντυπωσιακά μπορούν να γίνουν τα video games συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά. Τα Red Dead Redemption 2, The Last of Us Part 2, Forza Horizon 4 και Death Stranding, μπορούν να ονομαστούν ναυαρχίδες της προηγούμενης γενιάς όσον αφορά τα γραφικά τους. Τώρα με την νέα εποχή κονσολών και με τεχνολογία σχεδόν τέσσερις φορές ισχυρότερη από αυτή των PS4 και Xbox One, μπορούμε να περιμένουμε μεγάλες αναβαθμίσεις όσον αφορά τα γραφικά στο προσεχές μέλλον.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Mar 2021 09:47 - 10 Mar 2021 09:49 #247516 by Giorgos Tsolaridis
Take-Two: "Όταν κάνουμε remasters δεν κάνουμε απλώς ports" Νέες δηλώσεις για το GTA Online stand-alone.
Ο Strauss Zelnick, διευθύνων σύμβουλος της Take-Two, έκανε μια δήλωση σχετικά με τα remasters που αναπτύσσουν οι εταιρείες του (Rockstar, 2K Games και άλλες).Ο Zelnick  δήλωσε : "Το να βγάλει κάποιος ένα remaster ήταν πάντοτε ένα μέρος της στρατηγικής μας, αλλά δεν αποτελούν ένα μεγάλο μέρος αυτής. Αυτό που κάναμε διαφορετικά σε σχέση με τον ανταγωνισμό, είναι ότι δεν κάνουμε απλά ports των games μας. Παίρνουμε τον χρόνο μας για να κάνουμε την καλύτερη δυνατή δουλειά που μπορούμε για να βγει κάθε video game διαφορετικό στη νέα του έκδοση και με την νέα τεχνολογία που δημιουργούμε κάθε φορά".

Το νέο remaster που ετοιμάζει η Take-Two είναι το Grand Theft Auto V για PS5 και Xbox Series X, το οποίο θα κυκλοφορήσει στο Β' εξάμηνο του 2021. Ο Zelnick είναι βέβαιος ότι "η Rockstar θα αναπτύξει σίγουρα μια άριστη εμπειρία και δεν θα κάνει απλά ένα port".Τέλος, ως προς το μέλλον της εταιρείας GTA, ο Zelnick δήλωσε ότι μπορεί η Take-Two να κυκλοφορήσει ξεχωριστά το GTA Online: "Όταν πουλάς τόσα πολλά αντίτυπα, κάποια στιγμή θα φτάσεις στο συμπέρασμα ότι η αγορά έχει κορεστεί. Εκεί μπορείς να πειραματιστείς με την πιθανότητα ότι μπορεί να υπάρχει ένας άλλος τρόπος να φέρεις κόσμο σε μια online εμπειρία. Μπορεί να ρίξεις την τιμή σε μια τέτοια έκδοση. Σίγουρα οι gamers δεν θα έχουν πρόσβαση στη single-player εμπειρία, αλλά θα έχουν στον online κόσμο. Βέβαια αυτή είναι μια διαφορετική αγορά, αλλά είναι ένας τρόπος να επεκτείνεις την βάση παικτών σου".

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.
Last edit: 10 Mar 2021 09:49 by Giorgos Tsolaridis.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Mar 2021 11:58 - 10 Mar 2021 11:59 #247543 by Giorgos Tsolaridis
Η Take-Two θεωρεί ότι είμαστε έτοιμοι να πληρώσουμε 70 δολάρια (80€ για την Ευρώπη) για νέα games
Σύμφωνα με δηλώσεις της.

Η Take-Two δήλωσε ότι ο κόσμος είναι έτοιμος να αρχίσει να πληρώνει 70 δολάρια (80 ευρώ στην Ευρώπη) για να αγοράσει νέα games.

Η Take-Two ήταν από τις πρώτες εταιρείες που ξεκίνησαν να αυξάνουν τις τιμές διαθέτοντας το NBA 2K21 στην τιμή των 70 δολαρίων για τα PS5 και Xbox Series X. Λίγο αργότερα δήλωσε όμως ότι δεν θα έχουν όλοι οι τίτλοι αυτή την τιμή. Από τότε αρκετοί publishers ακολούθησαν την συγκεκριμένη τακτική όπως η Activision με το Call of Duty: Black Ops: Cold War. Ο διευθύνων σύμβουλος της Take-Two, Strauss Zelnick  δήλωσε : "Από την δική μας μεριά θεωρούμε ότι προσφέρουμε μεγάλη ποικιλία εμπειριών με αρκετό replayability.Τελευταία φορά που έγινε αύξηση στις τιμές στις Η.Π.Α. ήταν στο 2006, οπότε θεωρούμε ότι ο κόσμος ήταν έτοιμος". Ο Zelnick είπε επίσης ότι δεν θα έχουν όλα τα games 70 δολάρια και θα εξαρτάται από την κάθε περίπτωση.

Ο Zelnick δήλωσε επίσης: "Σκοπός μας είναι πάντα προσφέρουμε μεγαλύτερη αξία από αυτό που χρεώνουμε, ώστε να είμαστε σίγουροι ότι η εμπειρία και το κόστος της να είναι θετικά για τον καταναλωτή. Γνωρίζουμε ότι όσο και να σας αρέσει μία εμπειρία, αν θεωρείτε ότι η τιμή της ήταν υπερβολική, τότε χαλάει και δεν θέλετε να την ξαναζήσετε. Αν πάτε σε ένα καλό εστιατόριο και έχετε μία πολύ καλή εμπειρία με ένα πολύ καλό γεύμα, αλλά ο λογαριασμός είναι ο διπλάσιος από αυτό που περιμένατε, τότε δεν θα ξαναπάτε. Θέλουμε πάντα ο καταναλωτής να νιώθει ότι του προσφέρουμε περισσότερα από αυτό που ζητάμε για αντάλλαγμα. Αυτό ισχύει και τα επαναλαμβανόμενα έξοδα του κάθε καταναλωτή".

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.
Last edit: 10 Mar 2021 11:59 by Giorgos Tsolaridis.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 Jul 2021 19:24 #253270 by Κώστας Δαλακλίδης
Η Take-Two, εταιρία στην οποία ανήκουν οι Rockstar Games and 2K Games, εξαγόρασε την Dynamixyz, μία εταιρία που παρέχει υπηρεσίες facial animation.

Η συγκεκριμένη εταιρία έχει εργαστεί σε αξιόλογα projects στο παρελθόν. Μερικά από αυτά είναι τo Avengers: Endgame, το Love, Death & Robots, αλλά και τα Red Dead Redemption II και NBA 2K21. Η Dynamixyz κατέχει εξοπλισμό motion capture, facial-analysis και full 3D processing τελευταίας τεχνολογίας. Η Take-Two δήλωσε πως η απόκτηση της Dynamixyz αποτελεί ένα σχέδιο βελτίωσης των αναπτυξιακών της δυνατοτήτων, έτσι ώστε να γίνει η πιο δημιουργική, καινοτόμος και αποτελεσματική εταιρεία ψυχαγωγίας.



Από εδώ και στο εξής η Dynamixyz θα αποτελεί τμήμα της Take-Two και θα δουλεύει αποκλειστικά για αυτήν. Αυτό σημαίνει περισσότερες συνεργασίες με την Rockstar και την 2K. Ο τωρινός διευθύνων σύμβουλος Gaspard Breton, θα συνεχίσει σε αυτό το πόστο.

“Η επαναστατική τεχνολογία και οι υπηρεσίες ανάλυσης προσώπου της Dynamixyz είναι μια εξαιρετικά στρατηγική προσθήκη στην παγκόσμιας κλάσης αναπτυξιακή ομάδας της Take-Two”, δήλωσε ο Michael Worosz, o επικεφαλής της συνεταιριστικής ανάπτυξης της Take-Two. “ Η Dynamixyz έχει καλή φήμη σε ότι αφορά την παροχή μεγάλης και έξυπνης γκάμας λύσεων στην λήψη κίνησης προσώπου, στη βιομηχανία ψυχαγωγίας και η δουλειά τους έχει σαγηνεύσει εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα συμμετέχουν στην ομάδα μας, ενσωματώνοντας τις δικές τους τεχνολογίες και το δημιουργικό τους πνεύμα στις μελλοντικές δουλειές μας και συνεχίζουμε να εξελίσσουμε τις δυνατότητες και τις λύσεις μας ”, συμπλήρωσε.

Πώς σας φαίνεται η αγορά αυτή της Take-Two;

Please Log in or Create an account to join the conversation.