Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Take-Two: Γενική συζήτηση

More
06 Nov 2020 17:07 - 06 Nov 2020 20:56 #240840 by Βασίλης Κτενίδης
To GTA V ξεπέρασε τις 135 εκατομμύρια πωλήσεις ενώ το Red Dead Redemption 2 έχει μεγάλη αύξηση
Σύμφωνα με την οικονομική αναφορά της Take-Two Interactive.


H Take-Two Interactive, η μητρική εταιρεία της Rockstar Games και 2K Games, δημοσίευσε την πρόσφατη οικονομική της αναφορά και όπως φαίνεται τα Red Dead Redemption II και Grand Theft Auto V έχουν καλή πορεία.

Το Red Dead Redemption 2 είδε αύξηση της τάξης του 124% κατά την διάρκεια Ιουλίου-Σεπτεμβρίου. Αυτό συμπεριλαμβάνει 106% ανάπτυξη στις πωλήσεις του full-game, κάτι στο οποίο συμβάλανε οι καραντίνες και τα μέτρα της πανδημίας όπως σχολιάζει εταιρεία. Ο αριθμός των νέων παικτών αυξήθηκε κατά 47% μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα. Επιπροσθέτως οι μικροσυναλλαγές αυξήθηκαν μέσα στα χρόνια για το Read Dead Online κατά 96%, ξεπερνώντας τις προσδοκίες. Συνολικά το Red Dead Redemption 2 έχει ξεπεράσει τα 34 εκατομμύρια πωλήσεις ενώ αναμένεται νέο περιεχόμενο σύμφωνα με την Take-Two Interactive.

Όσο για το GTA V και GTA Online, οι μικροσυναλλαγές στο GTA Online ήταν περισσότερες σε σχέση με τις προβλέψεις της εταιρείας, ενώ το δεύτερο τέταρτο του οικονομικού έτους, ήταν το καλύτερο δεύτερο τέταρτο του GTA Online όσον αφορά τους ενεργούς και τους νέους παίκτες. Παρά την ηλικία του GTA V η Take-Two περιμένει να φτάσει σε μεγαλύτερα ρεκόρ πωλήσεων και εσόδων μέσα στο τρέχον οικονομικό έτος. Σε αυτό λογικά θα συμβάλει και το επερχόμενο και μεγαλύτερο update μέχρι τώρα που ετοιμάζει η εταιρεία. Δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα, όμως η διοίκηση είπε ότι θα συμπεριλαμβάνει νέα περιοχή μεταξύ άλλων.

Το GTA Online ενδέχεται να δει κι άλλη αύξηση μετά από αυτό, καθώς η Rockstar Games θα κυκλοφορήσει μία free-to-play standalone έκδοση αποκλείστηκα για το PS5 για κάποιους μήνες, ενώ αργότερα θα κυκλοφορήσει και σε Xbox Series X. To GTA V έχει καταφέρει μέχρι σήμερα περισσότερες από 135 εκατομμύρια πωλήσεις καθιστώντας το ένα από τα πιο επιτυχημένα video games στην ιστορία, ενώ αναμένεται ακόμα μεγαλύτερη αύξηση με την κυκλοφορία των PS5 και Xbox Series X εκδόσεων του.
Last edit: 06 Nov 2020 20:56 by Giorgos Tsolaridis.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Nov 2020 11:29 #240946 by Giorgos Tsolaridis
Take-Two: "Μπορούμε να χρεώνουμε τα games πάνω από 60 δολάρια (70 ευρώ)"
Η εταιρεία είναι κατά του free-to-play, αλλά μπορεί να αναθεωρήσει.


Η Take-Two δήλωσε πρόσφατα ότι θα χρεώνει τα games της 60 δολάρια (το οποίο ωστόσο θα είναι 70 ευρώ για την Ευρώπη).

Ο Strauss Zelnick, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, ρωτήθηκε από ένα επενδυτή σε πρόσφατο meeting της εταιρείας, αν θα έκανε games σαν το Grand Theft Auto free-to-play. Ο Zelnick του απάντησε ότι "η Take-Two πουλάει τα games λιγότερο απ' όσο αξίζουν. Οι gamers αγοράζουν games όπως τα Grand Theft Auto 5 και Red Dead Redemption 2 για 60 δολάρια, αλλά παίζουν τα onine modes τους εντελώς δωρεάν. Δίνουμε την υψηλότερη ποιότητα εμπειρίας στην αγορά και χρεώνουμε λιγότερο απ' όσο πιστεύουμε ότι αξίζουμε".

Σχετικά με τα free-to-play games, ο Zelnick πρόσθεσε: "Δίνουμε το online mode δωρεάν, αλλά δεν αποκλείω ορισμένα games να γίνουν τελείως δωρεάν και να μην απαιτείται η αγορά τους. Εμένα μου αρέσουν τα free-to-play games όπου το 100% του κόσμου εκτιμά την αξία του τίτλου και πληρώνει για να το παίξει. Και έτσι έχεις σε μια συνεχή βάση μία free-to-play εμπειρία η οποία μπορεί να κρατήσει χρόνια. Το GTA Online είναι φυσικά επιτυχημένο για επτά χρόνια και θα σημειώσει ένα νέο ρεκόρ το τρέχον οικονομικό μας έτος".

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
08 Dec 2020 21:17 #242076 by Giorgos Tsolaridis
Take-Two: "Τα video games σε 10 χρόνια θα μοιάζουν με live-action ταινίες"
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας μίλησε για το μέλλον των video games.


Ο διευθύνων σύμβουλος της Take-Two Interactive, της μητρικής των Rockstar Games, Private Division, Codemasters και 2K Games, πιστεύει ότι σε δέκα χρόνια, τα video games θα είναι εντελώς ρεαλιστικά.

Με την άφιξη της νέας γενιάς κονσολών, όλοι περιμένουμε να δούμε τις πραγματικές τους δυνατότητες όσον αφορά την οπτική και γραφική απεικόνιση. Ο Strauss Zelnick, διευθύνων σύμβουλος της Take-Two Interactive πιστεύει ότι το μεγαλύτερο βήμα όσον αφορά την γραφική απεικόνιση θα το δούμε σε δέκα χρόνια από τώρα.

Σε πρόσφατη ομιλία του στο UBS Global TMT Virtual Conference, ο Strauss Zelnick μίλησε για το μέλλον των video games και το πως η βιομηχανία θα μπορούσε να αλλάξει μέσα στα επόμενα δέκα χρόνια όσον αφορά την τεχνολογία: "Πιστεύω ότι η δουλειά της Take-Two σε δέκα χρόνια θα μοιάζει πολύ διαφορετική από ότι σήμερα, με τον ίδιο τρόπο που μοιάζει διαφορετική σήμερα σε σχέση με δέκα χρόνια πριν, όταν δεν υπήρχε η βιομηχανία των mobile games αλλά ούτε η συνεχείς αγορά ψηφιακών αγαθών μέσα στα video games. Δεν γνωρίζω τι μπορεί να έπεται, όμως πιστεύω ότι θα δούμε τεχνολογίες που θα επιτρέψουν στους δημιουργικούς μας φίλους να δημιουργήσουν πράγματα που δεν μπορούσαν στο παρελθόν, όπως την ανάπτυξη video games που θα μοιάζουν ακριβώς όπως οι live-action ταινίες. Κάποια πράγματα που κάνουμε στο σήμερα, μοιάζουν αρκετά με live-action ταινία όμως συνεχίζει φαίνεται ότι πρόκειται για animation. Σε 10 χρόνια θα υπάρχει η επιλογή να αναπτυχθεί κάτι που θα είναι εντελώς ρεαλιστικό, όλα δημιουργημένα μέσα από PC, χωρίς να υπολογίσουμε και τις υπόλοιπες τεχνολογίες που θα διευρύνουν τις εφικτές δυνατότητες. Όλα αυτά με κάνουν να πιστεύω ότι θα υπάρξουν τεράστιες κινήσεις στην βιομηχανία, κάποιες από τις οποίες είναι δύσκολο να προβλέψουμε. Θα υπάρξει τεράστια ανάπτυξη στον τομέα και μία δυναμική ευκαιρία τόσο για το δημιουργικό κομμάτι αλλά και για το τι μπορεί να γίνει στο επιχειρησιακό κομμάτι ώστε να εξορύξουμε αυτή τη δημιουργικότητα."

Μέσα στην 8η γενιά κονσολών, είδαμε μεγάλη εξέλιξη όσον αφορά την γραφική απεικόνιση και το πόσο εντυπωσιακά μπορούν να γίνουν τα video games συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά. Τα Red Dead Redemption 2, The Last of Us Part 2, Forza Horizon 4 και Death Stranding, μπορούν να ονομαστούν ναυαρχίδες της προηγούμενης γενιάς όσον αφορά τα γραφικά τους. Τώρα με την νέα εποχή κονσολών και με τεχνολογία σχεδόν τέσσερις φορές ισχυρότερη από αυτή των PS4 και Xbox One, μπορούμε να περιμένουμε μεγάλες αναβαθμίσεις όσον αφορά τα γραφικά στο προσεχές μέλλον.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Mar 2021 09:47 - 10 Mar 2021 09:49 #247516 by Giorgos Tsolaridis
Take-Two: "Όταν κάνουμε remasters δεν κάνουμε απλώς ports" Νέες δηλώσεις για το GTA Online stand-alone.
Ο Strauss Zelnick, διευθύνων σύμβουλος της Take-Two, έκανε μια δήλωση σχετικά με τα remasters που αναπτύσσουν οι εταιρείες του (Rockstar, 2K Games και άλλες).Ο Zelnick  δήλωσε : "Το να βγάλει κάποιος ένα remaster ήταν πάντοτε ένα μέρος της στρατηγικής μας, αλλά δεν αποτελούν ένα μεγάλο μέρος αυτής. Αυτό που κάναμε διαφορετικά σε σχέση με τον ανταγωνισμό, είναι ότι δεν κάνουμε απλά ports των games μας. Παίρνουμε τον χρόνο μας για να κάνουμε την καλύτερη δυνατή δουλειά που μπορούμε για να βγει κάθε video game διαφορετικό στη νέα του έκδοση και με την νέα τεχνολογία που δημιουργούμε κάθε φορά".

Το νέο remaster που ετοιμάζει η Take-Two είναι το Grand Theft Auto V για PS5 και Xbox Series X, το οποίο θα κυκλοφορήσει στο Β' εξάμηνο του 2021. Ο Zelnick είναι βέβαιος ότι "η Rockstar θα αναπτύξει σίγουρα μια άριστη εμπειρία και δεν θα κάνει απλά ένα port".Τέλος, ως προς το μέλλον της εταιρείας GTA, ο Zelnick δήλωσε ότι μπορεί η Take-Two να κυκλοφορήσει ξεχωριστά το GTA Online: "Όταν πουλάς τόσα πολλά αντίτυπα, κάποια στιγμή θα φτάσεις στο συμπέρασμα ότι η αγορά έχει κορεστεί. Εκεί μπορείς να πειραματιστείς με την πιθανότητα ότι μπορεί να υπάρχει ένας άλλος τρόπος να φέρεις κόσμο σε μια online εμπειρία. Μπορεί να ρίξεις την τιμή σε μια τέτοια έκδοση. Σίγουρα οι gamers δεν θα έχουν πρόσβαση στη single-player εμπειρία, αλλά θα έχουν στον online κόσμο. Βέβαια αυτή είναι μια διαφορετική αγορά, αλλά είναι ένας τρόπος να επεκτείνεις την βάση παικτών σου".

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.
Last edit: 10 Mar 2021 09:49 by Giorgos Tsolaridis.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Mar 2021 11:58 - 10 Mar 2021 11:59 #247543 by Giorgos Tsolaridis
Η Take-Two θεωρεί ότι είμαστε έτοιμοι να πληρώσουμε 70 δολάρια (80€ για την Ευρώπη) για νέα games
Σύμφωνα με δηλώσεις της.

Η Take-Two δήλωσε ότι ο κόσμος είναι έτοιμος να αρχίσει να πληρώνει 70 δολάρια (80 ευρώ στην Ευρώπη) για να αγοράσει νέα games.

Η Take-Two ήταν από τις πρώτες εταιρείες που ξεκίνησαν να αυξάνουν τις τιμές διαθέτοντας το NBA 2K21 στην τιμή των 70 δολαρίων για τα PS5 και Xbox Series X. Λίγο αργότερα δήλωσε όμως ότι δεν θα έχουν όλοι οι τίτλοι αυτή την τιμή. Από τότε αρκετοί publishers ακολούθησαν την συγκεκριμένη τακτική όπως η Activision με το Call of Duty: Black Ops: Cold War. Ο διευθύνων σύμβουλος της Take-Two, Strauss Zelnick  δήλωσε : "Από την δική μας μεριά θεωρούμε ότι προσφέρουμε μεγάλη ποικιλία εμπειριών με αρκετό replayability.Τελευταία φορά που έγινε αύξηση στις τιμές στις Η.Π.Α. ήταν στο 2006, οπότε θεωρούμε ότι ο κόσμος ήταν έτοιμος". Ο Zelnick είπε επίσης ότι δεν θα έχουν όλα τα games 70 δολάρια και θα εξαρτάται από την κάθε περίπτωση.

Ο Zelnick δήλωσε επίσης: "Σκοπός μας είναι πάντα προσφέρουμε μεγαλύτερη αξία από αυτό που χρεώνουμε, ώστε να είμαστε σίγουροι ότι η εμπειρία και το κόστος της να είναι θετικά για τον καταναλωτή. Γνωρίζουμε ότι όσο και να σας αρέσει μία εμπειρία, αν θεωρείτε ότι η τιμή της ήταν υπερβολική, τότε χαλάει και δεν θέλετε να την ξαναζήσετε. Αν πάτε σε ένα καλό εστιατόριο και έχετε μία πολύ καλή εμπειρία με ένα πολύ καλό γεύμα, αλλά ο λογαριασμός είναι ο διπλάσιος από αυτό που περιμένατε, τότε δεν θα ξαναπάτε. Θέλουμε πάντα ο καταναλωτής να νιώθει ότι του προσφέρουμε περισσότερα από αυτό που ζητάμε για αντάλλαγμα. Αυτό ισχύει και τα επαναλαμβανόμενα έξοδα του κάθε καταναλωτή".

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.
Last edit: 10 Mar 2021 11:59 by Giorgos Tsolaridis.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 Jul 2021 19:24 #253270 by Κώστας Δαλακλίδης
Η Take-Two, εταιρία στην οποία ανήκουν οι Rockstar Games and 2K Games, εξαγόρασε την Dynamixyz, μία εταιρία που παρέχει υπηρεσίες facial animation.

Η συγκεκριμένη εταιρία έχει εργαστεί σε αξιόλογα projects στο παρελθόν. Μερικά από αυτά είναι τo Avengers: Endgame, το Love, Death & Robots, αλλά και τα Red Dead Redemption II και NBA 2K21. Η Dynamixyz κατέχει εξοπλισμό motion capture, facial-analysis και full 3D processing τελευταίας τεχνολογίας. Η Take-Two δήλωσε πως η απόκτηση της Dynamixyz αποτελεί ένα σχέδιο βελτίωσης των αναπτυξιακών της δυνατοτήτων, έτσι ώστε να γίνει η πιο δημιουργική, καινοτόμος και αποτελεσματική εταιρεία ψυχαγωγίας.



Από εδώ και στο εξής η Dynamixyz θα αποτελεί τμήμα της Take-Two και θα δουλεύει αποκλειστικά για αυτήν. Αυτό σημαίνει περισσότερες συνεργασίες με την Rockstar και την 2K. Ο τωρινός διευθύνων σύμβουλος Gaspard Breton, θα συνεχίσει σε αυτό το πόστο.

“Η επαναστατική τεχνολογία και οι υπηρεσίες ανάλυσης προσώπου της Dynamixyz είναι μια εξαιρετικά στρατηγική προσθήκη στην παγκόσμιας κλάσης αναπτυξιακή ομάδας της Take-Two”, δήλωσε ο Michael Worosz, o επικεφαλής της συνεταιριστικής ανάπτυξης της Take-Two. “ Η Dynamixyz έχει καλή φήμη σε ότι αφορά την παροχή μεγάλης και έξυπνης γκάμας λύσεων στην λήψη κίνησης προσώπου, στη βιομηχανία ψυχαγωγίας και η δουλειά τους έχει σαγηνεύσει εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα συμμετέχουν στην ομάδα μας, ενσωματώνοντας τις δικές τους τεχνολογίες και το δημιουργικό τους πνεύμα στις μελλοντικές δουλειές μας και συνεχίζουμε να εξελίσσουμε τις δυνατότητες και τις λύσεις μας ”, συμπλήρωσε.

Πώς σας φαίνεται η αγορά αυτή της Take-Two;

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Aug 2021 18:05 #254389 by Κώστας Δαλακλίδης
Η Take-Two προσπαθεί να κλείσει δημοφιλές GTA Online Mod menu

Η Take-Two Interactive προσπαθεί να κλείσει το Ozark, ένα δημοφιλές mod menu για το Grand Theft Auto Online.

Όπως θα περίμενε κανείς από ένα mod menu, το Ozark επιτρέπει στους modders να χειρίζονται το παιχνίδι, τόσο στο campaign όσο και Online, σύμφωνα με τις προτιμήσεις τους, επιτρέποντάς τους να τηλεμεταφερθούν, να καλούν οχήματα, να αφήνουν κάτω χρήματα, να σκοτώνουν αυτόματα και πολλά άλλα. Αν και το modding στα single player games έχει κάποια νομική ασάφεια, η τροποποίηση των sessions που προορίζονται για πολλούς παίκτες είναι επιζήμια για την εμπειρία και υπόλοιπων παικτών.

Η πραγματικότητα του Grand Theft Auto Online στα PC είναι ότι είναι γεμάτη με modders που μερικές φορές μπορούν να χαλάσουν την διασκέδαση του παιχνιδιού. Είναι ίσως κατανοητό το γεγονός ότι η Take-Two έχει ακολουθήσει τη νομική οδό για να σταματήσει τη διανομή τέτοιων mods. Ωστόσο, η Take-Two έχει δεχτεί κριτική για τις νομικές απειλές που έκανε σε mods των single players games της, ειδικά για τα πιο παλιά από αυτά. Το GTA United, ένα mod για το Grand Theft Auto San Andreas, αναγκάστηκε να αναστείλει την λειτουργεία του, καθώς οι δημιουργοί του υπέκυψαν στις νομικές απειλές.

Το Ozark είναι διαθέσιμο μέσω μεταπωλητών Mod για 25 $. Αν και ορισμένοι ιστότοποι εμφανίζουν τώρα μια ειδοποίηση που λέει ότι το mod δεν είναι διαθέσιμο λόγω της Take-Two, ενώ άλλοι εξακολουθούν να το έχουν προς πώληση. Φαίνεται ότι οι δικηγόροι της Take-Two έχουν περισσότερη δουλειά να κάνουν.

Εσείς χρησιμοποιείτε mods στο GTA Online;

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Sep 2021 00:35 #255382 by Stathis Moose Stathopoulos
Οι modders απέσυραν το GTA San Andreas Underground mod

Μετά την μήνυση της Take-Two, οι modders του GTA San Andreas Underground mod αποσύρθηκαν από το GTA modding community και κατέβασαν το mod τους, το οποίο δεν είναι πλέον διαθέσιμο.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του modder dkluin στο GTAForums.com: "Η αιτία είναι η διαρκής εχθρικότητα ενάντια στο modding community και ο επικείμενος κίνδυνος για την ψυχική και οικονομική μας ευημερία. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε το community για την αμέριστη υποστήριξη που μας έχουν δώσει τα προηγούμενα χρόνια και την ταλαντούχα ομάδα των modders μας για την εκπληκτική δουλειά, την αφοσίωση και τις ωραίες στιγμές που είχαμε μαζί".

Ο modder dkluin ξεκίνησε να φτιάχνει το GTA Underground mod το 2014 όταν ήταν ακόμη έφηβος. Το PC San Andreas mod στόχευε στο να ενώσει όλη την Rockstar 3D εποχή σε ένα mod, με χάρτες από τα Vice City, GTA 3 και Manhunt games, ακόμα και το Bully, με τα όπλα και τα οχήματα που είχαν, αντικαθιστώντας ουσιαστικά το περιεχόμενο του GTA San Andreas. Το 2020 είχε προστεθεί και το online multiplayer mode.





Το GTA Underground mod αφαιρέθηκε από το ModDB τον Ιούλιο μεά από DMCA takedown notice από την Take-Two, που αποτελεί κάτι σαν online εξώδικο παραβίασης πνευματικών δικαιωμάτων. Απ' ότι φαίνεται, η Rockstar ετοιμάζει remasters των GTA 3, Vice City και San Andreas,.

 

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
30 Sep 2021 01:49 - 30 Sep 2021 01:50 #255875 by Μάνος Γρυπάρης
Ο Phil Spencer, επικεφαλής του τμήματος Xbox της Microsoft, δήλωσε ότι η Microsoft είναι πολύ προσεκτική στο θέμα δημιουργίας ταινιών.Μιλώντας στο TheGrill 2021 με τον Strauss Zelnick, διευθύνων σύμβουλο της Take-Two, ο Phil Spencer είπε: "Το θέμα είναι οικονομικό. Κοιτάμε τι χρήματα θα μπορούσαμε να βγάλουμε από μια ταινία ή τηλεοπτική σειρά βασισμένη στις σειρές μας ή τους χαρακτήρες μας.

Για τον Spencer, υπάρχει κάποια αξία στις προσπάθειες, όπως η τηλεοπτική εκπομπή Halo, η ταινία Minecraft και η ταινία Gears of War, αλλά αφορά περισσότερο το μάρκετινγκ και τη δημοσιότητα, σε αντίθεση με το να είναι μόνες τους παράγοντες κέρδους. "Πιστεύω ότι η επιχειρηματική αξία, η αξία στην αγορά σήμερα στις gaming σειρές, είναι πολύ υψηλή. Εμείς όταν μεταφέρουμε μία gaming σειρά σε ταινία/σειρά είμαστε πολύ προσεκτικοί". Τα games επιφέρουν τόσα πολλά έσοδα που η Microsoft δεν θέλει να ρισκάρει ώστε μια ταινία ή μια τηλεοπτική σειρά να έχει αρνητική επίδραση στην αποδοχή μιας gaming σειράς". Ο Spencer είπε μάλιστα ότι "Για τις τηλεοπτικές σειρές και τις ταινίες βασισμένες σε σειρές του Xbox, τα οικονομικά στοιχεία δεν είναι τα ανάλογα της gaming βιομηχανίας. Κοιτάμε απλά την προβολή και τι δυνατότητες έχουμε σε θέμα marketing. Τα games προσφέρουν αλληλεπίδραση αφού οι παίκτες αποφασίζουν που θα πάνε και διαμορφώνουν την εμπειρία. Οι ταινίες δεν δίνουν κάτι τέτοιο και τα πιθανά έσοδα από εκεί είναι μικρότερα".

Η Microsoft ετοιμάζει μια τηλεοπτική σειρά Halo και μια ταινία Gears of War.

Η Take-Two απέρριψε ταινίες για το Grand Theft Auto
Παράλληλα, ο Strauss Zelnick δήλωσε ότι η Take-Two έχει απορρίψει στο παρελθόν προτάσεις για υλοποίηση ταινίας για το Grand Theft Auto.Όπως και ο Spencer, έτσι και ο Zelnick της Take-Two είπε ότι πιστεύει στη δύναμη της διαδραστικής ψυχαγωγίας και δεν πιστεύει ότι τα διαδραστικά στοιχεία ανήκουν στον γραμμικό προγραμματισμό. "Μόλις δώσετε στους ανθρώπους μια ευκαιρία σε ταινία του να επιλέξουν την δική τους περιπέτεια, ξέρεις τι θα γίνει; Θα καταστραφεί η εμπειρία της ταινίας. Παρότι θα μου άρεσε να γίνει μια ταινία, όπως το White Lotus, αντίστοιχη με το GTA, αν γίνει κάτι τέτοιο, δεν θα πιστεύω πλέον σε αυτό. Δεν θα είναι αληθινό για μένα εκείνη την στιγμή, αφού αντίστοιχα το GTA Online είναι αληθινό για εσάς λόγω της αλλελπίδρασης που έχετε με αυτό".

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)
Last edit: 30 Sep 2021 01:50 by Μάνος Γρυπάρης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
02 Oct 2021 00:37 #255925 by Stathis Moose Stathopoulos
Η Take-Two έχει απορρίψει ταινία Grand Theft Auto και η Microsoft είναι προσεκτική στο θέμα δημιουργίας ταινιών



Σύμφωνα με τους Zelnick και Spencer αντίστοιχα.

Ο Phil Spencer, επικεφαλής του τμήματος Xbox της Microsoft, δήλωσε ότι η Microsoft είναι πολύ προσεκτική στο θέμα δημιουργίας ταινιών.

Μιλώντας στο TheGrill 2021 με τον Strauss Zelnick, διευθύνων σύμβουλο της Take-Two, ο Phil Spencer είπε: "Το θέμα είναι οικονομικό. Κοιτάμε τι χρήματα θα μπορούσαμε να βγάλουμε από μια ταινία ή τηλεοπτική σειρά βασισμένη στις σειρές μας ή τους χαρακτήρες μας.

Για τον Spencer, υπάρχει κάποια αξία στις προσπάθειες, όπως η τηλεοπτική εκπομπή Halo, η ταινία Minecraft και η ταινία Gears of War, αλλά αφορά περισσότερο το μάρκετινγκ και τη δημοσιότητα, σε αντίθεση με το να είναι μόνες τους παράγοντες κέρδους. "Πιστεύω ότι η επιχειρηματική αξία, η αξία στην αγορά σήμερα στις gaming σειρές, είναι πολύ υψηλή. Εμείς όταν μεταφέρουμε μία gaming σειρά σε ταινία/σειρά είμαστε πολύ προσεκτικοί". Τα games επιφέρουν τόσα πολλά έσοδα που η Microsoft δεν θέλει να ρισκάρει ώστε μια ταινία ή μια τηλεοπτική σειρά να έχει αρνητική επίδραση στην αποδοχή μιας gaming σειράς". Ο Spencer είπε μάλιστα ότι "Για τις τηλεοπτικές σειρές και τις ταινίες βασισμένες σε σειρές του Xbox, τα οικονομικά στοιχεία δεν είναι τα ανάλογα της gaming βιομηχανίας. Κοιτάμε απλά την προβολή και τι δυνατότητες έχουμε σε θέμα marketing. Τα games προσφέρουν αλληλεπίδραση αφού οι παίκτες αποφασίζουν που θα πάνε και διαμορφώνουν την εμπειρία. Οι ταινίες δεν δίνουν κάτι τέτοιο και τα πιθανά έσοδα από εκεί είναι μικρότερα".

Η Microsoft ετοιμάζει μια τηλεοπτική σειρά Halo και μια ταινία Gears of War.

Η Take-Two απέρριψε ταινίες για το Grand Theft Auto
Παράλληλα, ο Strauss Zelnick δήλωσε ότι η Take-Two έχει απορρίψει στο παρελθόν προτάσεις για υλοποίηση ταινίας για το Grand Theft Auto.

Όπως και ο Spencer, έτσι και ο Zelnick της Take-Two είπε ότι πιστεύει στη δύναμη της διαδραστικής ψυχαγωγίας και δεν πιστεύει ότι τα διαδραστικά στοιχεία ανήκουν στον γραμμικό προγραμματισμό. "Μόλις δώσετε στους ανθρώπους μια ευκαιρία σε ταινία του να επιλέξουν την δική τους περιπέτεια, ξέρεις τι θα γίνει; Θα καταστραφεί η εμπειρία της ταινίας. Παρότι θα μου άρεσε να γίνει μια ταινία, όπως το White Lotus, αντίστοιχη με το GTA, αν γίνει κάτι τέτοιο, δεν θα πιστεύω πλέον σε αυτό. Δεν θα είναι αληθινό για μένα εκείνη την στιγμή, αφού αντίστοιχα το GTA Online είναι αληθινό για εσάς λόγω της αλλελπίδρασης που έχετε με αυτό".

Please Log in or Create an account to join the conversation.