- Reviews
- Pro Evolution Soccer 2016
Pro Evolution Soccer 2016
HotΗ Konami ανεβάζει τον πήχη.
Η Konami ανεβάζει τον πήχη.
Η περυσινή χρονιά του PES 2015 αποτέλεσε σεζόν ανάκαμψης για την Konami, η οποία ένα χρόνο πριν με το PES 2014 απουσίασε στην έναρξη της όγδοης γενιάς κονσολών. Η τότε απόφασή της είχε ως αποτέλεσμα ιστορικό χαμηλό πωλήσεων και ένα μεγάλο ποσοστό κόσμου που είχε αποκτήσει PS4 και Xbox One να στρέφεται προς τον “αιώνιο ανταγωνιστή”, το FIFA 14.
Την σεζόν 2014/2015 ωστόσο, με την άφιξη του PES 2015, η Konami παρουσίασε ένα βελτιωμένο πρόσωπο, με ανώτερο τεχνικό τομέα, online mode που αποδίδει καλύτερα και νέα modes, όπως το MyClub. Το προϊόν της βοηθήθηκε από τα προβλήματα του FIFA 14 που είχαν να κάνουν με διαιτησία, A.I. τερματοφυλάκων και lag στους servers. Η αλήθεια είναι ωστόσο ότι το FIFA υπερείχε για άλλη μια χρονιά στον τομέα του χειρισμού, της database και των modes που συνέαβαλαν στην μεγάλη αντοχή του. Φέτος, μετά την εμπειρία όλων μας από το PES 2016 demo, αντιληφθήκαμε ότι ο πήχης μπήκε πολύ ψηλά στο θέμα του χειρισμού και των physics, που χάρις στην πλήρη εκμετάλλευση της Fox Engine του Hideo Kojima μπόρεσαν επιτέλους να βρουν απήχηση.
Για πρώτη φορά στην ιστορία της σειράς, τόσο η ανταπόκριση χειρισμού όσο και η συμπεριφορά των παικτών στο γήπεδο μας έδειξαν αρχής γενομένης απ’ το demo, ότι αποτελούν το κάτι παραπάνω που δεν έχουμε ξαναδεί σε προγενέστερη έκδοση. Η Konami πήρε πιο σοβαρά το φετινό Pro. Στον αντίποδα, με την μη ανακοίνωση νέων πρωταθλημάτων και χωρίς να προβάλλονται τα επιμέρους modes, η τελική έκδοση αποτέλεσε σίγουρα ένα ερωτηματικό ως προς το τι θα δούμε. Έχοντας λοιπόν στα χέρια μας το PES 2016 από τις αρχές της εβδομάδας και παίζοντας πλέον ακόμα και τα online modes του σας παραθέτουμε όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το φετινό…comeback της Konami.
Που είναι το τριφύλλι; Οέο;
Παρά την εξασφάλιση αποκλειστικότητας στο Βραζιλιάνικο πρωτάθλημα, η Konami υστερεί σε θέμα δικαιωμάτων σε πολλά βασικά πρωταθλήματα. Το μόνιμο πρόβλημα του Pro Evolution Soccer ισχύει για άλλη μια χρονιά, καθώς υπάρχουν δικαιώματα για 9 πρωταθλήματα, συν κάποιες επιπλέον ομάδες από Ελλάδα και Γερμανία. Υποθέτω ότι ελάχιστοι από εσάς θα θέλουν να παίξουν με ομάδα της Αργεντινής και σχεδόν κανείς με ομάδα της Χιλής, απλά για το τυπικό οφείλαμε να αναφέρουμε τις συγκεκριμένες λίγκες.
Προς μεγάλη μου έκπληξη παρατήρησα επίσης ότι στις άλλες ευρωπαϊκές ομάδες υπάρχουν ελάχιστοι σύλλογοι, εκ των οποίων από τις ελληνικές ομάδες εντοπίσαμε μόνο τον Ολυμπιακό. Η Konami μας ενημέρωσε ότι ο Παναθηναϊκός θα προστεθεί με patch, συνεπώς απλά αναμένουμε. Η μη ύπαρξη τεσσάρων ελληνικών ομάδων από την πρώτη ημέρα σε όλα τα ποδοσφαιράκια, για μένα αποτελεί το ελάχιστο καθήκον κάθε εταιρείας (κανονικά θα έπρεπε να υπήρχε όλη η SuperLeague) και όχι η αντιμετώπισή μας ως “μπανανία” εδώ και μία δεκαετία. Όσον αφορά στις διοργανώσεις, η Konami έχει αποκλειστικότητες για κάθε συλλογική διοργάνωση. Στο θέμα της database πάντως, το “χάπι δεν χρυσώνεται” όταν έχουμε πει ότι κάλλιστα θα μπορούσαν να προστεθούν πρωταθλήματα πολλών μικρών χωρών για τα οποία δεν υπάρχουν αποκλειστικά δικαιώματα απ’ την EA.
Τα διαθέσιμα modes έχουν μείνει αυτούσια με πέρυσι. Έχουμε δηλαδή φιλικό, League, Cup, Master League, Become a Legend, Online αγώνες 1v1 ή με ομάδες παικτών και τέλος το MyClub. Η δεύτερη συνεχόμενη χρονιά εμφάνισης του συγκεκριμένου online mode θα συζητηθεί, γεγονός είναι ωστόσο ότι αναγκαστικά θα προτιμηθεί στην αντοχή του παιχνιδιού στο χρόνου, έναντι του παλαιότερου Master League Online.
Τα νέα physics
Ας περάσουμε στο κυρίως θέμα μας που είναι το gameplay. Στον τομέα αυτό η Konami παρουσιάζεται πλήρως διαβασμένη. Με τα νέα physics, για πρώτη φορά στην ιστορία της σειράς ο χειρισμός γίνεται πολύ πιο άμεσα. Η εντολή σας εκτελείται έως και 50% πιο γρήγορα σε σχέση με το PES 2015, πλησιάζοντας σε μεγάλο βαθμό αυτή του Fifa. Κοινώς φαινόμενα του στυλ “Ο παίκτης βγαίνει πλάγιο μαζί με την μπάλα” επειδή η εντολή σας καθυστέρησε, παύουν να υπάρχουν σε μεγάλο βαθμό.
Με την τελειοποίηση της Fox Engine, τα κοντρόλ των παικτών είναι ρεαλιστικά και εκτελούνται με βάση την ατομική τους ικανότητα. Για παράδειγμα ο Cristiano Ronaldo κατεβάζει και κοντρολάρει την μπάλα για πλάκα, ενώ ένας παίκτης με 58 Rating θα την κοντρολάρει με το στήθος και θα την δει να αναπηδά 5 μέτρα πιο πέρα, πιθανόν στα πόδια του αντιπάλου. Στις πάσες, τις σέντρες και τα σουτ, παίζει ακόμη μεγαλύτερο ρόλο η κλήση σώματος του παίκτη την ώρα της εκτέλεσης.
Ακόμη, όταν εκτελείται σέντρα, τότε στις κεφαλιές μπορείτε να πάρετε χειροκίνητα τοποθέτηση στο χώρο. Το δε αποτέλεσμα της κεφαλιάς εξαρτάται ακόμη περισσότερο από το ύψος και το εκτόπισμα κάθε ποδοσφαιριστή. Περιττό να αναφέρω ότι ο κορμός του gameplay εξακολουθεί να είναι Arcade. Είναι πολύ πιο εύκολο να πετύχεις γκολ στο PES από κάθε άλλο ποδοσφαιράκι, αφού μια υπόδειξη κατεύθυνσης και η κατάλληλη δύναμη αρκούν. Δεν υπολογίζονται δηλαδή σε τόσο βαθμό άλλοι παράγοντες, όπως για παράδειγμα ο βηματισμός του παίκτη, οι καιρικές συνθήκες κτλ.
Σπουδαία δουλειά από πλευράς Konami έχει γίνει στο collision detection, το οποίο εμφανίζεται αψεγάδιαστο. Οι διεκδικήσεις μεταξύ των ποδοσφαιριστών είναι πιο ρεαλιστικές από ποτέ, κάτι που προσωπικά δεν περίμενα σε Arcade ποδοσφαιράκι. Κάθε παίκτης επιχειρεί να προστατέψει την μπάλα με το σώμα του και ενίοτε με το χέρι του, ενώ η διεκδήκηση και το κλέψιμο γίνεται πιο σωστά σε σχέση με το περυσινό αμυντικό σύστημα όπου τα στόπερ έβγαιναν και πίεζαν…στον κενό χώρο. Αν πιέσετε σωστά, ακόμη και με δύο παίκτες, θα ανακτήσετε την μπάλα. Κάθε πίεση βέβαια κοστίζει σε αντοχή, η μπάρα της οποίας μειώνεται με μεγαλύτερη ακρίβεια φέτος.
“Μη με ζορίζεις”
Ένας τομέας στον οποίο η Konami θα έπρεπε να δουλέψει λίγο περισσότερο σε σύγκριση με πέρυσι είναι το A.I. Ακόμα και στο Super Star επίπεδο δυσκολίας, παρατηρήσαμε ότι είναι πιο εύκολο να κλέψετε την μπάλα απ’ την CPU αν πιέσετε πολύ τους αντίπαλους ποδοσφαιριστές. Αυτό σημαίνει ότι με λίγη προσπάθεια, οι βετεράνοι της σειράς θα καταφέρνετε να κερδίζετε τα ματς στη μέγιστη δυσκολία, αρκεί να πιέσετε και βέβαια να έχετε καλό πάγκο για να κάνετε αλλαγή τους κουρασμένους σας παίκτες που έτρεχαν να ζορίσουν τον αντίπαλο.
Η εικόνα της A.I. στο συγκεκριμένο –και μόνο- κομμάτι δεν βελτιώθηκε πολύ σε σχέση με όσα είδαμε στο demo. Κατά τα άλλα όταν η CPU έχει την μπάλα στα πόδια της τότε επιδίδεται σε διαρκείς πάσες και συνδυασμούς έως ότου να βρει ανοιχτό διάδρομο. Στα σουτ, αν της αφήσετε λίγο χώρο τότε δεν συγχωρεί τα λάθη σας. Η μόνη περίπτωση όπου υστερεί είναι όταν βρίσκεται υπό πίεση και ανάμεσα σε παίκτες σας, όπου δοκιμάζει ενίοτε να ντριπλάρει ενώ κανονικά θα έπρεπε να πασάρει προς κάποιον συμπαίκτη. Με τις αλλαγές στο collision detection, φαίνεται πως οι developers δεν πρόλαβαν να βελτιώσουν το συγκεκριμένο κομμάτι. Αντίθετα, το A.I. των τερματοφυλάκων αποδεικνύεται πολύ πιο καλοσχεδιασμένο, κυρίως στους αστέρες του είδους οι οποίοι έχουν καλές και σταθερές επεμβάσεις, όπως και τα απαιτούμενα αντανακλαστικά. Όσο κατεβαίνει το rating ενός γκολκίπερ, τόσο τα λάθη γίνονται αδικαιολόγητα.
Η Konami έριξε φέτος όλο το βάρος του development στην engine και τον χειρισμό.
Ένα αγαπημένο στοιχείο στις τελευταίες εκδόσεις του Pro Evolution Soccer που το κάνει να ξεχωρίζει είναι το Player ID. Το χαρακτηριστικό αυτό έχει δουλευτεί φέτος ακόμη περισσότερο, ώστε κάθε αστέρας παγκόσμιου βεληνεκούς να έχει από ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα, όπως η ντρίπλα του, το άνοιγμα της μπάλας, ο διασκελισμός, το άλμα του για κεφαλιά κτλ. Όλα αυτά σε συνδυασμό με τις νέες αλλαγές στον έλεγχο της μπάλας και τις επιτυχείς διεκδικήσεις μεταξύ παικτών, συμβάλουν ώστε το gameplay να προχωρήσει ένα σκαλί πιο πάνω φέτος. Κατά τα άλλα, ο Arcade χαρακτήρας στο PES 2016 δηλώνει παρόν. Επιβάλει τις πάσες που φθάνουν λίγο πιο αργά στον αποδέκτη τους, το ποδόσφαιρο περισσότερο τακτικής και λιγότερο ρίσκου, τα εύκολα γκολ και τις προωθημένες πάσες που δημιουργούν αυτοματοποιημένες κινήσεις στους παίκτες. Take it or leave it.
Η αχίλλειος πτέρνα του gameplay αφορά την διαιτησία. Για κάποιο περίεργο λόγο, οι διαιτητές μας δίνουν την αίσθηση ότι σφυράνε σε αγώνα τοπικού πρωταθλήματος. Το τι ξύλο πέφτει μέσα στο γήπεδο δεν περιγράφεται. Τα περισσότερα τάκλιν που βρίσκουν μόνο πόδια, ακόμα κι όταν είναι πισώπλατα, δεν τιμωρούνται με κίτρινη κάρτα κάτι που δημιουργεί μια ανισσοροπία στο gameplay.
Endgame
Για κάποιους το Pro Evolution Soccer είναι μόνο Master League και κανένα διπλό ή τετραπλό με φίλους. Για μένα σε όλα αυτά συμπεριλαμβάνεται και το online mode, κυρίως μέσω του MyClub. Το Master League και το Become a Legend άλλαξαν το user interface τους φέτος προς το καλύτερο, χωρίς ωστόσο να παρουσιάσουν μεγάλες αλλαγές. Για παράδειγμα, στο μεταγραφικό σύστημα του Master League, ενώ θα αναμένετε περίπου τρεις ημέρες για απάντηση στις προτάσεις σας, το αν η απέναντι ομάδα θα δεχθεί ή όχι καθορίζεται στην τύχη, ενώ τα ποσά με τα οποία αγοράζετε ή πουλάτε είναι προκαθορισμένα και δυστυχώς...δεν αλλάζουν.
Για παράδειγμα, με την Manchester City, επιχείρησα τέσσερις φορές Start New Game. Από τις τέσσερις, στις δύο έγινε αποδεκτή η πρόταση του Cristiano Ronaldo, κάπου στα 50 εκατομμύρια ευρώ, ποσό το οποίο κατατέθηκε αυτόματα. Όταν η Ρεάλ Μαδρίτης μου έκλεινε την πόρτα δεν μπορούσα να κάνω ξανά πρόταση για την συγκεκριμένη μεταγραφική περίοδο. Κανονικά θα έπρεπε να μπορώ να διαπραγματευτώ το ποσό που θα δώσω και σε περίπτώση άρνησης να μπορούσα να αυξήσω την προσφορά μου.
Στο Become a Legend, όπου ως γνωστόν ελέγχετε έναν ποδοσφαιριστή και κάνετε καριέρα με αυτόν, το όλο σύστημα παραμένει ίδιο με πέρυσι. Μία βασική διαφορά είναι ότι ξεκινάτε πάντοτε από ομάδες χαμηλής δυναμικότητας και δεν σας δίνεται δυνατότητα επιλογής συλλόγου. Όταν ξεκινήσετε την καριέρα σας, ο εκάστοτε προπονητής σας δίνει εξ αρχής χρόνο συμμετοχής. Αν η αντοχή σας φτάσει στο μηδέν τότε γίνεστε αλλαγή, συνεπώς θα χρειαστείτε καλή συντήρηση δυνάμεων.
Φτάνουμε στο κερασάκι στην τούρτα του PES 2016 που είναι τα online modes. Παίζοντας καμιά δεκαριά αγώνες με VDSL, η ποιότητα σύνδεσης ήταν ομαλή, με εξαίρεση ένα ματς όπου λογικά ο αντίπαλός μου θα συνδεόταν με ελάχιστα Mbps. Σε ματς πολλών παικτών έχουμε πτώση σε frames όταν ξεκινάει μια φάση, όπως για παράδειγμα στη σέντρα, σε φάουλ ή στο κόρνερ. Όχι ωστόσο στο μεγαλύτερο μέρος του παιχνιδιού. Η Konami ορθά έριξε το βάρος στην engine και όχι στη σύνδεση κι αυτό της βγήκε σε καλό.
Στο MyClub δεν υπήρξε καμία διαφορά με πέρυσι, προς μεγάλη μου λύπη. Το μεταγραφικό σύστημα που δεν σας αφήνει να αγοράσετε τους παίκτες που θέλετε, αλλά αντιθέτως σας πλασάρει με το ζόρι τυχαίους παίκτες σε συγκεκριμένες θέσεις άμυνας, κέντρου και επίθεσης εξακολουθεί να υφίσταται. Το ίδιο και τα τυχαία ονόματα παικτών και προπονητών, συνήθεια που στο Pro δεν αλλάζει. Μία νέα προσθήκη είναι η δυνατότητα αύξησης του level σε παίκτη σας όσο περνούν οι αγώνες (κάτι που βελτιώνει την απόδοσή του) καθώς και η δυνατότητα προπόνησης για αύξηση του level.
Μόνο για τους μάγους της μπάλας
Στον τεχνικό τομέα, η Fox Engine βελτίωσε σε μεγάλο βαθμό τα physics και τα animations. Τα πρόσωπα των πασίγνωστων ποδοσφαιριστών όπως Cristiano Ronaldo, Messi, Cavani, Hart και διαφόρων ακόμη, απεικονίζονται με την παραμικρή λεπτομέρεια. Ωστόσο η ποιότητα των textures υστερεί σε ορισμένα σημεία, τόσο πάνω στους παίκτες, όσο κυρίως στο σχεδιασμό του γηπέδου και των οπαδών. Εσκεμμένα έχει μπει σε δεύτερη μοίρα ώστε να κερδηθούν τα απαραίτητα frames, που υπό άλλες συνθήκες θα δημιουργούσαν πρόβλημα στην όλη εμπειρία.
Στην περιγραφή του αγώνα, ο Χρήστος Σωτηρακόπουλος και ο Γιώργος Θαναηλάκης έχουν φέτος περισσότερες φράσεις, αλλά εξακολουθούν σε ορισμένα σημεία (κυρίως από πλευράς Θαναηλάκη) να προφέρουν τα λόγια τους σαν να διαβάζουν έτοιμο κείμενο. Κάποια στιγμή το συγκεκριμένο κομμάτι θα πρέπει να βελτιωθεί. Δεν βοηθάει επίσης το ότι σε κάποιες στιγμές η περιγραφή ακούγεται λίγα δεύτερα μετά την φάση. Στην επιλογή των κομματιών, τα 13 tracks της Konami είναι ποιοτικά, αλλά από ένα σημείο κι έπειτα αποδεικνύονται λίγα.
Μπαίνει δυνατά στον ανταγωνισμό
Οι λάτρεις του Pro Evolution Soccer που είχαν απογοητευτεί εδώ και χρόνια με την σειρά είμαι βέβαιος ότι θα εκτιμήσουν την τιτάνια προσπάθεια της Konami φέτος στον τομέα του gameplay. Ο χειρισμός είναι πιο φυσικός από ποτέ, οι παίκτες δίνουν πραγματικές μάχες στο γήπεδο με σωστές διεκδικήσεις και γενικά η όλη εμπειρία θα σας αποζημιώσει σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη σύγχρονη έκδοση. Αν κοιτάξουμε βέβαια παραέξω, θα δούμε μια ελαστική διαιτησία, τις απουσίες σε ομάδες και πρωταθλήματα αλλά και μια σειρά από modes που χρειάζονται πολύ μεγαλύτερη δουλειά. Το μεγάλο στοίχημα της Konami θα είναι το κατά πόσο θα βελτιώσει τους συγκεκριμένους τομείς που άλλωστε επηρεάζουν άμεσα την αντοχή ενός Football game.
Θετικά:
- Πολύ πιο άμεση ανταπόκριση του χειρισμού χάρις στα νέα physics
- Εκπληκτικός σχεδιασμός προσώπων
- Τα νέο collision detection επιτρέπει ρεαλιστικές συγκρούσεις παικτών στις διεκδικήσεις
- Βελτιωμένη online εμπειρία
- Καλοδουλεμένα animations
- Το Player ID και οι μοναδικές κινήσεις κάθε παίκτη
- Αναβάθμιση του Master League
Αρνητικά:
- Οι γνωστές ελλείψεις σε πρωταθλήματα και ομάδες γίνονται ακόμη μεγαλύτερες
- Οι διαιτητές δεν βγάζουν πάντοτε κίτρινη κάρτα
- Το A.I. στο Super Star επίπεδο χάνει την μπάλα πιο εύκολα όταν βρίσκεται υπό πίεση
- Το MyClub δεν βελτιώθηκε εκεί που έπρεπε
Βαθμολογία
Γραφικά: 8.5
Ήχος: 8
Gameplay: 8.5
Αντοχή: 9
Γενικά: 8.4
Το καλύτερο Pro Evolution Soccer στη σύγχρονη ιστορία της σειράς.
Μάνος Γρυπάρης
NEWS VIEW ALL
Pro Evolution Soccer 2016 demo
[Αρχική δημοσίευση: 3/8/15] Σύμφωνα με το site PES Fan, το demo του Pro Evolution Soccer 2016 θα κυκλοφορήσει για PS4, Xbox One, PS3 και Xbox 360 στις 13 Αυγούστου. Δηλαδή σε μόλις 10 μέρες! Έτ...Posted (22 Sep 2015)
Pro Evolution Soccer 2016 Live Battle
[Αρχική δημοσίευση: 18/9/15] Απόψε 10-12 στο Twitch.tv/Gameworldgr θα παίξουμε Pro Evolution Soccer 2016. Μάνος και Γρηγόρης διασταυρώνουν τα ξίφη τους...μαζί σας. Το online έχει ανοίξει, πράγ...Posted (20 Sep 2015)
Pro Evolution Soccer 2016 Master League live
[Αρχική δημοσίευση: 15/9/15] Σήμερα 10-12 στο Twitch.tv/Gameworldgr παίζουμε παρέα Pro Evolution Soccer 2016 στο PS4. Το νέο ποδοσφαιράκι της Konami κυκλοφορεί κι εμείς το υποδεχόμαστε. Όσοι το έχε...Posted (19 Sep 2015)
Pro Evolution Soccer 2016: Ολυμπιακός - Μπάγιερν
Σήμερα δεν θα έχουμε Live στο Twitch λόγω βραδιάς Champions League με ελληνικό ενδιαφέρον. Ωστόσο επιλέξαμε να συνδυάσουμε την σημερινή βραδιά παίζοντας το ματς Ολυμπιακός - Μπάγιερν στο Pro Evolution...Posted (16 Sep 2015)
Pro Evolution Soccer 2016 Anniversary Edition
Με αφορμή την συμπλήρωση 20 ετών από την κυκλοφορία του Pro Evolution Soccer 2016, η Konami κυκλοφορεί φέτος πέρα απ' την απλή έκδοση και μία Anniversary Edition. Η Anniversary Edition περιλαμβάνει:- ...Posted (15 Sep 2015)
Pro Evolution Soccer 2016 Launch Event: Εντυπώσεις
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το επίσημο PES 2016 Launch Event που διεξήχθη το Σάββατο στο Πλαίσιο του The Mall Athens και που συνδιοργάνωσαν GameWorld.gr, Zok και PolicyMaker, καθώς 200 από εσάς προσήλθατ...Posted (14 Sep 2015)
Pro Evolution Soccer 2016 Launch Event
Η Zegetron, αντιπροσωπεία της Konami στη χώρα μας, διοργανώνει το επίσημο Pro Evolution Soccer 2016 Launch Event. Μεθαύριο Σάββατο 12/9 από τις 18:00 και μετά, σας περιμένουμε στο Κατάστημα Πλαίσιο...Posted (10 Sep 2015)
Pro Evolution Soccer 2016 preview
Οφείλουμε να παραδεχτούμε ότι την σεζόν που μας πέρασε κανένα ποδοσφαιράκι δεν εντυπωσίασε με την έννοια του να μας προσφέρει το κάτι παραπάνω από όσα έχουμε δει. Σαφώς το PES 2015 είχε μια καλύτερη...Posted (13 Aug 2015)
Pro Evolution Soccer 2016 gameplay videos
Τα πρώτα gameplay videos από το Pro Evolution Soccer 2016 από την Gamescom 2015 είναι γεγονός. Όπως μπορείτε να δείτε παρακάτω στα ματς Bayern-Bayern και Βραζιλία-Γαλλία, η κίνηση των παικτών έχει ...Posted (05 Aug 2015)
Pro Evolution Soccer 2016: Πληροφορίες για το Gameplay
Έχοντας ήδη ολοκληρώσει το εγχείρημα του πρώτου της next-gen παιχνιδιού ποδοσφαίρου για PS4 και Xbox One, η Konami φέτος έχει βάλει στόχο να κυκλοφορήσει το PES 2016 νωρίτερα από το FIFA 15, καθότι ...Posted (12 Jun 2015)
Pro Evolution Soccer 2016
[Αρχική δημοσίευση: 10/6/15] H Konami εξέδωσε σήμερα για πρώτη φορά ανακοιίνωση για το Pro Evolution Soccer 2016. Παρότι δεν έδωσε κάποιες πληροφορίες για το gameplay, η Ιαπωνική εταιρεία μας ε...Posted (12 Jun 2015)
Comments
Έπαιξα και online σήμερα,τρεχει νεράκι και συμφωνώ για αυτό με το myclub ότι έπρεπε να βελτιωθεί.Οσο για τις ομάδες τι να πω...αντί να μπει ελληνικό πρωτάθλημα μας κόβουν και τις λίγες που έχουμε.Ειδικά στο Pro ομως αυτή η εμμονή του να βάζουν λατινοαμερικάνικα πρωταθλήματα και να αδιαφορούν για την Ευρώπη είναι τελείως άστοχο.
Δεν τις φτασαμε ακομα,αλλα κοντευουμε!!!
Κλασικα υπεροχο review απο Μανο!!!
8.5 απο εμενα...
Θα υπάρξει ξεχωριστό review για PC. Όπως ήδη κατάλαβες, η βαθμολογία του στα PC θα είναι χαμηλότερη από αυτή του PS4.
Ξέρετε πότε θα βγει το update με τις μεταγραφές;;;
Ισορροπία μεταξύ φυσικότητας και αμεσότητας στο χειρισμό και μεταξύ ρεαλισμού και διασκέδασης.
Σίγουρα υπάρχει άφθονος χώρος για βελτιώσεις, ειδικά σε θέματα φυσικής σωμάτων, footplanting και φυσικής μπάλας. Σίγουρα όμως η KONAMI αρχίζει και βρίσκει τον εαυτό της. Το παλιό arcade εαυτό της.
Ακόμη δεν έχουμε κάποια ενημέρωση. Λογικά τις προσεχείς ημέρες μαζί με τον Παναθηναϊκό.
Πολυ κατατοπιστικο review!Θα μας βοηθησει πολυ!
Δε νομίζω να αγοράσω το Pro 16. Είμαι από εκείνους που πιστεύουν ότι τα ποδοσφαιράκια δεν θα έπρεπε να βγαίνουν σε full game έκδοση ετησίως αλλά σε μορφή DLC, εκτός αν υπόκεινται ριζοσπαστικές αλλαγές σε σχέση με τις προηγούμενες εκδόσεις τους.