Infamous: Second Son

Hot
REVIEWED ON PS4  

Αναρχία στο Seattle.

Αναρχία στο Seattle.

Αναρχία στο Seattle.

Τα open world Action-Adventures είναι γεγονός ότι αποτελούν ένα από τα δημοφιλέστερα genres στην βιομηχανία των video games. Άλλωστε τα τελευταία χρόνια έχουμε δει δεκάδες κυκλοφορίες σε αυτό τον χώρο, εκ των οποίων όμως ελάχιστες κατάφεραν να ξεχωρίσουν. Μία από αυτές είναι το Infamous της Sucker Punch Productions που κυκλοφόρησε στο PS3 το 2009 αποσπώντας διθυραμβικές κριτικές και σημειώνοντας εμπορική επιτυχία. Με βάση τα δεδομένα αυτά, το sequel του δεν άργησε να κυκλοφορήσει, καθώς δύο χρόνια αργότερα ο Cole MacGrath επέστρεψε στις οθόνες μας. Βέβαια η επιστροφή αυτή κάθε άλλο παρά ιδανική ήταν, καθώς η Sucker Punch Productions μας παρέδωσε ένα sequel με μηδαμινό βαθμό πρωτοτυπίας, αφού ουσιαστικά o πυρήνας του gameplay παρέμεινε αμετάλλακτος.

Κάπως έτσι φτάνουμε στο σήμερα και την κυκλοφορία του Infamous: Second Son για το PS4, το οποίο εκ πρώτης όψεως παρουσιάζεται αρκετά "φρέσκο", αφενός γιατί έχει έναν καινούργιο πρωταγωνιστή και αφετέρου λόγω του ανανεωμένου τεχνικού τομέα του. Ειδικά σε ότι έχει να κάνει με το δεύτερο σκέλος, η Sucker Punch Productions μέχρι στιγμής μας έχει επιδείξει εξαιρετικά δείγματα γραφής, αφού τόσο τον περασμένο Φεβρουάριο, όσο και στην E3, τα πρώτα βίντεο που είδαμε για το Infamous: Second Son μας εντυπωσίασαν. Άραγε καταφέρνει το gameplay του τρίτου Infamous να προκαλέσει ανάλογη αίσθηση και να μας προσφέρει μια πραγματικά next-gen εμπειρία; Τι νέα στοιχεία υπάρχουν πέρα από την αλλαγή του κεντρικού πρωταγωνιστή; Οι απαντήσεις σε αυτά τα εύλογα ερωτήματα ακολουθούν παρακάτω.

Bio-terrorism
Τα γεγονότα του Infamous: Second Son λαμβάνουν χώρα επτά χρόνια μετά τα αντίστοιχα του προκατόχου του, ενώ στο επίκεντρο βρίσκονται για μία ακόμη φορά οι Conduits. Για τους αμύητους στην σειρά να αναφέρουμε ότι οι τελευταίοι αποτελούν μία μορφή υπεράνθρωπων που έχουν την δυνατότητα να ελέγξουν διάφορα στοιχεία της φύσης. Για παράδειγμα ο πρωταγωνιστής των πρώτων Infamous μπορούσε να εκτοξεύσει ηλεκτρισμό από τα χέρια του.

Ύστερα λοιπόν από την ενεργοποίηση του Ray Field Inhibitor και την καταστροφή του The Beast (όπως είδαμε στο Infamous 2) προκλήθηκε μία έκρηξη, η οποία κατέστρεψε το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού των Conduits. H κυβέρνηση των H.Π.Α. φοβούμενη από τις ιδιότητες των εναπομεινάντων Conduits αποφάσισε να ιδρύσει το Department of Unified Protection (DUP), το οποίο έχει επιβάλει ένα καθεστώς στρατιωτικού νόμου σε διάφορες πολιτείες της Αμερικής. Οι δυνάμεις του DUP αυτοαποκαλούν τους Conduits ως Bio-Terrorists χειραγωγώντας παράλληλα τους απλούς πολίτες, στους οποίους παρουσιάζονται ως σωτήρες.



Η ιστορία παίρνει μία αναπάντεχη τροπή, όταν ένα μεταγωγικό όχημα του Department of Unified Protection, το οποίο μεταφέρει τρεις Bio-Terrorists, ντελαπάρει στο Salmon Bay του Seattle. Κοντά στο σημείο του δυστυχήματος βρίσκεται ο Delsin Rowe, ο κεντρικός πρωταγωνιστής του Infamous: Second Son, και ο αδερφός του Reggie, ο οποίος είναι ο τοπικός σερίφης. Ο Delsin αναζητώντας για επιζώντες στο καταστραμμένο όχημα έρχεται σε επαφή με έναν Bio-Terrorist και "κληρονομεί" από αυτόν τις υπερδυνάμεις του.

Εν τω μεταξύ, οι δυνάμεις του DUP καταφθάνουν στην περιοχή για να συλλάβουν τους κρατούμενους που διέφυγαν και παράλληλα φέρονται βάναυσα στους κατοίκους του Salmon Bay τραυματίζοντας αρκετούς από αυτούς, συμπεριλαμβανομένου και του Delsin. Κατόπιν αυτού, ο πρωταγωνιστής αποφασίζει να ταξιδέψει στο Seattle με στόχο να χρησιμοποιήσει τις νέες δυνάμεις του εναντίων των DUPs. Στο ταξίδι αυτό έχετε συνοδοιπόρο και τον αδερφό σας, ο οποίος συνεχώς προσπαθεί να σας πείσει να αναζητήσετε μία "θεραπεία" και να γίνετε και πάλι κανονικός.

Σε γενικές γραμμές το σενάριο δεν πρωτοπορεί, παρόλα αυτά αποδίδεται μαεστρικά κεντρίζοντας αμέσως τον ενδιαφέρον σας διατηρώντας το αμείωτο ως το τέλος. Στο γεγονός αυτό συντελεί και η ξεχωριστή προσωπικότητα του Delsin, ο οποίος θα λέγαμε ότι είναι ένας από τους πιο αξιομνημόνευτους χαρακτήρες που έχουμε συναντήσει τα τελευταία χρόνια. Πως θα μπορούσε άλλωστε να ισχύσει κάτι διαφορετικό, όταν έχουμε να κάνουμε με έναν νεαρό αναρχικό, ο οποίος αμφισβητεί τους πάντες και τα πάντα, αλλά κυρίως τον αδερφό του που είναι και αστυνομικός άλλωστε.

Smoke to the system
Πέρα από το εκρηκτικό ταμπεραμέντο του ο Delsin, ως Conduit πλέον, είναι εξοπλισμένος και με τις ανάλογες υπερδυνάμεις. Σε πρώτη φάση λοιπόν έχετε την δυνατότητα να εκτοξεύσετε ριπές καπνού από τα χέρια σας ή να μεταμορφωθείτε σε καπνό και να τηλεμεταφερθείτε σε κοντινές αποστάσεις θυμίζοντας τον Smoke από την σειρά Mortal Kombat. Επιπλέον, μπορείτε να ταξιδέψετε μέσω αεραγωγών σε υψηλότερα σημεία ή να εκτοξεύσετε τον εαυτό σας μέσα από καμινάδες.

Στην πορεία πάντως θα αποκτήσετε αρκετές ακόμη δυνάμεις, απορροφώντας neon από τις σχετικές φωτεινές πινακίδες ή video (!) από τις τηλεοράσεις και τις δορυφορικές κεραίες. Κατά την διάρκεια του τελικού boss fight θα χρησιμοποιήσετε μία ακόμη δύναμη, την οποία φυσικά δεν θα σας αποκαλύψουμε για να μην δώσουμε spoilers. Γίνεται αντιληπτό λοιπόν ότι σε ότι έχει να κάνει με τις ιδιότητες του κεντρικού πρωταγωνιστή, το Infamous: Second Son προσφέρει σημαντική ποικιλία. Αξίζει μάλιστα να σημειωθεί ότι προς το τέλος σας δίνεται η δυνατότητα εναλλαγής των smoke, neon και video δυνάμεων, οπότε θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε τις κατάλληλες ανάλογα με την περίσταση και τους εχθρούς που αντιμετωπίζετε.

Σε έχω δει, κάπου σε ξέρω
To κυριότερο πρόβλημα με την δημιουργία της Sucker Punch Productions είναι ότι πέρα από τις ευφάνταστες υπερδυνάμεις του Delsin Rowe δεν καταφέρνει να πρωτοτυπήσει σε κανέναν τομέα του gameplay. Σε πρώτη φάση το σύστημα μάχης δεν έχει καθόλου βάθος, ειδικά αρχικά όπου ελέγχετε μόνο τον καπνό. Στην προκειμένη περίπτωση για να εξολοθρεύσετε τους εχθρούς σας μπορείτε να εκτοξεύσετε ριπές και πυραύλους καπνού στο σώμα τους ή χειροβομβίδες καπνού που λειτουργούν σαν τις καπνογόνες βόμβες των δυνάμεων καταστολής. Ομοίως έχετε μόλις μία melee επίθεση στην διάθεσή σας, χωρίς να υπάρχει η δυνατότητα να εκτελέσετε κάποιο combo με αυτήν.

Περνώντας στο κομμάτι της εξερεύνησης επίσης δεν συναντάμε κάποιο νεωτεριστικό στοιχείο, αφού έχουμε δει αντίστοιχους μηχανισμούς στο παρελθόν, τόσο στην σειρά Infamous, όσο και στα Prototype, Saints Row IV, Batman: Arkham Origins, The Amazing Spider-Man κ.ο.κ. Το Infamous: Second Son λαμβάνει χώρα στην πόλη του Seattle και ο χάρτης είναι χωρισμένος σε διάφορους τομείς, οι οποίοι κυριαρχούνται από τις δυνάμεις του Department of Unified Protection. Στους τομείς αυτούς λαμβάνουν χώρα οι βασικές αποστολές και ορισμένα side quests.

Το Infamous: Second Son κάνει επίδειξη των δυνατοτήτων του PS4, αλλά δεν προσφέρει τίποτα καινούργιο σε σχέση με τους προκατόχους του.

Πολύ σύντομα θα διαπιστώσετε ότι η ροή που ακολουθείται είναι καθαρά γραμμική, αφού η open world αισθητική ισχύει μόνο κατ' ευφημισμό. Κοινώς πριν αναλάβετε μία βασική αποστολή, θα πρέπει πρώτα να καταστρέψετε την mobile command μονάδα των DUPs στην εκάστοτε περιοχή. Η τελευταία αποδίδεται ως μία μικρή βάση που στο κέντρο της έχει ένα τεθωρακισμένο όχημα, το οποίο φυλάσσεται από δεκάδες φρουρούς. Επιπλέον, ο χώρος αυτός παρακολουθείται από κάμερες ασφαλείας και εναέρια drones, τα οποία αν σας εντοπίσουν σημαίνουν συναγερμό για να έρθουν οι ενισχύσεις. Η παραπάνω διαδικασία επαναλαμβάνεται συνεχώς στο Infamous: Second Son και τα όποια side quests υπάρχουν δεν είναι αρκετά για να σπάσουν την μονοτονία, αφού και σε αυτά υπάρχει ελάχιστη ποικιλία. Για παράδειγμα, θα πρέπει να συλλέξετε blast shards από τα εναέρια drones που αναφέραμε και audio logs, να καταστρέψετε κάμερες κ.ο.κ. Η συλλογή των blast shards πάντως είναι άκρως υποχρεωτική, καθώς μέσω αυτών μπορείτε να κάνετε upgrade τα abilities σας.

Οι μόνες προαιρετικές αποστολές που καταφέρνουν να πρωτοτυπήσουν σχετίζονται με την δημιουργία διάφορων γκράφιτι στους τοίχους του Seattle. Η όλη διαδικασία θα λέγαμε ότι εκμεταλλεύεται στο έπακρο το DualShock 4, αφού θα πρέπει να το κρατήσετε κάθετα σα να είναι σπρέι, να το κουνήσετε για να ανακατευτεί το χρώμα (!) και στην πορεία να ζωγραφίσετε τους τοίχους.

Μιας και αναφερθήκαμε στο DualShock 4, να προσθέσουμε ότι οι developers προσπάθησαν να εκμεταλλευτούν ως ένα βαθμό και το touchpad. To τελευταίο μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να αλληλεπιδράσετε με το περιβάλλον σε συγκεκριμένα σημεία και να απελευθερώσετε αιχμάλωτους Conduits, να καταστρέψετε αυτόματα turrets ή να απορροφήσετε καπνό, νέον και βίντεο από διάφορες τοποθεσίες για να αναπληρώσετε τα αποθέματά σας.

Διαμόρφωσε το Karma σου
Όπως και στα προηγούμενα Infamous, αλλά και στην σειρά Mass Effect, έτσι και εδώ υπάρχει ένα morality σύστημα, το οποίο καθορίζει αν θα ακολουθήσετε το Paragon ή το Renegade μονοπάτι. Κοινώς έχουμε τον "καλό" και τον "κακό" Delsin. Ανάλογα λοιπόν με τις δραστηριότητες σας και τις απαντήσεις σας σε συγκεκριμένα cutscenes θα ανεβάσετε το Paragon ή το Renegade level σας. Υπάρχουν βέβαια και τα σχετικά side quests όπου θα πρέπει να εξολοθρεύσετε εμπόρους ναρκωτικών ή να δείρετε περιπλανώμενους μουσικούς (!) και ανθρώπους που διαδηλώνουν ενάντια στους Conduits.

Το όλο αυτό σύστημα επιδρά θετικά στον τομέα του replayability, καθώς θα πρέπει να πραγματοποιήσετε δύο ξεχωριστά playthroughs για να δείτε όλο το περιεχόμενο του παιχνιδιού. Για να δείτε τα credits θα χρειαστείτε 10 περίπου ώρες, ενώ αν αποφασίσετε να ολοκληρώσετε όλες τις προαιρετικές αποστολές θα πρέπει να αφιερώσετε 15 συνολικά ώρες. Κοινώς η διάρκεια του Infamous: Second Son δύναται να φθάσει τις 30 ώρες αν πραγματοποιήσετε ένα Paragon και ένα Renegade playthrough. Εντούτοις, όπως προαναφέραμε το gameplay γρήγορα καταντά επαναλαμβανόμενο και στην ουσία δεν σας δίνει το κίνητρο για να ολοκληρώσετε δεύτερη φορά το παιχνίδι.

O βαθμός πρόκλησης πάντως είναι ανύπαρκτος στο Easy επίπεδο δυσκολίας και αρκετά χαμηλός στο Normal αντίστοιχα. Εάν λοιπόν ανήκετε στους σκληροπυρηνικούς του είδους σας προτείνουμε να επιλέξετε το Hardcore επίπεδο δυσκολίας. Η A.I. δεν εντυπωσιάζει σε καμία περίπτωση, αφού τόσο οι βασικοί εχθροί, όσο και τα bosses χρησιμοποιούσαν συγκεκριμένα μοτίβα επιθέσεων, τα οποία μπορείτε πολύ εύκολα να απομνημονεύσετε και να προσαρμόσετε ανάλογα την στρατηγική σας.



Next-gen πανδαισία
Σε καθαρά τεχνικό επίπεδο το Infamous: Second Son δείχνει να εκμεταλλεύεται σε μεγάλο βαθμό τις δυνατότητες του PS4, κάτι που αποτελεί ένα τεράστιο επίτευγμα για την Sucker Punch Productions, με δεδομένο ότι η κονσόλα της Sony κυκλοφόρησε πριν από μερικούς μήνες. Τα particle και lighting effects κλέβουν στην ουσία την παράσταση προσφέροντας ένα άκρως φαντασμαγορικό αποτέλεσμα στην οθόνη σας. Ο σχεδιασμός του Seattle είναι λεπτομερέστατος θυμίζοντας την πραγματική πόλη και αξίζει να σημειωθεί ότι θα συναντήσετε και το Space Needle, τον περίφημο πύργο που αποτελούσε μάλιστα στο παρελθόν το έμβλημα των Seattle Supersonics.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το frame rate παραμένει σταθερό χωρίς διακυμάνσεις, ενώ το draw distance κινείται σε άκρως ικανοποιητικά πλαίσια. Η ποιότητα των cutscenes θα λέγαμε ότι είναι υπεράνω κριτικής, αφού φαίνονται ξεκάθαρα οι εκφράσεις των διαφόρων χαρακτήρων δικαιώνοντας την δουλειά των developers όσων αφορά το motion capture. Το μόνο ψεγάδι που παρατηρήσαμε έχει να κάνει σε ορισμένα animations του Delsin όταν κάνει parkour στα κτήρια και στο collision detection που δεν λειτουργεί πάντα σωστά. Βέβαια τα θέματα αυτά δεν καταφέρνουν σε καμία περίπτωση να αμαυρώσουν το τελικό αποτέλεσμα, αφού σε γενικές γραμμές το Infamous: Second Son δείχνει μέχρι στιγμής ως ο καλύτερος οπτικά τίτλος του PS4.

Και το όσκαρ πάει στον Troy Baker
Σε ανάλογα επίπεδα ποιότητας κινείται ο ηχητικός τομέας, όπου το voice-acting καταφέρνει να εντυπωσιάσει. Το σημείο αναφοράς είναι η ερμηνεία του Troy Baker στον ρόλο του Delsin Rowe. Γενικά χαρακτήρες με την ιδιοσυγκρασία του Delsin θα λέγαμε ότι ταιριάζουν στον Baker, αφού ανάλογα δείγματα γραφής είδαμε και στο Persona 4: Golden, εκεί όπου υποδύονταν τον Kanji Tatsumi. Οι ατάκες του Delsin Rowe είναι άκρως καυστικές, χωρίς να επαναλαμβάνονται προκαλώντας σας άφθονο γέλιο. Το soundtrack πάντως δεν πείθει ιδιαίτερα και η αλήθεια είναι ότι θα ταίριαζαν περισσότερο grunge συνθέσεις, πόσο μάλλον όταν το Infamous: Second Son διαδραματίζεται στην...μητρόπολη της συγκεκριμένης μουσικής.

Η σειρά παρέμεινε στάσιμη
Παρά την προσθήκη ενός νέου και σημειωτέον αξιομνημόνευτου πρωταγωνιστή, το μέλλον της σειράς Infamous θα πρέπει να προβληματίσει περισσότερο τα στελέχη της Sucker Punch Productions. Με λίγα λόγια εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα ακόμα open world Action-Adventure της...σειράς, το οποίο μαστίζεται από την έλλειψη πρωτοτυπίας στο gameplay. Τα υψηλά production values αποτελούν ένα θετικό στοιχείο και αντικατοπτρίζονται πλήρως στον κορυφαίο τεχνικό τομέα, αλλά δεν αρκούν για να μας προσφέρουν κάτι πρωτοποριακό στον χώρο. Το μόνο σίγουρο είναι ότι το Infamous: Second Son δεν πρόκειται να προκαλέσει την ίδια αίσθηση που μας άφησε το πρώτο κεφάλαιο της σειράς, αν και για την ώρα αποτελεί μια αξιόλογη πρόταση για τους κατόχους του PS4. Στο μέλλον όμως όταν κυκλοφορήσουν περισσότερα exclusives είμαστε σίγουροι ότι θα ξεχαστεί.


Θετικά:
- Αρτιότατος τεχνικός τομέας
- Εξαιρετικό voice acting
- Ικανοποιητική διάρκεια
- Ενδιαφέρον σενάριο


Αρνητικά:
- Επαναλαμβανόμενο gameplay
- Χαμηλή Α.Ι.
- Ελάχιστη πρόκληση
- Απλοϊκό σύστημα μάχης


Βαθμολογία
Γραφικά: 9
Ήχος: 8.5
Gameplay: 6
Αντοχή: 7
Γενικά: 7.5

Τα εντυπωσιακά γραφικά δεν καταφέρνουν να κρύψουν τις αδυναμίες του Infamous: Second Son.

Παντελής Δασκαλέλος  

NEWS   VIEW ALL

No News

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 +2 Vagg99 (Level16) 20/03/2014 17:01
κρίμα που δεν είναι διαθέσιμο και σε άλλες κονσόλες
#2 Sotiris (Level29) 20/03/2014 17:01
Από το gameplay που είχα δει μου φάνηκε πολύ καλό :-)
#3 tzoymtzoym (Level11) 20/03/2014 17:43
η sucker punch έδωσε ήδη day one patch που προσθέτει νέες αποστολές και tweekαρει τη δυσκολία προς τα πάνω.check it
#4 +1 Akis 7 (Level20) 20/03/2014 17:48
Αρκετα καλο παιχνιδι ,αλλα ως εκει.Υπεροχος και ο Παντελης στο review σημερα.Συμφωνω σε ολα..
#5 -1 tzoymtzoym (Level11) 20/03/2014 17:51
επίσης μια παρατήρηση για τους χρήστες του site. Βλέπω μέχρι στιγμής ότι το user score έχει ήδη 5 βαθμολογίες. Που το βρήκατε 20 του μηνός το game;
#6 +2 Lordwinter (Level28) 20/03/2014 17:55

Quoting tzoymtzoym:

η sucker punch έδωσε ήδη day one patch που προσθέτει νέες αποστολές και tweekαρει τη δυσκολία προς τα πάνω.check it


To patch αυτό που αναφέρεις είναι το 1.01, πάνω σε αυτό βασίστηκε review, καθώς καθ' υπόδειξη των developers το κατεβάσαμε το περασμένο Σάββατο. Ακόμα και με το patch η δυσκολία παραμένει χαμηλότατη. Οι νέες αποστολές δεν προσφέρουν κάτι παραπάνω, το πρόβλημα εντοπίζεται στην ποιότητα και όχι στην ποσότητα. ;-)
#7 +5 rjhe (Level22) 20/03/2014 18:00
Ωραίος Παντελή, για ακόμη μια φορά διαβάζω ακριβώς αυτά που περίμενα για τούτο το game. Όταν βλέπεις πολύ... στυλάκι και καλά, μάλλον για... 7μισή πάμε!! Βέβαια θα το τιμήσω σε πρώτη ευκαιρία γιατί θα έχει την πλάκα του, δε λέω!
#8 +5 cosmic7 (Level12) 20/03/2014 18:52
Πολύ καλό review Παντελή, η γραφή σου και το ύφος σου ξεχωρίζουν :) Αυτό που με φέρνει σε σκέψεις για το εν λόγο game είναι το gameplay. Εγώ θα το έλεγα καταιγιστικό από τα video που έχω δει πλην του 9λεπτου που έχεις στο άρθρο. Ο φίλος aokara4 παρόλο που ρίχνει το επίπεδο με τον τρόπο που σχολιάζει (ο οποίος είναι άκρως προσβλητικός θα έλεγα) λέει κάτι που ίσως να ισχύει. Γιατί πρέπει να υπάρχει οποσδήποτε βελτίωση στο gameplay του τίτλου? Μιλάμε για ένα άκρως επιτυχημένο franchise το οποίο και προφανώς η sony δεν θέλει να το "χαλάσει" με παρακινδυνευμένες καινοτομίες. Πιστεύω ότι μένει στα γνώριμα και επιτυχημένα δεδομένα και προσπαθεί να χτίσει πάνω σε αυτά... Δεν μπορώ να πω άλλα καθώς το περιμένω εντός των ημερών για να το δοκιμάσω και εγώ....
#9 +2 Lordwinter (Level28) 20/03/2014 19:26

Quoting cosmic7:

Πολύ καλό review Παντελή, η γραφή σου και το ύφος σου ξεχωρίζουν :) Αυτό που με φέρνει σε σκέψεις για το εν λόγο game είναι το gameplay. Εγώ θα το έλεγα καταιγιστικό από τα video που έχω δει πλην του 9λεπτου που έχεις στο άρθρο. Ο φίλος aokara4 παρόλο που ρίχνει το επίπεδο με τον τρόπο που σχολιάζει (ο οποίος είναι άκρως προσβλητικός θα έλεγα) λέει κάτι που ίσως να ισχύει. Γιατί πρέπει να υπάρχει οποσδήποτε βελτίωση στο gameplay του τίτλου? Μιλάμε για ένα άκρως επιτυχημένο franchise το οποίο και προφανώς η sony δεν θέλει να το "χαλάσει" με παρακινδυνευμένες καινοτομίες. Πιστεύω ότι μένει στα γνώριμα και επιτυχημένα δεδομένα και προσπαθεί να χτίσει πάνω σε αυτά... Δεν μπορώ να πω άλλα καθώς το περιμένω εντός των ημερών για να το δοκιμάσω και εγώ....


Όταν κυκλοφορεί ένα sequel περιμένεις ως έναν βαθμό, όπως σωστά αναφέρεις χωρίς παρακινδυνευμένες καινοτομίες, να δεις κάποια καινούργια στοιχεία. Είναι το λιγότερο τραγικό να παραμένεις στάσιμος, πόσο μάλλον όταν το πιο πρωτότυπο στοιχείο που βλέπουμε εδώ είναι η δυνατότητα να κάνεις γκράφιτι στους τοίχους που είναι ένα gimmick, όσο είναι και ο σκύλος στο Call of Duty: Ghosts. Όταν λοιπόν έχουμε μια δομή άκρως επαναλαμβανόμενη του στυλ ρίξε το command center των DUPs, κάνε το main quest και προχώρα παρακάτω και αυτό το βλέπεις επί 10 ώρες δεν μπορούμε να αναφερθούμε σε επιτυχημένα δεδομένα. Όταν έχουμε ένα τόσο απλοϊκό σύστημα μάχης, χωρίς combos και με τρεις επιθέσεις ανάλογα με την εκάστοτε conduit υπερδύναμη για ποιες βελτιώσεις μιλάμε;
#10 +1 Vinset06 (Level10) 20/03/2014 22:45
Eγω που το ξεκινησα παντως μεχρι στιγμης το βρισκω παρα πολυ καλο!!
#11 IamTheOne (Level15) 21/03/2014 09:35
Άλλο ένα καλό exclusive στη βιβλιοθήκη της Sony.Ως fan της σειράς και επειδη πηρα πρόσφατα ps4 θα το τιμήσω μιας και μετα τα Killzone και Resogun δεν θεωρω οτι υπαρχουν αλλες καλες αποκλειστικότητες.Και ποιος περιμενει για φθινόπωρο??Ας δούμε τι λεει ο Delsin Rowe. Ωραίο κείμενο Παντελή με κάλυψες πλήρως. :-)
#12 +2 cyclopes (Level15) 21/03/2014 12:19
Ποτε δεν μου άρεσε αυτη η σειρά .Και απορώ γιατι δεν βγάζουν καινούριες ιδέες!!!
#13 luffy3131990 (Level14) 22/03/2014 15:21
τα καλυτερα γραφικα μεχρι στιγμης στο ps4
#14 stormare (Level14) 22/03/2014 23:46
υπεροχο μεχρι στιγμης *(εχω κλεισει ενα 3ωρο) βεβαια λατρευω τη σειρα απο το πρωτο κιολας infamous.must buy για κατοχους ps4.
#15 SirLvr (Level27) 26/03/2014 22:22
Σε θέμα γραφικών είναι πανέμορφο. Τρομερή δουλειά στον οπτικό τομέα που σε αφήνει με το στόμα ανοιχτό. Κρίμα πάντως που το παιχνίδι δεν είναι για 9+. Και δυστυχώς δεν έχουμε δει κάποιο τέτοιο παιχνίδι (αποκλειστικότητα) στις νέες κονσόλες μέχρι τώρα. Αλλά οκ.. Αρχή είναι ακόμα. Αναλυτικότατο το review! :)
#16 Witchcraft (Level8) 27/03/2014 00:56
Μάλιστα από ότι διαβάζω επικρατεί η λογική του μία από τα ίδια, κρίμα γιατί η σειρά είχε και έχει δυνατότητες αν ανανεωθεί στο gameplay με τις κατάλληλες προσθήκες. Τα γραφικά πάντως σε κάνουν να χαζεύεις.
#17 soulreaver1 (Level8) 27/03/2014 01:03
Exclusive της σειράς που του χρόνου θα ξεχαστεί όπως έγινε και με τα προηγούμενα. Κρίμα γιατί από γραφικά σχίζει και θα μπορούσε με αυτό το δεδομένο να στηριχτεί ένα πιο πρωτότυπο game.
#18 Necron (Level9) 27/03/2014 16:38
Οπτικά είναι το λιγότερο υπέροχο αλλά χρειάζονταν μια ανανέωση στην μάχη. Παρόλα αυτά για την ώρα είναι must αγορά για όποιον έχει PS4.
#19 nikosou22 (Level7) 28/09/2014 01:17
Fan της σειρας αλλα το game λιγο κατωτερο των προσδοκιων μου
Score  7.5
8.11 User Score
(32  votes)
User Reviews 0
Genre: Action-Adventure
Developer: Sucker Punch Productions
Publisher: Sony
Διάθεση: Sony Hellas (210-6782000)
Players:
Official Website: Κλικ εδώ
Release Date: 2014-03-21
Χρήστες που το θέλουν
Κανένας
Χρήστες που το έχουν (VIEW ALL)
thumb thumb
Χρήστες που το είχαν (VIEW ALL)
thumb
Χρήστες που το έχουν στα αγαπημένα (VIEW ALL)
thumb
RELATED GAMES
No Games found.
VIDEOS

Top reviews (τρέχον έτος)

Top Reviews (by user score)

Latest User Reviews

1.
User levels   (10.0)
2.
User levels   (10.0)
3.
User levels   (10.0)
4.
User levels   (10.0)
5.
User levels   (10.0)
6.
User levels   (9.5)
7.
User levels   (3.0)
8.
User levels   (9.5)
10.
User levels   (10.0)