Dead Space 2

Hot
Μάνος Γρυπάρης

Έλα ‘δω να σε splaterrιάσω κι άλλο!

Έλα ‘δω να σε splaterrιάσω κι άλλο!

Έλα ‘δω να σε splaterrιάσω κι άλλο!

Το Dead Space ήταν χωρίς αμφιβολία ένα επιτυχημένο παιχνίδι δράσης και τρόμου, στο οποίο καλούσασταν να επιβιώσετε ανάμεσα σε ορδές από εξωγήινους, κάπου στο μακρινό μέλλον. Το σκηνικό του μπορεί να σας είναι γνώριμο, σε περίπτωση που παίζετε παρόμοια games επιστημονικής φαντασίας, αλλά η διαφορά σε αυτή την έκδοση είναι η πολύ καλή δουλειά που έχει γίνει τόσο στα γραφικά και τον ήχο, όσο στην διαρκή αίσθηση τρόμου που προκαλείται. Με αυτή την συνταγή, η Visceral Games μας παρουσιάζει ένα sequel, το οποίο είναι…ακόμη πιο τρομακτικό απ’ τον προκάτοχό του.

Σενάριο
Βρισκόμαστε στο 2511, τρία χρόνια μετά τα γεγονότα του πρώτου μέρους. Ο πρωταγωνιστής είναι ο ίδιος. Μιλάμε φυσικά για τον μηχανικό Isaac Clarke, ο οποίος στο πρώτο μέρος είχε εξοντώσει μόνος του την εξωγήινη απειλή των Necromorphs που επιτέθηκε σε πληρώματα αεροσκαφών του πλανήτη Aegis VII. Τώρα, η κατάσταση δεν δείχνει να αλλάζει ιδιαίτερα, καθώς ξυπνάτε στον πλανήτη Τιτάνα, τον μεγαλύτερο δορυφόρο του Κρόνου (που είναι όντως υπαρκτός) και ζωσμένος με ζουρλομανδύα περιγράφετε στον ψυχίατρο τα όσα ζήσατε. Κανείς δεν σας πιστεύει, μέχρι που οι Necromorphs εισβάλουν στις εγκαταστάσεις σας, σφάζουν όποιον βρούνε και αφήνουν εσάς για….τελευταίο μεζεδάκι.

Μην έχοντας τι άλλο να κάνετε, τρέχετε πανικόβλητος για να ξεφύγετε. Από ένα σημείο κι έπειτα ανασυντάσσεστε, πιάνετε το Plasma Cutter στα χέρια σας και αρχίζετε και πάλι από το μηδέν την γνωστή ανελέητη μάχη με τους Necromorphs. Βέβαια για έναν ακόμη ανεξήγητο λόγο, θα πρέπει όλα να τα κάνετε μόνος σας, καθώς οι πάντες γύρω σας είτε θα αυτοκτονούν απ’ το φόβο τους, είτε θα σκοτώνονται ακριβώς μπροστά στα μάτια σας. Η μόνη σας παρέα θα είναι για άλλη μια φορά οι συνάδελφοί που θα επικοινωνούν μαζί σας ανά διαστήματα (καθότι βρίσκονται κι αυτοί στον ίδιο διαστημικό σταθμό), όπως επίσης αραιά και που θα κάνoυν μία σύντομη guest εμφάνιση μπροστά σας. Καλώς ήρθατε λοιπόν σε άλλη μία μία κόλαση…ανατριχίλας και μοναξιάς.



«Μη σβήνεις τα φώτα, φοβάμαι!»
Αν στο πρώτο Dead Space τα παίξατε, τότε πραγματικά δεν έχετε ιδέα τι σας περιμένει. Ετοιμαστείτε να φρικάρετε από τον φόβο σας κι αν είστε καρδιακός πολύ απλά μην εγκαταστήσετε καν το παιχνίδι και προτιμήστε κάτι πιο «light». Στο Dead Space 2, κάθε σας βήμα είναι απρόβλεπτο. Ο φωτισμός είναι σε ορισμένες περιπτώσεις ελλιπής (σ.σ. συχνά θα φέγγετε στα σκοτάδια μόνο με τον μικρό φακό του όπλου), οι Necromorphs πετάγονται μπροστά σας μέσα από τοίχους, εξαερισμούς ή ταβάνια, ενώ η splaterrιά είναι τέτοια, που μόνο ένας βετεράνος των games που έχει ζήσει πολλά θα την πάρει ψύχραιμα. Όποτε σκοτώνεται κάποιος και κυρίως όποτε πεθαίνετε εσείς κι επιστρέφετε στο προηγούμενο checkpoint, θα βλέπετε να φεύγουν χέρια, πόδια ή κεφάλια και τα σημεία διαμελισμού να ξεχειλίζουν με αίμα.

Υπάρχουν ένα σωρό τρόποι να πεθάνετε και καθένας από αυτούς έχει διαφορετική παρουσίαση. Δεν έχει τόσο σημασία η κίνησή σας, όσο το σημείο όπου θα πεθάνετε. Αν για παράδειγμα τελειώνει η ενέργειά σας και ορμήξει ένας necromorph πάνω σας χωρίς να προλάβετε να αντιδράσετε, τότε θα δείτε τον Isaac στο έδαφος νεκρό και τον εξωγήινο από πάνω να τον διαμελίζει. Στα μεγάλα bosses αντίστοιχα, θα δείτε αποκεφαλισμούς και καρφώματα σε ανατριχιαστικά σημεία. Μπορεί επίσης να αποκεφαλιστείτε από προπέλα ή να σας κοπούν τα χέρια και να πεθάνετε από αιμορραγία, απλά με ένα κενό αέρος που δημιουργήθηκε μετά από έκρηξη. Πλέον τα πάντα είναι πιθανά και ο θάνατος πρέπει απαραίτητα να είναι εντυπωσιακός.

Γενικά οι ακρωτηριασμοί στο παιχνίδι είναι σύνηθες φαινόμενο στα περισσότερα kills που θα δεχτείτε και τα κοντινά πλάνα προς τον Isaac την ώρα που πεθαίνει κορυφώνουν το θρίλερ ακόμη περισσότερο. Οι σκηνές που θα βιώσετε είναι ίσως οι χειρότερες που έχουμε δει μέχρι σήμερα σε video game, με ότι αυτό συνεπάγεται.

Χειρισμός και εξερευνήσεις
Αν έχετε ήδη παίξει το πρώτο μέρος, τότε θα βρείτε τον χειρισμό αρκετά γνώριμο, σε αντίθεση με τους νέους του είδους που θα χρειαστούν λίγη ώρα εξοικείωσης. Η κάμερα έχει οπτική τρίτου προσώπου, με τον Isaac στα αριστερά και (εσκεμμένα) με μικρό Zoom Out, ώστε να μην υπάρχει η αίσθηση του χώρου γύρω σας. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα όταν θα σκάνε τα Necromorphs μέσα από τα τοιχώματα, να δημιουργούν το αίσθημα τρόμου, καθώς θα τους αντιλαμβάνεστε την τελευταία στιγμή. Το προτιμότερο είναι να παίζετε κοντά σε γωνίες, για να έχετε όλο το δωμάτιο μπροστά σας να στοχεύσετε.

Τα σημεία όπου θα πυροβολήσετε τους εχθρούς σας παίζουν ιδιαίτερο ρόλο, καθώς αν για παράδειγμα στους μεγάλους εχθρούς στοχεύετε στα πόδια, τότε θα μπορέσετε να τους ακινητοποιήσετε ευκολότερα. Σημασία έχει επίσης και το αν πυροβολείτε κάθετα ή οριζόντια. Στα περισσότερα όπλα, ο οριζόντιος πυροβολισμός έχει καλύτερα αποτελέσματα, καθώς χτυπάει με μεγαλύτερη εμβέλεια πάνω στο σώμα του Necromorph.



Η δράση είναι linear, καθώς δεν υπάρχει δυνατότητα επιλογής διαδρομής. Θα πρέπει δηλαδή μονίμως να αναζητάτε την μία και μοναδική δίοδο προς το επόμενο σημείο. Τα mobs κάνουν πάντοτε respawn σε προκαθορισμένα σημεία του δωματίου, άρα σε περίπτωση που χάσετε ξέρετε πάντοτε τι σας περιμένει και που. Το loot απ’ την άλλη είναι εντελώς τυχαίο. Όσες φορές κι αν σκοτώσετε μία ομάδα από Necromorphs, τα αντικείμενα που θα πάρετε θα είναι κάθε φορά διαφορετικά.

Αποκτάτε λοιπόν σφαίρες, health packs, credits για να αγοράσετε νέο εξοπλισμό, power nodes που αναβαθμίζουν τα όπλα σας ή διάφορα σπάνια αντικείμενα που πωλούνται στα shops έναντι χρηματικής αμοιβής. Φυσικά θα πρέπει και πάλι να πατάτε τα πτώματα για να εμφανιστεί η πολυπόθητη ανταμοιβή σας. Αυτό είναι λίγο κουραστικό, αλλά οφείλετε να το κάνετε πάντοτε, δεδομένου του ότι ειδικά οι σφαίρες και τα health packs τελειώνουν και πάλι σε χρόνο Dt. Συν τις άλλοις, τα αντικείμενα δε φαίνονται καλά στο έδαφος, άρα θα πρέπει να ψάχνετε εξονυχιστικά κάθε τετραγωνικό μέτρο γύρω σας.

Βρισκόμενοι μέσα στο σκοτεινό περιβάλλον του διαστημικού σταθμού που εξελίσσεται σε…κολαστήριο εξωγήινων, οι στόχοι σας θα είναι κάθε φορά διαφορετικοί. Θα πρέπει να παρακάμψετε πόρτες ασφαλείας με hacking, να χρησιμοποιήσετε την τηλεκίνηση για να σπάσετε αντικείμενα και να ανοίξετε δρόμο ή να πετάξετε με το νέο σύστημα μηδενικής βαρύτητας που εισάγεται για πρώτη φορά. Το σύστημα αυτό σας δίνει ουσιαστικά έλεγχο 360 μοιρών του χαρακτήρα σας και φυσικά ανοίγει νέες πτυχές στο gameplay. Πετώντας εκτός διαστημικού σταθμού, σας δίνονται αποστολές που θα πρέπει να ολοκληρώσετε σύντομα, καθώς το οξυγόνο σας θα έχει ελάχιστη διάρκεια.

Η αποθήκευση της προόδου σας γίνεται με το κλασικό σύστημα των save stations, οι οποίοι βρίσκονται διάσπαρτοι μέσα στο παιχνίδι. Εκεί κάνετε χειροκίνητα save, ώστε να αποθηκευτεί η πρόοδός σας, ο εξοπλισμός σας και η ενέργεια που έχετε την δεδομένη στιγμή. Παράλληλα, ανά διαστήματα συναντάτε και αυτόματα checkpoints, τα οποία εξυπηρετούν έναν κοινό σκοπό. Το να επιστρέφετε στο αμέσως προηγούμενο σημείο, με την ενέργεια και τον εξοπλισμό που είχατε πάνω σας. Πρακτικά αυτό δημιουργεί το εξής αρνητικό. Ότι αν δεν σώζετε σε διαφορετικά ονόματα αρχείου, είναι πολύ πιθανό να βρεθείτε κάποια στιγμή πριν από μία δύσκολη μάχη, με κατεβασμένη ενέργεια και χωρίς τα επαρκή health packs ή τις απαραίτητες σφαίρες. Σε αυτή την περίπτωση, θα έχετε μόλις καταστρέψει το παιχνίδι σας.



Τα boss fights είναι χωρίς αμφιβολία επικά και συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, δεδομένου του ότι οι υπόλοιπες συμπλοκές σας θα γίνουν σύντομα επαναλαμβανόμενες. Για να εξολοθρεύσετε κάποιο boss θα πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί ώστε να στοχεύετε σωστά και με τον κατάλληλο τρόπο. Το κακό βέβαια είναι ότι δεν υπάρχουν tips. Κανείς δεν θα σας πει για παράδειγμα ότι θα πρέπει να στρέψετε το όπλο οριζόντια και να πυροβολήσετε σε συγκεκριμένα σημεία. Θα πρέπει να πειραματιστείτε από μόνοι σας.

Όπλα
Ο εξοπλισμός που έχετε στη διάθεσή σας είναι παρόμοιος με το πρώτο μέρος, με μερικές μικροπροσθήκες. Καταρχήν έχουμε το γνωστό Plasma cutter, δηλαδή το αρχικό όπλο που εκτοξεύει δεσμίδες λέιζερ. Από εκεί και πέρα, υπάρχουν ένα σωρό άλλα όπλα, που χρησιμοποιούν είτε σφαίρες, είτε άλλου τύπου λέιζερ ή ακόμα και λόγχες που καρφώνουν θανατηφόρα τους Necromorphs. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα του Javelin Gun, που εκτοξεύει δόρυ με ηλεκτρική ενέργεια. Τα εναλλακτικά πυρά κάθε όπλου παίζουν επίσης σημαντικό ρόλο. Για παράδειγμα το Line Gun μπορεί είτε να πετάει σφαίρες, είτε να εκτοξεύει νάρκες που εκρήγνυνται αυτόματα μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.

Στο sequel του Dead Space, οι σφαίρες εξακολουθούν να είναι ένας πραγματικός πονοκέφαλος. Είναι δυσεύρετες κι αυτό σας αναγκάζει εκ των προτέρων να διατηρείτε όλα τα είδη σφαιρών, να χρησιμοποιείτε όλα τα όπλα, καθώς επίσης να ψάχνετε παντού για αυτές. Αν σας τελειώσουν οι σφαίρες, οι melee επιθέσεις επιτυγχάνονται με οποιοδήποτε όπλο, αλλά αυτό σας δίνει το μειονέκτημα στις περισσότερες περιπτώσεις να χτυπηθείτε από Necromorph. Ανάλογα λοιπόν με το είδος του mob, καλό είναι να χρησιμοποιείτε κάθε φορά το κατάλληλο όπλο, ώστε να επιτυγχάνετε την ιδανική οικονομία σφαιρών.

Στα όπλα σας συγκαταλέγεται και η τηλεκίνηση, με την οποία σηκώνετε και μετακινείτε τα περισσότερα αντικείμενα που βρίσκετε γύρω σας, όπως επίσης και το Stasis. Πρόκειται για εξοπλισμό στη στολή σας με τον οποίο παγώνετε οποιονδήποτε αντίπαλο για λίγα δευτερόλεπτα. Το stasis ξαναγεμίζει αν πλησιάσετε τους ανάλογους σταθμούς που υπάρχουν γύρω σας.

Αντί να δείτε μια ταινία θρίλερ κάντε το εξής απλό. Σβήστε τα φώτα και παίξτε Dead Space.



Όλος ο εξοπλισμός σας μπορεί να δεχθεί upgrades, αρκεί φυσικά να φτάσετε στα κατάλληλα σημεία του παιχνιδιού για να κάνετε κάτι τέτοιο. Τα upgrades γίνονται με τα power nodes που βρίσκετε διάσπαρτα στο παιχνίδι. Για να πραγματοποιήσετε upgrade, θα πρέπει σε κάθε όπλο ή armor να συνδέσετε τα nodes μεταξύ τους σε slots, ώστε να περάσουν από ορισμένα σημεία, καταλαμβάνοντας έτσι το ανάλογο upgrade. Αυτό το σύστημα εφαρμόζεται επίτηδες, όχι μόνο για τον ρεαλισμό, αλλά και για να αποφευχθεί π.χ. το διαρκές upgrade του damage ενός όπλου, το οποίο φυσικά οι περισσότεροι από εσάς θα προτιμήσουν.

Τα όπλα γίνονται upgrade σε Ζημιά, Χωρητικότητα, Επαναγέμισμα, Ταχύτητα και ειδικά power-ups. Στο Armor αυξάνετε τα Hitpoints σας, το Damage που μπορείτε να δεχθείτε ή την αντοχή του σε μηδενική βαρύτητα. Επιπλέον, στο Stasis της στολής σας μπορείτε να αναβαθμίσετε την Διάρκεια, το Απόθεμα ενέργειας ή την Ταχύτητα επαναγεμίσματος.

Επιπρόσθετα στοιχεία
Λόγω της φύσης του gameplay του, το Dead Space 2 φαινομενικά μπορεί να δίνει την αίσθηση ότι απευθύνεται σε πολλούς αλλά επί της ουσίας στοχεύει σε συγκεκριμένο κοινό. Δεν πρόκειται να σας τραβήξει για το σεναριακό του υπόβαθρο, παρά την παρουσία των άλλων αστροναυτών και παρά τα όποια ημερολόγια νεκρών διαβάσετε στο δρόμο σας. Περισσότερο θα κολλήσετε μαζί του για το αίσθημα τρόμου και τις σκηνές βίας που περιέχει. Αν καθίσετε και το τερματίσετε, θα είναι τέτοιο το μίσος σας (καθώς θα έχετε πεθάνει και τεμαχιστεί δεκάδες φορές) ώστε ακόμα κι αν δείτε έναν πραγματικό εξωγήινο στο μέλλον, όσο φιλικός κι αν είναι μαζί σας, το πιθανότερο είναι ότι θα βγάλετε το αεροβόλο και θ’ αρχίσετε να τον κυνηγάτε.



Η διάρκεια της περιπέτειάς σας υπολογίζεται στις 12 ώρες καθαρού gameplay. Τα τέσσερα επίπεδα δυσκολίας είναι στην πράξη…πιο δύσκολα απ’ ότι φαίνονται καθώς ακόμα και στο δεύτερο επίπεδο, αρκούν τέσσερις δαγκωματιές για να πεθάνετε. Συν τις άλλοις, σε οποιοδήποτε επίπεδο δυσκολίας, υπάρχουν στιγμές όπου μπορεί να πεθάνετε ακαριαία αν δεν κάνετε κάτι σωστά. Για παράδειγμα, μπορεί αν δεν χρησιμοποιήσετε σωστά το stasis την πρώτη φορά, να σας προσεγγίσει ένας τερατώδης Necromorph και να κατασπαράξει το κεφάλι σας. Αντίστοιχα, αν χτυπήσετε την βόμβα ενός εχθρού την ώρα που θα περνάει από τζαμαρία, μπορεί να βρεθείτε σε κενό αέρος και να διαμελιστείτε.

Γενικά αν δεν έχετε εμπειρία από Survival Horror games, το πιθανότερο είναι ότι ανά 4-5 kills, θα πεθαίνετε κι εσείς από μία φορά. Μετά απ’ όλα αυτά, αναρωτιέμαι αν θα έχει κανείς σας την όρεξη να τερματίσει το παιχνίδι κι ύστερα να το ξαναπαίξει στο πέμπτο (κρυφό) επίπεδο δυσκολίας. Τόση splaterrιά ποιος μπορεί άραγε να την αντέξει;

Multiplayer
Το νέο αυτό mode δεν είναι ακριβώς ότι περιμέναμε και περισσότερο έχει έννοια ως ύπαρξη, παρά ως ουσία. Παίζοντας το Dead Space 2 online, θα κληθείτε να αναλάβετε τον ρόλο είτε των γήινων (με στολές Isaac Clarke), είτε των Necromorphs, σε 4vs4 Team Deathmatches. Απ’ τη μία η ομάδα των γήινων θα προσπαθεί να πετύχει κάποιο στόχο μέσα σ’ ένα χρονικό διάστημα (π.χ. να ενεργοποιήσει την εκτόξευση ενός πυραύλου) κι απ’ την άλλη η ομάδα των Necromorphs θα προσπαθεί να την σταματήσει.

Αμφότερες οι δύο ομάδες κάνουν respawn, με την διαφορά ότι οι παίκτες που ελέγχουν τους Necromorphs επιλέγουν τόσο το mob, όσο και το σημείο που θα κάνουν respawn. Για να μπορέσουν βέβαια να ελέγξουν ένα δυνατότερο mob, θα πρέπει αντίστοιχα να περιμένουν επιπλέον δευτερόλεπτα μέχρι το respawn τους. Συν τις άλλοι,ς έχουν και το πλεονέκτημα να βλέπουν μέσα από τοίχους, κάτι που ισχυροποιεί ακόμη περισσότερο την θέση τους.

Επί της ουσίας, ακόμα και τα χειρότερα mobs είναι δυνατά όπλα στα χέρια σας, καθώς έχουν αρκετά hitpoints. Το να αιφνιδιάζετε με μαζικές επιθέσεις τους ανυπεράσπιστους Isaac Clarke, εκμεταλλευόμενοι επίσης το ότι μπορούν να δεχτούν ζημιά από τα πυρά μεταξύ τους, είναι ότι καλύτερο. Ευτυχώς που όλοι οι συμμετέχοντες κερδίζετε experience και κάνετε level up με τον καιρό, αποκτώντας νέα όπλα και νέες επιθέσεις ως Necromorph. Κατά τα άλλα, τα πέντε maps και η διαρκής επανάληψη, είναι πολύ πιθανό να σας αφήσει παγερά αδιάφορους.

Γραφικά-Ήχος
Οι splaterrιές του Dead Space 2 είναι για άλλη μια φορά στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος, καθώς αυτό το video game είναι μέχρι σήμερα το χειρότερο θρίλερ που έχετε παίξει ποτέ. Τα physics είναι άκρως αληθοφανή και τα textures μοιάζουν ζωντανά, με μερικά μόνο μικροελαττώματα στο lipsync και στα εφέ αίματος. Τα cutscenes είναι επίσης ατμοσφαιρικά και γεμάτα σφαγές, καθώς θα δείτε μπροστά σας ανθρώπους να σφάζονται ζωντανοί ή να αυτοκτονούν απελπισμένοι.



Τα ambient sounds γύρω σας προκαλούν συχνά ένα αίσθημα ανατριχίλας, καθώς θα αναρωτιέστε διαρκώς ποιος σας πλησιάζει. Οι κραυγές των Necromorphs και του Isaac μοιάζουν ακόμη πιο αληθινές κι η ανάσα του ήρωα (χαρακτηριστικό στοιχείο) εξακολουθεί να υφίσταται. Οι προγραμματιστές έχουν αποτυπώσει επιτυχώς με κάθε λεπτομέρεια μέχρι και τον ήχο του αίματος, του εμετού ή της σουβλιάς που θα υποστείτε εσείς ή τα θύματά σας. Η μουσική παίζει κι αυτή με τη σειρά της σημαντικό ρόλο, καθώς δυναμώνει μόνο στις πολύ έντονες στιγμές, ακριβώς όπως σε μια ταινία θρίλερ.

Επίλογος
Το Dead Space 2 είναι άλλη μία περιπέτεια επιστημονικής φαντασίας που συνδυάζει στοιχεία τρόμου και δράσης επιτυχώς, σε ένα ολοκληρωμένο πακέτο. Τα άρτια τεχνικά χαρακτηριστικά του και οι καταστάσεις που διαρκώς ανατρέπονται είναι ικανές να σας κρατήσουν μέχρι το τέλος, σε άλλον ένα μαραθώνιο αγώνα επιβίωσης. Στον αντίποδα, το multiplayer mode και τα αλλεπάλληλα restarts λόγω θανάτου, ενδέχεται μέχρις ένα σημείο να σας προβληματίσουν.

Θετικά:
- Αψεγάδιαστα γραφικά
- Η πιο εκπληκτική ατμόσφαιρα τρόμου που ζήσατε ποτέ
- Ανατριχιαστικός ήχος
- Επικά boss fights
- Πιο splatter δεν γίνεται!

Αρνητικά:
- Το gameplay καταντάει βαρετό από ένα σημείο κι έπειτα
- Ορισμένες αποστολές είναι περίπλοκες
- To Multiplayer mode είναι απλά τραγικό

Βαθμολογία
Γραφικά: 9.5
Ήχος: 9.5
Gameplay: 8
Αντοχή: 7.5
Γενικά: 8.5

Ο πιο…ακατάλληλος Survival Horror τίτλος που έχετε παίξει ποτέ.

Μάνος Γρυπάρης

NEWS   VIEW ALL

No News

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 AntonKos (Level16) 01/02/2011 20:17
Ηδη το τερματισα. Τα περισσοτερα τερατα παντως ειναι ιδια με το πρωτο μερος. και το multiplayer ψιλοfail γιατί αν δεν λιωσεις να ανεβασεις τον χαρακτηρα σου τα mobs θα σε σκοτωνουν για πλακα.Κατα τα αλλα ειναι ακόμη πιο τρομακτικό από πριν...καμία σχέση.
#2 geololj (Level28) 11/02/2011 17:03
Στο πρώτο πραγματικά τρόμαξα. Δεν παίζω τέτοιου είδους παιχνίδια τα οποία προσπαθούν να σε τρομάξουν (stay away from Amnesia!), αλλά το Dead Space είναι από τα αγαπημένα μου παιχνίδια. Ανυπομωνώ να πάρω στα χέρια μου το δεύτερο μέρος.
#3 kostisu2 (Level3) 11/02/2011 17:03
soyper
#4 kobe (Level6) 11/02/2011 17:03
to pira kai mou arese poli
#5 dasterin (Level3) 13/02/2011 21:50
Είναι παιαχνιδάρα.... και καλό θα είναι να πάρουμε μάθημα απο αμερικάνικο marketing...

http://www.youtube.com/watch?v=dtAdjrvD0bY

Το ζουμί του βίντεο είναι: Η μάνα σου μισεί αυτό το παιχνίδι άρα εσύ πρέπει να το αγοράσεις...

EPIC game promotion, κατά την άποψη μου.
#6 lefteris maheras (Level1) 03/03/2011 15:52
το κορυφαίο horror ever αναρωτιέμαι τι άλλο να γίνει στο 3?
#7 vrasidas (Level8) 07/04/2011 06:42
Χαλαρά το καλύτερο(και με διαφορά) της κατηγορίας του.Αν κυκλοφορούσε και ένα Resident Evil με ανάλογη ατμόσφαιρα 8α ήταν ότι καλύτερο για τους fan του ειδους.
#8 dreamangel25 (Level3) 09/04/2011 12:35
κορυφαιο κ ειδικα απο την στιγμη που σε κανει να πεταγεσε απο τον καναπε σου του αξιζει το δεκαρακι!!Α!κ με το move σιγουρα σε κανει να κολλας ακομα περισσοτερο!
#9 knut (Level9) 23/04/2011 01:40
Νταξ αν και όχι καλύτερο από το 1ο σε επίπεδο πρωτοτυπίας, το παιχνιδάκι τα σπάει! Ποικιλία και ροή που δύσκολα βρίσκεις σε τέτοια παιχνίδια σε κρατάει μέχρι τέλους. Οι περιοχές απίστευτες. Λίγο τα bosses ψόφια αλλά οκ...
#10 Mr.Dododi (Level25) 06/09/2014 14:03
Και το sequel συνεχίζει τη παράδοση που ξεκίνησε το πρώτο παιχνίδι! Άρρωστο, πραγματικά!!! ;-)
#11 Blood Prince (Level30) 18/07/2016 13:39
Με την πρώτη ευκαιρία σκέφτομαι να το αγοράσω και εγώ,κυρίως λόγω της ατμόσφαιρας τρόμου.
Score  8.5
8.91 User Score
(29  votes)
User Reviews 0
Genre: Action Shooter/Survival Horror
Developer: Visceral Games
Publisher: Electronic Arts
Διάθεση: EA Hellas (210-6850675)
Players: 1
Requirements: 1GB RAM, Επεξεργαστής Intel Pentium 4 2.8Ghz ή AMD Athlon XP 3000+, Κάρτα γραφικών 256MB, Σκληρός δίσκος 10GB
Official Website: Κλικ εδώ
Release Date: 2011-01-28
Χρήστες που το θέλουν (VIEW ALL)
thumb
Χρήστες που το έχουν (VIEW ALL)
thumb
Χρήστες που το είχαν
Κανένας
Χρήστες που το έχουν στα αγαπημένα (VIEW ALL)
thumb thumb
RELATED GAMES
No Games found.
VIDEOS
No Videos found.

Top reviews (τρέχον έτος)

Top Reviews (by user score)

Latest User Reviews

1.
User levels   (10.0)
2.
User levels   (10.0)
3.
User levels   (10.0)
4.
User levels   (10.0)
5.
User levels   (10.0)
6.
User levels   (9.5)
7.
User levels   (3.0)
8.
User levels   (9.5)
10.
User levels   (10.0)