- Reviews
- Lotus (All) (Amiga, PC, Amstrad, Atari ST, Commodore 64, Mega Drive)
Lotus (All) (Amiga, PC, Amstrad, Atari ST, Commodore 64, Mega Drive)
Hot
Lotus (All)
Το παιχνίδι της Lotus και της καρδιάς μας
Site: www.magneticfields.co.uk
Full Games: Κλικ εδώ
Το 1986 έγινε το μεγάλο μπαμ στα arcade με το Out Run. Τότε, η τεχνολογία των υπολογιστών βρισκόταν πολύ πίσω. Η δεκαετία του ’90 όμως ήταν ιδιαίτερα στο ξεκίνημά της πολύ αποδοτική σε racing τίτλους. Με τον αξιόπιστο Amstrad, την Amiga να μπαίνει στο κόλπο και τα PC να αναβαθμίζονται διαρκώς, η Gremlin έπιασε έξυπνα τις τάσεις της τότε εποχής, τσίμπησε για χορηγό την Lotus (η χορηγία ήταν άλλο ένα σύνηθες φαινόμενο της τότε εποχής) και δημιούργησε ένα από τα μεγαλύτερα racing games που κυκλοφόρησαν ποτέ. Το παιχνίδι κατέληξε σε τριλογία, με την μία έκδοση καλύτερη από την άλλη, κυρίως στον τομέα του gameplay. Η καλύτερη έκδοση της σειράς θεωρείται η δεύτεροι επειδή σε θέμα εξέλιξης είχε περισσότερα πράγματα να προσφέρει σε σύγκριση με το πρώτο μέρος. Η τρίτη έκδοση έχει κι αυτή πολλά καλά σημεία αλλά μεγάλη έλλειψη καινοτομιών. Η σειρά μεγαλούργησε στην Amiga και αργότερα μεταφέρθηκε και στις υπόλοιπες πλατφόρμες.
Το Lotus του 1990
Γραφικά
Η απεικόνιση του Lotus θυμίζει αρκετά Out Run. Τα τρία games της σειράς απαρτίζονται μόνο από Lotus διαφόρων χρωμάτων οι οποίες συμμετέχουν σε αγώνες που διεξάγονται σε δάση, δρόμους, ερήμους και πολλά άλλα μέρη. Κάθε κούρσα μπορεί να διεξάγεται πρωί, απόγευμα ή βράδυ, χωρίς όμως να υπάρχει αλλαγή φωτισμού όπως στο Out Run (δηλαδή σταδιακή δύση του ήλιου). Τα intro κάθε έκδοσης είναι πολύ απλά και περιέχουν μία μικρή κίνηση των Lotus (το χαρακτηριστικό σήκωμα των φώτων) και μια καρτέλα με τις προδιαγραφές τους. Στο Lotus 2 τα γραφικά έχουν πολύ μικρή βελτίωση, κυρίως ως προς την απεικόνιση των pixels, ενώ παράλληλα προστέθηκαν και διάφορα καιρικά φαινόμενα όπως π.χ. η ομίχλη. Αυτό το concept δουλεύτηκε περισσότερο στο Lotus 3 όπου υπάρχουν μέχρι και ανεμοθύελλες με δέντρα και άμμο να ξεσηκώνονται από το έδαφος και να παρασέρνουν το αυτοκίνητό σας προς την κατεύθυνση του ανέμου. Το παιχνίδι στιγματίστηκε και για τα φυσικά του εμπόδια, τα περισσότερα που έχουμε δει σε αντίστοιχο παιχνίδι της εποχής, αφού στο δρόμο σας εμφανίζονται κορμοί δέντρων, λίμνες, βράχοι, μέχρι και οδικά έργα!
Ήχος
Ένα από τα δυνατότερα σημεία του Lotus ήταν η μουσική του. Τα μουσικά tracks της σειράς έχουν αφήσει εποχή, με αποκορύφωμα το intro του Lotus 3: The Ultimate Challenge από τον Patrick Phelan (το οποίο για όσους θυμούνται είχε μπει ως εισαγωγή στο Μαγκαζίνο των Gamers του GamesRadio.gr). Στο Lotus και στο Lotus III υπάρχει δυνατότητα και για επιλογή κομματιού πριν από κάθε πίστα ή για απλό άκουσμα του ήχου της μηχανής. Ο κινητήρας της Lotus και οι τροχοί του αυτοκινήτου ακούγονται με αρκετά καλή πιστότητα για την εποχή εκείνη. Η Gremlin έδωσε μεγάλη βάση στον ήχο και δούλεψε αρκετά μαζί του σε κάθε έκδοση της σειράς. Το τελικό αποτέλεσμα είναι αν μη τι άλλο πρωτοποριακό.
Το Lotus 2
Gameplay
Τα τρία games της σειράς Lotus μπορούν να παιχτούν με έναν ή δύο παίκτες. Στο παιχνίδι με έναν παίκτη, κάθε έκδοση έχει τρία επίπεδα δυσκολίας ώστε ο χρήστης να συνηθίσει σταδιακά τον χειρισμό. Σε καμία έκδοση δεν υπάρχει μοντέλο ζημιών και τα αυτοκίνητα οπτικά δεν παθαίνουν την παραμικρή γρατζουνιά.
Το πρώτο Lotus έχουμε 32 πίστες οι οποίες είναι χωρισμένες ανάλογα με το επίπεδο δυσκολίας που θα επιλέξετε. Στο Easy έχουμε 7 πίστες, στο Medium 10 και στο Hard 15. Ουσιαστικά κάθε επίπεδο δυσκολίας είναι ένα ξεχωριστό πρωτάθλημα στο οποίο θα πρέπει σε κάθε πίστα να τερματίσετε στην καλύτερη δυνατή θέση συγκεντρώνοντας πόντους οι οποίοι στο τέλος του πρωταθλήματος θα σας στέψουν πρωταθλητές. Αντίπαλοί σας είναι γνωστοί οδηγοί της Formula 1 με ελαφρώς αλλαγμένα τα ονόματά τους για λόγους δικαιωμάτων.
Πριν από κάθε πίστα εμφανίζονται κάποιες βασικές πληροφορίες όπως ο αριθμός των γύρων, πόσα μίλια έχει ο κάθε γύρος και τι θα πρέπει να προσέξετε. Ένα ακόμη χαρακτηριστικό του παιχνιδιού είναι η στάθμη της βενζίνης. Αν σας τελειώσει η βενζίνη τότε για να μην μείνετε στη μέση του δρόμου θα πρέπει μετά από το checkpoint (στο ξεκίνημα του επόμενου γύρου δηλαδή) να κάνετε το όχημά σας δεξιά και να σταματήσετε για να γεμίσετε όσο θέλετε με βενζίνη (ή όσο προλαβαίνετε τέλος πάντων). O χειρισμός είναι λίγο δύσκολος μιας και υπάρχει μικρός χρόνος αντίδρασης στα προπορευόμενα αυτοκίνητα. Το πιθανότερο λοιπόν είναι να τρέξετε στο full μέχρι το επόμενο εμπόδιο, αφού οι αντίπαλοι οδηγοί θα φροντίσουν να σας κλείσουν τον δρόμο σε κάθε περίσταση.
Το Lotus 2
Το Lotus II: Turbo Challenge μας παρουσιάζει για πρώτη φορά την κίτρινη Lotus ELAN SE και διορθώνει ακριβώς αυτό το πρόβλημα που προαναφέραμε, δηλαδή την δύσκολη προσπέραση. Οι δρόμοι είναι πιο ανοιχτοί, αφήνοντάς σας λίγο μεγαλύτερο περιθώριο ελιγμού. Επιπλέον, η σύγκρουση με πινακίδες, κολώνες ή άλλα αυτοκίνητα δεν θα σας αφήσει πίσω με την ταχύτητα να πέφτει απότομα στα 10 χιλιόμετρα. Αντίθετα, υπάρχει περιθώριο σφάλματος και οι πινακίδες σας εκτοξεύουν αντίθετα ξαναβάζοντάς σας στον…ίδιο δρόμο. Καθ’ οδόν θα συναντήσετε μέχρι και κορμούς δέντρων. Αν τους πετύχετε από το πλάι θα κόψουν την ταχύτητά σας ενώ αν έρθετε με δύναμη μπροστά τους θα σας εκτοξεύσουν στον αέρα δίνοντάς σας μία γερή ώθηση προς τα εμπρός. Τόσο οι κορμοί όσο και η εσκεμμένα δυνατή σύγκρουση με τις πινακίδες (με προοπτική το αντίθετο τίναγμα αν δεν προλαβαίνετε την στροφή) είναι δύο καλές τακτικές για να κερδίσετε χρόνο. To A.I. των αντίπαλων οδηγών αυξάνεται. Μπορεί οι οδηγοί αυτοί να σας εμποδίζουν περισσότερο αλλά χάρη στους παραπάνω παράγοντες μπορείτε να πραγματοποιήσετε προσπέραση πιο εύκολα. Παρόλα αυτά θα κρατήσουμε το πολύ εκνευριστικό αλάθητο των οδηγών με βάση το οποίο δεν θα καταφέρετε ποτέ να τους βγάλετε εκτός δρόμου και να τους ρίξετε σε φυσικά εμπόδια. Αντίθετα, θα είναι μονίμως σε κίνηση!
Η μεγάλη διαφορά του Lotus 2 είναι ότι για πρώτη φορά έχουμε το χρονόμετρο ως παράμετρο που απαιτείται για να περάσετε μία πίστα. Αν αποτύχετε τότε θα πρέπει να ξεκινήσετε από την αρχή. Στο ξεκίνημα κάθε πίστας θα πρέπει να σημειώσετε τον κωδικό της ώστε όταν χάσετε να τον εισάγετε για να ξαναδοκιμάσετε την τύχη σας. Επιπλέον, έχουμε για πρώτη φορά την είσοδο των καιρικών φαινομένων. Φυσικά στοιχεία όπως ο αέρας, οι θύελλες, το νερό της βροχής ή το χιόνι, επηρεάζουν ελαφρώς την οδήγησή σας και κάνουν το παιχνίδι πιο συναρπαστικό.
Το Lotus 3 )
Το Lotus III: The Ultimate Challenge ανεβάζει το gameplay σε ένα άλλο επίπεδο. Αρκετές από τις πίστες του παιχνιδιού είναι πολύ ανοικτές ώστε να μπορείτε άνετα να κάνετε τις προσπεράσεις σας. Τα τοπία είναι αρκετά γραφικά αφού οι κούρσες περιλαμβάνουν από ρυάκια και λαγκάδια μέχρι ερήμους με κάκτους και φυσική βλάστηση. Επιπλέον, ξεχωρίζουν η δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε τρεις Lotus: M200 (πράσινη), Esprit Turbo SE (κόκκινη) και Elan Se (κίτρινη), όπως επίσης και η παρεμβολή των καιρικών φαινομένων κατά την διάρκεια της κούρσας.
To Lotus 3 είναι το πρώτο παιχνίδι της σειράς που συνδυάζει τόσο μάχη ενάντια στο ρολόι όσο και μάχη κατάταξης (πρωτάθλημα). Επιπλέον, είναι το μόνο παιχνίδι της σειράς που στις εκδόσεις της Amiga και του Atari ST επιτρέπει στους χρήστες να συνδέσουν δύο υπολογιστές και να παίξουν αγώνες με τέσσερις χρήστες ταυτόχρονα! Τέλος, υπάρχει κι ένα τρίτο σημαντικό στοιχείο, ο RECS editor, με τον οποίο οι χρήστες μπορούν να δημιουργήσουν τις δικές τους πίστες εύκολα και γρήγορα.
Το Lotus 3
Επίλογος
Η σειρά Lotus θα μας μείνει αξέχαστη, κυρίως διότι μετέφερε στις οθόνες μας ότι μας έλειπε και αποζητούσαμε μέσω των coin-op. Δηλαδή διασκέδαση τόσο σε single-player όσο και σε multiplayer mode. Τελικά η Lotus εκμεταλλεύτηκε την τρέλα της εποχής και βγήκε κερδισμένη και με το παραπάνω. Το ίδιο κι εμείς.
Θετικά:
- Όμορφος σχεδιασμός τοπίων και φυσικών εφέ
- Μεγάλη γκάμα από πίστες
- Διασκεδαστικό 2 player mode με split-screen
- Το Lotus 3 περιέχει και editor για να δημιουργήσετε τις δικές σας πίστες
Αρνητικά:
- Καμία σοβαρή εξέλιξη στα γραφικά στις μετέπειτα εκδόσεις
- Τα ενοχλητικά εμπόδια σε ορισμένες πίστες έχουν μια δόση υπερβολής
- Περιέχει μόνο αυτοκίνητα jaguar
- Πλήρης απουσία ενός μοντέλου ζημιών
Βαθμολογία
Γραφικά: 8
Ήχος: 9
Gameplay: 8.5
Αντοχή: 8.5
Γενικά: 8.5
Ένα από τα πληρέστερα racing games που κυκλοφόρησαν ποτέ στην Amiga.
Μάνος Γρυπάρης
Το παιχνίδι της Lotus και της καρδιάς μας
Site: www.magneticfields.co.uk
Full Games: Κλικ εδώ
Το 1986 έγινε το μεγάλο μπαμ στα arcade με το Out Run. Τότε, η τεχνολογία των υπολογιστών βρισκόταν πολύ πίσω. Η δεκαετία του ’90 όμως ήταν ιδιαίτερα στο ξεκίνημά της πολύ αποδοτική σε racing τίτλους. Με τον αξιόπιστο Amstrad, την Amiga να μπαίνει στο κόλπο και τα PC να αναβαθμίζονται διαρκώς, η Gremlin έπιασε έξυπνα τις τάσεις της τότε εποχής, τσίμπησε για χορηγό την Lotus (η χορηγία ήταν άλλο ένα σύνηθες φαινόμενο της τότε εποχής) και δημιούργησε ένα από τα μεγαλύτερα racing games που κυκλοφόρησαν ποτέ. Το παιχνίδι κατέληξε σε τριλογία, με την μία έκδοση καλύτερη από την άλλη, κυρίως στον τομέα του gameplay. Η καλύτερη έκδοση της σειράς θεωρείται η δεύτεροι επειδή σε θέμα εξέλιξης είχε περισσότερα πράγματα να προσφέρει σε σύγκριση με το πρώτο μέρος. Η τρίτη έκδοση έχει κι αυτή πολλά καλά σημεία αλλά μεγάλη έλλειψη καινοτομιών. Η σειρά μεγαλούργησε στην Amiga και αργότερα μεταφέρθηκε και στις υπόλοιπες πλατφόρμες.
Το Lotus του 1990
Γραφικά
Η απεικόνιση του Lotus θυμίζει αρκετά Out Run. Τα τρία games της σειράς απαρτίζονται μόνο από Lotus διαφόρων χρωμάτων οι οποίες συμμετέχουν σε αγώνες που διεξάγονται σε δάση, δρόμους, ερήμους και πολλά άλλα μέρη. Κάθε κούρσα μπορεί να διεξάγεται πρωί, απόγευμα ή βράδυ, χωρίς όμως να υπάρχει αλλαγή φωτισμού όπως στο Out Run (δηλαδή σταδιακή δύση του ήλιου). Τα intro κάθε έκδοσης είναι πολύ απλά και περιέχουν μία μικρή κίνηση των Lotus (το χαρακτηριστικό σήκωμα των φώτων) και μια καρτέλα με τις προδιαγραφές τους. Στο Lotus 2 τα γραφικά έχουν πολύ μικρή βελτίωση, κυρίως ως προς την απεικόνιση των pixels, ενώ παράλληλα προστέθηκαν και διάφορα καιρικά φαινόμενα όπως π.χ. η ομίχλη. Αυτό το concept δουλεύτηκε περισσότερο στο Lotus 3 όπου υπάρχουν μέχρι και ανεμοθύελλες με δέντρα και άμμο να ξεσηκώνονται από το έδαφος και να παρασέρνουν το αυτοκίνητό σας προς την κατεύθυνση του ανέμου. Το παιχνίδι στιγματίστηκε και για τα φυσικά του εμπόδια, τα περισσότερα που έχουμε δει σε αντίστοιχο παιχνίδι της εποχής, αφού στο δρόμο σας εμφανίζονται κορμοί δέντρων, λίμνες, βράχοι, μέχρι και οδικά έργα!
Ήχος
Ένα από τα δυνατότερα σημεία του Lotus ήταν η μουσική του. Τα μουσικά tracks της σειράς έχουν αφήσει εποχή, με αποκορύφωμα το intro του Lotus 3: The Ultimate Challenge από τον Patrick Phelan (το οποίο για όσους θυμούνται είχε μπει ως εισαγωγή στο Μαγκαζίνο των Gamers του GamesRadio.gr). Στο Lotus και στο Lotus III υπάρχει δυνατότητα και για επιλογή κομματιού πριν από κάθε πίστα ή για απλό άκουσμα του ήχου της μηχανής. Ο κινητήρας της Lotus και οι τροχοί του αυτοκινήτου ακούγονται με αρκετά καλή πιστότητα για την εποχή εκείνη. Η Gremlin έδωσε μεγάλη βάση στον ήχο και δούλεψε αρκετά μαζί του σε κάθε έκδοση της σειράς. Το τελικό αποτέλεσμα είναι αν μη τι άλλο πρωτοποριακό.
Το Lotus 2
Gameplay
Τα τρία games της σειράς Lotus μπορούν να παιχτούν με έναν ή δύο παίκτες. Στο παιχνίδι με έναν παίκτη, κάθε έκδοση έχει τρία επίπεδα δυσκολίας ώστε ο χρήστης να συνηθίσει σταδιακά τον χειρισμό. Σε καμία έκδοση δεν υπάρχει μοντέλο ζημιών και τα αυτοκίνητα οπτικά δεν παθαίνουν την παραμικρή γρατζουνιά.
Το πρώτο Lotus έχουμε 32 πίστες οι οποίες είναι χωρισμένες ανάλογα με το επίπεδο δυσκολίας που θα επιλέξετε. Στο Easy έχουμε 7 πίστες, στο Medium 10 και στο Hard 15. Ουσιαστικά κάθε επίπεδο δυσκολίας είναι ένα ξεχωριστό πρωτάθλημα στο οποίο θα πρέπει σε κάθε πίστα να τερματίσετε στην καλύτερη δυνατή θέση συγκεντρώνοντας πόντους οι οποίοι στο τέλος του πρωταθλήματος θα σας στέψουν πρωταθλητές. Αντίπαλοί σας είναι γνωστοί οδηγοί της Formula 1 με ελαφρώς αλλαγμένα τα ονόματά τους για λόγους δικαιωμάτων.
Πριν από κάθε πίστα εμφανίζονται κάποιες βασικές πληροφορίες όπως ο αριθμός των γύρων, πόσα μίλια έχει ο κάθε γύρος και τι θα πρέπει να προσέξετε. Ένα ακόμη χαρακτηριστικό του παιχνιδιού είναι η στάθμη της βενζίνης. Αν σας τελειώσει η βενζίνη τότε για να μην μείνετε στη μέση του δρόμου θα πρέπει μετά από το checkpoint (στο ξεκίνημα του επόμενου γύρου δηλαδή) να κάνετε το όχημά σας δεξιά και να σταματήσετε για να γεμίσετε όσο θέλετε με βενζίνη (ή όσο προλαβαίνετε τέλος πάντων). O χειρισμός είναι λίγο δύσκολος μιας και υπάρχει μικρός χρόνος αντίδρασης στα προπορευόμενα αυτοκίνητα. Το πιθανότερο λοιπόν είναι να τρέξετε στο full μέχρι το επόμενο εμπόδιο, αφού οι αντίπαλοι οδηγοί θα φροντίσουν να σας κλείσουν τον δρόμο σε κάθε περίσταση.
Το Lotus 2
Το Lotus II: Turbo Challenge μας παρουσιάζει για πρώτη φορά την κίτρινη Lotus ELAN SE και διορθώνει ακριβώς αυτό το πρόβλημα που προαναφέραμε, δηλαδή την δύσκολη προσπέραση. Οι δρόμοι είναι πιο ανοιχτοί, αφήνοντάς σας λίγο μεγαλύτερο περιθώριο ελιγμού. Επιπλέον, η σύγκρουση με πινακίδες, κολώνες ή άλλα αυτοκίνητα δεν θα σας αφήσει πίσω με την ταχύτητα να πέφτει απότομα στα 10 χιλιόμετρα. Αντίθετα, υπάρχει περιθώριο σφάλματος και οι πινακίδες σας εκτοξεύουν αντίθετα ξαναβάζοντάς σας στον…ίδιο δρόμο. Καθ’ οδόν θα συναντήσετε μέχρι και κορμούς δέντρων. Αν τους πετύχετε από το πλάι θα κόψουν την ταχύτητά σας ενώ αν έρθετε με δύναμη μπροστά τους θα σας εκτοξεύσουν στον αέρα δίνοντάς σας μία γερή ώθηση προς τα εμπρός. Τόσο οι κορμοί όσο και η εσκεμμένα δυνατή σύγκρουση με τις πινακίδες (με προοπτική το αντίθετο τίναγμα αν δεν προλαβαίνετε την στροφή) είναι δύο καλές τακτικές για να κερδίσετε χρόνο. To A.I. των αντίπαλων οδηγών αυξάνεται. Μπορεί οι οδηγοί αυτοί να σας εμποδίζουν περισσότερο αλλά χάρη στους παραπάνω παράγοντες μπορείτε να πραγματοποιήσετε προσπέραση πιο εύκολα. Παρόλα αυτά θα κρατήσουμε το πολύ εκνευριστικό αλάθητο των οδηγών με βάση το οποίο δεν θα καταφέρετε ποτέ να τους βγάλετε εκτός δρόμου και να τους ρίξετε σε φυσικά εμπόδια. Αντίθετα, θα είναι μονίμως σε κίνηση!
Η μεγάλη διαφορά του Lotus 2 είναι ότι για πρώτη φορά έχουμε το χρονόμετρο ως παράμετρο που απαιτείται για να περάσετε μία πίστα. Αν αποτύχετε τότε θα πρέπει να ξεκινήσετε από την αρχή. Στο ξεκίνημα κάθε πίστας θα πρέπει να σημειώσετε τον κωδικό της ώστε όταν χάσετε να τον εισάγετε για να ξαναδοκιμάσετε την τύχη σας. Επιπλέον, έχουμε για πρώτη φορά την είσοδο των καιρικών φαινομένων. Φυσικά στοιχεία όπως ο αέρας, οι θύελλες, το νερό της βροχής ή το χιόνι, επηρεάζουν ελαφρώς την οδήγησή σας και κάνουν το παιχνίδι πιο συναρπαστικό.
Το Lotus 3 )
Το Lotus III: The Ultimate Challenge ανεβάζει το gameplay σε ένα άλλο επίπεδο. Αρκετές από τις πίστες του παιχνιδιού είναι πολύ ανοικτές ώστε να μπορείτε άνετα να κάνετε τις προσπεράσεις σας. Τα τοπία είναι αρκετά γραφικά αφού οι κούρσες περιλαμβάνουν από ρυάκια και λαγκάδια μέχρι ερήμους με κάκτους και φυσική βλάστηση. Επιπλέον, ξεχωρίζουν η δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε τρεις Lotus: M200 (πράσινη), Esprit Turbo SE (κόκκινη) και Elan Se (κίτρινη), όπως επίσης και η παρεμβολή των καιρικών φαινομένων κατά την διάρκεια της κούρσας.
To Lotus 3 είναι το πρώτο παιχνίδι της σειράς που συνδυάζει τόσο μάχη ενάντια στο ρολόι όσο και μάχη κατάταξης (πρωτάθλημα). Επιπλέον, είναι το μόνο παιχνίδι της σειράς που στις εκδόσεις της Amiga και του Atari ST επιτρέπει στους χρήστες να συνδέσουν δύο υπολογιστές και να παίξουν αγώνες με τέσσερις χρήστες ταυτόχρονα! Τέλος, υπάρχει κι ένα τρίτο σημαντικό στοιχείο, ο RECS editor, με τον οποίο οι χρήστες μπορούν να δημιουργήσουν τις δικές τους πίστες εύκολα και γρήγορα.
Το Lotus 3
Επίλογος
Η σειρά Lotus θα μας μείνει αξέχαστη, κυρίως διότι μετέφερε στις οθόνες μας ότι μας έλειπε και αποζητούσαμε μέσω των coin-op. Δηλαδή διασκέδαση τόσο σε single-player όσο και σε multiplayer mode. Τελικά η Lotus εκμεταλλεύτηκε την τρέλα της εποχής και βγήκε κερδισμένη και με το παραπάνω. Το ίδιο κι εμείς.
Θετικά:
- Όμορφος σχεδιασμός τοπίων και φυσικών εφέ
- Μεγάλη γκάμα από πίστες
- Διασκεδαστικό 2 player mode με split-screen
- Το Lotus 3 περιέχει και editor για να δημιουργήσετε τις δικές σας πίστες
Αρνητικά:
- Καμία σοβαρή εξέλιξη στα γραφικά στις μετέπειτα εκδόσεις
- Τα ενοχλητικά εμπόδια σε ορισμένες πίστες έχουν μια δόση υπερβολής
- Περιέχει μόνο αυτοκίνητα jaguar
- Πλήρης απουσία ενός μοντέλου ζημιών
Βαθμολογία
Γραφικά: 8
Ήχος: 9
Gameplay: 8.5
Αντοχή: 8.5
Γενικά: 8.5
Ένα από τα πληρέστερα racing games που κυκλοφόρησαν ποτέ στην Amiga.
Μάνος Γρυπάρης
NEWS VIEW ALL
No News
Comments