System Shock remake


Το κλασικό FPS Action-Adventure επιστρέφει.

Το κλασικό FPS Action-Adventure επιστρέφει.

Το κλασικό FPS Action-Adventure επιστρέφει.

Αναμφίβολο φαινόταν το μέλλον του πολυαναμενόμενου remake από τους fans της σειράς και των Immersive Simulators, όταν ανακοινώθηκε σαν Kickstarter το μακρινό 2017. Και όμως, στις 30 Μαΐου του 2023, με publishers την Prime Matter, η Nightdive Studios κατάφεραν να το κάνουν πραγματικότητα και να επαναφέρουν την FPS Action Adventure σειρά, System Shock, στον κόσμο του σύγχρονου gaming. Δεν είναι άγνωστη αυτή η σειρά games στη συγκεκριμένη εταιρία ανάπτυξης, η οποία ήταν υπεύθυνη για τις enhanced editions του πρωτότυπου, αλλά αυτή τη φορά επιχειρούν κάτι πολύ μεγαλύτερο. Στο παρόν review θα εξετάσουμε αν είναι ένα αξιόλογο remake του αρχικού game από το 1994 και πώς στέκεται ως ξεχωριστός τίτλος.

Κακή μέρα για hackers
Το έτος 2072, ένας ανώνυμος hacker συλλαμβάνεται ενώ προσπαθεί να αποκτήσει πρόσβαση σε αρχεία του Citadel Station, ενός διαστημικού σταθμού, για ένα εμφύτευμα στρατιωτικού βαθμού που ανήκει στην TriOptimum Corporation. Ο hacker συλλαμβάνετε και οδηγείται στο σταθμό Citadel όπου τον φέρνουν ενώπιον του Edward Diego, ενός στελέχους της TriOptimum. Ο Diego προσφέρεται να αποσύρει όλες τις κατηγορίες εναντίον του hacker και να του δώσει το εμφύτευμα με αντάλλαγμα ένα εμπιστευτικό χακάρισμα της S.H.O.D.A.N, της τεχνητής νοημοσύνης που ελέγχει τον σταθμό. Δέχεται ο hacker χωρίς να ξέρει όμως ότι ο Diego θέλει αυτό για να κλέψει έναν πειραματικό μεταλλαξιογόνο ιό που δοκιμάζεται στο σταθμό Citadel και να τον πουλήσει στη μαύρη αγορά ως βιολογικό όπλο.

system shock remake 2

Μετά το χακάρισμα, αφαιρούνται οι ηθικοί περιορισμοί του A.I. Ο hacker υποβάλλεται σε χειρουργική επέμβαση για το εμφύτευμα και τίθεται σε κώμα επούλωσης έξι μηνών, όταν όμως ξυπνά από το κώμα του, διαπιστώνει ότι ο Diego δεν πήρε εν τέλη τον έλεγχο και η S.H.O.D.A.N, ως νοήμων ων πλέον, έχει κατακτήσει τον σταθμό και έχει κακόβουλους σκοπούς. Όλα τα ρομπότ του σταθμού έχουν αναπρογραμματιστεί να επιτίθονται σε όποιον βλέπουν και το πλήρωμα είτε έχει μεταλλαχθεί, είτε μεταμορφωθεί σε cyborg για να υπηρετούν την S.H.O.D.A.N, και σχεδόν όλοι όσοι αντιστέκονται έχουν σκοτωθεί. Ο hacker δεν έχει άλλη επιλογή από το να διορθώσει αυτό που προκάλεσε και να προσπαθήσει να επιβιώσει στους διαδρόμους του Citadel.

Εδώ μιλάμε για old school
Σίγουρα θα περιμένατε ότι, όσον αφορά το gameplay, το remake αυτού του Action Adventure θα έκανε τα πράγματα πιο εύκολα. Ως ένα σημείο, ναι, κυρίως στο κομμάτι της κίνησης και της κάμερας τα πράγματα είναι σαφώς καλύτερα και ο χειρισμός είναι πρακτικά ίδιος με τα περισσότερα FPS (με την εξαίρεση ότι το aim είναι με το μεσαίο mouse button ενώ το δεξί κλικ είναι για το interact), όμως αυτό δεν σημαίνει ότι πέρα από αυτό θα κρατήσει το χέρι σας.

Πριν ξεκινήσουμε, μας υποδέχεται η οθόνη με τα difficulty settings. Έχει 4 (Μission, Combat, Puzzles, Cyber Space) κατηγορίες και 3 επίπεδα δυσκολίας για την κάθε μία για να διαλέξετε την εμπειρία που θέλετε, με την αρχική ρύθμιση να τα έχει όλα στο επίπεδο 2. Αυτό είναι πρακτικά το ίδιο που συναντάμε και στο πρωτότυπο, χωρίς όμως το τέταρτο επίπεδο 0 που είναι μια μικρή απώλεια, καθώς απλά μετέτρεπε την όλη εμπειρία σε ένα walking simulator. Με βάση αυτές τις τέσσερις κατηγορίες θα αναλύσουμε και το gameplay.

Ξεκινώντας από την αποστολή μας, Μission, εδώ καθορίζουμε κατά πολύ τη φύση του playthrough μας. Το Μission σε επίπεδο 1 είναι αυτό που προσφέρει και την πιο προσιτή εμπειρία, με waypoints για τα main objectives και τα quest items να είναι πάντα στο inventory μας όποτε τα πάρουμε. Σε αυτό το επίπεδο υπάρχει και η λιγότερη πιθανότητα να μπερδευτεί κάποιος με το τι πρέπει να κάνει. Η αυθεντική εμπειρία είναι στο επίπεδο 2. Εδώ η S.H.O.D.A.N παρακολουθεί κάθε μας κίνηση μέσω καμερών, είτε κάνει spawn εχθρούς στην περιοχή μας είτε ενημερώνει αυτούς που περιπολούν ήδη για το που βρισκόμαστε. Υπάρχει πλήρης έλλειψη οδηγιών και τα quest items μετράνε ως απλά αντικείμενα, οπότε μπορεί κατά λάθος να τα ρίξετε. Είναι καλό να δίνετε έξτρα σημασία στα audio logs που μαζεύετε, γιατί μπορούν να σας δώσουν κάποια hints για το τι πρέπει να κάνετε πέρα από κωδικούς και τα quest items να τα αποθηκεύετε στα cargo lifts που υπάρχουν σε κάθε level, τα οποία είναι ένα κινητό storage box. Γενικότερα, το inventory system έχει αλλαχτεί σε κάτι που θυμίζει περισσότερο Deus Ex ή Resident Evil 4, το οποίο έμμεσα δυσκολεύει το gameplay γιατί περιορίζει πολύ περισσότερο τι μπορεί να κουβαλήσει ο hacker μας αντί να έχει απλά μεγάλα stacks από κάθε αντικείμενο και όπλο πάνω του. Αν δεν ενεργοποιήσετε κάποιο Restoration Bay στο παρόν ή κοντινό level ή χάσετε σε boss fight, τότε είναι game over και μετά το cutscene πρέπει να κάνετε load το τελευταίο σας save. Μιας και αναφερθήκαμε σε κωδικούς, είναι σημαντικό ότι κωδικούς σε logs ή αριθμούς κωδικών που βρίσκετε στον κόσμο να τους κρατάτε, γιατί κάθε playthrough σε όλα τα difficulty έχει σχεδόν πλήρως randomly generated κωδικούς. Το επίπεδο 3 εκτοξεύει κατά πολύ την καταδίωξη της S.H.O.D.A.N και επίσης είναι speed-run και permadeath mode καθώς έχετε μόνο 10 ώρες για να κάνετε το main quest. Αν ο χρόνος τελειώσει ή πεθάνετε οποιαδήποτε στιγμή χωρίς να έχετε ενεργοποιήσει το Restoration Bay στο level που βρίσκεστε, είναι permadeath και το save σας διαγράφεται. Η ιστορία καθαυτή έχει παραμείνει ακριβώς η ίδια.

system shock remake 2

Το Combat καθορίζει την εξυπνάδα του A.I., τον αριθμό των εχθρών και τις αντιδράσεις τους. Μπορείτε να πάτε από λίγους και σχεδόν πανεύκολους αντιπάλους στο επίπεδο 1, στο να είναι κάθε εχθρός ένα ξεχωριστό mini-boss στο επίπεδο 3 που θα σας αντιληφθεί δύο δωμάτια πιο δίπλα, κάνουν πιο συχνά spawn και περισσότερο damage. Οι εχθροί στο επίπεδο 2 είναι συχνοί αλλά όχι υπερβολικά πολλοί και, παρότι δεν θα είναι το ίδιο με το επίπεδο 3, θα είναι πάλι αρκετά επικίνδυνοι. Γενικότερα, πρέπει να είστε προσεκτικοί για πιθανές ενέδρες και να αξιοποιήσετε την κάλυψη που υπάρχει τριγύρω για να παρακολουθήσετε τα patterns τους (οι περισσότεροι ranged εχθροί έχουν ένα μικρό διάλειμμα ή cool-down μετά τις επιθέσεις τους) και να θυμάστε ότι το damage καθορίζεται από το πού τους βαράτε ή τι είδος εχθρού είναι. Π.χ. ένα cyborg είναι ευάλωτο στα οργανικά του σημεία και στο EMP (τα EMP grenades θα γίνουν γενικά οι καλύτεροι φίλοι σας), ενώ οι οργανικοί εχθροί πέφτουν πιο εύκολα με headshots και gas grenades. Οι προμήθειες και τα πυρομαχικά που θα βρείτε δεν επηρεάζονται από το οποιοδήποτε επίπεδο δυσκολίας, αλλά δεν είναι άπειρα, οπότε να είστε προσεκτικοί με τα πυρομαχικά και τα health items.

Οι επόμενες δύο κατηγορίες είναι τα Puzzles και το Cyber Space. Τα επίπεδα της πρώτης θα καθορίσουν απλά την περιπλοκότητα των puzzles, που είναι να ενώσετε μια γραμμή ενέργειας με την άλλη (σαν το hacking του BioShock) ή μια παραλλαγή που θέλει να ενώσετε και να στείλετε το σωστό όριο ενέργειας σε μια μπαταρία. Το Cyber Space είναι στην ουσία ένα διαφορετικό mode εντός του campaign που σκοπός μας είναι να μπούμε στον κυβερνοχώρο του Citadel και να καταστρέψουμε κάποιες στήλες ενέργειας που είναι στην ουσία το security system που κρατάει κλειστές κάποιες περιοχές. Το επίπεδο δυσκολίας από 1-2 επηρεάζει απλά την επιθετικότητα και την αντοχή των αντιπάλων, ενώ το επίπεδο 3 κάνει τον θάνατο εντός του κυβερνοχώρου θανατηφόρο και για τον hacker. Υπάρχουν 1-2 τέτοιες αποστολές σε κάθε level και δεν είναι όλες αναγκαίες για το main quest, αλλά μας δίνουν πρόσβαση σε χρήσιμα αντικείμενα και αναβαθμίσεις.

 system shock remake 3

Πριν ολοκληρώσουμε, να αναφέρουμε ότι υπάρχει upgrade system χαρακτήρα με τη μορφή hardware attachments. Είναι 8 στον αριθμό και, ενώ κάποια μας δίνουν μερικά χρήσιμα abilities, όπως energy και radiation shields που μας προστατεύουν από επιθέσεις και τοξικά περιβάλλοντα, ή τα turbo motion boots που αυξάνουν πολύ την ταχύτητά μας, δίνουν double jump και την ικανότητα να αιωρούμαστε, βοηθώντας μας να φτάσουμε πιο γρήγορα σε κάποια μέρη. Αλλά πέραν αυτών, τα περισσότερα άλλα είναι ή απλά στοιχεία του HUD που υπάρχουν για ρεαλισμό (να δώσουν την αίσθηση ότι ο hacker αναβαθμίζει το εμφύτευμά του) και θα τα βρείτε σχεδόν αμέσως, ή κάποια τα οποία θα σας φανούν πολύ σπάνια χρήσιμα, με το πιο χρήσιμο στη μάχη ίσως να είναι το target-identifier που σας δίνει ακριβείς πληροφορίες για το πόσο health έχει ο εχθρός ή κάνει auto-lock on, αλλά δεν είναι κάτι που θα έχετε πραγματικά ανάγκη ποτέ.

Τελειώνοντας, σας προτείνουμε στο πρώτο σας playthrough το combat και mission να το αφήσετε στο επίπεδο 2, τα υπόλοιπα ανάλογα με τις προτιμήσεις σας. Παίζοντας με όλα στο επίπεδο 2, μας πήρε ένα καλό 24ωρο για τον πρώτο τερματισμό.

Πρέπει να σταματήσουμε το διαβολικό Α.Ι. με κάθε κόστος!

Μία ολική μεταμόρφωση
Τίποτα δεν κάνει πιο άμεση αίσθηση από τα γραφικά. Με την Unreal Engine 4, τα 2D περιβάλλοντα του Citadel έχουν αντικατασταθεί με πλήρως 3D ρεαλιστικές εκδοχές. Είναι ένα καινούργιο περιβάλλον που όμως παραμένει κατά ένα πολύ μεγάλο ποσοστό πιστό στο αρχικό level design, με αποτέλεσμα πολλοί χώροι να παραμείνουν οικείοι σε όσους έχουν παίξει το πρωτότυπο. Θα παρατηρήσετε ότι σε μακρινές αποστάσεις το περιβάλλον φαίνεται αρκετά ρεαλιστικό, όμως σε κοντινές αποστάσεις υπάρχει pixelation στις διάφορες επιφάνειες. Αυτό δεν είναι κάποιο πρόβλημα αλλά ένα by design στυλ που επέλεξε η εταιρία ανάπτυξης για να συνδέσει το art style του remake με το αρχικό.

 system shock remake 4

Εντός του Citadel Station, οι προσθήκες πολλών λεπτομερειών δίνουν μεγαλύτερη ζωντάνια στο περιβάλλον, με το dynamic lighting να προσφέρει μια πολύ βαριά ατμόσφαιρα καθώς ψάχνουμε για οπλισμό και προμήθειες στους αιματοβαμμένους διαδρόμους και δωμάτια με προειδοποιητικά μηνύματα ή ύμνους προς την S.H.O.D.A.N. Το Cyber Space είναι παρόμοιο με του 1994, αλλά η νέα επιλογή ημιδιαφανών χρωμάτων έχει κάνει τα level πολύ πιο ξεκάθαρα και λιγότερο χαοτικά. Μπορεί σε κάποια σημεία ο προσανατολισμός να είναι δύσκολος, αλλά είναι κατά πολύ πιο εύκολος από ό,τι ήταν, και αισθητικά το περιβάλλον είναι πιο ευχάριστο.

Η αλλαγή των περισσότερων pre-rendered cutscenes με πολύ πιο immersive real-time cutscenes ή στιγμές κατά τη διάρκεια του gameplay, με κάποια cinematic να έχουν γίνει playable και να μπορούμε να τα εξερευνήσουμε, όπως π.χ. ο πρόλογος στο σπίτι του hacker πριν προσπαθήσει να μπει στα αρχεία του Citadel, είναι πολύ εντυπωσιακή. Το νέο skybox είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό, με το φωτισμένο από χιλιάδες άστρα διάστημα και ένα μοντέλο του Κρόνου, αντί για το απέραντο μαύρο με μερικές τελείες που είχαμε πριν.

Οι εχθροί με τη σειρά τους έχουν αποκτήσει λεπτομερή 3D models αντί για 2D sprites, με διαφορετικά μοντέλα ανάλογα με τη ζημιά που τους κάνουμε. Πολλοί αντίπαλοι που είχαν το πολύ δύο attack animations, έχουν πλέον μια πληθώρα από λεπτομερή και ξεκάθαρα animations που πέρα από την ποικιλία και τον ρεαλισμό, επικοινωνούν καλύτερα στον παίκτη τις αντιδράσεις τους. Επίσης, ο ίδιος ο hacker έχει πλέον first person animations όποτε κάνει interact με ορισμένα αντικείμενα και φυσικά τα όπλα του, που το καθένα πλέον διαθέτει λεπτομερή animations για equip, reload και αλλαγή των ammo types και modes, δίνοντας μια tactical αίσθηση και εμφάνιση.

Κλείνοντας με τα γραφικά, να αναφέρουμε μερικά θέματα που παρατηρήσαμε όσον αφορά τα graphic settings. Στο κομμάτι των settings, ενώ θα βρούμε αρκετές επιλογές, όπως και επιλογή για DLLS, υπάρχει ένας περίεργος περιορισμός στο customization του HUD. Μπορείτε να κρύψετε το μισό από αυτό (mini-map, μπάρα stamina και toolbar) ή να αλλάξετε χρωματισμό του UI, αλλά δεν δίνεται καμία επιλογή για customization ή αφαίρεση του crosshair (το οποίο εμφανίζεται πολλές φορές και στα in-game cutscenes χαλώντας μας τα screenshots), καθώς και για το health-energy bar. Αυτό έγινε αισθητό από πολλούς παίκτες και ήταν μάλιστα ένα από τα πρώτα θέματα για το οποίο φτιάστηκαν mods για να λυθεί. Επίσης, το pixelation, αν και πρόκειται για μια στιλιστική επιλογή, θα ήταν καλό να είχε επίσης επιλογή για customization καθώς σε κάποιες περιπτώσεις (όπως τα puzzles) κάνει λίγο δύσκολο να βλέπουμε καθαρά τι κάνουμε. Πέραν αυτού, παρατηρήσαμε ένα ελαφρό stutter την ώρα που κάνουμε load ένα save. Αυτό συμβαίνει γιατί το game φορτώνει το level που βρισκόμαστε όλο απευθείας. Επίσης, όταν κάνουμε load σε περιοχή με πεσμένους εχθρούς γύρω, μπορεί να κάνουν ένα περίεργο ragdoll, αυτό όμως δεν είναι απαραίτητα πρόβλημα και μετά από τα τελευταία patches έχει περιοριστεί αρκετά, είναι περισσότερο μια ελαφρώς αστεία παραξενιά.

Cyber vibes
O ήχος φυσικά παίζει σημαντικό ρόλο για μια τέτοια εμπειρία. Το soundtrack δίνει μεγαλύτερη βαρύτητά στην ατμόσφαιρα, με ανακατασκευές κομματιών από το 1994 και την πρόσθεση μερικών νέων. Υπάρχει ξεχωριστή ambient και combat μουσική για κάθε όροφο του σταθμού που είτε ενισχύει την αίσθηση της απομόνωσης στον διαστημικό σταθμό ή αυξάνει την ένταση και την αγωνία. Με τη μουσική να γίνεται όλο και πιο έντονη ανάλογα την κατάσταση που βρισκόμαστε.

 system shock remake 5

Το sound design του περιβάλλοντος είναι καθαρό και ρεαλιστικό. Οι ήχοι κάθε όπλου επικοινωνούν τη δύναμη πίσω από τα πυρομαχικά και το βουητό των μηχανημάτων μέχρι και το τελευταίο κλικ ενός κουμπιού, ο αντίλαλους από τις φωνές των εχθρών και τα βήματα μας, βοηθούν να νιώσουμε πως είναι να περπατάμε στους διαδρόμους του Citadel περισσότερο από ποτέ.

Οι φωνές των χαρακτήρων, με εξαίρεση την βασική αντίπαλο μας ήταν ένα από τα πιο αδύναμα σημεία στο πρωτότυπο, το σύστημα εξιστόρησης μέσο audio logs πρακτικά ξεκίνησε εδώ οπότε είναι σημαντικό η φωνή του αφηγητή να είναι καλοσχεδιασμένη για να τραβήξει την προσοχή του παίκτη να ακούσει τι συνέβη στα μέλη του σταθμού είτε για την ιστορία ή για να πάρει σημαντικές πληροφορίες για τις αποστολές του. Ευτυχώς, η κατάσταση έχει βελτιωθεί πάρα πολύ εδώ, με πειστικές ερμηνείες και καθαρό ήχο, μαζί με τη συνοδεία ήχων περιβάλλοντος, τα μέλη του σταθμού μας εξιστορούν τις τελευταίες στιγμές τους. Μεγάλο θετικό είναι και η επιστροφή της εμβληματικής Terri Brosius στο ρόλο της S.H.O.D.A.N με επαναηχογράφηση όλων των κλασικών της voice lines και μερικών νέων.

Μπαίνουμε στο life pod και φύγαμε
Το System Shock είναι μια εξαιρετική δουλειά ,φέρνοντας έναν τίτλο από το παρελθόν στο σήμερα αλλά διατηρώντας όλα όσα τον χαρακτηρίζουν. Ίσως στο βωμό της αυθεντικότητας θυσιάστηκαν κάποια στοιχεία μοντέρνου game design που θα μπορούσε να το κάνουν ακόμα πιο προσιτό αλλά αυτό το extra challenge δεν είναι απαραίτητα κακό και δεν το σταμάτησε από το να είναι αρκετά επιτυχημένο. Πλέον, επίσημα διαθέσιμο και σε πιο ευρύ κοινό με το release του σε κονσόλες της τωρινής και προηγούμενης γενιάς , στις 21 Μαΐου. Ελπίζουμε να δούμε περισσότερα από αυτή τη σειρά και την Nightdive Studios, που μας άφησε με την ελπίδα για ένα remake του πολύ πιο διάσημου System Shock 2 και ποιος ξέρει, ίσως και του μελλοντικού release του τρίτου μέρους της σειράς.

Θετικά:
- Πλήρες και ποιοτική αναβάθμιση και εκσυγχρονισμός σε γραφικά, gameplay και sound design
- Καλή και λεπτομερή γκάμα όπλων
- Πλήρη πιστότητα στο στυλ και σενάριο του πρωτότυπου
- Η επιστροφή της Terri Brosius ως S.H.O.D.A.N
- Δημιουργεί μια πιο προσιτή είσοδο για νέους gamers στη σειρά

Αρνητικά:
- Κάποια hardware attachments θα μπορούσαν να είναι πιο χρήσιμα
- Περίεργα hit scans / boxes εχθρών
- Μερικό stutter την πρώτη φορά που κάνουμε load save
- Αισθητή έλλειψη μερικών επιλογών customization για το HUD

Βαθμολογία
Γραφικά: 8
Ήχος: 8
Gameplay: 8
Σενάριο: 9
Αντοχή: 8
Γενικά: 7.6

Ένα δύσκολο αλλά ευχάριστο experience που θα βοηθήσει νέους gamers να ανακαλύψουν ένα old school classic.

 Γιάννης Χολίδης

NEWS   VIEW ALL

System Shock remake: Ημερομηνία κυκλοφορίας

[Αρχική δημοσίευση: 13/6/22] Η εταιρεία ανάπτυξης Nightdive παρουσίασε ένα νέο τρέιλερ για το System Shock remake, ενώ πρόσθεσε ότι η περίοδος κυκλοφορίας του παιχνιδιού παραμένει το έτος 2022. Κοιν...
Posted (12 Mar 2024)

System Shock Remake gameplay videos

[Αρχική δημοσίευση: 21/7/16 - Gameplay trailer] Το νέο System Shock έπιασε τον στόχο του στο Kickstarter με σχεδόν 1,1 εκατομμύρια δολάρια και ως ένδειξη ευγνωμοσύνης η εταιρεία ανάπτυξης Night Dive S...
Posted (31 Mar 2022)

System Shock remake

[Αρχική δημοσίευση: 15/3/16] Η εταιρεία ανάπτυξης Night Dive Studios δημοσίευσε gameplay πλάνα από το ανερχόμενο System Shock Remastered Edition. Σύμφωνα με το επίσημο site το System Shock Remaster...
Posted (15 Dec 2021)

System Shock Remake demo

[Αρχική δημοσίευση: 27/5/20] Η εταιρεία ανάπτυξης Nightdive Studios ανακοίνωσε την διάθεση του demo για το System Shock Remake. Μπορείτε να το κατεβάσετε από τώρα στο Steam. Δείτε τους develop...
Posted (26 Feb 2021)

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Score  7.6
7.75 User Score
(4  votes)
User Reviews 0
Genre: FPS/Action Adventure
Developer: Nightdive Studios
Publisher: Prime Matter
Διάθεση: Prime Matter
Players: 1
Requirements: Σύστημα: Windows 7/8.1/10, Επεξεργαστής: Intel Core i5-2400 ή AMD FX-8320 ή ανώτερη, RAM: 4 GB, Κάρτα γραφικών: NVIDIA GTX 670 2GB ή AMD Radeon HD 7870 2GB ή ανώτερη, Χώρος στον σκληρό δίσκο: 10 GB
Official Website: Κλικ εδώ
Release Date: 2023-05-30
Χρήστες που το θέλουν (VIEW ALL)
thumb
Χρήστες που το έχουν
Κανένας
Χρήστες που το είχαν
Κανένας
Χρήστες που το έχουν στα αγαπημένα
Κανένας
RELATED GAMES
No Games found.
VIDEOS

Top reviews (τρέχον έτος)

Top Reviews (by user score)

Latest User Reviews

1.
User levels   (10.0)
2.
User levels   (10.0)
3.
User levels   (10.0)
4.
User levels   (10.0)
5.
User levels   (10.0)
6.
User levels   (9.5)
7.
User levels   (3.0)
8.
User levels   (9.5)
10.
User levels   (10.0)