- Reviews
- Armored Core VI: Fires of Rubicon
Armored Core VI: Fires of Rubicon
HotΤεράστιες μάχες με ρομπότ που θα κρίνουν το μέλλον του πλανήτη Rubicon.
Τεράστιες μάχες με ρομπότ που θα κρίνουν το μέλλον του πλανήτη Rubicon.
Μια εταιρεία που είναι γνωστή στον κόσμο του gaming είναι η FromSoftware. Το όνομα της σχετίζεται κυρίως με την κατηγορία “soulslike games”. Είναι η εταιρεία της οποίας τα παιχνίδια δημιούργησαν και καθόρισαν την κατηγορία αυτή. Μερικά από αυτά τα παιχνίδια είναι: το Demon souls (2009), το Dark souls (1-3) (2011, 2014, 2016) και το Bloodborne (2015) τα οποία είχαν θετική ανταπόκριση και θεωρούνται αριστουργήματα με διάφορους τιμητικούς τίτλους. Τα πιο πρόσφατα παιχνίδια τους, το Sekiro: Shadows Die Twice (2019) και το Elden ring(2022) είναι παιχνίδια τα οποία μάζεψαν διάφορα βραβεία συμπεριλαμβανόμενο και το Game of the year όταν είχαν κυκλοφορήσει.
Αυτό που δεν γνωρίζουν πολλοί, είναι πως προτού να αποκτήσει την φήμη και την αναγνώριση που της έφεραν τα “souls games”, η εταιρεία ήταν γνωστή για την τριλογία Kings field (1994-1995) και την σειρά Armored core (1997) η οποία αποτελείται από διάφορα παιχνίδια εκ των οποίων 16 δημιουργήθηκαν από την FromSoftware. Η πλοκή των παιχνιδιών αυτών είναι κυρίως αυτοτελής εκτός αν είναι spin-off παιχνίδι που συνήθως θα έχει έναν αριθμό στο όνομά του (Armor core 2; Another Age). Τον Δεκέμβριο του 2022 στα Game Awards 2022 η εταιρεία φανέρωσε επισήμως το trailer του Armored core Vi: Fires of Rubicon το οποίο είχε θετική ανταπόκριση. To παιχνίδι αυτό είναι το πρώτο μετά από δέκα χρόνια καθώς το Armored core: Verdict day κυκλοφόρησε το 2013. Το γεγονός αυτό, δεν δημιούργησε άγχος στους δημιουργούς οι οποίοι πίστευαν στις δυνατότητες τις ομάδας τους. Τέλος, την επιμέλεια του παιχνιδιού αυτού θα είχε ο Masaru Yamamura (Game Director) ο οποίος ήταν lead game designer στο Sekiro: shadows die twice.
Η σπάνια πηγή ενέργειας Coral εθεάθη στον πλανήτη Rubicon
Όπως έχει προαναφερθεί, τα παιχνίδια είναι κυρίως ανεξάρτητα άρα μπορείτε να ξεκινήσετε με το Armored core VI σαν την πρώτη σας εμπειρία. Το νέο παιχνίδι διαδραματίζεται στο μακρινό μέλλον όπου με την εδρέωση της τεχνολογίας η ανθρωπότητα έχει αναπτύξει ένα διαστρικό πολιτισμό. Σε ένα μακρινό πλανήτη, η ανθρωπότητα ανακάλυψε μια πηγή ενέργειας με το όνομα “Coral” με την οποία θα μπορούσαν να φτάσουν νέους ορίζοντες στον τομέα της τεχνολογίας καθώς θα ήταν η κύρια πηγή ενέργειας των μηχανών τους. Το σχέδιο αυτό αρχικά δούλευε όπως ήταν αναμενόμενο, όμως η υπερβολική χρήση του Coral οδήγησε στο κατακλυσμικό γεγονός “Fires of Ibis” το οποίο τύλιξε τον ίδιο τον πλανήτη και τους γύρω του σε φλόγες που κατέστρεψαν κάθε είδος πιθανής ζωής. Με την καταστροφή αυτή, οι άνθρωποι πίστευαν πως το Coral είχε εξαφανιστεί.
Χρόνια μετά, στον πλανήτη Rubicon 3 οι ανθρωπότητα εντόπισε σήματα του Coral και κάθε εταιρεία προσπαθεί να το διεκδικήσει για την πάρτη της. Με αυτό το σκεπτικό διάφοροι μισθοφόροι έρχονται στον πλανήτη Rubicon 3 με σκοπό να βγάλουν κέρδος από το Coral, καθώς οι εταιρείες τους χρειάζονται για τις “βρόμικες δουλειές τους”. Στο παιχνίδι αυτό, έχετε στην κατοχή σας έναν “αναβαθμισμένο” άνθρωπο με το κωδικό όνομα C4-621 ο οποίος είναι οδηγός/μαχητής Armored core, τεράστιων μηχανών με όπλα ικανά για μεγάλες καταστροφές και για μάχες (Robot, mechas). Δουλεύετε κάτω από την επιμέλεια του Handler Walter με σκοπό να κάνετε αρκετά για να έχετε μια καλύτερη ζωή. Με την βοήθεια του Walter προσγειώνεστε παράνομα στον πλανήτη Rubicon και για να κρατήσετε χαμηλό προφίλ, κλέβετε την ταυτότητα ενός μισθοφόρου και ακούτε στο όνομα Raven.
Στον πλανήτη Rubicon, υπάρχουν συχνά συγκρούσεις μεταξύ των μισθοφόρων αλλά και των υπαλλήλων των μεγάλων εταιρειών που θέλουν το Coral. O Walter σας στέλνει σε διάφορες αποστολές, όμως δεν είναι ο μόνος, καθώς ο Raven δημιουργεί συμμαχίες με άλλους μισθοφόρους. Κατά την διάρκεια μιας αποστολής o Raven εκτίθεται σε ένα μεγάλο κύμα Coral ενέργειας το οποίο έχει σαν αποτέλεσμα την γνωριμία του Raven με την Ayre. Η Ayre δεν έχει φυσική μορφή αλλά έρχεται σε επαφή με τον Raven μέσω τηλεπάθειας αφού του μιλάει απευθείας στο μυαλό. Όσο πιο πολύ συνεχίζετε στο παιχνίδι, η πλοκή γίνεται όλο και πιο περίπλοκη καθώς σας δίνονται νέες πληροφορίες. Διάφορες φιλίες θα δοκιμαστούν, και ο Raven θα πρέπει να πάρει αποφάσεις (που θα κρίνουν το σενάριο του παιχνιδιού) με όσα γνωρίζει. Ποιο θα είναι το μέλλον του πλανήτη; Ποια εταιρεία θα διεκδικήσει το Coral; Μήπως η ιστορία επαναλαμβάνεται, και αν ναι, θα οδηγήσει σε ένα νέο Fires of Iblis; Το μέλλον είναι στα χέρια σας.
Το σενάριο του παιχνιδιού είναι σχετικά απλό στην πλοκή αλλά πολύ ενδιαφέρον στο action που προσφέρει. Η πλοκή δίνεται κυρίως μέσω της ανταλλαγής διαλόγου μεταξύ ενός προσώπου (Walter, Carla, Ayta κ.α) που σας εξηγεί την αποστολή σας. Επίσης lore στοιχεία δίνονται την ώρα του gameplay όταν είστε σε αποστολή, είτε αυτά είναι από τους συμμάχους σας ή από τους αντιπάλους σας. Δεν υπάρχουν αρκετά cutscenes τα οποία σας εκθέτουν στην ιστορία όμως η έλλειψη τους δεν είναι τόσο αισθητή. Όταν όμως μια σκηνή σας αφήνει με το στόμα ανοιχτό, λογικό είναι να θέλετε κι άλλες. Στη συνέχεια, το σενάριο σας επιτρέπει να πάρετε αποφάσεις οι οποίες θα αλλάξουν την πορεία της ιστορίας γεγονός που σας επιτρέπει να ξαναπαίξετε το παιχνίδι για να δείτε ένα διαφορετικό φινάλε. Τέλος, με την ολοκλήρωση της καμπάνιας (τουλάχιστον μια φορά) το NewGame+(NG+) γίνεται διαθέσιμο στο οποίο θα βρείτε νέες αποστολές με νέα κομμάτια ιστορίας.
Έντονες μάχες σας περιμένουν στον Rubicon
To gameplay θυμίζει διάφορες παιδικές εκπομπές (Transformers) ή anime (Code Geass, Gundam series) καθώς χειρίζεστε το δικό σας Armored Core (AC) σε μεγάλα sand boxes. Αφού περάσετε το tutorial/opening act του παιχνιδιού, σας δίνεται η ευκαιρία να δημιουργήσετε (customize) το όχημά σας. Το μενού είναι μεγάλο και θα μεγαλώσει επιπλέον με κάθε αποστολή που κάνετε καθώς νέες επιλογές θα σας γίνονται διαθέσιμες. Οποιαδήποτε στιγμή μπορείτε να αλλάξετε το χρώμα του AC σας σε διάφορα σημεία. Π.χ το κεφάλι μόνο έχει τέσσερις διαφορετικές περιοχές στις οποίες μπορείτε να βάλετε διαφορετικό χρώμα. Κάθε περιοχή έχει τα δικά της στοιχεία (sub-parts). Επιπλέον μπορείτε να αλλάξετε το υλικό της πανοπλίας σας. Π.χ Να την Κάνετε να φαίνεται γδαρμένη, σκουριασμένη, καινούργια, ξεθωριασμένη κ.α. Επίσης μπορείτε να προσθέσετε έτοιμα σχέδια/μοτίβα (patterns) όπως φωτιά, ρίγες κ.α. Τέλος, μπορείτε να προσθέσετε εμβλήματα πάνω στο AC σας. Τα εμβλήματα αυτά μπορείτε να τα κάνετε πιο μεγάλα/μικρά κ.α. και να τα τοποθετήσετε όπου θέλετε. Τα εμβλήματα σας δίνονται μέσω των αποστολών σας αλλά και από την Arena (περισσότερες πληροφορίες μετά). Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε το δικό σας έμβλημα μέσω ενός editor. Οι πιθανότητες είναι απεριόριστες.
Αφού σχεδιάσατε το μοντέλο AC στην ευαρέσκειά σας, είστε έτοιμοι να δεχτείτε αποστολές. Οι αποστολές αυτές έχουν πάντα ένα στόχο (objective) τον οποίο θα πρέπει να ολοκληρώσετε. Δεν είναι όλες το ίδιο καθώς μερικές μπορεί να σας ζητήσουν να εξουδετερώσετε τον εχθρό, να καταστρέψετε στοιχεία (ελικόπτερα, power generators κ.α) στον χάρτη, να βρείτε/μαζέψετε στοιχεία από το πεδίο μάχης κ.α. Μερικές φορές μπορεί να έχουν απροσδόκητα φινάλε όπως boss encounters. Με αυτό τον τρόπο μερικές μπορεί να διαρκέσουν 5 λεπτά (Find missing files in 5 mins) ενώ άλλες μπορεί να διαρκέσουν 1 ώρα μέχρι να νικήσετε το boss το οποίο μπορεί να εμφανιστεί στο τέλος ή στην αρχή της αποστολής. Αφού ολοκληρώσετε με επιτυχία τον στόχο σας, σας δίνεται ένα χρηματικό ποσό και νέα κομμάτια εξοπλισμού ξεκλειδώνονται στο κατάστημα για να κάνετε νέες αλλαγές στο AC.
Η εισβολή σας ξεκινά, ετοιμαστείτε
Κατά την διάρκεια σας στον Rubicon, μπορείτε να μετακινηθείτε εντός μεγάλων περιοχών. Το παιχνίδι δεν είναι open world, όμως οι περιοχές είναι μεγάλες και το γεγονός πως τα Robot πετάνε, σας επιτρέπει να πετάξετε σε ψηλές περιοχές αλλά και να πάτε κάτω από το έδαφος. Το παιχνίδι δεν έχει πολλά Collectibles για να σας παροτρύνει να τα ψάξετε όμως υπάρχουν μερικά πράγματα που μπορείτε να βρείτε. Αν η αποστολή δεν είναι boss fight, τότε θα υπάρχουν διάφορα άλλα όπλα (NPCs (κανόνια, drones, Robots)) τα οποία θα προσπαθήσουν να σας σταματήσουν. Κάτω στο κέντρο της οθόνης, υπάρχει μια πυξίδα που θα έχει κόκκινα σημάδια όπου υπάρχει εχθρός, αόρατοι εχθροί ή μακρινοί δεν θα φαίνονται Το Objective σας θα φαίνεται σαν ένα διαμάντι στην οθόνη σας και η περιγραφή του θα βρίσκεται πάνω αριστερά.
Το Armored Core σας είναι εξοπλισμένο με τα όπλα που διαλέξατε πριν την αποστολή σας. Μπορείτε να κουβαλήσετε μέχρι και τέσσερα όπλα τα οποία δεν πρέπει να ξεπερνούν το βάρος που μπορεί να σηκώσει το AC. Αν το ξεπεράσετε δεν μπορείτε να παίξετε τις αποστολές και αν είσαστε στο τσακ, τότε το AC σας θα είναι αργό και δεν θα μπορεί να αιωρηθεί για πολλή ώρα ή να αποφύγει εχθρικά πυρά. Κάτω δεξιά στην οθόνη σας μπορείτε να δείτε πόσες σφαίρες έχετε διαθέσιμες στο κάθε όπλο σας (υπάρχει και μια φωνή που σας δίνει updates όταν φτάσετε ένα ποσό 50%,30% κ.α). Η ζωή σας, είναι τοποθετημένη αριστερά κάτω (AP) μαζί με τα διαθέσιμα Repair Kits (max 3). Επίσης, αν προσθέσετε Expansion στο AC σας, θα δείτε την διαθεσιμότητα της ικανότητάς του κάτω από τη ζωή. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το scan σας για να εντοπίσετε τυχόν εχθρούς ή collectibles. To scanner είναι διαθέσιμο οποιαδήποτε στιγμή, αλλά έχει ένα μικρό cooldown μετά την χρήση του. Τέλος, στο κέντρο κάτω, πάνω από την πυξίδα, θα δείτε το stunt meter σας και το booster power bar. Το stunt meter (πάνω γραμμή) όταν πάρετε ζημιά θα γεμίζει πορτοκαλί ενώ όταν έχετε κάλυψη θα μειώνεται. Όταν γεμίσει πορτοκαλί, θα χάσετε προσωρινά τον έλεγχο του AC και κάθε έξτρα χτύπημα θα κάνει πιο πολύ ζημιά. Το boost bar απεικονίζει την δύναμη των μηχανών που σας κρατούν στον αέρα ή σας επιτρέπουν τα quick dodge. Όσο πιο βαρυφορτωμένο το AC, τόσο πιο γρήγορα θα κοκκινίζει η γραμμή. Όταν κοκκινίσει, δεν θα μπορείτε να πετάξετε ούτε να χρησιμοποιήσετε τους boosters μέχρι να είναι ξανά έτοιμοι.
Για να επιβιώσετε στον Rubicon θα πρέπει να προσαρμόζετε το Armored core σας όλη την ώρα. “Trial and error”, “Brute force” ή “Adaptability”; Ποιο θα είναι το playstyle σας;
Τι κάνετε αν το AC σας, δεν μπορεί να αντεπεξέλθει στο πεδίο μάχης; Όπως είναι λογικό μπορεί το build σας να μην μπορεί να κερδίσει ένα boss ή να τρέξει γρήγορα χωρίς να το εντοπίσουν lasers καθώς δεν ξέρετε πως θα είναι η αποστολή. Έχετε δύο επιλογές, να συνεχίσετε την προσπάθεια σας όπως είστε (γιατί και το πιο squashy build να έχετε μπορείτε να κερδίσετε) ή να κάνετε τις αλλαγές που θα σας φέρουν στην νίκη. Αποστολές που καταλήγουν σε boss fight ή σε αυτές που ξεκηνούν με boss fight, έχουν checkpoint τα οποία όταν παίζετε σας δίνουν εφόδια για να πάτε φρέσκοι την μάχη. Αν το build σας δεν είναι το κατάλληλο, το παιχνίδι σας δίνει την δυνατότητα να αλλάξετε κομμάτια του AC. Π.χ Προσωπικά είχα ένα απλό build βασισμένο στην ταχύτητα και air combat. Σε μερικά boss fights άλλαζα το playstyle μου, και από air combat το έκανα ground tank fight. Οι σωστές αλλαγές μπορεί να νικήσουν ένα boss εντός λεπτού ενώ άλλες μπορεί να διαρκέσουν 3-5 λεπτά και πολύ trial and error. Οι αλλαγές αυτές είναι κομμάτι του παιχνιδιού ενώ το trial and error (να μην αλλάξετε δηλαδή στρατηγική) είναι κομμάτι του Challenge.
Την ώρα της μάχης η λογική είναι απλή, αποφεύγετε τα εχθρικά πυρά και επιτίθεστε με ότι έχετε. Οι εχθροί έχουν και αυτοί το stunt meter το οποίο θα πρέπει να γεμίσετε για να μπορείτε να κάνετε μεγάλη ζημιά. Η κίνηση και το build σας αλλά και του εχθρού είναι το κλειδί. Π.χ Αν είστε tankie μπορεί να νικήσετε έναν heavy εχθρό αλλά να χάσετε από έναν close combat squashy που μπορούσε να αποφύγει τα πυρά σας. Το dodge μπορεί να αποφύγει direct hits όμως μπορεί ακόμα να σας χτυπήσει το AoE (Area of Effect) αν δεν απομακρυνθείτε σωστά. Στην πιθανότητα που το όπλο σας δεν έχει πλέον σφαίρες, το AC σας θα προσπαθήσει να χτυπήσει μέσω close range melee attack (να δώσει γροθιά). Το παιχνίδι δεν έχει επίπεδο δυσκολίας, όπως και με τα souls games αλλά δεν είναι και souls like. Θα δυσκολευτείτε ναι, όμως μπορείτε να το κερδίσετε.
Side content που θα σας δοκιμάσει
Κατά την διάρκεια του campaign ή και μετά, σταδιακά σας δίνεται πρόσβαση σε side content. Αρχικά σας δίνεται πρόσβαση στο Training. Εδώ το παιχνίδι σας διδάσκει τα main mechanics του παιχνιδιού αλλά πιο σημαντικό, σας επιτρέπει να δείτε διαφόρων ειδών όπλων και mechas. Με απλά λόγια μπορείτε να δείτε και να παίξετε με το standard AC, το ιπτάμενο AC και το tank AC και να δείτε όπλα όπως την λεπίδα, την ασπίδα, τους πυραύλους και άλλα. Μερικές αποστολές σας δίνουν διάφορα βραβεία. Στη συνέχεια σας δίνεται πρόσβαση στο Arena. Στο Arena ξεκινάτε με ένα low rank και πρέπει να ανεβείτε κατηγορία από 29F στο 1S. Με απλά λόγια είναι Boss fights τα οποία σας βραβεύουν με cosmetic (εμβλήματα), data (δεδομένα αντιπάλου), COAM (λεφτά) και OS-T. OS-T είναι πόντοι που τους εξαργυρώνετε για επιπλέον upgrades κυρίως passive (επιπλέον ζωή στη χρήση repair kit, αυτόματο/tracking lock on, επιπλέον ζημιά (με κάποιο είδος όπλου), πιο γρήγορη ταχύτητα κ.α). Επίσης εδώ μπορείτε να αγοράσετε ικανότητα expansion.
Τέλος, σας δίνεται πρόσβαση στο Nest. Στο Nest θα βρείτε την εμπειρία PvP (Player vs Player) όπου θα αναμετρηθείτε με άλλους παίκτες. Κατά την διάρκεια του PvP μπορείτε να επιλέξετε Single ή Team. Στο Single mode θα αναμετρηθείτε σε μάχες 1vs1 που είναι παρόμοιες με το Arena. Ο πρώτος παίκτης που θα κερδίσει 2 πόντους είναι ο νικητής. Σε περίπτωση ισοπαλίας (τέλος χρόνου ή ταυτόχρονα kills) τότε και οι δύο παίκτες θα πάρουν από 1 πόντο. Στο Team mode οι ομάδες χωρίζονται σε 3vs3. Σε αντίθεση με το 1vs1 δεν ισχύει ο κανόνας “ο καλύτερος από τα 3” και αντιθέτως προσπαθούν να κερδίσουν πόντους για την ομάδα τους σκοτώνοντας τους αντιπάλους εντός του χρονικού περιθωρίου. Το παιχνίδι στα μέσα του αγώνα θα βρει τον παίκτη με τους πιο πολλούς πόντους και θα τον επικηρύξει σαν τον κύριο/σημαντικό στόχο που θα δώσει επιπλέον πόντους στον παίκτη που θα τον σκοτώσει.
Οι Εικόνες, οι ήχοι και η δύναμη τους PS5 σας “βάζουν” στο παιχνίδι
Το παιχνίδι δημιουργήθηκε με το engine της FromSoftware με το οποίο δημιούργησαν τα Sekiro (2019) και Elden ring (2022). Τα προηγούμενα παιχνίδια διαδραματίζονταν σε διαφορετικούς κόσμους (Παλαιά Ιαπωνία (Sekiro) και Lands Between (φανταστικός μεσαιωνικός κόσμος (Elden ring))) και έτσι είναι η πρώτη φορά που το Engine αυτό δημιουργεί ένα μελλοντικό παιχνίδι βασισμένο στον “αληθινό” κόσμο. Τα γραφικά είναι πολύ ωραία και το περιβάλλον αντιδρά ρεαλιστικά. Όταν κινείστε στο νερό αυτό θα αντιδρά ανάλογα με την ταχύτητα που κινείστε και αν πλησιάσετε αυτοκίνητα ή κτίρια πιθανόν να τα διαλύσετε. Το destructive environment κάνει την εμπειρία πολύ πιο ικανοποιητική. Η εκρήξεις που συμβαίνουν δεξιά και αριστερά είναι σκέτο θέαμα. Τα οπτικά εφέ από τις εκρήξεις δεν επηρεάζουν καθόλου το gameplay παρά προσθέτουν στην όλη εμπειρία. Επίσης την ώρα της μάχης θα δείτε οπτικές λεπτομέρειες όπως τα όπλα να είναι υπερθερμασμένα από την πολλή χρήση, σπίθες να βγαίνουν από το AC σας όταν είστε σε χαμηλή ζωή κ.α.
Από την άλλη, την επιμέλεια του ηχητικού τομέα του παιχνιδιού ανέλαβε ο Kota Hoshino. O Kota Hoshino είναι μέλος του ηχητικού τμήματος της εταιρείας από το 1998 και έχει γράψει διάφορα κομμάτια για διάφορα παιχνίδια συμπεριλαμβανόμενα τα dark souls, Sekiro και Elden ring. Είναι βετεράνος στα Armored core καθώς ήτανε υπεύθυνος από το 1999 Armored core: Master Arena. Πέρα από τον κύριο ήχο, τα ηχητικά εφέ και το voice acting είναι on point. Κάθε όπλο έχει τον δικό του ξεχωριστό ήχο και αν είναι όπλο ικανότητας Charged μπορείτε να πείτε την διαφορά. Επιπρόσθετα, τα updates αλλά και τα projectile warnings την ώρα της μάχης θα σας βοηθήσουν να πάρετε αποφάσεις που θα σας γλιτώσουν από το game over (πχ. Χρειάζεστε ζωή, θα σας τελειώσουν οι σφαίρες από κάποιο από τα τέσσερα όπλα σας, incoming damage κ.α). Το μόνο αρνητικό στον ηχητικό τομέα είναι πως μερικά ωραία κομμάτια δεν θα φτάσουν στην κορύφωσή τους γιατί η μάχη θα τελειώσει πολύ πιο γρήγορα από το αναμενόμενο, έχοντας σαν αποτέλεσμα την προσπέραση του τραγουδιού.
Τέλος όλη η εμπειρία γίνεται πολύ πιο καλή με το PlayStation 5 και το controller. Το haptic feedback του Dualsense κάνει κάθε επίθεση σας ξεχωριστή και κάθε χτύπημα που θα λάβετε θα νιώθει όλο και πιο vital. Μπορείτε να νιώσετε την διαφορά όταν πυροβολείτε πύραυλο, όταν χρησιμοποιείτε mini-guns και όταν χρησιμοποιείτε την λεπίδα σας. Επίσης το ίδιο ισχύει όταν περπατάτε με το AC ή όταν πετάτε με την χρήση των boosters. Στη συνέχεια μπορείτε να νιώσετε το είδος του AC σας. Αν έχετε το Standard, αν έχετε το ιπτάμενο μοντέλο ή αν έχετε Tank. Τέλος, τα χτυπήματα που δέχεστε έχουν διαφορετικές δονήσεις με βάση το όπλο του αντίπαλου (αν είναι αυτόματο όπλο, Shotgun, snipper, sword chainsaw κ.α)
Τεράστιες μάχες με Mechas σε ένα ξένο πλανήτη που θα σας αφήσουν ευχαριστημένους
Εν κατακλείδι, το Armored core VI προσφέρει μια φανταστική εμπειρία. Το σενάριο του παιχνιδιού είναι υπέροχο και σας επιτρέπει την επιλογή να πάρετε αποφάσεις που θα σας οδηγήσουν σε διαφορετικά φινάλε ή σε εναλλακτικά σενάρια που θα σας φέρουν σε διαφορετικές αποστολές. Το gameplay σας προσφέρει διαφορετικά customizations που θα σας προσφέρουν διαφορετικές εμπειρίες σε κάθε αποστολή. Μερικές φορές αν κάνετε αλλαγές θα βρείτε αποστολές πιο εύκολες ή πιο δύσκολες. Τα οπτικά εφέ, ο ρεαλισμός και το destructive environment μαζί με τις μελωδίες που τα συνοδεύουν και το haptic feedback του controller κάνουν την εμπειρία πολύ πιο ευχάριστη. Το side content του παιχνιδιού και η εμπειρία PvP θα σας κρατήσουν απασχολημένους για αρκετή ώρα.
Από την άλλη το παιχνίδι έχει μερικά μικρο-θεματάκια. Αρχικά, δεν έχει αρκετά cutscenes κάτι που η εταιρεία FromSoftware είναι γνωστή. Το σενάριο σας δίνεται στη μορφή διαλόγου που σας εξηγεί την αποστολή είτε στην αρχή της, είτε κατά την διάρκειά της. Υπάρχουν cutscenes τα οποία εμφανίζονται εκεί που πρέπει, τα οποία είναι αρίστης ποιότητας, και γι’ αυτό ακριβώς θα θέλαμε περισσότερα. Επιπρόσθετα, στην αρχή του παιχνιδιού, οι δημιουργοί σας ρίχνουν πολλές πληροφορίες για το gameplay οι οποίες μπορεί να σας τρομάξουν, όμως αφού παίξετε για λίγη ώρα όλα αυτά που σας είπαν θα σας έρχονται φυσικά. Τέλος, το παιχνίδι είναι δύσκολο όμως με ένα συγκεκριμένο build μπορείτε να περάσετε το παιχνίδι με ευκολία. Φυσικά η επιλογή να το χρησιμοποιήσετε είναι δικιά σας. Μπορείτε να ξεκινήσετε με ένα απλό build, να φτάσετε στο boss και άμα δυσκολευτείτε να αλλάξετε στο “broken build” και να νικήσετε εντός δευτερολέπτων.
Θετικά:
- Ευχάριστο gameplay
- Ικανοποιητικό περιεχόμενο
- Υπέροχο Character(mech) creation
- Όμορφα cutscenes
- Εξαιρετικά Boss fights
- Ευχάριστη/δίκαιη δυσκολία
- Haptic feedback(PlayStation controller)
Αρνητικά:
- Ελάχιστα cutscenes
- Σας πλημμυρίζει με υπερβολικά στοιχεία gameplay στις αρχές του παιχνιδιού
Βαθμολογία
Γραφικά: 8.5
Ήχος: 8
Gameplay: 9
Σενάριο: 8.5
Αντοχή: 8
Γενικό: 8.4
Η απόλυτη εμπειρία "Mecha" παιχνιδιών μέχρι τώρα!
Νικόλας Χρυσοστόμου
NEWS VIEW ALL
Μod του Armored Core 6 με τον CJ από το GTA: San Andreas
Νέο mod του Armored Core 6: Fires of Rubicon φέρνει την Carl CJ Jonson από το Grand Theft Auto: San Andreas. Το mod ονομάζεται Armored Carl και ουσιαστικά αντικαθιστά τα AC με το σώμα του CJ. Πιο συ...Posted (30 Aug 2023)
UK Game Charts Top 10: 21-27/08/23 – Armored Core 6
Την εβδομάδα που πέρασε το Armored Core 6: Fires of Rubicon της FromSoftware κυκλοφόρησε και έφτασε στην πρώτη θέση της δεκάδας. Το Mario Kart 8 Deluxe έπεσε στην δεύτερη θέση, ενώ είχαμε και την επισ...Posted (30 Aug 2023)
Armored Core 6: Οι απαιτήσεις στα PC
Το Armored Core 6 έχει απαιτητικές απαιτήσεις στα PC, αν θέλετε να το τρέξετε στις μέγιστες δυνατές ρυθμίσεις. Ακόμα και οι ελάχιστες απαιτήσεις πάντως σας ζητούν 12GB RAM. Αναλυτικά οι ελάχιστες απ...Posted (14 Aug 2023)
Armored Core VI: Fires of Rubicon gameplay video
[Αρχικη δημοσίεση: 25/7/23] Η FromSoftware δημοσίευσε ένα εκτενές gameplay video για το Armored Core VI: Fires of Rubicon. Το βίντεο όπως θα δείτε κάνει επίδειξη του συστήματος μάχης. Θα αντιμετωπίζε...Posted (25 Jul 2023)