• Reviews
  • Crisis Core Final Fantasy VII Reunion

Crisis Core Final Fantasy VII Reunion

Hot
H ιστορία του Zack που "άνοιξε" τον δρόμο για το Final fantasy VII.

H ιστορία του Zack που "άνοιξε" τον δρόμο για το Final fantasy VII.

H ιστορία του Zack που "άνοιξε" τον δρόμο για το Final fantasy VII.

Το 1997 ένα παιχνίδι στιγμάτισε τον κόσμο του gaming αφού η δημιουργία και η ανάπτυξη του άφησε την επιρροή του στον χώρο και επηρέασε και ενέπνευσε τους μετέπειτα νέους developers όταν δημιουργούν νέα παιχνίδια. Φυσικά αναφερόμαστε στο ένα και μοναδικό Final Fantasy Vii που πρωτοκυκλοφόρησε στο PS1 από την Square Enix που εκείνη την εποχή ονομαζόταν Square Soft. Το έργο αυτό σημείωσε μεγάλη επιτυχία λόγο της καταπληκτικής του ιστορίας, το μοναδικό του gameplay, την υπέροχη του μουσική και τα πρωτοποριακά για την εποχή του γραφικά. Η σειρά αυτή θεωρείται η κότα με τα χρυσά αυγά για την εταιρεία κυρίως από τα νούμερα πωλήσεων αλλά και την τεράστια και παγκόσμια ανταπόκριση από το κοινό.

Μετά την πρώτη και τεράστια επιτυχία, η εταιρεία δημιούργησε την διάσημη “Final Fantasy Vii Compilation”, μια συλλογή της οποίας το περιεχόμενο θα εξερευνούσε τους ήρωες της σειράς. Στην συνέχεια η εταιρεία προχώρησε την ανάπτυξη μέσω ταινιών, βιβλίων, παιχνιδιών του κινητού και τέλος, με δύο νέα παιχνίδια σε δυο διαφορετικές κονσόλες. Ένα από αυτά ήταν το “Dirge of Cerberus” (Sequel του Final Fantasy Vii) και το παιχνίδι του PSP Crisis Core Final Fantasy Vii (2007) το οποίο κυκλοφόρησε στην 10τη επέτειο του παιχνιδιού και επικεντρώθηκε στην ιστορία πριν τα γεγονότα του Final Fantasy Vii (1997) με ένα νέο πρωταγωνιστή ο οποίος το 1997 υπήρχε σαν χαρακτήρας. Ο νέος πρωταγωνιστής ήταν στην οθόνη λιγότερο από πέντε λεπτά αλλά παίζει μεγάλο ρόλο στην ιστορία. Το spin off αυτό θεωρείται ένα από τα καλύτερα PSP παιχνίδια. Χρόνια τώρα οι fans ζητούσαν για remaster, όμως πάντα είχαν αρνητικό αποτέλεσμα. Αρχές του 2022 η SONY ανακοίνωσε το νέο PS plus πακέτο το οποίο θα περιλάμβανε παιχνίδια από όλες τις περασμένες γενιές κονσόλας. Στον τομέα των PSP το Crisis core δεν ήταν διαθέσιμο, γεγονός που δεν αποδεχόταν ένας μεγάλος αριθμός fan. Τον Ιούνη του 2022, η Square Enix γιόρτασε την 25τη επέτειο του παιχνιδιού με ένα διαδικτυακό event στο οποίο ανακοίνωσε διάφορα έργα για την σειρά συμπεριλαμβανόμενο το Crisis core Reunion.

crisis core final fantasy vii reunion 1

“Το όνειρό μου; Να γίνω ήρωας”
Αυτό είναι το όνειρο που μοιράζεστε με τον κεντρικό ήρωα της ιστορίας, τον Zack Fair, ένα νεαρό 2nd Class Soldier που δουλεύει για την Shinra Corporation. Η ιστορία αυτή χρονικά είναι εφτά χρόνια πριν την ιστορία του Final fantasy Vii και σας επιτρέπει να έχετε μια καλύτερη ιδέα των γεγονότων που πήραν μέρος πριν την περιπέτεια του Cloud και της παρέας του. Κατά την πορεία του στην Shinra ο Zack προσπαθεί να αποδείξει σε όλους και κυρίως στον μέντορά του Angeal, πως αξίζει να πάρει προαγωγή σε Soldier 1st class το οποίο θα τον φέρει κοντά στο όνειρό του.

Κατά την διάρκεια της δουλειάς του στην Shinra, μαθαίνει πως ένας άλλος Soldier 1st class, o Genesis Rapsodos, αγνοείται και πρέπει να τον βρουν. Κατά την διάρκεια της αποστολής αυτής, ο Angeal φεύγει και αυτός από την εταιρεία γεγονός που τον ονομάζει προδότη. Ο κόσμος του Zack σιγά σιγά γκρεμίζεται μπροστά του καθώς δεν ξέρει πλέον τι δρόμο πρέπει να ακολουθήσει και τι είναι σωστό ή λάθος καθώς διάφορα μυστικά αποκαλύπτονται από παντού. Βασισμένο στο γεγονός πως είναι prequel του γνωστού RPG, διάφοροι χαρακτήρες εμφανίζονται στην ιστορία και μοιράζονται χρόνο με τον Zack όπως ο Cloud, η Aerith, ο Sephiroth, η ομάδα των Turks κ.α.

Από τα pixels του PSP στα νέα γραφικά HD της νέας εποχής.

To remaster της Square Enix κρατάει τον πυρήνα του παιχνιδιού παρόμοιο με το gameplay του PSP, όμως έχουν γίνει διάφορες προφανές αλλαγές με σκοπό να έχουν το παιχνίδι στα standard παιχνιδιών του 2022. Σύμφωνα με τον game Producer Yoshinori Kitase, οι fans έχουν ψηλές προσδοκίες λόγο της ποιότητας του Final Fantasy Vii Remake(2020/2021) και γι’αυτό το γεγονός ένα απλό port του PSP στις κονσόλες δεν θα ήταν αρκετό. Με αυτή την ιδέα στο μυαλό τους, οι developers προσπάθησαν να δημιουργήσουν μια νέα εμπειρία που συνδυάζει κομμάτια του PSP και του Remake.

Κατά την διάρκεια του παιχνιδιού ελέγχετε τον Zack και μπορείτε να εξερευνήσετε διάφορες μικρές περιοχές με βάση το πόσο πολύ έχετε προχωρήσει με την ιστορία. Στις “ήσυχες” περιοχές μπορείτε να μιλήσετε με διάφορους NPCs. Μερικοί θα μοιραστούν μαζί σας διάφορες ιστορίες για το lore του παιχνιδιού, άλλοι θα σας δώσουν αποστολές, mini-games και side missions τις οποίες ή θα μπορείτε να τις κάνετε μέσο του “mission select” οποιαδήποτε στιγμή ή μόνο κατά την παραμονή σας στην περιοχή εκείνη. Τέλος άλλοι NPCs θα σας κάνουν επίσημα μέλη στα fan club τους στα οποία θαυμάζουν διάφορους ήρωες του παιχνιδιού.

Μια τραγική ειρωνεία όπου δεν μπορείτε να αλλάξετε την μοίρα.

Έξω από τις περιοχές “safe zone” μπορείτε πάλι να εξερευνήσετε και να μιλήσετε με NPCs με τις μόνες διαφορές πως κακοί θα εμφανίζονται όσο περιφέρεστε ελεύθερα και υπάρχουν διάφορα κουτιά τα οποία μπορείτε να ανοίξετε και να πάρετε το περιεχόμενό τους. Οι κακοί δεν φαίνονται στην οθόνη σας όταν εξερευνάτε και έτσι δεν μπορείτε να γνωρίζετε, αν υπάρχουν στον προορισμό σας ή όχι. Καθώς περπατάτε, ο Zack θα σταματήσει, θα τραβήξει το σπαθί του και οι κακοί θα εμφανίζονται από παντού. Τότε θα ακούσετε την γνωστή ατάκα του παιχνιδιού “Activating combat mode” η οποία ανακοινώνει την έναρξη της μάχης.

 crisis core final fantasy vii reunion 2

Κατά τη διάρκεια της μάχης, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον Zack για να πολεμήσετε με ένα σύστημα που σας επιτρέπει real-time combat το οποίο συνδυάζει στοιχεία του παραδοσιακού Crisis core με στοιχεία του Remake. Στο PSP το κουμπί επίθεσης κλείδωνε τον Zack στο animation επίθεσης ενώ στο remaster μπορείτε να σταματήσετε την επίθεσή σας οποιαδήποτε στιγμή. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το σπαθί σας για physical attacks ή για να αμυνθείτε σε διάφορες επιθέσεις. Κάθε επίθεση φυσικής επαφής που αμύνεστε με το σπαθί σας, σας τραυματίζει ελαφρώς και αν είναι μαγική επίθεση με status effects(π.χ. poison) θα σας επηρεάσει. Η καλύτερη λύση είναι το dodge roll το οποίο σας δίνει “frames of invincibility”. Στη συνέχεια με την χρήση των materias μπορείτε να χρησιμοποιήσετε δυνατές επιθέσεις μαγιάς με κόστος MP και δυνατές επιθέσεις ξίφους με κόστος ΑP. Τέλος, με την χρήση του DMW μπορείτε να ενεργοποιήσετε δυνατές επιθέσεις που δεν επιτρέπουν στους αντίπαλους να τις αμυνθούν (Limit breaks/Summons).

Επιστροφή γνωστών μηχανισμών και πολλών Materias.
Το DMW (Digital Mind Wave) αντιπροσωπεύει τις σκέψεις του Zack και είναι ο μόνος μηχανισμός που επιτρέπει τυχαία στοιχεία (Buffs, Level ups) την ώρα της μάχης. Κατά την έναρξη της μάχης πάνω δεξιά στην οθόνη υπάρχουν τρεις ρόμβοι με πρόσωπα/τέρατα που έχετε συναντήσει/νικήσει. Οι ρόμβοι αυτοί λειτουργούν σαν slot machines που γυρίζουν από μόνες τους. Όταν το πρόσωπο ενός χαρακτήρα εμφανιστεί και στους τρεις ρόμβους σας επιτρέπει να ενεργοποιήσετε τεχνικές “Limit Break” και τεχνικές “Summons”. Αυτές οι δύο κατηγορίες σας επιτρέπουν να ενεργοποιήσετε cinematic attacks που δεν επιτρέπουν στους αντίπαλους να αμυνθούν, κάνουν μεγάλη ζημιά και προκαλούν AoE (Area of Effect) attacks που χτυπούν πολλούς στόχους ταυτόχρονα. Εκτός από τις εικόνες των ηρώων, υπάρχουν τρεις αριθμοί οι οποίοι επηρεάζουν την μάχη. Όταν συγκεκριμένοι συνδυασμοί ενεργοποιηθούν δίνουν στον Zack buffs όπως No MP/AP cost, Critical chance increase, invincibility κ.α. Στο PSP το DMW πάγωνε το παιχνίδι συχνά για να δείξει το αποτέλεσμα που “χαλούσε” τη ροή της μάχη, με την έκδοση του remaster το θέμα αυτό επιλύθηκε. Αν το DMW είχε θετικό αντίκτυπο θα δείξει το αποτέλεσμα στο κέντρο της οθόνης και αν ο παίκτης “κέρδισε” “Limit Break” ή “Summons”, η επίθεση αποθηκεύεται προσωρινά δίνοντας στον παίκτη τον έλεγχο πότε να το χρησιμοποιήσει. Limit Break και Summons αποθηκεύονται ξεχωριστά καθώς ο τρόπος ενεργοποίησής τους διαφέρει. Τεχνική που δεν χρησιμοποιήθηκε θα αντικατασταθεί όταν το DMW έχει άλλο θετικό αποτέλεσμα.

crisis core final fantasy vii reunion 3

 Το παιχνίδι έχει ένα μεγάλο αριθμό materias τα οποία σας επιτρέπουν να πειραματιστείτε και να βρείτε ένα play style που θα σας ταιριάζει. Τα materias χωρίζονται σε διάφορες κατηγορίες, όπως support (Heal, barrier), magic attack (fire, thunder), physical attack (assault twister, high jump), passive buffs (Atk Up, MP Up) και DMW support (Octaslash, Healing wave). Ο Zack μπορεί να έχει ταυτόχρονα έξι materias που μπορούν να ενεργοποιηθούν την ώρα της μάχης συνδυάζοντας δύο κουμπιά όπως και στο Remake. Τα πιο πολλά materias χρειάζονται MP και AP για να ενεργοποιηθούν. Στη συνέχεια, με τη χρήση του DMW τα materias μπορούν να γίνουν level up που θα σας δώσουν bonus stats και θα κάνουν πιο πολλή ζημιά. Τέλος, έχετε την ευκαιρία να δημιουργήσετε δικά σας materias μέσω του “Materia Fusion” συνδυάζοντας δύο materias και rare stones για ένα πιο δυνατό.

Νέα gameplay elements σας περιμένουν να τα ανακαλύψετε.
Δύο ολοκαίνουργοι μηχανισμοί του “Reunion” είναι το “Buster sword stance” και η ευκαιρία να σταματήσετε τους εχθρούς όταν ετοιμάζονται να σας επιτεθούν με την ultimate επίθεσή τους. Όταν οι εχθροί ετοιμάζουν την δυνατότερη τους επίθεση (που δεν μπορείτε να αμυνθείτε) θα εμφανιστεί μια μπάρα 100%. Έχετε στη διάθεσή σας ένα μικρό χρονικό περιθώριο να χτυπήσετε τον εχθρό για να μειώσετε την ζημία της επίθεσης αυτής. Στην περίπτωση που η ζημιά μειώθηκε στο 0% η επίθεση αυτή δεν θα πραγματοποιηθεί. Η πρόσθεση αυτού του μηχανισμού επιτρέπει την έξυπνη χρήση τεχνικών και σας δίνει την ευκαιρία να σταματήσετε ή να αποτρέψετε κάτι που θα μπορούσε να ήταν “one shot kill” ειδικά στο επίπεδο δυσκολίας hard.

Από την άλλη το “Buster sword stance” γίνεται διαθέσιμο όταν ο Zack πάρει στην κατοχή του το Buster sword. Το σπαθί αυτό έχει καλύτερη άμυνα και επιτρέπει την αλλαγή battle stance η οποία όπως και στο Remake αλλάζει ελαφρώς το τρόπο που πολεμάτε. Με τον συνδυασμό δύο κουμπιών αλλάζετε στη στάση αυτή όπου μπορείτε να δεχτείτε χτυπήματα πριν δημιουργήσετε μια δυνατή επίθεση η οποία αν εξοντώσει τον εχθρό, σας ανταμείβει με MP και AP. Τέλος το σπαθί αυτό έχει ένα level Proficiency” το οποίο αναβαίνει όσο χρησιμοποιείτε το battle stance αυτό. Το proficiency αυτό σας ανταμείβει με διάφορα passive buffs όπως “barrier breaker” και “exceed maximum damage” που σας επιτρέπουν να χτυπάτε εχθρούς με ασπίδα και να ξεπεράσετε τον μέγιστο αριθμό ζημιάς.

 crisis core final fantasy vii reunion 4

Εικόνες και ήχοι που “γέρασαν” σαν ένα παλιό καλό κρασί.
Μια μεγάλη κριτική που είχε το παιχνίδι όταν πρωτοκυκλοφόρησε το 2007 ήταν το πόσο ωραίο έδειχνε για την εποχή του και για την κονσόλα στην οποία κυκλοφόρησε. Το νέο remaster της Square Enix φαίνεται πιο ωραίο από ποτέ. Μπορεί να μην είναι στην ίδια ποιότητα με το “Remake” (2020) για διάφορους λόγους όπως το γεγονός πως το παιχνίδι είναι διαθέσιμο και στο Nintendo Switch. Παρ’όλα αυτά, τα γραφικά αλλά και τα μοντέλα της σειράς ενώ είναι υψηλής ποιότητας επιτρέπουν στο παιχνίδι να τρέχει σε 60fps στις νέες κονσόλες (PlayStation, XBox, PC) με 4k ποιότητα, ενώ οι κονσόλες προηγούμενης γενιάς τρέχουν σε 30fps. Το παιχνίδι παρουσιάζει την πλοκή συνδυάζοντας σκηνές με τα μοντέλα εντός παιχνιδιού αλλά και με σκηνές CGI. Οι σκηνές CGI το 2007 ήταν πολύ εντυπωσιακές όμως στο 2022 οι ίδιες αυτές σκηνές ενώ είναι σπουδαίες δείχνουν πως είναι παλιές με ελάχιστες αλλαγές. Αυτό φαίνεται και από το γεγονός πως όλες οι σκηνές CGI για τα Summons έχουν γίνει remastered και είναι κοντά στην ποιότητα του “FF Vii Remake”. Αυτό αφήνει το μυαλό να προβληματίζεται για το πως θα μπορούσε να έδειχνε όλο το παιχνίδι, αν όλες οι σκηνές είχαν την ίδια μεταχείριση.

Πέρα από τις φανερές διαφορές στον οπτικό τομέα, η Square Enix έχει δημιουργήσει αλλαγές και στον ηχητικό. Πρώτη έντονη διαφορά έρχεται από το γεγονός πως ολόκληρο το cast έχει αλλάξει και οι ηθοποιοί του “Final Fantasy Vii Remake (2020)” επιστρέφουν στους ρόλους τους. Για τους νέους χαρακτήρες νέα ταλέντα μπήκαν στην ομάδα του Final Fantasy Vii. O Caleb Pierce που υποδύεται τον κύριο χαρακτήρα Zack Fair είχε μεγάλα παπούτσια να φορέσει καθώς το 2008 ο Rick Gomez είχε μια αξιοθαύμαστη ερμηνεία γεγονός που οδήγησε πολλούς fan στο σημείο να κάνουν συγκρίσεις διάφορα κομμάτια από τα παιχνίδια. Νέα κομμάτια διαλόγου αντικατέστησαν όλες τις σκηνές όπου η ιστορία δίνονταν μέσο υπότιτλων και έγιναν διάφορες μικρο-αλλαγές σε ορισμένα σημεία. Τα περισσότερα τραγούδια της σειράς έχουν αναβαθμιστεί από τον αυθεντικό συνθέτη Takeharu Nishimoto με σκοπό να είναι “κοντά” με την νέα τριλογία του “Remake”. Τέλος εικονικά τραγούδια όπως το “Price of Freedom”, “Under the apple tree” και “Why” επιστρέφουν καλύτερα από ποτέ.

Ο απόλυτος first class soldier κάνει όλο του το καθήκον.
Το remaster της Square Enix σας επιτρέπει να περάσετε τον χρόνο σας με διάφορες δραστηριότητες. Μερικές περιοχές έχουν τα δικά τους mini-games και mini-challenges όπως το “waterfall chaser” στην περιοχή Gongaga, το “Training room” στο Shinra building, το “Materia hunt” sector 5 slums κ.α. Αυτά τα παιχνίδια είναι προσβάσιμα κατά την περίοδό σας στη περιοχή εκείνη. Κάθε περιοχή έχει ένα ολόγραμμα ρόμβου που λειτουργεί σαν safe point. Στο safe point μπορείτε να αποθηκεύσετε την πρόοδό σας ή να επιλέξετε την επιλογή “missions”. Το παιχνίδι έχει 300 αποστολές διαθέσιμες οι οποίες ξεκλειδώνονται μέσω τις ιστορίας και μέσω προαιρετικών διαλόγων. Οι αποστολές αυτές έχουν επίπεδο δυσκολίας 1-10 και κατά την ολοκλήρωση τους σας δίνουν διάφορα materia, crafting ingredients, stores, DMW summons κι άλλα πολλά συμπεριλαμβάνοντας ένα secret boss. Οι αποστολές αυτές έχουν την μορφή “boss fight”, “survive waves” και “εντοπίστε τον εχθρό στον χάρτη”. Ο τελικός στόχος της αποστολής είναι ο μόνος κακός που θα φαίνεται στην οθόνη.

 crisis core final fantasy vii reunion 5

Όταν η αναμονή μιας δεκαπενταετίας άξιζε τον κόπο.
Εν κατακλείδι, το “Crisis Core: Final Fantasy vii: Reunion” είναι ακριβώς αυτό που υποσχέθηκε η εταιρεία, μια ανανεωμένη έκδοση του παιχνιδιού του PSP. Από τα υπέροχα γραφικά, στις μαγευτικές μουσικές, στο ευχάριστο gameplay και την σπουδαία πλοκή όλα φαντάζουν ιδανικά. Ο χαρακτήρας του Zack φαίνεται πιο ωραίος από ποτέ και η ιστορία του κέρδισε fans που δεν την γνώριζαν ενώ μαγεύει αυτούς που ξέρουν. Η κυκλοφορία του παιχνιδιού δεν είναι τυχαία καθώς όποιοι γνωρίζουν την ιστορία του FFViiR (2020) ξέρουν πως ο Zack θα έχει κάποιο ρόλο στο πολύ αναμενόμενο “Final Fantasy Vii: Rebirth” και γενικά στην νέα τριλογία που αποτελεί το Final Fantasy Vii Remake project. Το παιχνίδι μπορεί να ολοκληρωθεί εντός 12 ωρών 30 για 100%. Το παιχνίδι όπως και το 2007, κατά την ολοκλήρωσή του δεν έχει “chapter selection” όμως προσφέρει “New Game +”.

Θετικά:
- Ευχάριστο gameplay
- Ικανοποιητικό περιεχόμενο
- Ανανεωμένα γραφικά
- Αναβαθμισμένη έκδοση τραγουδιών
- Βαθύ character development
- Πρόσθεση διάφορων “life quality” αλλαγών

Αρνητικά:
- Μονότονες Side Missions
- Μη αναβαθμισμένα CGI cut-scenes
- Το τυχαίο DMW καθορίζει πώς ο Zack και ποια Materias θα γίνουν level up
- Δεν έχει chapter select

Βαθμολογία
Γραφικά: 8.5
Ήχος: 8.5
Gameplay: 8
Σενάριο: 8.5
Αντοχή: 7
Γενικό: 8.1

Ένα παιχνίδι γεμάτο φτερά, όνειρα και άφθονα συναισθήματα.

Νικόλας Χρυσοστόμου

NEWS   VIEW ALL

No News

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Score  8.1
7.88 User Score
(4  votes)
User Reviews 0
Genre: Action Role-playing game
Developer: Square Enix, Tose
Publisher: Square Enix
Διάθεση: AstronGameClub.gr (210-2403078)
Players: 1
Requirements: Λειτουργικό σύστημα: Ram 8GB, Windows 10 ,Επεξεργαστής: Intel Core i3-3210, Κάρτα γραφικών: NVIDIA GeForce GTX 750 Ti, Χώρος στο σκληρό δίσκο 30 GB
Official Website: Κλικ εδώ
Release Date: 2022-12-13
Χρήστες που το θέλουν
Κανένας
Χρήστες που το έχουν (VIEW ALL)
thumb
Χρήστες που το είχαν
Κανένας
Χρήστες που το έχουν στα αγαπημένα
Κανένας
RELATED GAMES
No Games found.
VIDEOS
No Videos found.

Top reviews (τρέχον έτος)

Top Reviews (by user score)

Latest User Reviews

1.
User levels   (10.0)
2.
User levels   (10.0)
3.
User levels   (10.0)
4.
User levels   (10.0)
5.
User levels   (10.0)
6.
User levels   (9.5)
7.
User levels   (3.0)
8.
User levels   (9.5)
10.
User levels   (10.0)