- Reviews
- Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin
Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin
HotΛύστε το μυστήριο των Rathalos και γίνετε ο καλύτερος Rider!
Λύστε το μυστήριο των Rathalos και γίνετε ο καλύτερος Rider!
Το 2016 η Capcom είχε κυκλοφορήσει το πρώτο Monster Hunter Stories, το οποίο ήταν ένα spin-off της σειράς Monster Hunter για το 3DS. Αυτό που κάνει το Monster Hunter Stories να ξεχωρίζει από την κύρια σειρά Monster Hunter είναι το γεγονός ότι πρακτικά δεν παίζετε ως Hunter αλλά ως Rider. Εκτός από την διαφορετική αυτή οπτική, στην spin-off σειρά Monster Hunter Stories μπορείτε να βρίσκετε και να εκκολάπτετε αυγά τεράτων, να τα κάνετε “φίλους” σας, όπως στα Pokémon και να πολεμάτε μαζί τους. Ο ανοιχτός κόσμος που προσέφερε το Monster Hunter Stories και οι χαρακτήρες του είχαν τεράστια απήχηση, με αποτέλεσμα τέσσερα χρόνια αργότερα να ανακοινωθεί το sequel του.
Το Monster Hunter Stories 2 λοιπόν, παρά το γεγονός ότι είναι το αμέσως επόμενο game της σειράς, δεν έχει σχεδόν καμία σύνδεση, όσον αφορά την ιστορία, με το πρώτο. Όμως τα βασικά στοιχεία που κάνουν το Monster Hunter Stories αυτό που είναι έχουν παραμείνει και σε αρκετούς τομείς έχουν βελτιωθεί κιόλας. Για να δούμε αν το Monster Hunter Stories 2 αξίζει τον χρόνο σας.
Που πήγαν όλα τα Rathalos;
Η περιπέτειά σας στο Monster Hunter Stories 2 ξεκινάει στο νησί των Riders Mahana. Ξαφνικά ο προστάτης του νησιού, Guardian Ratha, εξαφανίζεται και αφήνει πίσω του ένα αυγό Rathalos. Ο προστάτης του νησιού ήταν το monstie του παππού σας, Red, ο οποίος ήταν ένα θρυλικός Rider. Προσπαθώντας να μοιάσετε σε αυτόν, ξεκινάτε και εσείς την περιπέτειά σας για να γίνετε Rider, με πρώτη στάση το σημείο το οποίο φύλαγε ο Guardian Ratha. Στόχος σας είναι να μάθετε περισσότερα για την ξαφνική εξαφάνιση του Guardian Ratha, καθώς και όλων των Rathalos του κόσμου.
Ακόμα, θα παρατηρήσετε ότι σε διάφορες περιοχές αρχίζουν να εμφανίζονται τεράστια pits με ένα έντονο κόκκινο φως που κάνει τα τέρατα να τρελαίνονται και να δημιουργούν προβλήματα. Ως Rider θα προσπαθείτε να καταλάβετε αυτά τα τέρατα και να βρείτε τι δημιουργεί όλα αυτά τα προβλήματα και ποιος είναι ο λόγος που εμφανίστηκαν αυτά τα τεράστια pits. Καθώς θα προσπαθείτε να βρείτε απαντήσεις για ότι συμβαίνει θα ταξιδέψετε σε όλο τον κόσμο και θα συναντήσετε νέους και παλιούς χαρακτήρες που θα σας βοηθήσουν στον αγώνα σας προς την αλήθεια.
Turn based ηδονή
Αυτό που κάνει το Monster Hunter Stories να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα Monster Hunter games είναι κυρίως η λογική του ότι δεν είστε Hunter, αλλά Rider. Επομένως δεν κυνηγάτε τέρατα, αλλά προσπαθείτε να τα ημερεύσετε και να λύσετε ότι προβλήματα παρουσιάζουν. Έτσι, σημαντικό μέρος του Monster Hunter Stories 2 θα το περνάτε πολεμώντας και εξερευνώντας διάφορες περιοχές με σκοπό να “πιάσετε” monsties που πιστεύετε ότι θα σας βοηθήσουν στην περιπέτειά σας. Για να το κάνετε αυτό θα πρέπει να μπαίνετε στα διάφορα monster dens που θα βρίσκετε καθώς εξερευνάτε τις διάφορες περιοχές και να πηγαίνετε στις φωλιές των τεράτων και να παίρνετε αυγά. Τα monster dens χωρίζονται σε διάφορες κατηγορίες ανάλογα με την σπανιότητα των αυγών που περιέχουν ή με την δυσκολία τους. Αυτό μπορείτε να το καταλάβετε είτε από το χρώμα των dens, είτε από το πως συμβολίζεται στο minimap σας.
Επίσης, καθώς θα εξερευνάτε τον τεράστιο κόσμο του Monster Hunter Stories 2, θα μπορείτε να καβαλάτε τα monsties σας ώστε να κινείστε πιο γρήγορα, καθώς και θα μπορείτε να αξιοποιείτε τις ξεχωριστές ιδιότητες του κάθε monstie σας. Για παράδειγμα, μερικά monsties σας επιτρέπουν να σπάτε πέτρες και να βρίσκετε θησαυρούς, άλλα να βγάζουν κραυγές και να τρομάζουν τα αδύναμα τέρατα, άλλα σας επιτρέπουν να κολυμπάτε, άλλα να πετάτε κ.ο.κ. Κάθε monstie έχει την δική του ξεχωριστή ιδιότητα ανάλογα με το είδος του και μπορείτε να τα αξιοποιήσετε όπως εσείς θέλετε. Ακόμα, τα monsties έχουν ξεχωριστά genes το καθένα που καθορίζουν είτε τις κινήσεις τους, είτε τι passives θα έχουν. Μπορείτε ωστόσο να μεταφέρετε ένα gene από ένα monstie σε ένα άλλο, όμως το monstie που θα δώσει το gene θα εξαφανιστεί. Έτσι μπορείτε να δημιουργήσετε διάφορους συνδυασμούς και να ενισχύσετε τα monsties που θα έχετε στο party σας. Γενικά θα μπορείτε να έχετε μαζί σας μέχρι έξι monsties και όλες τις επεξεργασίες στα monsties σας, καθώς και το hatching των αυγών, θα μπορείτε να τα κάνετε στα stables που βρίσκονται σε κάθε πόλη.
Ακόμα στις πόλεις θα μπορείτε να κάνετε craft όπλα και armor, να αγοράσετε items, να δεχθείτε sidequest και trials, να κερδίσετε προσωρινά buffs κάνοντας προσευχές στα prayer pots, καθώς και να κάνετε fast travel μέσω των catavans. Τα sidequests μπορείτε να δείτε στα quest boards και είναι πραγματικά πάρα πολλά. Σε συνδυασμό με τα trials, που είναι objective-oriented μάχες σε στυλ Κολοσσαίου, καθώς και τα co-op quests και expeditions, μπορείτε πολύ εύκολα να αφιερώσετε τεράστιο χρόνο σε αυτά χωρίς καν να το καταλάβετε.
Συλλέγουμε monsties και λύνουμε το μεγάλο μυστήριο
Από την άλλη αν θέλετε μόνο να παίξετε τα main quests μπορείτε να το κάνετε, αφού τα parts που θα χρειαστείτε για να κάνετε craft καλύτερα όπλα τα αποκτάτε όταν νικάτε διάφορα bosses που είναι μέρος της ιστορίας. Έτσι δεν χρειάζεται να αφιερώσετε άπειρο χρόνο για farming ώστε να έχετε κάποιο πλεονέκτημα. Σε γενικές γραμμές το difficulty curve δεν είναι ούτε γελοίο, ούτε θέλει ατελείωτο grind. Συμβαδίζει σχεδόν άψογα με την ροή της ιστορίας και χάρη στα mechanics του combat, αν είστε και λίγο τυχεροί, δεν θα χρειαστεί να κάνετε grind ούτε για το τελικό boss που είναι πάααρα πολύ δύσκολο.
Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά τα mechanics που έχει το Monster Hunter Stories 2, έρχεται και το combat να προσθέσει άλλα τόσα στην λίστα. Οι μάχες είναι turn based και ακολουθούν την λογική του κλασικού παιχνιδιού “πέτρα-ψαλίδι-χαρτί”, όπως ήταν και στο αρχικό Monster Hunter Stories. Αυτό σημαίνει ότι οι κινήσεις χωρίζονται σε τρείς μεγάλες κατηγορίες, τις power attacks, speed attacks και technique attacks. Κάθε monstie ανήκει σε μια από αυτές τις τρείς κατηγορίες και είτε είναι δικό σας, είτε εχθρικό, κυρίως θα επιτίθεται με την κατηγορία στην οποία ανήκει. Για παράδειγμα, αν έχετε ένα Speed monstie, τότε το 90% των επιθέσεών του θα είναι speed attacks. Φυσικά, ότι τέρατα θα αντιμετωπίζετε για πρώτη φορά θα πρέπει να παρατηρείτε σε ποια κατηγορία ανήκουν ώστε να χρησιμοποιείτε τις αντίστοιχες επιθέσεις. Το power νικάει το technique, το speed το power και το technique το speed. Αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο όταν γίνονται head-to-head επιθέσεις. Αυτό σημαίνει ότι το εχθρικό τέρας κάνει απευθείας επίθεση σε εσάς και όχι σε κάποιον άλλο σύμμαχό σας. Η απευθείας επίθεση που ετοιμάζει το εχθρικό τέρας θα φαίνεται με μια φωτεινή γραμμή που θα σας συνδέει με τον αντίπαλο, όμως φυσικά δεν θα βλέπετε τι κατηγορία κίνησης ετοιμάζει.
Όταν λοιπόν κάνετε head-to-head σύγκρουση, νικητής είναι αυτός ο οποίος έχει την κατηγορία επίθεση που νικάει του αντιπάλου. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να προσπαθείτε να διαβάζετε τις κινήσεις του αντιπάλου και να διαλέγετε την σωστή επίθεση, διότι αν κερδίζετε τις head-to-head συγκρούσεις, όχι μόνο δεν δέχεστε damage, αλλά γεμίζετε και το kinship gauge. Από την άλλη αν έρθετε ισοπαλία τρώτε αμφότεροι damage, ενώ αν χάσετε την σύγκρουση τρώτε μόνο εσείς damage. Ακόμα, όταν κάνετε επίθεση σε ένα εχθρικό τέρας και ένας σύμμαχός σας κάνει επίθεση στο ίδιο τέρας και τον ίδιο τύπο επίθεσης με εσάς, τότε κάνετε ένα double attack, κάτι που γεμίζει αρκετά το kinship gauge και κάνει αρκετό damage στον εχθρό.
Όσον αφορά το kinship gauge, πρακτικά είναι σαν να φορτώνετε μια “ulti” με το monstie σας. Κάθε monstie έχει ξεχωριστό kinship skill και είναι μια κίνηση που κάνει τεράστιο damage. Όταν γεμίσει το kinship gauge, τότε μπορείτε να καβαλήσετε το monstie σας και να αναπληρώσετε όλη σας την ζωή και λίγη από την δική του. Όταν κάνετε το kinship skill και την ίδια στιγμή κάνει και ο σύμμαχός σας, τότε γίνεται μια διπλή επίθεση με kinship που κάνει πάρα πολύ damage στον αντίπαλο. Εκτός λοιπόν από τις κατηγορίες των επιθέσεων, ρόλο παίζουν και τα διάφορα elements των monsties. Άλλα έχουν αδυναμία για παράδειγμα στο νερό και άλλα στον κεραυνό. Παρόμοια λειτουργεί και το armor σας. Επομένως, εκτός από την κατηγορία των εχθρικών τεράτων, θα πρέπει να βλέπετε και τι element έχει. Γιατί για παράδειγμα αν είναι τύπου ηλεκτρισμού και εσείς επιτεθείτε με όπλο που έχει ηλεκτρισμό, τότε το damage που θα κάνετε θα είναι ελάχιστο (σε παρόμοια λογική με τα Pokémon).
Όμως τα mechanics δεν σταματούν εδώ, γιατί εκτός των παραπάνω υπάρχουν και διαφορετικών ειδών όπλα που σας δίνουν διαφορετικές ικανότητες και επηρεάζουν διαφορετικά τα εχθρικά τέρατα. Αυτό ισχύει κυρίως για τα μεγαλύτερα τέρατα, στα οποία, όπως και στο κλασικό Monster Hunter, θα πρέπει να σπάσετε κάποια κομμάτια τους ώστε να τα αποδυναμώσετε. Κάθε μεγάλο τέρας έχει διαφορετικές αδυναμίες σε διαφορετικό κομμάτι του σώματός του. Έτσι, αν θέλετε να μεγιστοποιήσετε το damage που κάνετε και να σπάσετε τα κομμάτια πιο γρήγορα, τότε πρέπει να χρησιμοποιείτε το σωστό όπλο. Υπάρχουν τρείς κατηγορίες όπλων, τα σπαθιά, τα τόξα ή piercing και τα σφυριά. Κάθε ένα από αυτά έχει διαφορετικά stats και πλεονεκτήματα έναντι των εχθρικών τεράτων και θα πρέπει να τα αλλάζετε όπως νομίζετε κατά την διάρκεια της μάχης. Μπορείτε να αλλάζετε μόνο μια φορά όπλο κατά την διάρκεια ενός turn, όπως και μια φορά να αλλάζετε monstie κατά την διάρκεια ενός turn.
Καθώς πολεμάτε ένα εχθρικό τέρας, αυτό ίσως επηρεαστεί από τα pits και αρχίσει να τρελαίνεται. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να αλλάξει τον τύπο της επίθεσής του και εσείς θα πρέπει να σκεφτείτε πως θα το αντιμετωπίσετε. Για παράδειγμα ένα technique τέρας, αν αρχίσει να τρελαίνεται μπορεί να αλλάξει για κάποια περίοδο τις επιθέσεις του σε speed για παράδειγμα. Αυτό το mechanic προσθέτει κάποια ενδιαφέρον στις μάχες, ωστόσο κατά κόρον είναι αρκετά προβλέψιμες οι επιθέσεις. Το AI τόσο των αντιπάλων, όσο και των συμμάχων σας είναι ικανοποιητικό. Συνήθως το AI των αντιπάλων είναι καλύτερο και στοχεύουν πιο στρατηγικά από ότι τα δικά σας monsties. Δεν ήταν και λίγες οι φορές που ενώ ο αντίπαλος είναι power και εσείς θέλετε speed επιθέσεις, να αλλάζετε το monstie σε speed και αυτό να κάνει επίθεση technique.
Εκτός των μαχών, που καταλαμβάνουν τεράστιο μέρος του παιχνιδιού, άλλο τόσο καταλαμβάνει και η εξερεύνηση. Οι περιοχές είναι αρκετά μεγάλες και οι NPCs αρκετοί, όμως τα περισσότερα monster dens, της ίδιας περιοχής, μοιάζουν αρκετά όσον αφορά την αρχιτεκτονική τους. Πολλές φορές θα νομίζετε ότι μπήκατε στο ίδιο den, ενώ είστε σε εντελώς διαφορετικό. Αυτό κάνει την εξερεύνηση να γίνεται λίγο επαναλαμβανόμενη. Δυστυχώς, σε μερικές περιοχές, όπως η δεύτερη πόλη που θα επισκεφτείτε, το Monster Hunter Stories 2 θα αρχίσει να “κολλάει” και θα εμφανίζει αρκετά frame drops. Τα frame drops υπάρχουν σε όλη την διάρκεια του παιχνιδιού και γίνονται αρκετά έντονα, αφού σε μερικές περιοχές φαίνεται ότι τα fps φτάνουν τα 60, ενώ σε άλλες μπορεί να πέσουν στα 20. Αν ήταν κλειδωμένο στα 30fps δεν θα υπήρχε θέμα, διότι θα ήταν ομαλή η εμπειρία, όμως αυτά τα σκαμπανεβάσματα κάνουν μπαμ και γίνονται άμεσα αντιληπτά.
Όσον αφορά τον χειρισμό είναι αυτός που θα περιμένατε από ένα RPG. Κλασικός χειρισμός χωρίς περίεργα πράγματα, ωστόσο υπάρχει ένα αρκετά μεγάλο deadzone όσον αφορά τον μοχλό, καθώς και η κάμερα έχει κάποιες ιδιοτροπίες. Το deadzone σημαίνει ότι με το που κουνάτε τον μοχλό λίγο ο παίκτης σας δεν θα κουνιέται και θα αρχίσει να κουνιέται όταν ο μοχλός φτάσει σχεδόν στο τέρμα. Τώρα για την κάμερα, αυτή παρουσιάζει την ιδιοτροπία ότι έχει χαμηλή ταχύτητα περιστροφής και μεγάλη επιτάχυνση, κάτι που κάνει τον χειρισμό της περίεργο. Την ταχύτητα ευτυχώς μπορείτε να την ρυθμίσετε, ωστόσο την επιτάχυνση όχι. Στο τέλος της λίστας με τα παράπονα βρίσκετε ο τρόπος με τον οποίο μαζεύετε αντικείμενα. Για να μαζέψετε ένα αντικείμενο καθώς εξερευνάτε, θα πρέπει να πάτε δίπλα του και να πατήσετε το Α. Όμως αν περνάτε από δίπλα θα πρέπει να το σπαμάρετε για να μαζέψετε το αντικείμενο και αν πάτε σιγά προς αυτό, τότε αν το περάσετε για λίγο θα πρέπει να γυρίσετε να το κοιτάτε για να το μαζέψετε.
Χαριτωμένα Poke—εε Monsties
Το Monster Hunter Stories 2 είναι πρακτικά μια αναβαθμισμένη έκδοση του πρώτου, με διαφορετική ιστορία. Οτιδήποτε αφορά τον οπτικό τομέα είναι εμφανώς αναβαθμισμένο ώστε να συμβαδίζει και με την μεγαλύτερη ισχύ του Switch. Το στυλ των γραφικών είναι παρόμοιο με αυτό του Ni No Kuni και είναι αρκετά χαριτωμένο. Σε αντίθεση με το Monster Hunter Rise, το Monster Hunter Stories 2 χρησιμοποιεί πιο έντονα χρώματα και περιγράμματα στα μοντέλα, ωστόσο χάνει από την “λεπτομέρεια” αυτών. Ο κόσμος που έχετε να εξερευνήσετε είναι πανέμορφος, όμως σε μερικές στιγμές μοιάζει λες και βγήκε από game του PS3. Άλλες περιοχές είναι μικρές και πυκνοκατοικημένες και άλλες φαίνεται ότι σχεδόν ερημωμένες και δυσκολεύονται να καλύψουν όλο τον χώρο.
Ακόμα, τα textures και τα μοντέλα που εμφανίζονται ανά πάσα στιγμή είναι περιορισμένα, προφανώς για να μπορεί να τρέχει στο Switch, όμως αυτό έχει ως αποτέλεσμα ανά περιόδους να μοιάζει ο κόσμος άδειος. Ενώ όταν εμφανίζονται πολλά, τότε το Switch “γονατίζει” και ρίχνει τα fps στα τάρταρα. Ακόμα, οι εκφράσεις των προσώπων, κυρίως του πρωταγωνιστή που δημιουργείτε εσείς, είναι περιορισμένες και καθόλου “εκφραστικές”. Από την άλλη, τα εφέ κατά την διάρκεια της μάχης είναι εντυπωσιακά και εθιστικά. Τα τέρατα που θα αντιμετωπίσετε είναι αρκετά και τα μοντέλα τους έχουν αρκετά καλή ποιότητα.
Γρυλίσματα στο βάθος
Όλα αυτά τα τέρατα που βρίσκονται διάσπαρτα στις πεδιάδες και στα βουνά βγάζουν διάφορες κραυγές. Οι κραυγές αυτές θυμίζουν αυτές των Pokémon και δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο. Το soundtrack ωστόσο που υπάρχει στις διάφορες πόλεις είναι αρκετά ποιοτικό και όμορφο. Δυστυχώς, όταν θα είστε στα monster dens ή όταν θα τρέχετε έξω στον κόσμο απλά θα ακούτε τα βήματά σας και τις κραυγές των τεράτων και όχι κάποιο ηχητικό κομμάτι. Όπως γίνεται και στα Pokémon τόσα χρόνια, έτσι και εδώ, ο πρωταγωνιστής που δημιουργείτε δεν έχει voice acting. Στα Pokémon ίσως να μην ενοχλεί τόσο γιατί κανένας δεν έχει voice acting, όμως στο Monster Hunter Stories 2 όλοι έχουν voice acting εκτός από τον πρωταγωνιστή.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα αρκετές άβολες στιγμές, αφού η “φωνή” σας πρακτικά είναι ο χαριτωμένος βοηθός σας Navirou. Το μόνο που κάνει ο πρωταγωνιστής είναι να κουνάει το κεφάλι του και να κάνει διάφορες εκφράσεις, δεν βγάζει ούτε κραυγές ούτε τίποτα. Γενικότερα όμως, συνολικά το voice acting είναι εξαιρετικό, ειδικά το Ιαπωνικό που θεωρείται το original. Οι χαρακτήρες έχουν έντονες εκφράσεις και ειδικότερα ο Navirou, του οποίου η φωνή στα Ιαπωνικά είναι πολύ χαριτωμένη.
Ιδανικό sequel
Το Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin είναι αυτό που θα περιμέναμε ως συνέχεια της spin-off σειράς. Έχει κρατήσει όλα τα στοιχεία που αγάπησαν οι fans από το πρώτο game και τα αναβάθμισε, ενώ προσφέρει μια εντελώς ξεχωριστή ιστορία ώστε να μπορούν να την απολαύσουν και οι νέοι fans. Φυσικά, η εξέλιξη αυτή δεν είναι μόνο καλά διότι ο τεχνικός τομέας παρουσιάζει αρκετά προβλήματα και η έλλειψη voice acting στον πρωταγωνιστή επηρεάζει την εμπειρία. Όμως, με μπόλικο περιεχόμενο που θα σας κρατήσει για πάνω από 35 ώρες, όμορφα τοπία, εθιστικό σύστημα μάχης, εξαιρετικό voice acting και χαριτωμένους χαρακτήρες, το Monster Hunter Stories 2 είναι ένα RPG που θα απολαύσουν αρκετοί gamers.
Θετικά:
- Εξαιρετικό voice acting
- Χαριτωμένοι χαρακτήρες
- Όμορφες περιοχές
- Εθιστικό σύστημα μάχης
- Μπόλικα sidequests
Αρνητικά:
- Αρκετά frame drops
- Περίεργη επιτάχυνση στην κάμερα
- Σε κάποιες στιγμές ο χειρισμός δεν αποκρίνεται άμεσα
- Σχετικά μεγάλο deadzone στις κινήσεις του παίκτη
Βαθμολογία
Γραφικά: 7.5
Ήχος: 7.5
Gameplay: 8
Σενάριο: 7.5
Αντοχή: 8.5
Γενικά: 7.8
Ένα ενδιαφέρον monster catching RPG με χαριτωμένους χαρακτήρες και μεγάλες περιοχές που όμως πάσχει από τεχνικά προβλήματα.
Σταμάτης Καράμπογας
NEWS VIEW ALL
Το Monster Hunter Stories 2 για PC σχεδόν στη μισή τιμή
Το Gamivo έχει νέες προσφορές σε PC games. Το ολοκαίνουργιο Monster Hunter Stories 2 για PC πωλείται σε προσφορά στα 35 ευρώ, αντί για 60 που είναι η πλήρης τιμή του στο Steam. Επίσης, το F1 2...Posted (12 Jul 2021)
Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin demo
Η Capcom κυκλοφόρησε το demo του επερχόμενο Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin για το Switch. Το demo καλύπτει την αρχή του Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin, σας εισάγει στο gameplay τον ...Posted (25 Jun 2021)
Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin
[Αρχική Δημοσίευση: 17/9/2020] Η Capcom ανακοίνωσε το Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin, ένα νέο RPG το οποίο θα κυκλοφορήσει στο Nintendo Switch. Το εν λόγω RPG θα βασίζεται αρκετά στην ιστο...Posted (15 Jun 2021)
Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin: Ημερομηνία κυκλοφορίας
Το Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin θα κυκλοφορήσει παγκοσμίως στις 9 Ιουλίου. Η Capcom έδωσε πληροφορίες κατά τη διάρκεια ενός Monster Hunter Stream για τον ερχομό του Monster Hunter 2: Win...Posted (27 Apr 2021)