- Reviews
- Anomaly 2
Anomaly 2
HotΆσβεστη οργή ενάντια στις μηχανές.
Άσβεστη οργή ενάντια στις μηχανές.
Η συσπείρωση μιας ταλαντούχας ομάδας από επαγγελματίες της gaming βιομηχανίας, η ίδρυση μιας εταιρείας ανάπτυξης με ποιοτικούς τίτλους στο ενεργητικό της, όλα, τα πάντα ξεκίνησαν από μια... ανωμαλία. Το Anomaly: Warzone Earth ήταν το πρώτο δημιούργημα της 11 Bit Studios που ιδρύθηκε από πρώην μέλη της πασίγνωστης CD Projekt το 2010. Η ονομασία του παιχνιδιού ταιριάζει γάντι στο προσφερόμενο gameplay, ένα αντεστραμμένο μοντέλο του Strategy υπο-είδους των Tower Defense. Το εν λόγω game ήταν φυσικό να λατρευτεί από κοινό και δημοσιογράφους αφού καινοτόμησε σε μια προσφιλή κατηγορία.
Ο εμπλουτισμός του ένα χρόνο αργότερα με το Anomaly: Korea και η εμφάνιση του sequel το 2013 φούσκωσαν μια από τις πιο ενδιαφέρουσες σειρές που είχαμε την τύχη να παίξουμε την περασμένη δεκαετία. Εδώ και χρόνια μας κατέτρωγε το άγχος στα μπουντρούμια των reviews του GameWorld γιατί δεν είχαμε παρουσιάσει την κορύφωση της σειράς, το sequel του πρωτότυπου. Παραμένοντας φευγάτο από το portal μας τόσα χρόνια μετά την κυκλοφορία του, το Anomaly 2 έπεσε τελικά στην παγίδα μας και ενσωματώνεται επισήμως στην τεράστια ακολουθία των reviews.
Ανακατάληψη ενός πλανήτη με χρήση βαρέων όπλων
Στο lore της σειράς Anomaly, το 2018 ήταν η χρονιά που κάναμε την πρώτη επαφή με εξωγήινο πολιτισμό. Τι κρίμα που ο πολιτισμός αυτός δεν είχε σχέση με τον άκακο και χαριτωμένο E.T. αλλά επρόκειτο για μια φυλή πανίσχυρων μηχανών με άγριες διαθέσεις απέναντι σε όντα δίχως ατσάλινο περίβλημα. Τους κλωτσήσαμε γερά στον πισινό τερματίζοντας τα Anomaly: Warzone Earth και Anomaly: Korea όμως η νίκη μας ήταν προσωρινή. Τρία χρόνια αργότερα, οι μηχανές επέστρεψαν με καλύτερο εξοπλισμό και η ανθρωπότητα αφανίστηκε από προσώπου γης. Τα απομεινάρια της έπρεπε να περιμένουν έως το 2034, την χρονολογία έναρξης του Anomaly 2 έως ότου αποτολμήσουν να ανακαταλάβουν τον πλανήτη από τους εισβολείς.
Εσείς πρωταγωνιστείτε στον ρόλο ενός ανερχόμενου αστεριού στο στρατιωτικό σκέλος της εναπομείνασας ανθρωπότητας, του Simon Lynx. Σκοπός σας είναι να οδηγήσετε τις δυνάμεις σας σε ένα σωρό αποστολές (συνολικά 15 με το πρελούδιο), μέχρι την ανάκτηση ενός υπερόπλου ικανού να συντρίψει διαμιάς τις εξωγήινες λεγεώνες. Ο αριθμός των missions είναι αρκετός για να σας κρατήσει κοντά στις 6-7 ώρες απασχολημένους, ανάλογα με το επίπεδο δυσκολίας που θα επιλέξετε. Η μικροσκοπική διάρκεια μοιάζει να είναι μια συνειδητή επιλογή των δημιουργών για να ρίξουν το βάρος του παιχνιδιού στο multiplayer όμως, όπως θα αναλύσουμε στην συνέχεια, δεν υπολόγισαν καλά τα πράγματα.
Το σενάριο είναι στερεότυπο αλλά όχι με την θετική έννοια, την χρήση αρχετυπικών συμβόλων αλλά με την χείριστη. Η κακογουστιά ξεχειλίζει από τις γελοίες κραυγές των στρατόκαυλων που συνεργάζονται με τον χαρακτήρα σας, οι οποίοι την έχουν δει ανίκητοι καουμπόηδες. Ακόμα και αν μελετήσετε την πλοκή και τους διαλόγους με την επιμέλεια ενός χρυσοθήρα, δεν θα ανακαλύψετε πουθενά αφηγηματικό θησαυρό, μονάχα άνθρακες. Μια και μόνη ηθική επιλογή που σας αναμένει σε πολύ προχωρημένο στάδιο της περιπέτειας δεν αρκεί για να φέρει την άνοιξη στην χειμωνιάτικη πλοκή. Οι κάκιστοι διάλογοι χαντακώνουν και το voice acting στο οποίο οι συμμετέχοντες επιχειρούν να δώσουν το στίγμα τους, δίχως αποτέλεσμα. Η ακουστική και σεναριακή αποτυχία ευτυχώς δεν συμπαρασύρει μαζί της την ποιότητα της αναπαράστασης. Οι περιοχές σε όλα τα missions είναι φανταστικά σχεδιασμένες και αξίζει πραγματικά να αγνοήσετε κατά καιρούς την δράση και να επικεντρωθείτε στον διάκοσμο. Για παράδειγμα, την στιγμή που θα περάσετε με την φάλαγγα σας κάτω από το τεράστιο άγαλμα του Ιησού στο Ρίο Ντε Τζανέιρο θα πλημμυρίσετε από δέος θαυμάζοντας το μέγεθος και την προοπτική της εικόνας.
Το Anomaly 2 τηρεί πιστά την συνταγή των προκατόχων του προσφέροντας το πρωτοποριακό Tower Offence gameplay που τόσο αγαπήσαμε. Αντί να είστε υπεύθυνοι του στησίματος ατελείωτων σειρών από turrets περιμένοντας κύματα από υποψήφια θύματα να επισκεφτούν τις παγίδες θανάτου σας, όπως συμβαίνει σε όλα τα Tower Defense, ελέγχετε τα... θύματα. Το κομβόι σας αποτελείται από 6 συνολικά οχήματα που θα οδηγήσετε από την αφετηρία ενός δαιδαλώδους μετά-αποκαλυπτικού περιβάλλοντος έως την έξοδό του. Κατά μήκος της διαδρομής και σε όλα τα οικοδομικά τετράγωνα βρίσκονται τοποθετημένα turrets που έχουν σαν μοναδικό σκοπό της ύπαρξής τους την μετατροπή του κομβόι σας σε μάζα από παλιοσίδερα. Για να πετύχετε την αποστολή σας επηρεάζετε έμμεσα την φάλαγγα σας, τροποποιώντας την πορεία της, προσθαφαιρώντας μονάδες και υποστηρίζοντας την με τα abilities του commander σας.
Ο μετασχηματισμός είναι ιδιοφυής στρατηγική
Μια βιαστική ματιά στις διαθέσιμες μονάδες για να συνθέσετε το κομβόι σας αποκαλύπτει τον απογοητευτικό αριθμό των μόλις πέντε μονάδων. “Πως είναι δυνατό μόνο πέντε οχήματα να οδηγήσουν σε σύνθετες στρατηγικές μανούβρες, σε gameplay με σοβαρό βάθος;” αναρωτιέστε ευθύς. Η απάντηση είναι το game mechanic Morph και είναι μια πολύ καλή απάντηση. Τα οχήματά σας πάσχουν από την νόσο των... Transformers δηλαδή έχουν την τάση να μεταμορφώνονται σε εντελώς διαφορετικές μονάδες όταν κλικάρετε πάνω τους δύο φορές. Αμέσως ο αριθμός των οχημάτων προς ανάπτυξη διπλασιάζεται και μαζί του, τα διαθέσιμα “μαγειρέματα” στο πεδίο της μάχης.
Θα διαπιστώσετε ότι δεν υφίστανται overpowered μονάδες, καμία μονάδα η οποία να σηκώνει μόνη της το βάρος της σύγκρουσης. Στα προχωρημένα missions και στο χαμηλότερο επίπεδο δυσκολίας, υπάρχει μια τριάδα που μοιάζει ανίκητη και είναι η τριπλέτα heavy support-shield guard-sledge hammer. Τα heavy support στέκονται στην εμπροσθοφυλακή απορροφώντας με ευκολία τα πυρά και ανταποδίδοντας στο δεκαπλάσιο σε κοντινή απόσταση. Το shield guard είναι τοποθετημένο στρατηγικά στο κέντρο της παράταξης, προστατεύοντας εμπροσθοφυλακή και οπισθοφυλακή με μια επιπλέον ενεργειακή μπάρα. Τα sledge hammer στέκονται στα μετόπισθεν, όσο πιο μακριά γίνεται από τις εχθρικές βολές μιας και είναι αρκετά ευάλωτα σε αυτές. Λειτουργούν σαν πυροβολικό που συντρίβει το health των turrets αρκετή ώρα προτού περάσει το κομβόι στην εμβέλεια τους. Τα sledge hammer θα ήταν οι ισχυρότερες μονάδες του παιχνιδιού αν δεν είχαν πρόβλημα στην μετακίνηση του κανονιού τους (περιστρέφεται γύρω στις 30 μοίρες μάξιμουμ) άρα δεν αχρηστεύονταν σε κοντινές αποστάσεις και σε δρόμους με πολλές στροφές.
Η διάσωση της σκλαβωμένης ανθρωπότητας γίνεται προϊόν στρατηγικού σχεδιασμού και τέλειας διαχείρισης περιορισμένων μέσων.
Στα ανώτερα επίπεδα δυσκολίας ούτε λόγος για βέλτιστη ή, για να ακριβολογούμε, εκφυλιστική στρατηγική. Όλες οι μονάδες έχουν την θέση τους στην μάχη και είστε υποχρεωμένοι να τις μεταμορφώνετε συνέχεια από την μια μορφή στην άλλη, ταιριάζοντας τες με τα πολεοδομικά χαρακτηριστικά του χάρτη που κινείστε. Η συνέργεια μεταξύ των μονάδων είναι εξαιρετική. Ο διαχωρισμός σε βοηθητικά και επιθετικά οχήματα σας βοηθά να αναμείξετε τις δυνάμεις σας ώστε τα πρώτα να υποστηρίζουν τα δεύτερα για να δύνανται τα τελευταία να καθαρίσουν τον τόπο από την εξωγήινη λέρα. Τις στρατηγικές προεκτάσεις έρχεται να συμπληρώσει και ο παράγων αισθητική για να σας οδηγήσει σε απολαυστικές μάχες. Μπορείτε να φανταστείτε κάτι πιο γαμάτο από την μεταμόρφωση του ατσάλινου τανκ σας σε ένα πελώριο ρομπότ που ξερνάει φλόγες από τα άκρα του; Κάπου εδώ θα παρακαλούσατε για μεγαλύτερη μεγέθυνση των μονάδων ώστε να απολαύσετε τα χαρακτηριστικά τους όμως και η υπάρχουσα κάνει την δουλειά της.
Οι δύο διαθέσιμες οπτικές γωνίες βρίσκονται σε μια κατάσταση συνεχούς ρευστότητας. Επειδή η οπτική γωνία της μάχης επικεντρώνεται στις κινήσεις του commander που βουίζει σαν μέλισσα γύρω από το κομβόι, προστίθεται η τακτική οπτική γωνία, η πληροφοριακή ματιά σε όλο τον χάρτη. Εκεί έχετε τον ρόλο του πλοηγού που δίνει τις συντεταγμένες στο κομβόι ώστε αυτό να ακολουθήσει τον πιο ασφαλή δρόμο μέσα από τα πυρά του εχθρού. Στην τακτική οπτική γωνία λαμβάνουν χώρα οι αγορές νέων οχημάτων, η πώληση όσων θεωρείτε άχρηστα και η μετατόπιση τους εντός του κομβόι.
Το τελευταίο game mechanic θα το spamάρετε άγρια στα missions που σας φέρνουν αντιμέτωπους με πυκνές συστοιχίες από turrets. Η καταστροφή ενός οχήματος θα σηματοδοτήσει το τέλος της προσπάθειας αν το όχημα ανήκει στις πρωτοκλασάτες μονάδες του κομβόι και δεν έχετε το χρήμα να το ξαναγοράσετε. Για να αποφύγετε την ήττα και το πέρασμα σε checkpoint με τελειωμένες δυνάμεις, αρχίζετε να αλλάζετε την θέση των οχημάτων, τοποθετώντας εκείνα με το μεγαλύτερο health bar μπροστά στα πυρά και απομακρύνοντας τα μισοκατεστραμμένα οχήματα. Θα νιώσετε λίγο σαν πεπειραμένος... παπατζής όμως η διαδικασία θα σας απαλλάξει από την επανεκκίνηση του mission. Save εντός της μάχης δεν υφίσταται άρα, αν τα χάσετε για μισό λεπτό και ενεργοποιήσετε ένα checkpoint έχοντας υποστεί αβάσταχτες απώλειες υλικού, θα επαναλάβετε την σύγκρουση εξαρχής. Η στρατηγική χρήση των προαναφερόμενων τρόπων αλληλεπίδρασης στο mission θα σας σώσει από την ενοχλητική επανάληψη.
Η δυνατότητα συσσώρευσης του πολύτιμου carusaurum, του νομίσματος του παιχνιδιού είναι εξίσου δύσκολη με το κυνήγι του χρήματος στην καθημερινότητα. Οι συσσωρευμένοι θύλακες του στον χάρτη ανήκουν πάντοτε στους πρωταρχικούς σας στόχους όμως, αν περιβάλλονται από ισχυρά turrets, ετοιμαστείτε για “γύρω γύρω όλοι” στο ίδιο σημείο έως ότου τα πετύχουν τα οχήματά σας. Η καταστροφή όλων των εχθρικών turrets και το μάζεμα κάθε “σταγόνας” carusaurum δεν είναι απαραίτητα. Γιατί να μην σχεδιάσετε τον γρηγορότερο δρόμο προς το objective του mission και την έξοδο από την θανάσιμη παγίδα των εξωγήινων; Διότι η αφθονία σε carusaurum συνεπάγεται αναβάθμιση των μονάδων και άρα, αρκετά δυνατό κομβόι για να σκουπίσει όλα τα εμπόδια που θα συναντήσετε. Να γιατί δεν σας παίρνει να θυσιάζετε παλαίμαχες μονάδες, διότι δεν έχετε τα λεφτά να τις επαναφέρετε στην πρότερη ισχύ τους αμέσως άρα θα πολεμάτε για κάμποση ώρα με μειωμένη δύναμη πυρός. Η δυνατότητα επιτάχυνσης του χρόνου υπάρχει για να εξαφανίσει την ενοχλητική αναμονή ενόσω περιμένετε από το κομβόι σας να διανύσει μια μεγάλη τροχιά για να επιστρέψει και να αποτελειώσει ένα turret ή να μαζέψει carusaurum.
Η εκδίκηση του ανθρωπάκου
Ο κοροϊδευτικός χαρακτηρισμός “ανθρωπάκι” δεν έχει την παραμικρή ισχύ στο Anomaly 2 αφού, ένας από τους βασικότερους πυλώνες του θριάμβου σας επί των εξωγήινων μηχανών είναι ένας ανθρωπάκος. Ο μικροσκοπικός χαρακτήρας που χειρίζεστε στην μάχη αποτελεί τον κορυφαίο αλληλεπιδραστικό παράγοντα, ουσιαστικά την μοναδική μονάδα που χειρίζεστε άμεσα και όχι έμμεσα. Η ύπαρξή του εμπλουτίζει σημαντικά το gameplay και τα game mechanics. Τα abilities που επιστρατεύετε για να βοηθήσετε το κομβόι σας στην πορεία του εκτελούνται εύκολα και αυτόματα στις εκδόσεις των Anomaly για κινητά.
Στο PC που μελετούμε εδώ, ο λιλιπούτειος χαρακτήρας κάνει όλη την... βρωμοδουλειά με συνέπεια την άμεση αύξηση της δυσκολίας. Ο ανθρωπάκος σας τρέχει δεξιά και αριστερά τοποθετώντας τα abilities σαν νάρκες στα σημεία όπου θα χρησιμεύσουν περισσότερο. Το repair ability για παράδειγμα τοποθετείται πάντοτε κατά μήκος της πορείας του κομβόι ώστε να “θεραπεύσει” τα οχήματα από τα συντριπτικά χτυπήματα που δέχτηκαν. Το decoy αντίθετα κολλάει δίπλα στα εχθρικά turrets τραβώντας σαν μαγνήτης τα πυρά τους και επιτρέποντας σας να τα τσακίσετε προτού στραφούν και πάλι εναντίον σας. Η δυσκολία συγκριτικά με την αυτόματη τοποθέτηση των abilities έγκειται στο πόσο ευάλωτο είναι το avatar στα εχθρικά πυρά. Τα εξωγήινα turrets το αρχίζουν στις ριπές με τον πρώτο εντοπισμό και, αν καταφέρουν να μηδενίσουν το health bar του, το ξαπλώνουν εκτός δράσης για μερικά δευτερόλεπτα. Η απουσία του βάζει σε τρομερό κίνδυνο το κομβόι εφόσον αυτό διασχίζει περιοχή με διασταυρούμενα πυρά και ισχυρά turrets. Ο ανθρωπάκος σας, εκτός από ευάλωτος όμως, έχει μεγάλη στρατηγική αξία εφόσον ξέρετε πως θα τον χειριστείτε. Προσφέροντας εύκολο στόχο στα πυρά των turrets, δημιουργεί εξαιρετικό αντιπερισπασμό από μόνος του και δίνει χρόνο στο κομβόι να φθείρει τις εχθρικές δυνάμεις πριν απαντήσουν στα πυρά.
Multiplayer αγώνας άγονος
Στο multiplayer θα απολαύσετε τα game mechanics στην ολότητά τους και είναι βέβαιο ότι θα χάσετε πολλές ώρες του ελεύθερου χρόνου σας εκεί, αν έχετε φίλους που γουστάρουν το Anomaly 2 και το έχουν στο Steam. Δίχως φίλους δεν πάτε μπροστά ούτε στην ζωή ούτε και στο multiplayer του παιχνιδιού αφού, 8 χρόνια μετά την κυκλοφορία του, οι users που ασχολούνται online είναι μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός... ποδιού. Αναζητώντας online παρτίδα θα περιμένετε με τις ώρες μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή, εγκαταλείποντας γρήγορα την προσπάθεια. Με ένα φίλο διαθέσιμο για διαδικτυακές συγκρούσεις θα αναλάβετε αμφότεροι από μια πλευρά της σύγκρουσης (εξωγήινους-γήινους) και θα εμπλακείτε σε ένα πολυεπίπεδο και αδυσώπητο αγώνα για την επιβίωση.
Σε πρώτη φάση, ο παίκτης που αναλαμβάνει το γήινο κομβόι έχει πλεονέκτημα έναντι του αντιπάλου διότι έχει εντρυφήσει για αρκετές ώρες στο gameplay του single player και γνωρίζει καλά πως να χειρίζεται τις δυνάμεις του. Στον αντίποδα, ο διοικητής των εξωγήινων πρέπει να λιώσει τα τρία σχετικά tutorials του multiplayer έως ότου μάθει τι κάνει το κάθε turret και πως συνεργάζονται μεταξύ τους. Η εξωγήινη πλευρά γίνεται άμεσα αγαπητή στους λάτρεις των Tower Defense παρά την δυσκολία της και ανοίγει άφθονες στρατηγικές επιλογές. Οι εξωγήινοι απορροφούν χρήμα δίχως να κάνουν τίποτε και αντλούν ακόμα περισσότερο με τα turrets-χρηματοπηγές που ονομάζονται harvesters. Η οικονομική ευρωστία τους βοηθά να υψώνουν σχετικά γρήγορα συστοιχίες από turrets για να περιποιούνται το επιτιθέμενο κομβόι. Οι πολλαπλές λειτουργίες των turrets προσφέρονται για πρωτοποριακά στρατηγικά σχέδια και χτυπήματα. Τα turrets μεταμορφώνονται σε πόλο έλξης των εχθρικών πυρών, σε εκρηκτικές εκπλήξεις για τα παρερχόμενα οχήματα, επιδιορθώνονται και εκπέμπουν ισχυρά ενεργειακά κύματα με ποικίλες συνέπειες για τους γήινους.
Μια σπουδαία προσθήκη στο multiplayer είναι οι τεχνολογικές αναβαθμίσεις που πληρώνονται με το ίδιο νόμισμα που αγοράζονται οι μονάδες σας. Η ενίσχυση των χαρακτηριστικών των δυνάμεών σας που θα επιλέξετε αλλάζουν τα δεδομένα στα οποία πρέπει να προσαρμοστεί ο αντίπαλος και το ίδιο ισχύει και για εσάς φυσικά. Ταυτόχρονα, η ενδυνάμωση της τεχνολογίας παρέχει πρόσβαση στις πιο εξελιγμένες μονάδες του κάθε στρατού, αναγκάζοντας τους αντιμαχόμενους να θέσουν προτεραιότητες. Η καταστροφική λογική της μιας και μόνης βιώσιμης στρατηγικής απουσιάζει με τόσα δεδομένα προς επεξεργασία έτσι νιώθετε ότι οι παρτίδες του multiplayer διατηρούνται μόνιμα φρέσκες και δεν εκφυλίζονται ποτέ σε μια επαναλαμβανόμενη διαδικασία.
Θα καταλογίσετε σαν σοβαρό λάθος τον περιορισμένο αριθμό πόντων που απαιτεί η νίκη σε μια multiplayer μάχη, ένα συστατικό που διακόπτει απότομα την σύγκρουση ενίοτε ακόμα και στην πιο “καυτή” φάση της. Επίσης, η απουσία ενός skirmish mode με αντίπαλο το A.I. είναι ενοχλητική γιατί σας αναγκάζει να παίζετε τα ίδια tutorials έως ότου πάρετε το κολάι του gameplay των εξωγήινων. Η τρίτη αβλεψία του game designer είναι ο μικρός αριθμός από τερέν για να φάτε τα λυσσακά σας με τον εκάστοτε εχθρό. Έξυπνη η ιδέα του ξεκλειδώματος τους κατόπιν δεδομένου αριθμού αγώνων, όμως πέντε πεδία μάχης είναι ελάχιστα και υποδηλώνουν ότι το multiplayer στήθηκε βιαστικά και πρόχειρα.
Πέρασε ξυστά και έφυγε
Ολοκληρώνοντας το ολιγόωρο οδοιπορικό στο Anomaly 2 θα είστε της άποψης ότι ήταν ορθή η κίνηση της 11 Bit Studios να παρατήσει εδώ τα Anomaly αναζητώντας και βρίσκοντας πεδίο δόξης λαμπρό στα This War of Mine και Frostpunk. Η σειρά Anomaly είναι ένας γλυκύτατος ψηφιακός καρπός που βλάστησε και άρχισε σταδιακά να σαπίζει, δείχνοντας ότι οι δημιουργοί της στέρεψαν από φρέσκιες ιδέες. Το Anomaly 2 είχε την ευκαιρία να μεγαλουργήσει με ένα καλοστημένο multiplayer και την έχασε. Είχε την ευκαιρία να στήσει μια σοβαρή ιστορία για να στηρίξει το σύστημα των mechanics του και την έχασε. Είχε την δυνατότητα να δημιουργήσει ψηφιακό χαμό με πολύ μεγαλύτερη ποικιλία αποστολών, οχημάτων, abilities και turrets και δεν την εκμεταλλεύτηκε. Αυτό που πέτυχε καλά όμως ήταν να πάρει τα εξαιρετικά game mechanics των προηγηθέντων τίτλων, να τα βελτιώσει και να τα τυλίξει σε ένα μικρό πακέτο που θα σας μείνει στο μνημονικό ως σύντομη αλλά διασκεδαστική εμπειρία. Δοθέντος του ερημωμένου multiplayer mode, προτείνω να το τσιμπήσετε όταν διατεθεί σε τιμή ευκαιρίας.
Θετικά:
- Καθηλωτικό gameplay
- Θαυμάσιες μονάδες με δυνατή συνέργεια
- Επίπεδα δυσκολίας για όλα τα γούστα
- Πετυχημένη επέκταση του gameplay στο multiplayer
- Ποικίλα και όμορφα περιβάλλοντα σε κάθε mission
Αρνητικά:
- Άθλια πλοκή και NPCs
- Single player campaign σκέτη μινιατούρα
- Προχειροφτιαγμένο multiplayer
Βαθμολογία
Γραφικά: 7
Ήχος: 6
Gameplay: 7.5
Σενάριο: 4
Αντοχή: 4
Γενικά: 7.2
Πρόχειρα κατασκευασμένο και θα εκτιμηθεί αποκλειστικά από ειδήμονες των Strategy.
Γιάννης Μοσχονάς
Comments