- Reviews
- Battle Chasers: Nightwar
Battle Chasers: Nightwar
HotΧαριτωμένες RPG μάχες βγαλμένες από κόμικ.
Χαριτωμένες RPG μάχες βγαλμένες από κόμικ.
Εδώ και χρόνια η βιομηχανία των games και αυτή των κόμικ συνεργάζονται στενά χαρίζοντας μας τίτλους όλων των ειδών. Από τις πιο πρόσφατες μεταφορές κόμικ σε video game, όπως το Injustice 2 βασισμένο σε κόμικ της DC, μέχρι το πιο παλιό αλλά και αξέχαστο Cadillac and Dinosaurs, που είναι βασισμένο στο κομικ Xenozoic Tale, έτσι και το Battle Chasers: Nightwar αποτελεί και αυτό μεταφορά του ομώνυμου κόμικ στον κόσμο των games.
Η ιστορία του Battle Chasers: Nightwar ξεκινάει όταν ο δημιουργός της αντίστοιχης σειράς κόμικ, Joe Madureira αποφάσισε να σταματήσει την συγγραφή των κόμικ και να αρχίσει μία καμπάνια 30 ημερών στο Kickstarter. Ζητούσε από τον κόσμο να υποστηρίξει την δημιουργία ενός RPG, που θα συνέχιζε την ιστορία του κόμικ από εκεί που είχε σταματήσει. Ο αρχικός στόχος των 500.000$ προσπεράστηκε πολύ γρήγορα, με αποτέλεσμα ο δημιουργός να προσθέσει επιπλέον στοιχεία από ότι αρχικά είχε δηλώσει.
Εταιρεία ανάπτυξης του παιχνιδιού είναι η Airship Syndicate και εκδότρια εταιρεία η THQ Nordic. Τα animation έγιναν από την Powerhouse Animation Studios και ο ίδιος δημιουργός του κόμικ, Madureira εργάστηκε ως διευθύνων σύμβουλος, Creative Director και Animation Director του παιχνιδιού. Το αποτέλεσμα ήταν ένα RPG με ρετρό στοιχεία που θυμίζει πολύ anime και κατάφερε να δώσει μια νότα δροσιάς στα ήδη υπάρχοντα παρόμοια games.
Σώστε τον κόσμο
Η ιστορία του Nightwar, ευτυχώς δεν απαιτεί να έχεις διαβάσει κόμικ 20ετίας και για να πούμε την αλήθεια δεν είναι κάτι που θα σας κρατήσει σε αγωνία. Ένα μικρό κορίτσι που ο πατέρας της έχει εξαφανιστεί μετά από έναν πόλεμο, καταλήγει σε ένα απομακρυσμένο νησί καλυμμένο από ομίχλη, με την βοήθεια των συνοδοιπόρων της. Κατά την διάρκεια του παιχνιδιού θα ανακαλύψει την κακιά μάγισσα, που ώ τι πρωτότυπο, προσπαθεί να αναστήσει των στρατηγό των κακών δυνάμεων για να κατακτήσει τον κόσμο.
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Μετά την εξαφάνιση του πατέρα της, η μικρή Gully κληρονομεί ένα ζευγάρι μαγικά γάντια και μαζεύοντας μία ομάδα εντελώς διαφορετικών χαρακτήρων ξεκινάει για το Cresent Isle, όπου θέλουν να πάρουν πληροφορίες για το mana που αποτελεί την κινητήριο δύναμη όλης της μαγείας του κόσμου και να μάθει να χρησιμοποιεί τα μαγικά γάντια της. Έτσι όλοι μαζί επιβιβάζονται σε ένα αερόστατο, το οποίο δέχεται επίθεση από άγνωστες δυνάμεις, με αποτέλεσμα η ομάδα να χωριστεί.
Το σενάριο υπάρχει μόνο και μόνο για να διατηρείται η ροή του παιχνιδιού, χωρίς να καταφέρνει να σας προσφέρει ιδιαίτερες συγκινήσεις. Πηγαίνετε σε αυτό το dungeon γιατί εκεί θα βρείτε στοιχεία που θα σας βοηθήσουν να λύσετε το αίνιγμα του mana μέχρι να φτάσετε στο τέλος του και να βρεθείτε προ εκπλήξεως ότι τα στοιχεία οδηγούν στο επόμενο dungeon και αυτό στο επόμενο και πάει λέγοντας.
Η επανάληψη είναι μήτηρ πάσης μαθήσεως
Ίσως το πιο δυνατό αλλά και το πιο αδύναμο συγχρόνως κομμάτι του παιχνιδιού είναι το gameplay του. Επειδή μιλάμε για ένα turn based παιχνίδι, δεν υπάρχει καμία διαφορά με τα άλλα παιχνίδια της κατηγορίας του. Παίζετε εσείς, παίζει ο αντίπαλος μέχρι κάποιος να πέσει αναίσθητος. Όμως αυτό που κάνει αρκετή διαφορά είναι ο όχι και τόσο μεγάλος αριθμός εχθρών, κάτι που δεν κάνει τόσο κουραστική την διαδρομή από το ένα quest στο άλλο, και ο μικρός χρόνος loading πριν την μάχη. Επίσης μπορείτε να δείτε που υπάρχουν εχθροί και αν υπάρχει άλλος δρόμος για να φτάσετε στον προορισμό σας, να τους αποφύγετε.
Τα quests δεν είναι κάτι ιδιαίτερο καθώς υπάρχουν μόνο και μόνο για να προχωράει η ιστορία χωρίς να παρέχουν ιδιαίτερες πληροφορίες ή να προκαλούν το παραμικρό ενδιαφέρον. Υπάρχει και η επιλογή των optional (σ.σ. όχι και τόσο optional) quests που σας οδηγούν σε ένα μικρότερο dungeon με σκοπό να σκοτώσετε ένα τέρας. Τα level στους χαρακτήρες παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο καθώς η διαφορά ενός και μόνο level είναι ζήτημα ζωής και θανάτου, όπως και ο παράγοντας τύχη. Ένα τυχαίο stun, ή ένα level παραπάνω μπορούν να κάνουν την μάχη με ένα boss εξαιρετικά πιο απλή.
Ένα RPG στο οποίο θα χρειαστείτε αρκετή στρατηγική και πολύ grinding.
Οι πρώτες οκτώ με δέκα ώρες του παιχνιδιού, δηλαδή περίπου τα τρία πρώτα dungeons θα σας κάνουν να νομίζετε ότι το παιχνίδι είναι πάρα πολύ εύκολο. Η αλήθεια όμως είναι ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει και αυτό είναι ένα από τα προβλήματα του παιχνιδιού. Δεν υπάρχει ισορροπία και η δυσκολία που θα βρείτε μπαίνοντας στο τέταρτο dungeon θα είναι τόσο μεγάλη, σε σχέση με τα προηγούμενα, που θα σας αναγκάσει να γυρίσετε πίσω και να πάρετε περισσότερα level και items ώστε να μπορέσετε να επιβιώσετε.
Let the battle begin
Το σύστημα μάχης του Battle Chasers : Nightwar δεν έχει να προσφέρει κάτι διαφορετικό. Επειδή μιλάμε για RPG θα δείτε την κλασική μπάρα που δείχνει την σειρά που θα παίξουν οι παίκτες και χρειάζεται να έχετε μία ελάχιστη γνώση τέτοιου είδους games, καθώς οι χαρακτήρες ξεκινάνε με παραπάνω από μία επιλογές για επίθεση ή άμυνα. Εκτός από τις απλές επιλογές υπάρχουν και τα abilities που απαιτούνε mana για να χρησιμοποιηθούν. Το καινούργιο σε αυτό το παιχνίδι είναι ότι οι απλές επιθέσεις αποθηκεύουν overcharge το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί αντί για mana κάνοντας λίγο πιο εύκολη την περιήγηση σας στον κόσμο.
Κατά την διάρκεια της περιπέτειάς σας θα βρείτε πέντε επιπλέον συντρόφους που θα σας συνοδεύσουν χωρίς όμως να μπορείτε να τους χρησιμοποιείτε όλους μαζί, αφού το όριο για κάθε μάχη είναι οι τρεις. Κάθε ένα από αυτούς έχει δύο spells τα οποία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εκτός μάχης για να σας βοηθήσουν να υπερπηδήσετε κάποια εμπόδια. Επίσης experience παίρνουν μόνο οι παίκτες που χρησιμοποιείτε στην μάχη με αποτέλεσμα οι άλλοι τρεις να είναι ουσιαστικά αδύναμοι μετά από λίγες ώρες παιχνιδιού. Αξιοσημείωτο είναι ότι παρόλο που η ιστορία βασίζεται στην Gully, δεν είστε υποχρεωμένοι να την έχετε στην βασική ομάδα σας.
Τα dungeons αποτελούν το πιο σημαντικό κομμάτι, αφού εκεί διαδραματίζεται η ιστορία. Υπάρχουν τρεις δυσκολίες για κάθε dungeon, normal, heroic και legendary, με την τρίτη επιλογή να ξεκλειδώνει έχοντας κάνει μία από τις προηγούμενες. Κάθε φορά που θα μπείτε στο ίδιο dungeon, ο χάρτης του θα είναι διαφορετικός από τον προηγούμενο και μπορεί να συμβούν random events, που σας χαρίζουν διαφορετικά items. Οι παγίδες επίσης είναι σε διαφορετικά σημεία όπως και οι θησαυροί κάτι που θα κάνει την κάθε σας φορά μοναδική. Παρόλα αυτά οι διαφορές δεν είναι τόσο μεγάλες ώστε να μην σας κουράσει να το κάνετε ξανά και ξανά για να ανεβείτε level.
Το customization των χαρακτήρων δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο αφού δεν σας δίνει επιλογές να αλλάξετε τα stats. Βέβαια κάθε φορά που παίρνετε ένα level σας δίνετε ένας αριθμός perks για να ανεβάσετε συγκεκριμένα στοιχεία κάθε χαρακτήρα όπως το critical, το evade ή το attack power. Ο κάθε χαρακτήρας έχει τα δικά του χαρακτηριστικά, όπως για παράδειγμα η Gully είναι σχεδιασμένη για να κάνει tanking, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν μπορεί να κάνει damage φορώντας τα κατάλληλα items.
Για να τερματίσετε το Battle Chasers ετοιμαστείτε να καθίσετε αρκετές ώρες μπροστά στην οθόνη σας, καθώς μόνο για το main story θα σας πάρει 30-35 ώρες. Αν είστε τελειομανής βέβαια, η διάρκεια αυξάνεται αρκετά και θα ξεπεράσει τις 50 ώρες. Επίσης η επιλογή NG+ προσθέτει επιπλέον ώρες και μεγαλύτερη αντοχή.
Αγαπητοί χαρακτήρες ζωντανεύουν
Αν περιμένετε κάποια υπερπαραγωγή τότε το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα μείνετε εντυπωσιασμένοι. Αν όμως έχετε ξαναπαίξει παρόμοιους τίτλους σίγουρα θα παρατηρήσετε το πόσο καλοσχεδιασμένο είναι το νησί το οποίο καλείστε να εξερευνήσετε. Αυτό αφορά βέβαια τα dungeon και τα exploration points όπως καλούνται τα σημεία στα οποία ουσιαστικά κάνετε όλα τα quest σας, γιατί η διαδρομή για να φτάσετε από το ένα σημείο στο άλλο είναι άλλο θέμα. Ένας χάρτης που αν υπήρχε και ζάρι θα θύμιζε πάρα πολύ επιτραπέζιο. Αυτό βέβαια δεν μπορεί να θεωρηθεί αρνητικό καθώς ο χρόνος που θα περάσετε στον χάρτη είναι μηδαμινός σε σχέση με τον χρόνο που απαιτείται για να ολοκληρώσετε τα dungeons.
Τόσο οι κύριοι χαρακτήρες όσο και οι εχθροί είναι καλοσχεδιασμένοι, με λιγοστές κινήσεις όμως, όπως όλα τα games της κατηγορίας του. Οι επιθέσεις και τα spells που θα χρησιμοποιήσετε είναι αρκετά προσεγμένα και δεν θα κουραστείτε καθόλου να βλέπετε μία από τις πρωταγωνίστριες να φυλάει την βόμβα της πριν την ανατινάξει και γεμίσει την οθόνη με νούμερα. Επίσης κάθε φορά που θα επιλέγετε ένα ultimate, τα animations που ακολουθούν είναι εκπληκτικά με το τελείωμα να σας κάνει να αισθάνεστε ότι θα σπάσει η οθόνη σας.
Η μουσική του παιχνιδιού δεν έχει κάτι το ιδιαίτερο με την κλασική απαλή μουσική κατά την διάρκεια της ξενάγησης σας στον χάρτη και την λίγο πιο δυνατή στα fights. Αν κρατούσατε τα ηχεία σας κλειστά δεν θα χάνατε καθόλου από την αίγλη του παιχνιδιού.
Ένα συμπαθητικό αποτέλεσμα
Σε μία αγορά που έχει να αντιμετωπίσει μεγαθήρια όπως το Final Fantasy και το Diablo, σίγουρα το Battle Chasers: Nightwar κατάφερε να ξεχωρίσει. Αποτελεί μια αρκετά καλή μεταφορά κόμικ σε video game και σίγουρα ο περισσότερος κόσμος που το στήριξε στο Kickstarter δεν έμεινε απογοητευμένος. Παρόλο που υπάρχουν αρκετά σημεία που έπρεπε να γίνει καλύτερος σχεδιασμός και μεγαλύτερη εμβάθυνση σε βασικά στοιχεία του gameplay, είναι μια προσθήκη που αξίζει να έχετε στην συλλογή σας αν είστε fan του είδους και όχι μόνο.
Θετικά:
- Πολύ ωραία animations
- Απαιτεί στρατηγική στις μάχες
- Μεγάλη διάρκεια
- Τα dungeons που δημιουργούνται τυχαία, βοηθάνε στην επαναληψιμότητα
Αρνητικά:
- Οι χαρακτήρες που δεν χρησιμοποιούνται δεν ανεβαίνουν level
- Δεν υπάρχει ισορροπία στην δυσκολία
- Μικρό customization στους χαρακτήρες
- Αδιάφορο σενάριο
Βαθμολογία
Γραφικά: 7.5
Ήχος: 6
Gameplay: 8
Αντοχή: 8.5
Γενικά: 7.8
Ένα αρκετά επιτυχημένο παιχνίδι για το είδος του που σίγουρα θα σας κάνει να ασχοληθείτε μαζί του αρκετές ώρες, αν παραλείψετε ορισμένες ατέλειες.
Θάνος Καψάλης
Comments
Είναι μια από τις σπάνιες φορές που συμφωνώ 100% με ένα review! Συγχαρητήρια!