- Reviews
- The Evil Within 2
The Evil Within 2
HotΘα παγώσει το αίμα στις φλέβες σας.
Θα παγώσει το αίμα στις φλέβες σας.
Πέρασαν κιόλας τρία χρόνια από το The Evil Within, την πιο πρόσφατη δημιουργία του “πατέρα” του υπέρτατου Resident Evil, Sinji Mikami. Ποτέ δεν πρόκειται να ξεχάσουμε τα ανίκητα και ανατριχιαστικά πλάσματα που συναντήσαμε εκεί, την άφθονη αιματοχυσία και το καθαρόαιμο Survival Horror gameplay με έμφαση στον τρόμο και όχι στην δράση. Η εμπορική του επιτυχία υπήρξε αξιοσημείωτη καθώς σκαρφάλωσε στην πεντάδα των εμπορικότερων games στις μεγαλύτερες αγορές του Δυτικού κόσμου.
Βλέποντας τις παχυλές πωλήσεις, η εταιρεία ανάπτυξης του Mikami, Tango Gameworks, άρχισε τις διαδικασίες για την δημιουργία του sequel. Αλλαγές ανθρώπων σε θέσεις – κλειδιά της παραγωγής ακολούθησαν με σκοπό να διορθωθούν τα στοιχεία του The Evil Within που δεν άρεσαν στο κοινό σαν το βάρβαρο aspect ratio με τις κατάμαυρες μπάρες πάνω και κάτω. Το τελικό προιόν με τίτλο The Evil Within 2 βρέθηκε επιτέλους στο ανατομικό τραπέζι μας και σας παρουσιάζουμε εδώ τα αποτελέσματα της... νεκροψίας.
Επιστροφή στην Κόλαση
Τρία χρόνια πέρασαν από τα γεγονότα του The Evil Within. Είναι απορίας άξιο το ότι ο πρωταγωνιστής του, ο ντετέκτιβ Sebastian Castellanos διατήρησε τα λογικά του μετά τις περιπέτειες που είχε. Το αλκοόλ έγινε ο αχώριστος σύντροφός του, ένας ωκεανός με τον οποίο προσπαθεί να σβήσει άφθονες ψυχικές μελανιές . Η παλιά του συνεργάτιδα και πράκτωρ της οργάνωσης Mobius, Juli Kidman, εμφανίζεται ξανά στην ζωή του με τρομερά νέα. Η Lily, κόρη του Castellanos, δεν πέθανε στην φωτιά του σπιτιού όπως νόμιζε αλλά επιβίωσε και στρατολογήθηκε από τους ιθύνοντες του Mobius για να τους βοηθήσει σε ένα φιλόδοξο πείραμα.
Το STEM είναι ένα κορυφαίο τεχνολογικό σύστημα που μπορεί να συσσωρεύσει την νοητική ενέργεια εκατομμυρίων ανθρώπων και να την αξιοποιήσει καταλλήλως. Σχεδιάστηκε (υποτίθεται) με σκοπό να συγκεντρώσει και να κατευθύνει την συλλογική ανθρώπινη διάνοια στον κοινό στόχο της αιώνιας ανάπτυξης της ανθρωπότητας. Κάτι όμως πήγε πολύ στραβά στην υπόθεση και η οργάνωση έχασε την επαφή με τους ανθρώπους της στον εικονικό κόσμο που δημιούργησε το STEM, ένας εκ τους οποίους είναι η Lily. Ο Castellanos αποφασίζει να καταδυθεί στο STEM και την ειδυλλιακή πόλη Union που στεγάζει τους συνδεδεμένους σε αυτό ώστε να μάθει τι απέγινε η κόρη του.
Από την πρώτη επαφή με τις εικόνες του The Evil Within 2 το μυαλό σας θα εκτελέσει ασταπιαία τις αναπόφευκτες συγκρίσεις με γνώριμα αριστουργήματα της gaming κουλτούρας. Κοιτάζετε τον πρωταγωνιστή και νομίζετε ότι βλέπετε δίδυμο αδερφό του Nathan Drake, απλά λίγο ταλαιπωρημένο από τα βάσανα και το πιοτί. Μια αλλαξιά ρούχα ξεχωρίζει την Juli Kidman απο την Claire Redfield, την όμορφη ύπαρξη που οδηγήσαμε σε γενικευμένη ζομποκτονία στα Resident Evil. Η απεγνωσμένη αναζήτηση ενός πατέρα για την κόρη του σε μυστηριώδη πόλη μας θύμισε τα αξέχαστα Silent Hill. Τα πρώτα λεπτά σας στο μυστηριώδες ψηφιακό κατασκεύασμα του STEM προτού βγείτε στην Union αναδύουν στο μνημονικό μας εικόνες από το Matrix.
Τα παραπάνω φανερώνουν την παιδεία των δύο κινητήριων μοχλών πίσω από το The Evil Within 2, Shinji Mikami και Trent Haaga. Ο Mikami παρέδωσε εδώ την σκυτάλη της σκηνοθεσίας στον John Johanas αλλά διατήρησε τον ρόλο του παραγωγού. Η αλλαγή στο σκηνοθετικό τιμόνι πύκνωσε πολύ τον σεναριακό τομέα χωρίς όμως να κόψει πόντους από το gameplay για το οποίο φημίζεται κυρίως ο Mikami. Οι αισθητικές του πινελιές γίνονται ολοφάνερες όταν διαλύετε το κεφάλι ενός τέρατος με ένα βλήμα και ξεπροβάλλουν πλοκάμια από τον κομμένο λαιμό, σαφής επιρροή απο τους Los Ganados του Resident Evil 4.
Το δημιουργικό αποτύπωμα του Haaga (με προϋπηρεσία σε trash horror films) που επιμελήθηκε το σενάριο διακρίνεται στην γκροτέσκα ποιότητα των τεράτων με τα παραμορφωμένα κορμιά και τις σαπισμένες σάρκες. Οι υπερβολές, η παρακμή και ο μελοδραματισμός κυριαρχούν στην πλοκή. Συγκρίνετε το λεξιλόγιο της ψυχολόγου NPC με τα επιφωνήματα και το ρηχό λεξιλόγιο που χρησιμοποιεί ο Castellanos και θα νοιώσετε ότι τα πάντα είναι προσποιητά. Περιέργως η λαογραφία του The Evil Within 2 είναι αξιόλογη και θα καταβροχθίσετε με βουλιμία τα κείμενα που εξηγούν το δράμα των κατοίκων της Union. Εξίσου συναρπαστική είναι η ηχώ τραγικών γεγονότων που πιάνει ο πρωταγωνιστής ρυθμίζοντας τον ασύρματό του. Θα νοιώσετε την καρδιά σας να σφίγγεται από θλίψη βλέποντας τις σκιές πεθαμένων ατόμων να περιγράφουν τις τελευταίες τους στιγμές.
Κάποιες αδυναμίες στην σύνθεση των χαρακτήρων, στους διαλόγους και στην πλοκή δεν επηρεάζουν καθόλου το δυνατότερο χαρτί του The Evil Within 2, την ατμόσφαιρα. Η σκηνοθεσία του John Johanas είναι εφάμιλλη ενός χολιγουντιανού δημιουργού. Η ειδυλλιακή πόλη Union είναι η σταθερά της ύπαρξης του Castellanos, το μέρος όπου δρα και τα πλαίσιά του είναι αυστηρά οριοθετημένα. Την ώρα που νομίζετε ότι έχετε χαρτογραφήσει την πόλη και ξέρετε που πατάτε, ο σκηνοθέτης σας τραβά το χαλί κάτω από τα πόδια. Ο Castellanos ακούει φωνές από το πουθενά, βλέπει την πραγματικότητα γύρω του να παραμορφώνεται ή να αλλάζει μορφή, χάνει τον προσανατολισμό του. Ο Johanas παίζει αδιάκοπα παιχνίδια με το μυαλό σας, αποδομεί κομμάτι κομμάτι το Matrix του, προσθέτει σκηνικά που αψηφούν τους φυσικούς νόμους.
Φρικτές δυσκολίες και βάσανα σας περιμένουν
Τα επίπεδα δυσκολίας στο The Evil Within 2 είναι τέλεια διαμορφωμένα ώστε να επιβραβεύουν όλα τα είδη παικτών. Σας συνιστούμε το casual αν θέλετε να εστιαστείτε στην απόλαυση του σεναρίου και να σκοτώσετε ότι κινείται. Στο εν λόγω επίπεδο η εξολόθρευση των εχθρών είναι εύκολη, τα πυρομαχικά και τα υλικά προσφέρονται απλόχερα. Η προσοχή σας θα είναι στραμμένη στην κατανάλωση των θαυμάσιων γραφικών και στο ξεψάχνισμα των πάντων, έχοντας απαλλαγεί εντελώς από το άγχος της επιβίωσης. Το casual αφαιρεί το Survival απο τον τίτλο και μετατρέπει το game σε Interactive Horror Movie.
Το survival επίπεδο ανταποκρίνεται απόλυτα στον τίτλο του. Πυρομαχικά και αντικείμενα αποκτώνται δύσκολα υποχρεώνοντάς σας να ψάχνετε σε σκουπιδοτενεκέδες και κάτω από αμάξια σαν ρακοσυλλέκτες. Η εντατική διαχείριση πόρων σας αναγκάζει να γίνετε τσιγκούνηδες με τα πυρομαχικά και άρα, να αποφεύγετε τις μάχες με πάνω απο ένα αντίπαλο. Θα βιώσετε στην συνέχεια σε όλη του την ένταση το βασικό συστατικό των Survival Horror, την αδυναμία. Ο χαρακτήρας σας μπορεί να δεχτεί ελάχιστα χτυπήματα πριν πεθάνει ενώ δεν λείπουν οι εχθροί που τον καθαρίζουν με ένα χτύπημα. Ο Castellanos δεν είναι υπερήρωας, είναι εξαιρετικά εύθραυστος απέναντι στο περιβάλλον συνεπώς στο survival ο τρόπος σκέψης σας αλλάζει. Ενώ στο casual επιδιώκετε την σύγκρουση, στο survival την αποφεύγετε μετά μανίας, επιστρατεύοντας την λογική και την φαντασία για να ξεπεράσετε τα εμπόδια.
Τα game mechanics cover, duck και stealth kill είναι οι μόνιμοι σύντροφοί σας στο survival. Πίσω από μια πόρτα, δίπλα σε ένα θάμνο, κάτω από ένα αμάξι ίσως σας παραμονεύει ο θάνατος. Για τον λόγο αυτό θα πηγαίνετε συνήθως σκυφτοί, θα κρύβεστε πίσω από αντικείμενα και θα σαρώνετε με το βλέμμα σας το περιβάλλον. Ακόμα και αν είστε το πιο επιφυλακτικό άτομο του κόσμου, δεν θα αποφύγετε τις στιγμές τρομάρας, γνωστές με το όνομα boo scares. Προσωπικά έπαθα πλάκα όταν, τριγυρίζοντας ένα αμάξι μήπως και βρώ κάτι χρήσιμο, είδα ένα νεκροζώντανο να πετάγεται αιφνιδιαστικά από κάτω και να μου μασουλάει το πόδι.
Θα σας σοκάρει με τις εικόνες του, θα σας τρομάξει με τους ήχους του και θα κινητοποιήσει την λογική σας στην αντιμετώπιση των κινδύνων.
Η μεγάλη αλλαγή του The Evil Within 2 σε σχέση με το πρωτότυπο είναι ο Open World σχεδιασμός του. Η Union έχει μεγάλη έκταση και είναι χωρισμένη σε στρώματα τα οποία “ξεφλουδίζετε” όσο προχωράτε το σενάριο. Η ειδυλλιακή όψη της πόλης με τις όμορφες μεζονέτες και τα ολιγόροφα κτίρια δίνει την θέση της σε τσιμεντένια υπόγεια καταφύγια και υπονόμους. Η εναλλαγή των περιβάλλοντων διατηρεί φρέσκια την εμπειρία, ωθώντας σας παράλληλα σε επανακαθορισμό της στρατηγικής σας. Στην επιφάνεια είναι εύκολη η μετακίνηση απο το ένα σημείο στο άλλο και άπειρες οι κρυψώνες για να αποφύγετε τον κίνδυνο. Η στενότητα των υπογείων θα σας κάνει να πηγαίνετε με βήμα σημειωτόν, αφουγκραζόμενοι το περιβάλλον μήπως και στην επόμενη γωνία σας χιμήξει ένα τέρας.
Η πλοήγηση στην Union είναι τρομερά συναρπαστική και ταιριάζει απόλυτα στην ταυτότητα του ερευνητή που φέρει ο Castellanos. Η πρόσβαση στον αναλυτικό χάρτη της περιοχής είναι γρήγορη και η δυνατότητα να σημαδεύετε το μέρος που σας ενδιαφέρει πάνω του, τρομερά χρήσιμη. Missions και side missions σημαδεύονται αυτόματα στον χάρτη αλλά η απόλαυση όλου του περιεχομένου απαιτεί συστηματική χρήση του ασυρμάτου. Πλησιάζετε ένα σημείο όπου κείτεται το πτώμα ενός μέλους των ειδικών δυνάμεων του Mobius. Ένα άτομο κινδυνεύει να κομματιαστεί από την επίθεση σαρκοφάγων τεράτων. Ένα μυστηριώδες ενεργειακό αποτύπωμα περιμένει να το ανιχνεύσετε. Ανοίγετε τον ασύρματό σας, πιάνετε την συχνότητα του φαινομένου και την ακολουθείτε.
Η ερευνητική ιδιότητα του Castellanos χρησιμοποιείται κατά κόρον σε όλο το game. Πέραν της συλλογής αντικειμένων και πόρων, ο ήρωας ερευνά τις αιματοβαμμένες σκηνές εγκλημάτων σαν πραγματικός ντετέκτιβ. Μελετά προσεκτικά τα ντοκουμέντα που βρίσκει σε όλη την πόλη. Ανακαλύπτει διαφάνειες τις οποίες τοποθετεί σε ειδικό προβολέα στο εικονικό του γραφείο και βουτά στο παρελθόν του, στοχαζόμενος προσεκτικά πάνω στα λάθη του. Σε τελική ανάλυση είναι ένας καλοφτιαγμένος χαρακτήρας που κάνει εύκολη την ταύτιση μαζί του.
Θα επιβάλλω βίαια την τάξη στο χάος
Το ταλέντο του Castellanos ως ερευνητή συναγωνίζεται την άλλη ιδιότητα του, εκείνη του εξολοθρευτή των δυνάμεων του κακού. Ο ήρωας είναι ευέλικτος και τραβά τα όπλα του με ταχύτητα έμπειρου πιστολέρο. Το πλούσιο οπλοστάσιο του σας δίνει τον απόλυτο έλεγχο στην διαμόρφωση της μάχης. Μπορείτε να σκοτώσετε τέρατα από μακριά με το sniper rifle, να τα κομματιάσετε από κοντά με το shotgun ή να τα παγιδεύσετε με τα ειδικά βέλη του crossbow.
Η απολαυστικότερη σφαγή γίνεται με το hand axe. Είναι ένα τσεκούρι μιας χρήσης που σκοτώνει τα zombies με ένα χτύπημα. Η σπλατεριά που πετάγεται είναι απίστευτη και η αίσθηση του πλήγματος που καταφέρνετε, μοναδική. Το crossbow είναι δύσχρηστο αλλά μπορεί να εξοντώσει ολόκληρη ομάδα εχθρών αν εξασκηθείτε στην χρήση του. Φανταστείτε την υπέροχη εικόνα πέντε τεράτων που μουγκρίζουν σε μια αλάνα. Δείτε το πόδι του χαρακτήρα σας να κλωτσά ένα βαρέλι πετρέλαιο δημιουργώντας λιμνούλα που καταβρέχει τα πόδια τους. Οραματιστείτε τους να λαμπαδιάζουν όταν το εκρηκτικό σας βέλος μετατρέψει το πετρέλαιο σε λίμνη φωτιάς. Το στήσιμο παγίδων με το crossbow είναι ακόμα δυσκολότερη διαδικασία αλλά θα σας επιβραβεύσει ψυχολογικά αν το δοκιμάσετε.
Ο χαρακτήρας σας μπορεί να κινηθεί γρήγορα προς κάθε κατεύθυνση και να αυξομειώσει την ταχύτητά του ενώ παράλληλα, το μέγεθος του προσδίδει βαρύτητα για να αισθάνεστε ότι χειρίζεστε ένα ισχυρό, μυώδες πλάσμα. Το κάθε όπλο αφήνει διαφορετική αίσθηση και η ανάδρασή του στον Castellanos περνά σε εσάς μέσω του χειριστηρίου. Η melee combat είναι ριψοκίνδυνη αλλά θα σας ικανοποιήσει περισσότερο από την ranged “αδερφούλα” της. Ο ήρωας διαγράφει μανιασμένες τροχιές με το μαχαίρι του πάνω στο κορμί του εχθρού, κόβωντας τον φέτες. Το stealth kill είναι τόσο γρήγορο και εντυπωσιακό ώστε κάθε φορά που το εκτελείτε θα φωνάζετε “άρπα τη”.
Το aim assist πρέπει να επιλεγεί απο την αρχή του game. Μέχρι να αναβαθμίσετε συγκεριμένα skills του χαρακτήρα, το χέρι του τρέμει σαν να έχει πάρκινσον με συνέπεια να δυσκολεύεστε πολύ στην στόχευση. Ξεχάστε τα ανεγκέφαλα zombies των Resident Evil που σας πλησιάζουν με άκαμπτες κινήσεις δίνοντας εύκολο στόχο. Στο The Enemy Within 2 οι αντίπαλοι, αφού σας αντιληφθούν, κινούνται διαρκώς προσπαθώντας να αποφύγουν τις βολές σας. Αντιλαμβάνεστε πόσο καλά σχεδιασμένο είναι το A.I.; Πόσες φορές έχετε πολεμήσει τέρατα που ενδιαφέρονται πραγματικά για την ύπαρξή τους και μάχονται να την διατηρήσουν αντι να σας επιτίθενται σαν κούτσουρα; Η προηγμένη ευφυία τους σας αναγκάζει να δουλέψετε το μυαλό σας για να τα αντιμετωπίσετε και σας δίνει την ικανοποίηση ότι γίνεστε καλύτεροι παίκτες.
Τα bosses είναι μια ιδιαίτερη φάρα στο game, πιό έξυπνη από τους υποτακτικούς τους και απείρως επικινδυνότερη. Το έξυπνο level design σας δίνει δύο επιλογές για να τους ξεπαστρέψετε. Η πρώτη είναι να αδειάσετε όλα τα πυρομαχικά σας πάνω τους ελπίζοντας να φτάσουν για να τους καθαρίσετε. Η δεύτερη, να εξετάσετε το περιβάλλον και να το χρησιμοποιήσετε προς όφελος σας, παγιδεύοντας τους σε στενό χώρο, πυρπολώντας τους κ.ο.κ.
Η επιβίωση θέλει ικανότητες
Μέσα απο τις συνεχείς αναμετρήσεις και το σάρωμα του περιβάλλοντος για χρήσιμα υλικά, θα διαφοροποιήσετε τον Castellano από εύκολο θύμα σε κορυφαίο αρπακτικό. Το green gel που ρίχνουν τα τέρατα όταν ψοφάνε είναι απαραίτητο για να ανεβάσετε τα skills σας. Μελετώντας προσεκτικά τις κατηγορίες θα καταλήξετε στα skills που ενισχύουν τον τρόπο παιξίματός σας. Έχετε υπόψη σας ότι, αν παίζετε στο survival επίπεδο, τα green gel θα είναι εξαιρετικά περιορισμένα, οπότε η κατασπατάλησή τους θα σας πλήξει μακροπρόθεσμα. Πρωταρχικής σημασίας skills για εμένα υπήρξαν εκείνα που αύξησαν την stamina μου, το damage των όπλων, την σταθερότητα των χεριών μου και το health.
Παράλληλα με τις ενσωματωμένες δυνατότητες του χαρακτήρα, μπορείτε να αναπτύξετε τα όπλα σας σε ειδικούς πάγκους (workbenches) εγκατεστημένους στα safe houses. Η αναζήτηση των weapon parts και του gunpowder είναι ζήτημα ζωής και θανάτου. Τα πρώτα ενισχύουν τις τέσσερεις ιδιότητες ενός όπλου (firepower, reload time, fire rate, ammo capacity) και το δεύτερο χρησιμοποιείται για την κατασκευή πυρομαχικών. Η δυνατότητα κατασκευής πυρομαχικών μακριά από workbench είναι κοστοβόρα αλλά θα την εκτιμήσετε κάθε φορά που το επόμενο safe house σας φαίνεται πολύ μακρινό. Επέλεξα να αναβαθμίσω τις ιδιότητες των pistols και shotguns, εσείς θα αναπτύξετε εκείνων των όπλων που αξιοποιείτε περισσότερο. Η διαδικασία της ανάπτυξης των όπλων είναι κατανοητή, εύκολη και γρήγορη.
Μπορούμε να χαρακτηρίσουμε το user interface με την λέξη “τέλειο”. Τον περισσότερο καιρό είναι διακριτικό, άφαντο στην οθόνη ώστε τα μάτια μας να αγκαλιάσουν και να απορροφηθούν στον τρομακτικό κόσμο του game χωρίς περισπασμούς. Όταν ο Castellanos τρέχει ή πυροβολεί, εμφανίζονται οι μπάρες των health - stamina, εικονίδια όπλων και πυρομαχικά, οι απόλυτα απαραίτητες πληροφορίες δηλαδή. Το ματάκι που πηγαίνει πέρα δώθε και συνοδεύεται από ηχητικά κύματα αποδείχθηκε εξαιρετικό μέσο για να γνωρίζετε αν ένας εχθρός σας εντόπισε οπτικά ή ακουστικά, ώστε να πάψετε άμεσα να θορυβείτε και να κρυφτείτε. Το εν λόγω εικονίδιο σας προειδοποιεί πολλές φορές για εχθρούς που δεν τους έχετε πάρει είδηση λόγω φυσικών εμποδίων ή επειδή εστιάσατε την προσοχή σας σε άλλο μέρος. Η γραμμή της συχνότητας του ασυρμάτου εμφανίζεται όταν κάτι σημαντικό συμβαίνει στην περιοχή που κινείστε. Όταν την βλέπετε και την ακούτε θα σας γεμίζει χαρά γιατί σας οδηγεί σε μέρη σημαντικά για το σενάριο και την αναβάθμιση σας.
Η επιβίωσή σας στον άγριο κόσμο του The Evil Within 2, η συνεχής εξάσκηση των ικανοτήτων σας στην μάχη και στην ανάπτυξη του ήρωα, τα ποτάμια αίματος και φρικιαστικών εικόνων που θα καταναλώσετε, διαρκούν κοντά στις 15 ώρες. Εφόσον η εμπειρία σας αρέσει πολύ δεν αποκλείεται να επιστρέψετε στον εφιάλτη του Castellanos παίζοντας στο nightmare επίπεδο δυσκολίας. Το πιό πιθανό είναι ότι θα έχετε χορτάσει τις φανταστικές του εικόνες και θα το βάλετε στην άκρη, προχωρώντας στο επόμενο game της συλλογής σας.
Απολαύσεις για απαιτητικά μάτια
Αν τοποθετήσετε τα δύο The Evil Within πλάι πλάι θα μείνετε άναυδοι απο τις βελτιώσεις που έχουν γίνει στο sequel στον οπτικοακουστικό τομέα. Η ανάλυση 1080p ήταν αναμενόμενη αλλά το frame rate δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες μας και έμεινε καρφωμένο στα 30 frames per second. Συγκρινόμενο με τα 18 και 23 του πρωτότυπου σε σκηνές έντονης δράσης μοιάζει με μάνα εξ ουρανού.
Σε cut scenes υπάρχει μια πολύ μικρή πτώση των frames, και μια μεγαλύτερη για μερικά δευτερόλεπτα μετά το loading, αλλά γενικά η εμπειρία του The Evil Within 2 είναι εξαιρετικά ομαλή. Θα εντυπωσιαστείτε από το παιχνίδισμα του φωτός στις επιφάνειες και τα ζωηρά χρώματα. Η τεχνική motion blur δίνει αδιάκοπα το παρόν και μας ταυτίζει με τον ήρωα και την νοητική του σύγχυση. Τα animations είναι το κάτι άλλο, μοναδικά για κάθε εφιαλτικό πλάσμα που θα βρείτε στο διάβα σας. Το πεδίο όρασης σας είναι περιορισμένο επίτηδες για να δημιουργήσει κλειστοφοβικό κλίμα.
Σας προτείνουμε να παίξετε το The Evil Within 2 βραδυνές ώρες και με σχετικά υψηλή την ένταση της τηλεόρασης αν έχετε κονσόλα ή με ακουστικά στο PC. Το soundtrack ξεχειλίζει από ατμοσφαιρικά κομμάτια με μπόλικη επικότητα, ιδανικά για να ανεβάζουν την αδρεναλίνη όταν σας παίρνουν χαμπάρι οι εχθροί. Το voice acting είναι επαρκές αλλά μας ικανοποίησε περισσότερο ο τέλειος συγχρονισμός των χειλιών με τις φωνές.
Η μεγάλη επιτυχία του game είναι τα ηχητικά εφέ. Είτε φοράτε κοντομάνικο, είτε πουλόβερ την ώρα που παίζετε, οι τρίχες σας θα σηκωθούν κάγκελο ακούγοντας το θρηνητικό ουρλιαχτό της Anima. Το απόκοσμο πλάσμα θα σας γεμίζει τρόμο όποτε εμφανίζεται και δεν είναι το μοναδικό. Η ηχητική μπάντα του game είναι το μεγαλύτερο όπλο των δημιουργών του για να σας παγώσουν το αίμα.
Σκέτος εφιάλτης... για όσους δεν το παίξουν
Το The Evil Within 2 είναι ένα συνταρακτικό οπτικοακουστικό ταξίδι στην φρικαλεότητα που κρύβει η ανθρώπινη ψυχή. Οι αιματοβαμμένες περιοχές του, τα αποκρουστικά πλάσματα και οι κάθε λογής κίνδυνοι θα σας κρατούν διαρκώς σε αγωνία και δεν θα σας αφήνουν να πάρετε ανάσα. Είναι μια πολύ έντονη εμπειρία γεμάτη σπλατεριά, βία, παραμόρφωση της πραγματικότητας. Έχει εύκολο χειρισμό και πλούσιες επιλογές ενδυνάμωσης του playable character. Τα ηχητικά εφέ και το soundtrack δημιουργούν μια από τις τρομακτικότερες ατμόσφαιρες που έχετε συναντήσει. Η αφθονία των cut scenes θα σας επιτρέψει να χαρείτε τα κορυφαία του γραφικά σε γκρο πλαν. Σας περιμένει να το τιμήσετε στα 44 ευρώ.
Θετικά:
- Καταπληκτικά γραφικά τίγκα στην σπλατεριά
- Τρομακτική ατμόσφαιρα
- Ικανοποιητικό σύστημα αναβάθμισης του ήρωα
- Εύκολος χειρισμός
- Ευφάνταστο σενάριο που ξεδιπλώνεται με όμορφα cut scenes
- Κορυφαία ηχητικά εφέ
- Καλοφτιαγμένο user interface και A.I.
Αρνητικά:
- 30 fps με σπάνια πτώση των frames
- Πολύ ζόρικο στο μεσαίο επίπεδο δυσκολίας
Βαθμολογία
Γραφικά: 8.5
Ήχος: 8
Gameplay: 7.5
Αντοχή: 7.5
Γενικά: 7.8
Διόρθωσε τα κακώς κείμενα του πρωτότυπου και εμπλούτισε gameplay και σενάριο με απολαυστικά συστατικά.
Γιάννης Μοσχονάς
Comments