- Reviews
- Halo Wars 2
Halo Wars 2
HotΗ UNSC αντιμέτωπη με τους The Banished.
Η UNSC αντιμέτωπη με τους The Banished.
Τα PC ήταν και θα είναι το “σπίτι” των Real-time Strategy (RTS), καθώς οι συγκεκριμένες δημιουργίες είναι δύσκολο να ευδοκιμήσουν στις κονσόλες. Παρόλα αυτά από την πέμπτη κιόλας γενιά οικιακών κονσολών είδαμε μεταφορές σημαντικών RTS, όπως του Warcraft II, του Command & Conquer και του Starcraft, στα PlayStation και Nintendo 64. Να σημειωθεί επίσης ότι στα πρώτα χρόνια κυκλοφορίας του Xbox 360 αρκετές εταιρείες πήραν το ρίσκο να μεταφέρουν τις δημιουργίες τους από τα PC στην κονσόλα της Microsoft, όπως για παράδειγμα η Petroglyph Games (Universe at War: Earth Assault) και η Gas Powered Games (Supreme Commander). Όλες αυτές οι προσπάθειες όμως ήταν ανεπιτυχείς και τολμούμε να πούμε καταδικασμένες εν τη γενέσει τους, καθώς τα RTS είναι εξαιρετικά δύσκολο να παιχτούν με χειριστήριο.
Η μόνη εταιρεία που κατάλαβε ότι για να αναπτυχθεί ένα αξιόλογο Real-time Strategy στις κονσόλες θα πρέπει να διαθέτει ένα συγκεκριμένο μοντέλο χειρισμού και παράλληλα να δίνεται λιγότερη έμφαση στο resource gathering ήταν η Ensemble Studios. Οι δημιουργοί των Age of Empires και Age of Mythology απέδειξαν το 2009 με το Halo Wars ότι τα RTS και οι κονσόλες δεν είναι δύο έννοιες ασυμβίβαστες, αλλά μπορούν να συνυπάρξουν κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες και προϋποθέσεις. Το Halo Wars κατάφερε να σημειώσει εμπορική επιτυχία πουλώντας περισσότερο από 2.5 εκατομμύρια αντίτυπα, θέτοντας με αυτό τον τρόπο τις βάσεις για την ανάπτυξη ενός sequel.
To 2014 η 343 Industries ξεκίνησε να εργάζεται πάνω στο Halo Wars, ψάχνοντας παράλληλα για κάποιον συνεργάτη, αφού η ίδια δεν είχε την απαραίτητη τεχνογνωσία στα Real-time Strategy. Εν τέλει, η δημιουργός του Halo 5: Guardians εξασφάλισε τη συνεργασία της βρετανικής Creative Assembly, μιας εταιρείας που μας έχει χαρίσει κορυφαία games σε αυτό το genre, με πρόσφατο παράδειγμα το Total War: Warhammer. Όπως είναι φυσικό το όνομα και μόνο της Creative Assembly δημιουργεί μεγάλες προσδοκίες για το Halo Wars 2, το οποίο είναι μάλιστα το πρώτο Halo που κυκλοφορεί ταυτόχρονα στα PC και στις κονσόλες. Πάμε να δούμε λοιπόν αν το νέο πόνημα της βρετανικής εταιρείας στέκεται αντάξιο των προσδοκιών μας.
Μια νέα απειλή ξεπροβάλλει στο γαλαξία
Τα γεγονότα του Halo Wars 2 λαμβάνουν χώρα χρονικά 28 χρόνια μετά (δηλαδή το έτος 2559) από τα αντίστοιχα του προκατόχου του, καθώς το πλήρωμα του διαστημοπλοίου Spirit of Fire της UNSC (United Nations Space Command) ξυπνά από τον κρυογενετικό ύπνο του πάνω από το Ark. Στη συνέχεια ο καπετάνιος James Cutter και η Professor Anders λαμβάνουν ένα επείγον σήμα κινδύνου από το Ark και στέλνουν μια ομάδα από Spartans για να εξερευνήσει την εγκατάσταση των Forerunners. Εκεί οι Spartans πέφτουν θύμα ενέδρας από τους The Banished, ένα νέο faction που αποτελείται από πρώην μέλη των Covenant. Ηγέτης των The Banished είναι ο πολέμαρχος Atriox, ένας αδίστακτος Brute.
Όλα αυτά συμβαίνουν στο πρώτο εκ των 12 κεφαλαίων του Halo Wars 2, όπου και καλείστε να αποδράσετε από το Ark και στη συνέχεια να ανασυντάξετε τις δυνάμεις σας στο Spirit of Fire. To σενάριο καταφέρνει εξαρχής να κερδίσει το ενδιαφέρον, κάτι που οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην ύπαρξη του Atriox, ο οποίος είναι ένας απόλυτα... badass villain. Όσον αφορά την αφήγηση της ιστορίας, οι developers ακολουθούν το παράδειγμα της Blizzard, δηλαδή εντυπωσιακά pre-rendered cutscenes, τα οποία λαμβάνουν χώρα πριν ή μετά από κάθε κεφάλαιο του campaign.
Να σημειώσουμε ότι σε αντίθεση με τον προκάτοχό του που λάμβανε χώρα πολύ πριν τα γεγονότα του Halo: Combat Evolved, το Halo Wars 2 προχωρά το γενικότερο story της σειράς και νομίζουμε ότι θα έχει μεγάλο ενδιαφέρουν να δούμε τι ρόλο θα παίξουν οι The Banished στο έκτο Halo. Με δεδομένο ότι η σειρά έχει ένα εξαιρετικά πλούσιο lore, όσοι αποφασίζουν τώρα να ασχοληθούν μαζί της θα χρειαστεί να αφομοιώσουν ένα πλήθος πληροφοριών διαβάζοντας τα σχετικά Phoenix Logs (ξεκλειδώνουν συλλέγοντας το σχετικό collectable) για να αποκτήσουν μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι το σενάριο είναι δυσνόητο.
Λιτή και απλουστευμένη RTS εμπειρία
To πρώτο πράγμα που θα πρέπει να κάνετε πριν αρχίσετε να κατεδαφίζετε τις βάσεις των αντιπάλων σας είναι να εξοικειωθείτε με το μοντέλο χειρισμού. Ευτυχώς για εσάς η διαδικασία αυτή είναι εξαιρετικά απλή, καθώς αφενός υπάρχουν τα απαραίτητα και πλήρως επεξηγηματικά tutorials και κατά δεύτερο το μοντέλο χειρισμού είναι ακριβέστατο και εύκολο στην εκμάθηση. Οι βετεράνοι του Halo Wars μάλιστα θα εγκλιματιστούν αμέσως μαζί του, καθώς δεν συναντάμε σημαντικές αλλαγές στον διάδοχό του.
Η επιλογή των μονάδων σας μπορεί να γίνει με πολλούς τρόπους, για παράδειγμα κάνοντας double tap το κουμπί A επιλέγετε όλες τις μονάδες μια συγκεκριμένης κατηγορίας (τα warthogs ή τους marines π.χ.) που εμφανίζονται στην οθόνη σας. Αν θέλετε να επιλέξετε όλες τις μονάδες που υπάρχουν στο οπτικό πεδίο σας δεν έχετε παρά να πατήσετε το RB. Στην περίπτωση που θέλετε να επιλέξετε όλο σας τον στρατό αρκεί να κάνετε double tap το κουμπί RB. Αξίζει επίσης να αναφέρουμε ότι μπορείτε να δημιουργήσετε μέχρι και τέσσερις ξεχωριστές ομάδες, κάνοντας της παράλληλα assign στο d-pad. Κρατώντας πατημένο το RT και μετακινώντας το d-pad στην αντίστοιχη κατεύθυνση εναλλάσσετε τον έλεγχο των μονάδων σας. Με τον τρόπο αυτό λοιπόν μπορείτε λόγου χάρη να στείλετε μια ομάδα σας να μαζέψει resources και μια άλλη να επιτεθεί στην αντίπαλη βάση. Να σημειώσουμε επίσης ότι μέσω του d-pad μπορείτε ανά πάσα στιγμή να μετακινήσετε την κάμερα στη βάση σας ή σε κάποια άλλη μονάδα σας.
Γενικά οι μηχανισμοί του resource gathering, αλλά και η διαδικασία ανάπτυξης της βάσης (χτίσιμο κτηρίων, upgrades κτλ.) σας είναι πολύ πιο απλουστευμένοι σε σχέση με τα υπόλοιπα RTS της αγοράς, κάτι που ενδεχομένως να στεναχωρήσει τους σκληροπυρηνικούς παίκτες. Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι μπορείτε να χτίσετε την βάση σας και τα υπόλοιπα κτήρια μόνο σε συγκεκριμένα σημεία. Τα resources που απαιτούνται (power και supplies) μπορείτε είτε να τα συλλέξετε εξερευνώντας τον χάρτη, είτε χτίζοντας συγκεκριμένα κτήρια, τα οποία και στη συνέχεια παράγουν με τακτικούς ρυθμούς power και supplies.
Πέτρα-ψαλίδι-χαρτί
Το κλειδί της επιτυχίας στην μάχη, όπως αναφέρουν τα tutorials του Halo Wars 2, αλλά και όπως διαπιστώσαμε και εμείς παίζοντας τη νέα δουλειά της Creative Assembly, είναι να κάνετε counter τις μονάδες των αντιπάλων σας. Η λογική που ισχύει είναι ότι τα vehicles, όπως τα warthogs, τα wraiths και scorpion tanks είναι πιο αποτελεσματικά απέναντι στο πεζικό, οι εναέριες μονάδες, όπως τα Hornets έχουν το πλεονέκτημα έναντι των vehicles και τέλος το πεζικό είναι πιο αποτελεσματικό εναντίον των εναέριων δυνάμεων.
Παίζοντας το campaign (είτε solo, είτε co-op) του Halo Wars 2 θα μάθετε σταδιακά τα πλεονεκτήματα, αλλά και τα μειονεκτήματα της κάθε μονάδας και θα προετοιμαστείτε για τις multiplayer αναμετρήσεις σας. Οι developers φροντίζουν να εισάγουν σταδιακά νέες μονάδες σε κάθε κεφάλαιο του campaign, οπότε έχετε όλο το χρόνο που απαιτείται για να εξοικειωθείτε στη χρήση τους. Γενικά υπάρχει αρκετά μεγάλη ποικιλία σε αυτό το κομμάτι, καθώς υπάρχουν διαφορετικές κατηγορίες επίγειων και εναέριων μονάδων. Ο δικός σας σκοπός είναι να εντοπίσετε ποιες μονάδες χρησιμοποιεί η CPU και να παράγετε τα κατάλληλα στρατεύματα για να τις αντιμετωπίσετε όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικά. Λόγου χάρη στην έκτη αποστολή του campaign τα αντίπαλα στρατεύματα απαρτίζονται κυρίως από εναέριες μονάδες και ως εκ τούτου θα χρειαστεί να παράγετε μπόλικους marines και wolverines (οχήματα εφοδιασμένα με πυραύλους εδάφους-αέρος) για να καταφέρετε να θριαμβεύσετε.
Ένα διασκεδαστικό RTS με απλουστευμένους μηχανισμούς που φέρει τη σφραγίδα της Creative Assembly.
Να προσθέσουμε επίσης σε κάθε μάχη μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και τα λεγόμενα Leader skills, τα οποία έχουν και το ανάλογο cooldown. Για παράδειγμα, σας δίνεται η δυνατότητα να επικαλεστείτε drones που θεραπεύουν τις μονάδες και τα κτήρια σας ή να τοποθετήσετε νάρκες. Τα στρατεύματα σας κερδίζουν xp για κάθε εχθρό που σκοτώνουν και ανεβαίνουν σταδιακά level, οπότε καλό θα είναι να χρησιμοποιείτε συχνά τα drones σας για να αναπληρώσετε τα hit points τους ή να τα βάλετε σε garrisons (λειτουργούν σαν τα bunkers του Starcraft). Πέρα από τα Leader skills, κάθε μονάδα έχει πρόσβαση σε ένα συγκεκριμένο special ability. Για παράδειγμα, οι marines εκτοξεύουν χειροβομβίδες που είναι εξαιρετικά αποτελεσματικές τόσο απέναντι στα αντίπαλα οχήματα, όσο και στα εχθρικά κτήρια. Αντίστοιχα, τα warthogs με την χρήση του slam ability εφορμούν με ταχύτητα πάνω στο αντίπαλο πεζικό, προκαλώντας μεγάλο damage και διασπώντας την διάταξη των αντίπαλων στρατευμάτων. Πρόσβαση σε ανάλογα abilities, έχουν και τα λεγόμενα hero units, όπως η Spartan 130, η οποία μπορεί να εκτοξευτεί στον αέρα και να σκάσει με δύναμη πάνω στους αντιπάλους σας (air slam) ή να κάνει hijack αντίπαλα vehicles.
Λαμβάνοντας υπόψη μας τα παραπάνω, αξίζει να επισημάνουμε ότι το Halo Wars 2 μπορεί να μην έχει το βάθος στρατηγικών επιλογών σε ότι αφορά το resource gathering ή στο που θα χτίσετε τη βάση σας, όπως έχουμε δει στα υπόλοιπα RTS της αγοράς, εντούτοις οι μάχες του είναι πραγματικά απολαυστικές. Αφενός θα πρέπει να είστε συνεχώς σε εγρήγορση χρησιμοποιώντας τις κατάλληλες μονάδες και θεραπεύοντας τις για εξασφαλίσετε την μακροζωία τους και αφετέρου καλείστε να αξιοποιήσετε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο όλα τα special abilities τους. Εν τω μεταξύ, η τεχνητή νοημοσύνη των αντιπάλων σας είναι αρκετά υψηλή, καθώς συγκεντρώνουν τα πυρά τους στις πληγωμένες μονάδες σας και γενικώς “αναγνωρίζουν” τις απειλές. Αν λόγου χάρη επιτεθούν στη βάση σας και προσπαθήσετε να χτίσετε turrets θα διαπιστώσετε ότι επιτίθενται πρώτα σε αυτά και μετά επικεντρώνονται στο αρχηγείο σας. Θα εκτιμήσετε ακόμη περισσότερο το A.Ι παίζοντας απέναντι σε bots στα multiplayer modes και όπως είναι φυσικό θα εξασκηθείτε καταλλήλως για τις αναμετρήσεις σας με τους υπόλοιπους παίκτες στο Xbox Live.
Αγώνας για το high score
To campaign του Halo Wars 2 θα σας κρατήσει συντροφιά για 9-10 περίπου ώρες, με άλλα λόγια διαρκεί όσο και το αντίστοιχο του προκατόχου του. Δυστυχώς η Creative Assembly υποπίπτει στο ίδιο ακριβώς... φάουλ, στο οποίο είχε υποπέσει και η Ensemble Studios. Κοινώς υπάρχει ένα μόνο campaign στο οποίο ελέγχετε τις δυνάμεις της UNSC, ενώ κάλλιστα θα μπορούσε να υπάρξει και ένα δεύτερο και για τους The Banished. Δυστυχώς λοιπόν το δεύτερο faction είναι playable στο multiplayer με ότι αυτό συνεπάγεται. Το σημαντικότερο πρόβλημα είναι ότι από τη στιγμή που δεν υπάρχει ένα ξεχωριστό campaign που να σας μαθαίνει σταδιακά τις διάφορες μονάδες και τα abilities των The Banished θα πρέπει να κολυμπήσετε απευθείας στα βαθιά και να μάθετε χωρίς την απαραίτητη εξάσκηση όλους τους μηχανισμούς παίζοντας στο multiplayer.
Η συνολική διάρκεια του campaign μας αφήνει επίσης κάποια παράπονα, καθώς εκτυλίσσεται σε μόλις 12 αποστολές. Κάποιες εξ' αυτών μάλιστα μπορούν να ολοκληρωθούν σε λιγότερο από 10 λεπτά. Συν τις άλλοις, δεν είδαμε κάτι το πραγματικά νεωτεριστικό στη φύση των αποστολών. Αξίζει πάντως να σημειώσουμε ότι το replayability είναι υψηλότατο, καθώς υπάρχει ένα σύστημα αξιολόγησης των επιδόσεων σας, οπότε για να κερδίσετε το χρυσό μετάλλιο σε κάθε αποστολή, θα χρειαστεί να την ολοκληρώσετε σε όσο το δυνατόν μικρότερο χρόνο ή να φέρετε εις πέρας διάφορα προαιρετικά objectives. Ο βαθμός πρόκλησης είναι ικανοποιητικός στο Normal επίπεδο δυσκολίας και από εκεί και πέρα υπάρχουν δύο ακόμη επίπεδα τα Heroic και Legendary, αλλά και δεκάδες Skulls (όπως και σε όλα τα Halo) που τον αυξομειώνουν ποικιλοτρόπως. Λόγου χάρη ενεργοποιώντας ένα συγκεκριμένο Skull οι μονάδες σας δέχονται συνεχώς damage με την πάροδο του χρόνου, κάτι που αυξάνει δραστικά τον συνολικό βαθμό πρόκλησης.
Αστραπιαίος πόλεμος
Πριν δούμε τα multiplayer modes του Halo Wars 2 οφείλουμε να αναφέρουμε ότι η εμπειρία μας μαζί τους βασίστηκε αποκλειστικά απέναντι σε bots, καθώς οι όποιες προσπάθειες να βρούμε αντίπαλο μέσω matchmaking αποδείχθηκαν άκαρπες. Η Microsoft μας ενημέρωσε ότι επειδή υπάρχουν regional dedicated servers, είναι πολύ πιθανό να μην βρούμε αντίπαλο πριν την επίσημη κυκλοφορία του παιχνιδιού. Δεσμευόμαστε πάντως να τεστάρουμε την συμπεριφορά των servers και τα multiplayer modes απέναντι σε άλλους παίκτες τις προσεχείς μέρες.
Όσον αφορά τα διαθέσιμα modes συναντάμε τo Deathmatch, στο οποίο θα πρέπει να κατεδαφίσετε την αντίπαλη βάση, το Domination, όπου και καλείστε να κρατήσετε για όσο το δυνατόν μεγαλύτερο χρονικό διάστημα συγκεκριμένα Control Towers στον χάρτη και τέλος το Strongholds. Στο τελευταίο mode ξεκινάτε με μεγάλα αποθέματα από resources και καλείστε να χτίσετε όσο τον δυνατόν περισσότερες βάσεις. Σε σύγκριση με το πρώτο κεφάλαιο της σειράς δεν συναντάμε κάποιο Capture the Flag mode. Όπως προαναφέραμε, σε αυτά τα modes μπορείτε να παίξετε απέναντι σε bots και να κάνετε μια γερή προπόνηση πριν αναμετρηθείτε με άλλους παίκτες στο Xbox Live. Να σημειωθεί εδώ ότι τουλάχιστον για την ώρα δεν υποστηρίζεται cross-play, κοινώς οι servers είναι ξεχωριστοί στα PC και στο Xbox One, ορθώς θα λέγαμε αφού όσο κι αν το μοντέλο χειρισμού είναι λειτουργικό στις κονσόλες, οι PC gamers θα είχαν σημαντικό πλεονέκτημα από τη χρήση του mouse και keyboard.
Ιδιαίτερη αναφορά θα πρέπει να γίνει στο Blitz mode, το οποίο και βρήκαμε εξαιρετικά πρωτότυπο. Ο σκοπός σε αυτό το mode είναι να κρατήσετε με τις μονάδες σας τρία control points στον εκάστοτε χάρτη. Όσο περισσότερα έχετε στην κατοχή σας, τόσο περισσότερους πόντους κερδίζετε. Πριν από την έναρξη της εκάστοτε αναμέτρησης καλείστε να επιλέξετε τον Leader σας (υπάρχουν εφτά συνολικά επιλογές), αλλά και τις κάρτες του Deck σας. Η επιλογή του Leader σας, καθορίζει τα αρχικά στρατεύματά σας, ενώ οι κάρτες του Deck σας καθορίζουν τις μονάδες που μπορείτε να επικαλεστείτε μέσα στην μάχη.
Η διαδικασία είναι πολύ απλή και θυμίζει θα λέγαμε το Hearthstone, καθώς οι κάρτες με τις οποίες ξεκινάτε επιλέγονται στην τύχη μέσα από το Deck σας. Για να παίξετε μια κάρτα θα πρέπει να ξοδέψετε το ανάλογο αντίτιμο σε resources. Ως εκ τούτου πέρα από τα control points, καλείστε να συγκεντρώσετε τα resources που υπάρχουν στον χάρτη πριν από τους αντιπάλους σας. Την δεδομένη χρονική στιγμή υπάρχουν 100 περίπου ξεχωριστές κάρτες, αλλά δεν έχετε πρόσβαση σε όλες. Για να αποκτήσετε νέες κάρτες θα πρέπει να ανοίξετε τα λεγόμενα Blitz packs που περιέχουν πέντε ξεχωριστές κάρτες, με πιθανότητα μια από αυτές να είναι uncommon, rare, ή epic. Οι σπάνιες κάρτες είναι πιο δυνατές, απαιτούν περισσότερα resources για να παιχθούν και φυσικά είναι πιο σπάνιες. Συν τις άλλοις, υπάρχουν και κάποιες Leader specific κάρτες, τις οποίες μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μόνο με τον κατάλληλο “αρχηγό”.
Τα Blitz packs μπορούν να αποκτηθούν με δύο τρόπους, ο πρώτος είναι να τα αγοράσετε με πραγματικά χρήματα μέσω του Xbox Store και ο δεύτερος είναι να μαζέψετε xp παίζοντας τα multiplayer modes. Υπάρχουν μάλιστα αρκετά Daily και Weekly Challenges, τα οποία σας ανταμείβουν με μπόλικα experience points. Επίσης, ανταμείβεστε με Blitz packs, όταν ολοκληρώσετε τις τρεις tutorial αποστολές, αλλά και τις αποστολές του campaign. Να επισημάνουμε ότι αν ανοίξετε μια κάρτα που έχετε ήδη στη συλλογή σας, τότε αυτή κερδίζει με την σειρά της xp και ανεβαίνει σταδιακά level.
To Blitz mode μας άφησε θετικές εντυπώσεις, γιατί οι μονομαχίες είναι εξαιρετικά γρήγορες και διασκεδαστικές και απαιτούν αστραπιαίες κινήσεις στον έλεγχο και τη μετακίνηση των μονάδων σας. Επίσης, υπάρχει και ο αστάθμητος παράγοντας της τύχης, καθώς ποτέ δεν ξέρετε με ποιες κάρτες θα ξεκινήσετε. Το γεγονός αυτό κάνει τις αναμετρήσεις, ακόμη πιο απρόβλεπτες, όπως ακριβώς ισχύει και στο Hearthstone της Blizzard. Ο δεύτερος αστάθμητος παράγοντας σχετίζεται με τα microtransactions, καθώς αν κάποιος παίκτης αγοράσει λόγου χάρη 50 Blitz packs θα έχει ένα αναμφισβήτητο πλεονέκτημα, αφού και πιο σπάνιες κάρτες θα έχει, αλλά ακόμη και οι common κάρτες του deck θα είναι υψηλού level και θα έχουν αυξημένα attributes. Την δεδομένη χρονική στιγμή δεν γνωρίζουμε πόσοι παίκτες θα μπουν στη λογική των microtransactions, εντούτοις υπάρχει ένας σαφής pay-to-win προσανατολισμός.
Τεχνικός τομέας
Το Halo Wars 2 τρέχει στα 1080p/30fps στο Xbox One, με το frame rate να παραμένει σταθερό χωρίς να παρατηρούνται σημαντικές διακυμάνσεις ή input lag. Αυτό που ξεχωρίσαμε είναι αναμφισβήτητα τα υπέροχα CGI cutscenes που σας δίνουν την εντύπωση ότι παρακολουθείτε μια cinematic sci-fi υπερπαραγωγή. Άξια αναφοράς είναι επίσης τα particle effects, αλλά και ο λεπτομερής σχεδιασμός των μονάδων και του περιβάλλοντος. Κατά τη διάρκεια του playthrough μας αντιμετωπίσαμε ελάχιστα bugs, όπως σημεία που διακόπτονταν για κάποια κλάσματα του δευτερολέπτου η μουσική. Οι ενστάσεις μας εντοπίζονται κυρίως στο κομμάτι του texture filtering, καθώς υπάρχει μια ανεπαίσθητη θολούρα στα textures.
Σε ότι έχει να κάνει με το soundtrack και τη γενικότερη ηχητική επένδυση τολμούμε να πούμε ότι συνθέτες Gordy Haab, Brian Lee White και Brian Trifon έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά. Υπάρχει τεράστια ποικιλία στα μουσικά θέματα και μάλιστα οι συνθέσεις ανήκουν σε διαφορετικά μουσικά φάσματα. Σε ανάλογα επίπεδα ποιότητας κινείται και το voice acting, αφού οι ηθοποιοί ερμηνεύουν με πάθος τους ρόλους τους και δείχνουν να έχουν μπει... στο πετσί του χαρακτήρα που υποδύονται.
Αξιόλογο sequel
To Halo Wars 2 μπορεί να μην πλησιάζει τα ιλιγγιώδη επίπεδα ποιότητας των υπολοίπων δημιουργιών της Creative Assembly, εντούτοις αποτελεί μια προσεγμένη και ποιοτική πρόταση στην κατηγορία του. Διαθέτει ένα ενδιαφέρον σενάριο που προχωρά την ιστορία του franchise, προετοιμάζοντας παράλληλα το έδαφος για το Halo 6 και παράλληλα προσφέρει μια streamlined RTS εμπειρία κομμένη και ραμμένη στα μέτρα του Xbox One. Συν τις άλλοις, το Blitz mode είναι μια πολύ έξυπνη ιδέα που υλοποιείται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Η χαοτική και απρόβλεπτη φύση του, οι δεκάδες διαφορετικές κάρτες και οι επτά διαφορετικοί Leaders το καθιστούν άκρως διασκεδαστικό και ως εκ τούτου είναι σε θέση να σας χαρίσει μια μοναδική multiplayer εμπειρία.
Θετικά:
- Δυνατό σενάριο
- Εύχρηστο και λειτουργικό μοντέλο χειρισμού
- Ποικιλία μονάδων με ξεχωριστά special abilities
- Υψηλό Α.Ι.
- H εύστοχη υλοποίηση του Blitz mode
- Εντυπωσιακά cutscenes και particle effects
- Μεγάλο replayability
- Ικανοποιητικός βαθμός πρόκλησης
- Υπέροχο soundtrack
Αρνητικά:
- Σχετικά μικρό campaign με ένα μόνο playable faction
- Αμυδρός pay-to-win προσανατολισμός στο Blitz mode
- Μικρή δόση πρωτοτυπίας στις αποστολές
- Μέτριο texture filtering
Βαθμολογία
Γραφικά: 7.5
Ήχος: 9
Gameplay: 8
Αντοχή: 7
Γενικά: 8
Ελλείψει ανταγωνισμού αποτελεί το καλύτερο Real-time Strategy που έχουμε δει ποτέ σε κονσόλα.
Παντελής Δασκαλέλος
NEWS VIEW ALL
Halo Wars 2
[Αρχική δημοσίευση: 4/8/15] Η παρουσίαση της Microsoft στα πλαίσια της Gamescom μας επιφύλασσε μια έκπληξη, καθώς στο τέλος της παρουσίασής της, η αμερικανική εταιρεία ανακοίνωσε την κυκλοφορία...Posted (06 Feb 2017)
Xbox One S με Halo Wars 2 και Forza Horizon 3
Η Microsoft ανακοίνωσε δύο νέα πακέτα Xbox One S, το ένα με το Halo Wars 2 και το άλλο με το Forza Horizon 3. Θα κοστολογούνται στα 350 ευρώ με 1TB σκληρό δίσκο, ενώ για το Forza Horizon 3 υπάρχει και...Posted (23 Jan 2017)
Retail έκδοση του Halo Wars 2 στα PC
Η Microsoft συνεργάστηκε με την THQ Nordic προκειμένου να φέρουν το Halo Wars 2 στα PC σε φυσική μορφή. Οι εκδόσεις του Halo Wars 2 θα είναι δύο, με την απλή να κοστίζει 60 ευρώ και την Ultimate Ed...Posted (11 Jan 2017)
Comments
Η διάρκεια του campaign δεν με ενοχλεί καθόλου μιας και το σενάριο είναι δυνατό.
Φανταστείτε να είχαμε διπλάσια quests επαναλαμβανόμενα. Το ότι πρέπει να μάθεις στην ουσία μόνος σου τους Banished, εντάξει δεν με χαλάει, αλλά ένα tutorial θα μπορούσαν να βάλουν γιατί απευθύνονται σε περισσότερο κόσμο μη εξοικειωμένο με τα real time strategy.