Pac-Man Championship Edition 2

Hot
Το πολύ το wakka wakka χαρίζει στον Pac-Man… μπάκα.

Το πολύ το wakka wakka χαρίζει στον Pac-Man… μπάκα.

Το πολύ το wakka wakka χαρίζει στον Pac-Man… μπάκα.

Δεν χωράει αμφιβολία ότι ο Pac–Man είναι η πιο αναγνωρίσιμη φιγούρα της videogame κουλτούρας, η μασκότ ουσιαστικά της βιομηχανίας που με τα καμώματα του έχει ψυχαγωγήσει γενιές και γενιές παικτών όλων των ηλικιών, φύλων και φυλών. Πατέρας του κίτρινου ήρωα με την ακόρεστη πείνα είναι ο σχεδιαστής videogames Toru Iwatani που ένας αστικός μύθος υποστηρίζει ότι εμπνεύστηκε το σχήμα του χαρακτήρα παρατηρώντας μια πίτσα αφού της αφαίρεσε ένα κομμάτι. 
 
Ο Pac-Man σάρωσε στα coin-op για δύο ολόκληρες δεκαετίες (1980 – 1990), καταβροχθίζοντας κέρματα συνολικής αξίας δύο δισεκατομμυρίων δολαρίων και βάλε. Ο δημοφιλής χαρακτήρας επανεμφανίστηκε σε πολλά spin–offs και αρκετούς κλώνους του πρωτότυπου, κρατώντας άσβεστη την δίψα μας για κατανάλωση άπειρων ψηφιακών χαπιών και ατίθασων φαντασμάτων. Το 2007 ήταν η σημαντικότερη χρονιά της ζωής του Pac-Man μετά την σύλληψη του εξαιτίας της κυκλοφορίας του Pac–Man Championship Edition.
 
Σε αυτό ο Toru Iwatani επέστρεψε στα σχεδιαστικά του καθήκοντα επιμελούμενος το τελευταίο videogame της καριέρας του πριν αποσυρθεί από την ενεργό δράση. Το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό οπτικά εμπλουτίζοντας παράλληλα και το gameplay του πρωτότυπου χωρίς να το προδίδει. Λυπούμαστε που το εξαιρετικό του sequel με το οποίο θα ασχοληθούμε ευθύς αμέσως δεν έχει την προσωπική σφραγίδα του Iwatani αλλά χαιρόμαστε γιατί οδηγεί μπροστά τον Pac–Man στην νέα χιλιετία με έναν σεβαστό αριθμό βελτιώσεων στις ιδιότητες του.     
 
Ο Pac-Man εκσυγχρονίζεται
Το γνωστό μας κίτρινο μπαλάκι με το τεράστιο στόμα και την ακόρεστη πείνα για χάπια και ζωηρά φαντάσματα δεν δείχνει να άλλαξε σκοπό κατά την πολυετή του θητεία στα video games. Ο Pac–Man του Championship Edition 2 κυνηγάει τα ίδια όνειρα από level σε level: κατάποση όλων των χαπιών και των φρούτων που βρίσκονται στην οθόνη, φάγωμα των φαντασμάτων αφού πάρει το δυναμωτικό του χάπι και εκτόξευση του σκορ στα ουράνια. Η μεγάλη διαφορά σε σχέση με τα παλιότερα παιχνίδια της σειράς είναι ο τρόπος πραγματοποίησης των στόχων του. 
 
Ένα Tutorial mode αρκετών λεπτών θα σας προετοιμάσει για τα κυρίως modes, τα Score Attack και Adventure. Τα δύο modes περικλείουν παρόμοιες προκλήσεις. Ο Pac–Man δεν χρειάζεται πλέον να καταπιεί όλα τα χάπια στην οθόνη αλλά επαρκή αριθμό ώστε να γεμίσει η ειδική μπάρα και να εμφανιστούν τα λαχταριστά φρούτα που θα του επιτρέψουν να περάσει στο επόμενο level. Όταν την θέση των φρούτων λαμβάνει το γνωστό μας σούπερ χάπι που επιτρέπει στον Pac–Man να καταβροχθίσει άφοβα τα φαντάσματα, τότε ο ήρωας δεν περνά αυτόματα επίπεδο αλλά μασουλάει πρώτα όλους τους εχθρούς του. 
 
Η διαφορά ανάμεσα τους είναι η παρουσία των bosses στο Adventure. Ένα πελώριο φάντασμα ρίχνει την σκιά του σε όλη την οθόνη και απειλεί να συντρίψει τον κιτρινιάρη ήρωα μας αν δεν περάσετε μια σειρά από τερέν μέσα σε περιορισμένο χρόνο. Μόλις το κατορθώσετε, ο Pac–Man διαλύει το boss στα δεκάδες φαντάσματα που το απαρτίζουν και τα καταβροχθίζει ένα ένα ενώ εσείς απολαμβάνετε το επιβλητικό θέαμα. 
 
 
Η Pac-Mania συνεχίζεται
Έγινε φανερό ήδη ότι το Pac–Man Championship Edition 2 δεν χάνει τον χρόνο του με σενάρια και ιστορίες αλλά εστιάζεται στο στοιχείο που έκανε διάσημο εξαρχής τον λαοφιλή χαρακτήρα, τον χειρισμό του. Τα controls είναι το Α και το Ω της νέας περιπέτειας του Pac–Man και εξ’ αυτών πηγάζει η μεγάλη ευχαρίστηση που θα αποκομίσετε ασχολούμενοι μαζί της.  
       
Πρώτη σοβαρή διαφοροποίηση από την κλασική συνταγή είναι η ταχύτητα του ήρωα. Ο Pac-Man τρέχει σαν να έχει πάρει αμφεταμίνες, ένας κίτρινος σίφουνας που καθαρίζει το ταμπλό με τρομερή ταχύτητα. Αμέσως αποκτάτε τρομερό πλεονέκτημα απέναντι στα φαντάσματα που απαιτεί ταυτόχρονα μεγάλη αντίληψη του χώρου και των κινήσεων των αντιπάλων για να μην σας γυρίσει μπούμερανγκ. Σπρώχνοντας τον μοχλό προς την κατεύθυνση που κινείται, ο Pac–Man επιταχύνει δραματικά και έτσι αποφεύγει τους κινδύνους αλλά το "σπριντάρισμα" χρειάζεται μεγάλη προσήλωση από την μεριά σας για να διατηρήσετε τον έλεγχο της ξέφρενης πορείας του.
 
Ένα μεγάλο σοκ σας περιμένει πατώντας απαλά ένα trigger button: ο Pac–Man για πρώτη φορά στην μακροχρόνια ιστορία του σταματά επιτόπου και μπορεί να αλλάξει κατεύθυνση ανά πάσα στιγμή. Υπολογίζοντας την πορεία των φαντασμάτων καρφώνεστε στην θέση σας, περιμένετε να περάσουν από μπροστά και συνεχίζετε την πορεία σας προς τα λαχταριστά χάπια ή φρούτα που σας περιμένουν παρακάτω, ξεγελώντας τους φασματικούς εχθρούς σας. 
 
Η τρίτη διαφοροποίηση στο gameplay είναι μια σειρά από βατήρες που σας εκτοξεύουν στην άλλη άκρη της πίστας. Χρησιμοποιώντας τους ο Pac–Man μπορεί να προσελκύσει τους εχθρούς του σε ένα μέρος της πίστας και να μεταπηδήσει στο άλλο κερδίζοντας μπόλικο χρόνο για να μαζέψει τα χάπια του πριν τον πλησιάσουν και πάλι.    
 
Την ώρα που προσπαθείτε να χωνέψετε τις μεγάλες αλλαγές στο gameplay, ένα από τα φαντάσματα σας πλησιάζει και, μέσα στην σύγχυση, πέφτετε πάνω του. Προτού η βρισιά που σκεφτήκατε μετατραπεί σε ήχο, βλέπετε ότι ο Pac–Man σας δεν πέθανε με την επαφή, απλά το φάντασμα υποχώρησε λίγο από το σκούντημα. "Χαχα, είμαι άτρωτος, δεν μπορούν να με σκοτώσουν" αναλογίζεστε και πέφτετε ξανά πάνω στο φάντασμα προσπαθώντας να εκδικηθείτε για τις αμέτρητες φορές που σκοτωθήκατε σκουντουφλώντας σε φαντάσματα στο παρελθόν. Στο τρίτο σκούντημα, το φάντασμα υψώνεται πάνω από την πίστα για δύο δευτερόλεπτα και προσγειώνεται σε πολλαπλάσιο μέγεθος αρχίζοντας να σας κυνηγάει σαν να του έβαλε κάποιος… νέφτι. Αν σας αγγίξει "αντίο ζωή" για τον ήρωα που ευτυχώς δεν διαθέτει μόνο μία.  
 
Στους ποικίλους τρόπους να ξεγελά τον θάνατο τους οποίους περιέγραψα, ο Pac–Man έχει στο τσεπάκι του και αρκετές βόμβες που χρησιμοποιούνται για να τον εκτινάξουν στην αρχική του θέση. Όταν τα φαντάσματα σας έχουν περικυκλώσει και δεν έχετε διαθέσιμο το τηλέφωνο των Ghostbusters (χωρίς τσέπες ο ταλαίπωρος Pac–Man θα μπορούσε μόνο να έχει καταπιεί το τηλέφωνο) βάζετε μια βόμβα και πετάγεστε στην αφετηρία αποφεύγοντας τον κίνδυνο.
 
 
Φαντάσματα υπάρχουν και είναι… φαγώσιμα
Ο χαρακτήρας σας έχει πολλές ικανότητες και για να τον αντιμετωπίσουν τα φαντάσματα, στρατολογούν ορδές από μικρά φαντάσματα που κοιμούνται σε διάφορα σημεία των levels. Ο γαλήνιος ύπνος τους ταράζεται όταν ο Pac–Man περάσει σαν σίφουνας από δίπλα τους και για να τον εκδικηθούν, στοιχίζονται πίσω από ένα ενήλικο φάντασμα, σχηματίζοντας τρένα φαντασμάτων. Αμέσως αμέσως το μεγάλο μήκος τους μειώνει τον διαθέσιμο χώρο του χαρακτήρα σας και δυσκολεύει τα πράγματα ενώ προσφέρει το πιο αποδοτικό έδεσμα στο παιχνίδι καθώς ένα τρένο σας ανταμείβει με χιλιάδες περισσότερους πόντους από ένα απλό φάντασμα και δεκάδες χάπια.    
 
Η μεγαλύτερη προσφορά του Pac–Man Championship Edition 2, πέραν της χαράς του να χειρίζεστε τον αδηφάγο χαρακτήρα, είναι η κατακόρυφη ανάπτυξη της επιδεξιότητας και της παρατηρητικότητας σας. Από ώρα σε ώρα θα νοιώσετε τα μάτια και τα χέρια σας να συγχρονίζονται αρμονικά, εκτελώντας με τεράστια ακρίβεια τις περίτεχνες μανούβρες, τα άλματα και τα σταματήματα του ήρωα. Σύντομα θα αισθανθείτε ότι βρίσκεστε in the zone, ότι πήραν φωτιά τα χέρια και το μυαλό σας, δεν θα πιστεύετε το πόσο γρήγορα κινείστε και την άνεση με την οποία αποφεύγετε τα εμπόδια, πετυχαίνοντας πάντα τον στόχο. 
 
Η έντονη εσωτερική ικανοποίηση που χαρίζει το παιχνίδι θα σας εμποδίσει από το να το βαρεθείτε εύκολα. Αν χρονομετρήσετε την ώρα που απαιτείται για να περάσετε τα Adventure και Score Attack mode μια φορά θα δείτε ότι φτάνει τις τρεισήμισι με τέσσερεις ώρες. Ο κυριολεκτικός τερματισμός και των δύο, δηλαδή η βαθμολόγηση με Α όλων των level στο Score Attack και η συντριβή του τελικού boss στο Adventure mode χρειάζεται τουλάχιστον τις διπλάσιες ώρες. 
 
Στο Score Attack πρέπει να ακονίσετε σοβαρά τις ικανότητες σας για να πιάσετε το μέγιστο σκορ. Στο Adventure δε να μαζέψετε εκατοντάδες αστέρια νικώντας κάθε level και στα τρία επίπεδα δυσκολίας μέχρι να ξεκλειδώσει το τελικό boss. Γνωρίζοντας ότι όση ώρα παίζετε οι ικανότητες σας βελτιώνονται, θα επιδιώξετε την τελειότητα σε όλα τα modes. Σε αντίθεση με την διάρκεια, η αντοχή στον χρόνο του Pac–Man Championship Edition 2 είναι διαρκής μόνο αν σας ενδιαφέρει να βελτιώσετε τις δεξιοτεχνίες σας χρησιμοποιώντας τον κίτρινο φαταούλα για να το πετύχετε.

Οι νέοι άθλοι του Pac–Man θα κάνουν τα μάτια σας να αλληθωρίσουν με την ιλιγγιώδη ταχύτητα που εξελίσσονται τα πάντα επί της οθόνης.

Ρετρό απόλαυση
Ουδέποτε ζητήσαμε από τον Pac–Man να έχει αίσθηση της ομορφιάς αλλά δεν μας χαλάει καθόλου το γούστο που επιδεικνύει στο νέο του σπίτι εν ονόματι Championship Edition 2. Τα level είναι λαμπερά, θυμίζουν ταμπέλες Νέον και η πολυπλοκότητα τους καλύπτει ένα ευρύ φάσμα, άλλοτε θυμίζοντας λαβύρινθους όπου τρέχουν ποντικάκια και άλλοτε μπουντρούμια από RPG τίτλο. Το animation ξεφεύγει από τα τετριμμένα όταν ο Pac–Man καταναλώνει λαίμαργα ένα τρένο από φαντάσματα και εν τη εμφανίσει των bosses.    
 
Ρίγη συγκίνησης θα κατακλύσουν το κορμί σας ακούγοντας τα ελάχιστα δευτερόλεπτα του εναρκτήριου ήχου κάθε level, τον ίδιο ήχο που σας προϋπάντησε στο πρωτότυπο arcade. Η συνέχεια δεν είναι το ίδιο συγκλονιστική αλλά οι ζωηροί ήχοι του soundtrack κάθονται πολύ όμορφα στα αυτιά σας, δίνοντας και ηχητικά την αίσθηση της ταχύτητας, του γρήγορου παιξίματος που αποτελεί την καρδιά του τίτλου. Το κερασάκι στην τούρτα είναι το θρυλικό wakka, wakka που ακούγεται όταν ο Pac–Man μασουλάει τα χάπια του και τα φαντασματοτρένα, σκέτη μελωδία στα αυτιά όλων όσων μεγαλώσαμε μαζί του.    
 
Χάπι Εντ
Θα βαρεθούμε άραγε ποτέ να ακολουθούμε στις λαίμαργες εξορμήσεις της την θρυλική κίτρινη φατσούλα, αντιμετωπίζοντας επιτυχημένα την τετράδα ταλαίπωρων φαντασμάτων που ακούνε στα ονόματα Blinky, Pinky, Inky και Clyde; Η απάντηση είναι ένα κατηγορηματικό όχι χάρη στις καινοτομίες που εισάγει το Pac–Man Championship Edition 2. Στην κλασική του μορφή το Pac–Man βασιζόταν στην απομνημόνευση του κινητικού μοτίβου των φαντασμάτων και το κατάλληλο timing. Πλέον μόνο το timing παίζει κάποιο ρόλο και η επιτυχία περνά μέσα από την ευρηματικότητα των παικτών και τις ταχύτατες αντιδράσεις. Θεωρώ τεράστια ιεροσυλία ακόμα και μια φευγαλέα σκέψη να μην το αγοράσετε την στιγμή που κοστίζει μόλις 13 ευρώ.     
 
Θετικά:
- Αδιάκοπη δράση δοσμένη σε ολιγόλεπτα levels
- Ηχητικά εφέ που αγαπάμε σφόδρα 
- Άρτιος χειρισμός και ανταπόκριση του ήρωα στις εντολές
- Εθιστικό gameplay
- Ευπρόσδεκτες αλλαγές στη γνώριμη Pac-Man συνταγή
- Αναλλοίωτο frame rate
- Χαμηλή τιμή
 
Αρνητικά:
- Μικρή διάρκεια
- Θα τραβήξετε ζόρια στα υψηλά επίπεδα δυσκολίας 
- Γραφικά ανάξια ενός next – gen συστήματος
 
Βαθμολογία
Γραφικά: 6
Ήχος: 7
Gameplay: 8
Αντοχή: 6.5
Γενικά: 7.2

Ένα sequel που ξεπερνά κατά πολύ το πρωτότυπο. 
 
Γιάννης Μοσχονάς

NEWS   VIEW ALL

No News

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Score  7.2
7.33 User Score
(6  votes)
User Reviews 0
Genre: Maze, Arcade
Developer: Bandai Namco Entertainment
Publisher: Bandai Namco Entertainment
Διάθεση:
Players: 1
Requirements: 6GB RAM, Επεξεργαστής Intel Core i5-2300 στα 2.8 G1Hz ή AMD Phenom II X4 945 στα 3.0 GHz, Κάρτα γραφικών NVIDIA GTX 550 Ti 2GB ή AMD Radeon HD 7870 2GB, Χώρος στο σκληρό δίσκο 3GB, Λειτουργικό σύστημα Windows 7/8/10
Official Website: Κλικ εδώ
Release Date: 2016-09-15
Χρήστες που το θέλουν (VIEW ALL)
thumb thumb
Χρήστες που το έχουν (VIEW ALL)
thumb
Χρήστες που το είχαν
Κανένας
Χρήστες που το έχουν στα αγαπημένα
Κανένας
RELATED GAMES
No Games found.
VIDEOS

Top reviews (τρέχον έτος)

Top Reviews (by user score)

Latest User Reviews

1.
User levels   (10.0)
2.
User levels   (10.0)
3.
User levels   (10.0)
4.
User levels   (10.0)
5.
User levels   (10.0)
6.
User levels   (9.5)
7.
User levels   (3.0)
8.
User levels   (9.5)
10.
User levels   (10.0)