- Reviews
- Steep
Steep
HotΧειμερινά σπορ στις Άλπεις.
Χειμερινά σπορ στις Άλπεις.
Λίγες μέρες πριν την έναρξη της περσινής E3, η Ubisoft μας είχε προιδεάσει σχετικά με την ανακοίνωση της κυκλοφορίας ενός νέου triple A game. Όταν μερικά εικοσιτετράωρα αργότερα η γαλλική εταιρεία ανακοίνωνε το Steep, το μόνο σίγουρο είναι ότι εκπλαγήκαμε. Για άλλους η έκπληξη αυτή ήταν ευχάριστη, καθώς είναι δεδομένο ότι υπάρχει ένα “κενό” στο genre των extreme sports στην όγδοη οικιακή γενιά κονσολών. Στον αντίποδα πολλοί παίκτες απογοητεύτηκαν από την ανακοίνωση του Steep, γιατί όπως και να το κάνουμε η δημιουργία αυτή δεν πείθει ούτε στα “χαρτιά” για triple A game. Ενδεχομένως αν δεν είχαν προηγηθεί αυτές οι βαρύγδουπες δηλώσεις από την πλευρά της γαλλικής εταιρείας η μεγαλύτερη μερίδα του κόσμου θα το αντιμετώπιζε με μεγαλύτερη συμπάθεια.
Στην προκειμένη περίπτωση μιλάμε για την παρθενική δημιουργία της Ubisoft Annecy ή για να είμαστε ακριβείς για το πρώτο project, το οποίο αναπτύχθηκε εξ' ολοκλήρου από την γαλλική εταιρεία. Κι αυτό γιατί η Ubisoft Annecy έχει εργαστεί ανελλιπώς από το 2004 μέχρι σήμερα σε διάφορες κυκλοφορίες της Ubisoft, όπως το Assassin's Creed II και το πρόσφατο Tom Clancy's The Division. Όπως προαναφέραμε, τα τελευταία χρόνια συναντάμε ελάχιστες δημιουργίες που έχουν ως θεματολογία τα extreme sports, από αυτή λοιπόν την οπτική σκοπιά η απόφαση των developers να ασχοληθούν με αυτό το genre κρίνεται απόλυτα σωστή. Την δεδομένη χρονική στιγμή άλλωστε το Steep έχει μόλις έναν ανταγωνιστή, το Mark McMorris Infinite Air της HB Studios, το οποίο κυκλοφόρησε τον Οκτώβριο αποσπώντας μέτριες κριτικές.
Η πρώτη μας γνωριμία με το Steep έγινε κατά την διάρκεια των δύο φάσεων (μία open και μία closed) της beta έκδοσής του, όπου και είχαμε την ευκαιρία να δούμε από πρώτο χέρι το gameplay του. Δυστυχώς η εμπειρία αυτή δεν ήταν η καλύτερη δυνατή, καθώς είχαμε πολλά παράπονα από το exploration κομμάτι του τίτλου. Παρόλα αυτά, είπαμε να του δώσουμε μια δεύτερη ευκαιρία και να ασχοληθούμε με την τελική έκδοσή του. Πάμε να δούμε αναλυτικότερα λοιπόν τι προσφέρει η πρώτη δημιουργία της Ubisoft Annecy και κατά πόσο αξίζει να ασχοληθείτε μαζί της.
Open world Action Sports
Πριν προχωρήσουμε παρακάτω θεώρουμε σκόπιμο να σας δώσουμε μια σαφή εικόνα για το τι ακριβώς είναι το Steep. Οι δημιουργοί του το περιγράφουν ως ένα “open world Action Sports” game και η αλήθεια είναι ότι ο συγκεκριμένος χαρακτηρισμός ανταποκρίνεται σε μεγάλο βαθμό στην πραγματικότητα. Ο ανοιχτός κόσμος υπάρχει και μάλιστα είναι τεράστιος, καθώς η δημιουργία της Ubisoft Annecy λαμβάνει χώρα σε διάφορες βουνοκορφές και πλαγιές των Άλπεων. Το στοιχείο αυτό αυτόματα διαφοροποιεί το Steep από αντίστοιχες κυκλοφορίες του χώρου, όπως το SSX της Electronic Arts. Για να είμαστε ειλικρινεις και το Mark McMorris Infinite Air διαθέτει έναν open world κόσμο, αλλά η βασική διαφορά του με το Steep είναι ότι ο κόσμος αυτός δεν είναι σε καμία περίπτωση πιστευτός. Με άλλα λόγια όταν αρχίσετε τις καταβάσεις σας με snowboard στις πλαγιές του Mont Blanc θα νιώσετε ότι πραγματικά βρίσκεστε στις Άλπεις.
Το δεύτερο στοιχείο που κάνει την δημιουργία της Ubisoft Annecy ξεχωριστή είναι ότι για πρώτη φορά μπορείτε να επιδοθείτε σε περισσότερα του ενός exteme sports. Κοινώς έχουμε σκι, πτήση με wingsuit, snowboard και paragliding, όπου και αιωρείστε με ένα αλεξίπτωτο. Συν τις άλλοις, όλες αυτές τις δραστηριότητες μπορείτε να τις απολαύσετε είτε μόνος σας, είτε μαζί με άλλους παίκτες, αφού το Steep εκτυλίσσεται σε ένα seamless online multiplayer περιβάλλον. Κοινώς δύναται να παίξετε και τα 111 challenges του παιχνιδιού παρέα με άλλους παίκτες και μάλιστα η όλη διαδικασία είναι εξαιρετικά απλή καθώς αρκεί να συναντήσετε έναν παίκτη και να πατήσετε το κουμπί Χ για να γίνετε “ζευγάρι”. Από το σημείο αυτό και μετά κάνετε τα challenges παρέα και προκαλείτε ο ένας τον άλλον για το ποιος θα κάνει τον καλύτερο χρόνο ή το καλύτερο σκορ.
Να σημειωθεί πάντως ότι υπάρχει και η δυνατότητα να δημιουργήσετε τα δικά σας challenges και να προκαλέσετε άλλους παίκτες να προσπαθήσουν να το ολοκληρώσουν. H όλη διαδικασία δε είναι άμεση και εξαιρετικά “φιλική” πρός τον χρήστη. Γενικά το Steep αποθηκεύει ανά πάσα στιγμή την τελευταία σας διαδρομή, το trail σας όπως ονομάζεται, και από εκεί και μετά μπορείτε να κάνετε challenge άλλους παίκτες, οι οποίοι και θα πρέπει να ολοκληρώσουν την διαδρομή σας ή ένα μέρος αυτής σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.
Το seamless online multiplayer περιβάλλον του Steep βέβαια έχει και το ανάλογο... κόστος, αφού θα πρέπει να είστε συνεχώς συνδεδεμένοι στο internet για να παίξετε. Με άλλα λόγια δεν υπάρχει κάποιο offline mode. Ως εκ τούτου, αν κάποια στιγμή η Ubisoft αποφασίσει να κλείσει τους servers του Steep δεν θα μπορείτε να παίξετε. Το θετικό της υπόθεσης είναι ότι δεν απαιτείται συνδρομή PS Plus ή Xbox Live Gold για να παίξετε solo.
Κόλπα στο χιόνι και στους αιθέρες
H ενασχόλησή σας με το Steep ξεκινά με ένα σύντομο εισαγωγικό tutorial, το οποίο έχει ως στόχο να σας μυήσει στους βασικούς μηχανισμούς του gameplay. Το τελευταίο στηρίζεται σε δύο ουσιαστικά πυλώνες, την εξερεύνηση και την ολοκλήρωση των διαφόρων challenges. Τα challenges με την σειρά τους έχουν διάφορες μορφές, αλλά στηρίζονται στην ίδια ακριβώς λογική. Κοινώς θα πρέπει να μεταβείτε από ένα σημείο “Α” του χάρτη σε ένα σημείο “Β” σε όσο το δυνατόν μικρότερο χρονικό διάστημα. Η φόρμα αυτή βέβαια έχει διάφορες παραλλάγες. Για παράδειγμα, σε άλλες περιπτώσεις θα πρέπει να περάσετε μέσα από συγκεκριμένα checkpoints κατά την διάρκεια της διαδρομής σας, ενώ σε κάποιες άλλες θα πρέπει να κάνετε ένα συγκεκριμένο σκορ εκτελώντας διάφορα tricks.
Υπάρχουν challenges για όλα τα extreme sports του Steep, αν και όπως είναι φυσικό την... μερίδα του λέοντος καταλαμβάνουν αυτά που αφορούν το snowboarding και τις πτήσεις με wingsuit. Ευτυχώς δηλαδή γιατί το paragliding, η πτήση με το αλεξίπτωτο πλαγιάς δηλαδή δεν προσφέρει ιδιαίτερες συγκινήσεις. Να σημειώσουμε επίσης ότι οι μηχανισμοί του skiing είναι πανομοιότυποι με αυτούς του snowboarding με ότι αυτό συνεπάγεται. Λόγου χάρη τα tricks που μπορείτε να κάνετε είναι πάνω κάτω τα ίδια και παράλληλα εκτελούνται με τον ίδιο ακριβώς τρόπο.
Σε ότι έχει να κάνει με τα tricks να σημειώσουμε ότι δεν δίνεται ιδιαίτερα μεγάλη έμφαση σε αυτό το κομμάτι. Ουσιαστικά το Steep σε καμία περίπτωση δεν έχει τον arcade χαρακτήρα των SSX, Skate και Tony Hawk, εντούτοις μπορείτε να περιστρέψετε το κορμί του αθλητή σας είτε στον οριζόντιο, είτε στον κάθετο άξονα μετά από ένα επιτυχημένο άλμα. Η διαδικασία αυτή μπορεί να εκτελεστεί ως εξής: αρχικά κρατάτε πατημένο τον δεξιό αναλογικό μοχλό προς τα κάτω μέχρι να φτάσετε σε κάποια ράμπα ή σε κάποιο άλλο σημείο που σας επιτρέπει να πηδήξετε, στην πορεία μετακινείτε τον μοχλό προς τα πάνω για να πηδήξετε και αμέσως μετά τον περιστρέφετε στον οριζόντιο ή στον κάθετο άξονα. Αν η διαδικασία αυτή εκτελεστεί σωστά θα προσγειωθείτε στο έδαφος κερδίζοντας τους αντίστοιχους πόντους (όσο πιο περίτεχνα tricks εκτελείτε, τόσο περισσότερους πόντους κερδίζετε), ενώ στην αντίθετη περίπτωση θα... φάτε τα μούτρα σας.
Η παραπάνω διαδικασία αφορά αποκλειστικά τις δραστηριότητες που σχετίζονται με το σκι ή το snowboard, καθώς όταν πετάτε με το wingsuit ή το αλεξίπτωτο υπάρχει να ξεχωριστό σύστημα αξιολόγησης των επιδόσεων σας. Πιο συγκεκριμένα οι πόντοι που κερδίζετε εξαρτώνται από το πόσο κοντά πετάτε σε σχέση με την επιφάνεια του εδάφους. Ένα ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι ανά πάσα στιγμή μπορείτε να δείτε τα G της βαρύτητας που υφίστανται ο αθλητής σας και μάλιστα τα λεγόμενα Bone Collector challenges σας ωθούν να φτάσετε στα άκρα και να φάτε... εντυπωσιακές σαβούρες για να δεχθείτε όσο το δυνατόν περισσότερα G.
Εξερευνήστε τις Άλπεις με το snowboard, το wingsuit, τα σκι ή το αλεξίπτωτό σας.
Ένα θέμα που θέλουμε να θίξουμε έχει να κάνει με το μοντέλο χειρισμό, το οποίο ναι μεν είναι αρκετά απλοικό και εύκολο στην εκμάθηση, σε αρκετές δε περιπτώσεις όμως το βρήκαμε δυσλειτουργικό. Κι αυτό γιατί δεν μπορείτε να ελέγξετε την κάμερα, αφού ο αναλογικός μοχλός χρησιμοποιείτε αποκλειστικά για τα tricks. Το γεγονός αυτό δεν αποτελεί σημαντικό πρόβλημα όταν κάνετε ski ή snowboard, αλλά δυσκολέυει αφάνταστα τις πτήσεις με το wingsuit ή το αλεξίπτωτο.
Εσείς και ο απέραντος λευκός ορίζοντας
Περνάμε τώρα στο κομμάτι της εξερεύνησης του περιβάλλοντος, το οποίο και αυτό με την σειρά του διαθέτει κάποια σημαντικά προβλήματα. Η λογική που ισχύει εδώ είναι ότι θα πρέπει να ξεκλειδώσετε τα λεγόμενα drop zones για να αποκτήσετε πρόσβαση σε νέα challenges. Για να ξεκλειδώσετε ένα drop zone θα πρέπει είτε να μεταβείτε σε αυτό ή να φτάσετε σε απόσταση χιλιών μέτρων από αυτό για να μπορέσετε να το δείτε με τα κιάλια σας. Η ίδια η φύση του Steep δημιουργεί κάποια προβλήματα στην όλη διαδικασία, καθώς αν υποθέσουμε ότι το κοντινότερο drop zone βρίσκεται σε χαμηλότερο υψόμετρο δεν έχετε πάρα να κατεβείτε την πλαγιά με το snowboard σας. Τι γίνετε όμως όταν το drop zone βρίσκεται σε μεγάλο υψόμετρο; Σε αυτή την περίπτωση είτε θα πρέπει να πάτε πεζοί περπατώντας για αρκετά λεπτά στο βαθύ χιόνι, είτε να ανοίξετε το αλεξίπτωτο σας ελπίζοντας πως υπάρχει κάποιο ρεύμα αέρα για να σας σηκώσει ψηλότερα.
Η μόνη εύκολη και σε αρκετές περιπτώσεις επιβεβλημένη λύση είναι να καταφύγετε στα λεγόμενα helicopter tickets. Στην περίπτωση αυτή δεν έχετε παρά να επιλέξετε όποιο σημείο του χάρτη θέλετε μέσα από το Mountain View (o τρισδιάστατος χάρτης του παιχνιδιού) και να ξοδέψετε ένα ticket για να μεταβείτε εκεί με ελικόπτερο. Το πρόβλημα στην προκείμενη περίπτωση είναι ότι τα tickets είναι περιορισμένα (αποκτάτε 30 μέσω του Ubisoft Club) και αν θέλετε να αποκτήσετε περισσότερα θα πρέπει να καταφύγετε σε microtransactions. To λεγόμενο αυτό fast travel ξεκλειδώνει όταν πάτε στο Reputation level 25 (δεν απαιτούνται πλέον tickets), κοινώς αφού προηγουμένως έχετε αφιερώσει 15 περίπου ώρες στο Steep.
Μιας και αναφερθήκαμε στο Reputation, να προσθέσουμε ότι μιλάμε για ένα άτυπο leveling system, το οποίο καθορίζεται με βάση το rank σας στα έξι διαφορετικά play styles του Steep, τα οποία ονομάζονται: Freestyle, Bone Collector, Explorer, Pro Rider, Extreme Rider και Free Rider. Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι το rank σας στο Bone Collector αυξάνετε κάθε φορά που δέχεστε πολλά G από μια πτώση, στο Explorer όποτε βρίσκετε νέες τοποθεσίες, στο Extreme Rider όταν κάνετε σκι πάνω σε λεπτό πάγο κ.ο.κ. Να σημειωθεί εδώ ότι όσο αυξάνει το Reputation σας ξεκλειδώνουν επιπλέον challenges, αλλά δεν υπάρχει κάποιο άλλο κίνητρο για να κάνετε level up. To μόνο που κερδίζετε είναι διάφορα cosmetic αντικείμενα για τον αθλητή σας, όπως σκουφάκια, σανίδες του snowboard, μπουφάν, κράνη κτλ.
Το γενικότερο συμπέρασμα σε ότι αφορά το exploration κομμάτι είναι ότι το Steep δεν καταφέρνει σε καμία περίπτωση να σταθεί αντάξιο των προσδοκιών. Κάποιες ενστάσεις υπάρχουν και για το Mountain View, καθώς η τρισδιάστατη απεικονισή του σε συνδυασμό με τα μικροσκοπικά fonts άσπρου χρώματος κάνουν εξαιρετικά δύσκολη την περιήγησή σας. Επίσης, ποτέ δεν είναι ξεκάθαρο με την πρώτη ματιά ποια challenges έχετε ολοκληρώσει και ποια όχι. Σημαντική κριτική επιδέχεται επίσης και το άτυπο story mode του Steep, το οποίο εκτυλλίσεται μέσα από τις λεγόμενες story missions. Στις αποστολές αυτές τα βουνά αφηγούνται την ιστορία τους και το όλο εγχείρημα τόσο, ως σύλληψη, όσο και ως εκτέλεση κρίνεται τουλάχιστον τραγελαφικό.
Δύσκολα θα σας κερδίσει
Η δημιουργία της Ubisoft Annecy προσφέρει ένα πλήθος από challenges, seamless online multiplayer, αλλά και έναν ανοιχτό προς εξερεύνηση οπότε τουλάχιστον φαινομενικά έχει όλα τα απαραίτητα φόντα για να σας κρατήσει για μεγάλο χρονικό διάστημα στους servers του. Στην πράξη όμως το exploration κομμάτι δεν λειτουργεί όπως θα θέλαμε, καθώς η μετάβαση από την μια τοποθεσία σε κάποια άλλη είναι εξαιρετικά επίπονη χωρίς το fast travel. Από την άλλη το gameplay σύντομα καταντά επαναλαμβανόμενο, αφενός γιατί το paragliding είναι βαρετό και το skiing πανομοιότυπο με το snowboarding. Από τα τέσσερα δηλαδή extreme sports μόνο τα μισά είναι σε θέση να σας προσφέρουν συγκινήσεις.
Κατόπιν αυτού, μετά από 5-6 περίπου ώρες ενασχόλησης το πιο πιθανό είναι ότι θα βαρεθείτε γιατί πολύ απλά θα κάνετε συνεχώς τα ίδια πράγματα. Όσοι κυνηγούν Achievements και Trophies ενδεχομένως να βρουν την υπομονή να ασχοληθούν με όλα τα challenges και να προσπαθήσουν να κατακτήσουν το χρυσό μετάλλιο σε όλες τις δραστηριότητες. Ακόμη και σε αυτή την περίπτωση όμως ο βαθμός πρόκλησης φτάνει σε απαγορευτικά επίπεδα για τον μέσο παίκτη στα challenges Hard επιπέδου δυσκολίας. Υπήρξαν στιγμές που πραγματικά ευχηθήκαμε να υπάρχει ένας μηχανισμός rewind, καθώς όπως και να το κάνουμε είναι αδύνατο να πετάξεις μέσα από 10... checkpoints-κλειδαρότρυπες με το wingsuit χωρίς να κάνεις ούτε ένα λάθος και μάλιστα να πρέπει να επαναλάβεις την όλη διαδικασία για να κάνεις καλύτερο χρόνο και να κερδίσεις το χρυσό μετάλλιο. Το μόνο θετικό είναι ότι μετά από μια πτώση μπορείτε να επαναλάβετε άμεσα την προσπάθεια σας από την αρχή, καθώς τα loading times είναι απλά μηδαμινά.
Λευκή οπτασία
Το Steep κερδίζει πόντους σε ότι έχει να κάνει με τον οπτικό τομέα του, αφού η απεικόνιση των Άλπεων είναι απλά μαγευτική. Υπήρξαν αρκετές φορές που αποφασίσαμε απλά να κατεβούμε μια πλαγιά, αδιαφορώντας για τα τυχόν challenges στις γύρω περιοχές, μόνο και μόνο για να θαυμάσουμε τα τοπία και το περιβάλλον του. Το συναίσθημα που νιώσαμε όταν κατεβαίναμε με ιλλιγιώδη ταχύτητα μια πλαγιά κατά την δύση ή την ανατολή του ηλίου (υπάρχει δυναμική εναλλαγή ημέρας/νύχτας) είναι δύσκολο να περιγραφεί με λόγια. Πολύ καλή δουλειά έχει γίνει επίσης στις φωτοσκιάσεις, αλλά και στο draw distance, το οποίο έχει το απαραίτητο “βάθος” επιτρέποντας σας να θαυμάσετε το μοναδικό Αλπικό τοπίο.
Στο καθαρά τεχνικό κομμάτι το frame rate είναι κλειδωμένο στα 30fps και ως εκ τούτου δεν παρατηρήσαμε σημαντικές πτώσεις. Το μόνο ουσιαστικό πρόβλημα είναι το υπερβολικό aliasing που παρατηρείται στην βλάστηση, αν και έχουμε και κάποια μικρά παράπονα από τα physics και τα animations. Στον ηχητικό τομέα συναντάμε ένα υπερβολικά επαναλαμβανόμενο soundtrack, αλλά και μετριότατα voice overs. Στον αντίποδα βρήκαμε τα ηχητικά εφέ εξαιρετικά ρεαλιστικά.
Φιλόδοξο μεν, απογοητευτικό δε
Τα extreme sports game δεν ήταν ποτέ ιδιαίτερα δημοφιλή, καθώς απεύθυνονται κατά κύριο λόγο σε μια συγκεκριμένη μερίδα παικτών. Αν ανήκετε σε αυτή την κατηγορία το Steep μπορεί να διεκδικήσει μια θέση στην συλλογή σας, αν και για να πούμε την αλήθεια κινείται στα ίδια επίπεδα με το μετριοπαθές Mark McMorris Infinite Air, το οποίο μπορεί να μην διαθέτει αντίστοιχης ποιότητας γραφικά, αλλά έχει πολύ πιο εθιστικό gameplay. Εν κατακλείδι, η δημιουργία της Ubisoft Annecy διαθέτει αρκετές καλές ιδέες, αλλά ο τρόπος με τον οποίο εκτελούνται δεν είναι σε καμία περίπτωση ο κατάλληλος. Ενδεχομένως, αν υπάρξει κάποιο sequel και εξευγενιστούν οι μηχανισμοί του gameplay να δούμε κάτι καλύτερο στο μέλλον. Μέχρι τότε όμως το μόνο που έχουμε στα χέρια μας είναι ένα μέτριο game, με άκρως επαναλαμβανόμενο gameplay που απευθύνεται σε ένα πολύ συγκεκριμένο κοινό.
Θετικά:
- Εντυπωσιακός οπτικός τομέας
- Σταθερό frame rate
- Η απλή και εύχρηστη διαδικασία δημιουργίας των δικών σας challenges
- Ρεαλιστικά ηχητικά εφέ
- Τεράστιος open world κόσμος
- Οι πτήσεις με το wingsuit και το snowboarding
- Μηδαμινά loading times μετά από τις πτώσεις
Αρνητικά:
- Άκρως επαναλαμβανόμενο gameplay και soundtrack
- H διαδικασία της εξερεύνησης είναι ως επί τω πλείστον επίπονη
- Η αδυναμία ελέγχου της κάμερας
- To paragliding είναι υπερβολικά βαρετό
- Ελάχιστα διαθέσιμα tricks
- H κατακόρυφη αύξηση του βαθμού δυσκολίας στα Hard challenges
- Το Mountain View είναι αρκετά δύσχρηστο
- Ανούσιο leveling system
Βαθμολογία
Γραφικά: 8
Ήχος: 6.5
Gameplay: 5
Αντοχή: 5
Γενικά: 6.1
Η εντυπωσιακή απεικόνιση των Άλπεων δεν αρκεί για να το σώσει από την μετριότητα.
Παντελής Δασκαλέλος
NEWS VIEW ALL
Steep
[Αρχική δημοσίευση: 14/6/16] Η Ubisoft παρουσίασε ένα νέο game κατά την διάρκεια της press conference που παραχώρησε στην E3, το οποίο φέρει τον τίτλο Steep. http://www.youtube.com/watch?v=guVXztU0-8I...Posted (12 Jun 2017)
Steep open beta
Η Ubisoft ανακοίνωσε ότι η open beta του Steep θα διεξαχθεί στα μέσα Νοεμβρίου. Η πρώτη φάση της beta θα διεξαχθεί το διάστημα 10-14 Νοεμβρίου και σε αυτή, θα έχετε πρόσβαση όσοι κάνετε register έω...Posted (27 Oct 2016)
Steep preview
Το Steep ανακοινώθηκε για πρώτη φορά στην φετινή Ε3 και έκανε εντύπωση με το διαφορετικό στυλ του. Πρόκειται για ένα open world, extreme sports video game με πραγματικές περιοχές για να εξερευνήσουμ...Posted (20 Sep 2016)
Steep: Η σκιέρ Matilda Rapaport πέθανε κατά την διάρκεια γυρίσματος
Η 30χρονη επαγγελματίας σκιέρ Matilda Rapaport έχασε την ζωή της κατά την εξέλιξη μιας χιονοστιβάδας στη Χιλή. Το γύρισμα έγινε στα πλαίσια υλοποίησης του video game Steep της Ubisoft. Σύμφωνα με την ...Posted (20 Jul 2016)
Comments