- Reviews
- Gears of War 4
Gears of War 4
HotΗ επική Action Shooter σειρά επιστρέφει άκρως ανανεωμένη.
Η επική Action Shooter σειρά επιστρέφει άκρως ανανεωμένη.
Οι σειρές Halo και Gears of War αποτελούν εδώ και αρκετά χρόνια τις “ναυαρχίδες” της Microsoft χαρίζοντας μας μοναδικές στιγμές τόσο στο Xbox 360, όσο και στο Xbox One. Πέρυσι είχαμε την τύχη να δούμε το Halo 5: Guardians, αλλά και το Gears of War: Ultimate Edition, το οποίο αποτέλεσε ένα ιδανικό ορεκτικό για τους φίλους της σειράς. Το remaster του πρώτου Gears of War απέδειξε μεταξύ άλλων ότι η σειρά βρίσκεται σε καλά χέρια, καθώς η The Coalition στάθηκε αναμφισβήτητα στο ύψος των περιστάσεων. Θα μπορούσαμε μάλιστα να πούμε ότι η αλλαγή του developer ήταν επιβεβλημένη με δεδομένο ότι το Gears of War: Judgment, το prequel δηλαδή της σειράς, δεν κατάφερε να μας συγκινήσει. Οι όποιες καλές ιδέες μάλιστα είχαμε δει σε αυτό είχαν προέλθει από την People Can Fly (Bulletstorm) και όχι από την Epic Games.
Όσο καλό κι αν ήταν βέβαια το Gears of War: Ultimate Edition δεν μπορεί να αποτελέσει ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα γραφής για την The Coalition, αφού επρόκειτο για remaster. Με άλλα λόγια η αμερικανική εταιρεία ανάπτυξης, της οποίας ηγείται ο Rod Fergusson (ένα πρώην στέλεχος της Epic Games) καλείται να δώσει εδώ τα διαπιστευτήριά της και να ξορκίσει το φάντασμα του Gears of War: Judgment παρουσιάζοντας μας ένα sequel αντάξιο της φήμης της σειράς.
Πριν ακόμη το Gears of War 4 φτάσει στα χέρια μας μπορούμε να πούμε ότι μας είχε προϊδεάσει θετικά, κρίνοντας πάντα από τα όποια gameplay βίντεο είχαν δοθεί στην δημοσιότητα, αλλά και από την ανακοίνωση της The Coalition για την επιστροφή του Horde mode. Όπως θα δούμε και παρακάτω το τελικό αποτέλεσμα ανταποκρίνεται στα όσα μας είχαν υποσχεθεί οι developers, καθώς με το Gears of War 4 η σειρά κάνει ένα νέο και μάλιστα ιδιαίτερα δυναμικό ξεκίνημα. Αρπάξτε λοιπόν τα lancers σας και μερικές frag grenades και πάμε να δούμε παρέα τι προσφέρει η νέα δουλειά της The Coalition.
To μήλο κάτω από τη μηλιά θα πέσει
Όσον αφορά το σενάριο το Gears of War 4 εκτυλίσσεται 25 χρόνια μετά τα γεγονότα του τρίτου κεφαλαίου της σειράς. Ο πόλεμος με τις ορδές των Locusts έχει πλέον τελειώσει, παρόλα αυτά η σύρραξη αυτή έχει αφήσει την ανθρωπότητα αποδεκατισμένη. Πλέον η COG έχει επιβάλλει στρατιωτικό νόμο “αναγκάζοντας” τους πολίτες της Sera να ζουν σε συγκεκριμένες εγκαταστάσεις, αν και κάποιοι εξ' αυτών οι λεγόμενοι “Outsiders” αποφασίζουν να σπάσουν τα στρατιωτικά δεσμά και να ζήσουν ελεύθεροι στην ύπαιθρο.
Ένας από αυτούς τους “Outsiders” είναι και ο JD Fenix, o πρωταγωνιστής της ιστορίας και γιος του Marcus Fenix. Ο JD υπηρέτησε στο παρελθόν στην COG, εντούτοις πλέον ζει με τους υπόλοιπους Outsiders, έξω από τα όρια της δικαιοδοσίας της συγκεκριμένης στρατιωτικής οργάνωσης. Η πρώτη σας αποστολή είναι να κλέψετε ένα αντικείμενο που ονομάζεται Fabricator (φανταστείτε ένα 3D printer που κατασκευάζει όπλα) από μια βάση της COG και να το μεταφέρετε πίσω στο χωριό των Outsiders. Από το σημείο αυτό και μετά ξεκινά ένα γαϊτανάκι ανατροπών, αλλά και η γνωριμία σας με τους νέους εχθρούς που αποκαλούνται The Swarm.
Με τα όσα αναφέραμε μέχρι στιγμής ενδεχομένως να μην έχετε σχηματίσει και την καλύτερη δυνατή εντύπωση για το σενάριο του Gears of War 4. Δυστυχώς και εμείς από την πλευρά σας δεν μπορούμε να σας δώσουμε μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα, καθώς δεν θέλουμε να πέσουμε στην παγίδα των spoilers. Αυτό που μπορούμε να πούμε όμως είναι ότι η ιστορία είναι εξαιρετικά καλογραμμένη και δίνει απαντήσεις όσον αφορά την μοίρα του Marcus Fenix και της Locust Horde, την προέλευση του The Swarm, αλλά και τα σκοτεινά κίνητρα της COG.
Στο σημείο αυτό θα θέλαμε να θίξουμε και το θέμα JD Fenix, αφού όπως και να το κάνουμε είχαμε συνηθίσει να παίζουμε με τον Marcus, έναν από τους πιο badass χαρακτήρες της βιομηχανίας των video games. O J.D μας φάνηκε αρχικά λίγο “ξενέρωτος”, αλλά στην πορεία αποδείχθηκε ότι είναι το ίδιο σκληροτράχηλος με τον πατέρα του. Ο Marcus πάντως δίνει και εδώ το παρόν ως NPC και μάλιστα σας συντροφεύει σε κάποιες αποστολές. Οι ατάκες του είναι για μια ακόμη φορά απολαυστικές και όπως πάντα πλημμυρίζουν από τεστοστερόνη. Να προσθέσουμε επίσης ότι το campaign είναι πολύ πιο ζοφερό από τα τελευταία κεφάλαια της σειράς, καθώς οι developers φλερτάρουν δειλά δειλά με το horror στοιχείο. Για εγκυκλοπαιδικούς λόγους να αναφέρουμε ότι το Resident Evil 4 αποτέλεσε βασική πηγή έμπνευσης του πρώτου Gears of War, όπως έχει αναφέρει στο παρελθόν σε διάφορες δηλώσεις του ο Rod Fergusson.
Βγάλτε τα πριόνια και τα μαχαίρια
Πριν από μερικά χρόνια είχαμε αναφέρει στο review μας για το Gears of War: Judgment ότι ένας από τους σημαντικότερους λόγους της αποτυχίας του ήταν ότι δεν κατάφερε να εισάγει κάποιο αξιοσημείωτο νέο στοιχείο στο παραδοσιακό gameplay της σειράς. Για να κάνουμε τον δικηγόρο του διαβόλου βέβαια η εισαγωγή νέων στοιχείων θα πρέπει να είναι τέτοια που να διασφαλίζει την ταυτότητα του παιχνιδιού. Στην προκειμένη περίπτωση η The Coalition καταφέρνει με λίγες, αλλά ουσιώδεις προσθήκες, να ανανεώσει το gameplay και να του δώσει έναν ακόμη πιο φρενήρη ρυθμό.
Σε πρώτη φάση έχουμε δύο νέα όπλα, το dropshot και το buzzsaw. To πρώτο εκτοξεύει τρυπάνια παγιδευμένα με εκρηκτικά και το δεύτερο πριονοκορδέλες. Η εισαγωγή των νέων αυτών όπλων έχει άμεσο αντίκτυπο στο gameplay, τόσο στο campaign, όσο και στο multiplayer, καθώς μπορούν να χτυπήσουν τον αντίπαλο σας ακόμη και όταν βρίσκεται πίσω από κάποιο σημείο κάλυψης. Στο σημείο αυτό θα πρέπει να αναφερθούμε και στους δύο νέους μηχανισμούς ονόματι Υank and Shank και Vault Kick. Στην πρώτη περίπτωση αν βρίσκεστε πίσω από ένα σημείο κάλυψης μπορείτε να τραβήξετε κάποιον αντίπαλο προς το μέρος σας και να τον ξεκοιλιάσετε με το μαχαίρι σας. Το Vault Kick λειτουργεί με τον αντίθετο τρόπο. Για παράδειγμα αν κάποιος αντίπαλος σας βρίσκεται πίσω από ένα σημείο κάλυψης δύναται να τρέξετε κατά πάνω του, να πηδήξετε πάνω από το σημείο κάλυψης και να τον κλωτσήσετε. Αν εκτελέσετε την όλη διαδικασία με επιτυχία ο αντίπαλος σας θα “ζαλιστεί” προσωρινά και θα έχετε όπως είναι φυσικό την ευκαιρία να τον αποτελειώσετε με διάφορους τρόπους.
Λαμβάνοντας υπόψη μας τα παραπάνω η λογική του “ταμπουρώνομαι πίσω από ένα σημείο κάλυψης και έχω το κεφάλι μου ήσυχο” έχει πάψει να ισχύει. Συν τις άλλοις, το A.I είναι πλέον άκρως επιθετικό και γενικώς οι εχθροί που θα αντιμετωπίσετε είναι πολύ πιο γρήγοροι από αυτούς που είχατε συναντήσει στα προηγούμενα Gears of War. Στο δικό μας playthrough δεχθήκαμε δεκάδες vault kicks, ενώ παρατηρήσαμε ότι οι εχθροί απομακρύνονται από το σημείο κάλυψης τους αν αποτύχετε να τους “τραβήξετε” προς το μέρος σας με το Yank and Shank. Δυστυχώς η συμμαχική A.I είναι για μια ακόμη φορά για τα κλάματα. Αν περιμένετε από τους συμμάχους σας να σας βοηθήσουν στην μάχη μάλλον θα απογοητευτείτε, καθώς το μόνο πράγμα για το οποίο είναι ικανοί είναι να σας κάνουν revive (ακόμη και εκεί αποτυγχάνουν μερικές φορές) ή για να τραβήξουν το aggro. Αρκετές φορές μάλιστα, όπως και στο Gears of War: Ultimate Edition παρεμβάλλονται στα πυρά σας.
Ένα ακόμη νέο στοιχείο που συναντήσαμε στο Gears of War 4 έχει να κάνει με τα ακραία καιρικά φαινόμενα που επικρατούν όταν βρίσκεστε στους εξωτερικούς χώρους. Υπάρχουν περιπτώσεις που ο καιρός επηρεάζει άμεσα την έκβαση της μάχης, όπως για παράδειγμα όταν σκάνε κεραυνοί. Επιπροσθέτως, οι ισχυροί άνεμοι σας εμποδίζουν να χρησιμοποιήσετε με ακρίβεια τις χειροβομβίδες σας (το ίδιο ισχύει και για τους αντιπάλους σας). Σε γενικές γραμμές έχουμε να κάνουμε με ένα αρκετά καλοδεχούμενο feature που προσθέτει λίγη παραπάνω ποικιλία στο gameplay, αν και για να είμαστε ειλικρινείς μας δημιουργήθηκε η εντύπωση ότι οι developers δίστασαν να εξελίξουν τους μηχανισμούς αυτούς.
Σαν το παλιό καλό κρασί
Παρά τα νέα στοιχεία η ταυτότητα της σειράς παραμένει αναλλοίωτη και όπως είναι φυσικό οφείλουμε να δώσουμε τα εύσημα στην The Coalition για αυτή την επιλογή της. Για όσους από εσάς δεν έχετε παίξει Gears of War να πούμε απλά ότι πρόκειται για το καλύτερο Third-Person Shooter της αγοράς, όσον αφορά το gunplay και την γενικότερη “αίσθηση” των όπλων. Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι το οπλοστάσιο σας απαρτίζεται πέρα από τα dropshot και buzzsaw με τα παραδοσιακά lancers (σήμα κατατεθέν της σειράς) που είναι εφοδιασμένα με αλυσοπρίονο για “κοντινές” αναμετρήσεις, το αγαπημένο gnasher shotgun κ.ο.κ.
Μετά την κακή παρένθεση του Gears of War: Judgment, η σειρά επιστρέφει στον δρόμο των επιτυχιών
Ο βαθμός πρόκλησης είναι κάπως αυξημένος, εντούτοις οι βετεράνοι της σειράς δεν θα έχουν ιδιαίτερο πρόβλημα και ως εκ τούτου μετά από 12-14 ώρες θα ολοκληρώσουν το campaign. Το τελευταίο μπορείτε φυσικά να το απολαύσετε τόσο solo, όσο και με κάποιο συμπαίκτη (είτε online, είτε μέσω split-screen). Στην περίπτωση που θέλετε να ολοκληρώσετε το Gears of War 4 στο Insane επίπεδο δυσκολίας είναι δεδομένο ότι θα χρειαστείτε κάποιο συμπαίκτη, καθώς όπως προαναφέραμε η συμμαχική A.I δεν προσφέρει κάποια σημαντική βοήθεια.
Η μεγάλη επιστροφή
Όσον αφορά το multiplayer κομμάτι, το Gears of War 4 μπορεί να χαρακτηριστεί ως το πιο πλήρες κεφάλαιο της σειράς, καθώς περιλαμβάνει εννιά multiplayer modes, αλλά και το πλήρως ανανεωμένο Horde mode. To τελευταίο μας είχε λείψει για να πούμε την αλήθεια και η επιστροφή του μας γέμισε χαρά και ικανοποίηση. Ξεκινώντας λοιπόν από το Horde 3.0 έχουμε να κάνουμε με ένα survival mode για 2-5 παίκτες, στο οποίο θα πρέπει να επιζήσετε για 50 συνεχόμενα waves. Όπως είναι φυσικό, όσο περισσότερο προχωράτε τόσο πιο δύσκολοι είναι οι εχθροί που θα πρέπει να αντιμετωπίσετε.
Κάτι αντίστοιχο είχαμε δει και στο Gears of War 2 με την διαφορά ότι εδώ έχουμε πέντε ξεχωριστά classes (Soldier, Scout, Heavy, Sniper και Engineer), τα οποία μάλιστα έχουν πρόσβαση σε 13 διαφορετικά abilities. Επιπροσθέτως έχετε την δυνατότητα να χρησιμοποιήσετε διάφορα fortifications, όπως συρματοπλέγματα ή turrets για να βελτιώσετε δραστικά τις πιθανότητες επιβίωσης σας. Είναι περιττό να αναφέρουμε ότι είναι πρακτικά αδύνατο να φτάσετε στο wave 50 χωρίς ένα αξιόμαχο party, καθώς ο βαθμός πρόκλησης φτάνει σε υψηλότατα επίπεδα. Να σημειωθεί ότι πέρα από το Horde 3.0 μπορείτε να παίξετε co-op και στο Co-op Versus playlist, στο οποίο αντιμετωπίζετε bots μεγάλου επιπέδου δυσκολίας.
Το άνοιγμα της σειράς Gears of War στα eSports είναι πλέον δεδομένο, καθώς από το Gears of War: Ultimate Edition είχαμε δει να διοργανώνονται διάφορα τουρνουά με αρκετά υψηλά χρηματικά έπαθλα. Όσον αφορά τα ανταγωνιστικά multiplayer modes συναντάμε δύο ξεχωριστά playlists, τα Core και τα Competitive. Στο Core playlist συναντάμε τα Warzone, Team Deathmatch, Dodge Ball, King of the Hill, Guardian και Arms Race. Από την άλλη, όπως είναι αναμενόμενο, τα Escalation και Execution modes στην Competitive playlist έχουν σαφή προσανατολισμό στα eSports, εντούτοις στην ουσία πρόκειται για παραλλαγές των Team Deathmatch και King of the Hill modes αντίστοιχα.
Ιδιαίτερη αναφορά θα πρέπει να γίνει στα νέα Dodge Ball και Arms Race modes, τα οποία είναι άκρως διασκεδαστικά. Το Dodge Ball αποτελεί μια παραλλαγή του Team Deathmatch, βάση του οποίου τα respawns είναι περιορισμένα. Πρακτικά για να κάνετε respawn θα πρέπει η ομάδα σας να πετύχει κάποιο kill, ενώ όπως είναι αναμενόμενο ο ίδιος ακριβώς κανόνας ισχύει και για τους αντιπάλους σας. Στο Arms Race τώρα οι παίκτες κάθε ομάδας ξεκινούν με το Boomshot και θα πρέπει να κάνουν τρία kills με αυτό το όπλο για να προχωρήσουν στο επόμενο. Νικήτρια ανακηρύσσεται η ομάδα που θα καταφέρει να πετύχει πρώτη τα kills και με τα 13 διαφορετικά όπλα του Gears of War 4.
Στο Gears of War 4 συναντάμε συνολικά 10 maps, τα οποία διακρίνονται για την συμμετρική δομή τους, ενώ να σημειωθεί ότι όλα τα επόμενα maps θα διατεθούν με την μορφή δωρεάν DLC. Η διαφορά είναι ότι όσοι πληρώσουν για να τα αποκτήσουν θα μπορούν να παίξουν σε private dedicated servers. Να σημειωθεί ότι εδώ συναντάμε και ένα league system με πέντε συνολικά ranks (Bronze, Silver, Gold, Onyx, Diamond) και ως εκ τούτου έχουμε πιο δίκαιο matchmaking. Αξίζει να αναφερθούμε και στα Gear Packs, τα οποία και μπορείτε να προμηθευτείτε είτε με in-game gold, είτε με πραγματικά χρήματα. Τα Packs θυμίζουν τα αντίστοιχα REQ packs του Halo 5: Guardians, καθώς περιλαμβάνουν δεκάδες διαφορετικά skins για τα όπλα και τους χαρακτήρες σας, αλλά και διάφορα boosts για να κερδίσετε περισσότερα xp.
H ποικιλία των ανταγωνιστικών και co-op modes εγγυάται ότι θα χρειαστεί να αφιερώσετε δεκάδες ώρες για να φτάσετε στο μέγιστο δυνατό level. Θα λέγαμε λοιπόν ότι το Gears of War 4 διακρίνεται για την εξαιρετική αντοχή του στο χρόνο. Οι βετεράνοι της σειράς γνωρίζουν πολύ καλά ότι σε κάθε Gears of War έχουμε και το λεγόμενο Seriously Achievement που απαιτεί μπόλικο grinding και αρκετό skill. Στην προκειμένη περίπτωση έχουμε το Seriously 4.0, στο οποίο θα πρέπει να τερματίσετε το campaign στο Insane επίπεδο δυσκολίας, να κερδίσετε όλα τα ribbons, να ολοκληρώσετε το Horde mode σε όλους τους χάρτες, να ανεβάσετε όλα τα classes στο μέγιστο δυνατό επίπεδο κ.ο.κ. Όσοι επιθυμείτε να κυνηγήσετε το Achievement αυτό θα χρειαστείτε 200 ώρες μέσα στο νερό, οπότε φροντίστε να... ακυρώσετε όλα τα ραντεβού σας για το επόμενο τρίμηνο!
Το πρώτο σοβαρό δείγμα γραφής της Unreal Engine 4
To Gears of War 4 έχει μια “ερωτική” σχέση με την Unreal Engine και ως εκ τούτου οι developers επέλεξαν τη νεότερη έκδοση της για να δώσουν σάρκα και οστά στο όραμα τους. Η αλήθεια είναι ότι η Unreal Engine 4 χρησιμοποιείται εδώ και αρκετό καιρό από διάφορες ανεξάρτητες εταιρείες ανάπτυξης, εντούτοις το νέο κεφάλαιο της σειράς είναι το πρώτο ουσιαστικά game που αναδεικνύει τις δυνατότητες της engine. Τόσο τα lighting, όσο και τα particle effects είναι εξαιρετικά και υπάρχουν πραγματικά στιγμές που θα μείνετε με το στόμα ανοιχτό. Ο τεχνικός τομέας του Gears of War 4 καταφέρνει να αναδείξει το level design και τον σχεδιασμό των χαρακτήρων. Τα μοντέλα τους έχουν σχεδιαστεί με έμφαση στην λεπτομέρεια, ενώ όσα από αυτά αφορούν νέους τύπους εχθρών είναι εξαιρετικά ευφάνταστα.
Να σημειωθεί ότι το campaign τρέχει στα 30fps, αν και στην έκδοση για PC μπορείτε να παίξετε και σε ψηλότερο frame rate αν και εφόσον διαθέτετε ένα high-end rig. To multiplayer από την άλλη πλευρά τρέχει στα 1080p/60fps, χωρίς να παρατηρείται καθόλου input lag. Μιας και αναφερθήκαμε στην PC έκδοση να προσθέσουμε ότι οι απαιτήσεις της είναι υψηλότατες, όπως συμβαίνει σε όλα τα Windows 10 games. Το νέο Gears of War κυκλοφορεί μεν στα PC, αλλά θα χρειαστείτε έναν σύγχρονο επεξεργαστή και μια κάρτα γραφικών τελευταίας τεχνολογίας (κοινώς τα θα πρέπει να δαπανήσετε τα διπλάσια χρήματα από ένα Xbox One) για να το απολαύσετε στα υψηλότερα settings.
Για να επιτευχθεί αυτή η οπτική πανδαισία στο campaign χρειάστηκε να γίνουν και κάποιες παραχωρήσεις, καθώς στο Gears of War 4 έχει εφαρμοστεί η ίδια dynamic scaling τεχνική που είχαμε δει στο Halo 5: Guardians. Κοινώς η οριζόντια ανάλυση πέφτει από τα 1920 pixels (η κάθετη ανάλυση παραμένει σταθερή στα 1080 pixels) σε διάφορα σημεία για να διατηρηθεί το frame rate σταθερό. Στον ηχητικό τομέα έχουμε κάποια παράπονα από το soundtrack, το οποίο σε αρκετές περιπτώσεις καταντά επαναλαμβανόμενο. Στον αντίποδα, τόσο το voice acting, όσο και τα ηχητικά εφέ καταφέρνουν να εντυπωσιάσουν.
Ένα μεγάλο μπράβο στην The Coalition
Μετά το εξαιρετικό Gears of War: Ultimate Edition, η The Coalition απέδειξε ότι μπορεί να καλύψει το κενό της Epic Games στο τιμόνι του developer, επιβεβαιώνοντας παράλληλα το σοφό λαϊκό γνωμικό “ότι ουδείς είναι αναντικατάστατος”. Πράγματι η Epic Games μπορεί να μεγαλούργησε στο παρελθόν, αλλά κάπου έχασε το ενδιαφέρον της. Αντίθετα η The Coalition απαρτίζεται από στελέχη που -να μας επιτραπεί η έκφραση- γουστάρουν όσο τίποτα την σειρά, είναι φανατικοί παίκτες της και ξέρουν πολύ καλά τι πρέπει να κάνουν για να της προσδώσουν την χαμένη αίγλη της. Αυτό ακριβώς το πράγμα κάνουν στην περίπτωση του Gears of War 4.
Θετικά:
- Ενδιαφέρον σενάριο με μπόλικες ανατροπές
- Ο Marcus Fenix κλέβει την παράσταση ακόμη και ως NPC
- Το γνωστό και απαράμιλλο gunplay της σειράς
- Το πλήρως ανανεωμένο Horde 3.0 mode
- Ικανοποιητική διάρκεια στο campaign
- Το πλήθος των multiplayer modes του χαρίζει τεράστια αντοχή στον χρόνο
- Βελτιωμένο matchmaking
- Άκρως εντυπωσιακά particle effects
- Σταθερό frame rate
- Εύστοχες προσθήκες στο gameplay
- Υψηλός βαθμός πρόκλησης και άκρως επιθετικό A.I.
Αρνητικά:
- Επαναλαμβανόμενο soundtrack
- Χαμηλό συμμαχικό Α.Ι.
- To campaign τρέχει στα 30fps
Βαθμολογία
Γραφικά: 9
Ήχος: 8
Gameplay: 9
Αντοχή: 9
Γενικά: 8.7
Αυτό είναι το Gears of War που όλοι περιμέναμε.
Παντελής Δασκαλέλος
Comments
Ποσο Θεος εισαι Παντελη,πως κανει μπαμ πως εισαι μεγιστος φαν της σειρας,οπως εγω..
Ακομα και την ενδόμυχη παρατηρηση ολων μας πως ο γιος του Marcus δειχνει πιο Light,ανεφερες!
Χιλια μπραβο φιλε!
Δεν χανεται το παιχνιδι!Σιγουρη αγορα,απο την πρωτη ημερα!
Παιχνίδι με τα ολα του απιστευτα γραφικα και gameplay απο το μέλλον
Θέλω να δω κάτι.
Γενικά φαίνεται πάντως πολύ καλό παιχνίδι!