MotoGP 15

Hot
Για μια θέση στο βάθρο.

Για μια θέση στο βάθρο.

Για μια θέση στο βάθρο.

Τρεις μόλις μήνες μετά την κυκλοφορία του Ride η Milestone S.r.l ξαναχτυπά με το MotoGP 15. Η ιταλική εταιρεία ανάπτυξης αποδεικνύεται εξαιρετικά δραστήρια την φετινή χρονιά, καθώς το φθινόπωρο αναμένουμε και το Sebastien Loeb Rally Evo. Να σημειώσουμε εδώ ότι η Milestone είναι μια εξαιρετικά έμπειρη εταιρεία στον χώρο των Racing Simulators, ενώ δεν είναι η πρώτη φορά που ασχολείται με το MotoGP, καθώς στο παρελθόν μας είχε παρουσιάσει τα Moto GP '07 και MotoGP '08. Έκτοτε η άδεια πέρασε στην Monumental Games, η οποία για λογαριασμό της Capcom ανέπτυξε τα MotοGP 09/10 και MotoGP 10/11. Από το 2013 όμως μέχρι και σήμερα η Milestone πιστή στο ραντεβού της μας παρουσιάζει κάθε χρόνο το επίσημο video game του MotoGP.

Κακά τα ψέμματα βέβαια το MotoGP 15 απευθύνεται πρωτίστως στους λάτρεις του ομώνυμου πρωταθλήματος μηχανοκίνητου αθλητισμού. Όπως θα δούμε και παρακάτω η Milestone εκμεταλλεύεται επαρκώς το license του MotoGP προσφέροντας μια αρκετά ρεαλιστική εμπειρία, δίνοντας σας την ευκαιρία να ζήσετε τους αγώνες της φετινής σεζόν, αλλά και κάποιες από τις σημαντικότερες στιγμές της περσινής, από... πρώτο χέρι. Ήρθε η ώρα λοιπόν να φορέσετε τα κράνη σας, να βγείτε από τα pits και να δείξετε τι αξίζετε στις πίστες του MotoGP.


Στα βήματα του Valentino Rossi
Με μια πρώτη ματιά στο κεντρικό μενού θα διαπιστώσετε ότι η δημιουργία της Milestone περιλαμβάνει μια μεγάλη ποικιλία από single-player, αλλά και αρκετά multiplayer modes ικανά να καλύψουν όλα τα γούστα. Αναμφίβολα το "ζουμί" βρίσκετε στο MotoGP Career, στο οποίο καλείστε να δημιουργήσετε τον οδηγό σας και να κατακτήσετε κατά σειρά το πρωτάθλημα στις κατηγορίες Moto3, Moto2 και MotoGP.

Οι επιλογές όσον αφορά το character creation περιορίζονται στην ονομασία του οδηγού σας (έχετε την δυνατότητα να του δώσετε κι ένα ψευδώνυμο), στον προσδιορισμό της ηλικίας του και στην επιλογή του σχετικού πορτρέτου. Από εκεί και πέρα υπάρχουν κάποιες καθαρά στιλιστικές επιλογές σε κράνη, μπότες και γάντια, ενώ ανάλογα με τα exp που συλλέγετε από τους αγώνες ξεκλειδώνετε σταδιακά νέα αντικείμενα. Η μόνη επιλογή που επηρεάζει σε κάποιο βαθμό το gameplay είναι ο προσδιορισμός της κλίσης του αναβάτη σας στις στροφές. Στο σημείο αυτό να προσθέσουμε ότι μέσω της λειτουργίας auto-leaning η διαδικασία αυτή γίνεται αυτόματα, καθώς σε αντίθετη περίπτωση κάθε φορά που στρίβετε θα χρειαστεί να μετακινήσετε ανάλογα και το σώμα του οδηγού σας.


Αφού δημιουργήσετε τον οδηγό σας είστε έτοιμοι να ριχτείτε στην μάχη για την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Το πρώτο σας βήμα βέβαια είναι οι αγώνες της κατηγορίας Moto3, όπου και συναντάμε μηχανές 250cc. Στο σημείο αυτό έχετε την δυνατότητα να δημιουργήσετε την δική σας "προσωπική" ομάδα ή Private Team αν προτιμάτε ή να αγωνιστείτε για λογαριασμό κάποιας επίσημης ομάδας. Επίσης, καλείστε να επιλέξετε και τον σπόνσορά σας, ο οποίος σας ανταμείβει με πολύτιμα credits (ανάλογα πάντα με τις επιδόσεις) μετά την λήξη κάθε αγώνα. Με τα credits αυτά δύναται να αγοράσετε διάφορες μηχανές. Φυσικά στην περίπτωση που είστε μέλος κάποιας επίσημης ομάδας, τόσο η μηχανή, όσο και η ενδυμασία που χρησιμοποιείτε είναι προκαθορισμένες. Λόγου χάρη αν ανήκετε στο δυναμικό της Movistar Yamaha MotoGP τρέχετε αποκλειστικά με την Yamaha YZR-M1.

Απόλυτος ρεαλισμός
Το βασικό προτέρημα του MotoGP 15 δεν είναι άλλο από την εξαιρετική εμπειρία οδήγησης που σας προσφέρει, με έμφαση πάντα στον ρεαλισμό. Στο συγκεκριμένο κομμάτι άλλωστε η Milestone ποτέ δεν μας έχει απογοητεύσει. Σε γενικές γραμμές θα χρειαστεί να αφιερώσετε αρκετό χρόνο για να εξοικοιωθείτε στην οδήγηση, παρόλα αυτά μπορείτε να προσαρμόσετε την όλη εμπειρία στα μέτρα σας. Συνολικά έχουμε τρεις βασικές επιλογές που αφορούν τα physics της μηχανής σας, τα Standard, Semi-Pro και Pro. Επιπλέον, υπάρχουν και συγκεκριμένα driving assists, τα οποία μπορείτε να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε αντίστοιχα ανάλογα με τις ανάγκες και τις προτιμήσεις σας.


Στην περίπτωση που επιλέξετε τα Pro physics, η μηχανή σας συμπεριφέρεται όπως ακριβώς θα συμπεριφερόταν και σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης. Λόγου χάρη το joint braking είναι απενεργοποιημένο, οπότε καλείτε να χρησιμοποιήσετε ξεχωριστά τα μπροστινά και τα πίσω φρένα της μηχανής σας. Συν τις άλλοις, απαιτείται εξαιρετική προσοχή τόσο στην επιτάχυνση, όσο και στην επιβράδυνση της μηχανής σας, αφού αν για παράδειγμα πατήσετε απότομα το γκάζι μετά από μια στροφή είναι πολύ πιθανόν να χάσετε τον έλεγχο του οχήματός σας. Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι ακόμη με και τα Standard physics ο βαθμός ρεαλισμού παραμένει υψηλός.

Περνώντας στο καθαρά αγωνιστικό κομμάτι πριν από κάθε πίστα έχετε την δυνατότητα να επιλέξετε την δομή του αγώνα, αλλά και να προβείτε στο σχετικό customization της μηχανής σας. Στην πρώτη περίπτωση μπορείτε να καθορίσετε διάφορους παραμέτρους, όπως τους γύρους που θα διαρκέσει κάθε αγώνας, το επίπεδο της A.I., την φθορά των ελαστικών, την πιθανότητα τεχνικών προβλημάτων, το αν θα υπάρχουν penalties και disciplinary flags κ.ο.κ. Στην δεύτερη περίπτωση αντιστοίχως συναντάμε ένα αρκετά εύχρηστο customization, όπου μπορείτε να επιλέξετε τα ελαστικά σας, να τροποποιήσετε το gear ratio ή τις αναρτήσεις σας και να διαλέξετε δισκόφρενα.


Το tuning της μηχανής σας δύναται να επηρεάσει σημαντικά τις επιδόσεις σας στον εκάστοτε αγώνα. Στο συγκεκριμένο κομμάτι δεν υπάρχει "σωστό" ή "λάθος", καθώς οι ρυθμίσεις θα πρέπει να γίνονται πάντα ανάλογα με τις ανάγκες σας και το αγωνιστικό στυλ σας, ενώ ως ένα βαθμό εξαρτώνται και από τις καιρικές συνθήκες, αλλά και την γενικότερη δομή της κάθε πίστας. Για τους αρχάριους υπάρχουν και κάποιες πιο τυποποιημένες επιλογές, κατόπιν συνεννόησης με τον μηχανικό της ομάδα σας. Λόγου χάρη αν διαπιστώσετε ότι η μηχανή σας παίρνει πολύ ανοιχτά τις στροφές (oversteer), μπορείτε να δώσετε εντολή στον μηχανικό σας να προβεί στις απαραίτητες ρυθμίσεις.

Ένα στοιχείο που μας ξένισε έχει να κάνει με την ύπαρξη των Data Packs, τα οποία συλλέγετε κάθε φορά που ολοκληρώνετε έναν γύρο σε κάθε αγώνα, σε συγκεκριμένα test sessions, αλλά και στις κατατακτήριες δοκιμές. Τα Data Packs αποτελούν ουσιαστικά upgrades με τα οποία μπορείτε να αναβαθμίσετε τον κινητήρα, τις αναρτήσεις, τα φρένα και το αμάξωμα της μηχανής σας. Κατά την ταπεινή μας άποψη upgrades πάσης μορφής δεν ταιριάζουν σε ένα Racing Simulator και για να είμαστε ειλικρινείς τα βρήκαμε τελείως περιττά, αφού με το κατάλληλο tuning μπορείτε να κερδίσετε οποιονδήποτε αγώνα, ακόμη κι αν ξεκινήσετε από την τελευταία θέση.


Θα θέλαμε επίσης να προσθέσουμε ότι στις κατηγορίες Moto 3, Moto 2 και MotoGP κάθε μηχανή συμπεριφέρεται διαφορετικά, οπότε από την πλευρά σας καλείτε να προβείτε σε συγκεκριμένες αλλαγές στο σετάρισμα του οχήματος σας. Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι λόγω του μεγάλου κυβισμού τους, οι μηχανές του MotoGP εμφανίζουν πολύ περισσότερες φορές προβλήματα "σταθερότητας" (stability). Κατόπιν αυτού, ένα tuning με έμφαση στο precision έχει εξαιρετικά αποτελέσματα στις μηχανές του Moto 3, αλλά αντενδείκνυται στα “θηρία” του MotoGP. Το θετικό της υπόθεσης είναι ότι στο κομμάτι του tuning υπάρχουν αναλυτικές περιγραφές που σας δίνουν μια πλήρη εικόνα για τις επιπτώσεις των αλλαγών στα εξαρτήματα της μηχανής σας, ακόμη και ένας αρχάριος λοιπόν δεν θα αντιμετωπίσει κανένα απολύτως πρόβλημα.

Με κάθε επισημότητα
Όπως προαναφέραμε, η Milestone αξιοποιεί το license του MotoGP στο έπακρο. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι όλοι οι οδηγοί που θα αντιμετωπίσετε είναι πραγματικοί. Μάλιστα το στοιχείο αυτό επεκτείνεται και στις τρεις κατηγορίες, αφού πέρα από τα... ιερά τοτέμ του αθλήματος όπως τον Valentino Rossi και τον Marc Marquez, συναντάμε πραγματικούς οδηγούς όπως τον Alex Marquez και τον Danny Kent στα πρωταθλήματα του Moto 2 και Moto 3. Επιπροσθέτως συναντάμε όλες τις επίσημες ομάδες όπως την Movistar Yamaha MotoGP, της Aprilia Racing Team Grecini και την Repsol Honda Team.

Γράψε με χρυσά γράμματα το όνομά σου στο πρωτάθλημα του MotoGP εκθρονίζοντας τον περσινό πρωταθλητή Marc Marquez!


Εκεί που χρειάζονταν πάντως περισσότερη δουλειά είναι στο κομμάτι της Α.Ι., αφού οι αντίπαλοι οδηγοί συμπεριφέρονται σαν... γατάκια και παραδίδονται άνευ όρων στις ορέξεις σας. Πιο συγκεκριμένα, οι οδηγοί που ελέγχονται από την CPU ακολουθούν με παρωπίδες συγκεκριμένη πορεία σε κάθε πίστα, από την οποία δεν παρεκκλίνουν ακόμη κι αν πρόκειται να προκαλέσουν κάποιο ατύχημα σε εσάς ή τους υπόλοιπους οδηγούς. Με δεδομένο μάλιστα ότι τα Rewinds είναι περιορισμένα (έξι maximum) καλό θα είναι να αποφύγετε τις συγκρούσεις και να είστε προσεκτικοί. Δεδομένων των συνθηκών που επικρατούν εδώ η κίνηση της Milestone να θέσει έναν χρονικό περιορισμό στην διαδοχική χρήση των Rewinds είναι μάλλον άστοχη. Κι αυτό γιατί είναι πολύ πιθανό ακόμη και μετά το πρώτο Rewind να σας στουκάρει ένας οδηγός από πίσω με κόστος πολύτιμα δευτερόλεπτα που ενδεχομένως να σας στοιχίσουν.

Απέδειξε ότι είσαι ο καλύτερος
Όσον αφορά το single-player κομμάτι η δημιουργία της ιταλικής εταιρείας δεν περιορίζεται στο MotoGP Carrer, αφού υπάρχουν αρκετά ακόμη modes που προσφέρουν μεγάλες συγκινήσεις. Συγκεκριμένα έχουμε τα Beat the Time, 2-Stroke και Real events, τα οποία απαρτίζονται από 18 challenges έκαστος. Στα Beat the Time events, καλείστε να κάνετε συγκεκριμένο χρόνο στις 18 πίστες του MotoGP σπάζοντας παράλληλα τα ρεκόρ των πραγματικών οδηγών, ενώ στα 2-Stroke events συναντάμε φανταστικούς αγώνες με θρύλους του αγωνίσματος όπως τον Mick Doohan και τον Wayne Rainey. Τέλος, στα Real events μπορείτε να ξαναζήσετε ορισμένες από τις σημαντικότερες στιγμές του περσινού MotoGP. To τελευταίο mode προσφέρει την μεγαλύτερη δυνατή πρόκληση, αφού καλείστε να αγωνιστείτε υποχρεωτικά με τα Pro physics.


Να προσθέσουμε επίσης ότι έχετε την δυνατότητα να αγωνιστείτε σε συγκεκριμένες πίστες μέσω του μενού Grand Prix. Στο τελευταίο επιλέγετε τον οδηγό που επιθυμείτε και την πίστα που θέλετε να τρέξετε (Le Mans, Indianapolis, Mugello, Misano Andriatico κ.ο.κ.). Ανάλογα με την πρόοδό σας ξεκλειδώνετε σταδιακά νέους οδηγούς στις κατηγορίες MotoGP, Moto 3, Moto 2 και 2-Stroke. Να σημειωθεί ότι αν θέλετε να ξεκλειδώσετε τα πάντα θα χρειαστεί να φτάσετε στο level 70, κάτι που σημαίνει πρακτικά ότι θα χρειαστεί να αφιερώσετε τουλάχιστον 30-35 ώρες. Στην περίπτωση που ασχοληθείτε μόνο με τα... βασικά, κοινώς το MotoGP Career, η νέα δημιουργία της Milestone θα σας κρατήσει συντροφιά για 15 περίπου ώρες.

Οφείλουμε να σημειώσουμε πάντως ότι με εξαίρεση το Beat the Time, τα υπόλοιπα modes τα έχουμε δει και σε προηγούμενα κεφάλαια της σειράς. Κοινώς οι προσθήκες που συναντάμε εδώ σε σχέση με το MotoGP 14 λόγου χάρη είναι πραγματικά μηδαμινές. Το γεγονός αυτό είναι ιδιαίτερα εμφανές σε όλα τα format κυκλοφορίας του MotoGP 15 με εξαίρεση το Xbox One, καθώς η σειρά κάνει για πρώτη φορά το ντεμπούτο της στην κονσόλα της Microsoft. Θυμίζουμε ότι το περσινό MotoGP είχε βγει τόσο στο PS4, όσο και στο PS3.


Κρανίου τόπος
Περνώντας στο multiplayer κομμάτι, συναντάμε το παραδοσιακό split-screen για αναμετρήσεις δύο παικτών στην ίδια κονσόλα, ενώ στα online modes μπορούν να συμμετάσχουν 2-12 παίκτες. Δυστυχώς η εικόνα που συναντήσαμε στο Xbox Live ήταν πραγματικά αποκαρδιωτική, αφού οι servers είναι στην κυριολεξία άδειοι. Κατόπιν αυτού, δεν καταφέραμε να δοκιμάσουμε το Split Times mode και το Online Sprint Season.

Στο μόνο mode που συμμετείχαμε ήταν το Online Championship, το οποίο αναπαριστά ουσιαστικά τους αγώνες του πρωταθλήματος MotoGP σε online περιβάλλον. Στο συγκεκριμένο συναντήσαμε 2-3 παίκτες χωρίς να αντιμετωπίσουμε προβλήματα με lag ή πτώσεις του frame rate. Όπως είναι φυσικό βέβαια με ένα τόσο μικρό δείγμα παικτών δεν μπορούμε να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα για την σταθερότητα των servers.


Απαρχαιωμένο σε αρκετούς τομείς
Από τεχνικής πλευράς το MotoGP 15 παρουσιάζει συγκεκριμένα ελαττώματα, τα οποία θα μπορούσαν έως έναν βαθμό να εξαλειφθούν αν η ιταλική εταιρεία ανάπτυξης είχε εργαστεί παραπάνω. Τα μοντέλα των οδηγών και των μηχανών διακρίνονται για την λεπτομέρεια στον σχεδιασμό τους, ενώ οι κινήσεις των αναβατών είναι πολύ πιο ρεαλιστικές σε σύγκριση με αυτές που είχαμε δει στο πρόσφατο Ride. Το σημείο αναφοράς είναι αναμφίβολα τα εξαιρετικά και άκρως ρεαλιστικά physics τόσο στις μηχανές, αλλά και στον τρόπο με τον οποίο συμπεριφέρονται οι οδηγοί τους. Επίσης οι 18 πίστες του MotoGP είναι πιστά αντίγραφα των πραγματικών διαδρομών.

Τα παραπάνω αποτελούν τα θετικά στοιχεία που συναντάμε στο MotoGP 15, αλλά δυστυχώς υπάρχουν αρκετά “μελανά” σημεία που αμαυρώνουν ανεπανόρθωτα την προσπάθεια της Milestone. Αναφερόμαστε κυρίως στα textures χαμηλής ανάλυσης που εντοπίζονται στο οδόστρωμα, αλλά κυρίως σε ότι υπάρχει έξω από την πίστα του αγώνα. Κοινώς τα κτήρια, το κοινό και η βλάστηση στους γύρω χώρους αποτελούνται από flat textures που θυμίζουν επιεικώς την έβδομη γενιά οικιακών κονσολών. Οι πιο παρατηρητικοί ενδεχομένως εντοπίσουν και κάποια προβλήματα με το texture popping. Στις εποχές του PS3 και του Xbox 360 παραπέμπουν επίσης και τα weather effects, τα οποία σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να συγκριθούν με τα αντίστοιχα άλλων Racing όπως του Project Cars και του Driveclub.


Ένα ακόμη σημαντικό πρόβλημα εντοπίζεται στα loading times του MotoGP Career, τα οποία είναι υπέρ του δέοντως μεγάλα, όπως είχαμε δει άλλωστε και στην περίπτωση του Ride. Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι πριν και μετά από κάθε αγώνα θα χρειαστεί να περιμένετε 1-2 λεπτά. Στα υπόλοιπα modes ευτυχώς οι χρόνοι φόρτωσης είναι αισθητά μικρότεροι. Τέλος, να προσθέσουμε ότι το MotoGP 15 τρέχει στα 1080p/30fps τόσο στο PS4, όσο και στο Xbox One και όχι στα 60fps, όπως θα περιμέναμε από ένα σύγχρονο Racing της αγοράς.

Ο πιο “άκυρος” εκφωνητής
Αρκετά προβλήματα παρατηρούνται και στον ηχητικό τομέα, καθώς πέρα από το άκρως επαναλαμβανόμενο και αδιάφορο soundtrack, τα voice overs είναι πραγματικά εκτός τόπου και χρόνου. Τα τελευταία μάλιστα περιορίζονται σε κάποια σχόλια πριν από την έναρξη και μετά την λήξη των αγώνων. Για παράδειγμα ενώ έχετε κερδίσει το πρωτάθλημα του MotoGP, ο εκφωνητής σας συγχαίρει για την εντυπωσιακή νίκη σας που σας δίνει 25 πολύτιμους πόντους στην τελική κατάταξη! Το μόνο που διασώζεται είναι τα εξαιρετικά ηχητικά εφέ, καθώς οι μηχανές “μουγκρίζουν” με πειστικό τρόπο ανάλογα με τα κυβικά τους.


Φιλότιμη αλλά ημιτελής προσπάθεια
Για μια ακόμη φορά η Milestone μας παρουσιάζει ένα Racing Simulator που διακρίνεται για τον ρεαλισμό του και την άψογη εμπειρία οδήγησης που παρέχει, αλλά κάπου εκεί σταματούν τα θετικά στοιχεία. Ο τεχνικός τομέας είναι για ακόμη μια φορά μετριότατος, ενώ οι προσθήκες σε σχέση με το περσινό MotoGP 14 έγιναν με το σταγονόμετρο. Κοινώς αν είχατε αποκτήσει το περσινό κεφάλαιο της σειράς δεν έχετε ιδιαίτερους λόγους για να ασχοληθείτε με τον διάδοχό του. To περιορισμένο budget της εταιρείας σαφώς και αποτελεί ελαφρυντικό, εντούτοις μιλώντας υποθετικά θα μπορούσε να αποφευχθεί η κυκλοφορία του Ride και να είχε δοθεί περισσότερο βάρος στο νέο MotoGP ή το αντίθετο.

Θετικά:
- Μεταφέρει με πειστικότητα το κλίμα του MotoGP
- Άκρως ρεαλιστική εμπειρία οδήγησης
- Λειτουργικό και εύχρηστο customization στις μηχανές
- Άρτια physics
- Χορταστική διάρκεια
- Εξαιρετικά ηχητικά εφέ

Αρνητικά:
- Ελάχιστες προσθήκες σε σχέση με το περσινό κεφάλαιο της σειράς
- Μέτριος οπτικός τομέας και 30fps
- Χαμηλή Α.Ι.
- Τεράστιοι χρόνοι φόρτωσης
- Αδιάφορο sountrack και άκυρα σχόλια από τον εκφωνητή των αγώνων

Βαθμολογία
Γραφικά: 6.5
Ήχος: 6.5
Gameplay: 7.5
Αντοχή: 8
Γενικά: 7.1

Θα αρέσει σε όσους παρακολουθούν αγώνες του MotoGP, αλλά δύσκολα θα προσελκύσει μεγαλύτερο κοινό.

Παντελής Δασκαλέλος

NEWS   VIEW ALL

MotoGP 15

Η Milestone Studios ανακοίνωσε το νέο παιχνίδι της σειράς MotoGP και αποκάλυψε τις πρώτες πληροφορίες. Το MotoGP 15 ανακοινώθηκε από την Milestone Studios μέσω ενός νέου τρέιλερ που δημιοσιεύθηκε. Ο τ...
Posted (26 Mar 2015)

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 +1 Mario07 (Level22) 04/08/2015 13:42
Ωραίο παιχνίδι, πιστεύω όποιος ασχολείται με MotoGP θα το ευχαριστηθεί. Τώρα βέβαια τα γραφικά έπρεπε να είναι καλύτερα.
#2 Aman (Level16) 04/08/2015 13:57
Δε βλέπω το λόγο να το αγοράσει κάποιος εάν έχει το MotoGp 14.
Ακόμα και το MotoGp 13, εκτός των γραφικών, είναι πάρα πολύ κοντά σε αίσθηση με το Moto Gp 15.
Επίσης, όσον αφορά το MotoGP 15, τρομάζω με το μέγεθος που απαιτεί στο δίσκο, και δεν βλέπω τον λόγο!
#3 +1 xShadow_Walker (Level4) 04/08/2015 14:23
Να πω την αλήθεια δεν ασχολήθηκα πολύ με MotoGP πάντα είμουν ποιο πολύ της F1 αλλά απ' οτι φαίνεται αξίζει αρκετά.
#4 tonyler (Level23) 04/08/2015 14:39
Δεν εχω ασχοληθει ποτε με motoGp ,με μηχανακια,κοντερ,ψαρωματα και αλλα τετοια.
Βεβαια ,ως λατρης των racing θα του εριχνα μια ματια αλλα μετα απο αρκετα χρονια που θα πεσει αρκετα η τιμη του.
#5 TheLuckyShamrock (Level15) 04/08/2015 15:41
Μόνο συγκίνηση για αυτό το παιχνίδι. :')
#6 Mystique (Level23) 04/08/2015 22:31
Ωραιο ειναι για τους λατρεις της ταχυτητας. Προτιμω τα racing με αυτοκινητα αλλα και οι μηχανες εχουν πλακα.
#7 ashbringer (Level25) 05/08/2015 09:11
Δεν έχει και ιδιαίτερο ανταγωνισμό και επειδή έχω παίξει και τα παλιά πιστεύω πως είναι όντως το καλύτερο στην κατηγορία του.
#8 Manos (Level39) 05/08/2015 23:25
Valentino, Valentino. Τι να μας πεις βρε γατάκι? Έχουμε τον Παντελήνο.
Από την preview έκδοση που είχαμε παίξει μας είχε κάνει θετική εντύπωση κι εμένα προσωπικά ο υψηλός βαθμός δυσκολίας του. Δεν τα είχα βρει ποτέ τόσο σκούρα, όσο στο συγκεκριμένο racing.
Score  7.1
7.1 User Score
(10  votes)
User Reviews 0
Genre: Racing Simulator
Developer: Milestone S.r.l
Publisher: Milestone S.r.l
Διάθεση: Namco Bandai Hellas (210-6018800)
Players: 1-2 (Online 2-12)
Requirements: 4GB RAM, Επεξεργαστής Intel Core i3-530 στα 2.93 GHz / AMD Phenom II X4 850 στα 3.30 GHz, Κάρτα γραφικών 1024MB, Χώρος στον σκληρό δίσκο 30GB, Λειτουργικό σύστημα Windows Vista/7/8.1
Official Website: Κλικ εδώ
Release Date: 2015-06-24
Χρήστες που το θέλουν (VIEW ALL)
thumb thumb thumb
Χρήστες που το έχουν (VIEW ALL)
thumb thumb
Χρήστες που το είχαν
Κανένας
Χρήστες που το έχουν στα αγαπημένα (VIEW ALL)
thumb thumb
RELATED GAMES
No Games found.
VIDEOS

Top reviews (τρέχον έτος)

Top Reviews (by user score)

Latest User Reviews

1.
User levels   (10.0)
2.
User levels   (10.0)
3.
User levels   (10.0)
4.
User levels   (10.0)
5.
User levels   (10.0)
6.
User levels   (9.5)
7.
User levels   (3.0)
8.
User levels   (9.5)
10.
User levels   (10.0)