- Reviews
- Orcs Must Die! 2
Orcs Must Die! 2
HotΣφάξτε orcs μέχρι την Δευτέρα Παρουσία.
Σφάξτε orcs μέχρι την Δευτέρα Παρουσία.
Ένας πολύ εύκολος τρόπος για να προκαλέσετε έμφραγμα σε άτομο που λατρεύει τα action αλλά και τα tower defence games είναι να του αγοράσετε για δωράκι το Orcs Must Die! 2. Μόλις εγκατασταθεί στο PC του και αρχίσει να τρέχει, δεν θα περάσουν πάνω από 10 λεπτά ωσότου συμβούν τα εξής θαυμαστά πράγματα. Ο φίλος σας θα ψάχνεται για… υπογλώσσιο προκειμένου να αποφύγει την καρδιακή προσβολή που του προκάλεσε η πώρωση και εσείς θα τον αγνοείτε διότι ο νους σας θα είναι κολλημένος στο πως θα προστατέψετε τα Rifts σας από την εξαγριωμένη ορδή των Orcs! Ποιος θα φανταζόταν ποτέ ότι μια νεοφερμένη εταιρεία ανάπτυξης, η Robot Entertainment, θα έφερνε στις οθόνες μας ένα τέτοιο αριστούργημα ε; Μα όποιος παρακολούθησε την σταδιοδρομία των στελεχών της φυσικά!
Η Robot Entertainment συστάθηκε τον Φλεβάρη του 2009 από τους Tony Goodman και Patrick Hudson. Ο πρώτος εξ’ αυτών αποτελεί τον ιδρυτή μιας πολύ γνωστής μας εταιρείας, της Ensemble Studios, που έγραψε ιστορία δημιουργώντας τις αξέχαστες σειρές Age of Empires και Age of Mythology καθώς και το Star Wars: Galactic Battlegrounds, επίσης RTS και βασισμένο στο σύμπαν του Star Wars. Η Microsoft «τσίμπησε» την Ensemble Studios το 2001 και 8 χρόνια αργότερα κατέβασε τα ρολά της λόγω χρεωκοπίας.
Τα παιδιά της Ensemble Studios λοιπόν ξεκίνησαν την Robot Entertainment, κυκλοφορώντας αρχικά μια free-to-play multiplayer έκδοση του Age of Empires και στην συνέχεια είπαν να αναμείξουν στον «πειραματικό σωλήνα» τους στοιχεία από tower defence και action games για να δουν τι θα προκύψει. Δοξάζω τους θεούς του gaming για το ότι το «πείραμα» τους εξελίχθηκε στο Orcs Must Die!, ένα αριστουργηματικό «υβρίδιο» το οποίο έκανε γερές πωλήσεις στο Xbox 360 και δεκάδες χιλιάδες στα PC. Μετά την τόσο κερδοφόρα πορεία του πρωτότυπου, οι δημιουργοί του μας ξανακάλεσαν ένα χρόνο μετά στο μακέλεμα χιλιάδων orcs με το Orcs Must Die! 2, κατ’ εμέ ένα από τα καλύτερα video games που έχω λιώσει ποτέ.
Τι μας κάνουν 1000 orcs στον πάτο της θάλασσας; Μια καλή αρχή! Στο Orcs Must Die! μας έγινε γνωστή η ύπαρξη ενός εκλεκτού τάγματος μάγων και πολεμιστών εν ονόματι Order. Σκοπός των γενναίων μελών του είναι η φύλαξη των Rifts, πυλών που ενώνουν μαγικά τον κόσμο των ανθρώπων με τον Dead World, ένα κόσμο γεμάτο μαγεία η οποία διοχετεύεται στον κόσμο μας βοηθώντας την Order να φτιάξει έναν επίγειο παράδεισο. Μαγικά φρούρια κατασκευάστηκαν σε όλα τα Rifts του Dead World προκειμένου να προστατευτούν οι πύλες από τις επιθέσεις της Mob, μιας ορδής ανεγκέφαλων Orcs, Ogres και Gnolls που έχουν λυσσάξει να περάσουν στον κόσμο μας για να τον λεηλατήσουν.
Πρωταγωνιστής της δράσης ήταν ο War Mage, ένας φαιδρός τύπος που, συνδυάζοντας τις μαγικές του δυνάμεις με την δεξιοτεχνία του στα όπλα, υπερασπίστηκε τον κόσμο μας από τα εξαγριωμένα orcs και εξουδετέρωσε την Sorceress, πρώην μέλος της Order που τα καθοδηγούσε. Το δεύτερο Orcs Must Die ξεκινά μερικές μέρες μετά το φινάλε του πρωτότυπου με την Sorceress να κρύβεται από τα orcs. Άξαφνα ένα Rift ανοίγει δίπλα της και την μεταφέρει στα ορυχεία των νάνων όπου δουλεύει πλέον ο War Mage. Οι δυο τους αναλαμβάνουν να σταματήσουν την πράσινη μάστιγα και να αποκαταστήσουν την ισορροπία στον κόσμο.
Προσωπικά δεν έδωσα την παραμικρή δεκάρα για την κάτισχνη υπόθεση του Orcs Must Die! διότι η ουσία του παιχνιδιού είναι το πόσο γρήγορα και με πόσους διαφορετικούς τρόπους θα κονιορτοποιήσεις τα πράσινα καθικάκια που προσπαθούν με μανία να μπουκάρουν στα Rifts και να έρθουν στον κόσμο μας για πλιάτσικο. Παρόλο που η πλοκή του είναι πιο διάτρητη και από… σουρωτήρι, η προσθήκη δεύτερου playable χαρακτήρα ήταν καλοδεχούμενη και οδήγησε το gameplay σε νέα απροσμέτρητα ύψη.
Σφάξτε τα χωρίς τύψεις, είναι άπειρα!
Ο ευφυής συνδυασμός ενός σκληροπυρηνικού Action game τρίτου προσώπου με το gameplay των tower defence games θεμελιώνει την βάση του Orcs Must Die! 2, ενός παιχνιδιού όπου η εξολόθρευση τεράτων μετατρέπεται σε επιστήμη. Το συναρπαστικό έργο της γενοκτονίας των orcs αναλαμβάνουν δύο playable πολεμιστές, ο War Mage και η Sorceress. Στην πλειονότητα των μαχών επέλεξα να χειριστώ τον War Mage διότι τα όπλα του είναι φονικότερα από τα αντίστοιχα της Sorceress. Με το Blunderbuss του (μοναδικός συνδυασμός steampunk ντουφεκιού και αρκεβούζιου) σκόρπισα τον θάνατο σε λεγεώνες από τέρατα, τσακίζοντας τα κορμάκια τους με την βασική attack του και πλήττοντας ομάδες εχθρών χρησιμοποιώντας την δευτερεύουσα που είναι μια μαγική χειροβομβίδα.
Η Sorceress βρίσκεται στον αντίποδα του War Mage καθώς ξεκινά με μπόλικο mana αλλά λιγότερη health. Μπορεί να μην προξενεί το damage του άντρα συμπολεμιστή της όμως το staff of domination που κρατάει μπορεί να γυρίσει την πλάστιγγα σε δύσκολες στιγμές. Σε πολλές περιπτώσεις, μάγεψα με το staff τους δυνατότερους αντίπαλους του παιχνιδιού (earth elementals, trolls, ogres) και τους έστρεψα πάνω στις ορδές των φαντάρων orcs με ξεκαρδιστικά αποτελέσματα. Φανταστείτε την Sorceress μου «παρκαρισμένη» σε μια γωνία να χαζεύει ανέμελα ένα troll την ώρα που εκείνο πολτοποιούσε με τις χερούκλες του ομάδες από orcs σαν να σκότωνε κατσαρίδες για να καταλάβετε τι γέλιο πέφτει. Έχετε υπόψη σας ότι για να αλλάξετε χαρακτήρα πρέπει να φτιάξετε δεύτερο προφίλ στην αρχή.
Μετά τους χαρακτήρες ακολουθεί η επιλογή του επιπέδου δυσκολίας. Εγώ δεν άγγιξα καθόλου το τρίτο και δυσκολότερο επίπεδο, το nightmare, παρά μόνο αφού είχα συντρίψει όλα τα επίπεδα στο war mage (το αντίστοιχο normal) και αρκετές πίστες του endless. Ο μόνος λόγος για να επιλέξετε το μαζοχιστικό nightmare είναι η ολοκλήρωση του σχετικού steam achievement. Επίσης μπορείτε να παίξετε αρχικά το εύκολο επίπεδο apprentice μέχρι να συνηθίσετε τα controls.
Ήρθε η ώρα να πλέξω το εγκώμιο των προγραμματιστών για τον υπέροχο χειρισμό που χάρισαν στους ήρωες μας, χειρισμός που δεν διαφέρει σε ποιότητα και απλότητα από αριστουργηματικά Third person Action games όπως το αγαπημένο μου Devil May Cry καλή ώρα. Οι χαρακτήρες τρέχουν, κάνουν άλματα, ανοίγουν το spell book τους για να επιλέξουν εξοπλισμό, εξαπολύουν την πρωτεύουσα και την δευτερεύουσα επίθεση των όπλων τους και φυσικά, τοποθετούν τις πολυάριθμες παγίδες τους στο περιβάλλον. Η δυνατότητα ζουμαρίσματος εξυπηρετεί την επίτευξη περισσότερων headshots στους αντιπάλους που μεταφράζεται σε μεγαλύτερη ζημιά αλλά εγώ την βρήκα περιττή αφού δεν άργησα να συνηθίσω την στόχευση των πράσινων κρανίων, ειδικότερα εκείνων που έχουν τεράστιες κεφάλες και δεν δυσκολεύεσαι να τους χτυπήσεις στο δόξα πατρί!
Με ενθουσίασε η ευελιξία των χαρακτήρων μου, η ταχύτητα περιστροφής τους και η γρηγοράδα με την οποία φθάνουν στα σημεία που η εχθρική δραστηριότητα εντείνεται. Απίθανα σκηνικά έλαβαν χώρα με εμένα να πηδάω πάνω από χάσματα πυροβολώντας στον αέρα τα orcs, να τρέχω σαν τον Βέγγο προλαβαίνοντας ένα kobold runner λίγο πριν εισέλθει στο rift κ.ο.κ. Μεγαλειώδες συστατικό του Orcs Must Die! 2 είναι η προοπτική που χαρίζουν οι καλοσχεδιασμένες πίστες και η δυνατότητα εκμετάλλευσης κάθε εκατοστού τους για να σφαγιάσουμε περισσότερους εχθρούς.
Παίζοντας το Orcs Must Die! 2 θα αισθανθείτε στο πετσί σας τι εστί χορταστικό video game. Ο πρώτος αναγκαστικός σταθμός για να ανοίξουν τα υπόλοιπα mods του είναι το story mode όπου εμπεριέχονται 15 απολαυστικά επίπεδα. Η συντριβή του ξεκλειδώνει αυτόματα τα 10 σκληροπυρηνικά επίπεδα του Endless mode ενώ στην συνέχεια σας περιμένουν οι 10 επίσης πίστες του Classic, προερχόμενες όλες από το πρωτότυπο Orcs και για κερασάκι στην τούρτα θα γευθείτε άλλες 18 “παγίδες θανάτου για orcs” που προσθέτουν τα τρία DLCs Fire and Water, Family Ties και Are We There Yeti? Στο Orcs 2 η ποσότητα αντιστοιχεί απόλυτα και στην ποιότητα των περιοχών που θα πλημμυρίσετε στο πράσινο αίμα των Orcs.
Ατελείωτη ευχαρίστηση
Αγαπημένο μου mode είναι και θα παραμείνει για πολύ καιρό ακόμα το Endless mode. Τα κύματα εξαγριωμένων αντιπάλων δεν τελειώνουν κυριολεκτικά ποτέ έτσι δημιουργούνται όλες οι προϋποθέσεις για μια τεράστια σφαγή που μπορεί να συγκριθεί μόνο με την μάχη των Θερμοπυλών, αν ο Λεωνίδας και οι στρατιώτες του είχαν αφανίσει όλους τους Πέρσες! Πέραν της ανελέητης σφαγής orcs, το Endless είναι μια εξαιρετική πηγή κρανίων για αγορά εξοπλισμού. Εδώ οφείλω να σας περιγράψω μερικές Endless συγκινήσεις που θα σας ανοίξουν την όρεξη.
Την επικότερη μάχη της σταδιοδρομίας μου ως μακελάρης τεράτων την έδωσα στην πίστα Close Cliffs. Εκεί υπάρχει ένα μόνο rift για να προστατέψετε και τέσσερις εισόδους απ’ όπου μπουκάρουν τα φρικιά. Οι εχθροί που έρχονται από την κάτω πλευρά της πίστας πρέπει να διαβούν μια ανηφόρα για να φτάσουν στο rift με γκρεμό δεξιά και αριστερά τους. Λειτουργώντας ως επαγγελματίας τερατοφονιάς έστρωσα την ανηφόρα με spring traps, παγίδες που εκτοξεύουν όποιον τις πατήσει. Ταυτόχρονα, έκλεισα τον δρόμο προς το rift με barricades και τοποθέτησα πίσω τους δεκάδες αναβαθμισμένους archers. Η συνέχεια ήταν θρυλική: η ανηφόρα γέμισε με ιπτάμενα orcs που πετάγονταν σαν κούκλες κατευθείαν στον γκρεμό την ώρα που όσα πέρναγαν έτρωγαν μια βροχή από φλεγόμενα βέλη και γίνονταν παρανάλωμα του πυρός!
Άλλο θεϊκό σκηνικό πραγματοποιήθηκε στην πίστα Caldera όπου και πάλι υπάρχει μόνο ένα rift για φύλαξη. Έκλεισα με barricades της δεξιά πλευρά του rift αναγκάζοντας τα πρασινωπά σκουπίδια να μου μαζευτούν όλα από αριστερά. Έστρωσα όλο το ταβάνι σχεδόν με autoballista, εξοπλίστηκα με το ice amulet και τους περίμενα. Το αποτέλεσμα ήταν ένα ρεσιτάλ τοξοβολίας από τις βαλλίστρες.
Επεκτείνοντας την ευχαρίστηση μας
Πέραν του Orcs Must Die! 2 υπάρχουν τρία DLCs που έχουν διαδεχθεί την κυκλοφορία του. Πρόκειται για τα Are We There Yeti?, Fire and Water και Family Ties. Το πρώτο προσθέτει στο κυρίως παιχνίδι τρία κανονικά και τρία Endless επίπεδα, δύο νέους εχθρούς και από ένα νέο όπλο, το trinket και το trap.
Οι πίστες του είναι δύσκολες κυρίως λόγω της παρουσίας του άτιμου Yeti που δεν το σταματάνε τα barricades, έχει μεγάλη ανθεκτικότητα και εκτοξεύει παγοθραύσματα με θανατηφόρα ακρίβεια. Το dwarven missile launcher είναι ισχυρότατο όπλο για μάζες εχθρών αλλά και για τους πιο ογκώδεις, το πρόβλημα είναι ότι εκτοξεύει mana έτσι τα πυρομαχικά του τελειώνουν γρήγορα. Το guardian trinket αποδείχθηκε «μάννα εξ ουρανού» όταν χρησιμοποιούσα guardians και το spike wall έχει ξεκαρδιστικά αποτελέσματα αφού τα orcs που το γεύονται μοιάζει σαν να τρώνε… «πόρτα»…με καρφιά!
Στο Fire and Water θα παίξετε συνολικά άλλες 6 πίστες (τρεις κανονικές, τρεις Endless), θα αποκτήσετε τρεις νέες παγίδες και δύο νέους στοιχειακούς εχθρούς, τα water και fire elementals. Αν οι υπόλοιποι γιγαντιαίοι εχθροί του Orcs! 2 σας φανούν δύσκολοι, με τα νέα elementals θα κλάψετε πικρά. Πόσες φορές δεν έσπασα ένα fire elemental και τα firelings που ξεπηδούν από το μάγμα του δεν με κυνήγησαν τσουρουφλίζοντας τον ήρωα μου. Αντίστοιχα, τα water elementals ξαναφτιάχνονται άμεσα αν αφήσετε τα waterling που γεννούν να πλησιάσουν την λιμνούλα που άφησαν πίσω τους.
Τέτοιο μεθυστικό ντελίριο βίας με καρτουνίστικη αισθητική και άφθονο χιούμορ δεν έχει ξαναγίνει!
Το Family that Ties DLC συμπληρώνει την «αγία τριάδα» πρόσθετων παροχών του Orcs! 2 με τον καλύτερο τρόπο: έξι νέες πίστες, δύο φρέσκα όπλα, ένα trinket και δύο αιμοβόροι εχθροί. Το stone staff αποδείχτηκε εξαιρετικό όπλο λόγω της ταχύτητας βολής του και της δυνατότητας να παγώνει τους εχθρούς για μερικά δευτερόλεπτα ενώ το teleportation ring δεν ανήκει στα αγαπημένα μου όπλα. Η Ball and Chain ogreνα είναι σκέτο γομάρι και μου έβγαλε την πίστη να την τσακίσω αλλά ο μεγάλος κίνδυνος από το DLC ονομάζεται hobgoblin healer. Μαζί με τους σαμάνους της ράτσας του που ανασταίνουν ληγμένα orcs, οι healers θεραπεύουν τους πάντες δυσκολεύοντας τρομερά την προσπάθεια εξολόθρευσης τους.
Γιατί πολεμούμε τα Orcs
Καταλυτικό ρόλο στην απέχθειά μας απέναντι στα orcs παίζουν οι ασχημόφατσες τους αλλά δεν είναι αυτός ο λόγος που μας σπρώχνει διαρκώς στο να τα κυνηγούμε. Εκτός από την επιθυμία μας να σώσουμε την ανθρωπότητα από τα γαμψά νύχια τους, πρέπει να βγάλουμε και εμείς το κατιτίς μας από την όλη υπόθεση έτσι η εξόντωση τους ισοδυναμεί με πολύτιμα κρανία. Τα κρανία είναι το νόμισμα που πληρώνετε για να αγοράσετε νέες παγίδες, όπλα, trinkets και γελοία ρούχα για να ικανοποιήσετε την ματαιοδοξία σας. Το ξεπέταγμα ενός επιπέδου χωρίς να σας πάρουν rifts οδηγεί στην απόκτηση όλων των κρανίων που μπορείτε να εξάγετε από αυτό. Σε άλλες περιπτώσεις οι εχθροί αφήνουν κρανία όταν ψοφήσουν και τα μαζεύετε από κάτω. Συνάμα, ο θάνατος τους είναι η μοναδική πηγή εισοδήματος την ώρα της μάχης που το ξοδεύουμε για να τοποθετήσουμε τις πολυάριθμες παγίδες.
Ο έξυπνος συνδυασμός των παγίδων και η τοποθέτησή τους στα σωστά σημεία είναι το “ζουμί” του gameplay. Κατά την γνώμη μου η απόλυτη παγίδα είναι τα barricades που μου επιτρέπουν να ρυθμίσω εγώ την πορεία που θα ακολουθήσουν τα orcs, σε άψογο tower defence στυλ. Αμέσως επόμενη στην σειρά προτίμησης μου είναι το coinforge που παράγει… αχνιστό χρήμα όταν πεθαίνουν τέρατα πάνω του. Για σφαγιασμό των, κανονικού μεγέθους, εχθρών το arrow wall και η autoballista αναβαθμισμένα θερίζουν ότι κινείται σαν στάχυ, συνδυαζόμενες τέλεια με το tar που καθυστερεί σημαντικά όποιον το πατήσει. Τα τρία είδη guardians αποδεκατίζουν τους όχλους των orcs, απλώς πρέπει να τοποθετηθούν σε μέρος με κάλυψη για να μην τους φάνε οι πιο εύσωμοι αντίπαλοι. Χρυσές δουλειές έκανα τοποθετώντας τα grinder και spike wall σε γωνίες ενώ μεγάλη ικανοποίηση στα σαδιστικά μου ένστικτα προσέφεραν τα pounder και swinging mace, λιώνοντας και κομματιάζοντας σαν έντομα αντίστοιχα τα orcs.
Την δουλειά παγίδων και όπλων συμπληρώνουν τα trinkets, μερικά πολύ ωφέλιμα μπιχλιμπίδια. Το mana rage ήταν θείο δώρο όταν μεταχειριζόμουν όπλα που απαιτούν mana. Το healing trinket με βοήθησε να βγάλω χωρίς απώλειες αρκετές πίστες ανεβάζοντάς μου το health διότι, κάθε φορά που πεθαίνει ο ήρωας, τα rifts μειώνονται. Στις endless εξορμήσεις μου αξιοποίησα αρκετές φορές το trap reset ειδικά όταν άπλωνα autoballista και grinder στον χώρο και το scavenger trinket για να αυξήσω τα φράγκα βγάζοντας γοργά όλες τις παγίδες.
Orcs κοπιάστε!
Οφείλουμε να αναφέρουμε στον αντίποδα και τους λαμπρότερους πολεμιστές του αντίπαλου στρατοπέδου. Οι πιο σπαστικοί ανάμεσα τους είναι τα kobolds. Συνέχεια κυνηγούσα τους runners που πάνε σφαίρα προς τα rifts για να χωθούν μέσα και επιδιόρθωσα άπειρες φορές τις οχυρώσεις που ανατίναξαν οι αυτοκτονικοί sappers. Τα gnolls είναι αδίστακτοι αντίπαλοι που στοχεύουν μόνο τον παίκτη αδιαφορώντας για τα rifts και τα Trolls είναι απίστευτα ανθεκτικά, καθώς ανανεώνουν την ενέργεια τους διαρκώς. Οι πιο μουλωχτοί αντίπαλοι είναι τα ποικίλα είδη νυχτερίδων που ξεχύνονται από ανοίγματα στο ταβάνι της εκάστοτε πίστας και θέλουν ειδική αντιμετώπιση. Archers και autoballista δηλαδή, κοινώς τα καλύτερα αντιαεροπορικά μας!
Σίγουρα τα orcs δεν φημίζονται για την νοημοσύνη τους, έτσι η συμπεριφορά «ούγκ» που παρατηρείται στο Orcs! 2 δεν νομίζω να σας παραξενέψει. Αυτό που θα σας εντυπωσιάσει είναι το ατομικό, μοναδικό A.I. που χαρακτηρίζει τους εχθρούς. Οι περισσότεροι εχθροί «καίγονται» να μπουκάρουν στα rifts έτσι παρατηρείται το φαινόμενο να αγνοούν επιδεικτικά την ύπαρξή σας και να τρέχουν στην έξοδο σαν πεινασμένοι που εισβάλλουν σε φούρνο! Άλλοι εχθροί ασχολούνται μόνο μαζί σας και δεν τους νοιάζει η ύπαρξη των rifts και οι χειρότεροι όλων, καταστρέφουν μανιωδώς τα οχυρωματικά έργα και σφάζουν αδιάκριτα τους guardians σας. Με τόσες ξεχωριστές ιδιοσυγκρασίες απέναντι σας είστε υποχρεωμένοι να προσαρμόσετε την στρατηγική σας, δηλαδή το ποια παγίδα θα χρησιμοποιήσετε και που προκειμένου να σταματήσετε την… orcοπλημμύρα.
Με τόσες δοκιμασίες μπροστά σας, ο υπολογισμός της συνολικής διάρκειας του Orcs! 2 γίνεται αρκετά δύσκολος. Για τον τερματισμό του story mode θα χρειαστείτε κοντά στο 10ωρο και άλλες τόσες ώρες για να περάσετε τις πίστες των DLCs και να παίξετε λίγο το Endless. Η απόκτηση του πλούσιου εξοπλισμού στο παιχνίδι θα προσθέσει αρκετές ώρες παραπάνω με το multiplayer mode να ανεβάζει την συνολική διάρκεια στις 40 ώρες τουλάχιστον. Από την δική μου εμπειρία θα σας πω ότι οι κόντρες με φίλους στο Endless για το ποιος θα πετύχει το μεγαλύτερο σκορ κράτησαν πάνω από 100 ώρες.
Με δύο είναι καλύτερα
Στο Orcs Must Die! 2 οι playable χαρακτήρες είναι δύο, όσοι δηλαδή και οι παίκτες που μπορούν να παίξουν στο Co-Op mode, την multiplayer διάσταση του. Παίζοντας το story mode με έναν φίλο ο χαβαλές εκτινάσσεται στα ύψη και η συντριβή της ορδής είναι πολύ πιο άνετη. Κάθε παίκτης έχει τα δικά του χρήματα για να αγοράσει τις παγίδες που τις τοποθετεί σε συνεννόηση με την συμπαίκτη ώστε να μην μείνει ούτε μισό εκατοστό του επιπέδου ακάλυπτο. Τα συνδυασμένα πυρά των ηρώων πάνω στα orcs είναι χάρμα οφθαλμών και το θετικότερο της υπόθεσης είναι η δυνατότητα έκαστος πολεμιστής να καλύπτει διαφορετική είσοδο ώστε να μην ξεφύγει κανένα θύμα.
Στο Endless το multiplayer απογειώνεται και προσφέρει τον καλύτερο δυνατό τρόπο για να πραγματοποιήσετε ρεκόρ πόντων και να σκαρώσετε κανένα βίντεο για ανέβασμα στο Youtube. Λόγω της διαρκώς αυξανόμενης δυσκολίας στο Endless, οι προστριβές μεταξύ των συμπαικτών δίνουν και παίρνουν. Φράσεις του τύπου «που βαράς εκεί ρε», «κάλυψε με», «σου ξέφυγε ένα Kobold, όλα εγώ πρέπει να τα σκοτώνω;» και άλλες ανάλογες εκστομίστηκαν άπειρες φορές όταν ασχολήθηκα μαζί με φίλους.
Blood and Guts
Μπορεί να περιέχει άπειρη σφαγή και κομματιασμένα orcs, εντούτοις το Orcs Must Die! 2 δεν παίρνει τον εαυτό του και πολύ στα σοβαρά, στοχεύοντας περισσότερο στην διασκέδαση παρά στην ικανοποίηση των αιμοβόρων ενστίκτων μας. Βλέποντας τα γραφικά του περίμενα να ξεπηδήσει ο Δαίμονας της Ταζμανίας από στιγμή σε στιγμή στην οθόνη, καθώς τόσο πολύ μοιάζουν με καρτούν. Το animation είναι εκπληκτικό. Δυστυχώς τα levels είναι αρκετά επαναλαμβανόμενα και τα textures παρότι χαριτωμένα δεν διεκδικούν δάφνες ποιότητας. Τα orcs από την άλλη ανατινάζονται, διαμελίζονται και πετάγονται σε γκρεμούς με άψογα physics. Οι παγίδες ταλαντεύονται, ανοιγοκλείνουν ή εκτοξεύουν τα πυρά τους με τέτοια χάρη που δεν χορταίνεις να τις παρακολουθείς.
Στον τομέα των ειδικών εφέ έχει γίνει μεγαλειώδης δουλειά. Αστραπές, κεραυνοί, ακτίνες πάγου και φωτιές εξαπολύονται προς πάσα κατεύθυνση διαλύοντας ότι βρίσκουν στο πέρασμα τους. Περιστρεφόμενες λεπίδες θερίζουν κορμιά την ώρα που έμβολα μέσα από τους τοίχους τα σπρώχνουν προς την άβυσσο και ταυτόχρονα κάρβουνα πάνω στα οποία πατάνε τους βάζουν φωτιά. Η ευρηματικότητα ξεχειλίζει. Μπορείτε να φανταστείτε εντυπωσιακότερη σκηνή από το σήκωμα στον αέρα μιας ομάδας orcs και την ανατίναξη τους, μετατρέποντάς τους σε αυτοσχέδια βεγγαλικά;
Το soundtrack του Orcs! 2 είναι πολύ δυναμικό και φασαριόζικο, προσπαθώντας να μας κρατά διαρκώς σε εγρήγορση όση ώρα αντιμετωπίζουμε τα μπουλούκια των orcs. Προσωπικά όμως βαρέθηκα πολύ γρήγορα το άκουσμα του και το χαμήλωσα προτιμώντας να ακούω τις δικές μου playlists τραγουδιών. Οι φωνές των πρωταγωνιστών έχουν μεγάλη πλάκα και δεν σταματούν να λένε του κόσμου τις ατάκες, κομπάζοντας διαρκώς για τα επιτεύγματά τους στην γενοκτονία τεράτων. Την όλη ηχητική διασκέδαση ολοκληρώνουν οι άναρθρες κραυγές των θυμάτων μας που δεν έχουν να πουν και πολλά πράγματα.Υπάρχουν μόνο για να ψοφάνε!
Orcs must die and you must kill them all!
Το Orcs Must Die! 2 ανήκει στα διασκεδαστικότερα games που μπορείτε να αποκτήσετε και μόλις το τελειώσετε σας βλέπω θιασώτες του tower defence είδους τουλάχιστον γιατί δεν έχω συναντήσει μέχρι στιγμής αντίστοιχο αμάλγαμα Action- tower defence. Εκτός της ακατάπαυστης δράσης και του χιουμοριστικού διακόσμου, λάτρεψα την καταγραφή των συνολικών kills που πετύχαινα, θαυμάζοντας τα αστρονομικά νούμερα όταν το σταμάτησα, προσωρινά φυσικά. Τα 23 ευρώ του κόστους του στο Steam είναι αστεία τιμή για τόσες ώρες χαράς που θα σας προσφέρει. Προσωπικά εφόσον σας αρέσει το είδος προτείνω μια βαθύτερη βουτιά του χεριού σας στην τσέπη για να αγοράσετε το Orcs Must Die! franchise pack που έρχεται στα 32 ευρώ.
Θετικά:
- Δράση που δεν σταματάει και δεν καταντά ποτέ βαρετή
- Καλύτερη και ευκολότερη αναβάθμιση όπλων και παγίδων
- Δεκάδες επίπεδα για εκμάθηση και στήσιμο σφαγής τεράτων
- Πολυάριθμα αντικείμενα που πρέπει να συνδυαστούν με στόχο την δημιουργία του απόλυτου χασάπικου για orcs
- Πολύωρη διάρκεια
- Διασκεδαστικό Co-Op mode
Αρνητικά:
- Φασαριόζικο και επαναλαμβανόμενο soundtrack
- Πανομοποιότυπα levels και feeling απ’ το πρώτο παιχνίδι
- Χαζά Orcs, χαζό και το A.I.
Βαθμολογία
Γραφικά: 8
Ήχος: 6.5
Gameplay: 8.5
Αντοχή: 8
Γενικά: 8
Η αποτελεσματικότερη «μηχανή του κιμά» για τέρατα κατέφθασε!
Γιάννης Μοσχονάς
Comments
γνωμη να βρειτε φιλο να το παιξετε παρεα