Hyrule Warriors

Hot
Μάνος Γρυπάρης
REVIEWED ON Wii U  

Το Dynasty Warriors συναντάει το The Legend of Zelda.

Το Dynasty Warriors συναντάει το The Legend of Zelda.

Το Dynasty Warriors συναντάει το The Legend of Zelda.

Όλες αυτές της δεκαετίες στην ιστορία των games υπάρχουν τόσο ιστορικές σειρές, όσο και "δευτεράτζες" που έμεναν μονίμως στην αφάνεια. Στην περίπτωση του Dynasty Warriors της Tecmo Koei έχουμε να κάνουμε με την πιο διαχρονική "δευτεράτζα" όλων των εποχών, με την έννοια του ότι μπαίνεις στο πεδίο της μάχης, γύρω σου γίνονται σφαγές από στρατεύματα και εσύ σφάζεις, σφάζεις και...σφάζεις. Όλα τα games της σειράς κινούνται στη μετριότητα, με εξαίρεση το 3 και το 4 που κινούνται στην μετριότητα +1.

Tο Hyrule Warriors είναι προϊόν της Omega Force, της ίδιας εταιρείας ανάπτυξης που έχει αναλάβει και την ομώνυμη σειρά Dynasty Warriors. Η δεύτερη λέξη στον τίτλο του video game καθόλου τυχαία είναι, καθώς έχουμε να κάνουμε με ένα Dynasty Warriors, το οποίο βάλαμε στο σέικερ μαζί με μερικούς χαρακτήρες απ' τη σειρά Zelda, το ανακατέψαμε και βγήκε αυτό που βλέπετε. Κατ' επέκταση όταν μπήκε ο Παντελής στο γραφείο με αυτό το λάγνο βλέμμα και μου είπε "Μάνο πρέπει να το κάνεις review" στραβοκατάπια. "Τόσα χρόνια εμπειρίας στα πεδία της μάχης στρατηγέ μου και θα το αναλάβει ο coach?" του απάντησα. "Ναι αλλά σε περιμένει ο φίλος σου ο Link κι έχει την Zelda και την Lana μέσα με κάτι ματάρες να" μου είπε και καταλαβαίνετε ότι λύγισα μονομιάς.

"Με λένε Link, σε λένε Zelda..."
Το Hyrule Warriors τοποθετείται χρονικά στα πρώτα χρόνια παρουσίας του Link ως μαχητή. Αρκετά χρόνια πριν ξεκινήσει το σενάριο, ο Ganondorf ηττήθηκε στη μάχη και η ψυχή του σκόρπισε σε τέσσερα κομμάτια που σφράγισαν στο βασίλειο της Hyrule του παρελθόντος. Ο Ganondorf επιχειρεί να αναστηθεί μέσω της Cia, μιας βασίλισσας που προστατεύει το Triforce.

Tο εναρκτήριο cutscene τον βρίσκει ως μαθητευόμενο στρατιώτη της Hyrule. Ακόμα και στα πρώτα του βήματα όμως, είναι ανίκητος στην προπόνηση ενάντια στους άλλους στρατιώτες. Μια σκοτεινή ημέρα, οι Dark Forces επιτίθενται στο κάστρο της Hyrule, οπότε η Zelda, η διοικητής του στρατού Impa και ο Link προσπαθούν να τους απωθήσουν.

Στο τέλος του πρώτου κόσμου, όπου και ξεκινάει τυπικά η περιπέτειά σας, ενώ έχετε ελέγξει τον Link ως αρχικό στρατιώτη, ανακαλύπτετε μαζί με την Impa ότι η πριγκίπισσα Zelda απουσιάζει. Που βρίσκεται στα αλήθεια; Τι έχουν να πουν για αυτό οι σκοτεινές δυνάμεις; Τι κάνει νιάου-νιάου στα κεραμίδια; Τέλος πάντων αυτό είναι πάνω κάτω το σενάριο του Hyrule Warriors, κοινώς θερίζετε τις δυνάμεις του κακού κατά μήκος και πλάτος του βασιλείου μέχρι να βρείτε την πριγκίπισσα. Γαλανομάτα αυτή, γαλανομάτης και εσείς, κρατάει χρόνια αυτή η κολόνια (ναι οκ, γνωρίζουμε τι παίζει με την αγαπητή princess, οπότε παρακαλούνται όσοι έχουν παίξει ήδη την σειρά Zelda να μην κάνουν spoiler στα σχόλια για ευνόητους λόγους).

Στρατολογήστε διοικητές 
Τα στοιχεία του Dynasty Warriors κάνουν εμφανή την παρουσία τους στο Hyrule Warriors. Σχεδόν κάθε φορά που τελειώνει κάποιο level, ξεκλειδώνετε κι από έναν χαρακτήρα. Μετά τον Link ακολουθεί η Impa, αργότερα φτάνετε σε αρκετές ακόμη παρουσίες, κατά κύριο λόγο γυναίκες, όπως η αισθησιακή Lana ή η (προσωπική αγαπημένη μου) Fi που κάνει τεράστιο damage. Γενικά οι θηλυκές παρουσίες κυριαρχούν σε τέτοιο βαθμό που θα νομίζετε ότι οι σεναριογράφοι Hiroyuki Numoto και Junpei Imura είναι ολίγον τι φεμινιστές. To "πρόβλημα" βέβαια είναι ότι στο σύμπαν της πριγκίπισσας Zelda οι γυναίκες πολεμίστριες είναι υπεράριθμες και το παιχνίδι ήθελε να παρουσιάσει χαρακτήρες της σειράς, επομένως...περιμέναμε κάτι ανάλογο.

Κάθε level στο Hyrule Warriors σας επιτρέπει να χρησιμοποιήσετε συγκεκριμένο μαχητή από maximum δύο διαθέσιμοες. Ο εκάστοτε μαχητής αναλαμβάνει κατά κάποιο τρόπο τον ρόλο του διοικητή στη μάχη. Οι ήρωές μας, τους οποίους βρίσκετε μέσα σε κάθε level και στρατολογείτε, υποτίθεται ότι δεν πεθαίνουν. Οι δευτερεύοντες ήρωες όπως και ο μεγάλος σε όγκο στρατός της Hyrule, ελέγχεται απ' την CPU. Τυπικά δηλαδή, διότι το A.I. τους είναι σχεδόν ανενεργό, σε βαθμό που να περιμένουν τα πάντα από εσάς. Οι Dark Forces έχουν ασφαλώς ακόμη μεγαλύτερο στρατό σε συνολικό αριθμό και επιτίθενται στα οχυρά σας, σε μια μάχη που εξελίσσεται δυναμικά, αλλά τυπικά εμφανίζει όλους τους χαρακτήρες σαν κομπάρσους στο σινεμά που περιμένουν απ' το σκηνοθέτη να τους δώσει εντολή να χτυπήσουν. Τυπικά ο μόνος ενεργός χαρακτήρας είστε εσείς και βέβαια τα αντίστοιχα bosses.

Τεμαχίζοντας ανελέητα...
Πως δουλεύει λοιπόν το σύστημα σε Dynasty Warriors και Hyrule Warriors κατ' επέκταση; Απλά θα πρέπει να ακολουθήσετε τους στόχους που σας δίνονται, δηλαδή να εξοντώσετε συγκεκριμένα bosses ή να απελευθερώσετε τους ομήρους που αργότερα θα γίνουν μαχητές στο πλευρό σας. Ο χάρτης χωρίζεται σε σημεία τα οποία καταλαμβάνετε εύκολα αρκεί να εξοντώσετε το εκάστοτε mini boss που τα προστατεύει. Με το που θα γίνει αυτό, τα σημεία από κόκκινα αλλάζουν χρώμα σε μπλε και περνούν στην κατοχή σας, ενώ ταυτόχρονα κερδίζετε health και items. Θα πρέπει όμως να δώσετε προσοχή καθώς σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να πέσει η αρχική σας βάση απ' τις δυνάμεις του κακού.

Γενικά ένα σημαντικό στοιχείο του gameplay (θετικό για κάποιους, αρνητικό για μένα) είναι ότι το παιχνίδι εμπεριέχει κι ένα μικρό στοιχείο στρατηγικής, αφού σας αναγκάζει να γυρίσετε πίσω και να υπερασπιστείτε βάσεις που δέχονται επίθεση. Αν πρόκειται για οποιαδήποτε βάση τότε μπορείτε να αγνοήσετε τα σήματα κινδύνου απ' τους διοικητές σας. Η κεντρική σας βάση όμως μπορεί να σας αναγκάσει να γυρίσετε...τελείως πίσω.

Το A.I. στα απλά minions είναι εντελώς για κλάματα. Γενικά το επίπεδο του A.I. αυξάνεται προοδευτικά στα mini bosses, ενώ το τελικό boss κάθε level προσφέρει έναν ικανοποιητικό βαθμό πρόκλησης και μια επική μάχη που πραγματικά σας μένει στο μυαλό! Τα bosses διαθέτουν αδύναμα σημεία τα οποία πρέπει να εκμεταλλευτείτε κι όταν είναι αδρανή να χτυπήσετε, κατεβάζοντάς τους με αυτό τον τρόπο σταδιακά την health bar. Η δυσκολία τους πάντως δεν έχει να κάνει με το εκάστοτε level, καθώς κάποια απ' τα πρώτα bosses τυχαίνει να είναι πιο δύσκολα απ' τα επόμενα. Επίσης σε ορισμένα ακολουθείται η λογική "κυνηγήστε τα πάνω κάτω στο χάρτη", κοινώς ο χρονοβόρος ψυχοβγάλτης συνεχίζεται. Αφού θα σε σκοτώσω που θα σε σκοτώσω αγαπητό μου boss-άκι, γιατί θα πρέπει να φάω 20 λεπτά για μια μάχη 7-9 λεπτών;

Combos, skills, items
Το σύστημα μάχης είναι πολύ απλό. Ελέγχετε τον ήρωά σας με το αριστερό analog stick, με το δεξί την κάμερα και κοιτάτε διαρκώς τον χάρτη πάνω δεξιά για τα σημεία ενδιαφέροντος που σας αναβοσβήνουν. Η κάμερα έχει σε ορισμένα σημεία τις κακές της στιγμές, ειδικά όταν ενίοτε κάνετε lock σε κάποιο boss (με το κουμπί L) και μετά αν θέλετε να ξεφύγετε, τότε το lock δεν λέει να ξεκλειδώσει.

Κάθε ήρωας διαθέτει τα δικά του combos και special moves. Η βασική σας επίθεση εκτελείται με το Y, υπάρχει μια δυνατή επίθεση με το Χ, ενώ μπορείτε με συνδυασμούς Y και X να εκτελέσετε θανατηφόρα combos που κόβουν τεράστιο damage. Επίσης, όταν συμπληρωθούν οι αντίστοιχες μπάρες, μπορείτε με το R να αποκτήσετε Focus Spirit ability για ορισμένα δευτερόλεπτα και με το Α να εκτελέσετε την Focus Spirit Attack, δηλαδή την special κίνηση του χαρακτήρα σας.

Όταν ολοκληρώνετε κάποιο level, οι χαρακτήρες σας αποκτούν νέα όπλα, όπως τόξα, βόμβες ή μπούμερανγκ, όλα τους απαραίτητα στην εξόντωση συγκεκριμένων bosses. Παράλληλα, έχετε την δυνατότητα να ξεκλειδώσετε ειδικά bonuses αξιοποιώντας τα materials που βρίσκετε. Υπάρχουν Attack, Defence και Assist Badges. Τα Badges σας δίνουν bonus στη μάχη αρκεί να βρείτε τα κατάλληλα materials και να ξοδέψετε ένα ποσό από Rupies. Με συνδυασμό materials και rupies μπορείτε επίσης να κάνετε craft όπλα και να τους βάλετε μαγικές ιδιότητες. Γενικά οι συνδυασμοί είναι απέραντοι κι ακολουθείται ένα tree ξεκλειδώματος. Για να αποκτήσετε όλα τα materials θα πρέπει να είστε completionist, κοινώς να καταλάβετε όλα τα σημεία στο χάρτη και γενικά να έχετε υπομονή.

Τα modes
Συνολικά το παιχνίδι διαθέτει τρία modes. Το Legend Mode είναι το βασικό story που προαναφέραμε. Έχει τρία επίπεδα δυσκολίας (επιλέγετε σε κάθε level όποιο θέλετε) και διαρκεί 8-10 ώρες, ανάλογα με το επίπεδό σας και το κατά πόσο θα κυνηγήσετε τα οχυρά ή θα πάτε κατευθείαν στο ψητό. Στη συνέχεια συναντάμε το Free Mode, όπου επιλέγετε κάποιο από τα προηγούμενα levels και το παίζετε σύμφωνα με τις συνθήκες που επιθυμείτε. Τέλος, στο Adventure Mode σας δίνονται έτοιμα σενάρια με κύματα εχθρών τα οποία θα πρέπει να εξοντώσετε και παράλληλα να μείνετε ζωντανοί.

Το Hyrule Warriors υποστηρίζει και τοπικό co-op δύο παικτών. Καθότι βρισκόμαστε στο 2014 προσωπικά θα περίμενα το λιγότερο ένα online co-op και στην καλύτερη των περιπτώσεων competitive co-op modes. Όταν έχεις τόσους χαρακτήρες στη διάθεσή σου είναι κρίμα να μην μπορείς να παίξεις ενάντια σε άλλους παίκτες, με οποιαδήποτε μορφής σενάρια. Τουλάχιστον το κόστος των 50 ευρώ είναι κάπως λογικό, οτιδήποτε παραπάνω θα θεωρούνταν υπερβολή.

Nose bleeding
Τα cutscenes του Hyrule Warriors είναι από τα πιο καλοσχεδιασμένα που έχουμε δει. Τα πανέμορφα μάτια των χαρακτήρων, ειδικά των Link, Zelda και Lana, αλλά και οι κινήσεις τους είναι πραγματικά εντυπωσιακές. Η δουλειά που έχει γίνει στα cutscenes δεν συνεχίζεται στον ίδιο βαθμό in-game, εκεί όπου δυστυχώς από τα 1080p φτάνουμε in-game στα 720p, η ανάλυση των textures πέφτει, το anti-aliasing και τα shadows δείχνουν κακοσχεδιασμένα και το μόνο που σώζεται είναι τα αξιοπρεπή animations (ειδικά το πως κουνιέται η Lana σε idle κατάσταση είναι άλλο να σας το λέω κι άλλο να το βλέπετε).

Στους εχθρούς ο σχεδιασμός εντυπωσιάζει στα bosses, παρά τα κάκιστα φαινόμενα clipping που παρατηρούνται όταν τα πλησιάζετε. Στα minions υπάρχουν απειροελάχιστα δείγματα εχθρών κι αυτό είναι ότι χειρότερο καθώς συμβάλει στο να βαρεθείτε ακόμη νωρίτερα.

"Hey, mister!"
Όσο καλή δουλειά κι αν έχει γίνει στο soundtrack του Hyrule Warriors, με μείξη κομματιών από The Legend of Zelda, άλλο τόσο κακή δουλειά έχει γίνει στον υπόλοιπο ηχητικό τομέα. Το voice acting εμφανίζεται σε ελάχιστα cutscenes και απουσιάζει εντελώς απ' τη μάχη. Τα notifications εμφανίζονται υπό την παρότρυνση "hey mister" μιας φωνής κοριτσιού, που όσο παίζετε θα την ακούσετε πάνω από 100 φορές. Έστω ένα υποτυπώδες ιαπωνικό voice acting και μια ποικιλία από ηχητικά εφέ πραγματικά θα έσωζαν την κατάσταση. Ξαναλέω πως όταν βρισκόμαστε στο 2014, είτε θα αναγνωρίσουν τα σύγχρονα στάνταρ εταιρείες όπως η Nintendo και η Tecmo Koei, είτε θα σταματήσουμε να τις δικαιολογούμε. Προς το παρόν ισχύει το δεύτερο.

Hyrule Dynasty Warriors
Το πείραμα της Omega Force για το Wii U μπορεί να θεωρηθεί επιτυχημένο απ' την άποψη του ότι παντρεύει όμορφα τον κόσμο του The Legend of Zelda με το gameplay του Dynasty Warriors. Όποιος γουστάρει ανελέητο Hack 'n' Slash, επικά boss fights, συνδυασμό με combos και μια πληθώρα όπλων ας κοπιάσει. Κατά τα άλλα, τα χρόνια προβλήματα είναι γνωστά. Έλλειψη πρωτοτυπίας (κάποιοι θα βαρεθείτε να σφάζετε), πολλοί νεκροί χρόνοι για μετάβαση απ' το ένα σημείο του map στο άλλο και μέτριος τεχνικός τομέας. Αυτό είναι το Hyrule Warriors για το Wii U. Ένα φαινομενικά πολυαναμενόμενο video game που τελικά κινείται σε μέτρια μονοπάτια, απευθυνόμενο αποκλειστικά σε συγκεκριμένους gamers.

Θετικά:
- Εντυπωσιακά Boss fights
- Πληθώρα χαρακτήρων και όπλων
- Όμορφα animated cutscenes σε 1080p 

Αρνητικά:
- Η μάχη γίνεται βαρετή από ένα σημείο κι έπειτα
- Τα στατικά cutscenes επιβάλλεται να γίνουν skip
- 720p in-game με textures έβδομης γενιάς
- Τα μπρος-πίσω στο map καταντούν βαρετά
- Δεν διαθέτει Online multiplayer modes
- Απουσία voice acting στο μεγαλύτερο μέρος

Βαθμολογία
Γραφικά: 7.5
Ήχος: 7
Gameplay: 7.5
Αντοχή: 7
Γενικά: 7.2

Μάνος Γρυπάρης

NEWS   VIEW ALL

No News

User reviews

1 review
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
 
6.5(1)
To write a review please register or
Hyrule Warriors:User Review!
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
 
6.5
Το Hyrule Warriors από ένα σημείο και μετά κατέντησε τρομερά βαρετό..αποφάσισα να του δώσω μια ευκαιρία αλλά μάταια.Οι μάχες ήταν βαρετές.
Γενικά περίμενα πολλά αλλά τα αποτελέσματα ήταν από το κακό στο χειρότερο.Από μένα ένα 6.5.
Report this review Comments (0) | Was this review helpful? 0 0

Comments  

#1 +3 Badlorg (Level25) 22/09/2014 20:33
Πολύ καλό το Review Μάνο. :) το παιχνίδι για μένα ήταν μέτριο.
#2 +4 HotCoffee (Level7) 22/09/2014 20:39
Το αγόρασα,το τερμάτισα και μπορώ να πω ότι ήταν ευχάριστη εμπειρία αλλά όπως ανέφερες σωστά Μάνο το περίμενα λίγο καλύτερο.Πάντως στο live αν το κρατούσες παραπάνω,αργότερα έχει τρελά weapons και χαρακτήρες απ'τον κόσμο του Zelda.Για μένα παίρνει οριακά ένα 8.
#3 +5 Lordwinter (Level28) 22/09/2014 20:55
Εγώ αγαπάω το Warriors franchise γενικά και κάποια στιγμή θα το προσθέσω στην συλλογή μου. Θα συμφωνήσω με τον Μάνο ότι είναι ένα game που απευθύνεται σε μία πολύ συγκεκριμένη μερίδα κοινού. Εγώ ανήκω σε αυτήν, πόσοι όμως ακόμη ανήκουν σε αυτήν; Ιδού το ερώτημα.
#4 +3 BlaCkFeATh3R (Level18) 22/09/2014 21:02
Εμένα μ άρεσε το game αρκετά οφείλω να ομολογήσω.Αν είχε online multiplayer θα ανταποκρινόταν σε πολύ μεγαλύτερη μερίδα κόσμου.
#5 +4 Urouk (Level13) 22/09/2014 21:06
Πολύ ωραίο Review Μάνο, και πολύ ωραίο παιχνίδι και μονό που διαδραματίζεται στο Zelda universe φτάνει για μένα! κρίμα που δεν έχω πλέον στην κατοχή μου την κονσόλα της nintendo.. όπως και να έχει είναι Must τίτλος για τους κάτοχους Wii U , και ένα πολύ δυνατό χαρτί που θα βοηθήσει αρκετά στης πωλήσεις της κονσόλας!
#6 +2 Big Boss (Level11) 22/09/2014 21:36
εγώ εχω μια απορία..γιατί κάνουν πράγματα που κανείς ποτέ δεν ζήτησε??? απλά γιατί να μην εκμεταλλευτούν το hardware και να φτιάξουν κάτι με την κλασική φόρμουλα των τίτλων απλά με ένα καλό στόρι και μια μικρή ανανέωση στο gameplay? αυτό περίμεναν όλοι.
Σέβομαι την σειρά Legend of Zelda
Σέβομαι την σειρά Dynasty Warriors
αλλά πως να το κάνουμε δεν κάνουν και τόσο καλή μίξη !
#7 +3 palex94 (Level12) 22/09/2014 23:41
Πολύ καλό το Review Μάνο.Εμένα προσωπικά μ'άρεσε είδα όλο το sream και το μόνο που ίσως είναι μείoν είναι οτι επαναλαμβάνεται .
#8 -1 Sadshadow (Level13) 23/09/2014 03:14
Όσον αφορά την απουσία voice acting δεν είναι για όλους αρνητικό, για την ακρίβεια υπήρχαν αντιδράσεις από τους fans των Zelda που δεν θέλανε να έχει το Hyrule Warriors voice acting για να μην χαλάσει την αίσθηση fantasy βιβλίου που έχουν όλα τα Zelda.
Η εταιρεία απλά τους άκουσε (τα Dynasty Warriors έχουν voice)
Και το "Τα στατικά cutscenes επιβάλλεται να γίνουν skip" είναι υπερβολικό.
#9 +5 Manos (Level39) 23/09/2014 03:40

Quoting Sadshadow:

Όσον αφορά την απουσία voice acting δεν είναι για όλους αρνητικό, για την ακρίβεια υπήρχαν αντιδράσεις από τους fans των Zelda που δεν θέλανε να έχει το Hyrule Warriors voice acting για να μην χαλάσει την αίσθηση fantasy βιβλίου που έχουν όλα τα Zelda.
Η εταιρεία απλά τους άκουσε (τα Dynasty Warriors έχουν voice)
Και το "Τα στατικά cutscenes επιβάλλεται να γίνουν skip" είναι υπερβολικό.


Δεν με ενδιαφέρει τι λένε οι fans, όταν γράφω review δεν κρίνω ως fan αλλά ως ουδέτερος.
Βρισκόμαστε στο 2014, οπότε η "μούγκα" δεκαετιών που έχει τις ρίζες της επίσης για παιχνίδι δεκαετιών είτε θα σταματήσει, είτε θα επέλθει η παρακμή. Αυτός είναι ένας από τους δεκάδες λόγους που πολλοί σύγχρονοι gamers χλευάζουν τα games της Nintendo. Στην τελική ας βάζανε voice acting κι ας υπήρχε επιλογή να το κόψετε εσείς οι fans. Δικαιολογίες της πλάκας για αυτόν που θα σκάσει το 50άρι δεν βάζω στο review μου κι ας βγει όλο το community να κράζει από κάτω.

Μέχρι τώρα το Hyrule Warriors έχει κάνει 100.000 πωλήσεις. Θα φανεί στο μήνα πάνω πόσοι είναι οι hardcore fans, που εδώ που τα λέμε δεν θα αγόραζαν όλοι τους ούτως ή άλλως. Το παιχνίδι πιάνει περισσότερο Action κοινό του Dynasty Warriors παρά εκείνο που θέλει το κλασικό gameplay του Zelda, άρα έπρεπε να υπήρχε voice acting. Μέχρι κι ο Mario έχει αρχίσει να μιλάει τα τελευταία χρόνια.

Όσο για τα "στατικά cutscenes" που επιβάλλεται να γίνουν skip, η αφήγηση έκανε όλους στο streaming να κοιμηθούμε όπως είδαν όσοι ήταν live την Κυριακή και μάλιστα μου έλεγαν και οι ίδιοι να τα κάνω skip. Όταν τα έκανα skip κανείς δεν αντέδρασε. Άρα προφανώς 70 άτομα ήμασταν "υπερβολικοί" κι εσύ ο σωστός. Όσοι developers στρώνονται στη δουλειά με animated cutscenes αφήνουν πολύ καλύτερες εντυπώσεις στην αφήγηση της ιστορίας. Ακόμα και games της δεκαετίας του '90 έχουν animated cutscenes. Αν κάποιοι θεωρούν την παραπάνω αφήγηση "τέχνη" εγώ το θεωρώ "προχειροδουλειά". Εκτός του ότι προβάλλονται στατικές εικόνες, το script εκείνα τα λεπτά είναι λες κι απευθύνεται σε δεκάχρονα. Αντίθετα, τα animated cutscenes είναι χάρμα οφθαλμών.
#10 Sadshadow (Level13) 23/09/2014 06:31

Quoting Manos:

Δεν με ενδιαφέρει τι λένε οι fans, όταν γράφω review δεν κρίνω ως fan αλλά ως ουδέτερος.
Βρισκόμαστε στο 2014, οπότε η "μούγκα" δεκαετιών που έχει τις ρίζες της επίσης για παιχνίδι δεκαετιών είτε θα σταματήσει, είτε θα επέλθει η παρακμή. Αυτός είναι ένας από τους δεκάδες λόγους που πολλοί σύγχρονοι gamers χλευάζουν τα games της Nintendo. Στην τελική ας βάζανε voice acting κι ας υπήρχε επιλογή να το κόψετε εσείς οι fans. Δικαιολογίες της πλάκας για αυτόν που θα σκάσει το 50άρι δεν βάζω στο review μου κι ας βγει όλο το community να κράζει από κάτω.

Μέχρι τώρα το Hyrule Warriors έχει κάνει 100.000 πωλήσεις. Θα φανεί στο μήνα πάνω πόσοι είναι οι hardcore fans, που εδώ που τα λέμε δεν θα αγόραζαν όλοι τους ούτως ή άλλως. Το παιχνίδι πιάνει περισσότερο Action κοινό του Dynasty Warriors παρά εκείνο που θέλει το κλασικό gameplay του Zelda, άρα έπρεπε να υπήρχε voice acting. Μέχρι κι ο Mario έχει αρχίσει να μιλάει τα τελευταία χρόνια.

Όσο για τα "στατικά cutscenes" που επιβάλλεται να γίνουν skip, η αφήγηση έκανε όλους στο streaming να κοιμηθούμε όπως είδαν όσοι ήταν live την Κυριακή και μάλιστα μου έλεγαν και οι ίδιοι να τα κάνω skip. Όταν τα έκανα skip κανείς δεν αντέδρασε. Άρα προφανώς 70 άτομα ήμασταν "υπερβολικοί" κι εσύ ο σωστός. Όσοι developers στρώνονται στη δουλειά με animated cutscenes αφήνουν πολύ καλύτερες εντυπώσεις στην αφήγηση της ιστορίας. Ακόμα και games της δεκαετίας του '90 έχουν animated cutscenes. Αν κάποιοι θεωρούν την παραπάνω αφήγηση "τέχνη" εγώ το θεωρώ "προχειροδουλειά". Εκτός του ότι προβάλλονται στατικές εικόνες, το script εκείνα τα λεπτά είναι λες κι απευθύνεται σε δεκάχρονα. Αντίθετα, τα animated cutscenes είναι χάρμα οφθαλμών.


Καταρχήν δεν είπα ότι η έλλειψη voice acting κακώς την έβαλες στα αρνητικά... καλά κάνεις και το αναφέρεις και για την ακρίβεια επιβάλετε και πρέπει να το αναφέρεις. Εγώ απλά σχολίασα ότι δεν είναι για όλους αρνητικό και ανέφερα και μια άλλη οπτική ματιά που υπάρχει. Όμως διαφωνώ τώρα με αυτά που λες και με τον τρόπο που τα λες. Καταρχήν με το επιχείρημα και την λογική του "Βρισκόμαστε στο 2014" άμα είναι να καταργήσουμε τα βιβλία μυθιστορήματα που δεν έχουν ούτε εικόνες ούτε ήχο ούτε κίνηση, και τα comic που έχουν μόνο στατικές εικόνες και γιατί οχι και τις ταινίες αφού υπάρχουν τα videogames τι θα καθόμαστε να παρακολουθούμε 2 ώρες cutscene χωρίς καθόλου αλληλεπίδραση. Οσο και να σου φαίνεται παράξενο κάποιοι λατρεύουν την αίσθηση βιβλίου που έχουν μερικά παιχνίδια όπως τα The Legend of Zelda. Και ναι δεν θέλουν να ακούσουν τον Link πότε να μιλάει , εδω δεν θέλανε να ακούσουν την Samus Aran να μιλάει πράγμα που κάνανε στο Metroid Other M και ξενέρωσε πολύς κόσμος και να φανταστείς οτι ειναι sci fi σειρά και οχι fantasy και στα sci fi ο ;hxow πάει με τα 1000. Απλά οταν δεν μιλάει η πρωταγωνίστρια την φαντάζεσαι οπως θες εσυ στο μυαλό σου και ταυτίζεσαι πιο πολύ. Έτσι είναι και με τον Link + του οτι είναι fantasy. Το ερώτημα ομως είναι αμα σε ενα action Hack 'n' Slash ταιριάζει κάτι τέτοιο ; προσωπικά πιστεύω σαφώς και οχι και δεν μπορεί ενα τέτοιο παιχνίδι να σου δώσει την αίσθηση παραμυθιού όπως τα κανονικά The Legend of Zelda οποτε σαν αυτόνομος τίτλος είναι αρνητικό. Το πρόβλημα ομως είναι οτι αμα κάνανε τον Link να μιλήσει σε αυτο το παιχνίδι τοτε θα κατέστρεφε την εικόνα που εχει σχηματίσει ο καθένας για τον χαρακτήρα σε όλα τα Zelda. Μια λύση θα ηταν να κάνουν όλους τους υπόλοιπους χαρακτήρες να μιλάνε και να αποφεύγετε να μιλάει ο Link και νομίζω ειχα την εντύπωση οτι αυτο σκόπευαν να κάνουν και αντί για τον Link θα μιλούσε για λογαριασμό του η νεραιδουλα του. Τώρα η δεν είχα καταλάβει καλά η τους αλλάξανε γνώμη οι fans η είδαν οτι δεν λειτουργούσε καλα και δεν μπορούσαν ισως να κάνουν τον Link να εχει πρωταγωνιστικό ρόλο με αυτό τον τρόπο.
Την αναφορά σου στις πωλήσεις δεν την πολύ κατάλαβα τη σχέση έχει αλλά φυσικά προφανώς και πολλοί fans της σειράς The Legend of Zelda θα αδιαφορήσουν για το Hyrule Warriors όπως και για οποιοδήποτε άλλο Hack 'n' Slash. Το παιχνίδι αυτό απευθύνεται στους fans των Zelda που τυχαίνει και τους αρέσουν και τα action hack 'n' Slash.
Όσο αφορά τα στατικά cutscenes (που δεν είναι ακριβώς στατικά) αυτά θέλουν όντως να δώσουν μια αίσθηση βιβλίου, παραμυθιού και αυτά που διηγούνται συνήθως αφοράν είτε το παρελθόν είτε κάνουν μια περίληψη για το τι εχει συμβεί, τα περισσότερα η δεν γίνονται full animated η άμα γινόντουσαν θα ηταν μεγαλύτερα και βαρετά (πχ το τους είπε αυτο και αυτό θα κρατούσε 5 λεπτά για να δεις ολη την συζήτηση real time αντι για 20 sec που το λεει η αφηγήτρια) Δεν μπορείς να τους κατηγορήσεις οτι είναι προχειροδουλειά απο την στιγμή που εχει πολλά και εντυπωσιακά οπως αναφέρεις animated cutscenes. Αυτο ισως που μπορείς να τους κατηγορήσεις ειναι οτι τα cutscenes σε μορφή αφήγησης ειναι υπερβολικά πολλα και μπορεί να κουράσουν, όμως το επιβάλλεται skip sorry αλλά ειναι υπερβολικό οσο δεν πάει. Εκτός και εαν εννοείς όπως γράφεις στο σχόλιο σου οτι δεν παλεύονται επειδή δεν τα θεωρείς καλά "είναι λες κι απευθύνεται σε δεκάχρονα" αλλο αυτο δηλαδή η κριτική σου στην ποιότητα και άλλο να τα καταδικάζεις επειδή δεν είναι animated. Βέβαια να πω οτι την αίσθηση οτι απευθύνεται σε δεκάχρονα στην δινει ακριβώς γιατι εχει αυτή την αίσθηση παραμυθιού που σε κάποιους αρέσει σε κάποιους άλλους οχι. (Να πω οτι τέτοιου είδους cutscenes/αναφορές εχουν και τα παιχνίδια dynasty warriors) Το παράδειγμα σου για το streaming ειναι ψιλό άκυρο γιατι προφανώς και οταν παρακολουθεις streaming (και εγω μαζί) δεν σε ενδιαφέρει να βλέπεις 3-5 mins κατι τέτοιο! και ειδικά οταν μιλάει ο εκφωνητής/παίχτης και κανει πλάκα και χαβαλέ(και καλά κάνει). αυτο θα συνέβαινε και αμα έπαιζες κορυφαία παιχνίδια σε διαλόγους και κείμενα όπως το dragon age και mass effect, πιστεύεις οτι στο streaming θα καθόντουσαν ολοι να δούνε να εξαντλείς τους διαλόγους σε ενα τέτοιο παιχνίδι ; φυσικά και οχι , αυτο τι σημαίνει οτι το dragon age ειναι βαρετό και μάπα ; αλλο steaming που θες να πάρεις μια γεύση απο κατι και να το χαζέψεις η οταν εισαι με παρέα και κάνετε χαβαλέ και πλάκα και αλλο οταν κάθεσαι μόνος σου και μπαίνεις σε μια ατμοσφαίρα και ταξιδεύεις με το μυαλό σου.
Και μια και αναφέρθηκες στο τι σου λέγαν στο streaming απλα να σου πω οτι σου γράψανε και οτι ήταν καλή επιλογή το οτι δεν βάλανε voice acting και κανένας δεν είπε το αντίθετο (απλά το αναφέρω :-* )
#11 +2 Manos (Level39) 23/09/2014 13:04

Quoting Sadshadow:

Καταρχήν δεν είπα ότι η έλλειψη voice acting κακώς την έβαλες στα αρνητικά... καλά κάνεις και το αναφέρεις και για την ακρίβεια επιβάλετε και πρέπει να το αναφέρεις. Εγώ απλά σχολίασα ότι δεν είναι για όλους αρνητικό και ανέφερα και μια άλλη οπτική ματιά που υπάρχει. Όμως διαφωνώ τώρα με αυτά που λες και με τον τρόπο που τα λες. Καταρχήν με το επιχείρημα και την λογική του "Βρισκόμαστε στο 2014" άμα είναι να καταργήσουμε τα βιβλία μυθιστορήματα που δεν έχουν ούτε εικόνες ούτε ήχο ούτε κίνηση, και τα comic που έχουν μόνο στατικές εικόνες και γιατί οχι και τις ταινίες αφού υπάρχουν τα videogames τι θα καθόμαστε να παρακολουθούμε 2 ώρες cutscene χωρίς καθόλου αλληλεπίδραση. Οσο και να σου φαίνεται παράξενο κάποιοι λατρεύουν την αίσθηση βιβλίου που έχουν μερικά παιχνίδια όπως τα The Legend of Zelda. Και ναι δεν θέλουν να ακούσουν τον Link πότε να μιλάει , εδω δεν θέλανε να ακούσουν την Samus Aran να μιλάει πράγμα που κάνανε στο Metroid Other M και ξενέρωσε πολύς κόσμος και να φανταστείς οτι ειναι sci fi σειρά και οχι fantasy και στα sci fi ο ;hxow πάει με τα 1000. Απλά οταν δεν μιλάει η πρωταγωνίστρια την φαντάζεσαι οπως θες εσυ στο μυαλό σου και ταυτίζεσαι πιο πολύ. Έτσι είναι και με τον Link + του οτι είναι fantasy. Το ερώτημα ομως είναι αμα σε ενα action Hack 'n' Slash ταιριάζει κάτι τέτοιο ; προσωπικά πιστεύω σαφώς και οχι και δεν μπορεί ενα τέτοιο παιχνίδι να σου δώσει την αίσθηση παραμυθιού όπως τα κανονικά The Legend of Zelda οποτε σαν αυτόνομος τίτλος είναι αρνητικό. Το πρόβλημα ομως είναι οτι αμα κάνανε τον Link να μιλήσει σε αυτο το παιχνίδι τοτε θα κατέστρεφε την εικόνα που εχει σχηματίσει ο καθένας για τον χαρακτήρα σε όλα τα Zelda. Μια λύση θα ηταν να κάνουν όλους τους υπόλοιπους χαρακτήρες να μιλάνε και να αποφεύγετε να μιλάει ο Link και νομίζω ειχα την εντύπωση οτι αυτο σκόπευαν να κάνουν και αντί για τον Link θα μιλούσε για λογαριασμό του η νεραιδουλα του. Τώρα η δεν είχα καταλάβει καλά η τους αλλάξανε γνώμη οι fans η είδαν οτι δεν λειτουργούσε καλα και δεν μπορούσαν ισως να κάνουν τον Link να εχει πρωταγωνιστικό ρόλο με αυτό τον τρόπο.


Όπως έγραψα και πιο πάνω ας βάζανε voice acting κι ας υπήρχε δυνατότητα επιλογής για να κοπεί.


Quoting Sadshadow:

Την αναφορά σου στις πωλήσεις δεν την πολύ κατάλαβα τη σχέση έχει αλλά φυσικά προφανώς και πολλοί fans της σειράς The Legend of Zelda θα αδιαφορήσουν για το Hyrule Warriors όπως και για οποιοδήποτε άλλο Hack 'n' Slash. Το παιχνίδι αυτό απευθύνεται στους fans των Zelda που τυχαίνει και τους αρέσουν και τα action hack 'n' Slash.


Κάθε video game για να θεωρηθεί επιτυχημένο εννοείται ότι πρέπει να κάνει πωλήσεις, κάτι που έχουμε πει πολλές φορές με τον Παντελή. Αν το αγοράσουν συγγενείς και φίλοι σαφώς και δεν θα θεωρείται επιτυχία. Οπότε μετά από 2 μήνες που θα έχουμε μια πρώτη εικόνα απ' τις πωλήσεις θα καταλάβουμε αν ήταν επιτυχημένο το όλο concept. Το παιχνίδι αυτό όπως και κάθε άλλο στο είδος του θα πρέπει να απευθυνθεί σε ευρό κοινό. Zelda fan που "Τυχαίνει να του αρέσουν τα Hack 'n' Slash" είναι πολύ εξειδικευμένο κοινό.


Quoting Sadshadow:

Όσο αφορά τα στατικά cutscenes (που δεν είναι ακριβώς στατικά) αυτά θέλουν όντως να δώσουν μια αίσθηση βιβλίου, παραμυθιού και αυτά που διηγούνται συνήθως αφοράν είτε το παρελθόν είτε κάνουν μια περίληψη για το τι εχει συμβεί, τα περισσότερα η δεν γίνονται full animated η άμα γινόντουσαν θα ηταν μεγαλύτερα και βαρετά (πχ το τους είπε αυτο και αυτό θα κρατούσε 5 λεπτά για να δεις ολη την συζήτηση real time αντι για 20 sec που το λεει η αφηγήτρια) Δεν μπορείς να τους κατηγορήσεις οτι είναι προχειροδουλειά απο την στιγμή που εχει πολλά και εντυπωσιακά οπως αναφέρεις animated cutscenes. Αυτο ισως που μπορείς να τους κατηγορήσεις ειναι οτι τα cutscenes σε μορφή αφήγησης ειναι υπερβολικά πολλα και μπορεί να κουράσουν, όμως το επιβάλλεται skip sorry αλλά ειναι υπερβολικό οσο δεν πάει. Εκτός και εαν εννοείς όπως γράφεις στο σχόλιο σου οτι δεν παλεύονται επειδή δεν τα θεωρείς καλά "είναι λες κι απευθύνεται σε δεκάχρονα" αλλο αυτο δηλαδή η κριτική σου στην ποιότητα και άλλο να τα καταδικάζεις επειδή δεν είναι animated. Βέβαια να πω οτι την αίσθηση οτι απευθύνεται σε δεκάχρονα στην δινει ακριβώς γιατι εχει αυτή την αίσθηση παραμυθιού που σε κάποιους αρέσει σε κάποιους άλλους οχι. (Να πω οτι τέτοιου είδους cutscenes/αναφορές εχουν και τα παιχνίδια dynasty warriors)


Όπως για σένα είναι υπερβολικό κάτι τέτοιο έτσι και για μένα είναι υπερβολικό να δίνουμε ελαφρυντικά σε κάποιους που ενώ ξέρουν και μπορούν να φτιάξουν καλά animated cutscenes, προτιμούν σε κάποια σημεία την "αφήγηση βιβλίου" που αναφέρεις, κατά την άποψή μου το κάνουν για λόγους χρόνου και deadline. Επίης δεν είναι 20 δευτερόλεπτα για την αφηγήτρια, εκτός κι αν τα έκανα skip...όταν τελείωναν. Επί της ουσίας δεν θα κάτσει σχεδόν κανείς να ασχοληθεί σοβαρά με τέτοιου είδους σενάριο και να το παρακολουθήσει μέχρι τέλους.


Quoting Sadshadow:

Το παράδειγμα σου για το streaming ειναι ψιλό άκυρο γιατι προφανώς και οταν παρακολουθεις streaming (και εγω μαζί) δεν σε ενδιαφέρει να βλέπεις 3-5 mins κατι τέτοιο! και ειδικά οταν μιλάει ο εκφωνητής/παίχτης και κανει πλάκα και χαβαλέ(και καλά κάνει). αυτο θα συνέβαινε και αμα έπαιζες κορυφαία παιχνίδια σε διαλόγους και κείμενα όπως το dragon age και mass effect, πιστεύεις οτι στο streaming θα καθόντουσαν ολοι να δούνε να εξαντλείς τους διαλόγους σε ενα τέτοιο παιχνίδι ; φυσικά και οχι , αυτο τι σημαίνει οτι το dragon age ειναι βαρετό και μάπα ; αλλο steaming που θες να πάρεις μια γεύση απο κατι και να το χαζέψεις η οταν εισαι με παρέα και κάνετε χαβαλέ και πλάκα και αλλο οταν κάθεσαι μόνος σου και μπαίνεις σε μια ατμοσφαίρα και ταξιδεύεις με το μυαλό σου.


Το παράδειγμα μου για το live streaming είναι το ιδανικό γιατί δείχνει την άποψη του κόσμου. Έχω κάνει τόσα live streaming κι όταν το σενάριο ήταν ενδιαφέρον μου έλεγαν να το αφήσω να παίζει. Μπορώ να αναφέρω ένα σωρό παραδείγματα, με πρόσφατο π.χ. το Destiny που το σενάριό του ήταν ψιλομέτριο, αλλά όλοι εντυπωσιάστηκαν απ' τα ελάχιστα cutscenes και ήθελαν να παίξουν κανονικά. Σκέψου πόσο μάλλον σε προηγούμενα games που είχαν καλύτερο σενάριο. Μου αρέσει επίσης που εκφέρεις άποψη χωρίς να έχεις κάνει ο ίδιος live streaming και να ξέρεις τι πραγματικά προτιμά ο κόσμος. Απλά λες κάτι δικό σου και προσπαθείς να το τεκμηριώσεις ως σωστό ενώ δεν είναι για να δικαιολογήσεις κακοτεχνίες ενός video game που δικαιολογημένα σε παγκόσμια κλίμακα έχει πάρει μέτρια reviews απ' την πλειοψηφία των game sites (7.4 μέσο όρο στο Metacritic). Την άποψη του κόσμου όπως λες, την βλέπεις στα σχόλια, την βλέπεις στο user score κ.ο.κ.


Quoting Sadshadow:

Και μια και αναφέρθηκες στο τι σου λέγαν στο streaming απλα να σου πω οτι σου γράψανε και οτι ήταν καλή επιλογή το οτι δεν βάλανε voice acting και κανένας δεν είπε το αντίθετο (απλά το αναφέρω :-* )


Δεν είδα καθόλου κάτι τέτοιο γιατί είχα το Wii U σε Window και δεξιά το chat. Αλλά αν γράφτηκε όπως λες προφανώς θα ήταν από εσένα αφού ήσουν παρόν. :-)
#12 cristodi (Level19) 23/09/2014 22:12
Περιμένω με αγωνία να δω τι πωλήσεις θα κάνει ( θέλω να κάνω σύγκριση με το wonderful 101 που ήταν καλύτερο αλλά δεν πούλησε ). δεν το αγόρασα ακόμη δυστυχώς δεν έχω χρήματα και θα το πάρω μετά το bayonetta και to bross . Δεν περίμενα να πάρει καλύτερες βαθμολογίες διότι όντως όλα τα Dynasty Warriors παίζουν στη μετριότητα . Νομίζω ότι σε δυο τρεις μήνες που θα έχω λεφτά θα το βρω 30 ευρώ που θα είναι καλή τιμή
#13 +1 cristodi (Level19) 23/09/2014 22:17
Και μιας και έγραψα bayonetta τι θα γίνει ρε NORTEC πότε θα ανοίξουν οι προπαραγγελιες ;
#14 +1 ABBY (Level17) 24/09/2014 14:32
Φαίνεται πολύ αξιόλογο game!!Θέλω πολύ να το παίξω!! :lol:
#15 Maimou (Level4) 28/09/2014 00:05
το πηρα day one ... δεν μπορω να πω οτι ηταν κακο....
Score  7.2
7.75 User Score
(12  votes)
User Reviews 6.5
Genre: Action, Hack and Slash
Developer: Omega Force, Team Ninja
Publisher: Nintendo, Tecmo Koei
Διάθεση:
Players: 1-2
Official Website: Κλικ εδώ
Release Date: 2014-09-19
Χρήστες που το θέλουν (VIEW ALL)
thumb thumb thumb
Χρήστες που το έχουν (VIEW ALL)
thumb thumb
Χρήστες που το είχαν
Κανένας
Χρήστες που το έχουν στα αγαπημένα
Κανένας
RELATED GAMES
No Games found.
VIDEOS

Top reviews (τρέχον έτος)

Top Reviews (by user score)

Latest User Reviews

1.
User levels   (10.0)
2.
User levels   (10.0)
3.
User levels   (10.0)
4.
User levels   (10.0)
5.
User levels   (10.0)
6.
User levels   (9.5)
7.
User levels   (3.0)
8.
User levels   (9.5)
10.
User levels   (10.0)