Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

GameWorld Blogs

More
10 Sep 2015 15:01 #168630 by Νικολής Ασημάκης
Review μου για ένα early access indie game tycoon παιχνίδι.

www.gameworld.gr/community/blogs/entry/game-corp-dx-early-access-review
The following user(s) said Thank You: Μάνος Γρυπάρης

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
02 Nov 2015 00:49 #170521 by Μάνος Γρυπάρης
Από σήμερα ανακοινώνουμε ότι όλα τα νέα blogs θα περνούν ξανά από έγκριση. Ο λόγος είναι ότι τα spam έγιναν...10 την ημέρα και προέρχονται από Yahoo accounts. Δυστυχώς το yahoo επιτρέπει απεριόριστα emails χωρίς να χρειάζεται κάποιος να δώσει κινητό.

Αυτή τη φορά μας έρχεται email όποτε στέλνετε κάποιο blog post για δημοσίευση. Συνεπώς η δημοσίευση δεν θα παίρνει πάνω από 24 ώρες.

Το θέμα με τους spammers θα λυθεί όπως έχουμε αναφέρει σε μία από τις επόμενες εκδόσεις του EasyBlog. Ενδέχεται να έχει ήδη λυθεί, θα το εξετάσουμε σε update μέχρι το τέλος της χρονιάς. Ευχαριστούμε για την κατανόηση.

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 Nov 2015 12:31 - 13 Nov 2015 13:48 #171077 by Πας Παρτού
Replied by Πας Παρτού on topic GameWorld Blogs
πώς ακριβώς εμφανίζονται οι αναρτήσεις; Έχει εμφανιστεί μόνο ένα τμήμα ανάρτησής μου που το είχα γράψει νωρίτερα και είχε σωθεί ως draft) αλλά στην συνέχεια συμπλήρωσα με πολύ ακόμα κείμενο και δημοσίευσα (ή μάλλον περίμενα moderator). Ωστόσο το πρωΐ είδα ότι εμφανίστηκε μόνο το πρώτο τμήμα :(

έδιτ: τώρα είδα ότι εμφανίστηκε όλο το κείμενο
Last edit: 13 Nov 2015 13:48 by Πας Παρτού.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
19 Nov 2015 20:41 - 19 Nov 2015 20:42 #171328 by Παναγιώτης Τσιάτσος
Λόγω ενός τεχνικού προβλήματος που εξακολουθεί να υφίσταται, παραθέτω εδώ το blog μου που "αναρτήθηκε" ως tabula rasa στις 11 Νοεμβρίου, προκειμένου να μη χαθεί.

Sleeping Dogs – Στους επικίνδυνους δρόμους του Χονγκ Κονγκ

Ένα από τα αγαπημένα μου genre games είναι τα open world action – adventure τύπου GTA (όπως λέγαμε και πριν από λίγες μέρες), τα οποία έχω τιμήσει με το παραπάνω στο πέρασμα των χρόνων και ιδιαίτερα κατά τους τελευταίους 15 μήνες. Παιχνίδια τα οποία πέτυχαν να με κρατήσουν μέχρι την τελευταία στιγμή, ή άλλα που δεν κατάφεραν να ανταποκριθούν στις προσδοκίες μου, ακόμη κι όταν αυτές δεν ήταν υψηλές. Είναι γεγονός ότι όσο περισσότερο ασχολείται κάποιος με μια συγκεκριμένη κατηγορία (παιχνιδιών, ταινιών, μουσικής: οποιαδήποτε), τόσο πιο δύσκολο είναι να βρει κάτι διαφορετικό από όσα έχει ήδη συναντήσει, πόσο μάλλον να εντυπωσιαστεί. Παρά ταύτα, από την πρώτη στιγμή που ενημερώθηκα αναφορικά με το Sleeping Dogs, διαβάζοντας και τα σχετικά reviews του site, έκρινα ότι αυτός είναι σίγουρα ένας από τους τίτλους που πρέπει να του δώσω μια ευκαιρία.

Η προοπτική μιας ιστορίας η οποία εκτυλίσσεται στην Άπω Ανατολή μου κέντρισε αμέσως το ενδιαφέρον, καθώς μέχρι στιγμής σε κανένα άλλο παιχνίδι του είδους δε μου είχε δοθεί αυτή η δυνατότητα. Στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων η δράση λαμβάνει χώρα σε κάποια εικονική πόλη των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής, με ό,τι αυτό μπορεί να συνεπάγεται. Το στοίχημα εν προκειμένω, όπως και σε κάθε αντίστοιχη περίπτωση, ήταν ποια καινούρια στοιχεία θα μπορέσει να προσφέρει και να προσθέσει η δημιουργία της United Front Games και της Square Enix έναντι μιας πλειάδας τίτλων αυτού του είδους. Η ακολουθία της πεπατημένης μπορεί πάντοτε να προσφέρει έναν απλώς καλό τίτλο, όχι όμως και να ικανοποιήσει τους hardcore fans του genre που περιμένουν το κάτι παραπάνω.



Η ιστορία του Sleeping Dogs διαδραματίζεται στο Χονγκ Κονγκ, εκεί όπου μαίνεται ένας «ψυχρός» -ή και όχι τόσο- πόλεμος μεταξύ συμμοριών του οργανωμένου εγκλήματος. Η πόλη είναι χωρισμένη σε περιοχές ελεγχόμενες από διαφορετικές φατρίες, και τόσο οι «απρόσωπες» επιθέσεις σε εγκαταστάσεις και καταστήματα όσο και οι συγκρούσεις, που πολλές φορές είναι αιματηρές, αποτελούν σχεδόν καθημερινό φαινόμενο. Ο αγώνας για την επικράτηση είναι αέναος και μέχρι θανάτου, ενώ σε περιπτώσεις απώλειας οιασδήποτε μορφής, η εκδίκηση μπορεί να θεωρείται δεδομένη και πληρώνεται με το ίδιο νόμισμα. Το πλαίσιο του παιχνιδιού είναι εμπνευσμένο από πραγματικά γεγονότα και συμμορίες οι οποίες λυμαίνονται το νοτιοανατολικό άκρο της Κίνας και όχι μόνο. Μάλιστα, δύο εξ αυτών είναι εκ των βασικών στο Sleeping Dogs, ο λόγος για τις Sun On Yee και 18K (στην πραγματικότητα, Sun Yee On και 14K).



Μέσα στο ζοφερό αυτό πλαίσιο τοποθετείται ο Wei Shen, ο πρωταγωνιστής του παιχνιδιού, αναλαμβάνοντας τον πιο επικίνδυνο ρόλο που θα μπορούσε. Όντας μυστικός αστυνομικός, αφιχθείς στην πόλη μετά από χρόνια υπηρεσίας στο Σαν Φρανσίσκο των Η.Π.Α., αλλά γνωρίζοντας τα μυστικά της περιοχής έχοντας μεγαλώσει στο Χονγκ Κονγκ, επιχειρεί να διεισδύσει στα άδυτα της φατρίας Sun On Yee με στόχο να την καταστρέψει εκ των έσω. Σ’ αυτή τη διαδρομή θα πρέπει να βρει τον τρόπο να ισορροπήσει -πολύ επικίνδυνα, ομολογουμένως- μεταξύ των δεσμεύσεων που έχει αναλάβει, αφενός έναντι του Σώματος στο οποίο υπηρετεί, αφετέρου ενώπιον της «οικογένειας» στην οποία θέλει να ενταχθεί κερδίζοντας σταδιακά την εμπιστοσύνη των μελών της μέσα από εγκληματικές δραστηριότητες. Προσωπικά διλήμματα, συναισθήματα και εφιάλτες, όλα περιπλέκονται και συνδέονται με εξαιρετικό τρόπο προκαλώντας αφόρητη πίεση στον Wei, οφείλοντας να τα διαχειριστεί το σύνολό τους. Το σενάριο είναι αρκετά ενδιαφέρον, μολονότι δεν καταφέρνει να πρωτοτυπήσει, καθώς διηγείται μια υπόθεση, παραλλαγές της οποίας μπορεί να συναντήσει κάποιος σε πολλές περιπτώσεις και όχι μόνο στα games. Εν τούτοις, εκτυλίσσεται ομαλά, αν και σε κάποιες περιπτώσεις θα ήταν προς όφελός του κάποιες περισσότερες πληροφορίες για εισαγόμενους χαρακτήρες στην πορεία του παιχνιδιού.



Το σημείο στο οποίο το Sleeping Dogs καταφέρνει να κάνει τη διαφορά έναντι άλλων τίτλων του είδους αφορά το σύστημα μάχης και πιο συγκεκριμένα τις melee επιθέσεις και άμυνες, οι οποίες είναι βγαλμένες από fighting games όπως το Tekken, κυρίως ανατολίτικες μάχες σώμα με σώμα, τύπου kung-fu, και άλλες Mixed Martial Arts. Το παιχνίδι βασίζει πάρα πολλά στο συγκεκριμένο τομέα, ο οποίος είναι ένας από τους πλέον προσεγμένους, με ειδικό skill tree όπου ξεκλειδώνονται νέες κινήσεις τις οποίες διδάσκεται ο Wei στο σχετικό γυμναστήριο εφόσον ανακαλύψει Jade Statues. Ο ήρωας μπορεί να πραγματοποιήσει λαβές που θα ζήλευαν πρωταθλητές του είδους και να ξυλοφορτώσει εχθρούς με μπουνιές και κλωτσιές, αλλά πάντοτε με εκπληκτική τεχνική και τον κατάλληλο συνδυασμό κουμπιών, που συνήθως δεν είναι περισσότερα από δύο για κάθε επίθεση. Τα quick time events αφθονούν, καθώς ο gamer πρέπει να πατά το αντίστοιχο κουμπί κάθε φορά που ο εχθρός φωτίζεται από ένα κόκκινο περίγραμμα, ούτως ώστε να ανακόψει την επίθεσή του, που μπορεί σε διαφορετική περίπτωση να του προκαλέσει αρκετό damage. Έναν παραπλήσιο μηχανισμό έμελλε να συναντήσουμε δύο χρόνια αργότερα, το 2014, στο Ryse: Son of Rome, τουλάχιστον στα χαμηλότερα επίπεδα δυσκολίας.



Οι εχθροί ξέρουν κι αυτοί από πολεμικές τέχνες, συνεπώς απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή και αντανακλαστικά, όπως και σωστή απόκριση στα QTE όταν καταφέρνουν να σε ακινητοποιήσουν. Επιπροσθέτως, πρέπει να τονιστεί ότι το παιχνίδι έχει έντονα splatter στοιχεία, καθώς ο Wei μπορεί να αποτελειώσει τους εχθρούς του εκμεταλλευόμενος αντικείμενα του περιβάλλοντος (διαφορετικά, υπάρχουν οι τοίχοι και τα πατώματα), όπως ένα ανεβασμένο στόρι, έναν ανεμιστήρα εξαγωγής αέρα, καρφιά στα πλακάκια, κρεμασμένα τεράστια αγκίστρια και όχι μόνο! Το αποτέλεσμα σε όλες αυτές τις περιπτώσεις είναι πέρα για πέρα εντυπωσιακό αλλά και ανατριχιαστικό, καθώς οι υπόλοιποι εχθροί στιγμιαία θα σκεπάσουν ακόμη και το κεφάλι τους, σοκαρισμένοι! Είναι προφανές ότι οι developers έδωσαν μέγιστη προσοχή στις melee μάχες, διότι αυτές είναι που δίδονται ως επί το πλείστον. Είναι χαρακτηριστικό ότι, προσωπικά, στις 46 φορές που σκοτώθηκα, οι 31 ήταν σε μάχες σώμα με σώμα και μόλις οι 14 από πυρά!



Σε αντίθεση με τα προαναφερθέντα, το gunplay του παιχνιδιού δεν αποδεικνύεται όσο στιβαρό θα μπορούσε, τουναντίον, μοιάζει να μην έχει δοθεί η δέουσα βαρύτητα. Ο Wei δύναται να αποκτήσει πρόσβαση σε πιστόλια, rifles και shotguns κατά βάση από τα πτώματα των εχθρών του, ενώ είναι σχεδόν απίθανο να σκοτωθεί εφόσον έχει κάλυψη. Το Sleeping Dogs εν προκειμένω ενσωματώνει ένα χαρακτηριστικό το οποίο εισήγαγε για πρώτη φορά στα games το Max Payne. Πιο συγκεκριμένα, βγαίνοντας ο Wei θεαματικά πάνω από τον πάγκο που καλύπτεται -επί παραδείγματι- και στοχεύοντας με το όπλο, έχει τη δυνατότητα να μπει προσωρινά σε καθεστώς… slow motion, με αποτέλεσμα να μπορεί να αποτελειώσει με λιγότερες σφαίρες περισσότερους εχθρούς. Αυτό το στοιχείο είναι αναμφίβολα πολύ εντυπωσιακό και μάλιστα παρατηρείται και κατά την οδήγηση, όπου η αργή κίνηση κάνει και πάλι την εμφάνισή της όταν ο ήρωας είναι έτοιμος να ανοίξει πυρ.



Δύο ακόμη στοιχεία τα οποία έχει δανειστεί το παιχνίδι από αλλού, και πιο συγκεκριμένα από το άσημο Wheelman, με πρωταγωνιστή τον Vin Diesel, είναι η δυνατότητα ηθελημένης σύγκρουσης με το εχθρικό όχημα (ramming), είτε προς τα εμπρός είτε στο πλάι, και το hijack των αυτοκινήτων (αργότερα το είδαμε και στο Just Cause 2). Ο Wei μπορεί να κλέψει ένα προπορευόμενο όχημα πραγματοποιώντας από το δικό του ένα εξωπραγματικό άλμα, όπως συνέβαινε και στο προαναφερθέν game, με τη μόνη διαφορά ότι ο ίδιος δε μπορεί να στρίψει το τιμόνι τη στιγμή που είναι έτοιμος για… απογείωση, ενώ κάποιες φορές μπορεί να χρειαστεί να ισορροπήσει στο πλάι μέχρι να φτάσει στη θέση του οδηγού. Συνεπώς, όπως αντιλαμβάνεται ο καθένας, το παιχνίδι είναι γενικότερα θεαματικό και ιδιαιτέρως διασκεδαστικό στο σύνολό του. Οι δεξιότητες του Wei αναπτύσσονται σταδιακά όσο ολοκληρώνει αποστολές για την αστυνομία ή τη φατρία στην οποία έχει ενταχθεί, και βεβαίως αναλόγου τύπου side missions στα πλαίσια της εκάστοτε κατηγορίας. Μ’ αυτόν τον τρόπο βελτιώνει το επίπεδό του σε καθεμία, ξεκλειδώνοντας κινήσεις και ικανότητες από τα έτερα skill trees (cop και triad), με το καρέ να συμπληρώνει το… στυλιστικό face skill tree. Οι επιλογές είναι αμέτρητες και οι δυνατότητες αντίστοιχες.



Υπάρχει πληθώρα δευτερευουσών αποστολών που υπόσχονται να κρατήσουν τους ενδιαφερόμενους για πολλές ώρες ακόμα μετά την ολοκλήρωση της κεντρικής ιστορίας, η διάρκεια της οποίας κυμαίνεται περί τις 13. Στο δικό μου playthrough χρειάστηκα κάτι λιγότερο από 15 ώρες για να δω τα credits, προλαβαίνοντας να παίξω 13/21 διαθέσιμα races (για ένα χρειάστηκα σχεδόν μία ώρα) τόσο με πρωτοκλασάτα αυτοκίνητα όσο και μηχανές. Σ’ αυτό το διάστημα συμπεριλαμβάνονται κάποιες λιγοστές ακόμη side missions, για εμπειρικούς λόγους κυρίως, καθώς επίσης και το Zodiac Tournament, το δεύτερο story-based DLC που συμπεριλαμβάνεται στη Definitve Edition με την οποία ασχολήθηκα, και μάλιστα η πρόσβαση δίνεται εντός του παιχνιδιού και όχι από το κεντρικό μενού. Πρόκειται για ένα κεφάλαιο εμπνευσμένο από την ταινία «Enter the Dragon» (1973), με πρωταγωνιστή τον Bruce Lee. Εν προκειμένω, ο Wei μεταβαίνει σ’ ένα νησί και παίρνει μέρος σ’ ένα τουρνουά μεταξύ των καλύτερων πολεμιστών της Κίνας, από το οποίο μόνο ένας μπορεί να βγει νικητής… και ζωντανός! Παρότι το κεντρικό campaign δεν είναι μεγάλο για τα δεδομένα αυτού του είδους παιχνιδιών, η πληθώρα προαιρετικών αποστολών, οι συλλογές των διαφόρων collectables και οι λοιπές δραστηριότητες (φαγητό, karaoke, mini-games, cockfights(!) κ.ά.) υπόσχονται τουλάχιστον να διπλασιάσουν τη διάρκειά του.


Από εκεί και πέρα, υπάρχουν περισσότερα από 75 οχήματα για τη μετάβαση από το ένα σημείο της πόλης στο άλλο, από -συμβατικά έως πανάκριβα- αυτοκίνητα και μηχανές -τα οποία μάλιστα αποτελούν σχεδόν πιστά αντίγραφα των πραγματικών μοντέλων- μέχρι λεωφορεία και watercrafts. Η έκταση του χάρτη, χωρίς να είναι η μεγαλύτερη που υπάρχει, είναι σίγουρα ικανοποιητική. Στον τομέα των γραφικών έχει γίνει πολύ καλή δουλειά στο σχεδιασμό των χαρακτήρων και των οχημάτων, ενώ την παράσταση κλέβει η αληθοφάνεια του νερού που συγκεντρώνεται στην άσφαλτο ελέω των συχνών βροχοπτώσεων. Το voice acting είναι αψεγάδιαστο στο σύνολό του και πέρα για πέρα πειστικό. Τη φωνή του στον Wei Shen δανείζει ο Will Yun Lee, τον οποίο έχουμε συναντήσει σε μικρότερους ρόλους στις ταινίες Wolverine (2013), Die Another Day (2002) και Total Recall (2012), ενώ από το υπόλοιπο cast ξεχωρίζει σίγουρα ο Tom Wilkinson ως Superintendent Thomas Pendrew.

Παρά ταύτα, το lip sync του παιχνιδιού είναι από τα χειρότερα που έχω συναντήσει τον τελευταίο καιρό. Στον ήχο, δε μπορώ να μη σημειώσω ότι το ραδιοφωνικό πρόγραμμα των σταθμών ήταν πολύ κακό και δεν κατόρθωσα να βρω τίποτα που να υποφέρεται για αρκετή ώρα, ενώ το χειρότερο ήταν η απουσία επιλογής προσθήκης μουσικής σε κάποιον φάκελο του παιχνιδιού, όπως συμβαίνει στα Grand Theft Auto. Ανεξαρτήτως των αδυναμιών του, όμως, το Sleeping Dogs αποδείχθηκε ένας πολύ καλός τίτλος, με απολαυστικότατο σύστημα melee μάχης και ενδιαφέρουσα υπόθεση που, παρά τη σχετικά σύντομη διάρκειά της και την έλλειψη ιδιαίτερης πρωτοτυπίας, δικαίωσε τις ώρες που του αφιέρωσα.
Last edit: 19 Nov 2015 20:42 by Παναγιώτης Τσιάτσος.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
20 Nov 2015 19:06 #171354 by Πιέρρος Φουστέρης
Professor, δεν υπάρχει κάποιο τεχνικό πρόβλημα με τα blogs και τη δημοσίευσή τους. Όπως έχει αναφέρει ο Μάνος, λόγω πολλών "spam" blogs, το σύστημα γύρισε σε "πρώτα-εγκρίνεται-μετά-δημοσιεύεται". Αν έχεις "καταθέσει" ήδη το blog σου, τότε περίμενε μέχρι να εγκριθεί. Το παραπάνω μήνυμα πάει σε όλους όσους επιθυμούν να δημοσιεύσουν ένα blog. Δεν θα πάρει πολύ όμως, για αυτό μην ανησυχείτε.

"Once you've accepted your flaws, no one can use them against you."
"Never forget what you are, the rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you."
"Death is so final, whereas life is full of possibilities."
"Most men would rather deny a hard truth than face it."
- Tyrion Lannister
The following user(s) said Thank You: Παναγιώτης Τσιάτσος

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
20 Nov 2015 22:13 - 21 Nov 2015 17:36 #171367 by Παναγιώτης Τσιάτσος
Πιέρρο, το πρόβλημα στο οποίο αναφέρομαι δεν αφορά τη δημοσίευση καθ' αυτή, τη διαδικασία της έγκρισης κ.λπ., αλλά το γεγονός ότι σε αρκετές περιπτώσεις τα blogs μου αναρτώνται κενά λόγω ενός ιδιότυπου προβλήματος με τις φωτογραφίες που τα συνοδεύουν, και που το λύνω με πατέντα, όπως εξήγησα σε Μάνο και Γιώργο. Εν προκειμένω, θέλω να ρωτήσω αν υπάρχει η δυνατότητα, μετά την αρχική έγκριση για ένα blog, η επεξεργασία και τροποποίησή του από τον υπογράφοντα να γίνεται χωρίς να απαιτείται εκ νέου έγκριση. Αυτό θα απλοποιούσε κατά πολύ τα πράγματα για όλους, admins/moderators και users. Επιπλέον, παρέθεσα το blog εδώ καθώς μετά την αίτηση τροποποίησης που έκανα στις 11 του μηνός, αναρτήθηκαν τρία κείμενα άλλων παιδιών χωρίς να υπάρξει εξέλιξη επί προσωπικού. Άλλωστε, προσεχώς έρχεται και νέο κείμενο. B)

Edit: Το blog για το Sleeping Dogs έχει δημοσιευθεί κανονικά στη σχετική κατηγορία εδώ και μιάμιση ώρα. Thanks!
Last edit: 21 Nov 2015 17:36 by Παναγιώτης Τσιάτσος.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
29 Dec 2015 22:48 #174346 by Μάνος Γρυπάρης
Απευθείας έγκριση των blogs
Εδώ και ένα μήνα τα νέα blog posts σας καθώς και όλα τα edit εγκρίνονται απευθείας στην κεντρική σελίδα χωρίς κανένα moderation.

Το πρόβλημα με τα spambots επιτέλους λύθηκε μετά από παρέμβαση των developers του EasyBlog που ύστερα από έναν χρόνο ξύπνησαν απ' τον λήθαργο.

Στο εξής όταν γράφετε ένα νέο Blog εγκρίνεται το ίδιο δευτερόλεπτο.
Ευχαριστούμε για την κατανόηση.

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
03 Jan 2016 22:04 #174677 by Νικολής Ασημάκης
www.gameworld.gr/community/blogs/entry/kalytera-paixnidia-2015-kata-zaratoth

Νέο μου blog για τα παιχνίδια της χρονιάς που μας πέρασε. Θα βρείτε μέσα και διάφορα παιχνίδια που δεν ακούγονται όσο θα άξιζαν.
The following user(s) said Thank You: Πιέρρος Φουστέρης, Georgios Manolis

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Mar 2016 13:19 - 14 Mar 2016 00:09 #177796 by Φοίβος Ζαφείρης
Η πρώτη μου δημοσίευση , στην οποία προσπαθώ να προσεγγίσω το Life is Strange από την οπτική της αφήγησης μέσω των μηχανισμών gameplay.
Last edit: 14 Mar 2016 00:09 by Μάνος Γρυπάρης.
The following user(s) said Thank You: Γιώργος Λόλας, Πιέρρος Φουστέρης

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
22 Mar 2016 13:21 #178433 by Blood Prince
Replied by Blood Prince on topic GameWorld Blogs
Παίδες μετά απο πολύ καιρό,επέστρεψα πάλι στα Blogs και έγραψα πρίν λιγο αυτό DEAD SPACE 3

Εχω γράψει και άλλα τρία στο παρελθόν..το συγκεκριμένο αφορά το ζήτημα του κατά πόσο το Dead Space 3 περιέχει και horror στοιχεία ή είναι κυρίως Action..btw Μελλοντικά σκέφτομαι να γράψω και άλλα για να περνάει δημιουργικά ο χρόνος. :lol:

[IMG


Chaos isn’t a pit. Chaos is a ladder. Many who try to climb it fail and never get to try it again. The fall breaks them. And some are given a chance to climb. They refuse or they cling to realm or the gods or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb is all there is.
Peter Baylish

The following user(s) said Thank You: Πιέρρος Φουστέρης

Please Log in or Create an account to join the conversation.