Το Uncharted 3 είχε gamebreaking bug στην 11η ώρα παιχνιδιού
Ευτυχώς η Naughty Dog κατάφερε να το διορθώσει.
Το Naughty Dog's Uncharted 3: Drake's Deception κυκλοφόρησε την 1η Νοεμβρίου 2011, που σημαίνει ότι σήμερα είναι η 10η επέτειος του παιχνιδιού.Για να τιμήσει την περίσταση, το στούντιο
δημοσίευσε ένα blog post
με πληροφορίες και ιστορίες από τα παρασκήνια και την ομάδα που εργάστηκε σε αυτό. Ολόκληρη η ανάρτηση αξίζει να διαβαστεί, αλλά υπάρχει μια ιστορία που πραγματικά ξεχωρίζει. Ο Christian Gyrling, αντιπρόεδρος της Naughty Dog, αποκάλυψε στην ανάρτηση ότι λίγες μέρες πριν το στούντιο στείλει το Action Adventure στη Sony για παραγωγή, ανακαλύφθηκε μία σειρά από πολύ σοβαρά bugs στη διαδικασία δοκιμών. Τα bugs και οι δυσλειτουργίες, που σε ορισμένες περιπτώσεις έκαναν κόκκινο το χρώμα του ωκεανού και κατέστρεφαν τελείως κάποια levels, ήταν αρκετά σοβαρά ώστε το στούντιο να αμφισβητήσει εάν θα μπορούσε ή όχι να κυκλοφορήσει το Uncharted 3: Drake’s Deception. O Christian Gyrling, Αντιπρόεδρος της Naughty Dog δήλωσε: "Εγώ ο ίδιος έφερα το παιχνίδι στο σπίτι και άρχισα το παίζω από την αρχή. Μετά από μερικές ώρες παιχνιδιού, το παιχνίδι άρχισε να έχει δυσλειτουργίες. Οι δυσλειτουργίες γίνονταν όλο και χειρότερες έως ότου οι εχθροί έγιναν αόρατοι, ο ωκεανός έγινε κόκκινος και ορισμένα levels απλώς έλειπαν. Πανικοβλήθηκα και το επόμενο πρωί μπήκα στο γραφείο του (Προέδρου της Naughty Dog) Evan Wells και του είπα, "Δεν μπορούμε να στείλουμε το παιχνίδι έτσι. Αν κάποιος έπαιζε το παιχνίδι για μερικές ώρες σε παλαιότερα PS3 θα είχε σχεδόν σίγουρα μια χαλασμένη εμπειρία gaming"".Αλλά ο Gyrling είχε μια ιδέα για το τι προκαλούσε το πρόβλημα και για να ελέγξει την υπόθεση του, η ομάδα δημιούργησε δύο εκδόσεις του παιχνιδιού.
"Έφτιαξα δύο εκδόσεις του παιχνιδιού. Η μία ήταν η τρέχουσα "σπασμένη" έκδοση του αλλά με εκτύπωση κειμένου εντοπισμού σφαλμάτων στην οθόνη. Η δεύτερη έκδοση ήταν η "διορθωμένη" έκδοση και είχε επίσης εκτύπωση κειμένου εντοπισμού σφαλμάτων στην οθόνη. Εάν η προαίσθησή μας ήταν σωστή, θα μπορούσαμε να το διαπιστώσουμε από τους αριθμούς που τυπώνονταν στην οθόνη για τις δύο εκδόσεις. Αναθέσαμε σε δύο testers από το τμήμα διασφάλισης ποιότητας να παίξουν τις δύο εκδόσεις του παιχνιδιού δίπλα-δίπλα. Σταθήκαμε όλοι εκεί βλέποντάς τους να παίζουν και ιδού, οι αριθμοί άρχισαν να επιβεβαιώνουν την υπόθεση. Μετά από μια ώρα, ο ένας tester που έπαιζε την "σπασμένη" έκδοση του παιχνιδιού άρχισε να βλέπει προβλήματα, ενώ ο άλλος όχι. Βάλαμε μέσα τις διορθώσεις και καταφέραμε να στείλουμε το Uncharted 3 για παραγωγή με αυτήν την κρίσιμη επιδιόρθωση σφαλμάτων μόλις δύο ημέρες αργότερα".Όλα πήγαν καλά εν τέλει, καθώς το Uncharted 3 έλαβε εξαιρετικές κριτικές και ήταν εμπορική επιτυχία. Επίσης στη συνέντευξη, ο Evan Wells είπε ότι θα ήθελε η Naughty Dog να μην είχε ανακοινώσει την ημερομηνία κυκλοφορίας του Uncharted 3 τόσο νωρίς.
Για να τηρήσει την ημερομηνία, η ομάδα έπρεπε να πάρει προγραμματιστές από το
development
του The Last of Us, και αυτό δεν ήταν ιδανικό σενάριο. Ο Evan Wells, Πρόεδρος της Naughty Dog, δήλωσε: "Το να ανακοινώνεις την ημερομηνία κυκλοφορίας την ημέρα που θα ανακοινώνεις το παιχνίδι σου δεν είναι καλή ιδέα! Το reveal trailer μας περιλάμβανε την ημερομηνία κυκλοφορίας και η τήρησή της ήταν άθλος. Έπρεπε να αντλήσουμε τους περισσότερους (ήδη πολύ περιορισμένους) πόρους από την πρώιμη φάση development του The Last of Us και παρόλα αυτά, παρέμεινε μια δύσκολη διαδικασία development για εμάς."Δεν έχουν ανακοινωθεί νέα Uncharted, αλλά τα Uncharted 4: A Thief’s End και Uncharted: The Lost Legacy έρχονται στο PlayStation 5 και στα PC το 2022 ως μέρη της συλλογής Uncharted: The Legacy of Thieves. Παρόλα αυτά, η Naughty Dog δήλωσε ότι το Uncharted 5 μπορεί να συμβεί κάποια μέρα.