Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Thief (2014)

More
18 Jun 2013 18:05 #126248 by Μάνος Γρυπάρης
Οντως. Επιτελους 10 λεπτά και βάλε gameplay video. Η δράση ξεκινάει γύρω στο 03:00 και τελειώνει λίγο πριν το 14:00.

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 Jun 2013 22:01 #126257 by Νικολής Ασημάκης
Μπήκε, χωρίς καμιά αμφιβολία πλέον, στη λίστα μου.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
19 Jun 2013 15:20 #126285 by Γρηγόρης Βούλγαρης
Ήταν στη λίστα μου, μπήκε πιο δυναμικά τώρα...μακάρι να είναι εμπειρία αντάξια του πρώτου Thief

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
19 Jun 2013 15:49 #126293 by Βασίλης Καμακάρης
Θα δώσει πιστεύω μια καλή γεύση αυτού του παλιού παιχνιδιού που όλοι είχαμε πωρωθεί...

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
21 Jun 2013 15:49 #126440 by Βασίλης Καμακάρης
Σύμφωνα με την συνέντευξη της eidos το πολυαναμενόμενο thief θα κυκλοφορήσει παράλληλα σε όλες τις κονσόλες (ps4,xbox one,ps3, xbox 360) και για pc

[center:7efq1dup][youtube:7efq1dup]
[/youtube:7efq1dup][/center:7efq1dup]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Aug 2013 20:00 #130365 by GamesEmperor
Replied by GamesEmperor on topic Thief (2014)
Διάβασα το preview του PC Gamer για το νέο Thief .

Μου φαίνεται τo σκοτώσανε κι αυτό το παιχνίδι. Δεν έχει ούτε καν πλήκτρο άλματος (άκουσον-άκουσον, διότι δεν σε άφηνε να βυθιστείς στην εμπειρία το χοροπήδημα της κάμερας, λες και δεν ήταν επιλογή του εκάστοτε παίκτη να χοροπηδάει όταν δεν χρειάζεται, ή λες και το να αλλάζει σε κάμερα τρίτου προσώπου όποτε τους καπνίσει για να δείξουν τον χαρακτήρα να κάνει κάτι και τα QTE το επιτυγχάνουν αυτό). Μόνο όπου σου λέει το παιχνίδι θα μπορείς να πηδήξεις. Ούτε και τα βέλη με σκοινί για σκαρφάλωμα θα είναι κανονικός εξοπλισμός που θα μπαίνει σε κάθε ξύλινη επιφάνεια, αλλά και αυτά μόνο σε συγκεκριμένα προγραμματισμένα σημεία του επιπέδου θα χρησιμοποιούνται.

Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν φτιάχνουν νέα παιχνίδια αλλά προσπαθούν υποτίθεται να αναστήσουν κλασικές σειρές με αυτό τον αλλοπρόσαλλο τρόπο που δεν κρατάει παρά μόνο επιφανειακά στοιχεία και αχρηστεύει όλο το gameplay (αν όχι και την ατμόσφαιρα και ιστορία μαζί του) κάνοντάς το ένα και το αυτό με οποιοδήποτε άλλο "κινηματογραφικό action adventure" ή όπως θέλουν να το πούνε πια.

Κατά τα άλλα θα διαφημίσουν πάλι κανένα classic mode ή 1999 mode ή δεν ξέρω τι κάνανε στο Hitman και Bioshock Infinite που υποτίθεται θα ήταν για τους fan των παλιών παιχνιδιών αλλά στην ουσία ελάχιστα πράγματα αλλάζανε, εφόσον η εμπειρία συνολικά είναι φτιαγμένη όσο casual γίνεται, από τον σχεδιασμό των επιπέδων μέχρι τον χειρισμό και τις αντιδράσεις των εχθρών, και φυσικά δεν μπορεί να αλλάξει τόσο ριζικά μόνο με επιφανειακές αλλαγές στα options ή απαγορεύοντας την χρήση κάποιων δυνατοτήτων, που μάλιστα δεν ήταν πάντα σωστά υπολογισμένες για να ταιριάζουν με τα υπόλοιπα στοιχεία των παιχνιδιών.

Και εγώ ο καημένος περίμενα να είναι κάτι καλύτερο και πιο hardcore από το Dishonored. Τουλάχιστον αυτό σε άφηνε να πηδάς όσο και όπου ήθελες, κι ας είχε προβλήματα αλλού. Τέλος πάντων, ελπίζω το παιχνίδι να έχει και καλά στοιχεία όταν τελικά κυκλοφορήσει (άλλωστε και το Bioshock Infinite το βρήκα συμπαθητικό, αν και όχι σαν διάδοχο του System Shock) αλλά με τέτοια νέα δεν μπορώ να είμαι πολύ αισιόδοξος...

Το ερασιτεχνικό μου blog στα Ελληνικά και στα Αγγλικά.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 Aug 2013 01:46 #130372 by Petros
Replied by Petros on topic Thief (2014)
:( στεναχωρήθηκα τώρα.... πάει και αυτό το παιχνίδι. Δεν θέλω Easy mode... έλεος πια. σε λίγο θα το κάνουν και Assasins Creed....

STEAM: TheGamerUrsoEAOrigin: TheGamerUrso
UPlay: GamerUrso Battle.net: GarfangGR

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 Aug 2013 02:36 #130376 by Κώστας Προμπονάς
 
Οκ, ο περιορισμός στο άλμα δεν σημαινει κατι. Θυμίζω οτι αντίστοιχος περιορισμός υπαρχει και στο Zelda: Ocarina of Time αλλα αυτο δεν το εμπόδισε να γινει ενα απο τα καλυτερα games όλων των εποχών.

Η στόχευση της Eidos Montreal στο mass market κοινο ομως ειναι πραγματι ανησυχητικη, αφου φαίνεται οτι γινεται εις βάρος των mechanics που τοσο αγαπήσαμε απο τα προηγουμενα games. Ετσι, ο Garrett θα ειναι πολυ πιο αθλητικός τυπάς (αφου θα σκαρφαλωνει κ θα δερνει)  ενω reports λενε οτι στη φάση που ειναι τωρα το παιχνιδι, το stealth... ζέχνει. 

Αν και η ομαδα που κανει το developing ειναι διαφορετική απο εκείνη που εκανε το εκπληκτικό Deus Ex: Human Revolution, ας ελπίσουμε για το καλυτερο.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 Aug 2013 03:27 - 11 Aug 2013 03:49 #130378 by GamesEmperor
Replied by GamesEmperor on topic Thief (2014)
Το Zelda δεν ήταν διάδοχος του Thief Ι & ΙΙ οπότε δεν θα περίμενε κανείς ομοιότητες και το ίδιο ανοιχτό, πολυ-επίπεδο level design μαζι με δεξιότητες που σου επιτρέπουν και προκλήσεις που απαιτούν να το εκμεταλλευτείς στο έπακρο χωρίς απλά να ακολουθείς προγραμματισμένα βήματα και πατώντας action όπου σε αφήνουν, είτε για να πηδήσεις είτε για να χρησιμοποιήσεις συγκεκριμένο εξοπλισμό που τελικά έτσι δεν είναι εργαλείο που χρησιμοποιείς αλλά απλά προγραμματισμένη κινηματογραφική σκηνή.

Εγώ προσωπικά το βρήκα αρκετά νερωμένο και το Human Revolution. Πολύ μικρά και απλοϊκά επίπεδα (ειδικά οι εξωτερικοί χώροι της πόλης ήταν απλά κουτάκια που τελείως έσπαγαν την ατμόσφαιρα) και πολύ συγκεκριμένοι τρόποι για να τα περάσεις. Συνήθως τον κεντρικό δρόμο δράσης ή εναλλακτικά κάποιον αεραγωγό ή κάτι παρόμοιο για να αποφύγεις κομμάτια. Για μένα είχε την αίσθηση ενός αρκετά γραμμικού shooter με δόσεις stealth και ελάχιστο role playing. Δεν θα σχολιάσω και τα bosses εδώ. Εντάξει, διασκεδαστικό ήταν αλλά όχι και μοντέρνο κλασικό όπως το πρώτο παιχνίδι (για την εποχή του, σίγουρα ένα ολοκληρωτικό remake χωρίς βελτιώσεις εκτός των γραφικών δεν θα ήταν ιδανικό πάλι, αν και κάποια πράγματα σίγουρα τα έκανε καλύτερα και είχε πιο πολύπλοκες αλληλεπιδράσεις ιστορίας με τις επιλογές του παίκτη κατά την γνώμη μου, απλά η τεχνολογία και τεχνογνωσία της εποχής, μαζί με κάποιες επιλογές στο design ίσως λόγω budget το κράτησαν λίγο πίσω).

Το ερασιτεχνικό μου blog στα Ελληνικά και στα Αγγλικά.
Last edit: 11 Aug 2013 03:49 by GamesEmperor.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 Aug 2013 03:47 #130380 by Petros
Replied by Petros on topic Thief (2014)
Εχωντας παίξει Theif 1+2+3 όσα ακούω μέχρι στιγμής για το καινούργιο μου ακούγετε πολύ αλλοιωμένο το παιχνίδι. Ότι έκαναν το παλιό τόσο ωραίο δεν θα υπάρχουν πια.... Ελπίζω να μην είναι έτσι. Το Deus Ex εμένα μου άρεσε εκτός τα Bosses βεβαία.

Αλλά να μην έχει jump, να μην είναι τόσο open world να δίνει εμφανίσει στο ξύλο παρά στο stealth. να έχει αυτη τη βλακεία όπως στο Hitman το vision που βλέπεις περιοχές ενδιαφέροντος. Όλα αυτά ξεφεύγουν κατα πολύ στο παλιό καλό Theif. Που έτσι και ήθελες να παίξεις ξύλο στο παλιό την πάτησες. μπορεις αλλα ήταν πολυ δύσκολο.

oh well! άλλο ένα διαμάντι goes into the drain.

STEAM: TheGamerUrsoEAOrigin: TheGamerUrso
UPlay: GamerUrso Battle.net: GarfangGR

Please Log in or Create an account to join the conversation.