Το Diablo 2 δεν έχει τα πηγαία assets για να γίνει Remaster
Η Blizzard θα πρέπει να δουλέψει από το μηδέν!
Το Diablo 2 Remaster ίσως βρίσκεται σε ανάπτυξη, αλλά οι δημιουργοί της σειράς δήλωσαν στην ExileCon 2019 ότι η Blizzard δεν έχει τα αρχικά assets του παιχνιδιού και οι γραφίστες της θα πρέπει να τα φτιάξουν από το μηδέν!
Οι Max Schaefer, Erich Schaefer και David Brevik δήλωσαν ότι υπήρξε μια δύσκολη στιγμή στην ανάπτυξη του Diablo II. Την 11η ώρα της ανάπτυξης του Diablo II, το source code του παιχνιδιού και τα γραφικά του χάθηκαν. Ο σκληρός δίσκος χτύπησε σφάλμα και οι developers δεν είχαν κρατήσει backup. Έτσι υπήρξε ένας πανικός δύο ημερών με όλη την εταιρεία να μην ξέρει τι να κάνει.
"Πήγαμε σπίτι και φέραμε τους σκληρούς δίσκους"
Ευτυχώς η ομάδα της Blizzard North κατάφερε να αναπτύξει εκ νέου ένα μεγάλο μέρος του κώδικα και των assets από την έκδοση του Diablo II που πήραν οι developers σπίτι τους για να το παίξουν. Δυστυχώς ο πηγαίος κώδικας και πολλά γραφικά χάθηκαν, κάτι που σημαίνει ότι οι developers της Blizzard θα είχαν ένα δύσκολο έργο στο να φτιάξουν το Diablo II Remaster.
Ο Erich Schaefer δήλωσε: "Καταφέραμε να αναπτύξουμε ξανά ένα μεγάλο μέρος των όσων χάσαμε. Πήγαμε στα σπίτια μας, βγάλαμε τους σκληρούς δίσκους μας και καθίσαμε για μέρες ώστε να ανακατασκευάσουμε ότι είχαμε, κάτι που εν τέλει δούλεψε σωστά, εκτός από το γεγονός ότι χάσαμε όλο το ιστορικό. Χάσαμε δηλαδή τα assets (σ.σ. γραφικά). Θα είναι έτσι δύσκολο για την Blizzard να φτιάξει ένα Diablo 2 Remaster γιατί δεν υπάρχουν τα assets (σ.σ. εννοεί στα αρχικά τους αρχεία, όπως τα δημιούργησαν οι γραφίστες με τα προγράμματα σχεδίασης) αλλά οι τελικές τους εκδόσεις. Θα πρέπει να τα φτιάξουν από την αρχή".
Μία από τις φήμες της BlizzCon 2019 είναι ότι η Blizzard θα ανακοίνωνε ένα remaster του Diablo II. Γιατί άραγε οι δημιουργοί της σειράς το ανέφεραν; Προφανώς αυτό κάτι σημαίνει, αν και για περισσότερα θα πρέπει προφανώς να περιμένουμε την BlizzCon του 2020. Ο Erich Schaefer πάντως δήλωσε ότι "Η Blizzard αγόρασε το Diablo ως brand πριν την κυκλοφορία της πρώτης έκδοσης του 1996 και μάλιστα σε τιμή ευκαιρίας (300.000 δολάρια), αφού οι δημιουργοί είχαν ένα σωρό φόρους να πληρώσουν. Δεν υπήρχαν καθόλου χρήματα".
Οι προβλέψεις των αδερφών Schaefer για τις πωλήσεις του πρώτου Diablo ήταν 20.000. Τελικά πούλησε αρκετά εκατομμύρια.