Ο Levine έχει κάνει πολλά reboot στο project
Σύμφωνα με νέα στοιχεία, ο Ken Levine έχει κάνει πολλά reboot στο project που ετοιμάζει στην Ghost Story Games, για λογαριασμό της Take-Two.
Αυτό δήλωσαν 15 πρώην και νυν developers στο Bloomberg. Μάλιστα ο Levine έχει επανεκκινήσει το project πολλές φορές από το 2014 όταν και ξεκίνησε. Έχει κάνει αλλαγές στην κατεύθυνση του project, ενώ λέγεται πως "δυσκολεύεται να επικοινωνήσει το όραμά του
και αποξενώνειτους υφισταμένους που τον αμφισβητούν ή αποτυγχάνουν να ανταποκριθούν στις προσδοκίες του". Μάλιστα οι developers λένε για πλάκα ότι συμμετέχουν σε ένα "Kenception" (εκ του Inception), κάτι που θα ήταν το να μπουν στα όνειρα του Ken Levine και να του δώσουν ιδέες που θα πίστευε ότι επινόησε ο ίδιος, όπως κάνει ο Leonardo DiCaprio στην ταινία Inception του Christopher Nolan.
Ο Levine έχει μεγάλη αυτονομία από την Take-Two λόγω της επιτυχίας των παιχνιδιών του στο παρελθόν, αλλά ορισμένοι εργαζόμενοι είπαν ότι το επίπεδο ελευθερίας που έχει ο Levine δεν είναι πραγματικά καλό για το project. Ο προγραμματιστής Mike Snight
είπε στο Bloomberg
ότι «ο Ken είναι ένα πολύ δύσκολο άτομο για να δουλέψεις». Ο Snight πρόσθεσε: «Νομίζω ότι προσπάθησε πολύ να αλλάξει και πραγματικά διαπρέπει καλύτερα σε αυτή την εταιρεία από την Irrational επειδή είναι μια μικρότερη ομάδα ανθρώπων».
Ο Snight και η μισή αρχική ομάδα που αποτελούσαν το Ghost Story, έχουν αποχωρήσει από την εταιρεία. Όποιο κι αν είναι το νέο παιχνίδι, ένας υπάλληλος είπε ότι σημειώνει καλύτερη πρόοδο, αλλά ενδέχεται να μην κυκλοφορήσει μέχρι το 2024.
Όσον αφορά το νέο παιχνίδι της Ghost Story, η έκθεση ανέφερε ότι η πρώτη ιδέα που σκέφτηκε η εταιρεία ήταν ένα Shooter επιστημονικής φαντασίας παρόμοιο με το BioShock σε διαστημικό σταθμό. Προβλεπόταν να κυκλοφορήσει το φθινόπωρο του 2017, αλλά αυτό δεν συνέβη ποτέ.
Λέγεται ότι ο Levine έχει συνάψει μια ειδική συμφωνία σύμφωνα με την οποία αναφέρεται απευθείας στη διαχείριση Take-Two αντί για την 2K Games, τον πθβλισηερ της σειράς BioShock. Ο Levine φέρεται να είπε στο προσωπικό ότι το μπάτζετ του Ghost Story δεν είναι τίποτα άλλο από ένα "στρογγυλοποιημένο σφάλμα" για το Take-Two, κάτι που μπορεί να εξηγήσει γιατί δόθηκε τόσος χρόνος στην εταιρεία χωρίς να κυκλοφορήσει ένα προϊόν. Ούτε ο Levine, αλλά ούτε και η Take-Two έχουν σχολιάσει το θέμα.