Το Judas του Ken Levine θα είναι ένα procedurally generated Roguelite FPS
Θα έχει
open world
περιβάλλον.
Το Judas φέρει την υπογραφή του Ken Levine, δημιουργού του BioShock και βρίσκεται σε
development
εδώ και περίπου 10 χρόνια.
Σήμερα, ο Levine και η εταιρεία ανάπτυξης Ghost Story είναι έτοιμοι να μας παρουσιάσουν τη δουλειά τους: Το Judas είναι ένα narrative-driven FPS στα χνάρια του BioShock, αλλά ταυτόχρονα είναι και ένα procedurally generated Roguelite που λαμβάνει χώρα σε ένα open world περιβάλλον με δυναμικές αλλαγές. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον Levine, το Judas είναι κατασκευασμένο από «αφηγηματικά Lego»: αναμιγνύοντας procedural generation με κομμάτια διαλόγου και ιστορίας, και δημιουργώντας μία εμπειρία που αντιδρά οργανικά στις αποφάσεις του παίκτη.
Ο Levine δήλωσε τα εξής
: «To λέμε ψευδο-procedural γιατί δεν είναι σαν το Minecraft όπου όλα προκύπτουν από μία μαθηματική εξίσωση. Φτιάξαμε όλα τα μικρότερα κομμάτια του Judas και μετά του μάθαμε να φτιάχνει καλά levels, καλή ιστορία και να αντιδρά σε αυτά που κάνεις». Για παράδειγμα, όταν ο παίκτης αλληλεπιδρά με τους κυρίως
NPC
(ονόματι Tom, Nefertiti και Hope), μπορεί να χτίζει με αυτούς σχέσεις -και όσο οι σχέσεις αυτές αλλάζουν, τόσο αλλάζει και η συμπεριφορά τους προς την πρωταγωνίστρια. Μπορεί να της αποκαλύψουν πολύτιμες πληροφορίες ή να της προκαλέσουν προβλήματα. Ο Levine δήλωσε τα εξής: «Αυτές οι σκηνές συμβαίνουν οπουδήποτε, και υπάρχουν πολυάριθμες τέτοιες αλληλεπιδράσεις. Δεν είναι σε
cutscenes
. Εμφανίζονται καθώς περπατάς».
Ακόμη ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του Judas είναι τα Roguelite στοιχεία του: Το health είναι σπάνιο και δυσπρόσιτο και ο θάνατος είναι μέρος της εμπειρίας. Σύμφωνα με τον Levine, το Judas δεν είναι καθαρόαιμο Roguelite, ούτε Strategy game. Ο Levine κατέληξε λέγοντας τα εξής: «Έχεις την ευκαιρία να βελτιώσεις τον εαυτό σου όταν πεθάνεις, να αλλάξεις το tool chest αλλά και το διαστημόπλοιό σου, το Mayflower».