Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Cyberpunk 2077

More
09 Dec 2021 04:43 #258013 by Stathis Moose Stathopoulos
Η CD Projekt Red διερευνά τα επόμενα games που θα αναπτύξει




Τα Cyberpunk 2077 και The Witcher 3 next-gen έρχονται το 2022.

Η CD Projekt Red ξεκίνησε τις διερευνητικές εργασίες για το επόμενο παιχνίδι της.

Παράλληλα ανακοίνωσε ότι το Cyberpunk 2077 θα κυκλοφορήσει για PS5 και Xbox Series X/S το Α' τρίμηνο του 2022 και το The Witcher 3 θα κυκλοφορήσει στις ίδιες κονσόλες το Β' τρίμηνο του 2022. Παράλληλα, ετοιμάζεται και expansion για το Cyberpunk 2077.

Στο ίδιο δελτίο τύπου, η Πολωνική εταιρεία ανάπτυξης δήλωσε ότι ξεκινάει να δουλεύει και σε άλλα projects. Δύο Αμερικάνικες εταιρείες ανάπτυξης εντάχθηκαν στο δυναμικό της. Η Digital Scales (rebranded ως CD Projekt Red Vancouver) και η The Molasses Food, η οποία θα δουλέψει σε ένα ξεχωριστό παιχνίδι, βασισμένο σε ήδη υπάρχουσα σειρά που έχει αναπτύξει η CD Projekt Red.

Το Cyberpunk 2077 πρέπει να βγάλει τα έξοδά του
Επίσης, η CD PR θέλει να βγάλει το Cyberpunk 2077 κερδοφόρο, γι' αυτό και έχει ρίξει πολύ δουλειά με τα patches του, ενώ "πραγματοποιεί και διερευνητικές εργασίες για νέα projects που βρίσκονται σε πρώιμο στάδιο ανάπτυξης".

Στα διαγράμματα του Cyberpunk 2077 βλέπετε και τις πωλήσεις του. Η CD Projekt Red προσπαθεί σταδιακά να κάνει την απόσβεσή της για την πολυετή δουλειά που έριξε.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Dec 2021 04:52 #258047 by Stathis Moose Stathopoulos
Το Cyberpunk 2077 VR mod θα κυκλοφορήσει τον Ιανουάριο




Ο Luke Ross είχε δημιουργήσει στο παρελθόν τα mods GTA V R.E.A.L. και Red Dead Redemption 2 VR.

O modder των VR mods για τα GTA V και Red Dead Redemption 2 εργάζεται για να φέρει το Cyberpunk 2077 στo VR. 

Mια δημοσκόπηση  στo Patreon του modder Luke Ross που ρωτούσε ποια παιχνίδια θα ήθελαν οι υποστηρικτές του να τον δουν να τροποποιεί στο μέλλον, έβγαλε το Cyberpunk 2077 πρώτο. Ο Luke Ross δήλωσε: "Αν δεν πάει τίποτα στραβά, θα έλεγα ότι θα πρέπει να κυκλοφορήσει τον Ιανουάριο. Ένα σημαντικό πλεονέκτημα για το Cyberpunk 2077 είναι ότι παίζεται ήδη σε πρώτο πρόσωπο το οποίο είναι πολύ καλό για την εμβύθιση στο VR, σε αντίθεση για παράδειγμα με την Mafia Trilogy [την οποία επίσης μετέφερε στο VR], όπου έπρεπε να εφαρμόσω τη δική μου κάμερα 'fake-first-person'. Τώρα που το πλαίσιο modding μου πλησιάζει κάποιο επίπεδο ωριμότητας, μπορώ να κυκλοφορώ πιθανότατα ένα παιχνίδι το μήνα (κατά μέσο όρο). Φυσικά, αυτό εξαρτάται από τις συγκεκριμένες προκλήσεις που θέτει κάθε παιχνίδι, και υπάρχει πάντα η πιθανότητα ένα συγκεκριμένο παιχνίδι να αποδειχθεί ότι δεν μπορεί να τροποποιηθεί καθόλου λόγω κάποιων απρόβλεπτων προβλημάτων".

<youtube>BO8lX3hDU30?0=t%3D193s</youtube>

Ο Ross αναφέρει ότι ενώ η REDengine 4 της Cyberpunk δεν είναι περισσότερο ή λιγότερο φιλική προς το VR από άλλες μηχανές , υπάρχουν μερικά πράγματα για το Cyberpunk 2077 που θα εξομαλύνουν τη διαδικασία. Αυτό που είναι μοναδικό στο mod του Ross είναι ότι πρόκειται ουσιαστικά για μια μηχανή (ένα "VR injection framework") για τη μετατροπή παιχνιδιών σε VR. Ο Ross παραδέχεται ότι η αστάθεια του παιχνιδιού και η πορεία των μεγάλων ενημερώσεων είναι ένα σημαντικό ζήτημα και ο λόγος που δεν το έχει τροποποιήσει ακόμα, παραμένει αισιόδοξος ότι θα κυκλοφορήσει σύντομα το VR mod του - ακόμα και πριν την επόμενη "μεγάλη ενημέρωση" του παιχνιδιού και αποκάλυψε επίσης ότι έχει σχεδόν ολοκληρώσει τις εργασίες για μια άλλη μετατροπή VR. Ο modder δεν αποκάλυψε το όνομα του παιχνιδιού, είπε ότι είναι "βασισμένο στο DX12, ανοιχτού κόσμου και θα φαίνεται επικό στο VR.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Dec 2021 05:03 #258092 by Stathis Moose Stathopoulos
Ρολόι Cyberpunk 2077 με αφορμή την επέτειο ενός χρόνου από την κυκλοφορία του




Έχει τεχνολογία blockchain και κοστίζει 500 δολάρια.

Η CD Projekt Red για γιορτάσει την επέτειο ενός χρόνου από την κυκλοφορία του Cyberpunk 2077, κυκλοφόρησε ένα το ρολόι T-2077 σε συνεργασία με την Blonie Watch.

Το συγκεκριμένο ρολόι χρησιμοποιεί τεχνολογία blockchain και μέσω ενός app, κατοχυρώνετε την ιδιοκτησία του. Η τιμή του είναι 440 ευρώ (500 δολάρια) και βγαίνει σε τρία διαφορετικά μεγέθη.

Μπορείτε να δείτε το Τ-2077 στο επίσημο κατάστημα της CD Projekt Red .

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 Dec 2021 21:51 #258315 by Stathis Moose Stathopoulos
Ξεκίνησαν οι συζητήσεις για συμβιβασμό



Η CD Projekt βρίσκεται σε συζητήσεις με τους επενδυτές μετά από το καταστροφικό λανσάρισμα του Cyberpunk 2077.Μετά από χρόνια και αρκετά εντυπωσιακά trailer, το Cyberpunk 2077 κυκλοφόρησε σε μια “σπασμένη” κατάσταση με πολλά bugs στις κονσόλες και ειδικότερα στα PS4 και Xbox One. Το Cyberpunk 2077 είχε αποσυρθεί από το PlayStation Store για λίγο καιρό και το next-gen update του δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα. Με βάση όλα αυτά τα ατυχή γεγονότα, αρκετοί επενδυτές έχουν προχωρήσει σε μηνύσεις ενάντια στην Πολωνική εταιρεία ανάπτυξης, καθώς υποστηρίζουν ότι η εταιρεία προωθούσε μια παραπλανητική και διαστρεβλωμένη εικόνα του Cyberpunk 2077.Η CD Projekt δήλωσε ότι θα λάβει τα απαραίτητα μέτρα για να αμυνθεί σε αυτές τις κατηγορίες, ακόμα και δικαστικά αν χρειαστεί. Μέχρι και τον Μάιο του 2021 είχαν γίνει τέσσερις μηνύσεις, οι οποίες χάριν ευκολίας συγχωνευθήκαν σε μια. Σύμφωνα με νέα αρχεία που δημοσιεύθηκαν, η CD Projekt θα απευθυνθεί στο δικαστήριο για να αμυνθεί στις κατηγορίες.Τα αρχεία σχετικά με την διαδικασία της δίκης αναφέρουν τα εξής: “Αν οι δύο ομάδες συμφωνήσουν, τότε μπορούν να κάνουν αίτηση για να εγκριθεί η κοινή απόφαση από το δικαστήριο. Η απόφαση για το αν θα πρέπει να εγκριθεί η κοινή απόφαση και να επιτραπεί η ενσωμάτωσή του, θα ανακοινωθεί από το δικαστήριο αν συγκεκριμένα κριτήρια πληρούνται. Πρέπει να σημειωθεί ότι το γεγονός ότι η εταιρεία μπαίνει στην διαδικασία για συμβιβασμό δεν σημαίνει ότι η εταιρεία ή το συμβούλιο της εταιρείας αποδέχεται τις κατηγορίες που έχουν γίνει εναντίον της.”

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 Dec 2021 22:18 #258335 by Stathis Moose Stathopoulos
Ξεκίνησαν οι συζητήσεις για συμβιβασμό



Η CD Projekt βρίσκεται σε συζητήσεις με τους επενδυτές μετά από το καταστροφικό λανσάρισμα του Cyberpunk 2077.
Μετά από χρόνια και αρκετά εντυπωσιακά trailer, το Cyberpunk 2077 κυκλοφόρησε σε μια “σπασμένη” κατάσταση με πολλά bugs στις κονσόλες και ειδικότερα στα PS4 και Xbox One. Το Cyberpunk 2077 είχε αποσυρθεί από το PlayStation Store για λίγο καιρό και το next-gen update του δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα. Με βάση όλα αυτά τα ατυχή γεγονότα, αρκετοί επενδυτές έχουν προχωρήσει σε μηνύσεις ενάντια στην Πολωνική εταιρεία ανάπτυξης, καθώς υποστηρίζουν ότι η εταιρεία προωθούσε μια παραπλανητική και διαστρεβλωμένη εικόνα του Cyberpunk 2077.


Η CD Projekt δήλωσε ότι θα λάβει τα απαραίτητα μέτρα για να αμυνθεί σε αυτές τις κατηγορίες, ακόμα και δικαστικά αν χρειαστεί. Μέχρι και τον Μάιο του 2021 είχαν γίνει τέσσερις μηνύσεις, οι οποίες χάριν ευκολίας συγχωνευθήκαν σε μια. Σύμφωνα με νέα αρχεία που δημοσιεύθηκαν, η CD Projekt θα απευθυνθεί στο δικαστήριο για να αμυνθεί στις κατηγορίες.

Τα αρχεία σχετικά με την διαδικασία της δίκης αναφέρουν τα εξής: “Αν οι δύο ομάδες συμφωνήσουν, τότε μπορούν να κάνουν αίτηση για να εγκριθεί η κοινή απόφαση από το δικαστήριο. Η απόφαση για το αν θα πρέπει να εγκριθεί η κοινή απόφαση και να επιτραπεί η ενσωμάτωσή του, θα ανακοινωθεί από το δικαστήριο αν συγκεκριμένα κριτήρια πληρούνται. Πρέπει να σημειωθεί ότι το γεγονός ότι η εταιρεία μπαίνει στην διαδικασία για συμβιβασμό δεν σημαίνει ότι η εταιρεία ή το συμβούλιο της εταιρείας αποδέχεται τις κατηγορίες που έχουν γίνει εναντίον της.”

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 Dec 2021 22:23 #258362 by Stathis Moose Stathopoulos
Το Cyberpunk 2077 δεν κέρδισε ούτε ένα βραβείο στα The Game Awards 2021




Η CD Projekt Red ήλπιζε ότι θα αποκομίσει κάτι από τις δύο υποψηφιότητες.

Το Cyberpunk 2077 κυκλοφόρησε στις 10 Δεκεμβρίου 2020, ωστόσο δεν συμπεριλήφθη στα The Game Awards 2020, παρά μόνο στα φετινά The Game Awards 2021, που μόλις ολοκληρώθηκαν.

Αυτό συμβαίνει με τα games που κυκλοφορούν Δεκέμβριο, μιας και οι ψηφοφορίες στα The Game Awards ξεκινούν αρκετές ημέρες πριν από την τελετή απονομής των βραβείων (σε αντίθεση με τον διαγωνισμό Game of the Year όπου συμπεριλαμβάνουμε τα games μέσα στις υποψηφιότητες, ανάλογα με το έτος κυκλοφορίας).

Το Cyberpunk 2077 αποτέλεσε ένα από τα πολυαναμενόμενα games των τελευταίων ετών, ωστόσο το λανσάρισμά του ήταν προβληματικό, καθώς επισκιάστηκε από πολλά θέματα στην απόδοση σε PS4 και Xbox One, ατελείωτα bugs και ορισμένες ατέλειες που αφορούσαν το σενάριο και το gameplay. Κοινώς, η CD Projekt Red βιάστηκε πολύ να το κυκλοφορήσει. Ωστόσο, το βελτίωσε πολύ με τα patches που αναπτύσσει εδώ και ένα χρόνο, ενώ πρόσφατα οι developers είχαν την χαρά να δουν πολλά θετικά reviews στο Steam.

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα οι περισσότερες πωλήσεις να σταματήσουν πρόωρα στα εκατομμύρια pre-orders και να ανεβαίνουν πλέον πολύ αργά, ενώ το παιχνίδι κέρδισε ελάχιστα βραβεία. Τα The Game Awards είναι η πιο γνωστή τελετή απονομής gaming βραβείων παγκοσμίως και το Cyberpunk 2077 ήταν υποψήφιο για τις κατηγορίες Best Score and Music και Best Role Playing. Τελικά ηττήθηκε από τα NieR Replicant ver.1.22474487139 και Tales of Arise αντίστοιχα.

Αναλυτικά οι υποψηφιότητες στις δύο κατηγορίες και οι νικητές:

Best Score and Music
Cyberpunk 2077 (Marcin Przybylowicz, Piotr T. Adamczyk, Composers)
Deathloop (Tom Salta, Composer)
NieR Replicant ver.1.22474487139 (Keiichi Okabe, Composer)
Marvel’s Guardians of the Galaxy (Richard Jacques, Composer)
The Artful Escape (Johnny Galvatron & Josh Abrahams, Composers)

Best Role Playing
Cyberpunk 2077 (CD Projekt Red)
Monster Hunter Rise (Capcom)
Scarlet Nexus (Bandai Namco)
Shin Megami Tensei V (Atlus/Sega)
Tales of Arise (Bandai Namco)

Η CD Projekt Red βελτίωσε όσο μπορούσε το παιχνίδι μήπως καταφέρει κάτι, αλλά τελικά έφυγε με άδεια χέρια. Το ότι ο Keanu Reeves ήταν παρόν στα The Awards για την ταινία Matrix Resurrections θα μπορούσε να συνδυαστεί άριστα, ωστόσο οι κριτικοί είχαν άλλη άποψη.

Η Πολωνική εταιρεία ανάπτυξης σκοπεύει στο εξής να αναπτύξει τα updates και τα δωρεάν DLC του Cyberpunk 2077 που μετατέθηκαν για το 2022.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 Dec 2021 22:29 #258394 by Stathis Moose Stathopoulos
Ο Keanu Reeves, για όσους βάζουν mod για να κάνουν sex μαζί του στο Cyberpunk 2077: "ΝΑΙ! Είναι ωραίο!"




Η Carrie-Anne Moss δεν θα ήθελε το ίδιο για εκείνη!

Ένα χρόνο μετά την κυκλοφορία του Cyberpunk 2077 και με αφορμή την νέα ταινία Matrix Resurrections, στην οποία πρωταγωνιστεί, ο Keanu Reeves κλήθηκε να σχολιάσει το ότι κάποιοι gamers βάζουν mod στο παιχνίδι για να κάνουν σεξ μαζί του.

Ο Keanu Reeves είπε χαρακτηριστικά "Ναι! Είναι ωραίο!" δείχνοντας σημάδι ευχαρίστησης και ότι πραγματικά γουστάρει το γεγονός αυτό. Κατά λέξη είπε: "Yes! Oh my god: It's always nice when it's nice" . Δίπλα του ήταν η Carrie-Anne Moss, με την οποία συμπρωταγωνιστούσε στις παλιές ταινίες Matrix, ενώ παρέα πρωταγωνιστούν και στο Matrix Resurrections.



Ο Reeves σχολίασε ότι η βιομηχανία του πορνό έχει ανέβει πολύ τα τελευταία χρόνια και βρίσκει λογικό ορισμένοι να χρησιμοποιούν sex mods για να κάνουν σεξ μαζί του σε ένα παιχνίδι, ενώ δεν έχει κανένα πρόβλημα αφού ουσιαστικά πρόκειται για ψηφιακό avatar . Αντίθετα, η Carrie-Anne Moss, έδειξε να παίρνει απόσταση, λέγοντας ότι δεν θα της άρεσε η ιδέα οι gamers να κάνουν σεξ μαζί της σε ένα video game.

Η συνέντευξη των δύο ηθοποιών δόθηκε στο The Verge και μπορείτε να δείτε το απόσπασμα στο 16:50. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Keanu Reeves δεν έχει παίξει το παιχνίδι. Απλά το έχει δει. Πάντως, σχολίασε και το VR πορνό, αλλά και τις στολές που υπάρχουν για το virtual sex.

Το παρακάτω βίντεο είναι σίγουρα...breathtaking!



Κατά πόσο θα συμφωνούσατε να φαίνεστε...γυμνοί σε ένα video game και να κάνει κάποιος σεξ μαζί σας; Θα το κάνατε για κάποιο ποσό; Τι να κάνουμε, αυτά έχει η τέχνη.

Δείτε το τρέιλερ του Matrix Resurrections των Reeves και Moss αλλά και τι συνέβη με το Cyberpunk 2077 στα The Game Awards 2021.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 Dec 2021 03:24 #258513 by Μαρία Μαλκέζη
Cyberpunk 2077: 'Oλο το περιεχόμενο που κόπηκε Έναν χρόνο μετά την κυκλοφορία του, τίποτα δεν έχει επανέλθει.

Η καταστροφική κυκλοφορία του Cyberpunk 2077 ήταν ίσως μια από τις πιο απογοητευτικές ιστορίες του gaming της τελευταίας γενιάς.

Όλη η εμπιστοσύνη και ο σεβασμός που είχε κερδίσει η CD Projekt RED εδώ και χρόνια παρέχοντας ποιοτικό περιεχόμενο και games στους παίκτες ανά την υφήλιο σχεδόν συντρίφτηκε σε μια μέρα: την ημέρα που κυκλοφόρησε το Cyberpunk 2077. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι δεκάδες λαμπρά μυαλά δούλεψαν στο Cyberpunk 2077, προσπαθώντας να ενσωματώσουν σε αυτό τις πιο φιλόδοξες ιδέες στην ιστορία του gaming που ήταν σχεδόν ανέγγιχτες έως τότε. Ήταν σε θέση να τα κάνουν όλα αυτά, αλλά η δουλειά και οι φιλοδοξίες θυσιάστηκαν από την κακή διαχείριση του έργου.

Τώρα, ακριβώς ένα χρόνο μετά την κυκλοφορία του παιχνιδιού, το Cyberpunk 2077 είναι πιο κοντά στην κατάσταση της ημέρας κυκλοφορίας του απ' ότι στην κατάσταση την οποία είχε υποσχεθεί η εκστρατεία μάρκετινγκ. Το Halo Infinite είναι πιθανώς η καλύτερη σύγκριση. Το FPS υποτίθεται ότι θα κυκλοφορούσε τον περασμένο Δεκέμβριο, αλλά μια σοφή απόφαση της Microsoft το έσωσε από το να αποτύχει να ανταποκριθεί στις προσδοκίες των παικτών.

Η CD Projekt RED δεν είναι τόσο μεγάλη όσο η Microsoft και το Cyberpunk 2077 είχε μερικούς μεγάλους διεθνείς επενδυτές, οι οποίοι ανάγκασαν το RPG να κυκλοφορήσει το συντομότερο δυνατό για να ανακτήσουν την αξία της επένδυσής τους, αλλά και πάλι, αυτό είναι κάτι για το οποίο η διαχείριση της CD Projekt RED είναι υπεύθυνη. Αν γνωρίζετε ότι δεν μπορείτε να φτιάξετε ένα παιχνίδι που ονειρεύεστε, τότε μάλλον θα πρέπει να στοχεύσετε σε κάτι μικρότερο και η CD Projekt RED το έκανε, αλλά το λάθος βήμα ήταν ότι το κράτησε κρυφό από την κοινότητα. Έτσι, διέθεσε στην αγορά ένα RPG που δεν υπήρχε. Ενώ το μάρκετινγκ εξακολουθούσε να επιδεικνύει αυτό το εντυπωσιακό RPG που κανείς δεν είχε ξαναδεί, το κύριο έργο υπό ανάπτυξη γινόταν όλο και μικρότερο σε κλίμακα. Και κανείς δεν έμαθε τίποτα για αυτό μέχρι την κυκλοφορία του παιχνιδιού. 
[img

Ο Johnny Silverhand ήταν μόνο ένας από τους τρεις διαθέσιμους legends
Το πρώτο demo gameplay του Cyberpunk 2077 αποκάλυψε ότι ο παίκτης θα μπορούσε να επιλέξει τον ήρωα της παιδικής του ηλικίας, καθώς και την ιστορία του που τον οδήγησε στη Νυχτερινή Πόλη. Οι Childhood Heroes περιλάμβαναν τους Johnny Silverhand, Morgan Blackhand και Saburo Arasaka, από τους οποίους είδαμε μόνο δύο στο Cyberpunk 2077. Παραμένει άγνωστο πώς η επιλογή ενός διαφορετικού ήρωα παιδικής ηλικίας θα μπορούσε να αλλάξει την ιστορία του V.

Αργότερα κατά την ανάπτυξη και κατά τη διάρκεια ενός Night City Wire, αποκαλύφθηκε ότι θα μπορούσατε να επιλέξετε Life Paths στην αρχή του παιχνιδιού, αλλά η εταιρεία ανάπτυξης δεν ξεκαθάρισε ποτέ ότι είχε αφαιρέσει το σύστημα που έδειχναν στα demos. Και δεν χρειάζεται να αναφερθεί πόσο επιφανειακό είναι το τρέχον σύστημα Life Paths στο Cyberpunk 2077. Προσθέτει μόνο μοναδικούς διαλόγους που οι περισσότεροι από τους οποίους δεν επηρεάζουν καν το παιχνίδι ή την ιστορία σας. 
[img


Το Hacking και το Netrunning ήταν αρχικά πιο βαθείς μηχανισμοί

Στην επίδειξη παιχνιδιού του 2018 παρουσιάστηκαν μερικά εξαιρετικά χαρακτηριστικά που λείπουν από το τελικό προϊόν. Όπως αποκάλυψε η επίδειξη του παιχνιδιού, θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε το Inspection System για να αναλύσετε θραύσματα και να βρείτε κάποιες πρόσθετες χρήσιμες πληροφορίες.

Επίσης, υπήρχε η δυνατότητα να χακάρετε τους εχθρούς σε μεγαλύτερη κλίμακα με πολύ βαθύτερους ελέγχους και αποτελεσματικότητα, συνδέοντας το Cyberwire με το κεφάλι του θύματός σας. Έτσι, αντί για αυτά τα δύο συστήματα, το παιχνίδι ξεκίνησε με ένα απλό σύστημα απομακρυσμένης σάρωσης και εισβολής που θα μπορούσε να επηρεάσει μόνο τον στόχο σας, όχι ολόκληρη την ομάδα. Δεν χρειάζεται να πούμε ότι του έλειπε και αρκετό βάθος.

Οι  NPCs  αρχικά ακολουθούσαν δικές τους, ξεχωριστές ζωές
«Έχουμε βελτιώσει πολύ τα συστήματα του πλήθους και της κοινότητας για να δημιουργήσουμε την πιο πιστευτή πόλη σε οποιοδήποτε  open world  RPG μέχρι σήμερα. Οι δρόμοι της πόλης είναι γεμάτοι με πλήθη ανθρώπων από όλες τις πτυχές της ζωής. Όλοι ζουν τη ζωή τους μέσα σε έναν πλήρη κύκλο ημέρας και νύχτας» λέει ο αφηγητής στο demo του Cyberpunk 2077.

Για να ελέγξετε τα γεγονότα, δοκιμάστε να ακολουθήσετε μερικούς διαφορετικούς NPCs στην πόλη της νύχτας και σύντομα θα ανακαλύψετε ότι δεν έχουν τίποτα που τους ξεχωρίζει μεταξύ τους και δεν υπάρχει πλήρης κύκλος ημέρας και νύχτας. Οι NPCs πιθανότατα εξαφανίζονται πριν καν μπορέσετε να τους ακολουθήσετε με επιτυχία για έναν πλήρη κύκλο ημέρας και νύχτας.

Εκτός από αυτό, η όλη περιγραφή της Night City ως «πιο πιστευτής πόλης σε οποιοδήποτε open world RPG» δεν είναι παρά μια ψεύτικη υπόσχεση. Οι NPCs στο Grand Theft Auto V, που κυκλοφόρησε το 2013, λειτουργούν με πολύ πιο ρεαλιστικό τρόπο από αυτούς του Cyberpunk 2077. Το ίδιο συμβαίνει με τις αλληλεπιδράσεις των NPC και το σύστημα NCPD AI που είναι ένα απόλυτο χάος.
[img

Third Person  Cutscenes  και ολόσωμοι καθρέφτες
Ποιος νοιάζεται για τους ολόσωμους καθρέφτες; Κι όμως, η έλλειψη ολόσωμων καθρεφτών και third person σκηνών έκανε τα  customizations  σχεδόν άχρηστα στο Cyberpunk 2077. Το Cyberpunk 2077 είναι ένα First Person Shooter, αλλά διαθέτει customization χαρακτήρων και το μάρκετινγκ προώθησε αυτή την πτυχή πάρα πολύ.

Σε ένα multiplayer FPS όπως το Warzone, μετά βίας προλαβαίνετε να δείτε το ντύσιμό σας ενώ παίζετε και δεν έχει σημασία, γιατί το φοράτε για να ξεχωρίζετε ανάμεσα σε άλλους παίκτες. Το φοράτε επειδή θέλετε οι άλλοι να δουν το μοναδικό σας ντύσιμο και αυτό είναι αρκετό. Στο Cyberpunk 2077, δεν υπάρχουν "άλλοι παίκτες" για να δουν το μοναδικό σας ντύσιμο. Οι NPCs δεν αντιδρούν ποτέ στο ντύσιμο ή το στυλ σας. Έτσι, σε αυτήν την κατάσταση, ο μόνος τρόπος που μπορείτε να είστε ικανοποιημένοι με την προσαρμογή είναι να μπορείτε να δείτε μόνοι σας τον χαρακτήρα σας. Αλλά δεν μπορείτε, εκτός κι αν ανοίξετε το μενού ή κάνετε ποδήλατο. Ποιο είναι το νόημα λοιπόν στο να κάνετε customization; Θα μπορούσατε έστω να είστε ικανοποιημένοι βλέποντας το ντύσιμό σας σε third person cutscenes και ολόσωμους καθρέφτες. Αλλά τα αφαίρεσαν και αυτά.
[img

Το Cyberpunk 2077 υποτίθεται ήταν όσο "γυαλισμένο" ήταν το Red Dead Redemption κατά την κυκλοφορία του
Το 2018, ο Adam Kiciński, Διευθύνων Σύμβουλος της CD Projekt RED δήλωσε ότι "προσπαθούμε να δημοσιεύσουμε games που είναι τόσο εκλεπτυσμένα όσο το Red Dead Redemption 2". Αυτό το σχόλιο σίγουρα δεν γέρασε καλά. Το Cyberpunk 2077 ήταν γεμάτο στα  bugs  και τα τεχνικά ζητήματα. Ένα χρόνο μετά, το παιχνίδι συνεχίζει να σας τιμά με ακόμα περισσότερα ενοχλητικά bugs. Έχουν περάσει σχεδόν τρεις μήνες από τo τελευταίo update του Cyberpunk 2077, η οποία ήταν μόνο μια μικρή επείγουσα επιδιόρθωση, ενώ υπάρχουν πάρα πολλά προβλήματα που πρέπει να διορθωθούν.

Λοιπό περιεχόμενο που κόπηκε από το Cyberpunk 2077
Yπάρχει μια μακρά λίστα με πράγματα που κόπηκαν από το παιχνίδι:
  • Το Constitution Attribute και το δέντρο δεξιοτήτων του
  • Η δυνατότητα να προσκαλείτε άτομα στο σπίτι/διαμέρισμά σας
  • Συστήματα μεταφοράς μετρό και monorail
  • Το Street Cred που επηρεάζει την αντίδραση των NPC στον V
  • Wall-running και μερικά εμβληματικά όπλα μάχης σώμα με σώμα
  • Περιοχές και σημεία ενδιαφέροντος που λείπουν και δεν χρησιμοποιούνται στη Νυχτερινή Πόλη
  • Δεν υπάρχει πρόσβαση στον Κυβερνοχώρο εκτός των αποστολών
H κατάρα του promotion ως "Work-in-Progress"
Πολλά από τα πράγματα που παρουσιάστηκαν στο πρώτο demo του παιχνιδιού Cyberpunk 2077 τρέλαναν τους gamers, οι οποίοι ενθουσιάστηκαν με το πόσο βαθιά έχει σχεδιαστεί κάθε μηχανισμός μέσα στο παιχνίδι και το πόσο ρεαλιστικό φαίνεται. Όταν κόπηκαν μερικά από τα μεγάλα χαρακτηριστικά αυτού του demo από το τελικό προϊόν, η CD Projekt RED είχε υποχρέωση να ενημερώσει τους fans για την απόφασή της.

Η CD Project RED ανακοίνωσε μόνο μερικές αλλαγές και περικοπές περιεχομένου και κράτησε το άλλο κρυφό από την κοινότητα. Επιπλέον, μετά την κυκλοφορία, αποκαλύφθηκε ανεπίσημα ότι ολόκληρο το demo του παιχνιδιού του 2018 φτιάχτηκε βάσει σεναρίου.  Προς το παρόν, οι παίκτες δεν έχουν άλλη επιλογή από το να περιμένουν το next-gen update του Cyberpunk 2077 που θα έρθει νωρίς το 2022. Εν τω μεταξύ, οι παίκτες τελευταίας γενιάς δεν έχουν καμία ελπίδα για ένα λαμπρό μέλλον και μένουν με ένα σχεδόν κατεστραμμένο παιχνίδι χωρίς ουσιαστική υποστήριξη.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
27 Dec 2021 18:33 #259151 by Stathis Moose Stathopoulos
Cyberpunk 2077: 'Oλο το περιεχόμενο που κόπηκε




Έναν χρόνο μετά την κυκλοφορία του, τίποτα δεν έχει επανέλθει.

Η καταστροφική κυκλοφορία του Cyberpunk 2077 ήταν ίσως μια από τις πιο απογοητευτικές ιστορίες του gaming της τελευταίας γενιάς.

Όλη η εμπιστοσύνη και ο σεβασμός που είχε κερδίσει η CD Projekt RED εδώ και χρόνια παρέχοντας ποιοτικό περιεχόμενο και games στους παίκτες ανά την υφήλιο σχεδόν συντρίφτηκε σε μια μέρα: την ημέρα που κυκλοφόρησε το Cyberpunk 2077. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι δεκάδες λαμπρά μυαλά δούλεψαν στο Cyberpunk 2077, προσπαθώντας να ενσωματώσουν σε αυτό τις πιο φιλόδοξες ιδέες στην ιστορία του gaming που ήταν σχεδόν ανέγγιχτες έως τότε. Ήταν σε θέση να τα κάνουν όλα αυτά, αλλά η δουλειά και οι φιλοδοξίες θυσιάστηκαν από την κακή διαχείριση του έργου.

Τώρα, ακριβώς ένα χρόνο μετά την κυκλοφορία του παιχνιδιού, το Cyberpunk 2077 είναι πιο κοντά στην κατάσταση της ημέρας κυκλοφορίας του απ' ότι στην κατάσταση την οποία είχε υποσχεθεί η εκστρατεία μάρκετινγκ. Το Halo Infinite είναι πιθανώς η καλύτερη σύγκριση. Το FPS υποτίθεται ότι θα κυκλοφορούσε τον περασμένο Δεκέμβριο, αλλά μια σοφή απόφαση της Microsoft το έσωσε από το να αποτύχει να ανταποκριθεί στις προσδοκίες των παικτών.

Η CD Projekt RED δεν είναι τόσο μεγάλη όσο η Microsoft και το Cyberpunk 2077 είχε μερικούς μεγάλους διεθνείς επενδυτές, οι οποίοι ανάγκασαν το RPG να κυκλοφορήσει το συντομότερο δυνατό για να ανακτήσουν την αξία της επένδυσής τους, αλλά και πάλι, αυτό είναι κάτι για το οποίο η διαχείριση της CD Projekt RED είναι υπεύθυνη. Αν γνωρίζετε ότι δεν μπορείτε να φτιάξετε ένα παιχνίδι που ονειρεύεστε, τότε μάλλον θα πρέπει να στοχεύσετε σε κάτι μικρότερο και η CD Projekt RED το έκανε, αλλά το λάθος βήμα ήταν ότι το κράτησε κρυφό από την κοινότητα. Έτσι, διέθεσε στην αγορά ένα RPG που δεν υπήρχε. Ενώ το μάρκετινγκ εξακολουθούσε να επιδεικνύει αυτό το εντυπωσιακό RPG που κανείς δεν είχε ξαναδεί, το κύριο έργο υπό ανάπτυξη γινόταν όλο και μικρότερο σε κλίμακα. Και κανείς δεν έμαθε τίποτα για αυτό μέχρι την κυκλοφορία του παιχνιδιού. 

Ο Johnny Silverhand ήταν μόνο ένας από τους τρεις διαθέσιμους legends
Το πρώτο demo gameplay του Cyberpunk 2077 αποκάλυψε ότι ο παίκτης θα μπορούσε να επιλέξει τον ήρωα της παιδικής του ηλικίας, καθώς και την ιστορία του που τον οδήγησε στη Νυχτερινή Πόλη. Οι Childhood Heroes περιλάμβαναν τους Johnny Silverhand, Morgan Blackhand και Saburo Arasaka, από τους οποίους είδαμε μόνο δύο στο Cyberpunk 2077. Παραμένει άγνωστο πώς η επιλογή ενός διαφορετικού ήρωα παιδικής ηλικίας θα μπορούσε να αλλάξει την ιστορία του V.

Αργότερα κατά την ανάπτυξη και κατά τη διάρκεια ενός Night City Wire, αποκαλύφθηκε ότι θα μπορούσατε να επιλέξετε Life Paths στην αρχή του παιχνιδιού, αλλά η εταιρεία ανάπτυξης δεν ξεκαθάρισε ποτέ ότι είχε αφαιρέσει το σύστημα που έδειχναν στα demos. Και δεν χρειάζεται να αναφερθεί πόσο επιφανειακό είναι το τρέχον σύστημα Life Paths στο Cyberpunk 2077. Προσθέτει μόνο μοναδικούς διαλόγους που οι περισσότεροι από τους οποίους δεν επηρεάζουν καν το παιχνίδι ή την ιστορία σας. 

Το Hacking και το Netrunning ήταν αρχικά πιο βαθείς μηχανισμοί
Στην επίδειξη παιχνιδιού του 2018 παρουσιάστηκαν μερικά εξαιρετικά χαρακτηριστικά που λείπουν από το τελικό προϊόν. Όπως αποκάλυψε η επίδειξη του παιχνιδιού, θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε το Inspection System για να αναλύσετε θραύσματα και να βρείτε κάποιες πρόσθετες χρήσιμες πληροφορίες.

Επίσης, υπήρχε η δυνατότητα να χακάρετε τους εχθρούς σε μεγαλύτερη κλίμακα με πολύ βαθύτερους ελέγχους και αποτελεσματικότητα, συνδέοντας το Cyberwire με το κεφάλι του θύματός σας. Έτσι, αντί για αυτά τα δύο συστήματα, το παιχνίδι ξεκίνησε με ένα απλό σύστημα απομακρυσμένης σάρωσης και εισβολής που θα μπορούσε να επηρεάσει μόνο τον στόχο σας, όχι ολόκληρη την ομάδα. Δεν χρειάζεται να πούμε ότι του έλειπε και αρκετό βάθος.

Οι NPCs αρχικά ακολουθούσαν δικές τους, ξεχωριστές ζωές
«Έχουμε βελτιώσει πολύ τα συστήματα του πλήθους και της κοινότητας για να δημιουργήσουμε την πιο πιστευτή πόλη σε οποιοδήποτε open world RPG μέχρι σήμερα. Οι δρόμοι της πόλης είναι γεμάτοι με πλήθη ανθρώπων από όλες τις πτυχές της ζωής. Όλοι ζουν τη ζωή τους μέσα σε έναν πλήρη κύκλο ημέρας και νύχτας» λέει ο αφηγητής στο demo του Cyberpunk 2077.

Για να ελέγξετε τα γεγονότα, δοκιμάστε να ακολουθήσετε μερικούς διαφορετικούς NPCs στην πόλη της νύχτας και σύντομα θα ανακαλύψετε ότι δεν έχουν τίποτα που τους ξεχωρίζει μεταξύ τους και δεν υπάρχει πλήρης κύκλος ημέρας και νύχτας. Οι NPCs πιθανότατα εξαφανίζονται πριν καν μπορέσετε να τους ακολουθήσετε με επιτυχία για έναν πλήρη κύκλο ημέρας και νύχτας.

Εκτός από αυτό, η όλη περιγραφή της Night City ως «πιο πιστευτής πόλης σε οποιοδήποτε open world RPG» δεν είναι παρά μια ψεύτικη υπόσχεση. Οι NPCs στο Grand Theft Auto V, που κυκλοφόρησε το 2013, λειτουργούν με πολύ πιο ρεαλιστικό τρόπο από αυτούς του Cyberpunk 2077. Το ίδιο συμβαίνει με τις αλληλεπιδράσεις των NPC και το σύστημα NCPD AI που είναι ένα απόλυτο χάος.

Third Person Cutscenes και ολόσωμοι καθρέφτες
Ποιος νοιάζεται για τους ολόσωμους καθρέφτες; Κι όμως, η έλλειψη ολόσωμων καθρεφτών και third person σκηνών έκανε τα customizations σχεδόν άχρηστα στο Cyberpunk 2077. Το Cyberpunk 2077 είναι ένα First Person Shooter, αλλά διαθέτει customization χαρακτήρων και το μάρκετινγκ προώθησε αυτή την πτυχή πάρα πολύ.

Σε ένα multiplayer FPS όπως το Warzone, μετά βίας προλαβαίνετε να δείτε το ντύσιμό σας ενώ παίζετε και δεν έχει σημασία, γιατί το φοράτε για να ξεχωρίζετε ανάμεσα σε άλλους παίκτες. Το φοράτε επειδή θέλετε οι άλλοι να δουν το μοναδικό σας ντύσιμο και αυτό είναι αρκετό. Στο Cyberpunk 2077, δεν υπάρχουν "άλλοι παίκτες" για να δουν το μοναδικό σας ντύσιμο. Οι NPCs δεν αντιδρούν ποτέ στο ντύσιμο ή το στυλ σας. Έτσι, σε αυτήν την κατάσταση, ο μόνος τρόπος που μπορείτε να είστε ικανοποιημένοι με την προσαρμογή είναι να μπορείτε να δείτε μόνοι σας τον χαρακτήρα σας. Αλλά δεν μπορείτε, εκτός κι αν ανοίξετε το μενού ή κάνετε ποδήλατο. Ποιο είναι το νόημα λοιπόν στο να κάνετε customization; Θα μπορούσατε έστω να είστε ικανοποιημένοι βλέποντας το ντύσιμό σας σε third person cutscenes και ολόσωμους καθρέφτες. Αλλά τα αφαίρεσαν και αυτά.

Το Cyberpunk 2077 υποτίθεται ήταν όσο "γυαλισμένο" ήταν το Red Dead Redemption κατά την κυκλοφορία του
Το 2018, ο Adam Kiciński, Διευθύνων Σύμβουλος της CD Projekt RED δήλωσε ότι "προσπαθούμε να δημοσιεύσουμε games που είναι τόσο εκλεπτυσμένα όσο το Red Dead Redemption 2". Αυτό το σχόλιο σίγουρα δεν γέρασε καλά. Το Cyberpunk 2077 ήταν γεμάτο στα bugs και τα τεχνικά ζητήματα. Ένα χρόνο μετά, το παιχνίδι συνεχίζει να σας τιμά με ακόμα περισσότερα ενοχλητικά bugs. Έχουν περάσει σχεδόν τρεις μήνες από τo τελευταίo update του Cyberpunk 2077, η οποία ήταν μόνο μια μικρή επείγουσα επιδιόρθωση, ενώ υπάρχουν πάρα πολλά προβλήματα που πρέπει να διορθωθούν.

Λοιπό περιεχόμενο που κόπηκε από το Cyberpunk 2077
Yπάρχει μια μακρά λίστα με πράγματα που κόπηκαν από το παιχνίδι:
  • Το Constitution Attribute και το δέντρο δεξιοτήτων του
  • Η δυνατότητα να προσκαλείτε άτομα στο σπίτι/διαμέρισμά σας
  • Συστήματα μεταφοράς μετρό και monorail
  • Το Street Cred που επηρεάζει την αντίδραση των NPC στον V
  • Wall-running και μερικά εμβληματικά όπλα μάχης σώμα με σώμα
  • Περιοχές και σημεία ενδιαφέροντος που λείπουν και δεν χρησιμοποιούνται στη Νυχτερινή Πόλη
  • Δεν υπάρχει πρόσβαση στον Κυβερνοχώρο εκτός των αποστολών
H κατάρα του promotion ως "Work-in-Progress"
Πολλά από τα πράγματα που παρουσιάστηκαν στο πρώτο demo του παιχνιδιού Cyberpunk 2077 τρέλαναν τους gamers, οι οποίοι ενθουσιάστηκαν με το πόσο βαθιά έχει σχεδιαστεί κάθε μηχανισμός μέσα στο παιχνίδι και το πόσο ρεαλιστικό φαίνεται. Όταν κόπηκαν μερικά από τα μεγάλα χαρακτηριστικά αυτού του demo από το τελικό προϊόν, η CD Projekt RED είχε υποχρέωση να ενημερώσει τους fans για την απόφασή της.

Η CD Project RED ανακοίνωσε μόνο μερικές αλλαγές και περικοπές περιεχομένου και κράτησε το άλλο κρυφό από την κοινότητα. Επιπλέον, μετά την κυκλοφορία, αποκαλύφθηκε ανεπίσημα ότι ολόκληρο το demo του παιχνιδιού του 2018 φτιάχτηκε βάσει σεναρίου.  Προς το παρόν, οι παίκτες δεν έχουν άλλη επιλογή από το να περιμένουν το next-gen update του Cyberpunk 2077 που θα έρθει νωρίς το 2022. Εν τω μεταξύ, οι παίκτες τελευταίας γενιάς δεν έχουν καμία ελπίδα για ένα λαμπρό μέλλον και μένουν με ένα σχεδόν κατεστραμμένο παιχνίδι χωρίς ουσιαστική υποστήριξη.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
27 Dec 2021 18:34 #259156 by Stathis Moose Stathopoulos
Ο Keanu Reeves δεν έχει παίξει το Cyberpunk 2077




Σε αντίθεση με όσα έλεγε η CD Projekt Red.

Το 2020 ο διευθύνων σύμβουλος της CD Projekt Red, Adam Kicinski είχε δηλώσει ότι ο Keanu Reeves είχε παίξει το Cyberpunk 2077 και μάλιστα το είχε λατρέψει, όμως τελικά κατι τέτοιο δεν ισχύει.

Σε μία πρόσφατη συνέντευξή του στο The Verge, ο γνωστός ηθοποιός δήλωσε ότι απλώς έχει δει στιγμιότυπα από το Cyberpunk 2077 και δεν το έχει παίξει. Αυτό αποτελεί ένα ακόμα μικρό κομμάτι από το marketing του Cyberpunk 2077 που αποδείχθηκε αναληθές.

Please Log in or Create an account to join the conversation.