Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.
Dartis wrote: Η εξυπηρέτηση έχει να κάνει με το σημείο πώλησης. Τα μεγάλα καταστήματα συνήθως αναλαμβάνουν εκείνα την διαμεσολάβηση μεταξύ αντιπροσωπείας και πελάτη οπότε τέτοια θέματα με έξοδα αποστολής δεν υπάρχουν.
Άλλα καταστήματα απλά τελούν χρέη μεταπωλητή και μετά νίπτουν τας χείρας τους, ρίχνοντας το φταίξιμο στον αντιπρόσωπο. Δεν είναι έτσι όμως. Εφόσον πουλάς κάτι πρέπει να έχεις και ένα στοιχειώδες after sales support.
ΥΓ. Συνήθως πάντως τα έξοδα αποστολής δεν καλύπτονται από καμία εγγύηση, απ' όσο ξέρω εγώ. Γι' αυτό όταν μένεις στην επαρχία είτε επιλέγεις ένα τοπικό κατάστημα που μπορεί να σε εξυπηρετήσει σε τέτοιες περιπτώσεις ή πληρώνεις έξοδα αποστολής. Είναι λογικό αυτό.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Glamorous wrote: Μόλις διάβασα το post σου και έχω να πω ότι έχεις δίκιο σε όλα όσα είπες. Η Toshiba γενικά δεν είναι αξιόπιστη εταιρία στα λάπτοπ και το ξέρω αυτό από φίλους μου.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Please Log in or Create an account to join the conversation.