Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Τι δεν καταλαβαίνεις;Glamorous wrote: Εκτός αυτού, τι σημαίνει "η εταιρία δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια δεδομένων κατά την επισκευή"; Λίγο ύποπτα είναι όλα αυτά και κατά την γνώμη μου αν δεν μείνεις ευχαριστημένος από μια εταιρία, μην την ξαναπροτιμήσεις.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Pokemon wrote:
Τι δεν καταλαβαίνεις;Glamorous wrote: Εκτός αυτού, τι σημαίνει "η εταιρία δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια δεδομένων κατά την επισκευή"; Λίγο ύποπτα είναι όλα αυτά και κατά την γνώμη μου αν δεν μείνεις ευχαριστημένος από μια εταιρία, μην την ξαναπροτιμήσεις.
Σε όποια εταιρία πληροφορικής να πας, ένα οποιοδήποτε υπολογιστή η laptop, δεν υπάρχει εγγύηση για τα περιεχόμενα του σκληρού δίσκου. Το ότι έκανες backup πριν είναι μια ευθύνη αλλά αν δεν επισημάνεις ότι θες τα αρχεία τότε το θεωρούν αυτονόητο ότι μπορούν να πατήσουν recovery και να ξανά περάσουν windows.
Και εγώ είχα ένα acer, που κάηκε η motherboard μετά από 2 χρόνια και 1 μήνα. (Μόλις έληξε η εγγύηση) Αλλά δε το κάνω θέμα, δόξα το θεό τα έβγαλε τα λεφτά του 2 χρόνια και αγόρασα επόμενο.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Please Log in or Create an account to join the conversation.