Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Xbox Live: Γενική συζήτηση/Απορίες/Προσφορές

More
14 Jul 2017 18:09 #201929 by Grigoris
Γιατι δεν μπορω να σβησω ενα club που εφτιαξα πριν μερικες ωρες παρολο που ειμαι ο owner/δημιουργος του?

Δεν με αφηνει και οταν παω στο "manage club -> delete club" μου βγαζει να ξαναδοκιμασω αργοτερα και το εχω δοκιμασει παμπολες φορες.

Και στο τηλεφωνημα που εκανα στην Ελληνικη microsoft για το προβλημα ποια ηταν η απντηση τους?

Καντε ενα ποστ στο xbox one community και απλα περιμενετε να σας απαντησει καποιος.

Καλα μιλαμε τρομερο το support της Microsoft μιλαμε τρομερο ομως ετσι.

Και περιμενουν μετα απ' ολα αυτα να αγοραζει ο κοσμος κονσολες της Microsoft.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 Jul 2017 21:38 #201933 by Πιέρρος Φουστέρης
Τα βήματα που δίνει το support.xbox.com είναι τα εξής:

Press the Xbox button to open the guide, select Friends & clubs, then choose a club from the list.
Select the Manage tab, then select Club settings > Delete club.
If the club is 7 days old or less, your club will be deleted immediately.

If the club is more than 7 days old, all club activity is suspended for a bit (you’ll see a countdown for this on your club’s Info page), then the club will be permanently removed from Xbox Live. If you change your mind and want to keep the club, go back to it, select the Info tab, then select Keep the club.

If you want to reuse the same club name for a new club, it’s yours for 1 hour after the old club is removed.

Μήπως σου έβγαλε κάποιο countdown; Ξέρω ότι το λέει για τα clubs της 1+ εβδομάδας, αλλά μπορεί να bugαρε το σύστημα.

Επίσης, το γεγονός ότι ο κόσμος θ' αγοράσει κονσόλες της Microsoft εξαρτάται από την αποδοτικότητα του ελληνικού Microsoft Support; Οι άνθρωποι δεν γνώριζαν πώς να σε βοηθήσουν και σε σύστησαν στο Xbox One community, όπως είπες. Δεν καταλαβαίνω πού είναι το περίεργο και γιατί κακολογείς τόσο εύκολα τους ανθρώπους. Την δουλειά τους κάνουν, δεν είναι απαραίτητο να γνωρίζουν τα πάντα. Άποψή μου, πάντα.

"Once you've accepted your flaws, no one can use them against you."
"Never forget what you are, the rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you."
"Death is so final, whereas life is full of possibilities."
"Most men would rather deny a hard truth than face it."
- Tyrion Lannister

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 Jul 2017 21:51 - 14 Jul 2017 22:03 #201934 by Grigoris
Λες να μην τα εχω δοκιμασει ηδη ολα αυτα? Και οχι δεν μου εβγαλε κανενα countdown απλα παντα μου εβγαζε το μυνημα "ξαναδοκιμαστε αργοτερα" οσες φορες και να δοκιμασα.

Και δεν ειπα εγω οτι μονο το Ελληνικο Microsoft support ειναι αθλιο αλλα και το γενικο Microsoft support ειναι αθλιο αφου και στο ξενο που πηρα σημερα το ιδιο σου λενε ποσταρε στο community κ.τ.λ. οπως προειπα τελειο το support της Microsoft.
Και απο τη στιγμη που δουλευεις στο support μιας συσκευης τετοιου ειδους απλα πραγματα για το support που δουλευεις πρεπει να τα ξερεις ή αν δεν τα ξερεις πρεπει να τα μαθεις.
Last edit: 14 Jul 2017 22:03 by Grigoris.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 Jul 2017 00:49 #201966 by Πιέρρος Φουστέρης
Δε μπορώ να ξέρω τι έχεις δοκιμάσει και τι όχι, φίλε fits79. Οφείλω να σε βοηθήσω και αυτό προσπάθησα να κάνω, οπότε λίγη ευγνωμωσύνη δεν θα έβλαπτε, αντί για την ειρωνεία που χρησιμοποίησες. Από 'κει και πέρα, δε γνωρίζω πώς λύνεται το πρόβλημά σου, οπότε θα σου συνιστούσα να έκανες αυτό που σου πρότειναν οι αρμόδιοι.

Τα clubs είναι κάτι μήνες online και το συγκεκριμένο bug που βρήκες δεν έχει αναφερθεί πουθενά (τουλάχιστον, εγώ δεν βρήκα κάτι, αφού googleαρα διάφορα key words στο Google), οπότε το βρίσκω αρκετά λογικό να μην το γνώριζαν, αν είσαι από τους πρώτους που το εντόπισαν. Υποθέτω πως έχεις περισσότερη εμπειρία από μένα στο συγκεκριμένο κομμάτι, δηλαδή να επικοινωνείς με το support για να σου λύσουν διάφορες απορίες ή θέματα, οπότε μήπως θα μπορούσες να μας αναφέρεις και τις περιπτώσεις που, όντως, σε βοήθησαν; Εκτός αν είναι τόσο κακοί στην δουλειά τους, που δεν υπήρξε κάποια τέτοια περίπτωση.

"Once you've accepted your flaws, no one can use them against you."
"Never forget what you are, the rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you."
"Death is so final, whereas life is full of possibilities."
"Most men would rather deny a hard truth than face it."
- Tyrion Lannister
The following user(s) said Thank You: Grigoris

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 Jul 2017 01:18 - 15 Jul 2017 01:26 #201968 by Grigoris
Καμια απολυτως ειρωνια απλα σου ειπα οτι ολα αυτα τα εχω ηδη δοκιμασει και δεν θα ποσταρα κατι αν δεν ειχα δοκιμασει οτι μπορω να κανω απο την μερια μου πρωτα.


Και ναι ειναι τοσο κακοι στη δουλεια τους που απο τις 10 φορες που τους εχω πει προβληματα που αντιμετωπιζω με το xbox one s 2tb οι 9 ειναι κανε ενα ποστ στο community και αν σου απαντησουν καλως αλλιως δεν ξερουμε απλα περιμενε μην τυχον και διορθωθει με το επομενο system update της κονσολας.

Το μονο που λυθηκε μετα απο 2 system updates γιατι μαλλον το ειχαν και αλλοι ειναι οταν πρωτοαγορασα τη κονσολα επειδη ηταν μολις μερικες μερες που κυκλοφορησε πολλα παιχνιδια κολλαγανε και γυρναγε στο αρχικο μενου η κονσολα.

Ειναι τοσο καλοι στο support τους.
Last edit: 15 Jul 2017 01:26 by Grigoris.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 Jul 2017 01:27 #201975 by Πιέρρος Φουστέρης
Η φράση " Λες να μην τα εχω δοκιμασει ηδη ολα αυτα? " μου φάνηκε σαν ειρωνεία. Δε νομίζω πως έχω άδικο, αλλά, αν έχω, τότε συγγνώμη. Όπως είπα, όφειλα να σε βοηθήσω και σου παρέθεσα ό,τι βρήκα που ήταν σχετικό με το πρόβλημά σου, μήπως και βοηθούσε.

Τεράστιο το ποσοστό ανικανότητάς τους. Αν ισχύει, τότε κρίμα, γιατί μία τόσο καλή σειρά κονσολών (αναφέρομαι στην οικογένεια του Xbox One) δεν έχει το κατάλληλο support από πίσω της, όσον αφορά το Tech Support σ' Ελλάδα και λοιπό κόσμο. Αν θυμάμαι καλά, πάντως, αυτό με τα tickets που είχε προτείνει ο snikefriend λειτουργούσε άψογα, μιας και πολλά από τα tickets που έγραφαν χρήστες/ιδιοκτήτες Xbox One κονσόλας (και όχι μόνο) δεν περνούσαν απαρατήρητα, αλλά βοηθούσαν στην διόρθωση πολλών bugs κτλ. Οπότε, θα μπορούσες ν' απευθυνθείς εκεί, όπως σου πρότεινε και το support που κάλεσες.

"Once you've accepted your flaws, no one can use them against you."
"Never forget what you are, the rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you."
"Death is so final, whereas life is full of possibilities."
"Most men would rather deny a hard truth than face it."
- Tyrion Lannister

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 Jul 2017 02:23 - 15 Jul 2017 02:28 #201979 by Grigoris
Πιστεψε με ειχες αδικο γιατι πραγματικα τα εχω δοκιμασει ολα μεχρι και επαναφορα εργοστασιακων ρυθμισεων εκανα αλλα τιποτα οπως και πολλα αλλα που μου προτεινουν σχεδον παντα απο το Ms support.

Στην ουσια απ' οτι εχω καταλαβει στο Ms support team τους εχουν δωσει καποια βηματα που πρεπει να κανεις και σου λενε αυτα τα βηματα σε οτιδηποτε προβλημα και να εχεις και τις περισσοτερες για να μην πω ολες τις φορες δεν δουλευει και παιδευεσαι αδικα.

Και εννοειτε εχω κανει και ποστ/τοπικ με τα προβληματα αλλα σχεδον ποτε δεν πηρα μια απαντηση ποσο μαλλον μια λυση για το προβλημα.

Γι' αυτο ακριβως το λογο λεω οτι το Microsoft support συστημα ειναι απλα αθλιο.

Γιατι σε αλλες εταιριες(Και σας προλαβαινω δεν μιλαω μονο για την sony. Π.χ. η samsung εχει πολυ καλυτερο συστημα υποστηριξης απο την Microsoft) ειχα πολυ καλυτερη εξυπηρετηση και πραγματικη λυση του προβληματος που ειχα με προιον τους.
Last edit: 15 Jul 2017 02:28 by Grigoris.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 Jul 2017 17:11 #201994 by Πιέρρος Φουστέρης
Δεν είπα πως έχεις άδικο και πως δεν έψαξες, σε παρακαλώ να διαβάζεις αυτά που γράφω.

Αν είναι έτσι, τότε θα μπορούσες να γλυτώνεις χρόνο και να πηγαίνεις κατευθείαν στα tickets. :/

"Once you've accepted your flaws, no one can use them against you."
"Never forget what you are, the rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you."
"Death is so final, whereas life is full of possibilities."
"Most men would rather deny a hard truth than face it."
- Tyrion Lannister

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 Jul 2017 19:03 #202009 by Grigoris
Ειπα μην τυχον και αλλαξαν το σκηνικο και σε βοηθησουν/υποστηριξουν σωστα για μια φορα αλλα που τετοια τυχη...

Και δεν κανω αμεσως ticket γιατι πολυ απλα δεν θα αλλαξει κατι οποτε δωρον, αδωρον κανω, δεν κανω ticket στο Xbox one community.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
21 Jul 2017 00:16 #202469 by Πιέρρος Φουστέρης
Creators Collection

To Creators Collection αποτελεί μια νέα σελίδα στο Store του Xbox One, διαθέσιμη για λίγους testers. Μέσα από το Creators Collection θα μπορεί κανείς να αγοράσει τίτλους φτιαγμένους με το Creators Program. Εάν είστε μέλος του Xbox Insider, λογικά θα μπορείτε να δείτε την σελίδα του Creators Collection. Μέχρι στιγμής υπάρχουν έξι τίτλοι διαθέσιμοι και σύντομα θα έρθουν περισσότεροι. Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα νέα πάνω στο Creators Collection και πότε θα γίνει διαθέσιμο για το κοινό.

"Once you've accepted your flaws, no one can use them against you."
"Never forget what you are, the rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you."
"Death is so final, whereas life is full of possibilities."
"Most men would rather deny a hard truth than face it."
- Tyrion Lannister

Please Log in or Create an account to join the conversation.