Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Darkfall: Γενική συζήτηση

More
23 Dec 2009 12:15 #67063 by Μπάμπης Χαραλάμπους
Ειχες παραβει τους κανονισμους... Τελος παντων..
Για δες εδώ.

I am you and you are me. Carry that with you wherever you go. Thank you, my friend. From here on out, you're Big Boss.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
23 Dec 2009 17:59 #67086 by Μάνος Γρυπάρης

aekole95 wrote:

Manos wrote: Πρώτα απ' όλα γράψε με ελληνικούς χαρακτήρες (και κάνε edit όλα τα μηνύματά σου κι από greeklish κάντα ελληνικά). Απαγορεύεται η συζήτηση στο forum με greeklish. Σου εχουμε στειλει προσωπικο μηνυμα να διαβαζεις τους κανονισμους, αλλα δεν το εχεις καν διαβασει!

Κι αφου κανεις edit ολα τα μηνυματα σου και τα περασεις ελληνικα, τοτε θα σου απαντησουμε με το προβλημα σου.

Μιλα λίγο πιο ωραία. Δεν το είδα το μήνυμα δεν μπαίνω και κάθε μέρα στο site.

Το "μιλα λιγο πιο ωραια" δεν το καταλαβα. Σε ποιο σημειο του μηνυματος σου μιλησαμε ασχημα? Για καντο μας copy-paste να δουμε κι εμεις να μαθαινουμε.
Κανονικα θα επρεπε ηδη να ειχες γινει ban απο το forum για αναρμοστη συμπεριφορα καθ' οτι δεν τηρησες τους κανονες οι οποιοι αναγραφονται παντου. Αν θιγεσαι ευκολα κι εισαι τοσο ευαισθητος, τοτε καλυτερα να μην συμμετεχεις καν στα forums.

Η κάρτα λέει πάνω οδηγίες. Μπες στο www.darkfallonline.com/hellas .

Η για συντομια κανε κλικ κατευθειαν εδω:
accounts.eu.darkfallonline.com/ ... -intro.php

Διαλεξε χωρα (Greece) κι απο την νεα οθονη βαλε τον κωδικο της καρτας στο κατω μερος της οθονης κι ακολουθα τις οδηγιες.

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 Jan 2010 22:45 #67863 by Ρωμανός Βογιατζής
Ο δικός μου χαρακτήρας:
1)European
2)Username: Lisandros TheSpartan
3)Race: Human
4)Clan: Greece

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 Jan 2010 23:40 #68083 by Νίκος Παπαγεωργόπουλος
1) Server: European
2) Name: Judas Priest (αυτό νομίζω έχει αρκετό epic feeling :icon bow: )
3) Race: Human
4) Clan: Greece

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
22 Jan 2010 01:24 #68170 by Μάνος Γρυπάρης
Darkfall: Live συνέντευξη



Μιλήσαμε στον αέρα του SentraFM 103.3 με τον Τάσο Φλάμπουρα και τον Βαγγέλη Καλαϊτζή από την Aventurine και μάθαμε πολλές αποκλειστικές πληροφορίες για τις μελλοντικές κυκλοφορίες του Darkfall, αλλά και τους τομείς στους οποίους θα βελτιωθεί. Έτος-σταθμός το 2010, όπου αναμένουμε κυκλοφορία του παιχνιδιού στην Ευρώπη και αναβαθμίσεις στα γραφικά.

Ο Τάσος Φλάμπουρας (Producer) και ο Βαγγέλης Καλαϊτζής (Game Support) από την Aventurine Α.Ε., μίλησαν μαζί μας ζωντανά στον αέρα του Sentra 103.3 στην εκπομπή Users, απάντησαν σε δικές μας και δικές σας ερωτήσεις και αποκάλυψαν πολλά για το μέλλον του παιχνιδιού. Μέσα στο 2010, θα πρέπει να αναμένουμε κυκλοφορία του Darkfall στην Ευρώπη, Ασιατικό server και πολλές αναβαθμίσεις σε γραφικά και gameplay. Δείτε αναλυτικά την συνέντευξη.

GW: Καταρχήν να ξεκινήσουμε από κάτι που δεν είχαμε ρωτήσει στην προηγούμενη συνέντευξη. Πως γνώρισες τους Νορβηγούς που έφτιαξαν το παιχνίδι και πως τους ήρθε η αρχική έμπνευση;
Τάσος Φλάμπουρας: Οι πρώτοι πέντε δημιουργοί του Darkfall, ήταν ο Claus (Lead Designer του Darkfall), ο Kjetil, ο Rikki, ο Henning και ο Eric. Από αυτούς γνώριζα κυρίως τον Claus, ο οποίος σήμερα είναι και συνέταιρός μου και δουλεύουμε στον ίδιο χώρο στην εταιρεία. Γενικά με όλους γνωριζόμασταν από διάφορες δουλειές στις οποίες είχαμε συνεργαστεί, ενώ παίζαμε μαζί και MMORPG, όπως το Asheron’s Call και το Ultima Online.

Πάντοτε συζητούσαμε πως θα γινόταν να φτιάξουμε ένα παιχνίδι που θα θέλαμε να παίξουμε εμείς. Τα παιδιά σχημάτισαν αργότερα μια μικρή εταιρεία, την Razorwax και ξεκίνησαν την ανάπτυξη του Darkfall. Κάποια στιγμή είχαν πρόταση από έναν μεγάλο publisher, την Ubisoft, η οποία όμως τελικά πήρε τα δικαιώματα για το Everquest στην Ευρώπη. Οπότε, μετά από αυτό, ψάξαμε το θέμα κι έτσι ξεκινήσαμε την εταιρεία Aventurine και κάναμε το publishing μόνοι μας.

GW: Στη Νορβηγία πόσο καιρό έμεινες;
ΤΦ: Μόλις 15 ημέρες. 15 Σεπτεμβρίου του 2002 ανέβηκα επάνω και τον Οκτώβριο ιδρύθηκε η εταιρεία στην Ελλάδα. Κι αυτό γιατί ένα βράδι βγήκαμε σε ένα μπαρ να τα πιούμε και κάποιος πέταξε την ιδέα να αναπτυχθεί το παιχνίδι στην Ελλάδα, κάτι που δεν είχαμε σκεφτεί ποτέ, μιας και οι συνθήκες ήταν -και είναι- περίεργες στην Ελλάδα.

GW: Τι ισχύει τελικά με το story του Darkfall; Υπάρχει ιστορία από πίσω;
ΤΦ: Έχουμε εισάγει το σύστημα Dynamic Lore στο παιχνίδι, με το οποίο οι χρήστες που συμμετέχουν στα quests μπαίνουν μέσα στην ιστορία του παιχνιδιού. Μπορεί δηλαδή εσύ ως χρήστης να κάνεις κάτι, να επηρεάσεις ένα quest και το όνομά σου, όπως και το τι έκανες να γίνουν μέρος της ιστορίας. Ότι κάνεις σε επηρεάζει άμεσα. Αν π.χ. το alignment σου γίνει evil, τότε θα κάνεις spawn σε περιοχές όπου θα βρίσκονται κι άλλοι τέτοιοι evil χρήστες.

GW: Θέλετε να μας πείτε την πιο ευχάριστη και την πιο δυσάρεστη στιγμή που είχε ο καθένας σας στην εταιρεία;
Βαγγέλης Καλαϊτζής: Εγώ είμαι ένα χρόνο στην εταιρεία. Δυσάρεστη στιγμή δεν έχει υπάρξει όσο είμαι εκεί. Ευχάριστη ήταν όταν ξεκίνησα να εργάζομαι στην εταιρεία, γιατί ήταν κάτι που το είχα ως όνειρο.
ΤΦ: Την ημέρα της κυκλοφορίας του παιχνιδιού (σ.σ. Φεβρουάριος 2009) δεν είχαμε κοιμηθεί για καμιά εβδομάδα, ώσπου δημιουργήθηκε ένα πρόβλημα και το παιχνίδι δεν «ανέβαινε» με τίποτα. Τελικά το πρόβλημα ήταν σ’ ένα σημείο που δεν μας είχε βγάλει σφάλμα για τέσσερα χρόνια κι ήταν το τελευταίο σημείο που ψάξαμε. Η πιο ευχάριστη στιγμή ήταν όταν…λύσαμε το πρόβλημα!

Για τις χώρες της Ευρώπης, ευελπιστώ ότι θα έχουμε κυκλοφορία του Darkfall μέσα στο 2010.

GW: Γιατί πιστεύετε ότι τα άλλα MMORPG δεν έχουν εισάγει μέχρι σήμερα real-time σύστημα μάχης και υψηλό A.I.;
ΤΦ: Καταρχήν για να γίνει κάτι τέτοιο χρειαστήκαμε έξι χρόνια ανάπτυξης. Τότε δεν υπήρχε κάποια engine που να σηκώνει τέτοιο σύστημα μάχης. Εμείς θέλαμε να νιώθεις τον χαρακτήρα, να μην χάνεις την αίσθησή του. Και βέβαια θέλαμε αδρεναλίνη.
ΒΚ: Το παιχνίδι είναι τελείως δυναμικό. Το βασικό είναι ότι δεν υπάρχει “tab targeting” ώστε να «κλειδώνουμε» τον αντίπαλο και να του πετάμε ότι έχουμε, λες κι είμαστε F-16.
ΤΦ: Για το θέμα του A.I., τα περισσότερα σύγχρονα MMORPG είναι κλώνοι του ίδιου θέματος. Ενώ τα γραφικά πολλών MMORPG είναι πολύ καλά, δεν υπάρχει τάση στο να χρησιμοποιείται σύγχρονη τεχνολογία στο gameplay. Βλέπουμε σήμερα MMORPG να έχουν instances (να μπαίνεις μόνο εσύ σε μία περιοχή), ζώνες με ξεχωριστό loading κτλ. Εμείς καταφέραμε να υπάρχουν χιλιάδες παίκτες σε μία μάχη και καθόλου loading. To ότι δεν τα έκαναν όλα αυτά άλλα games, είναι επειδή ικανοποιούνται με αυτό το στυλ που έχουν και που είναι πιο χαλαρό για τον χρήστη. Στο Darkfall δεν μπορείς να κάνεις τσιγάρο ή να τρως. Πρέπει διαρκώς να είσαι «στην τσίτα».

GW: Γιατί αποφασίσατε να βάλετε κάμερα πρώτου προσώπου στο παιχνίδι;
ΤΦ: Όταν βγάζεις όπλο μπορείς να έχεις κάμερα τρίτου προσώπου διαρκώς. Διαλέγεις λοιπόν ανάμεσα στην κάμερα που σε εξυπηρετεί. Οι πιο πολλοί παίκτες MMORPG προτιμούν το τρίτο πρόσωπο. Απλά δεν μπορείς να έχεις σωστή δράση όταν είσαι στο τρίτο πρόσωπο. Όταν χρησιμοποιείς τόξα ή μαγικά θα πρέπει να έχεις κάμερα πρώτου προσώπου γιατί τότε στοχεύεις τον εχθρό. Άλλωστε, το Darkfall είναι ένα παιχνίδι στο οποίο στοχεύεις κανονικά. Αυτό δεν μπορεί να γίνει με τρίτο πρόσωπο.



GW: Το ήδη υπάρχον σύστημα PvP μπορεί να σου δώσει μεγάλες μάχες αν δεν είσαι σε Clan;
ΒΚ: Όταν είσαι σε Clan, συμμετέχεις σε μάχη και το αποτέλεσμα θα είναι είτε θετικό, είτε αρνητικό. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι αν κάποιος παίκτης δεν είναι σε Clan, ότι δεν μπορεί να συμμετέχει σε τέτοιες μάχες. Πρώτα απ΄ όλα υπάρχουν μηνύματα σε κάθε server όταν υπάρχει πολιορκία σε μία πόλη. Αυτό γίνεται τόσο για να υπάρχει ενημέρωση για την πολιτική του παιχνιδιού, όσο και για παίκτες που μπορεί να θέλουν να πάνε στη μάχη και να συμμετάσχουν για δικούς τους λόγους. Δεν υπάρχει κανένας περιορισμός σε αυτό.

GW: Για Ευρώπη πότε να αναμένουμε ημερομηνία κυκλοφορίας;
ΤΦ: Σύντομα. Ξεκινήσαμε…πατριωτικά, με την διάθεση του κουτιού στην Ελλάδα, μιας και το παιχνίδι είναι ελληνικό και το φτιάξαμε εδώ, οπότε οι υπόλοιποι θα πρέπει να περιμένουν λίγο ακόμα. Για τις χώρες της Ευρώπης, ευελπιστώ ότι θα έχουμε κυκλοφορία μέσα στο 2010.

GW: Ο λόγος που τα γραφικά του Darkfall δεν είναι ανάλογα των μεγάλων MMORPG, έχει να κάνει με την έκταση του κόσμου και το μηδαμινό loading ή είναι θέμα ικανότητας και εμπειρίας;
ΤΦ: Καταρχήν δεν συμφωνώ με το ότι δεν είναι ανάλογα με τα άλλα MMORPG.

GW: Εννοώ σε σύγκριση με games όπως το Age of Conan ή το AION και στο θέμα κυρίως του anti-aliasing και του σχεδιασμού προσώπων των χαρακτήρων.
ΤΦ: Καταρχήν θα σου πω ότι τα γραφικά που βλέπoυν οι χρήστες στο youtube, δεν έχουν καμία σχέση με αυτά του live παιχνιδιού, όταν παίζονται σε full ρυθμίσεις. Τώρα για το θέμα μας, η αλήθεια είναι ότι ρίξαμε μεγάλο βάρος περισσότερο στο gameplay και λιγότερο στα γραφικά. Τα γραφικά είναι εύκολα, το δύσκολο είναι το gameplay και η τεχνολογία.

Στο θέμα των γραφικών κάνουμε διαρκώς αναβαθμίσεις, όπως επίσης και με διάφορα άλλα updates. Τελευταία με το expansion κάναμε άλλη μία αναβάθμιση. Όμως, μέσα στο 2010, η αλήθεια είναι ότι θα γίνει μία πλήρης αναβάθμιση στα γραφικά, με την οποία κανείς δεν θα μείνει ανικανοποίητος.

GW: Πέρα από τον Ευρωπαϊκό και τον Αμερικάνικο server, υπάρχει περίπτωση να φτιαχτεί Ασιατικός server μέσα στο 2010;
ΤΦ: Ναι, υπάρχει περίπτωση. Οι χρήστες μας το συζητάνε πάρα πολύ, ενώ παίζουν πολλοί Ασιάτες στον Ευρωπαϊκό και τον Αμερικάνικο server. Το Darkfall είναι δημοφιλές σε Ιαπωνία, Κορέα και Κίνα, παρ’ ότι στην Κίνα έχουν κάποια θέματα με τα firewalls. Απλά για το θέμα του Ασιατικού server, δεν έχουμε βρει ακόμα το που και πως θα γίνει. Είναι λίγο αχανής η αγορά και χρειάζεται λίγο μελέτη.

GW: Στο θέμα του ήχου, καταρχήν ο ήχος που ακούγεται στην εκκίνηση τι ακριβώς είναι;
Είναι ένας ήχος που θυμίζει το πρώτο Quake. Εμείς το χρησιμοποιούμε, έτσι για να ξεκινάει το παιχνίδι με ένα ωραίο splat, που θα σε…προϊδεάζει για την συνέχεια! Το χρησιμοποιούσαμε βέβαια στο beta testing, μέχρι που έμεινε…αν και τρομάζει λίγο τους νέους χρήστες, ειδικά αν έχουν τον ήχο δυνατά!

Υπάρχει θέμα να φτιαχτεί σύντομα Ασιατικός server, μιας και οι χρήστες μας το συζητάνε πολύ. Το Darkfall είναι δημοφιλές σε Ιαπωνία, Κορέα και Κίνα, μιας και υπάρχουν ήδη Ασιάτες που παίζουν στον Ευρωπαϊκό και τον Αμερικάνικο server.

GW: Ο ήχος θα βελτιωθεί μελλοντικά; Πιστεύεις ότι μπορεί να υπάρξει σπικάζ μέχρι και στους NPC;
Ο ήχος περνάει διάφορες αναβαθμίσεις, ακόμα και τώρα που μιλάμε. Όσο για το σπικάζ, υπάρχουν κάποιοι ήχοι τους οποίους ήδη έχουμε ηχογραφήσει και κάποια στιγμή στο μέλλον θα περαστούν στο παιχνίδι.

GW: Μπορεί ο χειρισμός του Darkfall να γίνει πιο user-friendly;
Αυτό είναι το επόμενο μεγάλο στοίχημα. Το να βελτιώσουμε την εμπειρία για τον νέο χρήστη. Γενικά το Darkfall δεν είναι εύκολο. Ακόμα κι αν παίζεις MMORPG είναι δύσκολος ο χειρισμός. Απ’ την άλλη αν παίζεις FPS, ίσως σου φανεί πιο εύκολο.

Πολλοί χρήστες αποζητάνε την δυσκολία. Εμείς απ’ την άλλη θέλουμε ο νέος χρήστης να μπορεί να ενταχθεί πιο εύκολα και να ξεκινάει να παίζει το παιχνίδι γρήγορα.

GW: Τι θα ήθελες προσωπικά να προστεθεί στο μέλλον στο Darkfall και δεν έχει προστεθεί ακόμα;
Προσωπικά θα ήθελα να βελτιωθούν κάποια dungeons, να βελτιωθεί το Single-Player Experience (PvE), η εμπειρία του νέου χρήστη και βέβαια να συνεχίσουμε να δίνουμε τα expansion μας δωρεάν. Στόχος μας είναι να παρέχουμε κάθε χρόνο τρία expansions προς τους χρήστες μας. Αν βελτιωθούν όλα αυτά τότε πιστεύω ότι θα συνεχίσουμε να είμαστε σε καλό δρόμο.

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
23 Jan 2010 12:56 #68212 by nikos
Καλά ρε παιδιά απο που κι ως που είναι το darkfall το 6ο πιο ιστορικό game ? είμαστε σοβαροί? ούτε ένα χρόνο δεν έχει και είναι 6ο? που είναι το asheron's call που είναι το guild wars, που είναι το lotro? καλό game μπορεί να είναι δεν έχω λόγους να αμφιβάλλω για αυτό αλλά δεν δέχομαι ότι είναι και ιστορικό μην τρελλαθούμε χαχα ότι νάναι. έλεος !!! Αφήστε να περάσει λίγος χρόνος πρώτα και θα το δούμε πόσο καλό game είναι. Μακάρι νάναι πάντως , πολύ το εύχομαι .-

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
27 Jan 2010 13:11 #68326 by Νίκος Παπαγεωργίου
1) Server: European
2) Name: Mercyful Fate
3) Race: Human
4) Clan: Greece

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
27 Jan 2010 16:03 #68331 by Μάνος Γρυπάρης
Γράψτε σε αυτό το topic τα bugs που έχετε συναντήσει στο παιχνίδι και προτάσεις νέων χαρακτηριστικών που θα θέλατε να δείτε.

Γράφω τα δικά μου με βάση τα όσα έχω δει έως τώρα.

Bugs:
- Όταν κάνεις rest, τυχαίνει κάποιες φορές να κρέμεσαι στον αέρα
- Όταν αλλαζετε οπλο, μερικες φορες τυχαινει να κρατατε το παλιο
- Η αναζητηση χρηστων δεν δουλευει. Πρεπει να γραψεις πρωτα το μικρό όνομα.
- Όταν πατάς Alt+Tab εμφανίζεται μία μαύρη οθόνη κι όταν κλείνεις ένα παράθυρο των Windows σε γυρνάει εκείνη την ώρα πίσω στο παιχνίδι
- Αφαίρεση του ήχου "splat" που ακούγεται στην αρχή.

Νέα χαρακτηριστικά:
- Βελτιωμένο περιβάλλον χρήστη
- Live in-game tutorial διάλογοι για νέους χρήστες (κλικ εδώ για να κάνεις quest, κλικ εδώ για να βγάλεις όπλο και να πολεμίσεις, κλικ για να ανοίξεις την bank κτλ).
- Μαζικό drag & drop αντικειμένων
- Καλύτερος χάρτης με ενδείξεις για τα πάντα (και κυρίως την bank)
- Μόνιμο παράθυρο "Clan" για chat (για όσους είναι σε clan)
- Friends Online: Κουτάκι που θα ανανεώνεται κάθε λεπτό με τους φίλους που είναι Online
- Όταν κάποιος κλέβει mount, -1 στο alignment του
- Να μπορείτε να κάνετε Trade/Party ακόμα κι όταν είστε πάνω σε mount.
- Πατώντας το G σε χρήστη, εκτός από trade κ party να υπάρχει κι επιλογή για Chat.
- Δυνατότητα δημιουργίας περισσότερων χαρακτήρων ανά χρήστη.
- Εντολή /Trade για να μπορείτε να κάνετε trade με άλλο παίκτη όπου κι αν είστε
- In-game books για να διαβάζετε manuals, συμβουλές για crafting, μάχη κτλ (θα πωλείται στους NPC και θα είναι πιο εύκολα αναγνώσιμο σε σχέση με το in-game Help)
- Ικανότητα για Zoom Out όταν έχετε ένα όπλο μαζεμένο
- Πιο προσβάσιμα σπάνια αντικείμενα για να φτιάξετε καράβια και warhulks
- Ήχοι περιβάλλοντος
- Λογότυπα στις Clans

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
27 Jan 2010 22:29 - 27 Jan 2010 22:39 #68337 by Νίκος Παπαγεωργίου
1. Να καταργηθει το sheath / unsheath για τον εξης λογο:
Απο τη στιγμη που για να κανεις interact με καποιον χαρακτηρα πρεπει να πατησεις το F, δεν υπαρχει περιπτωση να κανεις αριστερο κλικ και να του επιτεθεις κατα λαθος. Ας γινεται αυτοματα sheath το οπλο μετα απο καθε μαχη, και να γινεται unsheath οταν πατας αριστερο κλικ, και μετα πατωντας αριστερο κλικ να επιτιθεσαι κανονικα.
Θεωρω οτι το sheath/unsheath δεν προσφερει τιποτα, παρα μονο κανει το παιχνιδι πιο περιπλοκο χωρις λογο.

2. Αντι να παιρνεις τα αντικειμενα ενα ενα για να lootareis, να εμφανιζεται μια μπαρα οπως οταν κανεις cast, η οποια να γεμιζει. Οταν γεμισει η μπαρα, παιρνεις ολα τα items απο τον ταφο. Αυτο εξυπηρετει, στο οτι καποιος δε χρειαζεται να τραβαει ενα ενα τα αντικειμενα στο backpack. Η μπαρα εξυπηρετει στο οτι δεν μπορει καποιος να σε σκοτωσει, να παρει τα items σου με ενα κλικ και να φυγει. Ενώ η μπαρα γεμιζει, μπορει καποιος φιλος σου να του επιτεθει εμποδιζοντας τον απο το να σε lootarei.

3. To mount να το παιρνεις με το F. To G σε αυτη την περιπτωση δεν εξυπηρετει σε τιποτα, αφου δεν υπαρχει απο οσο ξερω αλλη action που μπορεις να κανεις με το mount οταν εχεις κατεβει. Συνεχιζω παρακατω

4: τα αντικειμενα να τακτοποιουνται αυτοματα στο backpack, γιατι επικρατει χαος. Επισης, να καταργηθουν οι εξτρα τσαντες, και να χωριστει το backpack σε κατηγοριες: Quest items, gear, crafting items, crafting materials και consumables.

5: Να προστεθει clan window, οπου να μπορεις να βλεπεις ποια μελη της clan σου ειναι online, χωρις να χρειαζεται να ανοιγεις το ενα παραθυρο μετα το αλλο. Οι friends να πανε σε αλλο window, γιατι παλι πρεπει να μπεις σε ασχετο παραθυρο και μετα να ανοιξεις αλλα 4-5 παραθυρα στη σειρα.

6: Να μπορουμε να διαλεξουμε ενα spell που θα χρησιμοποιειται ως default καθε φορα που εξοπλιζομαστε με το staff. Εγω μπορει να θελω το staff κυριως για να healαρομαι. Γιατι να πρεπει να πατησω π.χ. το 7 για να παρω το staff και μετα το 4 οπου ειναι το heal αι μετα να κανω αριστερο κλικ, και να μην πατησω απλα το 7 για το staff και αριστερο κλικ

7: Να μπουν εξηγησεις στις μπαρες υγειας κτλ για το τι ειναι το καθε τι, εστω και οταν κανεις mouseover.

8: Ο χαρτης ειναι τεραστιος. Πρεπει να προστεθει ενα search, οπου πχ να γραφεις Copperdale και να σου δειχνει που βρισκεται.

9: να μπορει ο χαρακτηρας να τρεχει προς ολες τις κατευθυνσεις και οχι μονο μπροστα. Ειναι κουραστικο να πρεπει να παταω διαγωνια μπροστα για να περασω ενα εμποδιο και να σταματω αυτοματα να τρεχω.

10: Να γινει πιο ευκολο το να πετυχεις εναν αντιπαλο απο κοντα. Ειδικα αν εχεις ενα αργο οπλο, ειναι σπαστικο να τον κυνηγας γυρω γυρω για να τον χτυπησεις. Αυτο μπορει να γινει π.χ. μεγαλωνοντας τη γωνια απο την οποια μπορει να χτυπησει καποιο οπλο, η, κατευθυνοντας ο χαρακτηρας αυτοματα το χερι του προς τη μερια του αντιπαλου. Δε λεω αν ειναι απο πισω ο εχθρος να γυρναει ο δικος σου και να τον χτυπα, αλλα αν ειναι προς το πλαι δε θα ηταν αντιρεαλιστικο το να γυρισει ο χαρακτηρας σου το οπλο του προς το μερος του εχθρου.
Last edit: 27 Jan 2010 22:39 by Νίκος Παπαγεωργίου.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
29 Jan 2010 01:18 #68355 by Μάνος Γρυπάρης
Το Guild Wars και το Asheron's Call μπορούσαν να μπουν στη 10άδα. Το LOTRO και κάτι D&D Online όχι, με τίποτα. Τελείως στατικό σύστημα μάχης.

Το αν είναι ένα παιχνίδι ένα χρόνο ή ένα μήνα στην αγορά δεν μου λέει κάτι. Δηλαδή πρέπει να "παλιώσει" για να εκτιμηθεί? Οταν λέει "Ιστορικό" ο συντάκτης εννοούσε πολύ απλά ότι "Συνέβησαν σημαντικά πράγματα για την ιστορία των video games". Το Darkfall είναι το 1ο MMORPG με real-time σύστημα μάχης, με πραγματικά ανεπτυγμένο A.I. στα τέρατα και με τον μεγαλύτερο κόσμο που φτιάχτηκε ποτέ. Α, και με full loot, το οποίο πολλοί εμίσησαν, την δόξα του loot όμως ουδείς! :D

Και για να μιλάμε πρακτικά, ποιο είναι το username σου στο Darkfall? Γιατί, για να διαφωνείς με κάτι θα πρέπει να το έχεις παίξει κιόλας.

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.