Υπάρχουν κάποιοι λίγοι Έλληνες Developers στο Steam, αρκετοί έχουν κάποιου είδους εταιρεία /studio οπότε συνεργάζονται και με άλλους.
Αλλά γενικά, ειδικά εμείς οι solo devs από Ελλάδα, είμαστε σπάνιο φαινόμενο. Ακόμα.
Τέλος πάντων, από το 2012 εργάζομαι μόνος πάνω σε ένα υβρίδιο turn-based strategy/real time defense shooter σε ένα κόσμο που έχει καταστραφεί από ζόμπι και μεταλλαγμένα τέρατα. Ξέρετε, τα γνωστά, ώριμα ζητήματα ενός σκεπτόμενου ανθρώπου
Ο παίκτης ξεκινά από μια πόλη χωρισμένη σε τετράγωνα, και σε κάθε γύρο ξοδεύεις Action Points για να κάνεις κάποιες ενέργειες (εξερεύνηση, κατάκτηση περιοχής, επιδιορθώσεις, στρατολόγηση κλπ), έχεις ένα μεγάλο Technology Tree, κλάσεις χαρακτήρων και skills, και φυσικά μάχες με ζόμπι που προσπαθούν να σου καταστρέψουν τα οδοφράγματα.
Ο κάθε εχθρός έχει τα weak points του οπότε πχ όταν χτυπάς ένα ζόμπι στο κεφάλι του κάνεις μεγαλύτερη ζημιά και το φρενάρεις κάπως γιατί παίζει ένα "ζαλισμένο" animation. Φυσικά βρίσκεις και άλλους επιζώντες για την ομάδα σου, τους οποίους χειρίζεται ο υπολογιστής και μπορείς να τους πεις ποιος να αναλάβει τι: Ένας καλός sniper για τα ζόμπι που επιτίθενται από μακριά, ένας με shotgun για τα κοντινά, ένας με energy weapon για τα θωρακισμένα κλπ.
Και φυσικά υπάρχουν αποστολές , πάρα πολλά αντικείμενα, όπλα και mods, τυχαία γεγονότα και ένα κάρο πράγματα που μπορεί να ξεκλειδώσεις παίζοντας.
Είπαμε, 4+ χρόνια development δεν είναι λίγα.
Από χτες το παιχνίδι είναι στο Greenlight του Steam. Πριν από καιρό είχα δημοσιεύσει και ένα demo. Τα περισσότερα σχόλια ήταν θετικά.
Δε νομίζω καν να χρειάζεται να σας περιγράψω ποια είναι η ελληνική πραγματικότητα για κάποιον που προσπαθεί να γίνει game developer. οπότε ρίξτε παρακαλώ μια ματιά και, αν σας φαίνεται ενδιαφέρον, ψηφίστε να βγει το παιχνίδι στο steam!
Το link της σελίδας στο Greenlight είναι εδώ:
steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=627577756