Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Bungie: Γενική συζήτηση

More
27 Nov 2023 13:50 #273672 by Nikos Georgopoulos
Έρευνα: Το 83% των mobile games αποτυγχάνουν μέσα σε 3 χρόνια από την κυκλοφορία τους




Η ανάπτυξη στα μισά mobile games σταματάει πριν κυκλοφορήσουν.

Σύμφωνα με έρευνα της Atomik Research για το Good Games Don't Die της SuperScale, το 83% των mobile games αποτυγχάνουν να βγάλουν κέρδη στα τρία χρόνια μετά την κυκλοφορία τους.

Η έρευνα βασίζεται σε συνεντεύξεις 500 εταιρειών ανάπτυξης, από την Αμερική και την Μ. Βρετανία. Τα περισσότερα games πέτυχαν τα μέγιστα έσοδα που μπορούσαν μέσα στους πρώτους 12 μήνες από την κυκλοφορία τους. Το 76% έφτασε τα μέγιστα έσοδά του το πρώτο έτος και μόλις το 4% έφτασε στο peak των εσόδων του το δεύτερο έτος κυκλοφορίας.

Το 38% των developers δεν κυκλοφορούν συχνά updates για τα games τους. Κάτω από τους μισούς παρέχουν στους παίκτες τους μηνιαία updates και μόλις το 5% συνεχίζει το support έως και 7 χρόνια μετά από την κυκλοφορία. Το 78% των developers προτιμούν να εργάζονται σε έναν νέο τίτλο, παρά το γεγονός ότι τα games τους δεν φαίνεται να έχουν μεγάλη διάρκεια ζωής. Ωστόσο, πολλοί από τους ερωτηθέντες είναι απρόθυμοι να κάνουν αυτήν τη στιγμή ένα νέο παιχνίδι λόγω των τάσεων στην αγορά. Το 30% όσων μίλησαν δήλωσαν ότι αισθάνονται ότι η τρέχουσα αγορά «είναι πολύ δύσκολη για να πετύχει», ενώ αναφέρθηκαν οι απολύσεις και η συρρίκνωση των εταιρειών.

«Αυτοί είναι ασταθείς καιροί για τη βιομηχανία των games», δήλωσε ο ιδρυτής της SuperScale, Ivan Trancik, προσθέτοντας: «Πολλοί προγραμματιστές παιχνιδιών για mobile games δυσκολεύονται να παραμείνουν κερδοφόροι εν όψει προκλήσεων όπως το ATT (App Tracking Transparency ), ο έντονος ανταγωνισμός σε μια ώριμη αγορά κινητής τηλεφωνίας και οι μακροοικονομικές συνθήκες όπως ο υψηλός πληθωρισμός».

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
03 Dec 2023 18:16 #273719 by Nikos Georgopoulos
Η EA θα σας επιτρέπει να δώσετε φωνή σε χαρακτήρες των video games




Σύμφωνα με πατέντα.

Η EA δουλεύει πάνω σε μία πατέντα η οποια θα σας επιτρέπει να δώσετε την φωνή σας σε χαρακτήρες των video games.

Η πατέντα στοχεύει στο να επιτρέψει στους παίκτες να κάνουν τους χαρακτήρες του παιχνιδιού τους να επικοινωνούν χρησιμοποιώντας τις δικές τους φωνές. Η πατέντα λέει συγκεκριμένα: "Παρέχεται μια μέθοδος που εφαρμόζεται σε PC για τη δημιουργία ήχου ομιλίας σε ένα video game. Η μέθοδος περιλαμβάνει την εισαγωγή, σε μια μονάδα συνθεσάιζερ, δεδομένων εισαγωγής που αντιπροσωπεύουν περιεχόμενο ομιλίας" αναφέρει μεταξύ άλλων η περιγραφή και καταλήγει: "Πολλά σύγχρονα βιντεοπαιχνίδια παρέχουν στους παίκτες τη δυνατότητα να δημιουργήσουν τους δικούς τους εξατομικευμένους χαρακτήρες ή avatars ".

Σε ορισμένα βιντεοπαιχνίδια, οι παίκτες μπορεί να μπορούν να διαμορφώσουν τα avatar τους ώστε να μιλούν με διαφορετικές φωνές. Ωστόσο, οι προηγούμενες προσεγγίσεις δημιουργίας ήχου ομιλίας σε μια συγκεκριμένη φωνή απαιτούν συνήθως πολλά δείγματα ομιλίας (π.χ. ώρες δειγμάτων ομιλίας) προκειμένου το συνθεσάιζερ να αποτυπώσει με ακρίβεια τη φωνή στον ήχο της συνθετικής ομιλίας."

Η πατέντα  της EA θα μπορούσε να στοχεύει στη μείωση του όγκου των δεδομένων ομιλίας που απαιτούνται κατά την ανάπτυξη.

Υπάρχει περίπτωση βέβαια η φωνή σας να χρησιμοποιεί σε συνδυασμό με AI για να αναπτυχθεί έτσι ένα ολόκληρο σύστημα ομιλίας του χαρακτήρα σας, κάτι που θα είχε ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Αλλά ακόμα κι αν έστω μπορούμε να μιλήσουμε από ένα μικρόφωνο και να κάνουμε τον χαρακτήρα μας να επικοινωνήσει με άλλους, είναι κάτι που θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
08 Dec 2023 03:42 #273771 by Nikos Georgopoulos
Neon Fox από την Electronic Arts




Νέα εταιρεία ανάπτυξης ή video game.

Η Electronic Arts κατοχύρωσε το όνομα Neon Fox.

Η κατοχύρωση έγινε την 1η Δεκεμβρίου, άρα υπάρχουν πολλές πιθανότητες να δούμε ένα νέο παιχνίδι στις 7 Δεκεμβρίου στα The Game Awards. Πάντως, το προϊόν έχει καταχωρηθεί σε διάφορες κατηγορίες, όπως αυτή του video game αλλά και του "video game development services". Μπορεί δηλαδή να είναι και η ονομασία μιας νέας εταιρεία ανάπτυξης.

Ο Kurakasis, leaker της gaming βιομηχανίας, δήλωσε: "Πιστεύω ότι είναι μια νέα εταιρεία ανάπτυξης". Στην κατοχύρωση υπάρχει και ο κωδικός IC 042: Design and development of interactive, computer, video, σε αντίθεση δηλαδή με τα video games.


Electronic Arts filed for the trademark NEON FOX on December 1st.

Personally I think it's a new studio.
EA studio trademarks are filed with
'IC 042: Design and development of interactive, computer, video...' unlike games. I think it's going to be announced pretty soon.

Some… pic.twitter.com/fUdd7K5T01

— Kurakasis (@Kurakasis) December 3, 2023

Αξίζει να αναφέρουμε ότι το 2021 η EA κατοχύρωσε τα NEON BLACK STUDIOS, τα οποία αποκαλύφθηκαν το 2023 με το όνομα Cliffhanger Games. Ένα ακόμη στοιχείο λοιπόν που δείχνει ότι έχουμε developer κι όχι παιχνίδι.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
20 Jan 2024 17:02 #274736 by Nikos Georgopoulos
Το 1/3 των εταιρειών ανάπτυξης έχουν κάνει μαζικές απολύσεις το 2023




Σύμφωνα με έρευνα του GDC.

Το GDC (Game Developers Conference) πραγματοποίησε έρευνα σε 3.000 developers και ανακάλυψε ότι το 35% των εταιρειών έχουν κάνει μαζικές απολύσεις σε διάφορες θέσεις εργασίας τους τελευταίους 12 μήνες, δηλαδή μέσα στο 2023.

Σύμφωνα με την έκθεση, ενώ το 54% των προγραμματιστών που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι δεν υπήρξαν απολύσεις στην εταιρεία τους τον τελευταίο χρόνο, το 35% είπε ότι είτε αυτοί, είτε οι συνάδελφοί τους έχασαν τη δουλειά τους. Οι θέσεις Quality Assurance λέγεται ότι έχουν πληγεί περισσότερο, με το 22% των εργαζομένων σε τμήματα QA να λένε ότι είχαν απολυθεί σε σύγκριση με το 7% όλων των προγραμματιστών.

Το 56% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι ανησυχεί ότι η εταιρεία τους θα μπορούσε να ανακοινώσει περισσότερες απολύσεις τους επόμενους 12 μήνες, με πολλούς να αναφέρουν την αλλαγή στις εταιρείες μετά την πανδημία, τις εξαγορές εταιρειών και την οικονομική αβεβαιότητα ως πιθανές εξηγήσεις.

Εκτός από τις απολύσεις, η GDC ρώτησε τους προγραμματιστές για ένα ευρύ φάσμα άλλων καυτών θεμάτων του κλάδου, συμπεριλαμβανομένης της συνδικαλιστικής οργάνωσης - το 57% ήταν ρητά υπέρ σε σύγκριση με το 12% που δεν ήταν, με τους νέους 18-24 ετών να υποστηρίζουν πιθανότερα τη συνδικαλιστική οργάνωση - και το AI.

Το 31% των εργαζομένων στον κλάδο δήλωσαν ότι χρησιμοποίησαν οι ίδιοι εργαλεία AI όταν ρωτήθηκαν, με το 44% από αυτούς να ασχολούνται με τις επιχειρήσεις και τα οικονομικά. Τα τμήματα community, μάρκετινγκ και δημοσίων σχέσεων ήταν τα επόμενα πιο πιθανά να χρησιμοποιήσουν generative AI και μετά ακολουθεί η διαχείριση παραγωγής και ομάδας (33%), οι developers και οι engineers (25%).

Οι προγραμματιστές που εργάζονται σε αφήγηση, art και QA ήταν πιο πιθανό να πουν ότι το AI θα είχε αρνητικό αντίκτυπο στον κλάδο και όσοι ασχολούνται με τις επιχειρήσεις, το μάρκετινγκ και τον προγραμματισμό βλέπουν την τεχνολογία πιο θετικά. Ωστόσο, υπήρξε πολύ μεγαλύτερη συναίνεση όσον αφορά το blockchain - συμπεριλαμβανομένων των κρυπτονομισμάτων και των NFTs - με το 77% των ερωτηθέντων προγραμματιστών να δηλώνουν ότι δεν ενδιαφέρονται καθόλου για τη χρήση της τεχνολογίας.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
29 Jan 2024 10:33 #274821 by Nikos Georgopoulos
Η Bossa Studios απέλυσε το 1/3 των εργαζομένων της




Οι developers του Surgeon Simulator και I Am Bread.

Η Bossa Studios, εταιρεία ανάπτυξης των I Am Bread και Surgeon Simulator φέρεται να έχει απολύσει 19 υπαλλήλους . Αυτό είναι περίπου το 1/3 του εργατικού δυναμικού της εταιρείας, με 40 άτομα να έχουν απομείνει για να φτιάξουν το Co-Op Survival Adventure Lost Skies.

Το GamesIndustry.biz επιβεβαίωσε τις απολύσεις με την Bossa Studios, με τον συνιδρυτή Henrique Olifiers να λέει ότι οι περικοπές των θέσεων εργασίας οφείλονται σε μια «τέλεια καταιγίδα γεγονότων» (διαδοχικά σερί γεγονότα). Ο Olifiers ανέφερε το αυξανόμενο λειτουργικό κόστος, την έλλειψη χρηματοδότησης στη βιομηχανία των games και τα μεγάλα games που βλάπτουν (ως προς τον ανταγωνισμό) τα indie games . Η Bossa Studios δεν κυκλοφόρησε κανένα video game τον περασμένο χρόνο, με το Lost Skies να έχει προγραμματιστεί για φέτος. Αποκαλύφθηκε στο Humble Games Showcase τον περασμένο Μάιο.

O Olifiers δήλωσε: «Αποτέλεσμα αυτής της κατάστασης, είναι ότι έπρεπε να πάρουμε τη δύσκολη απόφαση να αναδιαμορφώσουμε το στούντιο ώστε να αντικατοπτρίζει τη θέση στην οποία βρισκόμαστε στο τέλος του τρέχοντος έτους, εστιάζοντας όλες μας τις προσπάθειές τώρα στο Lost Skies. Αυτό σημαίνει ότι βρισκόμαστε στην αποκαρδιωτική θέση να πρέπει να αφήσουμε περίπου το 1/3 του στούντιο να φύγει, ανάμεσά τους μερικοί από τους πιο στενούς συναδέλφους μας».

Οι απολύσεις γίνονται από τότε που ο Olifiers εξήγησε στο GamesIndusty.biz γιατί η Bossa πούλησε τα δικαιώματά της στο Surgeon Simulator και το I Am Bread στην TinyBuild για να δημιουργήσει το Lost Skies. Εκείνη την περίοδο, ο Olifiers εξήγησε: «Εστιάζουμε τις προσπάθειές μας και επενδύουμε περισσότερους πόρους, οπότε είναι λογικό να έχουμε ένα αποθεματικό πόρων που ετοιμάζεται για πιθανά προβλήματα ή δαπάνες στο μέλλον που μας επιτρέπει να αντιμετωπίσουμε κάθε είδους καθυστερήσεις ή μεγάλες επενδύσεις που αποφασίζουμε να κάνουμε σε αυτό το νέο game που φτιάχνουμε».

Η περασμένη χρονιά ήταν αρνητική για τους game developers, καθώς μεγάλες εταιρείες όπως η Ubisoft, η Unity και η Amazon Games έκαναν απολύσεις. Οι απολύσεις και το κλείσιμο στούντιο ήταν σημαντικά γεγονότα για το 2023 με τις εκτιμήσεις να αναφέρουν ότι χάθηκαν 7.000 θέσεις εργασίας.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
30 Jan 2024 10:51 #274838 by Nikos Georgopoulos
Πάνω από 3.500 απολύσεις



Το Kotaku ανέφερε στις 17/1 ότι έχουν γίνει πάνω από 3.000 απολύσεις στην gaming βιομηχανία.
Από τότε μέχρι σήμερα όμως, η Riot Games απέλυσε άλλα 500 άτομα, άρα φτάσαμε αισίως τα 3.500+ άτομα. Μιλάμε μόνο για την gaming βιομηχανία, αφού πέρυσι τον Ιανουάριο απολύονταν άτομα σε πολυεθνικές (από 10.000 σε Amazon, Facebook, Google κτλ. και τα περισσότερα δεν αφορούσαν το gaming). Εφόσον ο Ιανουάριος ξεκίνησε έτσι, αντιλαμβάνεστε ότι το 2024 θα σπάσουμε κάθε ρεκόρ.

Για το 2023 είχαν γίνει 9.500 απολύσεις στην gaming βιομηχανία !

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
31 Jan 2024 10:14 #274847 by Nikos Georgopoulos
6.000 απολύσεις



Το Kotaku αναφέρει σε νέο του άρθρο ότι οι απολύσεις στην gaming βιομηχανία έχουν φτάσει τις 6.000, μόνο για τον Ιανουάριο. Στο σχετικό link θα βρείτε όλες τις απολύσεις. Πρόσφατα απολύθηκαν 97 άτομα από την Eidos Montreal.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 Feb 2024 09:10 #274865 by Nikos Georgopoulos
Ο Game Director του Destiny 2 αποχωρεί από την Bungie




Μέσα στον επόμενο μήνα.

Ο game director του Destiny 2, Joe Blackburn ανακοίνωσε ότι θα αποχωρήσει από την Bungie τον επόμενο μήνα, με το The Final Shape να βρίσκεται στα τελικά στάδια της ανάπτυξης του.

Ο Tyson Green θα διαδεχθεί τον Blackburn. Ο Blackburn γνωστοποίησε την απόφαση του μέσω του λογαριασμού του στο X(πρώην Twitter). Επίσης έκανε γνωστά τα νέα γύρω από την ανάπτυξη του The Final Shape, το επερχόμενο expansion το οποίο έχει ως στόχο να επεκτείνει την ιστορία του Destiny 2. Ο Blackburn εξήγησε ότι το The Final Shape είναι κοντά στο ορόσημο που ονομάζεται End-to-End playtest, μια περίοδο που γίνεται έντονο και συχνό playtesting και βέβαια είναι η αρχή των τελικών διορθώσεων.
Το επερχόμενο playtest επίσης θα είναι και το τέλος της εποχής του Blackburn στην εταιρία, με τον game director του Destiny 2 να γνωστοποιεί ότι ο διάδοχος του θα είναι ο Tyson Green. Στις δηλώσεις που έκανε ο Blackburn είπε ότι: ‘’ Το γεγονός ότι ήμουν μέλος της ομάδας ανάπτυξης του Destiny 2 ήταν ένα ανεκτίμητο προνόμιο. Είμαι και θα παραμείνω για πάντα fan της Bungie και πάντα θα πιστεύω και θα εκτιμώ τις δυνατότητες της ομάδας’’.



Ο Blackburn δεν έκανε γνωστό που θα συνεχίσει την καριέρα του ακόμα, αλλά είπε ότι θα κάνει ένα διάλλειμα από τα social media και θα συνεχίσει να απολαμβάνει το Destiny ως παίκτης. Ο Blacknurn ξεκίνησε να εργάζεται στην Bungie το 2015 και δούλεψε πάνω στο Destiny 1 και 2 ως raid designer. Ο Blackburn άφησε προσωρινά την θέση του στην Bungie και πήγε να δουλέψει στην Riot Games το 2019, αλλά στη συνέχεια επέστρεψε και ανέλαβε την θέση του game director στο Destiny 2.

Αυτός που θα διαδεχθεί τον Blackburn είναι ο Tyson Green ο οποίος δούλεψε πάνω σε διάφορους Halo τίτλους και στη συνέχεια δούλεψε πάνω στο Destiny. Ο Blackburn είπε σε ένα tweet: ‘’ Αν ακολουθούσατε την Bungie έστω και για λίγο καιρό τότε θα έχετε ακούσει το όνομα του. Από το Halo PvP στην δημιουργία όπλων στο Destiny 1, ο Tyson ήταν βασικό κομμάτι της Bungie από το Myth II’’.

Το The Final Shape θα κυκλοφορήσει στις 27 Φεβρουαρίου και θα είναι το κλείσιμο στο Light and Darkness saga του Destiny 2.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
20 Mar 2024 12:37 #275383 by Nikos Georgopoulos
8.100 απολύσεις



Το Kotaku αναφέρει σε νέο του άρθρο ότι οι απολύσεις στην gaming βιομηχανία έχουν ξεπεράσει τις 8.100, μόνο για το πρώτο δίμηνο του έτους, Ιανουάριο και Φεβρουάριο.
Ανακεφαλαιώνοντας: Η Microsoft απέλυσε 1.900 άτομα, η Unity είναι στη 2η θέση σε απόσταση αναπνοής με 1.800 άτομα, ενώ η Sony ειναι τρίτη με 900 άτομα. Μετά έχουμε τις εξής απολύσεις: Η Electronic Arts 670 άτομα, το Twitch 500 άτομα, η Riot Games 530 άτομα, η Eidos Montreal 97 άτομα, η Sega 61 άτομα, η Supermassive (Until Dawn) 90 άτομα, η Gameloft 38 άτομα, η People an Fly (Bullestorm) 30 άτομα, η Behaviour 45 άτομα, η Playtika 300-400 άτομα, το Discord 170 άτομα, η Lost Boys 125 άτομα, η PTW 45 άτομα, η Thunderful 100 άτομα, η Pixelberry 120 άτομα, η Netspeak 24 άτομα, η Wimo Games 35, η CI Games 15-20, η Metaverse World 70, η Treev Soft 70, η Black Forest Games 50 άτομα, η Reikon 60, η 91Act 60 άτομα, η Hidden Path Entertainment 44 άτομα και η Deck Nine 30 άτομα.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
21 Apr 2024 10:24 #275675 by Nikos Georgopoulos
Σειρά Destiny




Η Bungie ήταν σε συζητήσεις με το Netflix.

Η Bungie, εταιρεία ανάπτυξης του Destiny μίλησε με το Netflix για να αναπτύξει μια σειρά βασισμένη στο sci-fi franchise της. Τα νέα αποκαλύφθηκαν από μια αναφορά από τον Paul Tassi, ο οποίος είπε ότι το project δεν συνέχισε ποτέ πέρα από την φάση του scripting. Πιστεύεται ότι το project ξεκίνησε πριν η Bungie εξαγοραστεί από τη Sony.

Το 2022, όταν η Bungie εξαγοράστηκε για 3,6 δισεκατομμύρια δολάρια, η Sony είπε ότι θέλει να βοηθήσει την εταιρεία να "να καλλιεργήσει το IP που έχει με πολυδιάστατο τρόπο" και ανέφερε την ιδιοκτησία της Sony Pictures ως παράγοντα σε αυτό. To 2023 η Bungie προσέλαβε τον πρώην executive της Worner Bros. Gabriel VanHuss ως επικεφαλής των Linear Media για το franchise του Destiny για να επεκτείνει τη σειρά και σε τηλεοπτικές σειρές, ταινίες, βιβλία και κόμικς.

Δυστυχώς, παρόλο που έχουν γίνει ανακοινώσεις για PlayStation franchises να γίνονται σειρές ή ταινίες δεν έχουν υπάρξει περαιτέρω λεπτομέρειες για το Destiny.

Please Log in or Create an account to join the conversation.