Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Bungie: Γενική συζήτηση

More
01 Dec 2020 20:28 #241761 by Giorgos Tsolaridis
Η Bungie θα κυκλοφορήσει και άλλα games μέχρι το 2025
Τα αναπτύσσει εδώ και τρία χρόνια.


Ο Pete Parsons, διευθύνων σύμβουλος της Bungie, επιβεβαίωσε ότι η εταιρεία του δουλεύει σε νέα games εδώ και τρία χρόνια. Τα games αυτά είχαν συζητηθεί και κατά το διάστημα διακοπής συνεργασίας της εταιρείας με την Activision. Η Bungie έχει κατοχυρώσει το trademark για το Matter ενώ έχει δηλώσει ότι θα κυκλοφορήσει οπωσδήποτε ένα παιχνίδι που δεν θα έχει σχέση με το Destiny πριν το 2025.

Επίσης, η Bungie προσλαμβάνει νέους εργαζόμενους ταχύτερα απ' ότι αρχικά περίμενε, παρά το ότι διανύουμε περίοδο καραντίνας για τις περισσότερες χώρες.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
19 Feb 2021 19:56 #246563 by Giorgos Tsolaridis
Η Bungie θα κυκλοφορήσει και άλλα games μέχρι το 2025 Για να τα υποστηρίξει επεκτείνει της εγκαταστάσεις της και κάνει ανακατατάξεις στα διοικητικά στελέχη της.

Ο γενικός διευθυντής Zach Russel και ο CCΟ Johny Elbert της Bungie οι οποίοι πρόσφατα ανέλαβαν τις συγκεκριμένες θέσεις, δήλωσαν: Χτίζουμε και κατευθύνουμε το νέο αυτό δημιουργικό όραμα ως η νέα γενιά ηγετών την Bungie και σχεδιάζουμε να κυκλοφορήσουμε τουλάχιστον ένα νέο IP μέχρι το 2025.

Η υπεύθυνοι της Bungie για να υποστηρίξουν παραπάνω το Destiny 2 και για να δουλέψουν στους μελλοντικούς τίτλους της εταιρείας, επεκτείνουν και τον χώρο εργασίας τους στην Ουάσινγκτον περίπου από τα 8.000 τετραγωνικά μέτρα στα 22.000 και το νέο κτήριο έχει προγραμματιστεί να ανοίξει το Φθινόπωρο του 2022. Εκπρόσωπος της Bungie δήλωσε: Εκτός από το να χτίσουμε τελευταίας τεχνολογίας εγκαταστάσεις για να υποστηρίξουμε τα ταλέντα των εργαζομένων μας, σκοπός μας είναι επίσης να μπορούμε πιο εύκολα να πούμε περισσότερες ιστορίες στον κόσμο των Destiny αλλά και δημιουργήσουμε εντελώς νέους κόσμους. Οι νέες εγκαταστάσεις θα μπορούν να υποστηρίξουν πολλές ομάδες ταυτόχρονα που θα δουλεύουν σε ξεχωριστά IPs. Η Bungie έχει επίσης σχέδια να ανοίξει και νέα γραφεία στο Amsterdam μέσα στο 2022 στα οποία θα ασχολείται περισσότερο με το marketing.

Η Bungie έχει επίσης σκοπό να επεκτείνει τον κόσμο του Destiny και σε άλλα media, πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να ετοιμάζεται κάποια ταινία ή σειρά. Ο Mark Noseworthy ανέλαβε καθήκοντα αντιπροέδρου του σύμπαντος του Destiny και ο Luke Smith creative director του. Οι δύο τους θα επιβλέπουν την επέκταση του σύμπαντος του Destiny σε διαφορετικά media. To Destiny 2 θα το αναλάβει από εδώ και πέρα ο Justin Truman.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 Mar 2021 22:06 #247084 by Γιάννης Παπαργυρίου
Φήμη: BungieCon
Η Bungie κατέθεσε αίτηση για να κατοχυρώσει την ονομασία.


Η Bungie φαίνεται ότι υπέβαλε αίτηση για να κατοχυρώσει την ονομασία BungieCon, με φήμες να θέλουν την χρήση της για κάποιο επερχόμενο event που σχεδιάζει η εταιρεία.

Σύμφωνα με την σχετική δημοσίευση στην ιστοσελίδα Trademark 247 φαίνεται ότι η Bungie ζήτησε την κατοχύρωση του όρου ως πνευματική ιδιοκτησία. Η περιγραφή περιλαμβάνει αρκετές κατηγορίες δραστηριοτήτων, μεταξύ των οποίων κοσμήματα, αλλά ως επί το πλείστον φαίνεται ότι θα έχει σχέση με media και προϊόντα “στον τομέα των video games, της επιστημονικής φαντασίας, της φαντασίας και ιστοριών δράσης και περιπέτειας”.

Όλα τα παραπάνω ακούγονται συναφή με το ύφος των games που συνήθως αναπτύσσει η Bungie, η οποία πρόσφατα ανακοίνωσε τα σχέδιά της για διπλασιασμό των γραφείων της στην Αμερική και άνοιγμα νέων στην Ευρώπη στα πλαίσια μιας μεγάλης επέκτασης. Με αυτό κατά νου, φαίνεται λογική και η επιθυμία της διοργάνωσης ενός μεγάλου event στο μέλλον, για το οποίο κατά πάσα πιθανότητα κατοχυρώνεται ο όρος BungieCon.

Σύμφωνα με την εταιρεία, τα νέα μεγαλύτερα γραφεία στην Αμερική θα “υποστηρίξουν πολλαπλές ομάδες διαφόρων project, μεταξύ των οποίων και εκείνες εκτός του Destiny Universe” και ο Ευρωπαϊκός κλάδος θα βοηθήσει στην “καθοδήγηση επιπλέον μέσων” εντός της ομπρέλας του Destiny. Επιπλέον, η Bungie προγραμματίζει την πρώτη της κυκλοφορία που δεν σχετίζεται με το Destiny για “πριν το 2025” και αυτή ενδέχεται ότι θα είναι το Looter-Shooter που μάλλον θα τιτλοφορείται Matter.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
19 Apr 2021 11:49 #249632 by Giorgos Tsolaridis
Η Bungie θα κυκλοφορήσει και άλλα games μέχρι το 2025 H Αμερικανική εταιρεία ανάπτυξης προσλαμβάνει για νέο multiplayer franchise με εστίαση στο PvP.

 Μία παλαιότερη αγγελία εργασίας που ήρθε στο φως της δημοσιότητας το 2020, υποδήλωνε ότι η Bungie δούλευε σε τουλάχιστον ένα project με στοιχεία από το Destiny. Μία νέα αγγελία εργασίας υποδεικνύει ότι η Bungie εργάζεται όντως σε ένα project παρόμοιο με το Destiny.

 Στην αγγελία αναγράφεται: "Ξοδεύετε τον χρόνο σας αποδομώντας τα πρόσφατα PvP games για να καταλάβετε πως λειτουργούν; Αναλύετε πως η δυναμική του ομαδικού παιχνιδιού επηρεάζεται από τα πάντα; Είστε ενθουσιασμένοι με τον σχεδιασμό συστημάτων για games τα οποία εισάγουν τις ενδιαφέρουσες στρατηγικές αποφάσεις και με το βάθος για την υποστήριξη εκατοντάδων ωρών gameplay; Ως Multiplayer Systems Designer θα εργαστείτε με μία ομάδα για να δημιουργήσετε prototypes διαφορετικών ιδεών για video games στο μονοπάτι προς την υλοποίησή τους. Το σημαντικότερο είναι ότι θα εργαστείτε με μία διασκεδαστική προσηλωμένη, παθιασμένη και πειθαρχημένη ομάδα αφοσιωμένη στο να μετατρέπει το δημιουργικό όνειρο σε franchise στην Bungie."

 Το Destiny 2 είναι ευρέως γνωστό ως multiplayer game και η συγκεκριμένη αγγελία θα μπορούσε εύκολα να ερμηνευτεί ως αγγελία για το Destiny 3, όμως η αναφορά "νέο franchise στην Bungie" στρέφει αλλού τα συμπεράσματα. Παρακάτω θα βρείτε τις απαιτήσεις για την θέση:

 -Συλλάβετε, χτίστε και επαναλάβετε διάφορα mechanics για multiplayer games τα οποία παρέχουν στρατηγικό βάθος και δυνατότητες  replayability .
-Συνδράμετε στο δημιουργικό όραμα διασφαλίζοντας την συνέπεια σε όλες της διαστάσεις του game design.
-Συνεργαστείτε καθημερινά με την ομάδα μέσω  feedback , οδηγιών σχεδίασης, roadmaps και παρέχοντας ξεκάθαρους στόχους και αποτελέσματα στους συναδέλφους σας.
-Παραδώστε λειτουργικά prototype concepts και περιεχόμενο τα οποία απαιτούνται για να οδηγηθεί η γενική κατεύθυνση της παραγωγής.

 Υπάρχει το ενδεχόμενο η αγγελία να σχετίζεται με την συνεργασία της Bungie με την Κινεζική Netease καθώς η επένδυση έγινε συγκεκριμένα για την υποστήριξη της ανάπτυξης ενός νέου project από την Bungie.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
29 Jun 2021 12:01 - 29 Jun 2021 12:04 #253136 by Γιώργος Σκένδρος
Η εταιρεία ανάπτυξης Bungie στο Σιάτλ αναγκάστηκε να κλείσει νωρίς τις πόρτες της λόγω υπερβολικής ζέστης.

 

Η Εθνική Μετεωρολογική Υπηρεσία των ΗΠΑ προειδοποίησε για "πρωτοφανή ζέστη" στη βορειοδυτική Ουάσινγκτον, με θερμοκρασίες που αναμένεται να φτάσουν έως και τους 45 βαθμούς Κελσίου. Ο James Haywood, μηχανικός εργαλείων της Bungie, το επιβεβαίωσε στο Twitter . Το Σιάτλ δεν φημίζεται για τη ζέστη του, με τη μέση θερμοκρασία του Ιουνίου την τελευταία δεκαετία να φτάνει σε υψηλά επίπεδα τους 22C και να πέφτει σε χαμηλά επίπεδα τους 12C. Η Washington Post αναφέρει ότι το Σιάτλ έπιασε σήμερα τουλάχιστον 41C.


Το καιρικό φαινόμενο είναι τόσο ακραίο και απροσδόκητο που η Amazon μετέτρεψε την έδρα της στο κέντρο του Σιάτλ σε "δημόσιο κέντρο ψύξης", μαζί με πλήθος άλλων χώρων, όπως αναφέρει ο δήμος του Σιάτλ . Αυτά τα δημόσια κέντρα ψύξης, τα οποία είναι κλιματιζόμενα, είναι απαραίτητα σε μια πόλη όπου ο κλιματισμός δεν είναι συνήθως απαραίτητος λόγω της έλλειψης ζεστού καιρού.Οι θερμοκρασίες αναμένεται να μειωθούν αύριο.
 
Last edit: 29 Jun 2021 12:04 by Γιώργος Σκένδρος.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 Aug 2021 17:22 #254454 by Stathis Moose Stathopoulos
Η Bungie έβγαλε ανακοίνωση κατά της τοξικότητας και του ρατσισμού των εργαζομένων



Στόχος της είναι η gaming βιομηχανία να γίνει πιο inclusive.

Η εταιρεία ανάπτυξης Bungie έβγαλε ανακοίνωση μέσω Twitter κατά της παρενόχλησης, κακής συμπεριφοράς και ανισότητας μεταξύ των εργαζομένων της, λέγοντας ότι δεν δέχεται τέτοιου είδους συμπεριφορές σε κανένα επίπεδο εργαζομένων.

Η ανακοίνωση χωρίζεται σε έξι posts (μιας και το Twitter έχει όριο χαρακτήρων), στα οποία αναφέρει τα εξής: "Η Bungle έχει χτιστεί πάνω στη λογική του να δίνει δύναμη στους εργαζόμενούς της, ανεξάρτητα από το ποιοι είναι, από που κατάγονται ή ποια είναι η ταυτότητά τους. Είναι ευθύνη μας να αναγνωρίσουμε και να κάνουμε ότι μπορούμε για να διώξουμε κάθε επίμονη κουλτούρα παρενόχλησης, κακής συμπεριφοράς και ανισότητας που υπάρχει στη βιομηχανία. Τέτοιου είδους συμπεριφορά δεν είναι ανεχτή από την Bungie σε κανένα επίπεδο και δεν λέμε ποτέ δικαιολογίες, ούτε την κρύβουμε κάτω από το χαλάκι. Ενώ όσα γίνονται στις ειδήσεις της εβδομάδας είναι δύσκολο να αναγνωστούν, ελπίζουμε να οδηγήσουν στη δικαιοσύνη, την επίγνωση και την λογοδοσία. Έχουμε πολιτική μηδενικής ανέχειας για περιβάλλοντα που υποστηρίζουν αυτή την τοξική κουλτούρα και δεσμευόμαστε να τα αποκλείσουμε, για να υπερασπιστούμε όσους βρίσκονται σε δύσκολη θέση".


Bungie is built on empowering our people no matter who they are, where they are from, or how they identify.

We have a responsibility to acknowledge, reflect, and do what we can to push back on a persistent culture of harassment, abuse, and inequality that exists in our industry.

— Bungie (@Bungie) July 22, 2021

 

Η ανακοίνωση ανέφερε ακόμη και ότι τέτοια περιστατικά συμβαίνουν και εντός της Bungie: "Οι γυναίκες, οι έγχρωμοι και οι κοινότητες που δεν εκπροσωπούνται, δεν έχουν να κερδίσουν τίποτα όταν ξαναζούν το τραύμα τους. Τους πιστεύουμε όταν παρουσιάζονται αναφορές για κακομεταχείριση και παρενόχληση. Δεν προσποιούμαστε ότι η Bungie είναι τέλεια και ότι κανείς δεν έχει υποστεί προσβολή ενώ δούλευε εδώ, αλλά στο εξής δεν θα το ανεχτούμε και θα το αντιμετωπίσουμε. Θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε κάθε μέρα για να γίνουμε καλύτεροι. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να βελτιώνουμε την εμπειρία για όσους δουλεύουν στη Bungie και να κάνουμε την δουλειά μας ώστε η gaming βιομηχανία να γίνει πιο inclusive".

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
22 Sep 2021 20:44 #255665 by Stathis Moose Stathopoulos
Ο Marty O'Donnell, πρώην συνθέτης της Bungie, θα πληρώσει την εταιρεία 100.000 δολάρια σε νομικές εισφορές



Από το 2019 τα δημοσίευε online και ζητούσε δωρεές.

Ο Marty O'Donnell, πρώην συνθέτης της Bungie, θα πρέπει να πληρώσει την Bungie 100.000 δολάρια σε νομικές εισφορές.

Ο λόγος είναι ότι πουλούσε μουσική, την οποία είχε διαταγή να επιστρέψει στη Bungie το 2014. Είχε συνθέσει την μουσική για τα Halo και Destiny, αλλά το συμβόλαιό του με την Bungie έγραφε ότι τα δικαιώματα ανήκουν στην εταιρεία. Ο O'Donnell είχε απολυθεί από την Bungie το 2014 και από το 2019 και έπειτα άρχισε να μοιράζεται μουσικά σκετς, παραλλαγές τους και πλήρεις συνθέσεις στο YouTube και το Bandcamp (όπου λάμβανε donations).

Τον Απρίλιο η Bungie προχώρησε σε αγωγή και πλέον στις 14 Ιουλίου ο O'Donnell κλήθηκε από το δικαστήριο της Ουάσινγκτον να διαγράψει όλο το online περιεχόμενο, να εξηγήσει τον λόγο, να ζητήσει από όσους το κατέβασαν να διαγράψουν το περιεχόμενο και να μην σχολιάσει τις δημοσιεύσεις του αυτές. Συν τις άλλοις, η αποζημίωση μαζί με τα δικαστικά έξοδα ανέρχεται στις 100.000 δολάρια.

Ο συνθέτης έσβησε μέχρι και τα βίντεο του Destiny που είχε στο κανάλι του στο YouTube. Στο παρελθόν διαφήμιζε πολύ links προς τις συνθέσεις του σε Destiny subreddits. Τέλος, τον Ιούνιο ο συνθέτης διαφήμισε στο Twitter το soundtrack του για το VR project Golem του 2019, ζητώντας από τον κόσμο να τον βοηθήσει να πληρώσει τις τεράστιες νομικές εισφορές. Εργάζεται στο Six Days in Fallujah, αλλά τις τελευταίες ημέρες έχει κάνει tease πιθανή επιστροφή του στο Halo.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Dec 2021 04:24 #257934 by Stathis Moose Stathopoulos
Θα καταστρέψει τα αρχεία της μουσικής



Ο πρώην συνθέτης της Bungie, Marty O'Donell, δήλωσε σε βίντεο στο YouTube ότι δεν έχει στην κατοχή του μουσική που δημιούργησε όσο ήταν στην Bungie, ότι τα αρχεία μουσικής ανήκουν στη Bungie και καλεί όσους έχουν ανάλογα αρχεία μουσικής να τα καταστρέψουν. Το βίντεο είναι εμφανώς φτιαγμένο μετά από δικαστική απόφαση. Ο O'Donell απολύθηκε από την Bungie το 2014, όταν και η εταιρεία του είχε πει να επιστρέψει τα αρχεία μουσικής που έφτιαξε για το Destiny (όπως το Music of the Spheres, το οποίο έφτιαξε με τον Paul McCartney). Επίσης, η Bungie του είπε να παραιτηθεί από τις μετοχές του τις οποίες κέρδισε μετά από δικαστική απόφαση το 2015.
<youtube>cG9R4-Wwmtc</youtube>

Στο βίντεο, ο Marty O'Donell δηλώνει ότι δεν έχει κάποια νομική δικαιοδοσία για την μουσική που έχει φτιάξει.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 Dec 2021 22:28 #258388 by Stathis Moose Stathopoulos
Δεύτερη ανακοίνωση, από τον διευθύνοντα σύμβουλο



Ο Pete Parson, διευθύνων σύμβουλος της Bungie, δήλωσε σχετικά με την τοξικότητα: "Κάναμε θετικές αλλαγές τα τελευταία χρόνια αλλά δεν ήταν αρκετές και μας πήραν πολύ καιρό". 26 εργαζόμενοι της Bungie δήλωσαν ότι "υπήρχε μια κουλτούρα σεξισμού και αδελφότητας" (σ.σ. ότι δηλαδή λέγεται και για την Activision Blizzard), αλλά και βαρύ crunch (σ.σ. περίοδος καθημερινών υπερωριών σε λανσαρίσματα νέων games) και προστασία ατόμων που προσβάλουν συναδέλφους τους.
Τα μέλη της ομάδας αφήγησης της Bungie εργάζονταν μέχρι και 100 ώρες την εβδομάδα σε ορισμένα expansions (σ.σ. του Destiny 2), ενώ οι εκκλήσεις εργαζομένων προς την διοίκηση για την πρόσληψη περισσότερων συναδέλφων που θα δούλευαν οκτάωρο -ώστε να μην δουλεύουν με τόσες υπερωρίες- είχαν απορριφθεί κατ' επανάληψη. Η Bungie είχε πει στους εργαζόμενούς της να μην κάνουν υπερωρίες, αλλά ορισμένοι σεναριογράφοι συνέχιζαν να δουλεύουν και απλά δεν κατέγραφαν τις ώρες που δούλευαν παραπάνω, προκειμένου να έχουν περισσότερα χαρακτηριστικά στο εκάστοτε expansion. Θυμίζουμε ότι το Destiny 2: The Witch Queen expansion έχει καθυστερήσει για τις αρχές του 2022, καθώς η Bungie δήλωσε ότι "έχει ως προτεραιότητα την υγεία της ομάδας της". Ωστόσο, ο Markus Lehto, art director του Halo: Combat Evolved, δήλωσε το 2020 ότι έφυγε από την Bungie για να γλιτώσει από τις περιόδους crunch.

Το HR της Bungie προστάτευε όσους είχαν τοξική συμπεριφορά, ενώ όσοι μιλούσαν προς το HR κινδύνευαν να χάσουν την θέση τους, γιατί το HR προστάτευε την εταιρεία. Παράλληλα, εργαζόμενοι κατηγορούν την Bungie ότι διακατέχονταν από σεξισμό, που είχε αντίκτυπο στους γυναικείους χαρακτήρες του Destiny 2. Επίσης, κάποιοι εργαζόμενοι κατηγόρησαν  την εταιρεία ότι δεν ήταν καθόλου diversive, αφού στην αρχική έκδοση του Destiny 2 υπήρχε μόνο ένας γκέι χαρακτήρας, ο NPC  Devrim Kay, ο οποίος είχε μία και μόνο πρόταση για έναν σύντροφό του, η οποία "επρόκειτο να αφαιρεθεί από το παιχνίδι, προκειμένου αυτό να πουλήσει σε Ρωσία και Κίνα", όπως ήθελε η εταιρεία.

Τελικά η πρόταση παρέμεινε, ωστόσο άλλαξε σε ορισμένες λέξεις, ώστε να μην είναι προφανής. Η Bungie έλαβε για το Destiny 2 μέχρι και βραβείο αφήγησης. 


A message from Bungie’s CEO, Pete Parsons. t.co/LsBrYmZCyU pic.twitter.com/nYmGXuEt1p

— Bungie (@Bungie) December 10, 2021

Οι νέες δηλώσεις του CEO Pete Parsons: "Θέλω να ζητήσω συγγνώμη προς όσους δεν βίωσαν ένα ασφαλές, δίκαιο και επαγγελματικό εργασιακό περιβάλλον. Δεν είμαι εδώ για να διαψεύσω ή να αμφισβητήσω τις εμπειρίες που βλέπουμε σήμερα να μοιράζονται άνθρωποι που έχουν κοσμήσει την εταιρεία ανάπτυξής μας με τον χρόνο και το ταλέντο τους. Οι ενέργειές μας ή, σε ορισμένες περιπτώσεις, οι αδράνειες προκάλεσαν πόνο σε αυτούς τους ανθρώπους. Ζητώ προσωπικά συγγνώμη και εκ μέρους όλων στη Bungie που γνωρίζω ότι αισθάνεται μια βαθιά ενσυναίσθηση και θλίψη διαβάζοντας όσα ειπώθηκαν.

Ο Parsons απαρίθμησε τις αλλαγές που έγιναν στο στούντιο τα τελευταία χρόνια, συμπεριλαμβανομένης της απομάκρυνσης όσων ήταν τοξικοί "χωρίς σεβασμό στη θητεία, την ιστορία ή τις διαπροσωπικές σχέσεις", την εστίαση σε πιο διαχειρίσιμες ημερομηνίες κυκλοφορίας και μεγαλύτερες προσπάθειες για την αύξηση του inclusion, της διαφορετικότητας και της ισότητας. "Είμαι ενθουσιασμένος από την πρόοδο που έχουμε σημειώσει, αλλά δεν είναι αρκετή και έχει πάρει πολύ χρόνο. Επίσης, δεν εξαφανίζει τις κακές εμπειρίες που είχαν οι άνθρωποι στην εταιρεία μας. Ως Διευθύνων Σύμβουλος, είναι δουλειά μου να συνυπολογίσω τόσο το παρελθόν όσο και το μέλλον και να είμαι υπόλογος για όλα αυτά, εδώ και τώρα. Μιλώντας με την ομάδα της Bungie, διαβάζοντας τις ιστορίες και βλέποντας τόσο γνωστούς όσο και νέους συναδέλφους, είναι ξεκάθαρα ότι έχουμε ακόμα δουλειά μπροστά μας".

Το Bungie Foundation, ο μη κερδοσκοπικός φιλανθρωπικός τομέας της εταιρείας, ανακοίνωσε ότι θα αναστείλει την ετήσια φιλανθρωπική εκδήλωση Game2Give επ' αόριστον, "ενώ αφομοιώνουμε αυτά τα νέα και υποστηρίζουμε τους υπαλλήλους μας που έχουν πληγεί". Το site θα παραμείνει ανοιχτό για δωρεές έως τις 15 Δεκεμβρίου, ενώ οι ροές συγκέντρωσης κεφαλαίων θα συνεχιστούν το 2022.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 Dec 2021 22:30 #258396 by Stathis Moose Stathopoulos
Το Destiny 2 είχε διάλογο ενός γκέι χαρακτήρα για σύντροφό του, ο οποίος αφαιρέθηκε για να πουλήσει σε Ρωσία και Κίνα




26 εργαζόμενοι κατηγορούν την Bungie για τοξικότητα, crunch , σεξισμό και έλλειψη diversity.

26 εργαζόμενοι της Bungie την κατηγόρησαν για σεξισμό, τοξικότητα, κλίμα αδελφότητας (σαν αυτό για το οποίο κατηγορείται η Activision Blizzard) και έλλειψη diversity στα games.

Ο Pete Parson, διευθύνων σύμβουλος της Bungie, εξέδωσε ανακοίνωση σχετικά με την τοξικότητα, λέγοντας: "Κάναμε θετικές αλλαγές τα τελευταία χρόνια αλλά δεν ήταν αρκετές και μας πήραν πολύ καιρό". 26 εργαζόμενοι της Bungie δήλωσαν ότι "υπήρχε μια κουλτούρα σεξισμού και αδελφότητας" (σ.σ. ότι δηλαδή λέγεται και για την Activision Blizzard), αλλά και βαρύ crunch (σ.σ. περίοδος καθημερινών υπερωριών σε λανσαρίσματα νέων games) και προστασία ατόμων που προσβάλουν συναδέλφους τους.

Crunch ενώ η εταιρεία δεν ήθελε να κάνει προσλήψεις
Τα μέλη της ομάδας αφήγησης της Bungie εργάζονταν μέχρι και 100 ώρες την εβδομάδα σε ορισμένα expansions (σ.σ. του Destiny 2), ενώ οι εκκλήσεις εργαζομένων προς την διοίκηση για την πρόσληψη περισσότερων συναδέλφων που θα δούλευαν οκτάωρο -ώστε να μην δουλεύουν με τόσες υπερωρίες- είχαν απορριφθεί κατ' επανάληψη.

Η Bungie είχε πει στους εργαζόμενούς της να μην κάνουν υπερωρίες, αλλά ορισμένοι σεναριογράφοι συνέχιζαν να δουλεύουν και απλά δεν κατέγραφαν τις ώρες που δούλευαν παραπάνω, προκειμένου να έχουν περισσότερα χαρακτηριστικά στο εκάστοτε expansion. Θυμίζουμε ότι το Destiny 2: The Witch Queen expansion έχει καθυστερήσει για τις αρχές του 2022, καθώς η Bungie δήλωσε ότι "έχει ως προτεραιότητα την υγεία της ομάδας της". Ωστόσο, ο Markus Lehto, art director του Halo: Combat Evolved, δήλωσε το 2020 ότι έφυγε από την Bungie για να γλιτώσει από τις περιόδους crunch.

Το HR της Bungie προστάτευε όσους είχαν τοξική συμπεριφορά, ενώ όσοι μιλούσαν προς το HR κινδύνευαν να χάσουν την θέση τους, γιατί οι υπεύθυνοι του HR προστάτευαν την εταιρεία.

Το Destiny 2 είχε γκέι διάλογο που αφαιρέθηκε
Από τους 26 εργαζόμενους που κατέθεσαν περιστατικά κατά της Bungie, ορισμένοι την κατηγόρησαν για σεξισμό, που είχε αντίκτυπο στους γυναικείους χαρακτήρες του Destiny 2.

Παράλληλα, εργαζόμενοι κατηγορούν την Bungie ότι διακατέχονταν από σεξισμό, που είχε αντίκτυπο στους γυναικείους χαρακτήρες του Destiny 2. Επίσης, κάποιοι εργαζόμενοι κατηγόρησαν  την εταιρεία ότι δεν ήταν καθόλου diversive, αφού στην αρχική έκδοση του Destiny 2 υπήρχε μόνο ένας γκέι χαρακτήρας, ο NPC  Devrim Kay, ο οποίος είχε μία και μόνο πρόταση για έναν σύντροφό του, η οποία "επρόκειτο να αφαιρεθεί από το παιχνίδι, προκειμένου αυτό να πουλήσει σε Ρωσία και Κίνα", όπως ήθελε η εταιρεία.

Τελικά η πρόταση παρέμεινε, ωστόσο άλλαξε σε ορισμένες λέξεις, ώστε να μην είναι προφανής. Η Bungie έλαβε για το Destiny 2 μέχρι και βραβείο αφήγησης. 


A message from Bungie’s CEO, Pete Parsons. t.co/LsBrYmZCyU pic.twitter.com/nYmGXuEt1p

— Bungie (@Bungie) December 10, 2021

Οι νέες δηλώσεις του CEO Pete Parsons: "Θέλω να ζητήσω συγγνώμη προς όσους δεν βίωσαν ένα ασφαλές, δίκαιο και επαγγελματικό εργασιακό περιβάλλον. Δεν είμαι εδώ για να διαψεύσω ή να αμφισβητήσω τις εμπειρίες που βλέπουμε σήμερα να μοιράζονται άνθρωποι που έχουν κοσμήσει την εταιρεία ανάπτυξής μας με τον χρόνο και το ταλέντο τους. Οι ενέργειές μας ή, σε ορισμένες περιπτώσεις, οι αδράνειες προκάλεσαν πόνο σε αυτούς τους ανθρώπους. Ζητώ προσωπικά συγγνώμη και εκ μέρους όλων στη Bungie που γνωρίζω ότι αισθάνεται μια βαθιά ενσυναίσθηση και θλίψη διαβάζοντας όσα ειπώθηκαν.

Ο Parsons απαρίθμησε τις αλλαγές που έγιναν στο στούντιο τα τελευταία χρόνια, συμπεριλαμβανομένης της απομάκρυνσης όσων ήταν τοξικοί "χωρίς σεβασμό στη θητεία, την ιστορία ή τις διαπροσωπικές σχέσεις", την εστίαση σε πιο διαχειρίσιμες ημερομηνίες κυκλοφορίας και μεγαλύτερες προσπάθειες για την αύξηση του inclusion, της διαφορετικότητας και της ισότητας. "Είμαι ενθουσιασμένος από την πρόοδο που έχουμε σημειώσει, αλλά δεν είναι αρκετή και έχει πάρει πολύ χρόνο. Επίσης, δεν εξαφανίζει τις κακές εμπειρίες που είχαν οι άνθρωποι στην εταιρεία μας. Ως Διευθύνων Σύμβουλος, είναι δουλειά μου να συνυπολογίσω τόσο το παρελθόν όσο και το μέλλον και να είμαι υπόλογος για όλα αυτά, εδώ και τώρα. Μιλώντας με την ομάδα της Bungie, διαβάζοντας τις ιστορίες και βλέποντας τόσο γνωστούς όσο και νέους συναδέλφους, είναι ξεκάθαρα ότι έχουμε ακόμα δουλειά μπροστά μας".

Το Bungie Foundation, ο μη κερδοσκοπικός φιλανθρωπικός τομέας της εταιρείας, ανακοίνωσε ότι θα αναστείλει την ετήσια φιλανθρωπική εκδήλωση Game2Give επ' αόριστον, "ενώ αφομοιώνουμε αυτά τα νέα και υποστηρίζουμε τους υπαλλήλους μας που έχουν πληγεί". Το site θα παραμείνει ανοιχτό για δωρεές έως τις 15 Δεκεμβρίου, ενώ οι ροές συγκέντρωσης κεφαλαίων θα συνεχιστούν το 2022.

Please Log in or Create an account to join the conversation.