Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Ειδήσεις και φήμες από την gaming βιομηχανία

More
16 Nov 2017 20:44 #208426 by Angel
Δεν θα υπάρξει Witcher 4 αλλά πιθανόν ένα άλλο παιχνίδι στον κόσμο της σειράς


Ο επικεφαλής της CD Projekt, Adam Kiciński, δήλωσε στο Πολωνικό site Strefa Inwestorow ότι η εταιρεία του δεν έχει σχέδια να δημιουργήσει ένα νέο The Witcher, μιας και η σειρά αποτελεί τριλογία και το τρίτο μέρος την ολοκληρώνει.

Ωστόσο, η CDProjekt Red θα δημιουργήσει πιθανότατα ένα άλλο παιχνίδι βασισμένο στον κόσμο του The Witcher κάποια στιγμή στο μέλλον, προκειμένου οι fans της σειράς και οι επενδυτές να μείνουν ικανοποιημένοι. Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει κάτι αξιοσημείωτο που να αποτελεί βάση αναφοράς, αλλά μελλοντικά θα υλοποιηθεί κάτι του οποίου δεν γνωρίζουμε το genre ή αν θα περιέχει διαφορετικούς χαρακτήρες, σενάριο που είναι και το πιο πιθανό.

Σχετικά με το Cyberpunk 2077, η Πολωνική εταιρεία ανάπτυξης αναμένει το νέο της open world RPG να είναι πιο μεγάλο σε έκταση απ' το The Witcher 3 και οι developers ελπίζουν να σημειώσουν ακόμη μεγαλύτερη επιτυχία. Ακόμη, αναμένεται να προσθέσουν νέα χαρακτηριστικά στο card game Gwent το 2018.

The sword of destiny has two edges. You are one of them.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 Nov 2017 10:57 #208449 by Παναγιώτης Πολυδεύκης
Έρχονται VR headsets που θα επηρεάζουν όσφρηση και γεύση


Ο Benjy Li, ερευνητής στο εργαστήριο Virtual Human Interaction του Stanford, δήλωσε στο Engadget ότι το νέο μοντέλο που θα ακολουθήσουν τα VR headsets θα επηρεάζει ακόμα και την όσφρησή μας ή/και το στόμα μας. Μέχρι στιγμής επηρεάζεται η όραση και βασικές λειτουργίες της αφής.

Σκεφτείτε ότι στην ταινία The Great Wall του 1959, είχε παρουσιαστεί η τεχνολογία AromaRama η οποία άλλαζε μυρωδιά κάθε 90 δευτερόλεπτα. Το 1981 στην ταινία Polyester προβλήθηκε η τεχνολογία Odorama με κάρτες τις οποίες ο κάτοχος έξυνε και μύριζε για να έρθουμε στην πραγματικότητα και στη iSmell το 2001 από την DigiScents, ένα tabletop που συνδεόταν στο PC μέσω USB.


Διαβάστε περισσότερα στο σχετικό άρθρο.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
19 Nov 2017 01:49 #208511 by Angel
Sam Allardyce: "Τα Fifa και Football Manager μπορούν να διδάξουν προπονητική"


Ο Sam Allardyce, επαγγελματίας προπονητής, πιστεύει πως τα δημοφιλή Sports games όπως το Fifa και το Football Manager είναι ικανά να προσφέρουν αρκετές ποδοσφαιρικές γνώσεις, που θα ωθήσουν τον κόσμο να ακολουθήσει καριέρα προπονητή.

Ο άλλοτε προπονητής ομάδων όπως οι Newcastle, Blackburn, West Ham, Crystal Palace αλλά και της Εθνική ομάδας της Αγγλίας θεωρεί πως τα παραπάνω games μπορούν κάλλιστα να δημιουργήσουν μια αντικειμενική εικόνα του πως λειτουργεί το ποδόσφαιρο σε σημείο τέτοιο ώστε να μπορούν να γίνουν στο μέλλον προπονητές. Ο ίδιος δήλωσε: “Πότε θα δούμε τον πρώτο προπονητή σε επαγγελματικό επίπεδο που έμαθε όσα ξέρει από το Fifa 16, το 17, ή το 18; Έχω παρακολουθήσει τον δισέγγονο μου σε αυτό, τον έχω παρακολουθήσει να αγοράζει παίκτες και να τους πουλάει και αργότερα να φτάνει στην κορυφή του πρωταθλήματος και πραγματικά του διδάσκει το πώς να προπονεί. Η βάση γνώσεων που χρησιμοποιούν θα ήταν αρκετά ενδιαφέρουσα σε τέτοιο επίπεδο. Ναι είναι λίγο εξεζητημένο, αλλά θεώρησα πως έπρεπε να το αναφέρω μιας και μιλάμε για τεχνολογία.

Συνεπώς ο Allardyce αντιλαμβάνεται πως η ιδέα του είναι κάπως δύσκολη να υλοποιηθεί, ωστόσο η επιρροή των Sports games στις μέρες μας είναι αρκετά εμφανής για να πραγματοποιηθεί. Δεν είναι η πρώτη φορά που εμπλέκονται τα video games σε τέτοιες καταστάσεις, καθώς υπάρχουν περιπτώσεις όπως του Alex McLeish, πρώην προπονητή της Aston Villa, που έμαθε για το ταλέντο του Lionel Messi μέσα από το Football Manager και φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάμε τον επικό Thierry Henry που έδειχνε στρατηγικές ως βοηθός προπονητή στην εθνική ομάδα του Βελγίου μέσα από το..Fifa.

The sword of destiny has two edges. You are one of them.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
22 Nov 2017 16:54 #208627 by Παναγιώτης Πολυδεύκης
Κλείνει το Master X Master


Η NCSoft ανακοίνωσε το κλείσιμο του Master X Master.

Τον Ιανουάριο θα κλείσουν οι servers του Master X Master, μόλις λίγους μήνες μετά την διάθεση της τελικής του έκδοσης. Το MOBA της NCSoft κυκλοφόρησε τον περασμένο Ιούνιο, αλλά όπως αναφέρει η Κορεάτικη εταιρεία, δεν κατάφερε να συγκινήσει τους gamers. Όσοι αγοράσατε το Master X Master το διάστημα από 30 Αυγούστου έως 6 Νοεμβρίου, θα λάβετε τα χρήματά σας πίσω.

Οι servers του παιχνιδιού θα παραμείνουν ανοιχτοί έως τις 31 Ιανουαρίου 2018. Έως τότε, όλα τα modes του είναι διαθέσιμα για όλους και θα σας δοθούν 500.000 X-Coins για να ξεκλειδώσετε όλο το περιεχόμενο του MOBA που θα κλείσει άδοξα. Η NCSoft αναφέρει για το κλείσιμο του Master X Master: “Το κλείσιμο ενός game δεν είναι μια εύκολη απόφαση, ψάξαμε διάφορους τρόπους για να κρατήσουμε το Master X Master ζωντανό, αλλά κανένας από αυτούς δεν εξασφάλιζε την βιωσιμότητα του. Πιστεύουμε ότι το MXM είναι ένα ιδιαίτερο MOBA, προσπαθήσαμε να εξελίξουμε το genre, αλλά δεν καταφέραμε να τα βάλουμε με τα θηρία του είδους. Ευχαριστούμε το community του MXM και ελπίζουμε να ευχαριστηθείτε τον υπόλοιπο χρόνο έως ότου κλείσουν οι servers”.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
23 Nov 2017 14:29 #208656 by Angel
Η Αυστραλία προδιαθέτει για την απαγόρευσή τους


Η επιτροπή τζόγου της πολιτεία Victoria της Αυστραλίας, όπου εδρεύει και η πρωτεύουσα Μελβούρνη, ανακοίνωσε ότι "τα loot boxes συνθέτουν μια μορφή τζόγου", δείχνοντας προδιάθεση να τα απαγορεύσει στη χώρα. Απ' τη στιγμή που τα loot boxes ανοίγονται κι από παιδιά μικρών ηλικιών είναι "ηθικά καταδικαστέα" και "τίθεται ερώτημα νομιμότητάς τους".

Ο Jarrod Wolfe, στρατηγικός αναλυτής και μέλος της ομάδας νομοθετών στην επιτροπή διερεύνησης τζόγου της Victoria, δήλωσε την ανησυχία του για το θέμα των loot boxes και το πως εφαρμόζονται στα games. "Τα loot boxes συνθέτουν τζόγο. Βέβαια μέχρι στιγμής δεν είμαστε κατάλληλα εξοπλισμένοι για να διερευνήσουμε την νομιμότητα συγκεκριμένων πρακτικών". Ωστόσο, η επιτροπή τζόγου της Victoria διερευνά πως μπορεί να συνεργαστεί με αρχές του εξωτερικού για να καταπολεμήσει το σχετικό φαινόμενο.


Η Αυστραλία μέχρι τώρα δεν είχε διερευνήσει το ζήτημα, πολύ απλά διότι οι περισσότερες εταιρείες ανάπτυξης εδρεύουν εκτός της χώρας, όπως άλλωστε και η Electronic Arts που μπήκε στο στόχαστρο λόγω του Star Wars Battlefront II. Επίσης "Ο τζόγος δεν είναι πάντοτε παράνομος. Για παράδειγμα η Beta 365 εδρεύει στη Μ. Βρετανία, απλά οι Αυστραλοί χρήστες μπορούν να χρησιμοποιήσουν την υπηρεσία. Αυτό για εμάς δεν μπορεί να θεωρηθεί παράνομο. Αν όμως η Bet 365 άνοιγε παράρτημα στην Αυστραλία και διαφήμιζε υπηρεσίες τζόγου τότε θα μπορούσαμε να διερευνήσουμε το αν παραβιάζει νόμους" δήλωσε χαρακτηριστικά ο νομοθέτης. Ο Wolfe πρόσθεσε ότι η αρχή ηλικιακής αξιολόγησης στην Αυστραλία "θα έπρεπε να διερευνήσει το θέμα ώστε να θέσει ηλικιακό όριο για ενήλικες όπου χρειάζεται ώστε τα άτομα μικρότερης ηλικίας να μην εμπλακούν στα loot boxes που προδιαθέτουν σε τζόγο.

The sword of destiny has two edges. You are one of them.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
25 Nov 2017 14:41 #208729 by Angel
A.I. που δημιουργούν αυτόματα τοποθεσίες για video games


Μια ομάδα ερευνητών που αποτελείται από τo πανεπιστήμιο της Lyon, το Purdue και την Ubisoft δημοσίευσαν ένα σύγγραμμα που εξηγεί πως στο μέλλον οι κόσμοι των βιντεοπαιχνιδιών θα δημιουργούνται αυτόματα από A.I.

Αυτά τα A.I. θα είναι υπεύθυνα για την κατασκευή των 3D τοποθεσιών που θα έχουν τα games. Αυτή η τεχνολογία θα απαιτεί μόνο λίγη καθοδήγηση από τον άνθρωπο, που θα εισάγει ορισμένες λεπτομέρειες και απαιτήσεις, θα τραβάει μερικές γραμμές και θα αφήνει το A.I. να κάνει όλη την δύσκολη δουλειά, όπως να γεμίζει όλα τα κενά με βουνοκορφές, ποτάμια, λίμνες και γενικότερα εικόνες που θυμίζουν πραγματικούς βιοτόπους.



Και όπως αναφέρεται στο βίντεο αυτό είναι μόνο η αρχή. Στο μέλλον οι τοποθεσίες αυτές θα δημιουργούνται ολοκληρωτικά από τα A.I. και θα έχει την δυνατότητα να φτιάξει πιο ποικιλόμορφα μέρη. Η τεχνολογία προχωράει.

The sword of destiny has two edges. You are one of them.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 Dec 2017 14:07 #208913 by Angel
Αμερική: "Οι ήχοι στα video games ενισχύουν την απόδοση των παικτών"


Ερευνητές του Brandeis University ανακάλυψαν πως η απενεργοποίηση των ήχων στα video games επηρεάζει αρνητικά την απόδοσή σας στο παιχνίδι.

Κατόπιν πολυάριθμων πειραμάτων, η έρευνα έδειξε πως όσοι άνθρωποι έπαιζαν games χωρίς ήχο δυσκολευόντουσαν περισσότερο να σκοράρουν πόντους ή να προχωρήσουν σε απλά παιχνίδια κάθε φορά που ο ήχος ήταν κακός ή ολοκληρωτικά απενεργοποιημένος. Επίσης, το άκουσμα μουσικής κατά την διάρκεια του παιχνιδιού επίσης επηρεάζει κατά αυτούς αρνητικά την απόδοση των παικτών. Η έρευνα αυτή δημοσιεύτηκε στο περιοδικό The Journal of the Acoustic Society of America από τον ψυχολόγο Robert Sekuler και τον Tim Hickey.

Το σύγγραμμα τους δίνει έμφαση στην αλληλεπίδραση των οπτικών εφέ με τους ήχους των games. Έτσι δημιούργησαν ένα παιχνίδι με τίτλο Fish Police!! για να τους βοηθήσει με την έρευνα. Σε αυτό οι παίκτες κάθονται σε μια βάρκα και κοιτούν στο νερό. Ανά τακτά διαστήματα περνούν ψάρια, ενώ τα ψάρια που χαρακτηρίζονται από το πείραμα ως “καλά” αλλάζουν σχήμα όσο προχωρούν, ενώ τα “κακά” ψάρια αλλάζουν σχήμα ταχύτερα. Οι παίκτες συγκεντρώνουν πόντους απλά πατώντας ένα κουμπί γρήγορα όταν βρίσκονται σε σωστό σημείο και ένα άλλο όταν βρίσκονται σε λάθος. Κάθε φορά που πατούσαν όμως κάθε κουμπί, το αποτέλεσμά του συνοδευόταν από έναν ήχο.

Όσο αυτοί οι ήχοι παρέμεναν απείραχτοι οι παίκτες απέδιδαν ξεκάθαρα καλύτερα. Όταν όμως οι ήχοι άλλαξαν και αντιστοιχούσαν διαφορετικοί τόνοι σε κάθε ψάρι οι παίκτες αντιμετώπισαν πολλές δυσκολίες. Ειδικά όταν οι ήχοι απενεργοποιούνταν τελείως ήταν που οι παίκτες χανόντουσαν ολοκληρωτικά. Η επιστροφή των αρχικών όμως ήχων τους βοηθούσε να βρουν και πάλι ρυθμό και να αποδίδουν καλύτερα. Κάτι ανάλογο είχε αποδειχθεί από άλλη έρευνα, που αφορούσε τους παίκτες του StarCraft και συγκεκριμένα ανακάλυψαν πως οι παίκτες που συνδύαζαν την μουσική υπόκρουση του παιχνιδιού με τις διάφορες δραστηριότητες τους στο παιχνίδι είχαν εμφανώς καλύτερη απόδοση.

The sword of destiny has two edges. You are one of them.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
02 Dec 2017 00:31 #208948 by Angel
Take-Two: "Η gaming βιομηχανία θα γίνει ψηφιακή"


Τα retail με τα ψηφιακά games δίνουν σκληρή μάχη τα τελευταία χρόνια, με την μία πλευρά να υποστηρίζει το physical προϊόν ως συλλεκτικό και μη εξαρτώμενο από δίκτυα και την άλλη να έχει την ευκολία του download και των προσφορών (ειδικά μέσω του Steam).

Ο Karl Slatoff, πρόεδρος της Take-Two, δήλωσε ότι σε 5-20 χρόνια από τώρα, οι gamers θα αγοράζουμε τα games μας ψηφιακά και όχι σε retail μορφή "είτε το θέλουμε είτε όχι", μιας και τα σημερινά δίκτυα χρηστών σε PC και κονσόλες είναι καλοστημένα.

The sword of destiny has two edges. You are one of them.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
03 Dec 2017 15:52 #208962 by Angel
Magic the Gathering: "Το bullying στον κόσμο του gaming πρέπει να σταματήσει"


Η Wizards έβγαλε ανακοίνωση με την οποία καλεί τους fans να αναλαμβάνουν δράση απέναντι στην παρενόχληση και στο bullying μέσω των video games.

Η ανακοίνωση προήλθε από την Elaine Chase , αντιπρόεδρο της Wizards, που μίλησε για τα δυσάρεστα περιστατικά bullying μέσων των video games και εξέφρασε την επιθυμία της να σταματήσει τέτοιου είδους φαινόμενα. Συγκεκριμένα δήλωσε: “Είμαστε υπερβολικά περήφανοι για το community του Magic και όσων προσφέρει το παιχνίδι στις ζωές των ανθρώπων. Το Magic είναι ένα παιχνίδι που σχεδιάστηκε για να ενώνει/συγκεντρώνει τους ανθρώπους, το λέει και το όνομα “The Gathering”. Το community μας έχει γεμίσει με ιστορίες από μακροχρόνιες φιλίες που δημιουργήθηκαν μέσα από το tapάρισμα των lands, την χρήση spells και την συνεργασία όλων για την νίκη. Δυστυχώς, όλα αυτά χαλάνε από την συμπεριφορά ορισμένων ατόμων. Εμείς στην Wizards of the Coast απογοητευόμαστε από το bullying και τις παρενοχλήσεις που συμβαίνουν στο gaming community. Δυστυχώς το community του Magic έχει ανοσία απέναντι σε τέτοια φαινόμενα. Κανείς δεν πρέπει να υποστεί απειλές ή εκφοβισμό. Κανείς δεν πρέπει να αισθάνεται ανασφαλής ή ανεπιθύμητος ενώ απολαμβάνει κάτι που αγαπά. Όλοι οι άνθρωποι πρέπει να είναι σε θέση να εκφράσουν την χαρά τους για το παιχνίδι, χωρίς να επιτεθούν σε κάποιο κατάστημα πώλησης παιχνιδιών, είτε online, είτε οπουδήποτε”.

Στην Wizards of the Coast παλεύουν συνεχώς για να βρουν λύση στο πρόβλημα και δηλώνουν άμεσα τις περιπτώσεις που συναντούν και παραβιάζουν τον κώδικα συμπεριφοράς που οι ίδιοι έχουν θέσει. Στη συνέχεια η Elaine Chase προσθέτει: “Αναγνωρίζουμε πως ήρθε η ώρα να εξετάσουμε ξανά το πώς δουλεύομε με τα καταστήματα, τους διοργανωτές τουρνουά, τους παίκτες και τα μέλη του community ώστε να αντιμετωπίσουμε τον εκφοβισμό και το bullying τόσο offline όσο και online. Ήδη εργαζόμασταν πάνω σε αυτό, αλλά θα το επισπεύσουμε. Θα είμαστε πιο ενεργοί στον καθορισμό του τι συμπεριφορές περιμένουμε να συναντήσουμε στα Magic events. Μερικοί από εσάς ίσως έχετε ερευνήσει τι σας κάνει να νιώθετε άνετα και τι όχι στα Magic events. Αυτό είναι ένα κομμάτι του project πάνω στο οποίο δουλεύουμε και θα ξεκαθαρίσει το πώς οι παίκτες, τα καταστήματα, οι διοργανωτές τουρνουά και εμείς στην Wizards περιμένουμε ο ένας τον άλλο να συμπεριφέρεται οπουδήποτε ο κόσμος απολαμβάνει το Magic”.

Η Wizards προτείνει να δηλώνετε όλα τα περιστατικά bullying που συναντάτε ή βιώνετε οι ίδιοι στα μεγαλύτερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως τα Facebook, YouTube, Twitch, Twitter, Reddit, Instagram και λοιπά.

Τέλος η αντιπρόεδρος της Wizards ανέφερε: “Οι άνθρωποι που έχουν κοινό χιλιάδων ή εκατοντάδων χιλιάδων fans έχουν την ευθύνη για το περιεχόμενο που δημιουργούν. Τόσο οι λέξεις όσο και το ίδιο το κοινό έχουν τη δική τους σημασία. Προχορώντας θα δώσουμε ιδιαίτερη προσοχή σε όσους χρησιμοποιούν τις πλατφόρμες τους με τρόπους τέτοιους ώστε να έχουν θετικό αντίκτυπο. Ο κόσμος του εκφοβισμού και του bullying στον κόσμο του gaming πρέπει να τελειώσει. Είμαστε όλοι μαζί σε αυτό και κάθε άνθρωπος εδώ στην Wizards θέλει το gaming να είναι φιλόξενο, περιεκτικό, διασκεδαστικό, να δημιουργεί φιλίες και, ναι, να “συγκεντρώνει”.”

The sword of destiny has two edges. You are one of them.
The following user(s) said Thank You: Georgios Manolis

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
08 Dec 2017 10:38 #209117 by Παναγιώτης Πολυδεύκης
Carol Shaw: Βραβεύτηκε η πρώτη επιτυχημένη γυναίκα game designer


Κατά την διάρκεια των The Game Awards 2017 βραβεύτηκε η πρώτη επιτυχημένη γυναίκα game designer, η Carol Shaw.

Μαζί με την Joyce Weisbecker αποτέλεσαν τις πρώτες game designers στη βιομηχανία των games. Η Carol Shaw διακρίθηκε για games που ανέπτυξε για το Atari 2600, με πιο επιτυχημένο εξ αυτών το River Raid, για το οποίο έλαβε τιμητική πλακέτα όταν πέρασε τα ένα εκατομμύριο αντίτυπα.

Η 62χρονη σήμερα game designer ανέβηκε στο stage των The Game Awards 2017 για να βραβευτεί και η ομιλία της ήταν άκρως συγκινητική. Την βράβευση ανέλαβε η Felicia Day, δημιουργός επιτυχημένων σειρών, όπως η The Guild.

Please Log in or Create an account to join the conversation.