Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Ειδήσεις και φήμες από την gaming βιομηχανία

More
21 Aug 2024 08:56 #277142 by Kathy Napoli
This Is Gud Thanks For Sharing

MyAssignmentHelp.co.uk is a leading academic support service dedicated to providing top-quality assignment help to students across the UK.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
08 Sep 2024 03:07 #277386 by Nikos Georgopoulos
Peter Molyneux: "Με το AI θα φτιάχνετε games γράφοντας μία περιγραφή"




Το AI σε 25 χρόνια, σύμφωνα με τους developers .

Ο developer Peter Molyneux κλήθηκε να απαντήσει για το ποιες αλλαγές και εξελίξεις πιστεύει ότι θα δούμε τα επόμενα χρόνια στον κόσμο των video games και εκείνος ανέφερε ότι θα έχουμε Hollywood adaptions και το AI.

Ο Molyneux ρωτήθηκε από το Eurogamer πως πιστεύει ότι θα είναι τα video games σε 25 χρόνια: «Το AI θα είναι ένα πραγματικό «game changer» (σ.σ. εδώ δεν ξέρουμε αν το «game changer» σημαίνει ότι θα αλλάξει η gaming βιομηχανία ή τα games, αλλά σίγουρα ο Molyneux εννοεί και τα δύο) . Θα έρθει η στιγμή που το AI θα χρησιμοποιηθεί για να δημιουργήσει τεράστια κομμάτια ενός video game - χαρακτήρες, animations , διάλογους, voice over, υπάρχουν τόσα πολλά που το AI θα μπορεί να διαχειριστεί». Πρόσθεσε επίσης ότι πιστεύει πως το AI θα «επιτρέψει στον καθένα να δημιουργεί games», εξηγώντας: «Θα μπορείς, για παράδειγμα, να φτιάξεις ένα video game από μία και μόνο εντολή, για παράδειγμα «φτιάξε ένα battle royale σε ένα πειρατικό πλοίο» και το AI θα το φτιάξει για σένα».

Επίσης, δήλωσε ότι πιστεύει πως το Hollywood «θα συνεχίσει να γοητεύεται από τα games και θα αναζητά περισσότερες ιστορίες και αφηγήσεις από αυτά», μία τάση που έχει γίνει ιδιαίτερα εμφανής μετά τις επιτυχίες, όπως η τηλεοπτική σειρά Fallout της Amazon, το The Last of Us και η ταινία Super Mario.

Ο Molyneux δεν ήταν ο μόνος developer που συζήτησε το θέμα του AI, καθώς ο ιδρυτής της Tango Gameworks, Shinji Mikami, ανέφερε ότι πιστεύει πως το AI «θα γίνει πολύ μεγαλύτερο και πιο εμφανές στοιχείο στην ανάπτυξη και δημιουργία video games». Ο Mikami είπε: «Θα μπορείς να το ενσωματώσεις σε ένα video game και το AI θα αποφασίζει από μόνο του «εντάξει, αυτός ο χαρακτήρας, πώς θα σκεφτόταν; Πώς θα μιλούσε; Πώς θα αντιδρούσε σε μία κατάσταση;». Δεν υπάρχει πολλή μεγάλη αλλαγή που μπορεί να γίνει όσο αφορά τα backgrounds, αλλά τα animations και τέτοια πράγματα θα μπορούσαν όλα, σε 25 χρόνια, να δημιουργούνται εξ ολοκλήρου από το AI. Και έτσι η σημασία της δημιουργίας των backgrounds και των πραγματικών animations πιστεύω ότι θα έχει πολύ μεγαλύτερο χάσμα από αυτό που υπάρχει τώρα. Αυτό είναι ένα από τα πράγματα που είναι λίγο ανησυχητικά».

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
26 Sep 2024 11:38 #277741 by Nikos Georgopoulos
Project Skydrop: Battle Royale στην πραγματική ζωή, ο νικητής θα πάρει χρυσό έπαθλο και Bitcoin




Θα διαρκέσει 21 μέρες.

Ο Jason Rohrer, σχεδιαστής ιδιαίτερων video games, όπως τα Passage και One Hour Life, ανακοίνωσε το Project Skydrop , ένα Battle Royale, το οποίο θα εξελίσσεται στην πραγματική ζωή και ο νικητής θα λάβει ένα χρυσό έπαθλο και Bitcoin.

Ο Rohrer δήλωσε ότι δουλεύει πάνω στο Project Skydrop από το 2011. Το έπαθλο είναι 24 καρατιών, γύρω στα 300 γραμμάρια σε βάρος και έχει αξία 26.000 δολάρια. Επιπλέον ο νικητής ένα ποσό που θα του αλλάξει τη ζωή σε Bitcoin, το οποίο όμως θα εξαρτηθεί από το πόσοι παίκτες θα συμμετέχουν. Το παιχνίδι θα διαρκέσει 21 μέρες συνολικά και πλέον έχουν μείνει 15. Η συγκεκριμένη διάρκεια είναι απλά για το θέαμα, σύμφωνα με τον ίδιο: "Τρεις εβδομάδες είναι αρκετά καλός χρόνος για μία δραματική πορεία. Είναι αρκετή διάρκεια ώστε να ο κόσμος να νιώθει ότι έχει μία ευκαιρία, αλλά όχι πολύ μεγάλη ώστε να χαθεί το ενδιαφέρον."



Ο Rohrer αποκάλυψε ότι το έπαθλο βρίσκεται κάπου στις νοτιοανατολικές ΗΠΑ και ότι εμπνεύστηκε από το Fortnite. Ο κύκλος είχε εμβέλεια περίπου 800 χιλιόμετρα και κάθε μέρα μικραίνει, ενώ φαίνεται στο επίσημο site του παιχνιδιού. Κάθε μέρα που περνάει εμφανίζεται και μία καινούργια φωτογραφία του επάθλου, οι οποίες έχουν όλο και πιο μακρινά πλάνα που αποκαλύπτουν λεπτομέρειες για την τοποθεσία του. Σύμφωνα με την τωρινή εμβέλεια του κύκλου το έπαθλο βρίσκεται κάπου ανάμεσα στις πόλεις Connecticut, Massachusetts, New Hampshire, Νέα Υόρκη και Vermont.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
05 Oct 2024 19:27 #277885 by Nikos Georgopoulos
Νόμος στις ΗΠΑ υποχρεώνει τα digital games να γράφουν ότι θα αφαιρεθούν




Εμπνευσμένος από Sony και Ubisoft.

Ένας νέος νόμος (ΑΒ 2426) στην Καλιφόρνια, ο οποίος θα τεθεί σε ισχύ το 2025, θα απαγορεύει να χρησιμοποιούνται όροι όπως "αγορά" ή "παραγγελία" σε σχέση με ψηφιακά αγαθά—ταινίες, βιβλία και video games—εκτός αν παρέχουν μια "σαφή και εμφανή" προειδοποίηση στους καταναλωτές ότι αυτά τα αγαθά μπορούν να αφαιρεθούν οποιαδήποτε στιγμή.

Η βουλευτής Jacqui Irwin, η οποία υποστηρίζει το νομοσχέδιο, δήλωσε στο Game File ότι αποφάσισε να λάβει μέτρα όταν η Sony ανακοίνωσε την αφαίρεση περιεχομένου του Discovery από το PlayStation Store λόγω λήξης αδειών. Όχι μόνο τα επεισόδια στο Discovery δεν θα ήταν πλέον διαθέσιμα για αγορά, αλλά και όσοι τα είχαν ήδη αγοράσει θα έχαναν την πρόσβαση σε αυτά. Η Sony τελικά αναίρεσε την απόφαση, αλλά η ζημιά είχε ήδη γίνει: η Irwin εισήγαγε το νομοσχέδιο τον Φεβρουάριο.

Δύο μήνες αργότερα (τον Απρίλιο), η Ubisoft έπεισε την Irwin ότι ήταν η σωστή κίνηση, όταν άρχισε να αφαιρεί τις άδειες για το The Crew. Οι πωλήσεις του The Crew είχαν ήδη σταματήσει τον Δεκέμβριο του 2023, αλλά ακόμα και το single-player εξαρτιόταν από απομακρυσμένους servers , οι οποίοι απενεργοποιήθηκαν τον Απρίλιο. Αυτό κατέστησε το The Crew μη διαθέσιμο ακόμη και για όσους το είχαν ήδη αγοράσει, ενώ η Ubisoft φαινόταν αποφασισμένη να μην επιτρέψει καμία αυτοσχέδια λύση που θα επέτρεπε στους χρήστες να το τρέξουν ξανά (μέσω mods). Η Irwin είπε: "Οι ενέργειες της Ubisoft με το The Crew τόνισαν ακόμη περισσότερο πόσο διαδεδομένο είναι αυτό το πρόβλημα".

Με τον νέο νόμο, στην Καλιφόρνια δεν έχει κανείς νομικό δικαίωμα να χρησιμοποιεί συμβατικούς όρους όπως "αγοράστε το προϊόν μου" για ψηφιακά προϊόντα, εκτός εάν πληρούνται ορισμένες προϋποθέσεις:
- Η προαναφερθείσα "ρητή επιβεβαίωση" σε κάθε συναλλαγή ή η "σαφής και εμφανής" προειδοποίηση
- Το ψηφιακό προϊόν είναι δωρεάν
- Το ψηφιακό προϊόν προσφέρει "μόνιμη δυνατότητα λήψης offline σε εξωτερική αποθήκευση για χρήση χωρίς σύνδεση στο internet"

Αυτή είναι η προσέγγιση που ακολουθεί η Ubisoft με τα νεότερα games της σειράς The Crew. Μετά την αφαίρεση του The Crew, η Ubisoft υποσχέθηκε να προσθέσει offline modes στα The Crew 2 και The Crew Motorfest "για να διασφαλιστεί η μακροπρόθεσμη πρόσβαση και στους δύο τίτλους". Τα games που βασίζονται αποκλειστικά σε multiplayer δεν θα έχουν αυτή την επιλογή, φυσικά, αλλά αν είναι free-to-play, θα εξαιρούνται ούτως ή άλλως από το νέο νόμο.

Η ψηφιακή πλατφόρμα GOG, με αφορμή τον νέο νόμο, δήλωσε: "Όταν λέμε ότι σας αφήνουμε να «κατέχετε» τα games σας, το εννοούμε. Ό,τι κι αν συμβεί—είτε πρόκειται για προβλήματα αδειών, για το κλείσιμο καταστημάτων ή ακόμα και για μια αποκάλυψη ζόμπι που θα κόψει το internet—θα μπορείτε να παίξετε τα παιχνίδια σας χάρη στους offline installers μας. Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι η gaming περιουσία σας θα είναι πάντα στα χέρια σας, όχι στα δικά μας."

Ο νόμος AB 2624 της Καλιφόρνιας υπογράφηκε από τον κυβερνήτη Gavin Newsom στις 24 Σεπτεμβρίου και αναμένεται να τεθεί σε ισχύ την 1η Ιανουαρίου του 2025.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 Oct 2024 00:17 #278058 by Nikos Georgopoulos
Ξεκίνησε στο Steam



Ο νέος νόμος της Αμερικής για τα games ξεκίνησε να εφαρμόζεται από το Steam. Η πλατφόρμα της Valve σας ειδοποιεί πλέον ότι αγοράζετε μόνο μία άδεια χρήσης (licence) για ένα video game, αντί να το έχουν όντως στην κατοχή τους!
Εν όψει της νέας νομοθεσίας στην πολιτεία της Καλιφόρνια που απαιτεί από τα online stores να καθιστούν σαφές ότι οι πελάτες αγοράζουν μόνο μια άδεια για ψηφιακό περιεχόμενο αντί να το κατέχουν, το Steam έχει εφαρμόσει ένα μήνυμα στο σημείο αγοράς κάνοντας ακριβώς αυτό.

Η νέα νομοθεσία της Καλιφόρνια, η οποία υπεγράφη από τον κυβερνήτη Gavin Newsom στα τέλη Σεπτεμβρίου, έχει σκοπό να ευαισθητοποιήσει περισσότερο τους καταναλωτές για την ενίοτε προσωρινή φύση της ψηφιακής ιδιοκτησίας. Απαγορεύει ρητά στα stores να χρησιμοποιούν τις λέξεις "αγοράζω ή οποιονδήποτε άλλο όρο που ένα λογικό άτομο θα κατανοούσε ότι παρέχει απεριόριστη ιδιοκτησία στο ψηφιακό αγαθό" - αντί να τους απαιτεί να εμφανίζουν μια "σαφή και εμφανή δήλωση" που εξηγεί τη φύση της συναλλαγής τους.

Και ενώ η νομοθεσία, επίσημα γνωστή ως AB 2426, δεν τίθεται επίσημα σε ισχύ πριν από το 2025, η Valve έχει ήδη τροποποιήσει το καλάθι αγορών του Steam για να τονίσει ότι οι πελάτες αγοράζουν άδεια - με τις αλλαγές να εμφανίζονται διεθνώς, συμπεριλαμβανομένου του Ηνωμένου Βασιλείου. Το καλάθι αγορών του Steam διαθέτει τώρα ένα σύντομο μήνυμα κάτω από το κουμπί "Συνέχεια πληρωμής", που γράφει: "Μια αγορά ψηφιακού προϊόντος χορηγεί άδεια χρήσης για το προϊόν στο Steam". Ακολουθεί ένα link προς το συμφωνητικό χρηστών για το Steam, που περιέχει πρόσθετες πληροφορίες.

Η νέα νομοθεσία της Καλιφόρνια δεν ισχύει για τα games που προσφέρονται ως μέρος μιας συνδρομητικής υπηρεσίας, για games που "πωλούνται" ή δίνονται δωρεάν ή για games που μπορούν να ληφθούν και να παιχτούν μόνιμα offline. Ισχύει μόνο για τα always online games.

Η νομοθεσία AB 2426 ακολουθεί αρκετές περιπτώσεις γνωστών games που αφαιρέθηκαν από τις libraries των gamers που τα αγόρασαν τα τελευταία χρόνια. Η Ubisoft έγινε πρωτοσέλιδο μέσα στο 2024, αφού άρχισε να ανακαλεί αθόρυβα τις άδειες των παικτών στο The Crew και το PlayStation επέλεξε να αποσύρει την πρόσβαση στο shooter του PS5 Concord (αλλά έδωσε τίμια επιστροφές χρημάτων) αφού ανακοίνωσε ότι έκλεισε τους servers.

Η διαμάχη που προκλήθηκε από την απόφαση της Ubisoft ειδικότερα οδήγησε στην ανανέωση της συζήτησης σχετικά με τη διατήρηση των games και την ίδρυση του Stop Killing Games - μια πρωτοβουλία που στοχεύει να θέσει πολιτικές και νομικές προκλήσεις στο ολοένα και πιο συχνό φαινόμενο τα αγορασμένα games να μην μπορούν να παιχτούν. Και ενώ νομοθεσία όπως το AB 2426 δεν διορθώνει το πρόβλημα στη ρίζα του, επιδιώκει τουλάχιστον την καλύτερη ενημέρωση των καταναλωτών πριν από μια αγορά.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 Oct 2024 16:36 #278064 by Απόστολος Μητσακούλης
Υπάρχουν και τρόποι να πάρουμε ψηφιακά παιχνίδια χωρίς να πληρώνουμε. Αμα θέλουν να αφαιρούν παιχνίδια ας το κάνουν.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
19 Oct 2024 09:44 #278223 by Nikos Georgopoulos
To επόμενο video game του Josef Fares




«Ονομάζεται S*** ******N».

Η Hazelight Studios, γνωστή για το It Takes Two, δημοσίευσε μια μυστηριώδη εικόνα, δείχνοντας ένα σωρό από χαρτιά με ένα χαρτί πάνω να γράφει για κάποιο νέο IP.

Στην κορυφή του χαρτιού γράφει "New IP" και είναι κυκλωμένο με κίτρινο μαρκαδόρο. Ωστόσο, ο τίτλος του project δεν αποκαλύπτεται, καθώς εμφανίζεται ως μια γραμμή με στυλό, και η ημερομηνία κυκλοφορίας αναγράφεται ως 202... με ένα άλλο σβησμένο σημείο και ένα ερωτηματικό, κάτι που αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να κυκλοφορήσει από το 2024 έως το 2029. Στην άκρη του επόμενου χαρτιού εμφανίζονται τα ονόματα "Mio" και "Zoe" να επαναλαμβάνονται, ενώ τα post-it αναφέρουν λέξεις όπως "co-op" και "ouch", υπονοώντας ίσως ένα νέο co-op video game παρόμοιο με το It Takes Two.

Ο ιδρυτής της Hazelight, Josef Fares, επίσης έκανε ένα teaser για το νέο video game της εταιρείας. Ο Fares είπε πως έλαβε πολλές ερωτήσεις για το τι ετοιμάζει η ομάδα και ανέφερε πως είναι ένα «νέο IP που ονομάζεται S*** ******N."


Now that you mention it, think you dropped this in the office @josef_fares ? t.co/uh6AZAlrHL pic.twitter.com/oWv3Eew4M9

— Hazelight Studios (@HazelightGames) October 17, 2024

Το όνομα S*** ******N προκάλεσε απορίες για το τι μπορεί να σημαίνει. Παρά το μυστήριο, ο Fares είπε ότι θα δείξει σύντομα το νέο video game. Υπάρχει περίπτωση αυτό το νέο IP να αποκαλυφθεί στα The Game Awards.

Σε άλλα νέα της Hazelight Studios, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι το It Takes Two έχει πουλήσει πλέον 20 εκατομμύρια αντίτυπα, σημειώνοντας μια αύξηση 4 εκατομμυρίων πωλήσεων από τον Μάρτιο του 2024.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 Nov 2024 10:00 #279012 by Nikos Georgopoulos
Το Baldur’s Gate 3 έχει δύο πωλήσεις στο Βατικανό




Στην πόλη-έδρα της Καθολικής Εκκλησίας.

Το Βατικανό διαθέτει πλέον δύο αντίτυπα του Baldur's Gate 3 που παίζονται εντός των ιερών του τειχών, σύμφωνα με τον Michael Douse (director of publishing της Larian Studios).

Ο Douse έγραψε σε μια δημοσίευση στο X/Twitter: «Πούλησα 2 αντίτυπα του Baldur's Gate 3 στο Βατικανό, με έναν να το έχει βάλει στη wishlist. Θα ήθελα να πιστεύω ότι αυτός που το έχει στη λίστα του είναι ο Πάπας, περιμένοντας να βρει λίγο ελεύθερο χρόνο. Μακάρι να μπορούσα να δω τη λίστα με τα mods τους. Σίγουρα θα είναι τρομερά εντυπωσιακή».


Sold 2 copies of Baldur's Gate 3 in The Vatican, with 1 wishlist. I'd like to think the latter is just the Pope waiting until he has a free minute. Wish I could see their mod list. Bet it's absolutely gnarly.

— Very AFK (@Cromwelp) November 11, 2024

Παρόλο που δύο αντίτυπα δεν φαίνονται πολλά, αξίζει να θυμόμαστε ότι το Βατικανό είναι ένα μικρό ανεξάρτητο κράτος—μια περιοχή 121 στρεμμάτων στη Ρώμη της Ιταλίας, που αποτελεί την έδρα της Καθολικής Εκκλησίας. Ο πληθυσμός της φτάνει περίπου τους 764 κατοίκους, εκ των οποίων οι μισοί δεν διαμένουν μόνιμα εκεί. Περίπου 100 από τους κατοίκους είναι μέλη της Ελβετικής Φρουράς του Πάπα.

Το αν υπάρχει πιθανότητα κάποιο μέλος της Ελβετικής Φρουράς να περνά τον χρόνο του παίζοντας Baldur's Gate 3 δεν το ξέρουμε. Ωστόσο, είναι λίγο παράξενο το να βλέπεις ένα video game βασισμένο στο Dungeons & Dragons—που στο παρελθόν αντιμετώπισε κατηγορίες για «σατανισμό»—να παίζεται ήρεμα και χωρίς αντιδράσεις σε ένα από τα πιο θρησκευτικά μέρη του κόσμου.

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά φέτος που το gaming επηρεάζει το Βατικανό, καθώς τον Ιούλιο, ο Πάπας χειροτόνησε τον πρώτο «άγιο gamer».

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 Nov 2024 18:17 #279046 by Nikos Georgopoulos
Δεύτερο κύμα απολύσεων στην εταιρεία ανάπτυξης του SteamWorld για το 2024




Thunderful Games: «Θα εστιάσουμε περισσότερο σε third-party games»

Η Thunderful Games, εταιρεία ανάπτυξης τις σειράς SteamWorld, ανακοίνωσε 80 έως 100 απολύσεις προσωπικού και ότι θα εστιάσει περισσότερο σε third-party games.

Σε δελτίο τύπου , η εταιρεία ανέφερε ότι οι απολύσεις αποτελούν μέρος μιας "αναδιάρθρωσης", ενώ ακυρώθηκε και κάποια games (σ.σ. δεν ξέρουμε ποια και πόσα games ακυρώθηκαν). Ο CEO της Thunderful, Martin Walfisz, δήλωσε ότι η απόφαση αυτή ήταν δύσκολη, αλλά αναγκαία. Αυτή είναι η δεύτερη φορά που η εταιρεία αντιμετωπίζει απολύσεις μέσα στο ίδιο έτος, καθώς τον Ιανουάριο είχε απολύσει το 20% του προσωπικού της (σχεδόν 500 άτομα).

Ο Walfisz δήλωσε: "Είναι λυπηρό να ανακοινώνουμε μια δεύτερη αναδιάρθρωση της Thunderful μέσα σε λιγότερο από έναν χρόνο, αλλά, δυστυχώς, δεν βλέπουμε άλλες εναλλακτικές για να διασφαλίσουμε τη μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα και ανθεκτικότητα της εταιρείας. Η στρατηγική στροφή προς το games publishing από εξωτερικούς συνεργάτες μας επιτρέπει να μειώσουμε τα σταθερά κόστη, να αυξήσουμε την ευελιξία μας και να ελέγχουμε καλύτερα τη ρευστότητά μας. Έχουμε πολλούς ταλαντούχους και αφοσιωμένους υπαλλήλους, και είναι με μεγάλη λύπη που πρέπει να αποχωριστούμε κάποιους από αυτούς."

Σύμφωνα με το δελτίο τύπου, η εταιρεία εκτιμά ότι οι εξοικονομήσεις από τις απολύσεις θα φτάσουν τα 80 έως 90 εκατομμύρια σουηδικές κορώνες (περίπου 7,3 έως 8,2 εκατομμύρια δολάρια). Ωστόσο, η πλειονότητα αυτών των εξοικονομήσεων αναμένεται να αποτυπωθεί πλήρως στα οικονομικά αποτελέσματα από το πρώτο τρίμηνο του 2025. Η υλοποίηση του προγράμματος αναδιάρθρωσης ξεκινά άμεσα. Ωστόσο, η εταιρεία θα μπορεί ακόμα να αναπτύξει τα δικά της games, όπως τη σειρά SteamWorld και το Lost in Random.

Η πιο πρόσφατη κυκλοφορία της Thunderful Games ήταν το SteamWorld Heist 2, το οποίο κυκλοφόρησε φέτος τον Αύγουστο σε PC, PS5, Xbox Series X/S, PS4, Xbox One και Switch. Συνολικά, η Thunderful Games φέτος έχει απολύσει σχεδόν 600 εργαζόμενους.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 Dec 2024 12:31 - 16 Dec 2024 00:08 #280555 by Nikos Georgopoulos
Αμερικανίδα μητέρα μηνύει την εταιρεία κούκλων Mattel επειδή οι συσκευασίες της παραπέμπουν σε πορνογραφικό site

Αμερικανίδα μητέρα μηνύει την εταιρεία κούκλων Mattel επειδή οι συσκευασίες της παραπέμπουν σε πορνογραφικό site.

Συγκεκριμένα η Mattel κατασκευάζει αυτόν τον καιρό κούκλες από την ταινία Wicked, η οποία προβάλλεται στους κινηματογράφους, όμως αντί να έχει το σωστό site στην συσκευασία τους, wickedmovie.com, είχε το πορνογραφικό Wicked.com. Έτσι η Holly Ricketson από την South Caronia της Αμερικής έκανε μήνυση στην Mattel επειδή η 11χρονη κόρη της έπαθε σοκ όταν μπήκε άθελά της στο Wicked.com και αντίκρισε τις πορνογραφικές σκηνές στο κινητό της.

Στην μήνυση ή Ricketson αναφέρει ότι η κόρη της εκτέθηκε σε ολόγυμνες σεξουαλικές σκηνές. Η Mattel έκανε ανάκληση στις κούκλες, όμως δεν προσέφερε επιστροφές χρημάτων. "Με το να διαφημίζει τα παιχνίδια της συγκεκριμένα σε παιδιά, η Mattel δεν κατάφερε να παράγει ένα αρμόζον προϊόν". Παρότι η Mattel δεν ανέφερε συγκεκριμένα την μήνυση, δήλωσε ότι παρόλο που εμφανίζεται κατά λάθος μία πορνογραφική σελίδα στις συσκευασίες της, "αυτό δεν επηρεάζει με κανέναν τρόπο τον εμπειρία του παιχνιδιού με το προϊόν", στον λιγοστό αριθμό μονάδων που πουλήθηκαν πριν διορθωθεί το θέμα.

Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι όταν κάποιος μπαίνει στο Wicked.com, το πρώτο πράγμα που αντικρίζει είναι μία ειδοποίηση που αναφέρει ότι το περιεχόμενο είναι αποκλειστικά για άτομα άνω των 18 ετών και δεν φαίνεται κάποια πορνογραφική εικόνα, ενώ στην κεντρική σελίδα του, δεν υπάρχει γυμνό περιεχόμενο.
Last edit: 16 Dec 2024 00:08 by Nikos Georgopoulos.

Please Log in or Create an account to join the conversation.