Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Activision Blizzard: Γενική συζήτηση

More
17 Dec 2023 21:13 #274066 by Nikos Georgopoulos
Η Activision Blizzard πλήρωσε 51,3 εκατομμύρια ευρώ σε εργαζόμενες για τις σεξουαλικές παρενοχλήσεις 5 ετών




Εξωδικαστικά για άλλη μια φορά.

Η Wall Street Journal έγραψε άρθρο στο οποίο αναφέρει ότι η Activision Blizzard πλήρωσε 44,1 εκατομμύρια λίρες (δηλαδή 51,3 εκατομμύρια ευρώ) για τις αποζημιώσεις των ετών 2015-2020 για σεξουαλική παρενόχληση.

Μέχρι τώρα γνωρίζαμε ότι 2000 υπάλληλοι των Riot Games και Activision Blizzard (κυρίως γυναίκες) έλαβαν αποζημιώσεις για σεξουαλική παρενόχληση, όσον αφορά το 2021. Κάθε εργαζόμενη έλαβε ένα ποσό μεταξύ 2500 και 5000 δολαρίων. Τώρα όμως μαθαίνουμε και τι είχε προηγηθεί...την προηγούμενη πενταετία και μάλιστα το συνολικό ποσό που πλήρωσε η Αμερικάνικη εταιρεία.

Τα 7,1 εκατομμύρια λίρες από αυτά (8,26 εκατομμύρια ευρώ) αποτελούν αποζημιώσεις για δικαστικά έξοδα.

Η Activision Blizzard επιβεβαίωσε την είδηση καθώς δήλωσε στο VentureBeat: «Είμαστε ικανοποιημένοι που καταλήξαμε σε συμφωνία με το Τμήμα Κοινωνικών Δικαιωμάτων της Καλιφόρνια (CRD). Εκτιμούμε τη σημασία των θεμάτων που αντιμετωπίζονται σε αυτήν τη συμφωνία και είμαστε αφοσιωμένοι στην πλήρη εφαρμογή όλες τις νέες υποχρεώσεις που έχουμε αναλάβει ως μέρος της. Θέλουμε οι υπάλληλοί μας να γνωρίζουν ότι, όπως ορίζει η συμφωνία, δεσμευόμαστε να διασφαλίσουμε δίκαιες πολιτικές και πρακτικές αποδοχών και προώθησης για όλους τους υπαλλήλους μας και θα συνεχίσουμε τις προσπάθειές μας σχετικά με την ένταξη των προσόντων υποψηφίων από υποεκπροσωπούμενες κοινότητες όσον αφορά την προσέγγιση, την πρόσληψη εργαζομένων και τη διατήρηση.

«Είμαστε επίσης ικανοποιημένοι που το CRD συμφώνησε να υποβάλει μια τροποποιημένη καταγγελία που αποσύρει πλήρως τις αξιώσεις του 2021 σχετικά με την ευρεία και συστημική παρενόχληση στο χώρο εργασίας στην Activision Blizzard», συνεχίζει η δήλωση. «Όπως αναγνώρισε ρητά το CRD στη συμφωνία, «το CRD υποβάλλει μαζί με ένα Διάταγμα Προτεινόμενης Συγκατάθεσης μια δεύτερη τροποποιημένη καταγγελία που αποσύρει, μεταξύ άλλων, ισχυρισμών και αιτιών δράσης, την πέμπτη αιτία δράσης – «Διακρίσεις στην απασχόληση – λόγω φύλου – παρενόχληση. Κανένα δικαστήριο ή ανεξάρτητη έρευνα δεν τεκμηρίωσε ισχυρισμούς ότι υπήρξε συστηματική ή εκτεταμένη σεξουαλική παρενόχληση στην Activision Blizzard».

Επιπλέον, το CRD αναγνώρισε ότι κανένα δικαστήριο ή ανεξάρτητη έρευνα δεν τεκμηρίωσε τους ισχυρισμούς ότι: «Το Διοικητικό Συμβούλιο της Activision Blizzard, συμπεριλαμβανομένου του Διευθύνοντος Συμβούλου της, Robert Kotick, ενήργησε ανάρμοστα στον χώρο εργασίας».

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Jan 2024 10:36 #274568 by Nikos Georgopoulos
Η Activision Blizzard κατηγορήθηκε για διάκριση ενάντια σε "λευκά στελέχη"




Που είχαν χρόνια στην εταιρεία.

Η Activision Blizzard κατηγορείται ότι έκανε διακρίσεις ενάντια σε παλαιά στελέχη της επειδή...ήταν λευκοί!

Όσο κι αν ακούγεται απίστευτο, ένα πρώην στέλεχος της Activision Blizzard κατέθεσε αξίωση διακρίσεων στην εταιρεία, ισχυριζόμενος ότι η Activision έκανε διακρίσεις εις βάρος «παλαιών λευκού δέρματος στελεχών».

Όπως αναφέρθηκε από το Law360 , η καταγγελία περιλαμβάνει ισχυρισμούς κατά του πρώην CEO Bobby Kotick για σχόλια που έκανε σε συνέδριο ηγεσίας στο οποίο φέρεται να είπε ότι το "πρόβλημα" στην Activision Blizzard είναι ότι "υπάρχουν πάρα πολλά παλαιά στελέχη που είναι λευκά».

Η αγωγή υπεβλήθη από έναν 57χρονο λευκό άνδρα που εργαζόταν στην εταιρεία από το 2014 έως ότου απολύθηκε ως μέρος της αναδιάρθρωσης της εταιρείας στα τέλη του 2023. Δήλωσε ότι λίγο μετά το άκουσμα αυτών των σχολίων, κάποια λευκά στελέχη σε ανώτερες θέσεις αποχώρησαν». Πρόσθεσε μάλιστα ο ενάγων ότι «η Activision τοποθετούσε κέρδη πάνω από τους ανθρώπους απολύοντας τα παλαιότερα, υψηλότερα αμειβόμενα στελέχη».

Το στέλεχος υποστηρίζει ότι δεν πήρε την προαγωγή αφού τα εν λόγω στελέχη παραιτήθηκαν, παρόλο που προτάθηκε για την θέση. Επίσης, ο νεότερος από αυτόν υπάλληλος που δεν είχε λευκό χρώμα δέρματος, συνέχισε ως διευθυντής και δημιούργησε ένα εχθρικό περιβάλλον εργασίας, το οποίο επηρέασε επιζήμια την αύξηση μισθού του βάση αξιοκρατίας.

Στη συνέχεια, το στέλεχος υπέβαλε καταγγελία στο HR, κατηγορώντας την εταιρεία ότι δεν «προστάτεψε τον Ενάγοντα από τις μεροληπτικές και δυσφημιστικές κατηγορίες» των συναδέλφων του, αλλά λέει ότι η καταγγελία του «αγνοήθηκε και δεν ελήφθη σοβαρά υπόψη».

Όταν ο καταγγέλλων απολύθηκε από μια ομάδα 200 ατόμων τον Αύγουστο του 2023, λέει ότι ήταν ένας από τους επτά άνδρες ηλικίας 47 ετών και άνω που απολύθηκαν εκείνη την εποχή. Ο ενάγων ισχυρίζεται περαιτέρω ότι η εταιρεία έχει παραβιάσει τους νόμους της Καλιφόρνιας για την προστασία των καταγγελιών.

Ο άνδρας που ασκεί τη νομική αγωγή ζητάει διαφυγόντα κέρδη και αποζημίωση για ζημιά στη φήμη του, ψυχική οδύνη, παράνομη καταγγελία και αποζημίωση για τον αρνητικό αντίκτυπο που είχε αυτό στην εξέλιξη της σταδιοδρομίας του. Αναμένει επίσης η Activision Blizzard θα πρέπει να πληρώσει τα δικαστικά του έξοδα.

Άραγε η προσβολή του Bobby Kotick ήταν ηθελημένη και την εννοούσε ή μήπως ήταν ειρωνική απέναντι στο εργασιακό σωματείο της Αμερικανικής εταιρείας που ζητούσε περισσότερο inclusivity και diversity; Όλα αυτά θα τα μάθουμε μετά από χρόνια, όταν θα εκδικαστεί η υπόθεση. Εκτός κι αν η Activision Blizzard την λύσει εξωδικαστικά.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
30 Jan 2024 20:10 #274845 by Απόστολος Μητσακούλης
Το τσίμπισα το 1, έτσι απο νοσταλγία. Έχει multiplayer το 1. Το hellfire που άνοιξα μετά δν είχε τέτοια επιλογή. Επίσης χρειάστεικε να τα ανοίξω ως admin. Μου έβγαζε direct draw error πριν.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
31 Jan 2024 10:16 #274852 by Nikos Georgopoulos
Η Blizzard επαναφέρει τα Warcraft: Orcs & Humans, Warcraft II: Tides of Darkness και Diablo στο Battle.net




Είναι ήδη διαθέσιμα.

Η Blizzard επαναφέρει τα Warcraft: Orcs & Humans, Warcraft II: Tides of Darkness και το αρχικό Diablo στο Battle.net.

Το Warcraft: Orcs & Humans του 1994, το πρώτο video game της σειράς Warcraft, ήταν αρκετά πρωτοποριακό για την εποχή του στην κατηγορία των Real-Time Strategy και μαζί με το sequel του έκαναν δημοφιλή τα Multiplayer modes στα RTS.


LOK'TAR

Now available on t.co/hJ55RfDsOC :

? Warcraft: Orcs & Humans
⚔️ Warcraft II: Tides of Darkness
? Diablo pic.twitter.com/jMs8OJM48V

— Blizzard Entertainment (@Blizzard_Ent) January 30, 2024

Το Warcraft II: Tides of Darkness θα είναι διαθέσιμο μαζί με το expansion του, Beyond the Dark Portal. Η αρχική του κυκλοφορία το 1995 συνέπεσε με την πρώτη εκδοχή του Battle.net. Το αρχικό Diablo είχε κυκλοφορήσει το 1997 στα PC και το 1998 στο PlayStation.

Και τα τρία games είναι ήδη διαθέσιμα στο Battle.net .

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
31 Jan 2024 10:16 #274854 by Nikos Georgopoulos
Οι developers του Call of Duty μιλάνε για πρώτη φορά για το skill-based matchmaking




Μετά από αρκετά χρόνια που τους το ζητούσε ο κόσμος.

Οι developers του Call of Duty μίλησαν για πρώτη φορά για το skill-based matchmaking (SBMM).

Το Skill-based matchmaking είναι ο αλγόριθμος ο οποίος καθορίζει ποιοι παίκτες θα παίξουν στο κάθε match και με ποιους αντιπάλους, με βάση τις επιδόσεις τους. Αρκετοί παίκτες ανά τα χρόνια προσπαθούν να ανακαλύψουν τον τρόπο που δουλεύει για να αντιμετωπίζουν πιο αδύναμους και εύκολους αντιπάλους. Μετά το Call of Duty: Modern Warfare του 2019, η συζήτηση για το Skill-based matchmaking έγινε ακόμα μεγαλύτερη στο internet, με πολύ κόσμο να υποστηρίζει ότι με κάθε ετήσια κυκλοφορία γίνεται όλο και πιο αυστηρό. Έτσι πολλοί προσπαθούν να το "κοροϊδέψουν" χάνοντας επίτηδες kills και matches για να μπουν με πιο εύκολους αντιπάλους.

Για χρόνια η Activision δεν αναφερόταν σχεδόν ποτέ στο SBMM, παρά τις πολυάριθμές ερωτήσεις από τον κόσμο. Πρόσφατα και συγκεκριμένα κοντά στην έναρξη της Season 1 του Call of Duty: Modern Warfare III η Activision δήλωσε ότι σύντομα θα έκανε επιτέλους αυτή τη συζήτηση με τους παίκτες, πράγμα που έγινε στις 29 Ιανουαρίου μέσω ενός blog. Αρχικά εξηγεί ότι το matchmaking λαμβάνει υπόψη οκτώ παράγοντες, συμπεριλαμβανόμενων φυσικά και των επιδόσεων του κάθε παίκτη. Ένας ακόμα παράγοντας είναι η ποιότητα της σύνδεσης στο internet. Επιπλέον τονίστηκε ότι οι παίκτες σχεδόν πάντα καταλήγουν στους servers που είναι πιο κοντά τους, αλλά όχι πάντα, λόγω του timing.



Όσον αφορά το SBMM, η Activision εξήγησε ότι λαμβάνονται υπόψη οι συνολικές επιδόσεις του κάθε παίκτη, δηλαδή τα kills, deaths, wins και losses κλπ, αλλά τα δεδομένα ανανεώνονται όσο παίζει. Οι ίδιοι παράγοντες λαμβάνονται υπόψη και για τους συμπαίκτες, πέρα από τους αντιπάλους. Ο σκοπός είναι να μην υπάρχει μεγάλο κενό ανάμεσα στις ικανότητες του χειρότερου και του καλύτερου παίκτη στο lobby. Σύμφωνα με το blog, όταν λαμβάνεται υπόψη το skill για το matchmaking, ανεβαίνει ο αριθμός των πιθανών αποτελεσμάτων και ότι οι παίκτες όλων των δυνατοτήτων θα λαμβάνουν εξίσου wins και loses.

Στο blog επίσης απαντάται και το παράπονο της πιο hardcore κοινότητας του Call of Duty, οι οποίοι δηλώνουν ότι το SBMM τους τοποθετεί μόνο σε "sweaty" lobbies, δηλαδή σε matches με μεγάλη ένταση που κουράζουν. Παρότι δεν αποκαλύφθηκε κάποιο συγκεκριμένο σχέδιο, οι developers τόνισαν ότι θα συνεχίσουν να ερευνούν τρόπους για να αντιμετωπίσουν αυτό το πρόβλημα. Επιπλέον η Activision δήλωσε ότι το SBMM υπάρχει από το Call of Duty 4: Modern Warfare, του 2007, παρότι πολύς κόσμος ισχυρίζεται ότι ξεκίνησε από το Black Ops II του 2012. Άλλοι παράγοντες του matchmaking είναι το format του κάθε παίκτη, οι προτιμήσεις του στο voice chat, η συσκευή που παίζει (πληκτρολόγιο ποντίκι ή χειριστήριο), τα πρόσφατα maps και modes και οι προτιμήσεις στα playlists.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Feb 2024 10:37 #274969 by Nikos Georgopoulos
Πρώην εργαζόμενος της Blizzard εξαργύρωσε δωρεάν συνδρομές του World of Warcraft 10 ετών, πριν απολυθεί




Βρισκόταν στους 1900 που απέλυσε η Microsoft την προηγούμενη εβδομάδα.

Πρώην εργαζόμενος της Blizzard (από τους 1900 που έδιωξε η Microsoft) πήρε κρυφά δωρεάν συνδρομές του World of Warcraft διάρκειας 10 ετών, πριν απολυθεί.

Ο λόγος για τον πρώην product lead, Adam Holisky, ο οποίος δήλωσε ότι όταν κατάλαβε ότι θα ήταν ένας από τους 1900 ανθρώπους που θα έχαναν τις δουλειές τους, πήγε γρήγορα στο Keyring και χρησιμοποίησε όλους τους κωδικούς ετήσιων συνδρομών που δεν είχε ακόμα ενεργοποιήσει. Το Keyring, σύμφωνα με τον Holisky, είναι ένα εσωτερικό σύστημα της Blizzard, όπου οι εργαζόμενοι έχουν πρόσβαση στους κωδικούς τους.


Once I realized what was happening and that I was gonna be laid off, I made sure to jump into keyring and use all the 1-year subscription codes I have left.

? pic.twitter.com/HfS5M4Fb8T

— adamholisky.bsky.social (@AdamHolisky) January 26, 2024

Ο Holisky ανέβασε στο Twitter ένα screenshot όπου δείχνει ότι η συνδρομή του λήγει στις 14 Οκτωβρίου 2033 και δήλωσε: Τα δωρεάν games είναι ένα αρκετά γνωστό πλεονέκτημα των εργαζομένων. Απλά εγώ δεν είχα χρησιμοποιήσει τους κωδικούς που μου έδιναν ανά τα χρόνια. Δεν είναι κάτι κακό ή ανήθικο. Τέλος δήλωσε ότι μάζεψε τους κωδικούς όσο εργαζόταν στην Blizzard, δηλαδή περίπου πέντε χρόνια. Αρκετοί εργαζόμενοι της Blizzard προσπάθησαν να εφαρμόσουν την ίδια τακτική, αλλά ήταν τόσοι πολλοί που το Keyring κράσαρε.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 Feb 2024 09:55 #275022 by Nikos Georgopoulos
Η Activision όταν απέλυσε τους West και Zampella έκανε αύξηση μισθών 50% στην Infinity Ward




Κατά τη διάρκεια της "έκτακτης συνάντησης της εταιρείας" στην κουζίνα της εταιρείας.

Σύμφωνα με έναν νέο λογαριασμό με περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις συνέπειες από την εκδίωξη των Jason West και Vince Zampella από την Activision, τα στελέχη της Activision πρόσφεραν στο προσωπικό της Infinity Ward αύξηση μισθού 50% . Τα στελέχη της Activision είπαν στο προσωπικό της Infinity Ward «πάρτε τα χρήματα και ξεπεράστε το» αφού η Activision απέλυσε τους ιδρυτές της Infinity Ward, Jason West και Vince Zampella, το 2010. Αυτές οι πληροφορίες δημοσιεύτηκαν στο LinkedIn από τον επικεφαλής designer Paul Sandler.

Ο Paul Sadler γράφει ότι του είπε για την απόλυση του Jason West και του Vince Zampella ένας συνάδελφός του από την Infinity Ward, μοιράζοντας τα νέα. Ο Paul Sadler έγραψε: «Απλώς κάθισα εκεί σε έκπληκτη σιωπή με τα μάτια ορθάνοιχτα. Σηκώθηκα από την καρέκλα μου και είπα: «Τι στο διάολο;...Γιατί;»».

Η απόλυση του Jason West και του Vince Zampella από το Infinity Ward έχει περιγραφεί εκτενώς. Ο Jason West και ο Vince Zampella συζητούσαν για την ίδρυση της δικής τους εταιρείας. Η δική τους εταιρεία είναι η Respawn Entertainment του Titanfall και του Apex Legends, που ανήκε στην EA.

Ο Paul Sandler αναφέρει ότι την ημέρα που απολύθηκαν ο Jason West και ο Vince Zampella μια «έκτακτη συνάντηση της εταιρείας» πραγματοποιήθηκε στην κουζίνα της Infinity Ward με στελέχη της Activision να φέρουν τα νέα και να σταθεροποιήσουν την κατάσταση - πριν πολλοί από τους συναδέλφους του Jason West και του Vince Zampella απολυθούν μαζί τους, στα μέσα development του επόμενου project της Infinity Ward. Η πληροφορία ότι οι εκτιμημένοι διευθυντές της , οι οποίοι ήταν οι διευθυντές μας, είχαν απολυθεί με τέτοιο ξαφνικό και απάνθρωπο τρόπο που έφερε σε όλη την ομάδα μια συλλογική αίσθηση θυμού και βαθιάς αδικίας. Επίσης ο Paul Sandler δήλωσε: «Η Activision είχε πατήσει σε μια μεταφορική νάρκη ξηράς. Ήταν έτοιμη να χάσει σχεδόν τη μισή εταιρεία, θέτοντας σε κίνδυνο το development του Call Of Duty: Modern Warfare 3».

Τα στελέχη αναφέρουν για απλήρωτα μπόνους της εταιρείας για την ολοκλήρωση του Call Of Duty: Modern Warfare 2 και μια εντυπωσιακή αύξηση των αποδοχών εάν το προσωπικό έμενε στην εταιρεία για το Call Of Duty: Modern Warfare 3. Τα στελέχη της Activision είπαν: «Παιδιά, αν μείνετε στην εταιρεία για να φτιάξετε το Modern Warfare 3, θα λάβετε τα μπόνους σας και από το MW2 και θα δώσουμε επίσης σε όλους αύξηση μισθού 50%». Ο Paul Sandler στη συνέχεια ισχυρίζεται ότι θυμάται ξεκάθαρα τα στελέχη που έλεγαν: «Απλά πάρε τα χρήματα και ξεπέρασέ τα».

Το Modern Warfare 2 ήταν το παιχνίδι με τις μεγαλύτερες πωλήσεις του 2009 παγκοσμίως, το οποίο συγκέντρωσε ένα δισεκατομμύριο δολάρια πωλήσεων σε δύο μήνες. Τελικά, μεταξύ 40 και 50 εργαζόμενοι συνέχισαν να εγκαταλείπουν την Infinity Ward αμέσως μετά την απόλυση του Jason West και του Vince Zampella - η πλειοψηφία των οποίων μεταφέρθηκε απευθείας στην πρόσφατα χρηματοδοτούμενη Respawn Entertainment, για να ενταχθούν στους πρώην ηγέτες τους. Ακολούθησε μια μακρά δικαστική διαμάχη μεταξύ της Activision και της Respawn Entertainment, αν και τελικά διευθετήθηκε αθόρυβα έξω από το δικαστήριο.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 Feb 2024 21:34 #275079 by Nikos Georgopoulos
Μήνυση κατά της Activision για το παράνομο μονοπώλιο στα esports




Παίκτες του Call Of Duty league ζητούν 680 εκατομμύρια δολάρια.

Μέλη του Call of Duty league έχουν καταθέσει ομοσπονδιακή μήνυση εναντίον της Activision Blizzard ζητώντας αποζημίωση 680 εκατομμυρίων δολαρίων, υποστηρίζοντας ότι η εταιρεία έχει παράνομο μονοπώλιο επί των επαγγελματικών esports πρωταθλημάτων.

Στο Bloomberg Law αναφέρθηκε ότι η μήνυση κατατέθηκε από τον Hector "H3CZ" Rodriguez, αρχηγό της ομάδας Optic των esports του Call of Duty, και τον Seth "Scump" Abner, έναν από τους καλύτερους παίκτες esports του Call of Duty. Σε ομοσπονδιακό δικαστήριο του Los Angeles την Πέμπτη, οι δύο παίκτες υποστήριξαν ότι, πριν από το 2019, τα esports του Call of Duty περιλάμβαναν πρωταθλήματα και τουρνουά που φιλοξενούνταν από πολλούς οργανισμούς, συμπεριλαμβανομένων των GameStop και Major League Gaming, παράλληλα με την Activision. Ωστόσο, το 2019, η Activision έκανε κάποιες ενέργειες για να ελέγξει τα esports του Call of Duty, με τρόπο που συνέβη χωρίς τη συνεργασία των υφιστάμενων ομάδων και παικτών του Call of Duty.

Η καταγγελία αναφέρει: «Αυτή η ενέργεια προκύπτει από το παράνομο μονοπώλιο 100% της Activision — και από συμφωνίες που περιορίζουν παράνομα το εμπόριο σε σχέση με — επαγγελματικά πρωταθλήματα και τουρνουά Call of Duty. Ως αποτέλεσμα των μυριάδων αντιανταγωνιστικών ενεργειών της, η Activision τώρα κατέχει ένα παράνομο μονοπώλιο 100% σε αυτήν την προσοδοφόρα και άλλοτε ζωντανή αγορά. Η Activision χρησιμοποίησε αυτήν την παράνομη μονοπωλιακή εξουσία για να εμποδίσει επίδοξους ανταγωνιστές να εισέλθουν στην αγορά, καθώς και για να εξαναγκάσει τις αγορές ώστε άλλοι συμμετέχοντες… να συναινέσουν σε εκβιαστικούς οικονομικούς όρους».

Η μήνυση περιγράφει λεπτομερώς τους αυστηρούς περιορισμούς που φέρεται να χρησιμοποιούνται από την Activision Blizzard για να αποτρέψει τις ομάδες και τους παίκτες του Call of Duty League από τη συμμετοχή σε εκδηλώσεις εκτός του πρωταθλήματος. Σύμφωνα με τη μήνυση, η Activision Blizzard χρέωνε με υπερβολικά μεγάλα ποσά τις ομάδες που ανταγωνίζονται στο CDL, με 12 ομάδες να λαμβάνουν λογαριασμό 27,5 εκατομμυρίων δολαρίων η κάθε μία. Επιπλέον, οι ομάδες που συμμετείχαν στο Call of Duty league φέρεται να εμποδίστηκαν να συμμετάσχουν ή να υποστηρίξουν άλλα τουρνουά και επίσης δεν μπορούσαν να επωφεληθούν από το να παίξουν Call of Duty εκτός των πλαισίων του league.

Παραθέτοντας ένα παράδειγμα, σύμφωνα με το Bloomberg Law, ο Rodriguez ισχυρίζεται ότι αναγκάστηκε να κάνει μια «οικονομικά καταστροφική» συνεργασία. Με σκοπό ο Rodriguez να ανταγωνιστεί στο Call of Duty League, συνεργάστηκε με δισεκατομμυριούχους επενδυτές. Οι επενδυτές για αυτή τη συνεργασία ζήτησαν του Rodriguez μερίδιο ιδιοκτησίας 92,5% στην εταιρεία του.

Σε απάντηση στη μήνυση, ένας εκπρόσωπος της Activision εξέδωσε μια δήλωση. Στην δήλωση ο εκπρόσωπος της Activision είπε ότι ο Rodriguez και ο Abner «απαίτησαν από την Activision να τους πληρώσει δεκάδες εκατομμύρια δολάρια για να αποφύγουν αυτή την άδικη δικαστική διαμάχη, και όταν τα αιτήματά τους δεν ικανοποιήθηκαν, κατέθεσαν». Ο εκπρόσωπος πρόσθεσε ότι η Activision «θα υπερασπιστεί σθεναρά ενάντια σε αυτούς τους ισχυρισμούς, οι οποίοι δεν έχουν καμία πραγματική ή νομική βάση».

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
02 Mar 2024 11:32 #275211 by Nikos Georgopoulos
Η Toys for Bob (Crash Bandicoot) ανεξαρτητοποιείται από την Activision




Ωστόσο θέλει ως publisher την Microsoft.

Η Toys for Bob, εταιρεία ανάπτυξης που αποκτήθηκε από την Activision Blizzard, που έχει αναπτύξει τα Skylanders, Crash Bandicoot 4 και τα Spyro remasters, ανακοίνωσε ότι χωρίζει τους δρόμους της με την Activision . Η Toys for Bob θα γίνει ξανά ανεξάρτητη εταιρεία. Λέει επίσης ότι «διερευνά μια πιθανή συνεργασία» απευθείας με την Microsoft καθώς η ανάπτυξη του νέου της video game ξεκινά.

Η Toys for Bob, η οποία ιδρύθηκε το 1989, ξεκίνησε συνεργασία για publishing με την Activision τη δεκαετία του 2000, κάτι που οδήγησε στην εξαγορά της Toys for Bob από την Activision το 2005. Η Toys for Bob ήταν μέρος της Activision Blizzard έκτοτε, αρχικά εργαζόταν για τις τεράστια δημοφιλείς σειρές Skylanders πριν από την ανάπτυξη του remaster του Spyro Reignited Trilogy το 2018 και του Crash Bandicoot 4: It's About Time το 2020. Από τότε, λειτουργεί ως εταιρεία υποστήριξης για το Call of Duty, ενώ κυκλοφόρησε επίσης το Crash Team Rumble το 2023.

Τον Φεβρουάριο, μετά την εξαγορά της Activision Blizzard από την Microsoft με 69 δισεκατομμύρια δολάρια και την επακόλουθη απόφαση να απολύσει 1.900 εργαζομένους στις ομάδες του Xbox της, επιβεβαιώθηκε ότι 86 υπάλληλοι της Toys for Bob είχαν χάσει τη δουλειά τους. Αναφέρθηκε επίσης ότι το γραφείο της εταιρείας θα κλείσει και ότι το υπόλοιπο προσωπικό θα εργάζεται από το σπίτι. Και σε αυτό το πλαίσιο η Toys for Bob ανακοίνωσε τώρα ότι φεύγει από την Activision για να γίνει ανεξάρτητη.

Η εταιρεία έγραψε σε μια δήλωση που κοινοποιήθηκε στο site της : «Με τα χρόνια, έχουμε εμπνεύσει αγάπη, χαρά και γέλιο για το παιδί που κρύβεται σε όλους τους gamers. Έχουμε πρωτοστατήσει σε νέες τεχνολογίες IP και hardware στο Skylanders. Καθορίσαμε νέα υψηλά πρότυπα για τα καλύτερα remasters στην κατηγορία τους στο Spyro Reignited Trilogy. Έχουμε φτάσει το Crash Bandicoot σε καινοτόμα, φτάνοντας σε νέα υψηλά επίπεδα επιτυχίας και αναγνώρισης. Με τον ίδιο ενθουσιασμό και πάθος πιστεύουμε ότι τώρα είναι η ώρα να πάμε την εταιρεία και τα μελλοντικά μας games στο επόμενο επίπεδο. Αυτή η ευκαιρία μας επιτρέπει να επιστρέψουμε στις ρίζες μας ως μία μικρή και ευκίνητη εταιρεία.» Η δήλωση σημείωσε επίσης ότι η Toys for Bob διερευνά μια πιθανή συνεργασία μεταξύ της νέας εταιρείας και της Microsoft, προσθέτοντας ότι αυτή τη στιγμή βρίσκεται στις πρώτες του μέρες το development του επόμενου νέου game και εξακολουθεί να είναι πολύ μακριά από το να κάνει οποιεσδήποτε ανακοινώσεις. Η εταιρεία συνέχισε την ανακοίνωσή της γράφοντας: «Οι φίλοι μας στην Activision και τη Microsoft υποστήριξαν εξαιρετικά τη νέα μας κατεύθυνση και είμαστε σίγουροι ότι θα συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε στενά ως μέρος του μέλλοντός μας. Έχετε λοιπόν τα κέρατά σας ανοιχτά και τα μάτια σας έξω για περισσότερα νέα».

Όσο για το τι μπορεί να δουλεύει η εταιρεία στη συνέχεια, αυτό δεν είναι ξεκάθαρο. Το αφεντικό του Xbox, Phil Spencer, πέρυσι είπε ότι ήθελε να συνεργαστεί με εταιρεία για να φτιάξει remasters από franchise της Activision, ενώ ένα επίσημο tweet τον Ιανουάριο ισχυριζόταν ότι ένα νέο game Spyro βρίσκεται σε development. Το εάν η δήλωση της Toys for Bob για μια συνεχή στενή σχέση με την Activision και τη Microsoft μετά την ανεξαρτησία της σημαίνει ότι μπορεί ακόμα να εμπλακεί σε τέτοια projects, μένει να φανεί.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
27 Mar 2024 10:19 #275439 by Nikos Georgopoulos
Η Toys for Bob κλείνει συμφωνία με την Microsoft για το πρώτο της indie game




Θα είναι «παρόμοιο με τα προηγούμενά της».

Η Toys for Bob, εταιρία ανάπτυξης γνωστή για το δημοφιλές Spyro Reignited Trilogy του 2018, ετοιμάζεται να δημιουργήσει το πρώτο της ανεξάρτητο video game, μετά από συμφωνία με την Microsoft.

Σύμφωνα με τον Jez Corden του Windows Central , η συμφωνία (στην οποία είχαν αναφερθεί στο παρελθόν οι επικεφαλής του studio Paul Yan και Avery Lodato) έχει πλέον ολοκληρωθεί. Η Toys for Bob αποτελούσε, μέχρι προσφάτως, κομμάτι της Activision Blizzard, και έχει στο ενεργητικό της πολυάριθμους τίτλους, μεταξύ των οποίων τα Skylanders, Crash Bandicoot 4 και Spyro Reignited Trilogy. Τον Ιανουάριο του 2024, η εταιρία ανκοίνωσε πως σκοπεύει να απεξαρτητοποιηθεί από την Activision Blizzard, και πως «εξερευνά πιθανές συνεργασίες» με την Microsoft για την ανάπτυξη του επόμενου game της.

Ο Corden δήλωσε τα εξής: «Σύμφωνα με τις πηγές μου, η εργασιακή κουλτούρα στην Toys for Bob δεν συμφωνούσε με τις, συχνά περιοριστικές, επιχειρηματικές εντολές της Activision και η εταιρία ήταν ενθουσιασμένη με την προοπτική να εργαστούν ως ανεξάρτητο στούντιο. Όταν η Toys for Bob ανεξαρτητοποιήθηκε, οι συντελεστές του στούντιο ήταν "σίγουροι" πως επρόκειτο να συνεργαστούν με την Microsoft στο μέλλον και, απ' ότι φαίνεται, οι συζητήσεις αυτές έφεραν επιτέλους αποτέλεσμα».



Ο Corden πρόσθεσε: «Κατά τη διάρκεια μίας πρόσφατης γενικής συνέλευσης, τέθηκε σχετική ερώτηση που αφορούσε το στούντιο Toys for Bob και την ανεξαρτητοποίησή του από την Microsoft. Η ηγεσία ήταν ακλόνητη στην προσπάθειά της να διατηρήσει την ακεραιότητα της ομάδας καθώς και το χαρακτηριστικό της ύφος, με τη Microsoft να φέρνει ως παράδειγμα την πρόσφατη ανεξαρτητοποίηση της Twisted Pixel ως εναλλακτική για την διάλυση εταιριών. Ο νυν επικεφαλής της content division του Xbox Matt Booty δήλωσε πως η Microsoft έφτασε σε συμφωνία με την Toys for Bob για την δημιουργία του πρώτου της ανεξάρτητου game, αλλά δεν παρήχε περισσότερες λεπτομέρειες -πέρα από την διαβεβαίωσή του πως το game "θα είναι παρόμοιο με τους προηγούμενους τίτλους της εταιρίας"».

Η Toys for Bob ιδρύθηκε το 1989 και ξεκίνησε τη συνεργασία της με την Activision κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 2000. Η Activision εξαγόρασε το στούντιο το 2005, με την Toys for Bob να υπογράφει το εξαιρετικά επιτυχημένο Skylanders, το Spyrο Reignited Trilogy του 2018 και το Crash Bandicoot 4 του 2020. Από τότε, το στούντιο υποστηρίζει το development του Call of Duty, δημιουργώντας ταυτόχρονα και το Crash Team Rumble του 2023.

Please Log in or Create an account to join the conversation.