Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Valve: Γενική συζήτηση

More
28 Jun 2024 09:46 #276419 by Nikos Georgopoulos
Νέα Steam controllers σε συνεργασία Valve και Hori




Έως τώρα έχουν ανακοινωθεί μόνο για Ιαπωνία.

Η Hori ανακοίνωσε ένα νέο ασύρματο controller για το Steam που θα κυκλοφορήσει φέτος. Το Steam controller εγκρίθηκε επίσημα από τη Valve companies και οι δύο εταιρείες (Valve και Hori) συνεργάζονται για να είναι συμβατό με το Steam στο PC και με το Steam Deck. Η Valve είχε σταματήσει την παραγωγή της για το Steam controller το 2019, αλλά τώρα με τη Hori η παραγωγή πιθανότατα θα ολοκληρωθεί.

Σε αντίθεση με τα παλιά αποσυρμένα Steam controllers, τα οποία είχαν touch-based trackpads αντί για thumbsticks και διάταξη κουμπιών, τα controller της Hori έχουν ένα design παρόμοιο με τα περισσότερα σημερινά ασύρματα controllers. Υπάρχουν όλα τα αναμενόμενα face buttons, shoulder triggers και thumbsticks, αλλά υπάρχουν και επιπλέον χαρακτηριστικά, όπως επανατοποθετήσιμα κουμπιά. Υπάρχουν επίσης και κουμπιά για Steam Big Picture Mode και Steam Quick Access Menu.

Το Steam controller της Hori έχει offset thumbstick τοποθέτηση όπως τα τυπικά Xbox ή Nintendo Switch Pro controllers. Δυστυχώς, τα thumbsticks δεν χρησιμοποιούν αισθητήρες anti-drift Hall Effect, αλλά έχουν κολλήματα ευαίσθητα στην αφή, όπως τα stick tops του Steam Deck. Του λείπει επίσης το rumble support. Ωστόσο, υπάρχουν πολλά άλλα χαρακτηριστικά, όπως η λειτουργία turbo και το gyro support.

Όσο για το connectivity, το Steam controller της Hori υποστηρίζει Steam Input για Bluetooth και για καλώδιο USB. Υπάρχει επίσης XInput mode ώστε να μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το controller στο λειτουργικό σύστημα Windows για non-Steam games, αλλά αυτό το mode δουλεύει μόνο με σύνδεση με καλώδιο και απενεργοποιεί τα gyro controls. Οι χρήστες των Windows θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν το app της Hori για να ρυθμίσουν το controller. Υπολογίζεται ότι η διάρκεια εξάντλησης της μπαταρίας θα είναι 12 ώρες σε Bluetooth mode.

Το ασύρματο Steam controller της Hori θα κυκλοφορήσει στις 31 Οκτωβρίου, αλλά μόνο στην Ιαπωνία. Δεν έχει υπάρξει κάποια ανακοίνωση για κυκλοφορία του controller σε Αμερική, Ευρώπη και (αυτό που θέλουμε) σε Ελλάδα και Κύπρο. Το κόστος του είναι 7.980 yuan ή 50 δολάρια. Το controller παράγεται στα χρώματα: άσπρο, μαύρο, κίτρινο και μωβ. Αν ανακοινωθεί η κυκλοφορία του και σε Ελλάδα και Κύπρο θα σας ενημερώσουμε.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
24 Aug 2024 19:52 #277169 by Nikos Georgopoulos
Σύμφωνα με τον Γιάνη Βαρουφάκη, η Valve έθεσε τα θεμέλια για την σύγχρονη digital οικονομική κρίση




Υποστηρίζει πως ευθύνεται η "άνοδος του τεχνοφεουδαρχισμού".

Ο Γιάνης Βαρουφάκης, πρώην οικονομολόγος στην Valve, δήλωσε ότι η εταιρεία κατά λάθος δημιούργησε μια digital οικονομική κρίση.

Αυτή η κρίση είναι το θέμα του βιβλίου του, Technofeudalism: What Killed Capitalism , που εκδόθηκε νωρίτερα φέτος, και όπως λέει ο ίδιος, συνέβαλε στη δημιουργία του. Όπως το περιγράφει ο Βαρουφάκης, ο κόσμος δεν ζει πλέον υπό τον καπιταλισμό. Αντίθετα, λέει ότι βρίσκεται στην εποχή του "τεχνοφεουδαρχισμού", μια κατάσταση που προέκυψε από τον καπιταλισμό και τον αντικατέστησε. Το βασικό χαρακτηριστικό αυτής της νέας εποχής, σύμφωνα με τον οικονομολόγο, είναι τα αλγοριθμικά φέουδα που παρουσιάζονται ως αγορές, αποσπώντας ενοίκιο και επιβάλλοντας τους όρους των συναλλαγών χωρίς να παράγουν οι ίδιες τα αγαθά. Η Amazon είναι ένα πρωταρχικό παράδειγμα, όπως και το App Store της Apple.

Ο Βαρουφάκης αναφέρει ότι, κατά τη διάρκεια της θητείας του στην Valve, η ανάπτυξη μιας πλατφόρμας που ενσωμάτωνε, οργάνωνε και δημιουργούσε έσοδα από την ανταλλαγή μέσα στην κοινότητα, όπως η ανταλλαγή καπέλων στο Team Fortress 2, βοήθησε να ανοίξει ο δρόμος για τα digital φέουδα που ακολούθησαν. Η εφαρμογή των in-game stores και του Steam Marketplace από την Valve, όπως λέει ο Βαρουφάκης, προέκυψε από την ανάγκη να ισορροπήσει το monetization με τον φόβο ότι αν η εταιρεία δεν δημιουργούσε τα δικά της συστήματα για την ανταλλαγή μεταξύ των παικτών, αυτοί θα το έπαιρναν εκτός πλατφόρμας, κάνοντάς το εντελώς αδύνατο να ρυθμιστεί.

Ο Βαρουφάκης αναγνώρισε ότι αν η Valve ήταν μέρος της μετάβασης στον τεχνοφεουδαρχισμό, είχε κι αυτός έναν ρόλο στη διαδικασία αυτή. Όπως είπε στο Aftermath, οι στρατηγικές δημιουργίας εσόδων της Valve επηρεάστηκαν από την εργασία του να μελετήσει τις οικονομίες των παικτών και να συμβουλέψει για το πώς να διαχειριστούν τη σταθερότητά τους. Ο φόβος της Valve ήταν ότι, αν δεν έλεγχε τις ανεξέλεγκτες δευτερεύουσες αγορές για τα in-game commodities , θα κινδύνευε να αντιμετωπίσει οικονομικό και νομικό χάος που θα ήταν "επιζήμιο για τα συμφέροντα της εταιρείας."

Τα τελευταία χρόνια, αυτοί οι φόβοι αποδείχθηκαν βάσιμοι. Η Valve αναγκάστηκε να καταστείλει το CS gambling aftermarket αρκετές φορές: πρώτα το 2016 ως απάντηση στους κρατικούς ρυθμιστικούς φορείς του τζόγου, και ξανά το 2023 όταν τα skins του CS χρησιμοποιούνταν ως μέσο για τη νομιμοποίηση κρυπτονομισμάτων. Ο Βαρουφάκης λέει ότι οι σχεδιαστές της Valve "δεν ήθελαν να δημιουργήσουν τον τεχνοφεουδαρχισμό", αλλά ότι τα συστήματα που δημιούργησε η Valve για τη διαχείριση των ανταλλαγών των παικτών, μερικώς λόγω της ανάλυσής του, παρήγαγαν μια "νέα κινητήρια δύναμη απόσπασης ενοικίου", η οποία ώθησε το Steam να επεκτείνει περαιτέρω τη δημιουργία εσόδων και να εδραιώσει τον έλεγχό του στην αγορά digital games για PC.

Από τη διαμόρφωση των loot boxes, μέχρι την εφαρμογή μιας αγοράς παικτών με πραγματικά χρήματα, μέχρι την τελική ανύψωση του Steam σε ένα φορολογητέο domain της Valve με μια ακατανόητη προωθητική αλγοριθμική στρατηγική, ο Βαρουφάκης υποστηρίζει ότι το Steam έδωσε το πρώτο προσχέδιο για το εγχειρίδιο δημιουργίας εσόδων του τεχνοφεουδαρχισμού. Όποιες κι αν ήταν οι αρχικές προθέσεις, η Valve είχε "γίνει μέρος του προβλήματος," είπε ο Βαρουφάκης, "με τον ίδιο τρόπο που όλοι συμμετείχαν στα τέλη του 18ου αιώνα και στις αρχές του 19ου αιώνα στη δημιουργία του καπιταλισμού."

Please Log in or Create an account to join the conversation.