Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.
StavrosDimou wrote: Texture pop in κυρίως εμφανίζεται στην Unreal Engine,αλλά μπορεί να εμφανιστεί και σε παιχνίδια άλλων engines. Αυτό συμβαίνει γιατί το drawcall για το κάθε texture γίνεται κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού όταν είναι να γίνει render το texture στην οθόνη. Παραδοσιακά τα textures φόρτωναν κατά την loading screen αλλά επειδή ο κόσμος γκρίνιαζε ότι οι loading screens κρατάν πολύ,πολλοί developers ρυθμίζουν τα παιχνίδια τους έτσι ώστε αντί τα textures να φορτώνουν στη loading screen να φορτώνουν κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Ή η μια ή η άλλη είναι.
StavrosDimou wrote: Για να έπαιζαν αυτά τα παιχνίδια natively στις νέες κονσόλες θα έπρεπε ο κώδικας τους να γραφτεί με βάσει τα instructions sets των επεξεργαστών των νέων κονσολών,δηλαδή να γίνει εργασία σε κάθε ένα νέο παιχνίδι ξεχωριστά,κάτι που θα ανέβαζε πολύ τα κόστη. Απ την άλλη θα μπορούσε ίσως να λειτουργήσει ένας emulator ο οποίος θα έπαιζε το ρόλο του 'μεταφραστή' και θα μετάφραζε τις εντολές x86 σε εντολές powerPC σε real time,αλλά ο μεταφραστής αυτός θα ήταν τόσο βαρύς που δεν θα μπορούσαν να τον σηκώσουν οι νέες κονσόλες ούτως ή άλλως.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Vitril wrote:
StavrosDimou wrote: Texture pop in κυρίως εμφανίζεται στην Unreal Engine,αλλά μπορεί να εμφανιστεί και σε παιχνίδια άλλων engines. Αυτό συμβαίνει γιατί το drawcall για το κάθε texture γίνεται κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού όταν είναι να γίνει render το texture στην οθόνη. Παραδοσιακά τα textures φόρτωναν κατά την loading screen αλλά επειδή ο κόσμος γκρίνιαζε ότι οι loading screens κρατάν πολύ,πολλοί developers ρυθμίζουν τα παιχνίδια τους έτσι ώστε αντί τα textures να φορτώνουν στη loading screen να φορτώνουν κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Ή η μια ή η άλλη είναι.
Φαντάζομαι θα παίζει ρόλο και η περιορισμένη μνήμη RAM των κονσολών. Σε μεγάλα levels δε θα χωράει να φορτωθούν τα πάντα ακόμα κι αν υπάρχει loading time αρκετό.
StavrosDimou wrote: Για να έπαιζαν αυτά τα παιχνίδια natively στις νέες κονσόλες θα έπρεπε ο κώδικας τους να γραφτεί με βάσει τα instructions sets των επεξεργαστών των νέων κονσολών,δηλαδή να γίνει εργασία σε κάθε ένα νέο παιχνίδι ξεχωριστά,κάτι που θα ανέβαζε πολύ τα κόστη. Απ την άλλη θα μπορούσε ίσως να λειτουργήσει ένας emulator ο οποίος θα έπαιζε το ρόλο του 'μεταφραστή' και θα μετάφραζε τις εντολές x86 σε εντολές powerPC σε real time,αλλά ο μεταφραστής αυτός θα ήταν τόσο βαρύς που δεν θα μπορούσαν να τον σηκώσουν οι νέες κονσόλες ούτως ή άλλως.
Οι developers σε PC έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά με τους emulators. Πλέον το PS2 παίζει πολύ καλά σε μέτριο μηχάνημα. Γενικά βέβαια απαιτείται πολύ πιο ισχυρό μηχάνημα από εκείνο που γίνεται emulate για να μπορέσει να τρέξει ένα παιχνίδι. Από αυτή την έννοια το PS4 για παράδειγμα θα δυσκολευόταν πολύ να τρέξει παιχνίδια PS3. Η διαφορά είναι ότι μιλάμε για την εταιρία που κατασκεύασε το hardware και το software αυτό. Αν ρίξει τους engineers της να δουλεύουν πάνω σε ένα PS3 emulator για το PS4 δε θα μου φαινόταν περίεργο να μπορούσε να το κάνει. Πιστεύω δεν το προσπάθησαν καν.
Όπως και να χει είναι απαράδεκτο να μην υποστηρίζει το PS4 παιχνίδια PS2. Έχει άνετα αρκετά καλό hardware για να τα τρέχει χωρίς πρόβλημα.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
geololj wrote:
- Το Jade Cocoon ήταν ένα πολύ ωραίο RPG για το PSone. Δε καταλαβαίνω γιατί δε το συνέχισαν
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Please Log in or Create an account to join the conversation.