Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Το next-gen εφτασε. Τι δεν θελετε να ξαναδειτε;

More
27 Dec 2013 23:15 #138099 by Κώστας Προμπονάς
[center:3p5vkrs9] [/center:3p5vkrs9]
Μπορουμε εδω να συγκεντρωσουμε οτιδηποτε μας απογοητευει, μας χαλαει το immersion, μας εκνευριζει, γενικα οτιδηποτε δεν μας αρεσει σχετικα με το αγαπημενο μας hobby και πραγματικα ελπιζουμε να μην ξαναδουμε στις οθονες μας στο άμεσο μελλον.


Κανω την αρχη:
-Δεν θελω να ξαναδω texture pop ins και invisible walls.
-Δεν θελω να ξαναδω να πετυχαίνω χερι η πόδι που προεξεχει και να μην υπαρχει καμία αντίδραση. Επισης, οταν την τρωει καποιος κατακουτελα, αν δεν πεθαίνει αμεσα πρεπει τουλάχιστον να δειχνει οτι πονάει.. Πολυ!
-Δεν θελω να ξαναδω θαμπα pixels οταν κολλαω σε καποιον τοιχο
-Δεν θελω να ξαναδω αδιάφορους χαρακτήρες. Οι καλές ταινίες φτιάχνουν αξιομνημονευτους χαρακτήρες σε 2 ώρες, γιατι τα παιχνιδια δεν μπορούν να το κανουν σε 18;
-Δεν θελω να ξαναδω φωτα, τζάμια & μπουκάλια που δεν σπάνε οταν τα πυροβολαω
-Δεν θελω να ξαναδω να εξαφανίζονται πτώματα, όπλα κλπ μετα απο λιγα λεπτα gameplay
-Δεν θελω να ξαναδω καθρεφτες χωρις αντανακλαση

Τι δεν θελετε εσεις να ξαναδειτε; Μπορειτε να βαλετε οτι σας την σπαει, γενικο η συγκεκριμενο, απολαυστε το ;-)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 Dec 2013 00:51 #138105 by Alex Filos
Συμφωνώ με αυτά που αναφέρεις. Γενικότερα στη βιομηχανία θα ήθελα να δω το τέλος των microtransactions εκτός αν πρόκειται αποκλειστικά για vanity items αποκλειστικά σε free to play games. Επίσης το τέλος των DLC και η επαναφορά των κλασσικών expansions θα ήταν ωραίο bonus.

Από παιχνίδια θα ήθελα ένα καινούριο Prince of Persia, κατά προτίμηση σύντομα. Επίσης AAA RPGs που να είναι RPGs (όπως το Dragon Age: Origins) και όχι μπαστερδεμένα με shooters (όπως Mass Effect ή Fallout 3). Μιας και το ανέφερα θα ήταν μεγάλο δώρο αν η Bethesda άφηνε την Obsidian να κάνει το Fallout 4 και να μην ξανακούμπαγε τη σειρά παρά μόνο ως publisher.

Στον PC χώρο θα ήθελα το Steam να γίνει DRM-free και η Ubisoft και η EA να αφαιρέσουν με patch απ' όλα τα παιχνίδια τους την ανάγκη για Uplay και Origins. Να μείνουν μόνο ως eshops, DRM-fee εννοείται.

Στις κονσόλες θα ήθελα να σταματήσει η πανηλήθια πολιτική του region-locking και να το αφαιρέσει η Nintendo με patch από τα 3DS και Wii U. Επίσης πλήρη ψηφιοποίηση ολόκληρης της βιβλιοθήκης των PS3, Xbox360, DS, PSP. Τέλος η Sony να φέρει παλιά καλά παιχνίδια σε HD remakes στο Vita. Όλη τη βιβλιοθήκη του PS2 αν είναι δυνατόν.

Αποκλειστικά για PS4 και Xbox One θα ήθελα να σταματήσουν να έχουν περιορισμούς στον αριθμό των actors και στο μέγεθος των levels και να δούμε επιτέλους πραγματικά μεγάλους και πυκνοκατοικημένους κόσμους. Επίσης πολλά JRPG (τα οποία καλό θα ταν να βγουν και σε PC).

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 Dec 2013 01:40 #138109 by Μάνος Γρυπάρης
Προσωπικά:
- Με χαλάει η έλλειψη κορυφαίων games: Είναι κρίμα να βλέπεις overhyped games. Το περίμενα ότι το Killzone: Shadow Fall δεν θα ήταν AAA title κι ότι το Knack δεν θα τα πήγαινε πολύ καλά (δεν το περίμενα τόσο μέτριο πάντως). Αντίστοιχα το Forza Motorsport 5 δεν ήταν blockbuster για την Microsoft κάτι που ισχύει 10 φορές περισσότερο για το Ryze! Σε κάθε λανσάρισμα ζούμε το ίδιο σκηνικό και την πληρώνουν όσοι gamers έχουν τρέλα να πάρουν την νέα τους κονσόλα Day One για να ανακαλύψουν το ότι τα launch titles "δεν τραβάνε" και τόσο, κάτι που τείνει να γίνει παράδοση.

- Με χαλάει η απώλεια backwards compatibility: Για ποιο λόγο να μην μπορείς να παίξεις τα παλιότερα games σου? Γιατί πολύ απλά όλες οι κατασκευάστριες εταιρείες θέλουν να χρησιμοποιούν PSN, Xbox Live και Wii Virtual Console για να πωλήσουν τα παλιά games τους σε "HD" (μερικές φορές ο Θεός να το κάνει) και να βγάλουν έξτρα χρήματα. Αυτό μας αποτρέπει από το να πουλήσουμε τις παλιές μας κονσόλες και με τα χρήματα που θα πάρουμε να αγοράσουμε καινούργιες. Κι αυτό γιατί αν το κάνουμε θα κλαίμε τα games που είχαμε αγοράσει.

- Με χαλάει το πληρωμένο multiplayer: Απογοητεύτηκα που η Sony αποφάσισε να ακολουθήσει την τακτική της Microsoft και να χρεώσει κι αυτή το online της με υποχρεωτικό PlayStation Plus. Καθότι μάλιστα κλείνει τους servers για παλιά PS3 games, ελπίζω να μην την δούμε σε 2-3 χρόνια θα κλείσει την υποστήριξη PSN στο PS3. Σαφώς και οι servers κοστίζουν σε συντήρηση αλλά αν αυτό το σενάριο συνεχίσει τότε δεν αποκλείεται στο μέλλον να ακολουθήσει και η Nintendo (τώρα θα ήταν δύσκολο καθώς με ελάχιστα καλά games δεν έχει καλές πωλήσεις). Το αποτέλεσμα θα είναι να στραφούν πολλοί στο PC gaming και στα δεκάδες free-to-play games.

- DLC, online pass και μικροσυναλλαγές: Ας μάθουν οι developers να μας σέβονται και να σταματήσουν τα DLC και τα online passes. Οι μικροσυναλλαγές να υπάρχουν μόνο στα free-to-play games κι όχι στα επί πληρωμή.

Απλά κάποιες σκέψεις.

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 Dec 2013 02:24 #138119 by Σπύρος
Ο Μάνος τα είπε πολύ καλά για πολλά πράγματα που με χαλάνε. Επιπλέον θέλω να δω το τέλος των quicktime events, ρεαλιστικά μοντέλα τραυματισμών και θανάτους με ένα headshot, επανάσταση στον τομέα του motion capture και της αλληλεπίδρασης με την κονσόλα/pc και πολλές μα πολλές νέες ανεξάρτητες δημιουργίες με βάση στο σενάριο και την μυθοπλασία ενός κόσμου.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 Dec 2013 04:11 #138123 by Billy

Manos wrote: Με χαλάει η απώλεια backwards compatibility: Για ποιο λόγο να μην μπορείς να παίξεις τα παλιότερα games σου? Γιατί πολύ απλά όλες οι κατασκευάστριες εταιρείες θέλουν να χρησιμοποιούν PSN, Xbox Live και Wii Virtual Console για να πωλήσουν τα παλιά games τους σε "HD" (μερικές φορές ο Θεός να το κάνει) και να βγάλουν έξτρα χρήματα. Αυτό μας αποτρέπει από το να πουλήσουμε τις παλιές μας κονσόλες και με τα χρήματα που θα πάρουμε να αγοράσουμε καινούργιες. Κι αυτό γιατί αν το κάνουμε θα κλαίμε τα games που είχαμε αγοράσει.

Συμφωνώ απόλυτα! Πραγματικά είναι απαράδεκτο να μην μπορείς να παίξεις games από προηγούμενα μοντέλα! Έχω αρκετά αγαπημένα ps2 games και επειδή έχω πουλήσει το ps2 δεν μπορώ να τα τρέξω στο ps3. Είναι τραγικό πραγματικά! Οκ υπάρχει το psn (που για να πω την αλήθεια δεν έχω μπει καθόλου σχεδόν) αλλά πέρα από το ότι πρέπει να ξαναπληρώσεις τα games σε digital μορφή υπάρχει και κόσμος που προτιμάει το παραδοσιακό δισκάκι που ακόμα και το τραγικό dvd case του ps2 τον κάνει να νιώθει ότι πραγματικά αγόρασε ένα game!

- Όχι άλλο hipster Resident Evil
Το κακό έχει παραγίνει πραγματικά! Ελπίζω να κάνουν επιτέλους μια back to the roots στροφή και να ξαναγυρίσει το game εκεί που πραγματικά ανήκει γιατί ο δρόμος που έχει πάρει πάει κατευθείαν στον γκρεμό. Οκ είναι ωραίο να χρησιμοποιείς 15 shotgun, 35 magnum, να πυροβολείς εν κινήσει, να έχεις 15 χιλιάδες οπτικές γωνίες στο παιχνίδι και άλλα τέτοια αλλά δεν είναι resident evil. Θέλουμε πάνω από όλα story, story story και ατμόσφαιρα!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 Dec 2013 09:10 #138132 by Niosys
Δε θέλω να ξαναδώ τα credits κάποιου FF ή οποιουδήποτε παιχνιδιού γενικότερα να λένε Director - Motomu Toriyama. Ευτυχώς το XV τον γλύτωσε.

Να μην κυκλοφορεί ένα παιχνίδι σαν το Type-0 εκτός Ιαπωνίας επειδή και καλά μπορεί να μην υπάρχει ζήτηση όταν υπάρχει ζήτηση. Τι μου έχουν 100 market analysts όταν δεν έχουν ιδέα τι τους γίνεται?

Να μην κυκλοφορεί ένα πολλά υποσχόμενο IP σε κονσόλα και μετά σε handheld και μετά να μην κυκλοφορεί καν εκτος Ιαπωνίας.

Δεν θέλω να ξαναδώ άλλο Uncharted. Όσο κι αν μου άρεσαν τα 2 πρώτα, απ'το 3 της σειράς άρχισα να βαριέμαι τη φόρμουλα. Η Naughty Dog είναι πολύ καλή εταιρία. Δε θέλω να εγκλωβιστεί στην επιτυχία ενός παιχνιδιού, θέλω να δω καινούργια πράγματα.

Δε θέλω να ξαναδω ένα Mortal Kombat που να ανακυκλώνει απλά τους ίδιους χαρακτήρες και να ξεχνάει αυτούς που εισήγαγε σε προηγούμενα παιχνίδια.

Δε θέλω αν ξαναδώ άλλο GoW βασισμένο στην ελληνική μυθολογία. Καλά ίσως θέλω, απλά μου άρεσε και η ιδέα (του Jaffe ήταν?) να ασχοληθούν και με άλλες μυθολογίες μετά το τέλος του GoW.

Hardware κονσολών που έχει ημερομηνία λήξης. Δεν το έζησα ευτυχώς αλλά το φοβάμαι.

Σε ότι ανέφερε ο Vitril να πω... Αμην. Ειδικά αυτό για το Fallout 4.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 Dec 2013 11:10 #138137 by Πας Παρτού

Manos wrote: - Με χαλάει η απώλεια backwards compatibility

Η Valve αναπτύσει ανοικτά πρότυπα. Σε απλά λόγια η συντριπτική πλειοψηφία τών παιχνιδιών που παίζουν/θα παίζουν στο SteamOS (στο Linux γενικά) δεν πρόκειται να χάσει την προς τα πίσω συμβατότητα ποτέ. (δεν λέω όλα γιατί δεν είναι υποχρεωτικό)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
29 Dec 2013 00:54 #138189 by Σταύρος Δήμου

Misfit wrote: Κανω την αρχη:
-Δεν θελω να ξαναδω texture pop ins και invisible walls.
-Δεν θελω να ξαναδω να πετυχαίνω χερι η πόδι που προεξεχει και να μην υπαρχει καμία αντίδραση. Επισης, οταν την τρωει καποιος κατακουτελα, αν δεν πεθαίνει αμεσα πρεπει τουλάχιστον να δειχνει οτι πονάει.. Πολυ!
-Δεν θελω να ξαναδω θαμπα pixels οταν κολλαω σε καποιον τοιχο
-Δεν θελω να ξαναδω αδιάφορους χαρακτήρες. Οι καλές ταινίες φτιάχνουν αξιομνημονευτους χαρακτήρες σε 2 ώρες, γιατι τα παιχνιδια δεν μπορούν να το κανουν σε 18;
-Δεν θελω να ξαναδω φωτα, τζάμια & μπουκάλια που δεν σπάνε οταν τα πυροβολαω
-Δεν θελω να ξαναδω να εξαφανίζονται πτώματα, όπλα κλπ μετα απο λιγα λεπτα gameplay
-Δεν θελω να ξαναδω καθρεφτες χωρις αντανακλαση

Τι δεν θελετε εσεις να ξαναδειτε; Μπορειτε να βαλετε οτι σας την σπαει, γενικο η συγκεκριμενο, απολαυστε το ;-)


Texture pop in κυρίως εμφανίζεται στην Unreal Engine,αλλά μπορεί να εμφανιστεί και σε παιχνίδια άλλων engines. Αυτό συμβαίνει γιατί το drawcall για το κάθε texture γίνεται κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού όταν είναι να γίνει render το texture στην οθόνη. Παραδοσιακά τα textures φόρτωναν κατά την loading screen αλλά επειδή ο κόσμος γκρίνιαζε ότι οι loading screens κρατάν πολύ,πολλοί developers ρυθμίζουν τα παιχνίδια τους έτσι ώστε αντί τα textures να φορτώνουν στη loading screen να φορτώνουν κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Ή η μια ή η άλλη είναι.

Τα invisible walls γενικά θα συνεχίσουν να υπάρχουν. Το βάρος πέφτει πάνω στην ελλειπή ευρηματικότητα ή φαντασία του level designer. Θα μπορούσε να βάλει ένα τοίχο,ένα βράχο,μια συχτοιχεία δέντρων,κάτι τέλως πάντων... Κρίμα να είναι εμφανή τα invisible walls στον παίχτη... Αυτό που μου τη σπάει περισσότερο όμως σαν παίκτη από τα invisible walls είναι όταν συμβαίνει το αντίθετο: όταν βλέπεις ένα υλικό εμπόδιο (π.χ. τοίχος) και ο χαρακτήρας του περνάει από μέσα του και βαδίζει προς το απέραντο αόρατο κενό... :P

Για τους χαρακτήρες συμφωνώ απόλυτα. Κανένα ελαφρυντικό για τους makers.

Για το interactivity θα συμφωνήσω πως έχει μείνει πίσω (εως και πολύ πίσω) αλλά δυστυχώς τίθεται θέμα συμβιβασμού. Ο λόγος που όλα αυτά δεν ανταποκρίνονται είναι επειδή έχουν γίνει batched ως static objects. Δηλαδή απλά υπάρχουν στο χώρο. Ούτε physics έχουν ούτε τίποτα. Το batching αυτό που κάνει είναι να παίρνει διάφορα static models ενός level και να τα 'ενώνει' ας πούμε με έναν τρόπο σε ένα ενιαίο αντικείμενο,ούτως ώστε τα drawcalls που κάνει ο επεξεργαστής,οι "εντολές" ας το πούμε έτσι που λέει "εμφάνισε το ΤΑΔΕ τώρα" να είναι όσο το δυνατόν λιγότερες... Είναι θέμα optimization. Ακόμα και τα φώτα γίνονται batched "baked lighting",που σημαίνει και να πυροβολούσες τις λάμπες και να έσπαγαν,δεν θα άλλαζε ο φωτισμός ενός δωματίου. :P Για να δώσω ένα παράδειγμα,είχα φτιάξει ένα level στη Unity Engine. Πριν το batching + baking το frame rate ήταν μεταξύ 40 και 20 frames per second. Μετά το batching + baking πήγε 170 και 200 frames per second. :P
Για να υπάρχει αυτό το επίπεδο αλληλεπίδρασης στο κόσμο του παιχνιδιού θα πρέπει τα γραφικά να είναι επιπέδου ps2 σε ένα σημερινό σύστημα.

Τα αντικείμενα εξαφανιζόντουσαν ως ένα σημείο λόγο περιορισμένης μνήμης RAM. Με τα 512mb που είχαν αυτές οι κονσόλες,δεν ήταν να απορεί κανείς. Φυσικά στα 8gb που έχουν οι νέες,αυτό λύνεται. Αλλά και πάλι από τη στιγμή που αυτά τα αντικείμενα έχουν physics,αν για παράδειγμα υπάρχει μια στίβα πτωμάτων σε ένα σημείο μαζεμένη,τα draw calls θα είναι τόσα πολλά που όχι μόνο θα πέσει το frame rate,αλλά μπορεί και να κρασάρει το σύστημα. Για παράδειγμα ψάξε στο youtube mods του Skyrim από αυτά τα κουλά που κάνουν ας πούμε να πέσουν από τον ουρανό 10.000 λάχανα να δεις τί γίνεται... υπολογιστές χιλιάδων ευρών πίνουν τσάι και πέφτουν σε frame rates υπό των 30.

- Οι καθρέφτες χωρίς αντανάκλαση είναι πράγματι κάτι για το οποίο δεν υπάρχει καμία δικαιολογία. Η τεχνολογία είναι ελαφρυά,και απ' ότι γνωρίζω τουλάχιστον από το 1996 υπήρχε σε game,στο Duke Nukem 3D.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
29 Dec 2013 01:04 #138192 by Σταύρος Δήμου

Manos wrote: Προσωπικά:

- Με χαλάει η απώλεια backwards compatibility: Για ποιο λόγο να μην μπορείς να παίξεις τα παλιότερα games σου? Γιατί πολύ απλά όλες οι κατασκευάστριες εταιρείες θέλουν να χρησιμοποιούν PSN, Xbox Live και Wii Virtual Console για να πωλήσουν τα παλιά games τους σε "HD" (μερικές φορές ο Θεός να το κάνει) και να βγάλουν έξτρα χρήματα. Αυτό μας αποτρέπει από το να πουλήσουμε τις παλιές μας κονσόλες και με τα χρήματα που θα πάρουμε να αγοράσουμε καινούργιες. Κι αυτό γιατί αν το κάνουμε θα κλαίμε τα games που είχαμε αγοράσει.


Δεν θέλω να υπερασπιστώ τους publishers,αλλά ίσως αυτό να είναι από τα λίγα από τα οποία δεν σταματάν με τη θέληση τους. Το πρόβλημα είναι πως από ibm powerPC αρχιτεκτονική οι νέες κονσόλες έχουν αρχιτεκτονική x86. Το καλό από την αλλαγή αυτή είναι ότι η x86 είναι πιο mainstream γενικά,μια και είναι και αυτή που χρησιμοποιούν και οι επεξεργαστές των PCs.
Για να έπαιζαν αυτά τα παιχνίδια natively στις νέες κονσόλες θα έπρεπε ο κώδικας τους να γραφτεί με βάσει τα instructions sets των επεξεργαστών των νέων κονσολών,δηλαδή να γίνει εργασία σε κάθε ένα νέο παιχνίδι ξεχωριστά,κάτι που θα ανέβαζε πολύ τα κόστη. Απ την άλλη θα μπορούσε ίσως να λειτουργήσει ένας emulator ο οποίος θα έπαιζε το ρόλο του 'μεταφραστή' και θα μετάφραζε τις εντολές x86 σε εντολές powerPC σε real time,αλλά ο μεταφραστής αυτός θα ήταν τόσο βαρύς που δεν θα μπορούσαν να τον σηκώσουν οι νέες κονσόλες ούτως ή άλλως. :?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
29 Dec 2013 01:33 #138195 by Σταύρος Δήμου
Ας γράψω τώρα τι δεν θα ήθελα να ξαναδώ εγώ προσωπικά.

#1 Όχι άλλα reboots.
Το reboot του reboot του reboot της αρχικής σειράς. Είτε πάρω το Perfect Dark Zero,είτε το Wolfenstein του 2009,είτε το Duke Nukem Forever,είτε το Crysis 2,γενικά διαπιστώνω ότι δυστυχώς τα περισσότερα reboots έχουν ένα κοινό πρόβλημα: Χάνουν τα στοιχεία που έκαναν το κόσμο να αγαπήσει τις σειρές.
Βαρέθηκα να βλέπω σειρές που αγάπησα να κατρακυλάν.
Από ένα σημείο και μετά,σταματάει ένα παιχνίδι να φαίνεται καν πως αξίζει έναν τίτλο που έχει. Νιώθεις πως το μόνο κοινό με το προηγούμενο που είχες παίξει και σου άρεσε είναι οι λέξεις στο κουτί του παιχνιδιού. Πραγματικά,όσοι κοιτάν να φτιάξουν νέα παιχνίδια σε ήδη υπάρχουσες σειρές,ας κοιτάξουν λίγο ποια ήταν τα βασικά στοιχεία που έδωσαν στη Χ σειρά το χαρακτήρα της, για να καταλάβουν και τι περιμένει ο κόσμος από αυτή τη σειρά.

#2 Όχι άλλη απλοποίηση!
Πραγματικά ένα από τα πράγματα που με έκανε να ξενερώσω αρκετές φορές σε αυτή τη γενιά,ήταν το μαζικό κύμα 'απλοποίησης' που άρχισαν να δέχονται τα παιχνίδια. Η ποσότητα αλληλεπίδρασης του παίκτη με το εικονικό περιβάλλον,και τα πράγματα που μπορεί ή πρέπει να κάνει ο παίκτης σε ένα παιχνίδι μειώνονται συνεχώς,σε σημείο για αρκετά προιόντα να νιώθω πως θα ταίριαζε περισσότερο ο χαρακτηρισμός "interactive movie" παρά "video game".
Καλοδεχούμενα τα cutscenes,και ειδικά αν είναι προσεγμένα, αλλά όχι κάθε 5 λεπτά και cutscene. Επίσης όχι άλλο ποια να υπάρχουν καμιά δεκαριά διαφορετικές λειτουργείες στο ίδιο κουμπί! Δόξα το Θεό,κουμπιά έχουμε πολλά.
Στο τέλος θα βάλουν μόνο ένα κουμπί σε κάθε παιχνίδι που θα λέει "επίλυση και πρόοδος" και θα ολοκληρώνεται το παιχνίδι μόνο του πατώντας αυτό το κουμπί.

#3 Όχι περεταίρω ελαχιστοποίηση περιεχομένου!
Όσο πάει και το περιεχόμενο ενός παιχνιδιού γίνεται λιγότερο.
Από το 20ωρο campaign του Duke Nukem 3D και τα 40 multiplayer maps του Quake 3,φτάσαμε στα 4ωρα campaigns του COD και στα 6 multiplayer maps του Battlefield 3. Τώρα ήρθαν και τα micro transactions... Έτσι όπως πάει θα καταλήξουμε να αγοράζουμε με full price 1 ώρα campaign και 1 multiplayer map,και τα υπόλοιπα θα τα αγοράζουμε ως DLC. Θα φτάσουμε δηλαδή να πληρώνουμε τιμή παιχνιδιού για να αγοράζουμε DEMOS παιχνιδιών.

# Όχι άλλα κάκιστα ports.
Οι κάτοχοι PS3 και PC αρκετές φορές την έπαθαν στη γενιά που πέρασε λόγο της ιδιαίτερης αγάπης ορισμένων developers προς το xbox360,και της προχειρότητας των ports που κάναν στις άλλες πλατφόρμες. Από το unplayable port του Skyrim μέχρι το 9ο patch στο PS4, εώς και το μήνυμα "press start" αντί για "press enter" στο Crysis 2 στο PC,η γενιά αυτή μας προσέφερε τόσο κακοφτιαγμένα ports,που σε πολλές καταστάσεις τα παιχνίδια ήταν broken,κυριολεκτικά δεν παιζόντουσαν. Άμα δώσω τα λεφτά μου για ένα προιόν,θέλω το προιόν να λειτουργεί. Πραγματικά πολύ ντροπή για πολλούς developers σε αυτή τη γενιά που πέρασε.

# Όχι άλλη γκρίνια για τη πειρατία του PC.
Όταν το πρώτο Crysis ως PC exclusive πούλησε 3 εκατομμύρια αντίτυπα ο περίτρανος Cevat Yerli της Crytek βγήκε να πει πως οι pc gamers είναι πειρατές,και ισχυρίστηκε πως αν δεν υπήρχε πειρατεία στο pc το Crysis θα πουλούσε καμιά 10αριά εκατομμύρια αντίτυπα,ενώ αν ήταν multiplatform θα έκανε εως και 40 εκατομμύρια συνολικές πωλήσεις.
Με όλα αυτά ξεκίνησε να φτιάχνει το Crysis 2 ως xbox360 game το οποίο στη συνέχεια θα το πόρταρε και στις άλλες πλατφόρμες,μόνο και μόνο για να προσγειωθεί απότομα στη πραγματικότητα,με το Crysis 2 να πουλάει 3 εκατομμύρια αντίτυπα συνολικά και στις 3 πλατφόρμες,ενώ τα 1.6 εκατομμύρια συνολικές πωλήσεις που έκανε το Crysis 3 και στις 3 πλατφόρμες,σίγουρα θα τον έκαναν να μασήσει τη γλώσσα του.
Στο pc υπάρχουν και πειρατές,(όπως υπάρχουν και στις κονσόλες) αλλά άμα κάποιος φτιάξει ένα καλό παιχνίδι στο PC, δεν χρειάζεται να φοβάται τη πειρατεία. Θα βρεθούν τίμιοι PC gamers που θα το αγοράσουν. Απόδειξη η CDPROJEKT, η οποία όχι μόνο δε γκρινιάζει για τη πειρατεία,αλλά είναι και η πρώτη εταιρία που δίδαξε τη κατάργηση του DRM προσπαθόντας να χτυπήσει τους gamers στο φιλότιμο,κάτι που από ότι φαίνεται πέτυχε. =D>

Αυτά τα ολίγα... Ίσως να υπάρχουν και άλλα αλλά αυτά μου έρχονται τώρα στο μυαλό,είμαι και νυσταγμένος. :)

Please Log in or Create an account to join the conversation.