Προσωπικά, συμφωνώ με όλους όσους διαφωνούν (sic) με την προσθήκη multiplayer σε τίτλους που δεν το χρειάζονται.
Παρόλα αυτά, θα ήθελα να διαχωρίσω το multiplayer σε δυο σκέλη:
1.To Competitive (τυπου deathmatch, capture the flag ακόμα και horde mode κλπ).
Η προσθήκη τέτοιου είδους multiplayer δεν με συγκινεί καθόλου, εκτός βέβαια αν ο τίτλος είναι φτιαγμένος από την αρχή με στόχο το multiplayer gameplay. Πραγματι σε πολλά games δεν έχει λόγο ύπαρξης, παρά μόνο για μπεί ένα ακόμα bullet point στη συσκευασία του παιχνιδιού με την ελπίδα ότι θα το βοηθήσει στις πωλήσεις (πχ GOW, Uncharted και πολλά άλλα).
2. Το co-op.
Εδώ το πράγμα αλλάζει και αρκετές φορές μου αρέσει όταν με κάποιο τρόπο οι single player καμπάνιες έχουν τη δυνατότητα να παιχτούν με ένα "συνεργάτη". Δεν με νοιάζει πως θα δικαιολογηθεί η παρουσία του (δηλαδή αν θα στέκει σεναριακά, αν θα εμφανίζεται σαν χαρακτήρας στα videos ή αν θα είναι "ξεκάρφωτος"), αλλά αισθάνομαι ότι η συμμετοχή του δεύτερου παίχτη σε co-op ανεβάζει τον βαθμό της απορόφησης, όπως και την απόλαυση. Απαραίτητη προυπόθεση: να μην επηρεάζεται το single player κομμάτι και παρά την παρουσία του 2ου παίχτη η εμπειρία να είναι παρόμοια.
Ωραίο θέμα για συζήτηση πάντως