Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Take-Two: Γενική συζήτηση

More
17 Jan 2024 20:38 #274712 by Nikos Georgopoulos
Η Take-Two καταγγέλει την Remedy για το 'R' στο νέο της λογότυπο




Θέτει ένα θέμα ομοιότητας.

Η Take-Two Interactive μπήκε σε σύγκρουση με την Remedy Entertaiment για το νέο λογότυπο της δεύτερης που θυμίζει αρκετά αυτό της Rockstar.

Η Remedy αποκάλυψε το νέο της λογότυπο τον περασμένο Απρίλιο και έγραψε ότι: " Η σφαίρα στο γράμμα R στο παλιό μας logo σήμαινε την εποχή του Max Payne, αλλά η Remedy του τώρα είναι πολύ μεγαλύτερη από τότε και η εταιρία έχει πλέον ένα πλήρη κατάλογο από νέα και παλιά παιχνίδια και έτσι πλέον έχει έρθει η ώρα να ανανεώσουμε το logo μας για να αναδείξουμε την αλλαγή και την εξέλιξη που έχουμε μέσα σε όλα αυτά τα χρόνια αλλά και να δείξουμε το όραμα της Remedy στο σήμερα."’

Το νέο logo είναι ένα R με ιδιαίτερο στυλ, αλλά όπως έγινε γνωστό η Take-Two είναι αντίθετη με αυτό το logo διότι όπως δήλωσε η εταιρία: " Αυτό θα μπορούσε να προκαλέσει μεγάλο μπέρδεμα στο καταναλωτικό κοινό.’"


Remedy Entertainment and Take Two Interactive are in a trademark dispute over Remedy's logo.

Disputed Logo 1: t.co/wY29pyReIv

Disputed Logo 2: t.co/oOlzd47usG pic.twitter.com/FuIMLRtBdj

— Jake (@usemyhandle) January 15, 2024

Δύο καταγγελίες για το θέμα του εμπορικού σήματος για παραβιάσεις έχουν γίνει τον Μάιο, λίγο μετά την αποκάλυψη του νέου logo δηλαδή. Οι δύο αυτές καταγγελίες έχουν γίνει από την Take-Two. Από τον περασμένο Σεπτέμβριο δεν έχουμε κάποια νέα εξέλιξη πάνω στο θέμα. Η Take-Two έχει κάνει πολλές φορές καταγγελίες για τα εμπορικά σήματα μέσα στα περασμένα χρόνια εναντίον διάφορων εταιριών και προϊόντων.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Feb 2024 10:40 #274982 by Nikos Georgopoulos
Απολύσεις στην 2K Games




Και πιο συγκεκριμένα στη Visual Concepts.

Ένας ακόμη γύρος απολύσεων έπληξε την 2K Games και η εταιρεία ανάπτυξης Visual Concepts επηρεάστηκε, καθώς αναπτύσσει τις σειρές NBA 2K και Lego 2K Drive.

Ο πρώην art director της εταιρείας, Brad Bowling, δήλωσε στο LinkedIn : "Οι απολύσεις στη βιομηχανία των games συνεχίζονται. Σήμερα η Visual Concepts Austin απέλυσε εμένα και μια ομάδα πολύ ταλαντούχων προγραμματιστών. Πέρασα υπέροχα τα τελευταία δύο χρόνια δουλεύοντας με μερικούς από τους καλύτερους game developers στη βιομηχανία. Τα τελευταία 23 χρόνια στα οποία φτιάχνω game art, έχω δει κάποιες απολύσεις αλλά τίποτα σαν αυτό."

Αυτός είναι ο τελευταίος γύρος απολύσεων στη Visual Concepts που πραγματοποιήθηκε σε λιγότερο από ένα χρόνο. Τον Σεπτέμβριο του 2023, η Visual Concepts απέλυσε αρκετούς προγραμματιστές από τα τμήματα παραγωγής, σχεδίασης και QA, συμπεριλαμβανομένου του εκτελεστικού παραγωγού Joseph Cowan.

Η 2K έχει επίσης πρόσφατα απολύσει το προσωπικό σε ορισμένα από τα άλλα στούντιο της, όπως στη Firaxis πέρυσι (εταιρεία ανάπτυξης του XCOM). Η 31st Union, η οποία ιδρύθηκε αρχικά το 2019 ως 2K Silicon Valley, προχώρησε σε απολύσεις μόλις τον περασμένο μήνα, ακόμη και πριν από την αποστολή του πρώτου της παιχνιδιού.

Η βιομηχανία των games είδε τεράστιες απολύσεις το 2023 και δεν δείχνει σημάδια επιβράδυνσης το 2024, με περισσότερους από 6.000 developers να έχουν απολυθεί μέχρι στιγμής φέτος.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Feb 2024 10:45 #275004 by Nikos Georgopoulos
Η Take-Two Interactive μείωσε τα έξοδά της αλλά είχε πτώση 5% στη μετοχή της




Για την ώρα δεν έκανε απολύσεις.

Η Αμερικάνικη εταιρεία ανάπτυξης Take-Two Interactive προσπαθεί να μειώσει τα κόστη της, αλλά οι εργαζόμενοι είναι ασφαλείς και δεν κινδυνεύουν με απολύσεις, μέχρι στιγμής.

Η είδηση προέρχεται από την έκθεση εσόδων της εταιρείας, όπου δήλωσε: “Δουλεύουμε σε ένα πλάνο για να ελαττώσουμε το κόστος σε όλους τους τομείς για να βελτιστοποιήσουμε το περιθώριο κέρδους, ενώ παράλληλα επενδύουμε για την ανάπτυξη της εταιρείας.” Ο Strauss Zelnick, διευθύνων σύμβουλος της Take-Two, είπε ότι δεν υπάρχουν αυτή τη στιγμή σχέδια για απολύσεις, αλλά συνέχισε: “Δεν έχουμε λεπτομέρειες για το πλάνο. Θα ήθελα να τονίσω ότι το τα περισσότερα έξοδά μας προέρχονται από το marketing. Μπορούμε να το βελτιστοποιήσουμε. Επίσης έχουμε έξοδα από software, εμπόρους, υπηρεσίες προμηθειών και βλέπουμε ευκαιρίες εκεί. Το πιο δύσκολο είναι να διώξουμε τους συνεργάτες μας”.

Η Take-Two Interactive είχε παρόμοιο πλάνο την τελευταία χρονιά, αλλά στην προσπάθεια αυτή τελικά απέλυσαν έναν μη αποκαλυφθέντα αριθμό εργαζομένων. Υπενθυμίζουμε ότι έιναι δύσκολο έτος για τους εργαζόμενους στη βιομηχανία gaming, καθώς μόνο τους τελευταίους μήνες μεγάλες εταιρείες όπως η 2K Games, η Microsoft και η Riot Games, απέλυσαν πολλούς υπαλλήλους τους.

Εν τω μεταξύ η μετοχή της Take-Two έπεσε κατά 5% σήμερα, μετά από αυτή την ανακοίνωση.

Στην gaming βιομηχανία υπάρχουν πολύ καλύτερες μετοχές για να επενδύσετε, όπως αυτή της Nvidia που έχει ανέβει κατά 230% τον τελευταίο χρόνο!

Μπορείτε να επενδύσετε στο eToro που έχει ένα εύκολο και φιλικό προς τον χρήστη περιβάλλον, ενώ υποστηρίζει και καταθέσεις από και προς το PayPal.

*Αποποίηση ευθύνης: Οι επενδύσεις εμπεριέχουν ρίσκο. Βεβαιωθείτε ότι κατανοείτε αυτούς τους κινδύνους εάν είστε αρχάριος. Συνιστούμε τις συναλλαγές σε έμπειρους αγοραστές. Το περιεχόμενο του άρθρου προορίζεται για γενικούς και ενημερωτικούς σκοπούς πληροφοριών και όχι για οικονομικές συμβουλές.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
29 Mar 2024 11:01 #275469 by Nikos Georgopoulos
Η Take-Two εξαγόρασε την Gearbox από την Embracer Group




Για 460 εκατομμύρια δολάρια.

Μετά από μήνες φημολογιών, η Take-Two εξαγόρασε επίσημα την Gearbox από την Embracer Group για 460 εκατομμύρια δολάρια.

Η Gearbox είχε εξαγοραστεί από την Embracer Group το 2021 για 1.3 δισεκατομμύρια. Τα 460 εκατομμύρια δολάρια θα πληρωθούν στην Embracer σε μετοχές της Take-Two. Στην εξαγορά περιλαμβάνονται οι Gearbox Software στο Texas, η Gearbox Montreal και η Gearbox Studio Quebec, ενώ οι σειρές οι οποίες περνάνε στα χέρια της Take-Two μεταξύ άλλων, οι Borderlands, Risk of Rain, Brothers in Arms και Duke Nukem. Στην εξαγορά όμως δεν περιλαμβάνεται ο τομέα publishing της Gearbox που βρίσκεται στο San Francisco που πρόσφατα κυκλοφόρησε το Remnant 2, το επερχόμενο Hyper Light Breaker και άλλα games.Επιπλέον στην εξαγορά δεν περιέχονται κάποιες εταιρίες ανάπτυξης που εξαγόρασε η Embracer μέσω της Gearbox, όπως οι Cryptic Studios, Lost Boys Interactive και Captured Dimensions.

Η Take-Two έχει ήδη αρκετή ιστορία με την Gearbox, καθώς ήταν και είναι publisher της σειράς Borderlands. Η Gearbox θα συνεχίσει να λειτουργεί ως εταιρεία ανάπτυξης της 2K και CEO θα παραμείνει ο ιδρυτής της Randy Pitchford με την ομάδα του. Σχετικά με την νέα εξαγορά, ο Pitchford δήλωσε: "Το βασικό μου ενδιαφέρον πάντα είναι η Gearbox, το ταλέντο μας και οι πελάτες μας. Δεν να διαβεβαιώσω προσωπικά τους fans μας ότι αυτή η συμφωνία θα διασφαλίσει ότι όλες οι εμπειρίες που έχουμε σε ανάπτυξης αυτή τη στιγμή, θα βγουν στις καλύτερες δυνατές εκδοχές τους."

Ο πρόεδρος της 2Κ, David Ismailer δήλωσε: "Είμαστε ενθουσιασμένοι που καλωσορίζουμε τον Randy Pitchford και την ομάδα του από ταλαντούχους developers στην 2Κ και ανυπομονούμε να κυκλοφορήσουμε πολλά projects στο μέλλον ως συνάδελφοι. Μας άρεσε πολύ η συνεργασία της Gearbox σε κάθε έκδοση της σειράς Borderlands και το επόμενο project της σειράς βρίσκεται σε ενεργή ανάπτυξη."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
03 May 2024 09:22 #275782 by Nikos Georgopoulos
Έκλεισαν 2 θυγατρικές εταιρείες της Take-Two



Η Take-Two έκλεισε δύο από τις εταιρείες ανάπτυξης που διαθέτει, την Roll7 και την Intercept Games.
Η πρώτη έχει αναπτύξει τα Rollerdome και OlliOlli και η δεύτερη εργαζόταν στο Kerbal Space Program 2. Επιπλέον, δεδομένου ότι η Intercept Games εδρεύει στο Σιάτλ της Ουάσιγκτον, η Take-Two υπόκειται στον νόμο WARN, ο οποίος δηλώνει ότι οι εργαζόμενοι πρέπει να ειδοποιούνται τουλάχιστον 60 ημέρες πριν απολυθούν. κατατέθηκε μια ειδοποίηση στο Τμήμα Ασφάλειας Απασχόλησης της Πολιτείας της Ουάσιγκτον σήμερα που ανέφερε ότι η Take-Two θα απολύει 70 υπαλλήλους, που είναι περίπου ο αριθμός των ατόμων στην Intercept Games.Άρα ίσως διατηρήσουν μισθούς δύο μηνών.

Τέλος, το μέλλον του Kerbal Space Program 2 είναι πλέον...ασαφές, καθώς ίσως ακυρωθεί και αυτό.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 May 2024 07:20 #275907 by Nikos Georgopoulos
Η Take-Two ακύρωσε games αλλά θα ανακοινώσει νέα για την 2K Games




Τον Ιούνιο στο Summer Game Fest.

Η Take-Two θα ανακοινώσει νέα παιχνίδια για την 2K Games τον Ιούνιο στο Summer Game Fest, αλλά παράλληλα...ακύρωσε ήδη υπάρχοντα games.

Ένα από τα games αυτά θα είναι μια "νέα έκδοση μιας γνωστής σειράς της 2K Games". Μάλιστα αναφέρθηκε ότι "το παιχνίδι έχει ήδη αποκαλυφθεί" οπότε πιθανόν στο Summer Game Fest θα εμφανιστεί το Borderlands 4 της Gearbox, σύμφωνα με το Insider Gaming.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Take-Two Strauss Zelnick συζήτησε επίσης τα franchises Borderlands και Tiny Tina's Wonderlands στο meeting επενδυτών αυτής της εβδομάδας.


2K plans to reveal the next iteration in one of 2K's biggest and most beloved franchises at @SummerGameFest on Friday, June 7. pic.twitter.com/1vyFXE2N4z

— Summer Game Fest (@summergamefest) May 16, 2024

Ακυρώθηκαν games
Ο πρόεδρος της Take-Two, Karl Slatoff, συζήτησε την πρόσφατη απόφαση της εταιρείας να ακυρώσει games ως μέρος μιας ευρύτερης προσπάθειας "αναδιάρθρωσης" που περιελάμβανε και απολύσεις.

Κατά τη διάρκεια ενός meeting επενδυτών για τα κέρδη της εταιρείας, ο Slatoff παρατήρησε ότι, σε όλη τη βιομηχανία των games, "τα μεγαλύτερα games κερδίζουν και παίρνουν περισσότερο μερίδιο". Το στέλεχος είπε ότι η Take-Two το παίρνει αυτό "πολύ σοβαρά" και σε αυτό το πλαίσιο, η Αμερικάνικη εταιρεία αποφάσισε να ακυρώσει games για να επικεντρωθεί σε άλλα με καλύτερες πιθανότητες επιτυχίας. Ωστόσο, η Take-Two δεν διευκρίνισε ποτέ ποια games ακύρωσε.

Ο Slatoff δήλωσε: «Απλώς αναζητούμε τα projects που πιστεύουμε ότι έχουν τις μεγαλύτερες πιθανότητες για εμπορική επιτυχία και για επιτυχία στα reviews», είπε, σημειώνοντας ότι είναι «πάντα δύσκολο» να ακυρωθούν games.

Αυτό ήταν απαραίτητο "δεδομένης της τρέχουσας κατάστασης του κλάδου", είπε ο Slatoff. Συνέχισε λέγοντας ότι η Take-Two θα συνεχίσει να προσθέτει περισσότερα games στη λίστα της και να αφαιρεί μερικά επίσης, ως μέρος των επιχειρηματικών λειτουργιών της εταιρείας. Ο Slatoff σημείωσε επίσης ότι η Take-Two θα συνεχίσει να επενδύει σε νέα σειρά, την οποία περιέγραψε ως τη «ζωή» της βιομηχανίας των games.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 May 2024 12:20 #275915 by Nikos Georgopoulos
Η Take-Two ακύρωσε games αλλά θα ανακοινώσει νέα για την 2K Games




Τον Ιούνιο στο Summer Game Fest.

Η Take-Two θα ανακοινώσει νέα παιχνίδια για την 2K Games τον Ιούνιο στο Summer Game Fest, αλλά παράλληλα...ακύρωσε ήδη υπάρχοντα games.

Ένα από τα games αυτά θα είναι μια "νέα έκδοση μιας γνωστής σειράς της 2K Games". Μάλιστα αναφέρθηκε ότι "το παιχνίδι έχει ήδη αποκαλυφθεί" οπότε πιθανόν στο Summer Game Fest θα εμφανιστεί το Borderlands 4 της Gearbox, σύμφωνα με το Insider Gaming.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Take-Two Strauss Zelnick συζήτησε επίσης τα franchises Borderlands και Tiny Tina's Wonderlands στο meeting επενδυτών αυτής της εβδομάδας.


2K plans to reveal the next iteration in one of 2K's biggest and most beloved franchises at @SummerGameFest on Friday, June 7. pic.twitter.com/1vyFXE2N4z

— Summer Game Fest (@summergamefest) May 16, 2024

Ακυρώθηκαν games
Ο πρόεδρος της Take-Two, Karl Slatoff, συζήτησε την πρόσφατη απόφαση της εταιρείας να ακυρώσει games ως μέρος μιας ευρύτερης προσπάθειας "αναδιάρθρωσης" που περιελάμβανε και απολύσεις.

Κατά τη διάρκεια ενός meeting επενδυτών για τα κέρδη της εταιρείας, ο Slatoff παρατήρησε ότι, σε όλη τη βιομηχανία των games, "τα μεγαλύτερα games κερδίζουν και παίρνουν περισσότερο μερίδιο". Το στέλεχος είπε ότι η Take-Two το παίρνει αυτό "πολύ σοβαρά" και σε αυτό το πλαίσιο, η Αμερικάνικη εταιρεία αποφάσισε να ακυρώσει games για να επικεντρωθεί σε άλλα με καλύτερες πιθανότητες επιτυχίας. Ωστόσο, η Take-Two δεν διευκρίνισε ποτέ ποια games ακύρωσε.

Ο Slatoff δήλωσε: «Απλώς αναζητούμε τα projects που πιστεύουμε ότι έχουν τις μεγαλύτερες πιθανότητες για εμπορική επιτυχία και για επιτυχία στα reviews», είπε, σημειώνοντας ότι είναι «πάντα δύσκολο» να ακυρωθούν games.

Αυτό ήταν απαραίτητο "δεδομένης της τρέχουσας κατάστασης του κλάδου", είπε ο Slatoff. Συνέχισε λέγοντας ότι η Take-Two θα συνεχίσει να προσθέτει περισσότερα games στη λίστα της και να αφαιρεί μερικά επίσης, ως μέρος των επιχειρηματικών λειτουργιών της εταιρείας. Ο Slatoff σημείωσε επίσης ότι η Take-Two θα συνεχίσει να επενδύει σε νέα σειρά, την οποία περιέγραψε ως τη «ζωή» της βιομηχανίας των games.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
27 Jun 2024 10:23 #276404 by Nikos Georgopoulos
Ο Dan Houser αποκάλυψε το γιατί



Σε μια συνέντευξη στο The Ankler, ο Dan Houser αποκάλυψε ότι έγιναν πολλές συζητήσεις σχετικά με την πιθανή μεταφορά διαφόρων games της Rockstar σε ταινίες. Μετά από μερικές συναντήσεις με ανώτερα στελέχη, ο Houser ρώτησε τα στελέχη: "Γιατί να το κάνουμε αυτό;" Αυτό συχνά θα ωθούσε τα στελέχη να εξηγήσουν ότι θα ήταν μια ευκαιρία για το στούντιο να κάνει μια live action ταινία.
Ο Houser συνέχισε εξηγώντας γιατί θα ήταν κακή ιδέα να γίνει αυτό: «Όχι, αυτό που περιγράψατε είναι ότι εσείς θα κάνετε μια ταινία και εμείς δεν έχουμε κανέναν έλεγχο και παίρνουμε τεράστιο ρίσκο που θα καταλήξουμε να πληρώσουμε με κάτι που μας ανήκει. Πίστευαν ότι θα τυφλωνόμασταν από τα φώτα και αυτό δεν συνέβαινε. Είχαμε αυτό που θεωρούσαμε ότι ήταν μια gaming σειρά πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων και τα οικονομικά δεν είχαν ποτέ νόημα. Ο κίνδυνος δεν είχε ποτέ νόημα. Εκείνες τις ημέρες, η αντίληψη ήταν ότι τα games έφερναν αντίστοιχα ταινίες κακής ποιότητας».

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
08 Nov 2024 10:24 #278939 by Nikos Georgopoulos
Η Take-Two πούλησε τον indie publisher Private Division




Ο αγοραστής ακόμα δεν έχει αποκαλυφθεί.

Η Take-Two  ανακοίνωσε την πώληση του indie publisher Private Division και το κλείσιμο των εταιρειών Roll7 (OlliOlli World) και Intercept Games (Kerbal Space Program 2).

Η Take-Two ίδρυσε την Private Division το 2017 για να κάνει publish indie games και από τότε είχε αρκετές κυκλοφορίες, όπωςο το The Outer Worlds της Obsidian Entertainment και το No Rest for the Wicked. Λίγο αργότερα εξαγόρασε και την Roll7, εταιρεία ανάπτυξης των OlliOlli World και Rollerdrome. Το 2023 όμως έγιναν αρκετές απολύσεις στις Roll7 και Intercept Games παρόλο που ο CEO Strauss Zelnick δήλωσε ότι δεν θα κατέστρεφαν αυτές τις εταιρίες. Επιπλέον μία συνεργασία με την Bloober Team που είχε ανακοινωθεί, ακυρώθηκε.

Στην πιο πρόσφατα οικονομική της αναφορά η Take-Two επιβεβαίωσε την πώληση του Private Division: "Πρόσφατα πήραμε την στρατηγική απόφαση να πουλήσουμε το όνομα και να επικεντρωθούμε στο να μεγαλώσουμε τις βασικές και τις mobile επιχειρήσεις μας μακροχρόνια. Ως μέρος της συναλλαγής, ο αγοραστής αγόρασε τα δικαιώματα όλων των τίτλων της Private Division και όσων δεν έχουν ακόμα κυκλοφορήσει. Η ομάδα της Private Division έκανε εξαιρετική δουλειά στο να υποστηρίζει ανεξάρτητους developers και κάθε project που υποστήριξε τα πήγε καλά. Παρόλα αυτά, η κλίματα αυτών των projects ήταν μικρή και εμείς είμαστε στην αγορά των μεγάλων επιτυχιών."

Εκπρόσωπος της Take-Two επιβεβαίωσε ότι οι Roll7 και Intercept Games έκλεισαν πριν την μεταπώληση του Private Division. Ο αγοραστής ακόμα δεν έχει αποκαλυφθεί. Η Take-Two θα συνεχίσει όμως να υποστηρίζει το επερχόμενο No Rest for the Wicked.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
08 Nov 2024 10:25 #278944 by Nikos Georgopoulos
Take-Two: “Το να βασιζόμαστε σε sequels μπορεί να αποδειχθεί καταστροφικό”




"Μια νέα σειρά είναι εξίσου ένα μεγάλο ρίσκο για την εταιρεία".

Ο διευθυντής της Take-Two, Strauss Zelnik, προέβη σε δηλώσεις σχετικά με τη σημασία δημιουργίας νέων σειρών.

Κατά τη διάρκεια της τελευταίας ενημέρωσης οικονομικών αποτελεσμάτων της Take-Two, ο Zelnik δήλωσε ότι τίποτα δεν παραμένει δημοφιλές για πάντα, οπότε είναι απαραίτητο για τις επιχειρήσεις να δημιουργούν νέα πράγματα αντί να βασίζονται μόνο σε sequels. Πιο συγκεκριμένα δήλωσε: “Είμαστε διαφορετικοί από πολλές άλλες μεγάλες εταιρείες. Είναι δελεαστικό για μια μεγάλη εταιρεία να επαναπαύεται στις δάφνες της”.

Η Take-Two αναφέρεται στις σειρές των GTA και Red Dead ως “μόνιμα”, πράγμα που σημαίνει ότι η εταιρεία δεν θα σταματήσει να δημιουργεί sequels. Ταυτόχρονα, όμως, ο Zelnik είπε ότι η Take-Two πρέπει να δημιουργεί νέες σειρές, αλλιώς διατρέχει τον κίνδυνο επιδείνωσης των επιχειρηματικών της αποτελεσμάτων. Ο Zelnik δήλωσε: “Ξέρουμε ότι αν βγάλουμε ένα sequel, είναι λιγότερο επικίνδυνο από το να δημιουργήσουμε μια νέα σειρά. Αλλά όλα φθίνουν. Τα περισσότερα sequels των σειρών μας τείνουν να τα πηγαίνουν καλύτερα από την προηγούμενη κυκλοφορία, και είμαστε πραγματικά περήφανοι γι' αυτό.”

Ο Ζελνίκ δήλωσε ότι η Take-Two θα συνεχίσει να δοκιμάζει νέα πράγματα, ακόμα κι αν αυτά δεν πετύχουν. Η αποτυχία των games όπως το Battleborn της Gearbox και το Evolve είναι παραδείγματα νέων τίτλων που δεν κατάφεραν να βρουν το κοινό τους. Εκτός από το χώρο των κονσολών/PC, η Take-Two δοκιμάζει νέες κατευθύνσεις και για τα mobile games και έχει βρει κάποια επιτυχία με τα Match Factory και Toon Blast. Η δημιουργία νέων IP σημαίνει ότι “το προφίλ κινδύνου είναι υψηλότερο”, και η Take-Two θα υποστεί κάποιες οικονομικές απώλειες. Μια νέα σειρά που έρχεται από την Take-Two είναι το Judas, το επόμενο FPS του Designer του BioShock, Ken Levine.

Please Log in or Create an account to join the conversation.