Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Take-Two: Γενική συζήτηση

More
08 Feb 2023 07:04 #269588 by Nikos Georgopoulos
Take-Two: "Ένας πραγματικός ανταγωνιστής του Grand Theft Auto δεν θα φτιαχτεί με AI"




"Κάποιοι θα το προσπαθήσουν".

Η Take-Two δήλωσε ότι το A.I. δεν μπορεί να δημιουργήσει έναν ανταγωνιστή του Grand Theft Auto.

Με αφορμή την εξέλιξη του ChatGPT του OpenAI, ο Strauss Zelnick, διευθύνων σύμβουλος της Take-Two, δεν πιστεύει ότι η τεχνολογία μπορεί να δημιουργήσει τόσο απαιτητικά games με AI, καθώς είπε:"Είναι μια «πολύ συναρπαστική εποχή» για «νέα εργαλεία» που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι developers για να κάνουν τα games πιο αποτελεσματικά. Και ενώ κάτι σαν το ChatGPT μπορεί να έχει κάποιο επίπεδο εφαρμογής στην ανάπτυξη των games, δεν θα βοηθήσει έναν από τους ανταγωνιστές της Rockstar να εκθρονίσει το GTA τόσο εύκολα. Το AI δεν πρόκειται να βοηθήσει κάποιον που θα του πει:, "Παρακαλώ αναπτύξτε τον ανταγωνιστή του Grand Theft Auto που είναι καλύτερος από το Grand Theft Auto".

Ο Zelnick συνέχισε λέγοντας ότι: "Το ChatGPT είναι παρόμοιο με μια αριθμομηχανή χειρός. Πριν από δεκαετίες, οι γονείς ανησυχούσαν ότι οι αριθμομηχανές χειρός θα σήμαιναν ότι τα παιδιά δεν θα χρειαζόταν να μάθουν μαθηματικά, αλλά αυτό δεν συνέβαινε. "Η απάντηση είναι ναι, πρέπει ακόμα να μάθεις μαθηματικά, πρέπει οπωσδήποτε να μάθεις μαθηματικά, αλλά έχεις ένα εργαλείο που το κάνει πιο εύκολο. Και το ChatGPT είναι το ίδιο", είπε.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
08 Mar 2023 08:54 #270121 by Nikos Georgopoulos
Η Take-Two κάνει μαζικές απολύσεις στην Rockstar και την Private Division




Χωρίς να μας λέει τον αριθμό.

Ο Jason Schreier, δημοσιογράφος του Bloomberg, δήλωσε ότι έχει πληροφορίες, σύμφωνα με τις οποίες η Take-Two, μητρική εταιρεία της Rockstar, πραγματοποιεί απολύσεις.

Η Take-Two επιβεβαίωσε την φήμη και μάλιστα απέλυσε άτομα στην Rockstar, εταιρεία ανάπτυξης της σειράς Grand Theft Auto, αλλά και στην Private Division. Ο Alan Lewis δήλωσε ότι: "Οι απολύσεις γίνονται έτσι ώστε να είμαστε ευθυγραμμισμένες με τις μακροπρόθεσμες προτεραιότητές μας" και ότι "το αντίκτυπο στις ομάδες ανάπτυξης είναι μικρό". 


Video game publisher Take-Two is laying people off today in its Private Division label and other divisions, sources tell Bloomberg. Spokesman Alan Lewis says the cuts "will better align our organization with our long-term priorities" and that the impact on dev teams is "minimal."

— Jason Schreier (@jasonschreier) March 7, 2023

Καταρχήν η Take-Two δεν αναφέρει πόσες απολύσεις έκανε. Κατά δεύτερον, ακόμα κι αυτό το μικρό αντίκτυπο μπορεί και να σημαίνει μήνες καθυστέρησης του GTA 6. Κανείς δεν γνωρίζει τον ακριβή αριθμό ατόμων και χωρίς στοιχεία από άτομα που απολύθηκαν, το θέμα φυσικά θα ξεχαστεί.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Take-Two, Strauss Zelnick, δήλωσε τον Φεβρουάριο ότι πραγματοποιεί περικοπές 50 εκατομμυρίων δολαρίων.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 Apr 2023 02:51 #270613 by Nikos Georgopoulos
Η μήνυση αποσύρθηκε



Η Take-Two απέσυρε την μήνυση κατά των modders.
Η υπόθεση δεν προχώρησε στα δικαστήρια καθώς σύμφωνα με το TorrentFreak , μέχρι τον Δεκέμβριο του 2022, οι δύο πλευρές ζήτησαν να εξαιρεθούν από το να λύσουν τις διαφορές τους δημόσια επειδή ήταν πιθανό ο κώδικας να περιείχε εμπιστευτικές ή αποκλειστικές πληροφορίες. Λίγο αργότερα ακολούθησε η είδηση πιθανής διευθέτησης και στη συνέχεια, στις 3 Απριλίου, μετά από πολλαπλές καθυστερήσεις, κατατέθηκε το αίτημα απόρριψης της αγωγής.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
22 May 2023 18:16 #271168 by Nikos Georgopoulos
Επιμένει στα 80 ευρώ



Ο Strauss Zelnick, διευθύνων σύμβουλος της Take-Two, δήλωσε ότι η εταιρεία του δεν πρόκειται να απομακρυνθεί από την λογική της αύξησης τιμής των games μεγάλου μπάτζετ στα 80 ευρώ.
Όσο για τις εταιρείες που έχουν ήδη αυξήσει τις τιμές σε αυτό το υψηλότερο σημείο, ο Zelnick ισχυρίστηκε ότι δεν έχει δει καμία πραγματική αντίσταση από τους παίκτες μέχρι στιγμής ως προς αυτό το ποσό.

Ο Zelnick έκανε τις παραπάνω δηλώσεις κατά την διάρκεια meeting με επενδυτές, στο οποίο ανέφερε ότι οι gamers περιορίζουν τα συνολικά έκοδά τους "αγοράζοντας τα πράγματα για τα οποία νοιάζονται πραγματικά, είτε blockbuster games, είτε βρίσκοντάς πράγματα σε καλή τιμή". Όσο για την Take-Two, δήλωσε ότι είναι βέβαιος για τα games που έρχονται κα ιπου θα είναι "πολλά blockbusters".

Τέλος, η Take-Two θεωρεί σύμφωνα με τις αναφορές της για τα μελλοντικά έσοδά της, ότι το Grand Theft Auto 6 μπορεί να κυκλοφορήσει ακόμα και το 2024 (σ.σ. στο οικονομικό έτος Απρίλιος 2024 - Μάρτιος 2025).

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
22 May 2023 18:17 #271171 by Nikos Georgopoulos
Ο CEO της Take-Two δήλωσε ότι: "Τα μεγάλα games δεν δημιουργούνται από το AI αλλά από ανθρώπινες ιδιοφυΐες"




"Η ιδιοφυϊα είναι ο τομέας των ανθρώπων και το AI είναι οξύμωρο".

Ο Strauss Zelnick, διευθύνων σύμβουλος της Take-Two, δήλωσε σχετικά με την δυνατότητα του AI να δημιουργεί games, ότι "τα μεγάλα games δημιουργούνται από ανθρώπους ιδιοφυΐες και όχι από το AI".

Ο Zelnick είπε συγκεκριμένα: «Όπως γνωρίζετε, είμαι συνήθως σκεπτικιστής όταν οι άλλοι εμπλέκονται σε υπερβολές, αλλά στην περίπτωση της τεχνητής νοημοσύνης είμαι αρκετά ενθουσιώδης. Πρώτα απ' όλα, παρά το γεγονός ότι η τεχνητή νοημοσύνη είναι οξύμωρο, όπως και το machine learning, αυτή η εταιρεία έχει εμπλακεί σε αυτές τις δραστηριότητες. Ενώ οι πιο πρόσφατες εξελίξεις στην τεχνητή νοημοσύνη είναι εκπληκτικές και συναρπαστικές για πολλούς, είναι συναρπαστικές για εμάς αλλά δεν μας εκπλήσσουν καθόλου. Η άποψή μας είναι ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα μας επιτρέψει να κάνουμε καλύτερη δουλειά και περισσότερο αποτελεσματική δουλειά. Έχει καλύτερα και πιο αποτελεσματικά εργαλεία».»

Σχετικά όμως με το αν μπορούν να φτιαχτούν games τα οποία θα έχουν δημιουργηθεί κυρίως από AI δήλωσε: «Μακάρι να μπορούσα να πω ότι οι εξελίξεις στην τεχνητή νοημοσύνη θα διευκολύνουν τη δημιουργία μεγάλων games. Προφανώς αυτό δεν θα γίνει. Οι επιτυχίες δημιουργούνται από ιδιοφυΐες. Και τα σύνολα δεδομένων συν υπολογισμοί, συν τα μεγάλα language models δενισοδυναμούν με ιδιοφυΐα. Η ιδιοφυΐα είναι ο τομέας των ανθρώπινων όντων και πιστεύω ότι θα παραμείνει έτσι».

Ο Zelnick ολοκλήρωσε την απάντησή του επιστρέφοντας στην ιδέα ότι οι θέσεις εργασίας γίνονται «πολύ ευκολότερες και πιο αποτελεσματικές από τις εξελίξεις στην τεχνητή νοημοσύνη», αλλά η άποψή του είναι αρκετά σαφής. Ο Zelnick θεωρεί αυτές τις τεχνολογίες ως εργαλεία που μπορεί να χρησιμοποιήσει η Take-Two για να βελτιώσει ορισμένους τομείς του τρόπου λειτουργίας της και δεν φαίνεται να πιστεύει ότι πρέπει να θεωρούνται ως πιθανές πηγές δημιουργικότητας ή ιδιοφυΐας ή όπως θέλει κανείς να τις αναφέρει.

Διαβάστε περισσότερα σχετικά με τα 80 ευρώ που θεωρεί η Take-Two ότι πρέπει να είναι η τιμή των top games.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
02 Aug 2023 11:32 #272398 by Nikos Georgopoulos
Οι δύο διευθυντές της Take-Two πληρώθηκαν 72 εκατομμύρια δολάρια σε ένα χρόνο




Τα περισσότερα ήρθαν από τις μετοχές λόγω μικροσυναλλαγών των gamers.

Ο CEO της Take-Two Strauss Zelnick και ο πρόεδρος της εταιρείας Karl Slatoff πληρώθηκαν 72 εκατομμύρια δολάρια την χρονιά που μας πέρασε!

Ο μισθός των δύο ισχυρών ανδρών ήταν 30 εκατομμύρια δολάρια. Τα υπόλοιπα 42 εκατομμύρια δολάρια ήταν τα έσοδα που εισέπραξαν από τις μετοχές της εταιρείας.

Τα υπέρογκα αυτά ποσά από τις μετοχές τα έλαβαν λόγω των μικροσυναλλαγών που πληρώνουν οι παίκτες σε NBA 2K23 και Grand Theft Auto Online. Τα microtransactions ζουν και βασιλεύουν.

Διαβάστε τι είπε ο Strauss Zelnick για το AI και τα μεγάλα games.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Aug 2023 08:54 #272474 by Nikos Georgopoulos
Take-Two: "Δεν φτιάχνουμε ταινίες ή σειρές από τα games γιατί δεν είναι εύκολο να βγάλεις χρήματα έτσι"




Επίσης είπε τι σχέδια έχει για τα mobile games.

Σύμφωνα με την πιο πρόσφατη αναφορά κερδών της Take-Two , ο Strauss Zelnick, CEO της εταιρείας, θεωρεί δύσκολο η εταιρεία του να καταφέρει να έχει έσοδα από την μεταφορά των games σε ταινίες ή σειρές.

Η Αμερικάνικη εταιρεία δεν έχει κάνει πολλά όσον αφορά τη μεταφορά των gaming σειρών της στην τηλεόραση και τον κινηματογράφο. Ο διευθύνων σύμβουλος Strauss Zelnick δήλωσε κατά την διάρκεια της συνεδρίασης ότι υπάρχει μόνο μια "σχετικά μικρή ευκαιρία" για να κερδίσει πραγματικά χρήματα μια εταιρείες από τηλεόραση ή κινηματογράφο, τις οποίες χαρακτήρισε ότι έχουν πολλές προκλήσεις. Ο Zelnick σημείωσε ότι έχει προσωπική εμπειρία σε αυτό, καθώς πριν ενταχθεί στη Take-Two, ήταν στην Columbia Pictures και την 20th Century Fox, εκτός από το να είναι μέλος του διοικητικού συμβουλίου του CBS.

Ο Zelnick ανέφερε ότι το "The Last of Us" του HBO και η ταινία "Super Mario Bros." της Universal ήταν σπάνια παραδείγματα επιτυχίας μεταφορών video games σε τηλεόραση και κινηματογράφο. "Και να αναφέρουμε δύο επιτυχίες, που όσο αξιοσημείωτες και αν είναι, δείχνει ότι υπάρχουν πολλές, πολλές αποτυχίες όπου χάθηκαν χρήματα," δήλωσε. "Έως τώρα, έχουμε ακολουθήσει μια πολύ εκλεκτική προσέγγιση στις άδειες."

Η Take-Two αλλάζει τη στάση της κάπως τον τελευταίο καιρό, καθώς συνεργάζεται με τη Lionsgate για μια ταινία Borderlands και με το Netflix για μια ταινία BioShock. Πέραν αυτών, ο Zelnick δήλωσε: "Μπορούμε να δούμε games στο μέλλον όταν υπάρχει μια δημιουργική υποχρέωση και μια οικονομική ευκαιρία".

Ο Zelnick ανέφερε ότι η Take-Two είναι προσεκτική διότι αδειοδοτεί μόνο τα δικαιώματα μιας συγκεκριμένης σειράς της, χωρίς να αναλαμβάνει και την παραγωγή, κάτι που ωστόσο θα της έδινε μεγαλύτερο έλεγχο. "Δεν θα βάλουμε το μέλλον αυτής της εταιρείας ή την αξία της πνευματικής μας ιδιοκτησίας βασισμένοι στην εκτέλεση κάποιου άλλου σε άλλον τομέα της ψυχαγωγικής βιομηχανίας. Έτσι θα συνεχίσουμε να είμαστε πολύ επιλεκτικοί. Ακόμη κι αν ακολουθήσαμε μια ευρεία προσέγγιση - στην απουσία επενδύσεων από εμάς, η οικονομική ευκαιρία στο πλαίσιο της πολύ μεγαλύτερης οικονομικής ευκαιρίας για την κύρια επιχειρηματική μας δραστηριότητα είναι περιορισμένη," είπε ο Zelnick.

Οι κονσόλες θα πρέπει να έχουν backwards compatibility
Ο Strauss Zelnick δήλωσε επίσης ότι οι κονσόλες θα πρέπει να έχουν backwards compatibility ώστε οι χρήστες να εξοικονομούν χρήματα. Αν μια κονσόλα δεν έχει backwards compatibility τότε "σπάει το συμβόλαιο με τον χρήστη και αυτό δεν είναι ιδανικό". Επίσης πρόσθεσε ότι ορισμένοι developers δεν θέλουν να δουν την επόμενη κονσόλα της Nintendo να έχει backwards compatibility με το Switch γιατί έτσι θα χάσουν έσοδα από τις πωλήσεις νέων games.

Όσοι παίζουν games στα κινητά πρέπει να ξοδεύουν χρήματα
Τέλος, ο Strauss Zelnick είπε ότι μόλις το 10% των gamers που παίζουν mobile games της Take-Two ξοδεύουν χρήματα και θέλει να φτάσει το ποσοστό αυτό...στο 100%!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 Nov 2023 00:09 #273532 by Nikos Georgopoulos
Θα υπάρξει ποτέ ταινία Grand Theft Auto ή Red Dead Redemption;




Take-Two: "Θα είμαστε πολύ προσεκτικοί αν κάνουμε ταινία".

Μέχρι σήμερα οι σειρές Grand Theft Auto και Red Dead Redemption δεν έχουν γίνει ταινίες και η Take-Two έκανε δηλώσεις σχετικά με ένα τέτοιο πιθανό σενάριο.

Ο Strauss Zelnick, CEO της εταιρείας, δήλωσε : «Έχουμε δώσει άδειες για δύο σειρές. Το Borderlands στη Lionsgate, έρχεται μια τανία. Έχουμε αδειοδοτήσει το BioShock, ανυπομονούμε επίσης για αυτό. Και έχουμε άλλους τίτλους σε συζητήσεις, αλλά δεν έχουμε κάτι έτοιμο να ανακοινώσουμε. Αλλά θα πρέπει να είμαστε πολύ επιλεκτικοί και πολύ προσεκτικοί».

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 Nov 2023 17:37 #273540 by Nikos Georgopoulos
Take-Two: "Έχουμε στρατηγική για να αποφύγουμε τις απολύσεις"




Θα υλοποιηθεί σε τρία μέρη.

Ο Strauss Zelnick , ο διευθύνων σύμβουλος της Take-Two Interactive( Publisher του GTA και Red Dead Redemption), είπε ότι η εταιρία γλίτωσε από το κύμα των μαζικών απολύσεων που έχει πλήξει δεκάδες εταιρίες στη βιομηχανία του gaming μέσω της στρατηγικής των τριών βημάτων που εφάρμοσε.

Σύμφωνα με το Zelnick, η Take-Two κατάφερε να αποφύγει και να γλιτώσει από το κύμα αυτό κάνοντας προσεκτικές επενδύσεις και κυρίως μέσω της οικονομικής αποδοτικότητας των τελευταίων χρόνων. Ο Zelnick σε δηλώσεις που έκανε είπε ότι οι άλλες εταιρίες ανάπτυξης κάνανε πολύ αισιόδοξα σχέδια μέσα στην πανδημία και μετά αυτά δεν τους βγήκαν καθόλου και ως αποτέλεσμα χρειάστηκαν να κάνουν απολύσεις.



Σε ερώτηση που του έγινε για το πώς η εταιρία κατάφερε να βγει αλώβητη από το κύμα αυτό που έπληξε όλη τη βιομηχανία απάντησε ότι: ΄΄Είχαμε κάνει πιο προσεκτικό και ρεαλιστικό σχεδιασμό. Έχουμε εφαρμόσει μια στρατηγική τριών βημάτων-καινοτομία, δημιουργικότητα και αποδοτικότητα- και πιστεύω αυτή η εστίαση μας στην αποδοτικότητα σημαίνει ότι πάντα και ανάλογα με τις συνθήκες, προσαρμόζουμε και την ομάδα μας. Τη στιγμή που ενσωματώθηκε η Zynga στην εταιρία μας περάσαμε ένα στάδιο προσαρμογής και αυτό μας βοήθησε να είμαστε πιο αποδοτικοί. Το μόνο πράγμα που μπορούμε να κάνουμε είναι να είμαστε καινοτόμοι, δημιουργικοί και αποδοτικοί. Οι προτεραιότητες μας είναι να δημιουργήσουμε εμπειρίες διασκέδασης υψηλής ποιότητας και να τις προσφέρουμε στους καταναλωτές σε όλο τον κόσμο.’’


In our latest interview with Take-Two CEO Strauss Zelnick, we discuss Grand Theft Auto 6 expectations, turbulence in the games market, and how the publisher is weathering the storm t.co/SjLyQDUpvS pic.twitter.com/8WDrYfiY09

— GamesIndustry (@GIBiz) November 9, 2023

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
24 Nov 2023 00:56 #273578 by Nikos Georgopoulos
Take-Two: "Έχουμε στρατηγική για να αποφύγουμε τις απολύσεις"




Θα υλοποιηθεί σε τρία μέρη.

Ο Strauss Zelnick , ο διευθύνων σύμβουλος της Take-Two Interactive( Publisher του GTA και Red Dead Redemption), είπε ότι η εταιρία γλίτωσε από το κύμα των μαζικών απολύσεων που έχει πλήξει δεκάδες εταιρίες στη βιομηχανία του gaming μέσω της στρατηγικής των τριών βημάτων που εφάρμοσε.

Σύμφωνα με το Zelnick, η Take-Two κατάφερε να αποφύγει και να γλιτώσει από το κύμα αυτό κάνοντας προσεκτικές επενδύσεις και κυρίως μέσω της οικονομικής αποδοτικότητας των τελευταίων χρόνων. Ο Zelnick σε δηλώσεις που έκανε είπε ότι οι άλλες εταιρίες ανάπτυξης κάνανε πολύ αισιόδοξα σχέδια μέσα στην πανδημία και μετά αυτά δεν τους βγήκαν καθόλου και ως αποτέλεσμα χρειάστηκαν να κάνουν απολύσεις.



Σε ερώτηση που του έγινε για το πώς η εταιρία κατάφερε να βγει αλώβητη από το κύμα αυτό που έπληξε όλη τη βιομηχανία απάντησε ότι: ΄΄Είχαμε κάνει πιο προσεκτικό και ρεαλιστικό σχεδιασμό. Έχουμε εφαρμόσει μια στρατηγική τριών βημάτων-καινοτομία, δημιουργικότητα και αποδοτικότητα- και πιστεύω αυτή η εστίαση μας στην αποδοτικότητα σημαίνει ότι πάντα και ανάλογα με τις συνθήκες, προσαρμόζουμε και την ομάδα μας. Τη στιγμή που ενσωματώθηκε η Zynga στην εταιρία μας περάσαμε ένα στάδιο προσαρμογής και αυτό μας βοήθησε να είμαστε πιο αποδοτικοί. Το μόνο πράγμα που μπορούμε να κάνουμε είναι να είμαστε καινοτόμοι, δημιουργικοί και αποδοτικοί. Οι προτεραιότητες μας είναι να δημιουργήσουμε εμπειρίες διασκέδασης υψηλής ποιότητας και να τις προσφέρουμε στους καταναλωτές σε όλο τον κόσμο.’’


In our latest interview with Take-Two CEO Strauss Zelnick, we discuss Grand Theft Auto 6 expectations, turbulence in the games market, and how the publisher is weathering the storm t.co/SjLyQDUpvS pic.twitter.com/8WDrYfiY09

— GamesIndustry (@GIBiz) November 9, 2023

Please Log in or Create an account to join the conversation.