Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Steam: Γενική Συζήτηση/Απορίες

More
24 Aug 2024 19:54 #277179 by Nikos Georgopoulos
Το Steam θα απαγορεύσει τα links στις περιγραφές των games




Ορισμένοι developers διαφήμιζαν μέχρι και άλλα stores.

Τον Σεπτέμβριο το Steam θα αλλάξει ορισμένους κανονισμούς του και, μεταξύ άλλων, θα απαγορεύσει τα links στις περιγραφές των games.

Η Valve δήλωσε ότι θα εφαρμόσει νέους κανόνες για το τι μπορεί να περιλαμβάνεται και τι όχι στις περιγραφές των games. Σύμφωνα με την Valve, οι αλλαγές αυτές θα γίνουν λόγω ενός πρόσφατου trend, όπου κάποιοι developers χρησιμοποιούν τις περιγραφές στο Steam ως πλατφόρμα για να παρουσιάζουν πληροφορίες και links. Συγκεκριμένα ορισμένοι διαφημίζουν άλλα stores με κάποιες περιπτώσεις να διαφημίζουν μέχρι και 8 άλλα games μέχρι να φτάσει το κείμενο στο εκάστοτε game, για το οποίο είναι η περιγραφή.


Changes Coming to Store Page Written Descriptions t.co/xe5SOfk1JY

— SteamDB (@SteamDB) August 13, 2024

Παρόλα αυτά θα υπάρχει ένας τομέας, όπου θα μπορούν να μπουν links για τα Discord, Facebook, X, Twitch, YouTube και τα sites των developers. Η Valve δήλωσε ότι οι developers θα μπορούν να διαφημίζουν άλλα games δημιουργώντας bundlesμ βάζοντας παρόμοια games ή να δημιουργούν μία σελίδα για τον κάθε publisher ή developers με όλα του τα games.

Οι αλλαγές θα γίνουν στους τομείς About The Game, Short Description, Special Announcement και Awards.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
29 Aug 2024 00:19 #277281 by Nikos Georgopoulos
Χρήστης του Steam ξόδεψε 500.000 δολάρια για να φτάσει στο level 5101




Αγόρασε skins του Counter-Strike, αξίας 9.000 δολαρίων το ένα!

Το SteamDB αποκάλυψε στις 7 Αυγούστου ότι ο χρήστης stasik έφτασε στο level 5101, κάνοντας νέο παγκόσμιο ρεκόρ.

Ο streamer του Counter-Strike, ohnePixel, υπολόγισε ότι ο stasik χρειάστηκε περισσότερα από 500.000 δολάρια για να φτάσει στο συγκεκριμένο level και ο ίδιος έφτασε μετά στο 5.960. Ο Stasik έχει επίσης μερικά σπάνια skins του Counter-Strike, τα οποία κοστίζουν σχεδόν 9.000 δολάρια το ένα και επάνω τους έχουν αυτοκόλλητα με βρισιές.


St4ck is no longer the highest level on Steam. pic.twitter.com/bDzBSbW5cA

— SteamDB (@SteamDB) August 7, 2024

Ο ohnePixel υπολογίζει την αξία ενός λογαριασμού στο Steam, μετρώντας το κόστος των αγορών για να φτάσει κάποιος στο εκάστοτε level. Στην συγκεκριμένη περίπτωση υπολόγισε την αξία του stasik με βάση όσα χρήματα είχε πληρώσει ο προηγούμενος κάτοχος του παγκόσμιου ρεκόρ St4ck, για να φτάσει level 5.000. Όπως αναφέραμε ο stasik έχει ήδη ανέβει παραπάνω levels από όταν ο ohnePixel έκανε το βίντεο.



Ο stasik έχει στο Counter-Strike 2 το skin "Factory New" M4A1 Howl, το οποίο κοστίζει σχεδόν 9.000 δολάρια και έχει αυτοκόλλητα που γράφουν βρισιές. Ο ίδιος έχει links για ένα λογαριασμός στο Instagram με 15.000 followers. Ο χρήστης του Reddit, Formal_Palpitation14, δήλωσε για τον statik: "Μου είχε πει ότι είχε μία κόντρα με τον MoneyLead (τον τρίτο πιο υψηλό χρήστη του Steam σε level) και του είχε πει ότι δεν είναι εύκολο να φτάσεις και να παραμείνεις στην πρώτη ή την δεύτερη θέση. Έτσι ήθελε να του αποδείξει πόσο εύκολο ήταν αν δεν τα λεφτά δεν είναι πρόβλημα."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
29 Aug 2024 00:20 #277284 by Nikos Georgopoulos
Το Steam ξεπέρασε τους 37 εκατομμύρια ταυτόχρονους χρήστες χάρη στο Black Myth: Wukong




Λίγες μέρες μετά την κυκλοφορία του Action RPG.

Το Steam ξεπέρασε τους 37 εκατομμύρια ταυτόχρονους χρήστες για πρώτη φορά στην ιστορία του: Συγκεκριμένα, 37.242.724 άτομα συνδέθηκαν στην digital distribution πλατφόρμα της Valve ταυτόχρονα.

Το νέο ρεκόρ, που σημειώθηκε στις 25 Αυγούστου, αντιπροσωπεύει μια απότομη άνοδο στους ταυτόχρονους χρήστες από την αρχή του 2024, όταν η νέα χρονιά ξεκίνησε με ένα νέο ρεκόρ σχεδόν 33,7 εκατομμυρίων ταυτόχρονων χρηστών. Ο αριθμός των ατόμων που παίζουν πραγματικά games ταυτόχρονα παρουσίασε μια αντίστοιχη αύξηση, σύμφωνα με το SteamDB , από 10,8 εκατομμύρια όταν σημειώθηκε το ρεκόρ του Ιανουαρίου σε περισσότερα από 12,5 εκατομμύρια τη στιγμή του νέου ρεκόρ.

Το Steam είναι σταθερά μια πλατφόρμα όπου οι αριθμοί αυξάνονται τακτικά, αλλά ακόμη και έτσι, αυτή η συγκεκριμένη κορύφωση στις τελευταίες μέρες του καλοκαιριού, μια περίοδος που δεν θεωρείται ακριβώς καιρός έντονου ενδιαφέροντος για gaming, είναι ενδιαφέρουσα. Το ανώτατο όριο ταυτόχρονων χρηστών ξεπέρασε τους 36 εκατομμύρια τον Μάρτιο και πλησίασε πολύ κοντά να σπάσει το όριο των 37 εκατομμυρίων τον Ιούνιο, πριν επανέλθει σε κορυφώσεις των περίπου 34 εκατομμυρίων κατά τον Ιούλιο.

Πρωταρχικό ρόλο σε αυτό το νέο ρεκόρ έπαιξε το Black Myth: Wukong, το οποίο κυκλοφόρησε στο Steam στις 19 Αυγούστου και γρήγορα ανέβηκε στην κορυφή των charts, γινόμενο το δεύτερο most-played game στην ιστορία του Steam.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 Sep 2024 20:46 #277494 by Nikos Georgopoulos
Valve: "Το Steam Families να το χρησιμοποιείτε για την οικογένεια"




Πολλοί το χρησιμοποιούν με φίλους.

Η Valve τονίζει στους χρήστες του Steam να χρησιμοποιούν το Steam Families για να μοιράζονται games με την οικογένειά τους, καθώς φαίνεται ότι κάποιοι χρησιμοποιούν με φίλους.

Συγκεκριμένα η Valve δήλωσε : "Παρόλο που γνωρίζουμε ότι υπάρχουν πολλών ειδών οικογένειες σε πολλά μεγέθη, το Steam Families προορίζεται για ένα σπιτικό ως και έξι μελών. Για αυτό, όσο παρακολουθούμε την χρήση του, μπορεί να αλλάξουμε τις απαιτήσεις για να μπει κάποιος σε ένα Steam Family, ή τον αριθμό των μελών, ώστε η χρήση του να παραμείνει όπως την προορίζουμε."



Η Valve έχει ήδη βάλει περιορισμούς, όπως όταν κάποιος βγει από ένα Steam Family δεν μπορεί να μπει σε άλλο για ένα χρόνο. Επιπλέον τα μέλη ενός Steam Family θα πρέπει να βρίσκονται στην ίδια χώρα ή περιοχή χωρών. Ίσως αργότερα επιβάλει όλα τα μέλη να βρίσκονται στην ίδια IP.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
24 Sep 2024 07:25 #277688 by Nikos Georgopoulos
38 εκατομμύρια ταυτόχρονοι χρήστες



Το Steam ξεπέρασε αρχικά τους 37 εκατομμύρια ταυτόχρονους χρήστες με το Black Myth: Wukong και αμέσως μετά τους 38,3 εκατομμύρια ταυτόχρονους χρήστες. Αυτό συνέβη τον Αύγουστο σύμφωνα με το SteamDB.
Ανταλλάξτε Steam IDs με τα υπόλοιπα μέλη του GameWorld κάνοντας κλικ εδώ.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
07 Nov 2024 10:51 #278907 by Nikos Georgopoulos
Το Steam Game Recording είναι πλέον διαθέσιμο από σήμερα στο Steam



Η νέα αυτή επιλογή προσφέρει game recording μέσα στα games. Τα βίντεο θα μπορείτε να τα κάνετε share online από το Steam overlay.
Οπως και στο GeForce Experience της Nvidia, το Steam Game Recording διαθέτει Game Recording στο παρασκήνιο. Αυτό μπορεί να ρυθμιστεί για να καταγράφει συνεχώς πλάνα ενώ παίζετε σύμφωνα με μια καθορισμένη διάρκεια και όρια αποθήκευσης. Το software προσφέρει επίσης μια λειτουργία quick-replay, ώστε να μπορείτε να δείτε πού κάνατε λάθος σε ένα παιχνίδι, καθώς και software που διευκολύνει την εύρεση και την αποκοπή πλάνων από τα games σας. Το gameplay θα γράφεται σε μορφή MPEG-4, σε φάκελο που θα ορίσετε.

Αυτό θα μπορούσε να είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον για τους χρήστες, καθώς θα μπορείτε να σημειώνετε σημεία αναφοράς και το Steam δίνει software tools στους προγραμματιστές για τη δημιουργία games που θα ειδοποιούν τους gamers όταν συμβαίνουν συγκεκριμένα events σε αυτά. Τα events αυτά παρουσιάζονται στην timeline με λεπτομέρειες που καθορίζονται από τους developers ", εξήγησε το Steam.

Για να ξεκινήσετε το Steam Recording μπορείτε να πατήσετε Ctrl+F11.

Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι το Steam Game Recording λειτουργεί για οποιοδήποτε παιχνίδι που υποστηρίζει το Steam Overlay, αλλά μπορεί να μην λειτουργεί για ορισμένα παλαιότερα games.

Για να κάνετε Recording:
1) Βεβαιωθείτε ότι το Steam είναι updated στην τελευταία έκδοση.
2) Κάντε κλικ στο Steam στην επάνω αριστερή γωνία του client
3) Κάντε κλικ στις ρυθμίσεις (Settings)
4) Επιλέξτε "Εγγραφή παιχνιδιού" (Game Recording)
5) Προσαρμόστε τα Settings στα Preferences
6) Πατήστε το συνδυασμό πλήκτρων CTRL+F11 για να ξεκινήσετε το Game Recording.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 Nov 2024 09:59 #279006 by Nikos Georgopoulos
Η Valve κατηγορείται ότι επιτρέπει την ρητορική μίσους στο Steam




Έκθεση της Anti-Defamation League έχει εντοπίσει πάνω από 1.8 εκατομμύρια περιστατικά.

Η Anti-Defamation League, δημοσίευσε τα ευρήματά της σε μια έρευνα στο site της, αφού πραγματοποίησε μια ανάλυση του Steam.

Η έρευνα κάλυψε πάνω από 458 εκατομμύρια προφίλ χρηστών, 152 εκατομμύρια εικόνες προφίλ και ομάδων, και περισσότερα από 610 εκατομμύρια σχόλια σε προφίλ και ομάδες χρηστών. Το Κέντρο Εξτρεμισμού της ADL ανέφερε πως τελικά εντόπισε 1,83 εκατομμύρια μοναδικά παραδείγματα εξτρεμιστικού ή μισαλλόδοξου περιεχομένου.Τα παραδείγματα περιλαμβάνουν εμφανώς αντισημιτικά σύμβολα και κείμενα, λευκή εθνικιστική ρητορική, ναζιστικά σύμβολα, όπως η σβάστικα και το Totenkopf, καθώς και "δεκάδες χιλιάδες περιπτώσεις" χρηστών που εκφράζουν υποστήριξη σε ξένες τρομοκρατικές οργανώσεις όπως το Ισλαμικό Κράτος και τη Χαμάς. Η ADL ισχυρίστηκε επίσης ότι εντόπισε 184.622 keywords στο Steam που χρησιμοποιούνται σε εξτρεμιστικό ή μισαλλόδοξο περιβάλλον, όπως "1488", "shekel" και "white power", σημειώνοντας ότι 1,5 εκατομμύρια μοναδικοί χρήστες και 73.824 ομάδες μοιράστηκαν τουλάχιστον ένα παράδειγμα ενδεχομένως εξτρεμιστικού ή μισαλλόδοξου περιεχομένου.

Ο οργανισμός υποστήριξε ότι το Steam δεν διαθέτει δημόσιες πολιτικές περιεχομένου που να συνδέονται ειδικά με το μίσος ή τον εξτρεμισμό. Ωστόσο, μια γρήγορη αναζήτηση αποκαλύπτει ότι οι οδηγίες για τους developers και το community της Valve απαγορεύουν ρητά τη ρητορική μίσους, και συγκεκριμένα "ρητορικές που προωθούν το μίσος, τη βία ή τις διακρίσεις εναντίον ομάδων ανθρώπων με βάση την εθνικότητα, τη θρησκεία, το φύλο, την ηλικία, την αναπηρία ή τον σεξουαλικό προσανατολισμό".

Η ADL επισήμανε ότι το γεγονός πως το εξτρεμιστικό και μισαλλόδοξο περιεχόμενο είναι σχετικά εύκολο να εντοπιστεί στο Steam εγείρει ερωτήματα σχετικά με την αποτελεσματικότητα των προσπαθειών διαχείρισης περιεχομένου από τη Valve. Ανέφερε, για παράδειγμα, ότι παρόλο που η Valve χρησιμοποιεί φίλτρα και άλλες μορφές αυτόματης διαχείρισης περιεχομένου σε συνοπτικά στοιχεία και σχόλια χρηστών, αυτά δεν εφαρμόζονται σε όλα τα πεδία που δημιουργούνται από χρήστες, και τα φίλτρα μπορούν να απενεργοποιηθούν χειροκίνητα. Επιπλέον, η ADL περιέγραψε τον εντοπισμό keywords από το Steam ως "εύκολα παρακάμψιμο", επισημαίνοντας ότι οι αλλοιωμένες λέξεις μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να ξεπεράσουν τα εργαλεία διαχείρισης περιεχομένου της Valve.

Συνεχίζει: "Παρόλο που το Steam φαίνεται τεχνικά ικανό να διαχειρίζεται το εξτρεμιστικό και μισαλλόδοξο περιεχόμενο στην πλατφόρμα του, η εξάπλωση εξτρεμιστικού περιεχομένου στην πλατφόρμα οφείλεται εν μέρει στην εξαιρετικά ανεκτική προσέγγιση της Valve στην πολιτική περιεχομένου. Σε σπάνιες αξιοσημείωτες περιπτώσεις, το Steam έχει αφαιρέσει επιλεκτικά εξτρεμιστικό περιεχόμενο, κυρίως με βάση εξτρεμιστικές ομάδες που έχουν δημοσιοποιηθεί ή ως απάντηση σε κυβερνητικές πιέσεις. Ωστόσο, αυτό ήταν κυρίως αποσπασματικό, με τη Valve να αποτυγχάνει να αντιμετωπίσει συστηματικά το ζήτημα του εξτρεμισμού και του μίσους στην πλατφόρμα".

Τέλος, καταλήγει : "Η Valve χρειάζεται να κάνει σημαντικές αλλαγές στην προσέγγισή της για τη διαχείριση της πλατφόρμας, τόσο σε επίπεδο πολιτικής όσο και πρακτικής, για να αντιμετωπίσει τους τρόπους με τους οποίους το μίσος και ο εξτρεμισμός έχουν εξαπλωθεί στο Steam". Στην έκθεση προτρέπει τη Valve να υιοθετήσει πολιτικές που απαγορεύουν τον εξτρεμισμό και το μίσος, να ελέγξει και να βελτιώσει τις πρακτικές διαχείρισης περιεχομένου για να καλύψει κενά και να συνεργαστεί με οργανώσεις, ακαδημαϊκούς και ερευνητές. Ο διευθυντής στρατηγικής και λειτουργιών στο Κέντρο Τεχνολογίας και Κοινωνίας της ADL, Daniel Kelley δήλωσε: "Μεγάλες εταιρείες πωλούν τα προϊόντα τους σε μια πλατφόρμα που επιτρέπει τέτοιες ρητορικές μίσους. Αυτό αυξάνει την πιθανότητα κάποιος να βυθιστεί πλήρως στον εξτρεμισμό".

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
21 Nov 2024 18:26 #279070 by Nikos Georgopoulos
Η Valve είχε κοντέψει να χρεοκοπήσει λόγω δικαστικής διαμάχης με την Vivendi




Τελικά βγήκε νικήτρια και απέκτησε τα δικαιώματα του Counter-Strike.

Με αφορμή την επέτειο 20 χρόνων από την κυκλοφορία του Half-Life 2, η Valve κυκλοφόρησε ένα ντοκιμαντέρ, διάρκειας 2 ωρών, στο οποίο μίλησε μεταξύ άλλων και για την δικαστική διαμάχη που είχε με την Vivendi και εξαιτίας της κόντεψε να χρεοκοπήσει.

Η δικαστική διαμάχη ξεκίνησε με τon ισχυρισμό της Valve ότι η Vivendi, ο αρχικός της publisher , διένεμε το Counter-Strike σε cyber cafes της Νότιας Κορέας χωρίς την άδειά της. Η Vivendi αντεπιτέθηκε και το ίδιο έκαναν μετά ο COO Scott Lynch της Valve και ο συνιδρυτής Gabe Newell. Η διαμάχη ήταν τόσο οικονομικά βαριά για την Valve που κόντεψε να χρεοκοπήσει. Ο Newell δήλωσε ότι και ο ίδιος κόντεψε να χρεοκοπήσει και ότι αναγκάστηκε να πουλήσει το σπίτι του. Τελικά η Valve υπέγραψε συμφωνία με άλλον publisher, πράγμα που την έσωσε. Το κομβικό σημείο ήταν όταν η Vivendi παρέδωσε εκατομμύρια emails, τα οποία ήταν γραμμένα στα Κορεάτικα. Εκείνη την περίοδο η Valve είχε έναν πρακτικάριο με το όνομα Andrew, ο οποίος μιλούσε κορεάτικα. Σε ένα email μεταξύ των δύο αντιπροέδρων της Vivendi αναγραφόταν: "Κατέστρεψε τα έγγραφα της Valve, όπως μου ζητήσατε"."



Ο Γενικός Σύμβουλος της Valve, Karl Quackenbush, δήλωσε: "Ασχολούμουν με αρκετές μηνύσεις για αρκετό καιρό. Ποτέ δεν ξαναείδα κάτι παρόμοιο. Ποτέ. Μπορεί να υπήρχαν περιπτώσεις καταστροφής εγγράφων που δεν μπορούσαν να αποδειχθούν, αλλά ποτέ να μιλάνε για αυτό γραπτά. Δεν το είχα ξαναδεί. Εκείνη τι στιγμή, ο δικαστής Zilly είπε: "Όλα τα γεγονότα τώρα πάνε με βάση την Valve. Δεν θα αμφιβάλετε για κανένα." Τώρα απλά συζητάμε για τον διακανονισμό, πόσα θα πληρώσετε και ποιες είναι ζημιές. Μετά την διαμάχη η Valve έλαβε ξανά τα δικαιώματα του Counter-Strike και από τότε λειτουργεί η ίδια ως publisher."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 Dec 2024 12:24 #280529 by Nikos Georgopoulos
Θα περιλαμβάνει και όσους η Valve έχει "πληρώσει προμήθεια" από το 2017 και μετά



Μια αντιμονοπωλιακή διαμάχη του 2021 κατά του Steam εξελίχθηκε σε ομαδική αγωγή.Αρχικά, η υπόθεση αφορούσε μόνο δύο εταιρείες, τη Wolfire Studios και τη Dark Catt Studios. Ωστόσο, ένα έγγραφο του δικαστηρίου που έδειξε το GamesIndustry.biz δείχνει ότι η πρόταση για πιστοποίηση ομαδικής αγωγής εγκρίθηκε. Αυτό σημαίνει ότι η αγωγή επεκτείνεται πλέον σε «όλους τους developers/εταιρείες ανάπτυξης και publishers ή άτομα» που έχουν αποδεχτεί το 30% της προμήθειας του Steam για οποιαδήποτε αγορά από τις 28 Ιανουαρίου 2017 και μετά.Η Wolfire Games κατέθεσε την αρχική αγωγή το 2021, υποστηρίζοντας ότι η Valve χρησιμοποιεί την «κυριαρχία» της στην αγορά για να επιβάλλει μια «υπερβολικά υψηλή προμήθεια σχεδόν σε κάθε πώληση» μέσω του καταστήματός της, κάτι που «εκμεταλλεύεται publishers και καταναλωτές». Το αρχικό αίτημα απορρίφθηκε τον Νοέμβριο του 2021, αλλά η Wolfire υπέβαλε νέα αγωγή τον Μάιο του 2022.Στη νέα αγωγή, υποστηρίζεται ότι η πολιτική Platform Most Favoured Nations (PMFN) της Valve έχει αντι-ανταγωνιστικές επιπτώσεις όπως ότι το Steam κερδίζει υπερβολικά υψηλή προμήθεια, οι εταιρείες ανάπτυξης δεν μπορούν να ανταγωνιστούν μεταξύ των πλατφορμών διανομής και οι ανταγωνιστικές πλατφόρμες δεν μπορούν να επιτύχουν. Οι ενάγοντες υποστηρίζουν ότι αυτό βλάπτει τόσο τους καταναλωτές όσο και τις εταιρείες ανάπτυξης των video games αυξάνοντας τις τιμές για τους καταναλωτές και μειώνοντας τα κέρδη των publishers. Κατηγορούν τη Valve ότι παραβιάζει αντιμονοπωλιακούς νόμους, συμπεριλαμβανομένου του Washington's Consumer Protection Act, και ζητούν «ομαδικές αποκαταστάσεις».Σε αυτή την πρόσφατη εξέλιξη, η Valve προσπάθησε να αμφισβητήσει τα ευρήματα του Dr. Steven Schwartz, τα οποία περιγράφουν τη Valve ως το μεγαλύτερο ψηφιακό κατάστημα για video games σε PC παγκοσμίως, με μερίδιο αγοράς που ξεπερνά όλα τα υπόλοιπα μαζί. Το δικαστήριο απέρριψε το αίτημα της Valve και η πρόταση του Schwartz παραμένει.Η Wolfire Studios και η Dark Catt Studios έχουν οριστεί ως εκπρόσωποι της αγωγής.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 Dec 2024 12:28 #280541 by Nikos Georgopoulos
Gabe Newell: "Κάνεις δεν πίστευε ότι το Steam θα πετύχει ως ψηφιακό κατάστημα"



Το 99% των εταιρειών ήταν αρνητικές. Στο ντοκιμαντέρ για τα 20 χρόνια του Half-Life 2, ο Gabe Newell δήλωσε, μεταξύ άλλων ότι κανείς δεν πίστευε στην επιτυχία του Steam. Το Steam αρχικά είχε κυκλοφορήσει το 2003 για να μπορεί η Valve να ανεβάζει αυτόματα updates και περιεχόμενο στα games της, ενώ το 2005 ξεκίνησε να πουλάει και third-party games. Έναν χρόνο νωρίτερα η Valve είχε πάρει την απόφαση το Half-Life 2 να απαιτεί Steam για να μπορέσει να τρέξει. Τότε φυσικά υπήρχε αρκετά αρνητική ανταπόκριση από τον κόσμο. Ο Greg Coomer, ένας από τους πρώτους εργαζόμενους της Valve δήλωσε: "Η απόφαση όχι μόνο να κυκλοφορήσουμε το Half-Life 2 με Steam, αλλά να απαιτεί Steam ακόμα και στις retail εκδόσεις σε κουτί, ήταν μία από τις πιο ενδιαφέρουσες αποφάσεις. Ο λόγος είναι ότι τελικά ήταν πολύ σημαντική απόφαση για το μέλλον της εταιρείες και πολλοί από εμάς ήμασταν αγχωμένοι και όσοι δούλευαν στην Valve από την αρχή, ήταν οι πιο αγχωμένοι από όλους. Ήταν μία από τις εξαιρέσεις στον τρόπο που παίρναμε αποφάσεις και ο Gabe πάτησε πόδι και να είπε: Όχι, θα το κάνουμε έτσι."
Τελικά το Steam βρισκόταν εγκατεστημένο σε τόσα PC, πριν καν γίνει γνωστός ο όρος ψηφιακό κατάστημα, όμως σχεδόν κανένας δεν πίστευε στην επιτυχία του. Ο Newell δήλωσε: "Ήταν πολύ περίεργη περίοδος. Δεν νομίζει ότι ο κόσμος κατανοεί πόσες φορές πηγαίναμε σε ανθρώπους και λέγανε: Όχι δεν θα μπορέσετε να διανείμετε software μέσω του Internet και άλλοι έλεγαν: Όχι δεν θα γίνει ποτέ. Δεν μιλάω για έναν ή δύο ανθρώπους. Μιλάω για το 99% των εταιρειών που είχαμε μιλήσει και έλεγαν δεν θα γίνει. Άλλοι έλεγαν: Ο κόσμος δεν το θέλει αυτό, ο κόσμος θέλει τις retail εκδόσεις του. Υπήρχαν τόσα κακόβουλα σχόλιο. Οι πωλήσεις των retail δεν είναι ο στόχος. Βασικά είναι ένα εμπόδιο που κάθετε ανάμεσα σε εσένα και στον πελάτη."

Please Log in or Create an account to join the conversation.