Twitch, YouTube Gaming και Facebook Gaming είχαν μεγάλη αύξηση επισκεψιμότητας
Η Riot Games ήταν πρώτη σε προβολές.
Σύμφωνα
με έρευνα του Streamlabs
, οι streaming πλατφόρμες YouTube Gaming, Twitch και Facebook είχαν τεράστια αύξηση επισκεψιμότητας μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2020.
Συγκεκριμένα, το Twitch πέρασε τις 3 δισεκατομμύρια ώρες προβολής για πρώτη φορά, σημειώνοντας αύξηση ξεχωριστών επισκεπτών κατά 23%. Το YouTube Gaming Live είχε αύξηση 10,7% και το Facebook Gaming 3,8%. Το Mixer μπορεί να έχει μικρότερα νούμερα, ωστόσο ανέβηκε κατά 14,9%.
Όσο για το σύνολο ωρών livestream σε όλα τα κανάλια, το Twitch είχε αύξηση 17% σε σχέση με το τελευταίο τρίμηνο του 2019 και έχει το 65% της αγοράς. Τα κανάλια του Twitch που κάνουν livestream αυξήθηκαν κατά 1/3 (συγκεκριμένα στο 33,3%) και η μέση τηλεθέαση κατά 19,5%.
Το YouTube Gaming κατέχει το 22% της αγοράς και είχε 14% αύξηση στις ώρες προβολής.
Το Facebook Gaming είδε μια αύξηση στις ώρες προβολής κατά 20,4% (έχει 11% της αγοράς), ενώ οι ώρες προβολής αυξήθηκαν επίσης κατά 11%. Το παράδοξο είναι ότι τα κανάλια και εδώ αυξήθηκαν κατά 1/3 (33%), όπως και στο Twitch.
Το Mixer της Microsoft είχε λιγότερες ώρες θέασης (κατά 7,3%), αλλά οι συνολικές ώρες streaming αυξήθηκαν κατά 1,2% και τα κανάλια κατά 4,1%. Η μέση τηλεθέαση μειώθηκε κατά 5,3%.
Η θέση των εταιρειών στα livestreams
Όσο για την μάχη των εταιρειών, η Riot Games είχε τις περισσότερες προβολές (426,7 εκατομμύρια), με 8% αύξηση από το προηγούμενο τρίμηνο. Η Valve ανέβηκε στη δεύτερη θέση, ρίχνοντας την Epic Games του Fortnite στην τρίτη.
Δείτε αναλυτικά την έρευνα.