Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

User Reviews: Γράψτε το δικό σας!

More
13 Aug 2014 14:17 - 08 Sep 2014 00:30 #147944 by Μάνος Γρυπάρης
User Reviews

Από σήμερα στο GameWorld.gr μπορείτε να γράψετε τα δικά σας reviews για τα games που θέλετε!

Η διαδικασία είναι η εξής:
1)Απλά μπείτε στο www.gameworld.gr/games , επιλέξτε το video game από τα πρόσφατα ή αναζητήστε το από το πεδίο αναζήτησης.
2)Μόλις βρείτε το review και το ανοίξετε, επιλέξτε το μενού "User Reviews" που βρίσκεται τελείως δεξιά.
3)Γράψτε στον τίτλο του review λίγες λέξεις ή μία πρόταση που θα χαρακτηρίζουν το video game για το οποίο αναφέρεστε. Στο κυρίως κείμενο γράψτε το κείμενό σας, κατ' ελάχιστο 1-2 παράγραφοι και κατά μέγιστο όσο θέλετε. Μέχρι στιγμής δεν μπορείτε να βάλετε εικόνες ή βίντεο αλλά σας προτείνουμε να χρησιμοποιήσετε χύμα links από το YouTube και να ανεβάσετε εικόνες χρησιμοποιώντας το Photobucket.com

Η βαθμολογία σας μπορεί να είναι από το 1 έως το 10 ενώ υποστηρίζεται και κλίμακα 0,5

Στους Users του μήνα Σεπτεμβρίου θα αναδείξουμε και το καλύτερο review. Θα έχουμε δηλαδή δωράκι και για αυτή την κατηγορία. Οπότε...ξεκινήστε γράφοντας κριτικές για τα games που έχετε παίξει και...ελάτε στη θέση μας. :D

Για σχόλια/απορίες μπορείτε να ρωτάτε πάντοτε σε αυτό το topic.

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)
Last edit: 08 Sep 2014 00:30 by Μάνος Γρυπάρης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
07 Sep 2014 22:43 - 08 Sep 2014 09:46 #149229 by βασιλης ζαμπουφλος
Το μινι review μου για το MarioKart7 3DS! :) ]://www.gameworld.gr/games/discussions/review?id=3026
Last edit: 08 Sep 2014 09:46 by βασιλης ζαμπουφλος.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
23 Oct 2014 19:55 #150708 by Αγησίλαος Σιντόρης
Εγω θα κανω μια μαλλον χαζη ερωτηση αλλα θα επιθυμουσα μια απαντηση.Απο οτι εχω καταλαβει( ισως να εχω καταλαβει λαθος,απλα διορθωστε με) για να κανει ενας user ενα review πρεπει να παει στο review που εχει κανει καποιος συντακτης του Gameworld να παει τερμα δεξια στο user review και να γραψει το δικο του.Ολα καλα μεχρι εδω.Αν ομως αν λεω ( και δεν θελω να παρεξηγηθω παλι) δεν υπαρχει review για καποιο παιχνιδι( π.χ Plants vs Zombies Garden warfare επειδη το εψαξα και δεν το βρηκα) τοτε τι κανει???

Όλα τα πράγματα είναι δύσκολα, προτού γίνουν εύκολα.
Thomas Fuller

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
23 Oct 2014 20:23 #150709 by Μάρκος Ασκανιάν
Πλάκα πλάκα κι εγώ έχω την ίδια απορία. Αν μπορεί κάποιος να μας απαντήσει. :)

Adododo!!!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 Dec 2014 23:37 - 27 Jan 2015 19:22 #152881 by Αριστοτέλης Ζησιμόπουλος
Κλείσαμε ένα χρόνο Siege of Ogrimmar. Nα του κάνουμε τούρτα; Εσείς παιδιά ετοιμάστε το κέικ, εγώ πάω να βάλω αλάτι στην πόρτα και το σκουπόξυλο ανάποδα.
Πάει και το MoP, όπως ακριβώς και το Cata. Σε κανέναν δεν θα λείψουνε. Στο καλό!

Ένα review για το Warlords of Draenor.

Ας τα πιάσουμε τα πράγματα από την αρχή. Στις 24 Νοεμβρίου 2004, στην 10η επέτειο του franchise του Warcraft, η Blizzard βγάζει στην αγορά το καινούργιο της παιχνίδι (4o στο συγκεκριμένο franchise), το οποίο, ναι μεν είναι μέρος στο σύμπαν του Warcraft, αλλα είναι τελείως διαφορετικο genre απο αυτά που η εταιρεία μας είχε συνιθήσει (βλέπε Diablo, Warcraft: Orcs & Humans, Starcraft κτλ). Πρόκειτε για το World of Warcraft ένα MMO-RPG, το οποίο στο Beta απέσπασε πολύ καλές κριτικές από τα διάφορα site όπως το IGN (ντάξει ήταν πριν 10 χρόνια). Τις κριτικές των user δεν τις αναφέρω καν. Τρείς μήνες αργότερα το WoW ήρθε και στην Ευρώπη, και για την εποχή έκανε πάταγο. Πρωτοφανή πάταγο, καθώς μην ξεχνάτε μιλάμε για το 2004. Σας λεει κάτι το 36.6kbps ;;;
To WoW Vanilla, έφτασε στο peak του λίγο πριν την αρχή του επόμενου expansion (του Τhe Burning Crusade) με 8 εκατομμύρια ενεργούς subscribers. Μετά την επιτυχία του Vanilla, υπήρξε μια εποχή άνθισης για το WoW (και την Βlizzard) που κράτησε περίπου 3 χρόνια (μέχρι και το Cataclysm). Tα expansion The Burning Crusade και The Wrath of the Lich King (αγαπημένο), ανεβάσανε τους subscribers σε 12.5 εκατομμύρια, έναν αριθμό που η Βlizzard πλέον βλέπει και λιγουρεύεται. Η όχι ; To 3o expansion του World of Warcraft, το Cataclysm, όντας μία παταγώδης αποτυχία, έφερε τον κατακλυσμό στα γραφεία της εταιρείας. Πάρα πολλά καινούργια πράγματα έιχε το Cata, σε πάρα πολύ μικρό χρονικό διάστημα, το παιχνίδι οδηγήθηκε σε ένα ατελείωτο grindfeast. Βαρετό. Φάνηκε κιόλας και απο το γεγονός ότι χάσανε γύρω στα 3 εκατομμύρια κόσμο.



Α ναι. Για review του WoD ξεκίνησα.
Όχι. Δεν το ξέχασα το MoP. To έπαιξα και μάλιστα το έπαιξα πολύ. Μέτριο. Καλύτερο του Cata. Τέλος, τίποτα παραπανω.
Αρχικά ήθελα να γράψω, για τις αλλαγές που φέρνει το WoD, τι παίζει με το Lore, καθώς και την προσωπική μου άποψη πάνω στο expansion μέχρι στιγμής, αλλά δεν παίζει να με φτάσει ο χρόνος για όλα αυτα. Οπότε αποφάσισα (πριν 3 λεπτά) να γράψω μόνο για τις αλλαγές του.
Τα περισσότερα καινούργια πράγματα, ήρθαν πριν το launch του WoD, στο pre-patch (6.0.2)
Καταρχάς, έγινε Squish στα stats. Έπρεπε να γίνει. Στο PvE δεν φαινόταν πολύ, ο κακός χαμός γινότανε στο PvP. Όσοι παίζατε, ξέρετε τι λέω. Healers με 600k life και εσύ έκανες 20k dps. Δεν έπεφτε ποτέεεεεε. Στην arena όταν είχα αντίπαλο healer+dps combo το παιχνίδι ήταν σταντέ 13-15 λεπτά. Και ναι μεν αυτοί που ασχολούνται με το PvP σοβαρά και πάνε για 2200 rate+ , ε πως να το πούμε, το περιμένουνε, το ξέρουμε. Εμείς οι κακομοίρηδες των 1700 και 1800 τι φταίμε;;; Πραγματικά το PvP του ΜοP το σιχάθηκα.
Aυτό που ανακοίνωσε η Blizzard για το χάος στα νούμερα, μπορούμε να το συνοψίσουμε έτσι : "Επειδή ο παίκτης σε βάθος χρόνου πρέπει να γίνεται πιό δυνατός, μετά απο 9 χρόνια και 4 expansion χάσαμε τον μπούσουλα."
Συμφωνώ.
Ε, και κάπως έτσι έγινε η φάση. Παρ όλα αυτά οι παίκτες έχουνε πάρει ενα κρυφό buff, ώστε να κάνουνε περισσότερο damage όσο πιο παλίο ειναι το mob/boss που βαράνε. Οπότε μικρό το κακό.




Flexi-Raid-ing : Το πετυχημένο νεo feature του Mists of Pandaria ήταν τόσο πετυχημένο που στο Warlords of Draenor κερδίζει ολικό upgrade. Tα Flexible Raids, ηταν raids δυσκολίας ανάμεσα στο Raid Finder (αίσχος, χάλι μαυρο) και στο Normal. H ιδιαιτερότητα του ήτανε ότι όσον αφορα το μέγεθος του group, ηταν... ευέλικτο. Με λίγα λογια, Στα normals, heroics και raidfinder το μέγεθος ήταν σταθερό. Τόσοι. Ούτε 1 παραπάνω ουτε 1 παρακάτω. Στο Flex μπορούσες να είχες οποιαδήποτε συνδιασμό απο 10 εως 25 άτομα, και το Boss έριχνε και ανέβαζε τα στατιστικά του από μόνο του ανάλογα με τον αριθμό των παικτών. Βολικό ε;
Ε λοιπόν, ναι ήταν πολυ βολικό, οι παίκτες το αγάπησαν και πλέον στο Warlords of Draenor τα Νormal και Ηeroics, θα έχουν πλέον μέγεθος όπως αυτά του Flex Raid. Δηλαδή από 10 εως 25.
Αλλά δεν είναι μόνο αυτη η αλλάγη στα Raids. Αλλάζουνε και ονόματα. Το Flex Raid σαν raid σταματά να υπάρχει και μετονομάζεται σε Normal. Eνω το Normal σε Ηeroic. To παλιο Heroic (το πιο δύσκολο) μετονομάζεται σε Μythic και ειναι υψηλής δυσκολιάς με συγκεκριμένο αριθμό ατόμων (20) Δηλαδή :

Nτάξει, το raiding είναι απο τα μεγαλύτερα προτερήματα του Warcraft. Βλεπω raiding σε κάτι άλλα παιχνιδια (βλ Star Wars Old Republic) και οι τύποι ακόμα σφάζουν προβατάκια. No offense.

Αναβάθμιση στα μοντέλα των χαρακτήρων. Εμμμ, και πολύ αργήσατε ;;; Ηumans με τετράγωνα χέρια, Undead με τρίγωνα δάκτυλα, η Blizzard ήθελε να μας διδάξει όλα τα θεωρήματα και τα πορίσματα της Ευκλείδιας Γεωμετρίας (αγάπη) μέσα από τα Character Model της.
Revamp σε σχεδόν όλα λοιπόν. Ηuman, Night elf, Draenei, Gnome, Orc. Troll (u mad brah?), Undead, Dwarf, Tauren πήρανε όλοι νέα models. Tα Blood Elf έμειναν τελευταία αλλά όχι παραπονεμένα. H Blizzard έδωσε ιδιαίτερη εμφάση στα female Blood Elf (if you know what i mean) Πάρτε μία γεύση:


Eπίσης, αφαιρέθηκε το reforge (πίκρααα) Και προστέθηκαν κάποια νέα stats, Versatility (increase damage and healing done) Multistrike (chance to deliver extra attacks), Avoidance(reduce AoE damage taken για tanks). Γι αυτά δεν θα πώ τίποτα περιμένω να δώ πως θα δουλέψουνε στο μέλλον. Επίσης ξεχάστε τα πολλά sockets για Gems.
Κάτι που επίσης έπρεπε να γίνει, αυξήθηκε η τράπεζα για τα Transmogs (Void storage), δηλαδή προστέθηκε άλλη μια καρτέλα. όπως και μία ακόμα καρτέλα προστέθηκε και στην κανονική bank του game, η οποία όμως είναι μόνο για regeants. Αμην.


Tα Auction Houses του κάθε server ενοποιούντε (μμμ οκαυ) , και πλέον μπορείς να ξε-διαγράψεις τους χαρακτήρες σου. Α και κάτι ακόμα. Από την ημέρα του launch του WoD και μετα, όσοι χαρακτήρες ήταν αδρανείς από το Wrath of the Lich King και μετά χάνουν τα ονόματα τους. Αυτή η αποδεσμεύση ονονάτων είναι απλά το κερασάκι της τούρτας που στήνει η εταιρεία για να επαναφέρει πίσω παλιόυς subscribers.

Garissons: Το μεγάλο όπλο της Blizzard για το Draenor. Aπό το κομμάτι του lore το Garisson είναι ένα κομμάτι γής που κερδίζει ο παίκτης σαν αντάλαγμα για τις υπηρεσίες του ως προσ Horde/Alliance, φυσικά όμως με την προυπόθεση οτι θα χρησιμοποιηθεί για να στεγάσει τις δυνάμεις του εκάστοτε Faction. Σε αυτό το κομμάτι της γης, χτίζεις το δικό σου Keep, και το αναβαθμίζεις όπως θέλεις. Το παιχνίδι σου δίνει την δυνατότητα να επιλέξεις απο το να μην ασχοληθείς καθόλου εώς και να το λιώσεις. Στο Garisson βάζεις ότι κτήρια θέλεις, απο μία μεγάλη γκάμα κτηρίων, μαζευεις προμήθεις, followers, τους στέλνεις σε αποστολές κτλ κτλ. Ηouse gaming. Σκέψου το κάτι σαν το πιο ακριβό σπίτι στο Skyrim που μπορείς να αγοράσεις. Το παιχνίδι παρα όλα αυτα έχει σαν σκοπό να κρατήσει στενή σχέση μεταξύ παίκτη και garisson, αναβαθμίζοντας το συνέχει με κάθε patch.


Πρωσοπική Άποψη: So far so good. Δεν θα πω κάτι παραπάνω από αυτο. Ακούο διάφορα τριγύρω μου τύπου το καλύτερο expansion κτλ. Εγώ κρατάω μικρό καλάθι. Είμαι σίγουρος ότι παρόμοια πράγματα λέγανε και για το Mists of Pandaria στην αρχή. Μετά φάγανε 1 χρονο SoO στην μάπα και ισιώσανε. Μέχρι στιγμής που έχω παίξει, ειναι καλό αλλά λίγο. Ελπίζω τα patch του μέλλοντος, να είναι και αυτά καλά. Εκεί φαίνεται το καλό expansion, όχι στο launching.
Last edit: 27 Jan 2015 19:22 by Πιέρρος Φουστέρης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
20 Jan 2015 00:38 #155702 by Μάριος Καραδήμας

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 May 2015 14:37 #160908 by Γιάννης Νικολάκης

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
More
14 Nov 2015 13:54 #171123 by Δημήτρης Χρυσανθακόπουλος
“It’s good to be bad”
Δεν υπάρχει πιο ταιριαστή φράση για να ξεκινήσω την παρακάτω ανασκόπηση.

H Subterranean Games μετά από δύο γεμάτα χρόνια ανάπτυξης μας χάρισε ενθουσιασμό και νοσταλγία με την κυκλοφορία του “War for the Overworld” (WFTO).
Το WFTO βασίζεται στο πασίγνωστο Dungeon management παιχνίδι με το όνομα “Dungeon Keeper” (DK) l & ll της θρυλικής BULLFROG και αργότερα της Electronic Arts (EA) που κυκλοφόρησαν το 1997 & 1999 αντίστοιχα και φυσικά είναι το παιχνίδι που θα σας παρουσιάσω.

“Welcome back underlord”
Η φωνή που ακούγεται με την παραπάνω φράση στην εισαγωγή του WFTO δεν είναι άλλη από αυτήν που ακούγαμε πριν 16 χρόνια στο Dungeon Keeper II. Ανήκει στον αξιότιμο κύριο Richard Ridings ο οποίος θα σας συνοδεύει ως μέντορας καθ’ όλη την διάρκεια της εκστρατείας.
-Πώς να αντισταθείς σε τέτοια συγκίνηση.

Η ιστορία ξεκινάει, λοιπόν, με την επιστροφή από τον αιθέριο κόσμο (Aether) μιας μιαρής ύπαρξης που ο κόσμος των θνητών είχε σχεδόν ξεχάσει. Αυτήν την οντότητα καλείστε να παίξετε εσείς εξαπολύοντας μέσα από τα σπλάχνα της γης το πιο σκοτεινό δημιούργημα που θα μπορούσε αυτός ο αρχαίος νους να συλλάβει. Ο ρόλος σας είναι να διοικήσετε μια στρατιά από δαιμονικά πλάσματα της νύχτας, προερχόμενα από τα βάθη της φανταστικής λογοτεχνίας, πείθοντάς τα να συνυπάρξουν αρμονικά στα έγκατα της γης. Το ορμητήριο σας θα είναι μπουντρούμια που θα σμιλεύσετε εσείς. Mια κεντρική παλλόμενη καρδιά θα δίνει ρυθμό στους πιστούς σας εργάτες imps να σκάβουν με πλήρη αφοσίωση σε όποια περιοχή αποφασίσετε να μαρκάρετε. Εάν όμως αυτή η υποχθόνια καρδιά παύσει να χτυπάει τότε έχετε χάσει.

η ηρεμία πριν την καταιγίδα



Τα τέρατα που θα προσελκύετε κάθε φορά θα εισέρχονται στο υπόγειο βασίλειο σας μέσω πυλών που θα βρίσκονται σε διαφορετικά σημεία κάθε φορά στον χάρτη. Βασικός παράγοντας έλξης αυτών των πλασμάτων θα είναι τα διαφορετικά είδη δωματίων τα οποία θα έχετε στην διάθεσή σας. Οι γυμνές πλάκες των περιοχών που έχετε ήδη σκάψει και διεκδικήσει, θα είναι στην διάθεση σας για διακόσμηση με τις πιο αλλόκοσμες και διαστρεβλωμένες ταπετσαρίες που μπορεί να βάλει ο νους σας. Με το πέρας κάθε επιπέδου θα ξεκλειδώνετε νέα δωμάτια που θα κεντρίζουν το ενδιαφέρον σε νέα είδη τεράτων να επισκεφτούν την σκοτεινή σας επικράτεια. Φανταστείτε λοιπόν το πανδαιμόνιο που θα δημιουργείται κάθε φορά που θα χτίζετε την αυτοκρατορία σας. Πάνω από 20 διαφορετικά είδη πλασμάτων θα περιφέρονται από το ένα δωμάτιο στο άλλο περιμένοντας τον άτυχο ήρωα να κάνει την λάθος στροφή! Με μια αρκετά σεμνή περιγραφή όλων των παραπάνω μιλάμε το λιγότερο για μια πανδαισία κραυγών και αγωνίας να ξεχειλίζει από το τελευταίο ρήγμα της γης, μέχρι την μεγαλόπρεπη επιφάνεια του βασιλείου του Kairos στο οποίο έχετε εναντιωθεί με τελικό σκοπό την κατάκτηση του .

----
Στιγμές από την καθημερινότητα του Underworld

Οι Βασικές ύλες που θα διαχειρίζεστε θα είναι η εξόρυξη χρυσού και το φαγητό. Εάν έχετε αρκετό απόθεμα από τα παραπάνω θα κρατάτε τους υποτακτικούς σας σε μια διάθεση μάλλον… κακή (με την θετική έννοια του όρου). Βασικό λοιπόν μέλημά σας είναι να εξασφαλίσετε -φτιάχνοντας το αντίστοιχο δωμάτιο- τροφή στους φιλοξενούμενους τερατοεπισκέπτες σας ικανοποιώντας κάθε βουλιμικό τους καπρίτσιο. Στη συνέχεια, σκάβοντας τις ανεξερεύνητες περιοχές του χάρτη για φλέβες χρυσού θα ήταν πολύ σοφή κίνηση. Κάθε τόσο τα τέρατα θα περνάνε από το θησαυροφυλάκιο σας για να πληρωθούν. Εάν δεν βρουν χρυσό τότε θα αρχίσει η γκρίνια με αποτέλεσμα η διάθεση τους για συνεργασία να μειώνεται δραματικά. Τέλος, άλλος ένας σημαντικός πόρος που χρήζει ιδιαίτερης αναφοράς και διαφέρει σημαντικά από τους υπόλοιπους καθότι ξεπερνά τα όρια της ύλης δεν είναι άλλος από το γνωστό σε όλους μας mana, τουτέστιν απόθεμα μαγικής δύναμης. Η μαγική δύναμη δεν συλλέγεται από κάπου, απλά την έχετε στην διάθεση σας από την αρχή κάθε επιπέδου για να την διαχειριστείτε όπως θεωρείτε ότι θα εξυπηρετήσει τους σκοτεινούς σας σκοπούς καλύτερα.



Ο τρόπος που θα “υποδύεστε” το ρόλο του ηγεμόνα στο WFTO θα είναι μέσω του μηχανισμού της διαχείρισης. Πιο συγκεκριμένα, στον χρόνο που θα σας δίνεται κάθε φορά όταν ξεκινάτε ένα καινούργιο επίπεδο θα πρέπει να προλάβετε να στήσετε μια ετοιμοπόλεμη βάση γεμάτη αιμοδιψή τέρατα έτοιμα για μάχη και θανάσιμες παγίδες. Έτσι θα δυσκολεύετε κάθε προσπάθεια επέλασης των εισβολέων αποτρέποντάς τους από κάθε ελπίδα ηρωικής νίκης. Χτίζοντας τον κατάλληλο συνδυασμό δωματίων και δίνοντας τις σωστές προτεραιότητες που πιστεύετε ότι θα ωφελήσουν περισσότερο τους αντικειμενικούς σας στόχους, θα είστε σε θέση να αντιμετωπίσετε τις όποιες συνθήκες που θα επικρατούν κάθε φορά. Η πιο άμεση παρέμβαση, που θα σας επιτρέπει το WFTO να πραγματοποιείτε για να κινητοποιήσετε τις μονάδες σας πιο αποτελεσματικά, θα είναι να μαζεύετε μια χούφτα τέρατα με το πράσινο κακό χέρι/κέρσορα και να την ελευθερώνετε όπου σας κάνει κέφι. Επίσης, μια πλειάδα από διαφορετικά ξόρκια που απαιτούν mana ως αποκλειστικό μέσο συναλλαγής θα είναι στην διάθεσή σας. Μόνο έτσι θα μπορείτε να σπείρετε τον πανικό στις καρδιές του εχθρού με τη μορφή κεραυνών και άλλων καταστροφικών δυνάμεων. Επίσης σε διάφορα άλλα στρατηγικά ζητήματα πιο ήπιου χαρακτήρα που θα απαιτούν όμως την άμεση προσοχή σας, κάποια ξόρκια θα σας φανούν εξίσου χρήσιμα.

Mε λίγη φαντασία τα ξόρκια μπορούν να φανούν αρκετά χρήσιμα από εκεί που δε το περιμένεις

Η εκστρατεία αποτελείται από 13 επίπεδα. Ξεκινάτε σαν μια μικρή ταπεινή σκιά του εαυτού σας μαθαίνοντας τα βασικά και καταλήγετε ο μέγας πρίγκιψ του σκότους. Η δυσκολία των επιπέδων από τα οποία αποτελείται η campaign βασίζεται σε ένα μεγάλο κομμάτι τους στην εξοικείωση του παίκτη με το χώρο που του δίνεται κάθε φορά για να δημιουργήσει το ορμητήριο του. Αυτό σημαίνει ότι ουκ ολίγες φορές θα κάνετε το αναμενόμενο λάθος να πιστεύετε ότι θα έχετε αρκετό χώρο για να χτίσετε/σκάψετε σε όποιο σημείο του χάρτη σας βολεύει. Αυτό θα δημιουργεί τεράστιο χωροταξικό πρόβλημα στα σχέδια σας με αποτέλεσμα την επανεκκίνηση της πίστας. Με άλλα λόγια το metagaming θα σας φαίνεται μια φυσιολογική πράξη που τόσο καιρό ήταν άλλη μια παρεξηγημένη έννοια. Επίσης, πολλές φορές θα μπείτε στον πειρασμό πέρα των αντικειμενικών στόχων της πίστας να ολοκληρώσετε και τους προαιρετικούς οι οποίοι προσθέτουν επιπλέον πρόκληση στην περάτωση της πίστας. Ωστόσο, το σύνολο των ωρών που θα χαρίσετε στην campaign του WFTO δεν θα ξεπεράσουν τις 10-15. Αυτό το κενό έρχεται να καλύψει το μενού που σας δίνει την δυνατότητα επιπλέον επιλογών όπως, skirmish, survival, sandbox και multiplayer ως επιπρόσθετο υλικό προς κατανάλωση, εξ άλλου μιλάμε για παιχνίδι στρατηγικής ως επί το πλείστον.

Για τους οπαδούς της σειράς οφείλω να διασφαλίσω οποιαδήποτε άσκοπη σπατάλη ενθουσιασμού που θα μπορούσε να γεννήσει η ελπίδα για το μεγάλο reunion των συμπαθέστατων φυσιογνωμιών που όλοι είχαμε απολαύσει στα DK I,II, αυτών των Bile Demon και Horned Reaper. Δυστυχώς όμως και προς μεγάλη μου απογοήτευση, δεν θα μας τιμήσουν στο WFTO με την παρουσία τους. Εικάζω ότι πνευματικά δικαιώματα αποκλειστικής εκμετάλλευσης της EA μάλλον απέτρεψαν την παρουσία τους σε αυτόν τον τίτλο (χωρίς να υπονοώ ότι κακώς το έκαναν).
Όμως, όταν λείπουν τέτοιες προσωπικότητες από το πάρτι δεν χωράει αμφιβολία ότι η απουσία τους δεν θα περάσει απαρατήρητη. Το δίκαιον είναι να διαχωρίσω το WFTO με την σειρά Dungeon keeper, αλλά, η σύγκριση είναι αναπόφευκτο γεγονός. Άλλωστε το “welcome back underlord” είναι ένα από τα λιγότερο εξόφθαλμα παραδείγματα με τα οποία επιλέγει η Subterranean Games να μας κλείσει το μάτι υπονοώντας την άτυπη συνέχεια της σειράς DK ως ένα αρκετά επιτυχημένο εγχείρημα πνευματικής διαδοχής κατά την γνώμη μου.
Τα γραφικά του παιχνιδιού αν και αδύναμα με μόλις το πολύ βασικό animation να τα υποστηρίζει στο ελάχιστο, δεν με απέτρεψαν από το να απολαμβάνω το παιχνίδι μέχρι που ξεκίνησαν τα έντομα να κλέβουν την παράσταση. Δυστυχώς μιλάω για αυτά τα έντομα που όλοι γνωρίζουμε ότι είναι υπεύθυνα για την ολοκληρωτική απόγνωση που μπορεί να κυριεύσει και τους πιο υπομονετικούς παίκτες του χώρου.
Τα bugs λοιπόν που συνάντησα ήταν όχι μόνο πολλά στον αριθμό αλλά και αρκετά ζημιογόνα για την ψυχική μου υγεία. Μία περίπτωση αξίζει να αναφερθεί ως παράδειγμα στο οποίο δεν μου επετράπη να ολοκληρώσω το επίπεδο! Παγιδευμένος να περιπλανιέμαι άσκοπα για αρκετή ώρα ψάχνοντας απεγνωσμένα για μια λύση. Αλήθεια, ένιωσα ότι το παιχνίδι αδικήθηκε σε κακουργηματικό βαθμό!

Όταν τελείωσα το ταξίδι αυτό, το μόνο καύσιμο που μου είχε απομείνει ήταν η νοσταλγία του “μέχρι να ανταμώσουμε ξανά”. Προσωπικά είχα πολύ καιρό να πλεύσω στα νερά ενός παιχνιδιού παρόμοιας αισθητικής και θεματολογίας. Έτσι λοιπόν υπό την επήρεια αυτών των συναισθημάτων του ενθουσιασμού και της νοσταλγίας, βρίσκω τον gamer μέσα μου σε πλήρη ευθυγράμμιση απέναντι στο αποτέλεσμα που μου προσέφερε το WFTO. Στα υπόλοιπα όμως θέματα μάλλον χρειάζεται περισσότερη προσπάθεια από την Subterranean Games. Εάν πάντως οι πωλήσεις τους πάνε καλά, γιατί να μην μπορέσουν να αγοράσουν τα δικαιώματα από την EA και έτσι να κάνουν αυτό που πραγματικά θέλουν!
Ένα αληθινό αυθεντικό Dungeon keeper III. ;)



Αρνητικά
- τίτλος-κλώνος.
- μεγάλος αριθμός από bugs.
- φτωχά γραφικά/animation.


Θετικά
-αρκετά καλή δομή θεματολογίας.
-μεγάλη ποικιλία αντικειμένων/επιλογών.
-εύκολο/φιλικό gameplay.





Βαθμολογία
Γραφικά: 5.5
Ήχος : 7.5
Gameplay : 7
Αντοχή : 5
Γενικά : 6



Δημήτρης
Χρυσανθακόπουλος

Please Log in or Create an account to join the conversation.