Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

User Reviews: Γράψτε το δικό σας!

More
20 Jan 2015 00:38 #155702 by Μάριος Καραδήμας

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 May 2015 14:37 #160908 by Γιάννης Νικολάκης

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
More
14 Nov 2015 13:54 #171123 by Δημήτρης Χρυσανθακόπουλος
“It’s good to be bad”
Δεν υπάρχει πιο ταιριαστή φράση για να ξεκινήσω την παρακάτω ανασκόπηση.

H Subterranean Games μετά από δύο γεμάτα χρόνια ανάπτυξης μας χάρισε ενθουσιασμό και νοσταλγία με την κυκλοφορία του “War for the Overworld” (WFTO).
Το WFTO βασίζεται στο πασίγνωστο Dungeon management παιχνίδι με το όνομα “Dungeon Keeper” (DK) l & ll της θρυλικής BULLFROG και αργότερα της Electronic Arts (EA) που κυκλοφόρησαν το 1997 & 1999 αντίστοιχα και φυσικά είναι το παιχνίδι που θα σας παρουσιάσω.

“Welcome back underlord”
Η φωνή που ακούγεται με την παραπάνω φράση στην εισαγωγή του WFTO δεν είναι άλλη από αυτήν που ακούγαμε πριν 16 χρόνια στο Dungeon Keeper II. Ανήκει στον αξιότιμο κύριο Richard Ridings ο οποίος θα σας συνοδεύει ως μέντορας καθ’ όλη την διάρκεια της εκστρατείας.
-Πώς να αντισταθείς σε τέτοια συγκίνηση.

Η ιστορία ξεκινάει, λοιπόν, με την επιστροφή από τον αιθέριο κόσμο (Aether) μιας μιαρής ύπαρξης που ο κόσμος των θνητών είχε σχεδόν ξεχάσει. Αυτήν την οντότητα καλείστε να παίξετε εσείς εξαπολύοντας μέσα από τα σπλάχνα της γης το πιο σκοτεινό δημιούργημα που θα μπορούσε αυτός ο αρχαίος νους να συλλάβει. Ο ρόλος σας είναι να διοικήσετε μια στρατιά από δαιμονικά πλάσματα της νύχτας, προερχόμενα από τα βάθη της φανταστικής λογοτεχνίας, πείθοντάς τα να συνυπάρξουν αρμονικά στα έγκατα της γης. Το ορμητήριο σας θα είναι μπουντρούμια που θα σμιλεύσετε εσείς. Mια κεντρική παλλόμενη καρδιά θα δίνει ρυθμό στους πιστούς σας εργάτες imps να σκάβουν με πλήρη αφοσίωση σε όποια περιοχή αποφασίσετε να μαρκάρετε. Εάν όμως αυτή η υποχθόνια καρδιά παύσει να χτυπάει τότε έχετε χάσει.

η ηρεμία πριν την καταιγίδα



Τα τέρατα που θα προσελκύετε κάθε φορά θα εισέρχονται στο υπόγειο βασίλειο σας μέσω πυλών που θα βρίσκονται σε διαφορετικά σημεία κάθε φορά στον χάρτη. Βασικός παράγοντας έλξης αυτών των πλασμάτων θα είναι τα διαφορετικά είδη δωματίων τα οποία θα έχετε στην διάθεσή σας. Οι γυμνές πλάκες των περιοχών που έχετε ήδη σκάψει και διεκδικήσει, θα είναι στην διάθεση σας για διακόσμηση με τις πιο αλλόκοσμες και διαστρεβλωμένες ταπετσαρίες που μπορεί να βάλει ο νους σας. Με το πέρας κάθε επιπέδου θα ξεκλειδώνετε νέα δωμάτια που θα κεντρίζουν το ενδιαφέρον σε νέα είδη τεράτων να επισκεφτούν την σκοτεινή σας επικράτεια. Φανταστείτε λοιπόν το πανδαιμόνιο που θα δημιουργείται κάθε φορά που θα χτίζετε την αυτοκρατορία σας. Πάνω από 20 διαφορετικά είδη πλασμάτων θα περιφέρονται από το ένα δωμάτιο στο άλλο περιμένοντας τον άτυχο ήρωα να κάνει την λάθος στροφή! Με μια αρκετά σεμνή περιγραφή όλων των παραπάνω μιλάμε το λιγότερο για μια πανδαισία κραυγών και αγωνίας να ξεχειλίζει από το τελευταίο ρήγμα της γης, μέχρι την μεγαλόπρεπη επιφάνεια του βασιλείου του Kairos στο οποίο έχετε εναντιωθεί με τελικό σκοπό την κατάκτηση του .

----
Στιγμές από την καθημερινότητα του Underworld

Οι Βασικές ύλες που θα διαχειρίζεστε θα είναι η εξόρυξη χρυσού και το φαγητό. Εάν έχετε αρκετό απόθεμα από τα παραπάνω θα κρατάτε τους υποτακτικούς σας σε μια διάθεση μάλλον… κακή (με την θετική έννοια του όρου). Βασικό λοιπόν μέλημά σας είναι να εξασφαλίσετε -φτιάχνοντας το αντίστοιχο δωμάτιο- τροφή στους φιλοξενούμενους τερατοεπισκέπτες σας ικανοποιώντας κάθε βουλιμικό τους καπρίτσιο. Στη συνέχεια, σκάβοντας τις ανεξερεύνητες περιοχές του χάρτη για φλέβες χρυσού θα ήταν πολύ σοφή κίνηση. Κάθε τόσο τα τέρατα θα περνάνε από το θησαυροφυλάκιο σας για να πληρωθούν. Εάν δεν βρουν χρυσό τότε θα αρχίσει η γκρίνια με αποτέλεσμα η διάθεση τους για συνεργασία να μειώνεται δραματικά. Τέλος, άλλος ένας σημαντικός πόρος που χρήζει ιδιαίτερης αναφοράς και διαφέρει σημαντικά από τους υπόλοιπους καθότι ξεπερνά τα όρια της ύλης δεν είναι άλλος από το γνωστό σε όλους μας mana, τουτέστιν απόθεμα μαγικής δύναμης. Η μαγική δύναμη δεν συλλέγεται από κάπου, απλά την έχετε στην διάθεση σας από την αρχή κάθε επιπέδου για να την διαχειριστείτε όπως θεωρείτε ότι θα εξυπηρετήσει τους σκοτεινούς σας σκοπούς καλύτερα.



Ο τρόπος που θα “υποδύεστε” το ρόλο του ηγεμόνα στο WFTO θα είναι μέσω του μηχανισμού της διαχείρισης. Πιο συγκεκριμένα, στον χρόνο που θα σας δίνεται κάθε φορά όταν ξεκινάτε ένα καινούργιο επίπεδο θα πρέπει να προλάβετε να στήσετε μια ετοιμοπόλεμη βάση γεμάτη αιμοδιψή τέρατα έτοιμα για μάχη και θανάσιμες παγίδες. Έτσι θα δυσκολεύετε κάθε προσπάθεια επέλασης των εισβολέων αποτρέποντάς τους από κάθε ελπίδα ηρωικής νίκης. Χτίζοντας τον κατάλληλο συνδυασμό δωματίων και δίνοντας τις σωστές προτεραιότητες που πιστεύετε ότι θα ωφελήσουν περισσότερο τους αντικειμενικούς σας στόχους, θα είστε σε θέση να αντιμετωπίσετε τις όποιες συνθήκες που θα επικρατούν κάθε φορά. Η πιο άμεση παρέμβαση, που θα σας επιτρέπει το WFTO να πραγματοποιείτε για να κινητοποιήσετε τις μονάδες σας πιο αποτελεσματικά, θα είναι να μαζεύετε μια χούφτα τέρατα με το πράσινο κακό χέρι/κέρσορα και να την ελευθερώνετε όπου σας κάνει κέφι. Επίσης, μια πλειάδα από διαφορετικά ξόρκια που απαιτούν mana ως αποκλειστικό μέσο συναλλαγής θα είναι στην διάθεσή σας. Μόνο έτσι θα μπορείτε να σπείρετε τον πανικό στις καρδιές του εχθρού με τη μορφή κεραυνών και άλλων καταστροφικών δυνάμεων. Επίσης σε διάφορα άλλα στρατηγικά ζητήματα πιο ήπιου χαρακτήρα που θα απαιτούν όμως την άμεση προσοχή σας, κάποια ξόρκια θα σας φανούν εξίσου χρήσιμα.

Mε λίγη φαντασία τα ξόρκια μπορούν να φανούν αρκετά χρήσιμα από εκεί που δε το περιμένεις

Η εκστρατεία αποτελείται από 13 επίπεδα. Ξεκινάτε σαν μια μικρή ταπεινή σκιά του εαυτού σας μαθαίνοντας τα βασικά και καταλήγετε ο μέγας πρίγκιψ του σκότους. Η δυσκολία των επιπέδων από τα οποία αποτελείται η campaign βασίζεται σε ένα μεγάλο κομμάτι τους στην εξοικείωση του παίκτη με το χώρο που του δίνεται κάθε φορά για να δημιουργήσει το ορμητήριο του. Αυτό σημαίνει ότι ουκ ολίγες φορές θα κάνετε το αναμενόμενο λάθος να πιστεύετε ότι θα έχετε αρκετό χώρο για να χτίσετε/σκάψετε σε όποιο σημείο του χάρτη σας βολεύει. Αυτό θα δημιουργεί τεράστιο χωροταξικό πρόβλημα στα σχέδια σας με αποτέλεσμα την επανεκκίνηση της πίστας. Με άλλα λόγια το metagaming θα σας φαίνεται μια φυσιολογική πράξη που τόσο καιρό ήταν άλλη μια παρεξηγημένη έννοια. Επίσης, πολλές φορές θα μπείτε στον πειρασμό πέρα των αντικειμενικών στόχων της πίστας να ολοκληρώσετε και τους προαιρετικούς οι οποίοι προσθέτουν επιπλέον πρόκληση στην περάτωση της πίστας. Ωστόσο, το σύνολο των ωρών που θα χαρίσετε στην campaign του WFTO δεν θα ξεπεράσουν τις 10-15. Αυτό το κενό έρχεται να καλύψει το μενού που σας δίνει την δυνατότητα επιπλέον επιλογών όπως, skirmish, survival, sandbox και multiplayer ως επιπρόσθετο υλικό προς κατανάλωση, εξ άλλου μιλάμε για παιχνίδι στρατηγικής ως επί το πλείστον.

Για τους οπαδούς της σειράς οφείλω να διασφαλίσω οποιαδήποτε άσκοπη σπατάλη ενθουσιασμού που θα μπορούσε να γεννήσει η ελπίδα για το μεγάλο reunion των συμπαθέστατων φυσιογνωμιών που όλοι είχαμε απολαύσει στα DK I,II, αυτών των Bile Demon και Horned Reaper. Δυστυχώς όμως και προς μεγάλη μου απογοήτευση, δεν θα μας τιμήσουν στο WFTO με την παρουσία τους. Εικάζω ότι πνευματικά δικαιώματα αποκλειστικής εκμετάλλευσης της EA μάλλον απέτρεψαν την παρουσία τους σε αυτόν τον τίτλο (χωρίς να υπονοώ ότι κακώς το έκαναν).
Όμως, όταν λείπουν τέτοιες προσωπικότητες από το πάρτι δεν χωράει αμφιβολία ότι η απουσία τους δεν θα περάσει απαρατήρητη. Το δίκαιον είναι να διαχωρίσω το WFTO με την σειρά Dungeon keeper, αλλά, η σύγκριση είναι αναπόφευκτο γεγονός. Άλλωστε το “welcome back underlord” είναι ένα από τα λιγότερο εξόφθαλμα παραδείγματα με τα οποία επιλέγει η Subterranean Games να μας κλείσει το μάτι υπονοώντας την άτυπη συνέχεια της σειράς DK ως ένα αρκετά επιτυχημένο εγχείρημα πνευματικής διαδοχής κατά την γνώμη μου.
Τα γραφικά του παιχνιδιού αν και αδύναμα με μόλις το πολύ βασικό animation να τα υποστηρίζει στο ελάχιστο, δεν με απέτρεψαν από το να απολαμβάνω το παιχνίδι μέχρι που ξεκίνησαν τα έντομα να κλέβουν την παράσταση. Δυστυχώς μιλάω για αυτά τα έντομα που όλοι γνωρίζουμε ότι είναι υπεύθυνα για την ολοκληρωτική απόγνωση που μπορεί να κυριεύσει και τους πιο υπομονετικούς παίκτες του χώρου.
Τα bugs λοιπόν που συνάντησα ήταν όχι μόνο πολλά στον αριθμό αλλά και αρκετά ζημιογόνα για την ψυχική μου υγεία. Μία περίπτωση αξίζει να αναφερθεί ως παράδειγμα στο οποίο δεν μου επετράπη να ολοκληρώσω το επίπεδο! Παγιδευμένος να περιπλανιέμαι άσκοπα για αρκετή ώρα ψάχνοντας απεγνωσμένα για μια λύση. Αλήθεια, ένιωσα ότι το παιχνίδι αδικήθηκε σε κακουργηματικό βαθμό!

Όταν τελείωσα το ταξίδι αυτό, το μόνο καύσιμο που μου είχε απομείνει ήταν η νοσταλγία του “μέχρι να ανταμώσουμε ξανά”. Προσωπικά είχα πολύ καιρό να πλεύσω στα νερά ενός παιχνιδιού παρόμοιας αισθητικής και θεματολογίας. Έτσι λοιπόν υπό την επήρεια αυτών των συναισθημάτων του ενθουσιασμού και της νοσταλγίας, βρίσκω τον gamer μέσα μου σε πλήρη ευθυγράμμιση απέναντι στο αποτέλεσμα που μου προσέφερε το WFTO. Στα υπόλοιπα όμως θέματα μάλλον χρειάζεται περισσότερη προσπάθεια από την Subterranean Games. Εάν πάντως οι πωλήσεις τους πάνε καλά, γιατί να μην μπορέσουν να αγοράσουν τα δικαιώματα από την EA και έτσι να κάνουν αυτό που πραγματικά θέλουν!
Ένα αληθινό αυθεντικό Dungeon keeper III. ;)



Αρνητικά
- τίτλος-κλώνος.
- μεγάλος αριθμός από bugs.
- φτωχά γραφικά/animation.


Θετικά
-αρκετά καλή δομή θεματολογίας.
-μεγάλη ποικιλία αντικειμένων/επιλογών.
-εύκολο/φιλικό gameplay.





Βαθμολογία
Γραφικά: 5.5
Ήχος : 7.5
Gameplay : 7
Αντοχή : 5
Γενικά : 6



Δημήτρης
Χρυσανθακόπουλος

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
23 Nov 2015 17:10 #171472 by Βασιλης Γαλανος
-Half Life
Half-Life.Σε ελευθερη μεταφραση Μιση-Ζωη.Λιγο βαρυς ο ορος,αλλα αν δεν εχεις παιξει το Half Life 2,ειδικα σε συνδιασμο με το πρωτο Half Life και τα λοιπα epeisodes,η ζωη σου ως gamer ειναι ολιγον λειψη-μιση,κατι που καταλαβενεις μολις τελιωσεις το ταξιδι σου στον παραξενο και περιπλοκο κοσμο του.Αν μη τι αλλο,το Half Life ειναι κοινα ομολογουμενος ενα απο τα διαμαντια του gaming,αλλα οπως ολα τα διαμαντια της gaming βιομηχανιας,δεν ειναι αψεγαδιαστο.


-Story
Κατ'ευθειαν στα βαθια.Εχετε τον ελεγχο του Gordon Freeman,ενος αποφιτου του M.I.T. ο οποιος δουλευει στο κεντρο ερευνων Black Mesa.Στο συγκεκριμενο κεντρο ερευνων,ενα μεγαλο ατυχημα προκαλεσε την ενωση του ανθρωπινου κοσμου με εναν εξωγηινο κοσμο ονοματι Xen,απο τον οποιο ανεξελεκτα μεταφερονται τερατα στην Γη.Τοτε εσεις,ως Gordon,καλειστε να πολεμησετε αυτα τα τερατα εως την "πηγη" και οταν στο τελος ξεμπερδεψετε μαζι τους,σας προσεγγιζει ενας μυστηριωδης αντρας με το ονομα G-Man ο οποιος σας κανει μια απλη προσφορα:Δουλευεις για μενα ή πεθανεις.Ο Gordon επιλεγει να δουλεψει με τον μυστηριωδη αντρα και καπου εκει τελειωνει το πρωτο Half Life.Ολα τα παραπανω προαναφερθεισα γεγονοτα αποτελουν την αναγκαια,συρικνωμενη και ελαχιστη απαραιτητη γνωση του lore ετσι ωστε να μπορειτε να ξεκινησετε το δευτερο Half Life.Και εδω υπαρχει και μια μικρη "αχιλλειος πτερνα"στο ολο lore του Half Life 2.Ειναι ιδιαιτερα πλουσιο τοσο σε προσωπα,οσο και σε καταστασεις αλλα σε περιπτωση που θες να παιξεις το δευτερο Half Life χωρις να εχεις παιξει το πρωτο,θα εχεις θεμα μιας και το παιχνιδι δεν φροντιζει να επεξηγησει εστω και σε εναν μικρο βαθμο την ιστορια του πρωτου παιχνιδιου,παροτι ειναι αρκετα περιπλεκομενη με την ιστορια του δευτερου,με αποτελεσμα αν δεν εχετε την ορεξη να παιξετε και τα 2 παιχνιδια,να πρεπει να ανατρεξετε σε wiki/youtube.Επεισης υπαρχουν τοσα ενδιαφεροντα referenses στο δευτερο παιχνιδι για το πρωτο,που αποτελουν ενα σεβαστο κομματι της συνολικης εμπειριας.
Τα γεγονοτα του Half Life 2,ξεκινανε 20 χρονια μετα το ατυχημα στο κεντρο ερευνων Black Mesa,με εσας παλι ως Gordon Freeman,να τοποθετηστε απο τον G-Man σε ενα τρενο καθοδον στην City 17.Η City 17,οπως και ολη η Γη,βρισκετε υπο τον ζυγο των Combine.Οι Combine ειναι μια διαγαλαξιακη συμμαχια διαφορων ειδων,οι οποιοι στα 20 χρονια που περασανε απο το ατυχημα,εισβαλανε στην Γη σκλαβονοντας την ανθρωποτητα,με σκοπο να κυριαρχησουνε σε ολες τις διαστασεις.Κατα την παραμονη σας στην City-17 ως σκλαβος,γρηγορα θα αντιληφθειτε την σιδερενια πυγμη με την οποια οι Combine διοικουν τους ανθρωπους.Η απολυταρχια,οι συνεχης επιδηξη ισχυος με τον στρατο,τις πολεμικες μηχανες και τα ρομποτ-κατασκοπους παντου και οι προπαγανδιστηκες ομιλιες του ηγετη τους στις ερημομενες πλεον πλατειες μετεφερουν το κλιμα τελεια.Αφου το τρενο λοιπον φτασει στην City 17 και αποβηβαστειτε,ξεκιναει και το παιχνιδι και απο εκει και περα το Half Life 2 ξεδιπλωνει με εναν ομολογουμενος υπεροχο τροπο την συνεχεια της ιστοριας της σειρας Half Life(διαρκειας 16 ωρων τερματισμενο στο normal)η οποια εχει καθηλωσει εκατομμυρια gamers ανα τον πλανητη απο την πρωτη μερα κυκλοφοριας της.


-Graphics
Οπως και ολα τα παιχνιδια της Valve,το Half Life 2 κανει χρηση της Source engine και μαλιστα αξιοποιει στο επακρο της δυνατοτητες της.Με animation,physics,περιβαλον και τοπια που θα ζηλευαν games της εποχης μας,δινει το συναισθημα και την "μυρωδια" της καταστασης της εποχης με εναν πολυ αξιολογο τροπο.Το Half Life 2 μετα απο 5 χρονια κλεισμενο υπο αναπτυξη στα "εγκατα" των developer της Valve,κυκλοφορησε στις 16/11/2004.Ειναι δηλαδη παιχνιδι δεκαετιας και πανω,αλλα παρολαυτα τα γραφικα του μπορουν να θεωρηθουν παραπανω απο αξιοπρεπεστατα ακομα και για παιχνιδι της τελευταιας πενταετιας.Απο αποψη αναλογιας εποχης-γραφικων παντως,σιγουρα ειναι πολυ ποιο μπροστα απο τα περισσοτερα παιχνιδια.
Τα animation,με ιδιαιτερη εμφαση στα facial animations ειναι,χωρις να μασαω τα λογια μου,εκθαμβωτικα.Στα τελεια απεικονισμενα προσωπα των χαρακτηρων,μπορειτε να διακρινεται με μεγαλη λεπτομερια τα συναισθηματα τους,τις ανησυχιες τους και τις φοβιες τους,πραγμα που βοηθαει πολυ στο να δεθειτε με τους χαρακτηρες και παροτι το παιχνιδι λακιζει ως αναφορα τα cinematics,μεσω των διαλογων κατα των γεγονοτων του παιχνιδιου ο πραγματικα καλοδουλεμενος αυτος τομεας αναδεικνυεται πολυ.Εδω βοηθαει πολυ και το καλοσχεδιασμενο artwork που δινει στον καθε χαρακτηρα,ως εναν βαθμο,δικα του χαρακτηριστικα.
Τα physics του παιχνιδιου κινουνται με την σειρα τους σε πολυ υψηλα επιπεδα,μιας και περα απο την υψηλη ακριβεια τους,το παιχνιδι σας δινει την ικανοτητα να αλληλεπιδρασετε με κυριολεκτικα ο,τι αντικειμενο βρισκετε γυρω σας,ειτε ειναι μια τηλεοραση που παιζει μονη της στο background,ειτε ειναι ενα παλιο ξεχασμενο μπουκαλι πεταμενο κατω,πραγμα που προσδειδει μια αισθηση ρεαλισμου παντου,οχι μονο γιατι εχετε την δυνατοτητα να πειραματηστειτε με το περιβαλον αλλα και γιατι σε συνδιασμο με το Gravity gun(για το οποιο θα μιλησουμε ποιο κατω) μπορειτε να χρησιμοποιησετε ως οπλα εναντια στους εχθρους σας οτιδηποτε υπαρχει γυρω σας.
Στο περιβαλον,μεταφραζετε πληρως η κατασταση της περιοδου,αφου μεσα στην φυσιολογικη πολη των ανθρωπων βλεπουμε πλεον,μετα την εισβολη των Combined,τις δικες τους "πινελιες" στην αρχιτεκτονικη της πολης με οδοφραγματα και φυλακια παντου αλλα και την μεγαλοπρεπη Citadel,που ειναι το τεραστιο αρχηγιο την Combine μεσα στην καρδια της πολης και δηλωνει εμμεσως την δυναμη και την ισχυ τους εναντι των ανθρωπων.

-Gameplay
Το γενικοτερο gameplay ειναι ελαφρως επαλαμβανομενο,με τον Gordon να καταδιωκετε απο διαφορους εχθρους και με κυριο στοχο να πηγαινει απο το σημειο Α στο σημειο Β.Αν δεν ηταν το καλογραμμενο σεναριο,το ατμοσφαιρικο περιβαλον και τα εκαστοτε,μετρια σε δυσκολια,puzzles να σπανε την μονοτονια της γενικοτερης ροης του παιχνιδιου τοτε σιγουρα θα κουραζε και η επαναληψη θα ηταν ποιο εντονη.Οπως και να χει,το παιχνιδι προσφερει τοση δραση που θα ικανοποιησει τους ποιο πολεμοχαρεις gamers.Πολυ ξυλο και πιστολιδι,με μονο αγκαθι να ειναι το μετριο A.I. των αντιπαλων που ακομα και στα μεγαλυτερα επιπεδα δυσκολιας δεν ειναι τοσο challenging οσο θα επρεπε -χωρις να ειναι ουτε ιδιαιτερα ευκολο βεβαια-.Εδω να πουμε οτι το Half Life 2 ειναι παιχνιδι "μιας χρησης".Παροτι εχει πολλα να προσφερει,απο την στιγμη που θα το τερματισετε και θα παρετε ολο το πακετο,δεν θα μπορεσετε ποτε ξαναπαιζοντας το παιχνιδι να αποκομησετε την ιδια εμπειρια,με αποτελεσμα το replayability να μην ειναι και το καλυτερο και να απευθυνεται κυριως στους trophy hunters.Το συστημα μαχης ειναι αρκετα απλο,με ενα ξεκουραστο U.I. και με εξαιρετικη ακριβεια στην μεθοδο στοχευσης των οπλων και το backfire των οπλων σχεδον ανυπαρκτο.
Στα των οπλων τωρα,βλεπουμε μια ευρεια γκαμα οπλων,πολλα απο τα οποια θυμομαστε απο το πρωτο Half Life,οπως τα κλασσικα one-hand pistols,το crossbow,το shotgun και assault rifle.Φυσικα ομως υπαρχουν και τα 2 οπλα-σημα κατατεθεν της σειρας Half Life,Gravity gun και Crowbar.Παροτι το Crowbar ειναι αυτο ακριβως που λεει και το ονομα του,δηλαδη ενα λοσταρι με το οποιο σπας κεφαλια,το Gravity gun ειναι ενα ποιο εφανταστο οπλο,καθως εχεις την δυνατοτητα να παιζεις με την βαρυτητα και να πετας/τραβας διαφορα αντικειμενα της επιλογης σου απο το περιβαλον γυρω σου και να τα χρεισιμοποιεις ως οπλα.Περα απο τα προφανεις αντικειμενα οπως τα βαρελια με βενζινη που σκανε μολις τα πεταξεις πανω στους αντιπαλους ή σε εναν τοιχο,πολλα αλλα πραγματα γυρω σας μπορουν πολλες φορες να αποτελεσουν σανιδα σωτηριας,ειδικα αν οι σφαιρες εχουν τελιωσει.Με λιγη φαντασια το πρωτοτυπο Gravity gun μπορει να αποβει πολυ ποιο χρησιμο απο οτι φενεται.
Αξιο αναφορας ειναι και το γεγονος οτι σε αντιθεση με το πρωτο Half Life,τωρα υπαρχει και η δυνατοτητα να επιβιβαστειτε σε οχηματα,για τα οποια αν και δεν εχετε επιλογη ως προς το ποιο θα επιλεγετε την καθε φορα,ειναι πολυ βολικα τοσο στον χειρισμο οσο και στην χρησιμοτητα,μιας και θα ειστε σε θεση να καλυπτετε σαφως πολυ μεγαλυτερη εκταση σε μικροτερο διαστημα απ'οτι με τα ποδια.


-Music/Sounds
Αν και ο μουσικος τομεας του Half Life 2 δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο,ο ηχητικος του τομεας ειναι αξιοπρεπεστατος,αφου στο δυσκολο εργο του να μπορει ο παιχτης να πειραζει τα παντα γυρω του υπαρχει ο καταληλος ηχος για καθε κινηση,για καθε αντικειμενο.Το voiceacting ειναι αρκετα καλο αλλα λιγακι περιορισμενο μιας και ο Gordon,οπως στο πρωτο Half Life ετσι τωρα και στο δευτερο,δεν μιλαει ποτε αφηνοντας στους λοιπους NPC's την "ευθυνη" να αναδειξουν αυτην την πτηχη του παιχνιδιου,μια ευθυνη που την φερνουν σε περας με επιτυχια και εχουμε χαρακτηρες οχι μονο με ενδιαφερον προσωπικοτητες αλλα ο παιχτης,σε συνδιασμο με τα υπεροχα facial animation,το ωραιο voiceacting και τον ωραιο σχεδιασμο του καθε πρωταγωνιστη ξεχωριστα,αρχιζει να νοιαζεται και να συμπαθει πραγματικα τον καθε χαρακτηρα.

-Summing up
Το Half Life 2 προκειτε να χαρισει σε οποιον το παιξει,περα απο το αξιοπρεπεστατο γεματο δραση gameplay του,δυνατες ανατροπες με την ακρως ενδιαφερουσα πλοκη του και το ατμοσφαιρικο περιβαλον του.Αν και το να παιξει καποιος το Half Life 2 ειναι μια δυνατη εμπειρια απο μονη της,δεν συγκρινεται με τιποτα με την εμπειρια του να παιξει καποιος ολα τα Half Life μαζι,ενοωντας τα πρωτα 2 Half Life και τα 2 stand-alone DLC's του Half Life 2: Half Life epeisode 1&2,τουλαχιστον,τα οποια ερχονται να γεμισουν τις τοσες πολλες αναξιοποιητες πτυχες που αφηνουν με το τελος τους τα 2 πρωτα παιχνιδια.Αν και ειναι μικρα σε διαρκεια προσφερουν πολλα τοσο σε δραση οσο και σε πλοκη.Ευτυχως,αν και η τιμη δεν ειναι πολυ προσυτη αφου κυμενεται στα 28 ευρω στο steam για ολα τα παιχνιδια half life μαζι,συχνα πυκνα υπραχουν sales που ριχνουν την τιμη του πακετου στα ταρταρα.

-Θετικα:
-Πολυ ενδιαφερον σεναριο με βαθυ lore
-Πλουσιο σε δραση gameplay με ξεχωριστες "Half-Life" πινελιες
-Υπεροχα γραφικα και ρεαλιστικα physics
-Αξιοπρεπεστατο voiceacting

-Αρνητικα:
-Μετριο A.I.
-Αποδυναμομενη αντοχη
-Βασιζεται πολυ στον προκατοχο του
-Ο τροπος με τον οποιο "κυλαει" το παιχνιδι ενδεχετε να κουρασει λιγο

-Βαθμολογια:
-Γραφικα:10
-Ηχος:8.5
-Gameplay:9
-Αντοχη:8.5
-Γενικα: 9.0

''Stand fast. Stand Strong. Stand together. Hackett out."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 May 2016 10:55 #180958 by Νικολής Ασημάκης

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
07 May 2016 02:34 - 07 May 2016 02:35 #180983 by Blood Prince
Πριν λίγο έγραψα το πρώτο μου user review για το Tomb Raider (2013),καθώς το τερμάτισα πρόσφατα.

[IMG


Chaos isn’t a pit. Chaos is a ladder. Many who try to climb it fail and never get to try it again. The fall breaks them. And some are given a chance to climb. They refuse or they cling to realm or the gods or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb is all there is.
Peter Baylish

Last edit: 07 May 2016 02:35 by Blood Prince.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
07 May 2016 20:48 #181008 by Κατερίνα Μαρίνου

Prince of Persia 30 wrote: Πριν λίγο έγραψα το πρώτο μου user review για το Tomb Raider (2013),καθώς το τερμάτισα πρόσφατα.

Α ωραια, παω να το διαβασω. Δεν το εχω τερματισει ακομα το παιχνιδι, ειμαι καπου στο 1/3 του. ;)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 Jun 2016 00:12 #182747 by Νικολής Ασημάκης

Please Log in or Create an account to join the conversation.