Metal Gear Rising: Γιατί άλλαξε
Το παιχνίδι επρόκειτο να ακυρωθεί, σύμφωνα με τον Kojima.
Οι φήμες της τελευταίας στιγμής από το
Andriasang
λένε ότι ο Hideo Kojima, δημιουργός της σειράς Metal Gear Solid και ταυτόχρονα αντιπρόεδρος της Konami, είχε ακυρώσει προσωρινά την ανάπτυξη του Metal Gear Solid: Rising (το οποίο μετονομάστηκε σε
Metal Gear Rising: Revengeance
), γιατί οι προγραμματιστές του δεν ήξεραν πως να διαμορφώσουν το gameplay.
Στη συνέχεια το project ανέλαβε η Platinum Games, εταιρεία ανάπτυξης του Bayonetta, της οποίας οι developers αγαπούν τη σειρά Metal Gear. H Platinum Games αναγκάστηκε να πάρει ένα μισοτελειωμένο σενάριο και να ξαναφτιάξει την ιστορία. Όπως είδατε όμως κι από το
σχετικό άρθρο
στα Spike Video Game Awards, το gameplay έχει αλλάξει ριζικά, χωρίς να έχει στοιχεία stealth. Επικεντρώνεται δε σε "ξερή" δράση τύπου Bayonetta ή Devil May Cry, τουλάχιστον εκ πρώτης όψεως. Η λέξη "Solid" αφαιρέθηκε απ' τον τίτλο, ώστε να φανεί ότι δεν πρόκειται για ένα μέρος της σειράς Metal Gear Solid, αλλά απλά για ένα spinoff με πρωταγωνιστή τον Raiden.
[youtube:3bmru6v7]
[/youtube:3bmru6v7]
Όπως ξέρουμε, στο Metal Gear Rising θα μπορείτε να πετσοκόψετε ότι κινείται και μάλιστα στο ακριβές σημείο που θέλετε. Η διαφορά ωστόσο της Kojima Productions, που είχε αναλάβει το αρχικό development, με την Platinum Games, είναι ότι η δεύτερη θα εισάγει περισσότερα στοιχεία ενός Action Slashing game, κάτι το οποίο ίσως να έχει μεγαλύτερη απήχηση στο κοινό της, παρά στους παραδοσιακούς fans της σειράς Metal Gear Solid. Τέλος, ένα ευχάριστο είναι ότι το παιχνίδι θα τρέχει στα 60 frames το δευτερόλεπτο.
Μάνος Γρυπάρης