Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.
Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Going through some of the concept art from our incredibly talented art team for @callistothegame today. It's almost time to show you the real thing. Can't wait. pic.twitter.com/lHbxbQGndC
— Glen A. Schofield (@GlenSchofield) April 29, 2022
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Στη συνέχεια και ενώ το μήνυμά του έγινε share από διάφορους ανθρώπους της βιομηχανίας στο Twitter, όπως από τον δημοσιογράφο του Bloomber Jason Schreier, ο Schofield διέγραψε το tweet του και δήλωσε: «Όποιος με γνωρίζει ξέρει πόσο παθιασμένος είμαι με την δουλειά και τους ανθρώπους με τους οποίους συνεργάζομαι. Νωρίτερα έγραψα πόσο περήφανος ήμουν για την προσπάθεια και τις ώρες που έκανε η ομάδα. Αυτό ήταν λάθος. Εκτιμούμε το πάθος και τη δημιουργικότητα, όχι τις πολλές ώρες. Λυπάμαι για την ομάδα που συνέβη κάτι τέτοιο».
Such a weird coincidence how the guy bragging about how his team works 6-7 days a week for 12-15 hours a day because they love it also happens to be the guy who controls all their salaries, titles, and current employment status
— Jason Schreier (@jasonschreier) September 3, 2022
Έχοντας δουλέψει προσωπικά σε μεγάλες εταιρείες ανάπτυξης, γνωρίζω ότι υπάρχουν τέτοια τρελά ωράρια, αλλά κυρίως κοντά στο λανσάρισμα του παιχνιδιού ή ενός expansion. Πραγματικά το να είμαστε μήνες πριν την κυκλοφορία και το να δουλεύουν οι developers 6-7 μέρες και 12-15 ώρες ήδη από τους μήνες που μας πέρασαν, το θεωρώ πολύ άσχημο για την βιομηχανία.
Anyone who knows me knows how passionate I am about the people I work with. Earlier I tweeted how proud I was of the effort and hours the team was putting in. That was wrong. We value passion and creativity, not long hours. I’m sorry to the team for coming across like this.
— Glen A. Schofield (@GlenSchofield) September 3, 2022
Please Log in or Create an account to join the conversation.