Ο director του The Callisto Protocol εμπνεύστηκε από τον Μπομπ Σφουγγαράκη
Σε στοιχεία που αφορούν τις κινήσεις των χαρακτήρων.
Ο director του The Callisto Protocol δήλωσε ότι εμπνεύστηκε από τον Μπομπ Σφουγγαράκη για ορισμένα στοιχεία του παιχνιδιού.
Ο Glauco Longhi αποκάλυψε ότι ορισμένες από τις κινήσεις και τις ενέργειες στο παιχνίδι ήταν εμπνευσμένες από κινούμενα σχέδια, συμπεριλαμβανομένου του Μπομπ Σφουγγαράκη. Σε συνέντευξή του στη The Sun, ο Longhi σημειώνει ότι εκτός από την έμπνευση από ταινίες τρόμου επιστημονικής φαντασίας όπως το Alien και το Event Horizon, το The Callisto Protocol διαθέτει στυλιζαρισμένη μάχη βασισμένη σε κινήσεις που παραπέμπουν στην πραγματική ζωή με κάποιο τρόπο.
"Ακόμη και μερικά κινούμενα σχέδια, όπως ο Μπομπ Σφουγγαράκη]. Εξετάζουμε τα κινούμενα σχέδια σχετικά με το στυλιζάρισμα και την κίνηση γιατί, αν και είναι εξαιρετικά αληθινά και καθηλωτικά, διαμορφώσαμε πολλά πράγματα για να τα κάνουμε πιο ελκυστικά", εξήγησε ο Longhi. "Σε μερικές από τις κινήσεις, και στην περίπτωση της αιματοχυσίας, του αίματος και του τρόπου με τον οποίο αφαιρούμε τα άκρα, το στυλ είναι να τονιστούν ορισμένες από αυτές τις ενέργειες. Τα κινούμενα σχέδια το κάνουν πολύ καλά. Οι Disney, Pixar και άλλες σου δίνουν το μήνυμα αμέσως».
Ο Longhi συνέχισε λέγοντας ότι η βασική προϋπόθεση του The Callisto Protocol, όπως είδαμε προηγουμένως στο τρέιλερ του παιχνιδιού, είναι ότι οι παίκτες θα αισθανθούν την κατάλληλη αντίδραση από τα πλάσματα κατά τη διάρκεια της μάχης. Το The Callisto Protocol δεν σκοπεύει να αηδιάσει το κοινό του, σε αντίθεση με αυτό που θα περίμεναν ορισμένοι παίκτες από ένα παιχνίδι τρόμου. Αντίθετα, στοχεύει να κάνει τους παίκτες να αισθάνονται ότι οι επιλογές τους έχουν σημασία, βελτιώνοντας την πραγματική ζωή αντί να τονίζει τις αιματηρές μάχες. «Θέλουμε ο παίκτης να μπορεί να χτυπήσει τον εχθρό και να έχει την κατάλληλη αντίδραση σε αυτά τα χτυπήματα», σημειώνει.
Με άλλα λόγια, οι παίκτες θα νιώσουν την ίδια αντίδραση που θα δουν από τα πλάσματα. Ο εχθρός μπορεί να σου κόψει τα άκρα, καθώς μπορείς επίσης να τους κόψεις τα κεφάλια, τα χέρια και τα πόδια...αν επιβιώσεις. Ο Longhi σημείωσε επίσης ότι οι πυροβολισμοί θα έχουν πιο ρεαλιστικά εφέ, κάνοντας τον παίκτη να αισθάνεται σαν να είναι στην πραγματική ζωή, λέγοντας: "Αν πυροβολήσεις έναν εχθρό, θα περίμενες ότι το αίμα θα εμφανιστεί και σε τοίχους, θα περιμένεις ότι το αίμα θα χτυπήσει άλλους εχθρούς".
Το Callisto Protocol θα κυκλοφορήσει για PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X|S και PC στις 2 Δεκεμβρίου.